PDA

Volledige versie bekijken : Soraya ex GD

Stiffmaster
29 mei 2011, 16:13
Naam : Soraya

Nationaliteit / taal : Moldavisch/ Engels, Frans

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : Donker blond/halflang

Lengte : 1.60-1.70

Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage / Piercing : Geen tatoeage / navelpiercing

Service : PZC, NMC,

Extra : Vriendelijkheid

Na van Boy69 te horen te hebben gekregen dat haar Moldavische vriendin Amalia een regelrechte topper was, had Stiffie het idee opgepakt om met dit vriendelijk ogende meisje te gaan kameren.

Wel vriendelijkheid staat hoog in haar vaandel en ze doet zeker op haar manier d`r best, maar dit meisje is geen echte topper, het gaat er allemaal erg plichtmatig aan toe, en de kusjes zoals ze geeft die geef ik aan mijn buurmeisje op haar voorhoofd en die is 2 jaar :angst: Misschien had ik beter haar vriendin kunnen nemen, maar ja die was wel erg bezig, ik snap nu waarom :redface:

Alfijojo
10 juni 2011, 12:20
Saabie had ondanks verwoede pogingen van zijn reisgezelschap om hem te koppelen aan de te druk bezette Amelia genegeerd! Saabie houdt nu eenmaal niet van wachten en heeft zijn vizier toen maar op haar vriendinnetje laten vallen. De meningen over haar waren gematigd positief maar haar grote ree bruine ogen smeekten toch om nadere kennismaking.

Saabie laat zijn reisgezelschap plaatsnemen in het bubbelbad en is zelf in de buurt van deze moldavische bambi gaan zitten en het duurde dan ook niet lang voordat bambi na een klein sprongetje naast hem zat.

Na beetje chit chat kwam deze mooie jonge dame met voorstel om even plaats te nemen in de boven de bar gelegen kino! Hmm dat klonk eigenlijk best goed en saabie stemde in met haar voorstel. :gruebel:

In de kino aangekomen liet bambi saabie het zichzelf makkelijk maken en kroop dit jonge hertje bovenop Saabie en begon voorzichtig met TZ om vervolgens langs zijn hals langzaam naar beneden af te dalen en bij de Zweedse knuppel te stoppen met de vraag met of zonder condoom? Saabie die stiekem beetje moest lachen om de retorische vraag beantwoorde deze dan ook met “zonder”….:smile2:

Dit “zonder” deed ze niet onverdienstelijk en saabie laat haar dan ook maar even haar gang gaan! Op gegeven moment vroeg bambi “sex”? waarop saabie zei “later” want hij wou nog even genieten van dit kleine hertje met haar heerlijk figuurtje en grote mooie bruine ogen welke af toe goedkeurend naar saabie keken.
Ze stelde vervolgens voor om eerst even te sexen en kon daarna wel weer verder gaan met fluiten op de zweedse knuppel. Want ik was de chef zei ze? Nou gelukkig dan maar dacht Saabie! Om voorgaande nog aantal keren herhaald te hebben toch maar besloten het hertje van achter te nemen en zo tot een heerlijk einde/hoogtepunt te komen.

Terug bij de lockers wilde Saabie haar voor een heerlijk uurtje belonen echter gaf dit hertje aan dat ze maar +/- 40 minuten boven waren geweest en ze maar voor half uur betaald hoefde te worden ( hmm zo kan het dus ook!!) Hierop heeft Saabie haar voor half uur betaald en haar maar een extraatje gegeven.

Saabie is dan ook niet gematigd maar gewoon positief over deze nieuwe moldavische aanwinst en gelooft dat een volgende bezoek aan haar alleen maar beter kan worden…..