PDA

Volledige versie bekijken : Badslippers Unleashed!

Badslippers
29 mei 2011, 19:10
Nee, geen voorstel rondje want mijn verhandelingen spreken voor zich. Ja, een eigen plek om al die flauwekul te bundelen zodat het gemakkelijk wordt om het over te slaan voor degenen die geen interesse hebben.

Dus:

Leeswaarschuwing, dit verhaal bevat weinig damesinfo en louter wat puberale nonsens zoals het zich ongeveer voordeed op maandag 23 Mei, tijdens de Fucktour met SFL en Badslippers aka Master-Bull and psycho-Bull in "Living Room" te "Kaarst".

Ik heb veel bewondering en respect voor het "Poolse" poetsvolk die voor een hongerloon altijd weer de boel een beetje bijhouden. Maar op deze maandagmiddag in "Living Room" hebben ze blijkbaar een "Off-Day" want de vloer van de omkleedruimte ziet er zo smerig uit dat de voetschimmels en korstmossen spontaan aan mijn poten blijven hangen. En dat terwijl de tour met de Master-bull nog moet gaan starten. Na een verfrissende douche denk ik eens na welke mokkels vandaag een beurt gaan krijgen. Altijd moeilijk kiezen en twijfelen. Aan die onzekerheid komt razendsnel een eind want "Deus ex Machina", ik sta nog niet koud in mijn badslippers en daar komt "De Goddeloze Hoerenneuker" uit het plafond vallen. Wederom begroeten wij elkaar alsof we het koppeltje zijn van de groep "The Bronski Beat" die elkaar zo graag anaal te lijf gaan.

De vrolijkheid van SFL is echter van korte duur want na 5 seconden foetert hij me uit dat ik een ondankbaar stuk vreten ben omdat ik hem met zijn voorraad illegaal geimporteerde olijven hebben laten zitten. "Ik bied je iets gratis aan, en jij, zelfingenomen linkse klootzak, blieft mijn lekkernij niet." Ik zeg dat hij als halve doortrapte Jood ook overal handelswaar in ziet maar dat hij me geen drek hoeft aan te smeren waarvan je aan de race-kak geraakt. Dat hij maar met "Koshere" waren op de proppen komt. Bijvoorbeeld een "Tray" met eieren. Want om mijn stoelgang en potentie op gang te houden vreet ik immers elke morgen 7 eieren want je weet hoe het spreekwoord gaat: "Eet des morgens zeven eieren en hoor uw gat van achter beieren".

Na dit akkefietje gaan wij naar de tuin waar we al snel gezelschap krijgen van een Keniaanse die zo zwart als pek is. Ze heet Scarlet en is helemaal uit "Kenia" komen lopen want als "Kenianen" iets kunnen dan is het de "Marathon" rennen. Het is een zeer beleefde en vriendelijke dame desondanks kan ze bij ons de melk niet aan de kook brengen maar wel het bloed van SFL. Ze meldt dat ze een poos in Nederland heeft gewoond en helemaal gecharmeerd is van onze multiculturele samenleving. Dat brengt echter het zojuist genoemde bloed van SFL aan de kook. Deze rechtse, onbehouwen pummel zit daar een beetje opzichtig met zijn "Davidster" te pronken en bralt dat er maar één land is dat er toe doet. Na een poos zie ik plots dat zijn badjas op lieshoogte hevig op en neer gaat. Het zal toch niet zo zijn dat de extremistische klootzak een bomgordel draagt en zo geradicaliseerd is dat hij ieder anders denkend schepsel een enkele reis hiernamaals bezorgt. Voor de zekerheid vraag ik maar even wat er onder zijn badjas zit te trillen. En zoals gewoonlijk heb ik mijn beste vriend weer volledig verkeerd ingeschat. De gore smeerlap zit daar gewoon met een stijve pik van hier tot "Tokyo" omdat hij een Duitse "Uber Babe" in de smiezen heeft die rookt als een schoorsteen en zuipt als een getatoëerde Britse voetbal "Hooligan".

Scarlet druipt af en ik haal voor ons beide zo'n surrogaat "Becks Ice" limonade biertje waarvan je zo aan de zeik geraakt. Bij de koelkast wordt me echter de weg versperd door een tweetal onvervalste "Romanian Bullshit Queens" met een paar lelijke "tattoos" die met een roestige spijker door een bezopen of blinde Papoea, daar wil ik even uit zijn, in de huid zijn geëtst. Een van de twee heeft een fluoriscerende Bikini aan die me ter plekke een paar las-ogen bezorgt. Haar nep tietenkas staat zo onder spanning dat de blauwachtige aderen op haar tieten op het wegennet van "Boekenrest" lijken. Eenmaal terug zie ik dat de Master-Bull nog steeds zit te kwijlen op die Duitse hoer met de naam Ilka, die dus rookt als een afvalverwerkingsbedrijf en zuipt als een uitgedroogde alcoholicus. "Dat is typisch iets voor jou", zeg ik. "Door de combi van teer, nicotine en achterover geslagen Wodka stinkt dat wijf uit haar bek als de gierkelder van de eerste de beste keuterboer en daar geil jij toch op?" Merk ik op. "Misschien later op de avond want momenteel word ik volkomen labiel van Nicky/Nikki. Dat minderjarige grietje maakt een volwassen man als ik zo gek als Charles Manson in zin beste dagen," zegt SFL. Wij nuttigen ons drankje en besluiten ieder apart op jacht gaan.

Ik heb mijn kont nog niet van de barkruk getild of daar hangt de Smoking Fetish Lover alweer op mijn schouder te janken alsof hij zojuist de laatste smartlap van Hazes heeft gehoord. "Ze wil dat ik met haar mee ga naar Roemenië", jammert hij. "Wie?" vraag ik. "Nikki natuurlijk, jij dommerik, ze zou het liefst met me trouwen." Ik kijk SFL diep in zijn ogen en geef hem een maagstoot. "Word wakker idioot. Ben je vergeten hoeveel ellende al die dames jou al hebben bezorgd. Zij zijn hier om geld te verdienen en wij om ze af te neuken en daarvoor dat geld te verstrekken. Niets meer, niets minder. Ga heen en doe waarvoor we hier zijn." Onzeker schuifelt SFL naar zijn mokkeltje en naderhand blijkt dat hij op weg is naar een rampzalige sessie met zijn zogenaamde schatje. Ik vind in de bioscoop een voor mij nieuwe scharrel die jammergenoeg ook leidt tot een gemiddelde sessie.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25815-Gaby-(Roemeense)&p=216888#post216888

Om SFL weer op zijn poten en bij zijn positieven te krijgen, wijs ik hem nogmaals op de Duitse zwartgeblakerde "M.I.L.F." met het geëxplodeerde haar dat als een bos aangespoeld zeewier om haar kop hangt. "Ga die verdomde fetish van jou nou eens beleven want dat wijf steekt de ene met de andere aan", zeg ik. "Eerst eten en dan zien we verder", antwoordt hij. De BBQ van "Living Room" doet weer verwoede pogingen om het gat in de ozonlaag groter te maken. Gevolg, wederom aangefikt vlees dat een uitgehongerde prairiewolf nog niet eens zou besnuffelen. Ik beperk me tot een eenvoudige worst. Gebroederlijk zitten wij aan de toog ons galgemaal naar binnen te werken als daar plotseling de Duitse snol Ilka haar opwachting maakt. Met haar "Hard-Body" waarop je een eikenhouten biels kunt stuk slaan loopt ze achter de bar naar de ventilator en zet dat ding op vol vermogen en laat haar zwarte manen wegblazen waarbij ze geil onze kant uitkijkt. "Jongen, verkoop je ziel aan de duivel en drank, wijven en plezier is je deel. Kom nou eens in actie en paal die dame." En ja hoor, eindelijk verschijnt die smerige grijns weer op de ongeschoren smoel van SFL en zo ken ik mijn vriend weer. "Moet je die jatten zien, zo bruin als hondestront van het roken." Zo'n van de nicotine doortrokken vinger wil hij wel in zijn reet voelen, schat ik in. De Master-Bull gaat de kamer op en komt naderhand door het passief roken met longen zo zwart als teer terug. Zoveel sigaretten heeft die meid in een uur opgevlamd.

Nadat ik mijn bek eens goed heb gepoetst voel ik al dat de darmgassen zich ophopen met als gevolg dat ik binnen de kortste keren als een ordinair schijtende hond mijn ingeklonken donkerbruine kogels zo uit mijn poepgat tegen de geëmailleerde wc-pot laat knallen. Dat betekent dat ik vervolgens mijn gat zeer goed moet kuisen want ik heb bij mijn entree mijn schatje gezien. Vanessa zit net als nagenoeg alle dames verveeld op een bank. De zaken gaan slecht in "Living Room" zo vertelt ze. De sfeer is deze dag dan ook zo lam als een slapende os. Treiteraar als ik ben, heb ik Vanessa te verstaan gegeven dat wij vandaag niet kameren. De klasse van dit wijf blijkt, ondanks mijn afwijzing, als ze me telkens weer verwent met zoenen, knuffels, wat gestreel en een goed gesprek. Hoeveel meiden zijn er niet die je links laten liggen als je ze te verstaan geeft nog eens eerst wat rond te neuzen. Ze keuren je geen blik meer waardig zoals alleen vrouwen uit "Kutzeikerveen" dat kunnen.

Deze Roemeense is van een ander slag dan dat onbetrouwbare addergebroed dat doorgaans de clubs bevolkt. SFL denkt daar heel anders over en zegt misprijzend: "BS, jou smaak is niet te volgen, Eerst neuk je zo'n uitgehongerde panlat en nu ga je je weer vergrijpen aan zo'n klein corpulent mormel gehuld in een soort van gehaakte beddespei." "Sodemieter op jij hersenloze en verliefde Casanova en ga je paringsdans met dat Roemeense minderjarige kind doen.", bijt ik hem toe, waarop hij afdruipt om zich te vergrijpen aan een of andere Hongaarse "Optick Fuck". En terwijl de ranzige Master-Bull de "Hongaarse Goulash" uit de soepkom van die griet gaat lepelen, (een nieuwe hobby van de viespeuk!) ga ik met Vanessa een eveneens vunzig potje "Anilingus" ten beste geven.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24417-Vanessa-(Roemeens)&p=216889#post216889

Na deze pot stomende sex, douche ik me en loop naar boven alwaar SFL de smaak nu echt te pakken heeft en als een loopse politiehond door de huiskamer snuffelt. In elk poes of schuddende kont steekt hij zijn neus alsof hij terplekke een sorteerproef uitvoert opzoek naar de juiste putgeur. "Gooi een brood naar mij en je krijgt het gesneden terug, zo heet ben ik op het moment", zegt de dwaas. Ik gebruik dat woord niet voor niets want de smeerlap opent zijn badjas en bezorgt me de "Shock" van de avond door zijn leuter pontificaal aan mij te tonen. "Kijk, mijn lul is zo hard als een Kalashnikov", buldert hij zelfvoldaan door de ruimte. "Hou dat geval in godsnaam verborgen jij biseksuele flikker", smeek ik hem. Maar de dames staan al in de rij en verdringen zich om zijn wapentuig te laten ratelen. Ik bedenk me dat er voor mij geen plaats is tussen zoveel vunzigheid. Nog snel loop ik naar Vanessa die mij liefdevol omarmt en een hoop liefkozende woorden in mijn oor fluistert. Als laatste neem ik afscheid van mijn vriend die de vrouwen van zich af slaat om me nog een laatste presentje te geven. Het is een of andere dubieus zakje met van die erectiedoping. "Al vreet je dan geen olijven met dit spul wordt jou Pinkeltje de volgende keer omgetoverd tot een echte Punt 50 die net zo ratelt als mijn Kalashnikov!" En die volgende keer zal snel volgen want de volgende dag zullen wij het 5 sterren bejaardencentrum in Lohmar/Durbusch met een bezoek gaan vereren in het kader van de meerdaagse "Fuck Tour". Wellicht volgt daarvan ook een verslag maar mijn tijd is momenteel krap.

Badslippers
1 juni 2011, 19:31
Dinsdag 24 Mei PSR, Fucktour Master-Bull

Ze kronkelt als een zachtaardige bloedzuiger door alweer een nonsens verhaal. Ik heb het over Simona/Leni/Nora. Uit zowat elke club getrapt en toch weet deze "Survivor" telkens weer haar boeventronie boven water te houden. Want een boefje is ze. Niet bang om elke schoft die haar belazert zijn ballen blauw te trappen en een paar rake klappen op zijn muil te geven. Wordt er iemand uit de Bulgaarse gleuvenbrigade lastiggevallen of onheus bejegend door concurrerend hoerenvolk of door ijsberen met een te grote bek en een serieus alcoholprobleem, zal zij met haar kleine knuisten hun bek verbouwen. Ooit zag ik hoe dit ongeleid projectiel door een kleerkast van een uitsmijter in bedwang gehouden moest worden omdat ze op kwam voor een benadeelde vriendin. De arme stakker had er zijn handen vol aan.

Vandaag val ik met mijn kont in de boter want als een kind zo blij rent ze op me af als ik mijn intrede maak in het vreetpaleis, "PSR". Mijn tweede dag aan de "Fuck Tour" van [b]SFL kan niet beter beginnen. Met een glimlach van oor tot oor klampt de straatkat zich met haar nagels aan me vast, slurpt zich naar binnen en laat me naar adem happen zo stevig is die wurggreep. "Die gaat me niet meer loslaten", denk ik. Terwijl ik toch echt dit 5 sterren bejaardencentrum opnieuw wil ontdekken. Bovendien heb ik nog nergens de smerige hoefafdrukken van de Meester-Stier gezien. De seksverslaafde "Loser" zal weer in een of ander soppend kutje verzopen zijn. Ik zal de gladjakker later wel opdreggen uit de drekkige poel van het verderf.

Ik zeg tegen Simona/Leni dat ik eerst eens een rondje wil lopen om te kijken of ik de aanstichter van deze perverse uitstapjes kan vinden. En zoals het zo vaak gaat als je een club een hele tijd links heb laten liggen, kan ik me wel voor mijn kop slaan. Veel te lang weggebleven! In de grote centrale lounge ruimte liggen de lonkende en uitdagende vrouwen met hun sappige poezen klaar om besprongen te worden. Een vlotte blik en mijn knuppel staat al te trillen tegen de pens. Hier hangen geen overjarige of belegen deernes rond, hier hebben wij te maken met een arsenaal aan neukbare "Venussen". Tijdens mijn tocht naar de bar sloven de meiden zich uit om een onnozele sterveling als ik de bank op te geilen. In de bar zie ik dat het nivo ook hier omhoog is gekrikt want de gokkast is vervangen door een schaaktafel. Ook hier een en al vriendelijkheid en lonkende dames in alle gewichtsklassen die heren van middelbare leeftijd gewillig aan de "schwanz" trekken terwijl diezelfde heren van een Königspils" of een Kölner Stange" genieten.

Via de trap loop ik naar beneden en ben totaal verbijsterd als ik de Master-Bull in zijn plunje bij een kastje zie rommelen. Ik heb zware boetes geriskeerd en met gevaar voor eigen leven ben ik naar deze tent gevlogen om nog enigszins op tijd te arriveren want ik moest eerst werken en dat terwijl de organisator van het rondtrekkend neukcircus nu pas aankomt. Het luie varken verontschuldigt zich duizend maal en zegt dat hij zijn auto aan gort heeft gereden. De brokkenpiloot die schijnbaar rijdt als een oud waswijf heeft tijdens het parkeren wat betonnen palen over het hoofd gezien. Om het goed te maken duwt hij me een doos erectiedoping in de klauwen. "Hier, pak aan, daar gaat je lul van stijgeren en je bloed koken", zegt hij. "Jongen, dat heb ik nu niet nodig, de meiden hier zijn zo geil dat ik beter iets kan nemen om de boel te koelen", antwoord ik mijn vriend. En eigenlijk heb ik helemaal geen reden om mijn persoonlijke ritselaar af te vallen want hij heeft me een vrijkaart in de handen weten te spelen zodat ik in ieder geval gratis entree heb. Gezamenlijk lopen we naar boven alwaar mijn schatje met de apekop ons op staat te wachten. Wij verkopen gedrieën heel wat flauwekul aan de bar.

Simona/Leni[b] schudt met haar geile kontje van het lachen als stond ze op zo'n trilplaat van dat verbouwde mokkel van [b]Breukhoven. In de sportschool ga ik altijd op zo'n trilplaat zitten zodat mijn eieren weer wakker geschud worden. Goed voor de doorbloeding en de spermaproductie. Met een scheef oog zie ik SFL naar dit zigeunerwijf loeren dus is het tijd om in actie te komen voordat die schurftige hond mijn meisje inpikt. "Zit niet zo kwijlend naar mijn meisje te kijken, jij hebt je eigen Griekse slet in "GT" zitten, dus blijf met je fikken van haar af." "Man, ik ben handenvol geld kwijt aan dat mokkel", klaagt SFL. "Dump haar, je weet toch dat al die Grieken luie profiteurs zijn die je het geld uit de zak kloppen. Wat dat betreft kun je je geld beter in een bodemloze put storten of tegelijk overmaken op [b]Gyros 555". Maar ja, wat wil je als je IQ niet hoger is dan het rugnummer van Frank de Boer.

Simona/Leni begrijpt niks van wat wij leuteren maar ze begrijpt wel hoe ze me op kan geilen door met haar kontje tegen mijn pik te draaien. Dit snoepje heb ik trouwens weer afgesnoept van Dalton. Gul als die ouwe geilaard is gunde hij me wel een paar pleziertjes met The Queen of Love. Hoewel het in de bar wemelt van de knappe mokkels opteer ik toch voor het magere scharminkel omdat ze geweldige service geeft. Maar ik ben ook maar een weke zak want de oprechte vrolijkheid van haar heeft wel de juiste snaren bij mij geraakt. Wij vermaken ons eerst in de "Lounge" ruimte om vervolgens de kamer op te zoeken.

Met de handdoeken onder de arm lopen Simona en ik naar een copuleerruimte en leggen we het textiel op het bed. Nog staand kussen wij elkaar liefdevol waarbij ik bijna mijn evenwicht verlies omdat ik met mijn lompe poten op de pedaalemmer trap. De klep vliegt open en ik zie dat er al heel wat volgespoten "Tissues" in liggen. Simona/Leni[b] is altijd een beetje een zenuwpees. Een meid, behoorlijk versleten door de sexbranche. In het begin weet ik dan ook nooit zo goed of ik haar eens stevig zal doorneuken of gewoon zal verwennen. Laf als ik ben laat ik dat altijd van haar afhangen. Ook nu neemt zij het initiatief maar ik maan haar tot rust. Dat vindt ze fijn. Een beetje tongen en wat soft gestreel. Van top tot teen lik ik begerig haar gehavende vel met de provisorisch weggeschaafde tatoos. Beffen is absoluut uit den boze bij haar. Ok, soms mag ik wel wat likken. 10 seconden en dan duwt ze mijn kop weg. Deze sloerie mag je in elke lichaamsholte penetreren, tongzoenen geen bezwaar, "FT" met slikken, het kan als je maar over de brug komt met de nodige euro's. Kortom alles wat die gore Paus ons denkt te kunnen verbieden is bij haar de normaalste zaak van de wereld. Maar beffen, ho maar. Alles wat onder haar buiknavel zit is zeer kietelgevoelig. Dat zal het zijn.

Wat neuken betreft lijdt de kleine zigeunerin aan het "Oedipus complex" want oh, wat ziet ze zichzelf graag in de spiegel. Ik zie me zelf niet graag neukend in de spiegel. Te confronterend zo'n ouwe lul die zonodig moet. Als zij zich in de "Reverse Cowgirl" draait en naar mijn voeten buigt, weet ik wat er van me verwacht wordt. Zoals het een goed kompasnaald betaamt draait mijn pik langzaam naar ingang "Noord" en schuift vervolgens haar donkere gangenstelsel in. Dit is zo'n geil standje. Op en neer en op en neer en d'rin en d'ruit en d'rin en d'ruit. Dan draait ze zich naar gewone "Cowgirl" rubber wisselen en gaan met die banaan. Ze gooit haar lange zwarte haren naar achteren en sluit haar ogen. Uit ervaring weet ik dat als [b]The Queen of Love" niet meer in die spiegel zit te loeren ze zelf geniet en opgewonden raakt. Als ze op haar rug rolt en één been op mijn schouder legt, penetreer ik haar goedgesmeerde naaimachine diep en begint ze over haar clitoris te wrijven. Dit mokkel wilt warempel ook aan haar gerief komen. Maar op mijn knieën zitten en bonken is niet mijn sterkste kant. Ik begraaf me tussen haar benen die ze wijd spreidt en naar haar schouders optrekt. Zo kan ik haar tegelijk kussen en kwijlende woorden in haar oor fluisteren. Ik hoor haar onregelmatig ademen en kreunen. Dat windt me altijd zo op dat ik op het punt van knallen sta. Ik voel dat ze haar scherpe nagels diep in mijn reet begraaft en zich nog intenser aan me vastklampt. Schokkend en kreunend komen we tot een hoogtepunt. Hier heb ik ook nog wat geschreven.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15963-Leni-(Bulgaarse)-ex-nora-PHG-ex-Simona-LR&p=217012#post217012

Na deze neukpartij is het tijd om te kijken of de kok van "PSR" zijn culinaire kwaliteiten inmiddels heeft weten om te zetten in een paar "Michelin" sterren. Het moet gezegd, het restaurant van "PSR" ontstijgt de gaarkeukens van de diverse clubs maar verwacht hier geen "Parelhoen gegrilleert in bruine suiker" of een "Gefileerde schapenpik op een bedje van spinaziebladeren". Je kunt a la Cart eten en dat betekent op elk moment van de dag snaaien. Bovendien is het menu redelijk uitgebreid. Dit blijft toch een pluspunt van "PSR". Als ik het restaurant uit kom zie ik mijn aan sex verslaafde kornuit alweer volop bekkend aan de bar staan waar hij zich warm rijdt tegen de dijen van een blond wicht met grote ogen. Ik aanschouw dat tafereel toch zeker vijf minuten en het is om kotsmisselijk van te worden hoe SFL telkens weer zijn hamlap naar binnenschuift en de "Chick" zo'n zoete woorden toefluistert dat het tandglazuur spontaan van je tanden springt.

Terwijl de Master-Bull het wijf de bek vol ligt te kwijlen val ik bijna van mijn stoel als ik Rebecca even verder op aan de bar zie zitten met jammergenoeg een kerel die zo uit de bejaardensoos is gestapt. Rebecca is een redelijk forse dame met een lief en verlegen gezicht en lange blonde haren. Van voor is ze goed behangen en ik weet dat ze zich graag laat beffen. Ik ken haar van "Villa Vertiga". Haar service was toen matig en beperkt dus ik vraag me af hoe zij hier in "PSR" met de minimum service die blonde kop boven water denkt te houden. Net als bij Simona (die trouwens Leni heet in "PSR"), verschijnt er een blije lach op haar gezicht als ze me in de peiling krijgt. maar ja, die ouwe waar ze bij zit verpest een samenzijn. Ik wandel naar het luxe "Wellness" gedeelte en plof op een ligbank om uit te buiken maar nog geen tien seconden later zie ik Rebecca verschijnen. Die ouwe lul heeft ze blijkbaar aan de wilgen gehangen en ze komt bij me zitten. Een prettig weerzien volgt. Tegelijkertijd ben ik benieuwd naar haar service dus boeken we een kamer.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22689-Rebecca-(Roemeense)-ex-VV&p=217013#post217013

Na de niet onverdienstelijke sessie, waarbij ik me afvraag hoe lang deze verlegen dame het hier vol gaat houden, stoot ik bij de bar weer op SFL die door een gigantische "Red Bull" vergiftiging voor de zoveelste keer "Hyper" en lyrisch is over zijn nieuwste verovering. Alle wijven die hij het laatst geneukt heeft, belanden bij hem steevast bovenaan zijn lijstjes. Die kerel kan gewoon niet objectief te werk gaan dus lezers, neem die lijsten met een kilo zout. Telkens verliest de dommerik zijn verstand aan een of ander griet die hem het geld afhandig maakt. Wij pakken wat te drinken en aanschouwen al die knappe wijven in "PSR" Jammergenoeg doen we het deze dag zuinig aan en zijn de budgetten opgeneukt. En dan komt er een knappe spetter uit het restaurant die met haar hoge hakken bijna op haar bek gaat. SFL schiet vooruit en werpt zich op de grond om de dame op te vangen. Het wicht kijkt echter onverstoorbaar naar de onnozele hals die daar op de grond ligt te spartelen want vallen doet ze niet. Tegelijkertijd komt er een vriendin van haar bij ons staan. De "Chick" die bijna plat ging schurkt zich tegen mij aan en die andere gaat bij SFL de pis lauw maken. En ja hoor, de Master-Bull zit alweer met een gigantische stijve opgescheept en wederom wil de smeerlap dat gevaarte tonen. Ik eis dat hij zijn geval onder de badjas hou.

De dames zijn zeer humoristisch maar hebben zo'n ingewikkelde namen dat ze me ontschoten zijn. Het magerste exemplaar wil me terwille zijn met een kop koffie. Ze wandelt naar de bar, doet haar bestelling, komt terug en laat snotverdomme zo de hete drab over mijn kloten vallen. Ik schrik me suf. Maar wat blijkt. De kop is leeg. Met een geniale truc liet ze me in de waan dat ik een kop gloeiend hete koffie kreeg en ze struikelde weer net zo als toen ze binnen kwam. Die Roemeense trut liet me er dus flink in tuinen en m'n kameraad maar bulderen van het lachen. Nog even doen we een verwoede poging om ons geld bijeen te schrapen maar de grieten hebben pech en zullen tot een volgende keer moeten wachten.

"PSR" heeft ons aangenaam verrast op deze "Tour". Veel mooie vrouwen naast nog meer geile slettebakken. Kortom voor elk wat wils. In de "Lounge" ruimte is het altijd aangenaam toeven. In de bioscoop ben ik nog niet eens geweest zoveel schoons was er buiten dat smoezelige ding te zien. Mijn tweede dag zit erop. Nog één keer mee naar "Planet Happy Garden" en dan is de tour voor mij jammergenoeg voorbij.

Badslippers
3 juni 2011, 23:13
De avonturen van Master-Bull en Psycho-Bull

Het is alweer een poos geleden dat SFL mij plechtig tot zijn persoonlijke "Wingman" benoemde. Gestaag steeg ik dus op de wankele ladder van het ijsberenforum. Ik had al wat vunzige recensies geschreven waarmee ik in de prijzen viel. Zelfs het juryvoorzitterschap van de commissie die "De Beste Recensie van de Maand" in goede banen moest leiden viel me al enkele keren ten deel. En als klap op de vuurpijl werd ik eindelijk ook eens bestookt met "IM's" van Willem2 waarin hij me ernstig toesprak over mijn frequentie van clubbezoek en de vunzigheden die ik daar uithaalde. Hij verordonneerde hij me onmiddellijk korte metten te maken met dit soort dwaze capriolen. En als W2 zich met jou gaat bemoeien dan weet je dat je definitief bent toegetreden tot het gilde der ijsberen.

De vorige "Bull" die de functie van "Wingman" beklede was de hondstrouwe Killer-Bull. Altijd cijferde deze hielenlikker zich weg om de meester te dienen door lelijke wijven bij hem weg te slaan (of ze zelf te neuken) en knappe spetters aan te leveren. Om zijn werkzaamheden zo goed mogelijk te verrichten moest de armoedzaaier meerdere keren zijn tong afbijten en de handen stevig in de zakken houden als moest hij zijn eigen gouden pik bewaken. De driften speelden vooral op als er een wijf met van die Lolo Ferrari "Tetten" in zijn gezichtsveld kwam. Helaas viel de nalatige Hansworst langzamerhand ten prooi aan de sloerie's met borsten waar een afleidingsmanoeuvre van de eerste de beste "Rolexverkoper" bij zou verbleken waardoor de oversexte zakkenwasser zijn taken ernstig begon te verwaarlozen en uiteindelijk in de ranzige krochten van "Partytreff" en "Pauschalclubs" zijn verdere leven moest slijten. Ik weet wat me te wachten staat!

Een "Wingman" houdt zijn meerdere dus uit de wind en beschermt hem door vlees waar de sleet op zit vakkundig door de gehaktmolen te halen. Een ander functie is dat je moeilijk te benaderen prooien dient los te weken om ze vervolgens in de richting van de Master-Bull te drijven. We schrijven dan ook donderdag 26 Mei als ik mijn intrede maak in "Planet Happy Garden". Deze tent heeft maar een gebrek: géén "Whirlpool"! En de ijsberen die mijn bijdragen wél lezen weten wat dat voor een gemis voor mij is. Ik heb mijn gewone plunje nog aan en daar meldt zich Maria al. Een M.I.L.F. van het zuiverste water met een uitstraling van gerijpte baggerspecie. Blonde manen tot op haar kont en een innemende oogopslag. Maria zou ik aanbevelen aan ijsberen die nog te verlegen zijn om een pak condooms bij de drogist te bestellen. Zij is lief en aaibaar. De vorige keer heb ik haar eens goed te pakken genomen daarom staat ze nu in de wacht.

Na het omkleden loop ik tegen de gevel van Klara. Zij is, dacht ik, een "Moldavisch" mokkel. Op de kamer een geile snol die de gordijnen van de blokhut rukte toen we goeie seks hadden. Een dame ook, die al lang meegaat wat af te lezen valt aan haar borsten die de toets der zwaartekracht niet meer kunnen doorstaan. In de bar staan die memmen nog strak vooruit dankzij de "Wonder-Bra". Op de kamer hangt het net zoals mijn versleten zak maar met de seks is niets mis. Een scherp wijf met een fluwelen tong, Rudi_NL kan dat desgewenst bevestigen.

Heikel punt in "PHG" vormen toch de levensgevaarlijke trappen en de afstapjes bij het "Nachtcafé". Niet alleen ik maar ook de hoeren op hun "Killer Heels" zijn al eens half of helemaal naar beneden gesodemieterd. Deze keer weet ik die hindernissen met de precisie van een schot hagel heelhuids te nemen en zie in de verte de Stierenneuker zich als een uitgehongerde "Biafraan" de buik ongegeneerd aan de spaghetti rond vreten. "Heey varken, laat je nog wat voor mij over?" begroet ik mijn vriend voor de derde keer op deze toer. "Man, ik heb al drie porties weg gewerkt. Die verdomde Italiaanse Spaghettivreters zijn je reinste Maffiosi maar van eten hebben ze in elk geval verstand". Wederom begroeten wij elkaar klef maar hartelijk. Dit keer niet als het koppeltje van de "Bronski Beat" (want dat was de vorige keer) nu lijkt het meer op het "Gay Team" van de "Village People".

Ik sta nog geen seconde bij SFL en een of ander mager scharminkel staat al naast ons. Ik dacht eerst dat SFL zo stom was geweest om zo'n uitgehongerde "Biafraan" op een van zijn wereldreizen mee te nemen maar als ik mijn bril vlug op zet zie ik warempel Leni/Sonja voor mijn neus staan. Voor de duidelijkheid, deze graatmagere zwerfkat heet in "PHG" Sonja. "Wat ben jij toch een smerig kereltje om altijd weer met dit "Anorexia" model de kamer op te gaan". "Jongen, deze dwergpigmee geeft meer "GFE" dan al die slettebakken samen waar jij voortdurend je lul in hangt en je kop bij verliest.", zeg ik. "Bovendien, in essentie zijn wij allen gelijk. Niet meer dan een gore zak vol bloed en drek. Steek die maar in je achterzak". Nou, deze zak vol bloed en drek heeft al wel twee wijven aan zijn prikstok geregen", reageert de opschepper. "Je kunt je in je eigen kliniek laten opnemen zo gek zul je worden als je een van de twee ziet." Nou ben ik niet zo snel van leg en al helemaal niet als ik de ordinaire snol zie. Zo'n regelrechte "Trailer Trash Bitch" heeft SFL aan zijn lans gestoken. Volgens mij heet ze Vera. Zo geven wij elkaar nog wat steken onder water en besluit ik snel met Sonja de kamer op te gaan.

Nadat ze zich van haar sletterige lingeriesetje heeft ontdaan zie ik dat ze een mooie landingsbaan boven haar poes aan het kweken is. Hè, hè, eindelijk een kut met haar. Tegenwoordig moet het allemaal zo glad als de kut van een minderjarige zijn en daar hou ik niet van. Over haar tengere postuur is al genoeg geschreven. Mocht ze ooit een bokscarrière overwegen zal er voor haar een nieuwe gewichtsklasse gecreëerd moeten worden want bantam- noch vedergewicht zal voor haar toereikend zijn. Papiergewicht is hetgeen ze benaderd. Met mijn tong maak ik een veilige landing over haar pas gekweekte landingsbaan en duw mijn neus en tong in die strakke kut van haar. Opvallend altijd weer dat haar tietjes zo hangen terwijl je aan de strakheid van haar kut zou denken dat ze een regelrechte maagd is.

Mijn favoriete standje met haar is "69" omdat ze zo licht is. Haar ster is altijd perfect gewassen zodat deze anusvreter weer goed aan zijn trekken komt. Afwisselend bef ik haar sappige kut en haar donkere gat. Dat bevalt haar wel want ze kreunt als een reumapatiënt die zijn medicatie vergeten is. De "Cowgirl" met haar is ook altijd weer een genoegen. Zo'n hitsige amazone die goed in het zadel blijft zitten terwijl haar kut met een stoppelbaard van twee dagen over mijn kruis schuurt. Ze geeft me nog eens goed de sporen waardoor het moeilijk wordt om de boel droog te houden. "Jetzt komm nicht, denn ich bin noch nicht fertig mit reiten" waarbij ze met volle kracht tegen mijn paal drukt. Het is echter onbegonnen werk om me tegen de pulserende werking van haar strakke kutje te verzetten.

Traditiegetrouw rookt zij na afloop een sigaret en neem ik een paar teugen. Dat had ik beter niet kunnen doen want dit is het zwaardere werk en ik overlijd ter plekke zo ongeveer aan de kinkhoest en de tering tegelijk. Wij verlaten de kamer en bij de "Lockers" sponsor ik niet alleen haar, maar waarschijnlijk haar hele familie en aanverwant gespuis.

Eenmaal gedoucht loop ik richting bar en in de hal bij voordeur zie ik tot mijn stomme verbazing "De Koning van de One-Liner" als een "Perro de Agua Español" tegen het been van een Roemeense dame rijden. Picasso1 ben ik in geen maanden tegengekomen en hier sta ik ineens met deze gemankeerde Flamenco danser oog in oog. Altijd weer verbazingwekkend hoe dit erudiete forumlid met slechts één simpele zin het nivo van dat zelfde forum tot ongekende hoogte weet op te stuwen en tegelijkertijd zichzelf weet om te toveren tot "Spaanse Dekstier" door wat platvloerse en banale handelingen te verrichten bij die Roemeense snol. Want meer kun je het rijden tegen een been en het gegrabbel toch niet noemen. Ik loop door naar de bar waar de Master-Bull een of andere schooljuffrouw tussen de benen heeft staan. Hier zou ik als "Wingman" eigenlijk in actie moeten komen want mijn vakkundig oog vertelt me onmiddellijk dat dit Servisch delletje met de naam Alice een "Golddigger" eerste klas is. Maar de dwaas is alweer tot over zijn oren verliefd en wil van geen wijken weten.

Tegelijkertijd komt er een zwarte "Nigeriaanse" satéprikker bij ons staan. Ze heet Rolanda en kijkt ons aan alsof ze vuur zit branden. "Dat is die voodoopop waarover ik je vertelde", hijgt SFL. "Ik zweer het je, dat wijf heeft de magie van 7 demonen. We stonden aan de bar en ik stak mijn naald in haar speldenkussen en de buurvrouw op de aanpalende kruk vloog zowat tegen het plafond." "Je hebt weer teveel gezopen jij laveloze Belg". Maar goed, ik zal eens kijken hoe ze van binnen gevoerd en opgevuld is. Ik wend me tot Rolanda en vraag "How was my Son in the room with you?" "What, is that your son?", krijst ze in het rond. "Yeah, of course, and this is his mother", maak ik haar duidelijk terwijl ik op dat domme wicht wijs dat inmiddels aan de stijve pik van SFL staat te rukken. Rolanda giert het uit en met dit schatje wil ik wel effe kameren.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25649-Rolanda-(Nigeria)&p=217295#post217295

Als ik terugkom van de kamer staat mijn kleine prinses Leni/Sonja op me te wachten om de avond af te sluiten en wij gaan gezellig en klef in een bankstel zitten flirten en aanschouwen een absurdistische scene. Een paar knappe Roemeense vlammen dansen heerlijk erotisch om de paal maar dat tafereel wordt volledig verstoord door Pic1 die als de eerste de beste "Spasticus Autisticus" probeert zijn danstalenten te laten versmelten met die van de dames. Met zijn heupen wiegt en schurkt hij tegen de soppende castagnettes van de wijven terwijl op de achtergrond de master-Bull het zojuist door mij afgewerkte voodoopoppetje op de schoot krijgt en eens driftig met zijn knuppel door de saus die ik heb achtergelaten gaat zitten roeren. Ok, zijn badjas zit er nog tussen, maar toch. En terwijl Pic1 steeds hitsiger tegen alweer een been staat te rijden, wipt het zwarte pareltje driftig op de schoot van SFL die spontaan zijn zaad in het badstof loost. Naderhand zal de smerige vervuiler me vertellen dat het zijn beste sessie van de dag was. Na een kwartier wippen was de badjas rijp voor een grondige desinfectie wegens een tweede donatie. En na weer een kwartier en een derde donatie van de gore smeerlap kon de badjas dienst doen als betonfundering, zo stijf stond dat ding. Ik neem afscheid van Leni en druk de hand van SFL en Pic1. Mijn derde dag zit erop en vanaf nu zal de Master-Bull het zonder zijn trouwe "Wingman" moeten doen. Maar in oktober ben ik zeker weer van de partij of zal ik net als Killer-Bull belanden in de krochten van de "PartyTreffs" en "Pauschalclubs". In oktober weten we meer. . .

SFL
4 juni 2011, 11:25
Wat een puik verslag van kameraad Badslippers... Deel1 steekt wel ver boven deel2 en 3 uit. Maar dat is dan ook het beste wat mijn trouwe wingman ooit geschreven heeft. Zo'n meesterwerk op papier kunnen zetten over een matige dag... Vanaf heden is Badslippers niet enkel mijn wingman, hij zal ook mijn administratief assistent worden en krijgt daarmee de graad van Master-Psycho-Killer-Bull in de orde van gelijknamige gehoornde motorbende.

Maar natuurlijk moet ik toch nog op enkele dingen reageren, die deze door euforie geslagen brutale aap in zijn meesterlijk, informatief en satirisch epos vermeldt heeft:

1) Mijn olijven waren een gift, die de onbeleefde zonder-condoom-neukende hoerenbok weigerde... Dat betrof geen illegaal handelswaar. Anderzijds taste hij wel gulzig toe, toen ik hem wel daadwerkelijk mijn illegale handelswaar aanprees en waarmee hij 48u met een stijve opgescheept zat!

2) Ik wist niet dat Frank de Boer nummer 127 op zijn rug had???

3) Ik ga altijd heel objectief te werk en het is niet zozeer de laatste die bovenaan mijn ranglijst komen te staan. Zoals ik in mijn verslag al schreef was deze tour de beste van de laatste paar jaar en kwam ik enorm veel toppers tegen. Nummers 2 & 3 draaien dan ook al een half jaar mee in de top3. Nummer 2 al zelfs meer dan een jaar. De rest zit verspreid in de de volledige lengte van mijn ranglijst 2011. 2 van PHG en 1 van PSR eindigen nu toevallig hoog, maar iedereen die met deze dames al eens te maken had, zal kunnen bevestigen dat ze idd heel goed zijn.

4) De zwarte Voodoo-pop die onze gatvretende en endeldarm-tongende BS anders wel zo goed vond en waar hij binnen de week zelfs nog mee in herhaling viel, die haalt mijn top5 in geen geval. Neemt niet weg dat ze mijn beste investering van de tour was. Voor 80€ heb ik een uur met haar op de kamer gelegen, maar wanneer je alle tijd optelt die ze over de hele dag met me spendeerde en me tot 4x toe liet spuiten... Dat zit je aan een spotprijs. Ik kon haar zo mee naar huis nemen en de volgende keer dat ik in PHG kom, heb ik haar gegarandeerd terug de hele dag bij mij zonder maar één cent te lossen. Hieruit concluderen we een tweede maal dat laatst niet altijd het best is voor mij en dat ze toch liever voor de zoon opteert wanneer vader en zoon zich aanbieden!

5) En mijn linkse kameraad bespot me dan nog eens omwille van mijn goedhartigheid en romantische opwellingen. Dat is wel allemaal waar en het is zijn goed recht omdat te zeggen. Vroeger waren de dames allemaal lustobjecten voor mij en kon ik me beter distantieren van dat alles. Sinds ik de dertig ingegaan ben en na mijn ongecontroleerde liefdesescapades vorige zomer en het feit dat ik een hoop nare ervaringen tijdens het oorlogvoeren heb opgedaan, ben ik blijkbaar softer geworden en heb ik de neiging om eerder te vrijen met de dames die ik kies, dan dat ik er op los bonk. Wanneer je zacht en lief tegen die dames bent, dan krijg je veel terug van hen en daardoor kom ik regelmatig met kleffe gevoelens terug van de kamer. De onverschilligheid heb ik niet meer in mij. Natuurlijk kan ik nog genieten van een potje kinky-stuff en van een ultieme PSE... Maar wanneer een dame me echt lief lijkt, dan word ik te soft! Dat is dan ook de reden waarom ik op regematige basis eervolle en oneervolle voorstellen krijg... Wil niet zeggen dat ik er dan ook steeds op in ga. Maar dat is mijn verhaal hier en wat daar van gedacht wordt, dat maakt ieder voor zich uit... Maar dat die progressieve schoft van een BS me hiermee zit te porren, dat is al even smerig als een zigeunerin stengelen zonder condoom. Want die Badslippers is zelf zo soft als Robijntje de Beer van de wasproducten. Eerst in PSR is hij met geen stokken weg te slaan van Simona, die duidelijk zijn kop naar de 7de hemel bracht. Als ze in de buurt was, werd hij zo mak als een ziek lammetje. Had ze niet vroegtijdig gestopt met werken, dan was hij waarschijnlijk nog een tweede keer op haar gekropen. En de keer ervoor in LR was waarde vriend BS ook al aan het wegsmelten toen zo'n klein mollig Roemeens scharminkel zich tot hem richtte. Maar de tweede keer in PHG, was voor mij het beste voorbeeld van Nederlandse assertiviteit, maar uiteindelijk de Vlaamse meegaandheid van reserve-Belg BS: Hij was nog maar pas binnen in PHG en vooraleer we een gesprek konden aanknopen stond er zo'n roma-mokkel aan zijn arm te trekken. Zegt hij: "ik ga vandaag niet mee met jou naar de zimmer". Dat wijf wist wel beter... Na het eten lag ze op zijn schoot en voordat mijn vreten netjes verteerd was, lag de zwakkeling er al mee op de kamer. Tegen zijn eigen voornemens in! Om van zwarte stalkster even verlost te zijn, stuurde ik hem tussendoor met haar de kamer op, maar toen hij terugkwam was hij weeral geen 5minuten weg te kapen bij die eerste zigeunerin. Een hele avond zater ze romantisch naast elkaar, hand in hand... Zoals ik in mijn verslag verscheen; ze speelde moedertje en vadertje en leefden nog lang en gelukkig.

6) En dan één van mijn beste PSE-tjes nog trailer trash noemen. Ik heb vaak het genoegen gehad met escorts, maar wetende dat zij een escort is, zou ik haar zo voor een hele nacht boeken. Dat was tenminste service en vakkundigheid. Terwijl ze dit nu deed tegen een hongerloon in een Duitse Saunaclub, zou ik best wel eens willen weten hoe ver en goed zij gaat wanneer je haar duurder boekt via een escortagentschap. Dus voor haar meer respect graag. Je had haar beter ook eens uitgeprobeert, want aangezien je al zo dol was op die negerin, had je de trailer trash Vera nooit overleeft!

Zo bij deze even enkele dingen rechtgezet, zodoende ik met alle gemoedsrust op vakantie kan gaan!
Soms is het lontje kort, maar meestal kan ik wel wat verdragen... En zeker de tweede Bull in rang, de heer Badslippers, die mag me haast alles verwijten en me in zijn meesterlijke schrijfsels er door sleuren zoveel ie wil... Hij beseft maar half, met hoeveel pret en gegrijns ik het allemaal nalees... Maar na deze tour, ken ik de linkse rat al weer een beetje beter en vond ik het nodig om toch op enkele van zijn uitkramingen te reageren.

Maar alleszins 1000x dank voor deze verslaggeving en de fijne 3 dagen tijdens de tour. Zonder enkele dagen Badslippers op mijn tour, zou het lang zo amusant niet geweest zijn. Met hem erbij draait het om zoveel meer dan het neuken der herten alleen! Er wordt gelachen, geroddeld over de wijven en diezelfde wijven worden dan nog een constant voor de gek gehouden door ons beiden. Een tour zonder Badslippers is niet meer denkbaar... En dit forum zonder deze literaire grootmeester, zou eveneens van geen tel meer zijn. Tot zover nogmaals mijn bisexuele uitlating over deze grote naam!

Ciao ciao

Verb
6 juni 2011, 15:19
Leuke verslagen altijd om te lezen van jou en SFL!

madiwodovr
9 juni 2011, 23:12
Zonder blikken of blozen durf ik ook met een gerust hart te zeggen dat dit soort vakliteratuur door Badslippers als een ware kunst mag worden gezien. Buiten de tijd die de artikelen waarschijnlijk vergen, als ik dat tenminste met mijn eigen gestuntel vergelijk, zijn ze telkens inderdaad weer boeiend en zit ik vaak met een bengelende traan voor m'n beelscherm te bulderen van het lachen! Prachtig!!!
Ik zal dan ook even nomineren voor een free ticket.

SFL
5 juli 2011, 14:12
http://youtu.be/UA8rcLvS1BY : Zeker eens bekijken!

Badslippers en SFL raken de weg kwijt in Transylvanië en komen op een vampierenfuif terecht.
Daar zingen ze een lied over pisseks!

Killer-Bull
17 augustus 2011, 10:18
moest dit even aan jou posten van onze master
is nog een kladversie maar je kijkt maar eens of dat je dat ziet zitten
ik zal er ook wel 1 of 2 dagen bij zijn
waarschijnlijk in planet

1711

Badslippers
17 augustus 2011, 15:16
moest dit even aan jou posten van onze master
is nog een kladversie maar je kijkt maar eens of dat je dat ziet zitten
ik zal er ook wel 1 of 2 dagen bij zijn
waarschijnlijk in planet

1711

Tjonge, heeft dat luie varken niks anders te doen dan sexreizen te plannen en affiches te ontwerpen? Ziet er goed uitdie planning.Gelukkig heb ik mijn budget al gereserveerd en in een ouwe sok gestopt en onder mijn matras gelegd. Banken zijn op dit moment niet te vertrouwendaar zal ik mijn neukbudget niet opzetten. Dat is hetzelfde als aan een roemeense vragen om even op je beurs te letten. Ik ga de data inplannen in mijn werkschema. De hele week zal niet lukken maar ik ga voor de helft! C YOU kiiler

SFL
19 augustus 2011, 01:30
Tjonge, heeft dat luie varken niks anders te doen dan sexreizen te plannen en affiches te ontwerpen? Ziet er goed uitdie planning.Gelukkig heb ik mijn budget al gereserveerd en in een ouwe sok gestopt en onder mijn matras gelegd. Banken zijn op dit moment niet te vertrouwendaar zal ik mijn neukbudget niet opzetten. Dat is hetzelfde als aan een roemeense vragen om even op je beurs te letten. Ik ga de data inplannen in mijn werkschema. De hele week zal niet lukken maar ik ga voor de helft! C YOU kiiler

Luie varken??? Dat is toewijding en devotie, jongen! Was natuurlijk niet de bedoeling dat die simpele ziel dat hier postte.
Die sexy tekening heb ik op internet gejat en moest er gewoon een tekst op zetten die ik reeds in gedachte had. Kan altijd nog veranderen hé.
Je kan beter in een goede Roemeense investeren dan in je effectenmakelaar of je bank... Heb je tenminste nog het gevoel dat je leeft.
Yeah, Romania Rulezzzzzzz xx

Badslippers
13 oktober 2011, 18:53
Leeswaarschuwing: Veel gezwets, weinig tot geen wijven info en alleen interessant voor degene die aanwezig waren. Daarom post ik het in dit "Topic".

Op 16 maart 2008 schreef ik als Ernie69 mijn eerste voorzichtige recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?207-WanLi&p=67206#post67206). Ik was toen nog een jong onervaren ijsbeertje met slechts 2 berichten. En dan ook nog 2 dezelfde berichten. Zo groen was ik toen. Wel een kwak in het ouwe smoelwerk van de Thaise WanLi droppen maar nog niet goed in staat om daarover te berichten.

De mannen die de dienst uitmaakten op het forum waren Joop Slim, Ace2, Picasso 1, Zakkenleger, Holland male, Stiffmaster, Dalton, Knabbel, Rex, Big 30, RoughPlay Lover, Gustomass, Jansen, Sonny en nog een heleboel andere viespeuken. Ze maakten elkaar af als hongerige hyena's en het leek me verstandiger om niet in hun verbale kaken terecht te komen. Zoals dat gaat met een beginnend forumlid was ik diep onder de indruk van de verhalen van deze geile hengsten. En dan past alleen afstand bewaren. Zij hielden hun vrouwen voor de gek om te gaan neuken en schreven gewoon over hun stoere avonturen in de saunaclubs. De ene ijsbeer beschaafd, de ander explixiet en weer een ander vulgair. Dit waren de cowboys van het forum die hier en in de clubs de dienst uitmaakten. Zij hadden lullen van minimaal 18 centimeter, in erectie wel te verstaan (Ketserr bestond nog niet) en spoten op gemak wel vier keer op een avond soeplepels vol sperma in het condoom. Sommigen lieten hun zaad zelfs in de mond van de hitserige vrouwen achter of stopten het puntje van de tong in hun aars. Ze besodemieterden het thuisfront door gewoon met vrouwen uit de club relaties aan te knopen en avondjes uit te ritselen.

Zoals elk beginner op een forum begon ook ik helemaal onderaan in de pikorde en hield me maar bezig met lezen en naar de club gaan waar ik nooit een ijsbeer van het forum tegenkwam. Het waren meestal wat oudere en grijze mannetjes die ik trof. Dat waren beslist geen schrijvende ijsberen want dat zouden ongetwijfeld "Hunks" en "Italian Stallions" zijn. Leden van het forum waren in hun verhalen zo stoer, ruig en vies, die zouden opvallen als een etterend abces aan je reet. Zo in de loop van 2008 vergat ik mijn wachtwoord en kon het forum niet meer bezoeken waardoor het uit mijn gedachte werd gewist als de herinneringen aan vroeger bij een "Alzheimer" patiënt. Een jaar later, Maart 2009, kreeg ik een "A Ha erlebnis", trok de stoute schoenen aan, stak mijn borst vooruit en dacht: "Ernie69 is dood, ik ga op zoek naar een nieuwe bijnaam. Lang Leve. . .badslippers".

Zowat het hele jaar 2009 zal ik me beperkt hebben tot lezen. Het viel op dat er ongeletterde schrijvers waren met een woordenschat van zo rond de 70 woorden en scabreuze verhalenvertellers die dat nivo ver waren ontstegen. Daartussenin zat de rest van de pulpschrijvers. Pas begin 2010 nam ik het besluit om meer te gaan schrijven. En nog steeds kende ik geen enkele ijsbeer. Ik voelde mij als een sociaal gedepriveerde zalmforel tussen al die machtige en hongerige ijsberen. Maar sneller dan ik dacht, werd ik een volwassen ijsbeer. Met een simpel verhaaltje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23958-YY-vragenbakje-1e-Kwartaal-2010&p=159731) won ik een periodetitel van "De Beste Recensie van de Maand" én de daarbij horende vrijkaart. De toenmalige corrupte jury was Jan Jan Jan (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21256-Beste-Recensie-van-de-maand-Maart-2010&p=160012#post160012) en de nominaties vlogen me die maand om mijn oren. Als klap op de vuurpijl kreeg ik Het juryvoorzitterschap van de maand April (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27170-Hall-of-fame&p=163149) in de maag gesplitst.

Vervolgens bezocht ik het volkomen geperverteerde verjaardagsfeest in neuktempel "Golden Time" van SFL alias de Master-Bull die zo bezopen was dat hij amper op zijn stierenpoten kon staan om de slagroom van de kut van een Poolse snol te likken en volledig financieel geript werd door de Roemeense dames. Toen liet de schlemiel zich dus ook al in de luren leggen door het Roemeense laaielichtersvolk. Met zijn benevelde geest zag hij me nauwelijks staan en in het van God en hoeren vergeven "Golden Time" brulde hij in mijn oor: "Ben jij Badslippers? Whoeahhhhhhhh, te gek man!" Om vervolgens ladderzat onder de bar te verdwijnen om weer pas te ontwaken toen zijn Griekse snolletje Eleni aan zijn pik zat te rukken. Gelukkig was daar ook de beruchte vrouwenmagneet Cupido die mij op sleeptouw nam en me aan verschillende ijsberen voorstelde waarvoor ik hem nog steeds dankbaar ben. Tegelijkertijd kreeg ik mijn zelfvertrouwen een enorme "Boost" want ik zag nu voor het eerst de ijsberen van het forum in levende lijve. Het waren geen "Players", geen testosteronkanonnen, geen hete kerels uit kokend lood en met een pik als een gloeiende kolenpook. Het waren vriendelijke mannen met een beginnend of vergevorderd buikje, met grijze haren of soms kaal. Sommigen zelfs verlegen en mensenschuw (ik noem geen namen). En er waren boerenkinkels, babbelziek als kiftende zigeunerwijven die op de markt het lapje stof uit elkaars klauwen trokken. Ik zag zelfs bejaarde en waarschijnlijk seniele mannen van middelbareleeftijd die met de pikanste snollen op de schoot zaten met in de ene hand een "Single Malt Whisky" en met de andere hand aan hun poesje frommelden. En ik hoorde daar nu bij. Weliswaar nog onderaan de hierarchische ladder maar het begin was er. Badslippers stond op de kaart.

En dan nu, anderhalf jaar later ben ik een "Zeer Ervaren Ijsbeer" en wandel ik op mijn dooie gemak door het booreiland "Golden Time" om het ijsberenfeest bij te wonen. Links en rechts hoor ik: "Ha Rimbolino, welke reet moet er vandaag aan geloven. Heb je de condooms bij je of wordt het weer Bare-Bone?". Om dit soort dwaze commentaren te ontvluchten, loop ik maar eerst eens een rondje en sta bij de bank langs de "Kino" tegelijk oog-in-oog met Bulgaarse Gaby die bij de poort van "Golden Time" werd geweigerd omdat ze in de verkeerde gewichtsklasse zat. I.p.v. af te taaien wist ze toch stiekem binnen te komen door tussen de spijlen van de getraliede deur te glippen. Een jonge dame die de inspiratie voor haar uiterlijk haalt uit de talloze "Pro Ana" websites. Lange zwarte krullen langs een bleek gezicht en een lijfje van eierschaalporselein zo dun en teer. In een mengelmoes van Engels en Duits vraagt ze lief of ik langs haar wil komen zitten. Wij praten over koetjes en kalfjes en mijn stijgende leuter geeft aan dat Gaby een "pno'tje" is. De keiharde tepelhoven van haar A-cup prikken zichtbaar door haar blauwe hemd. Toch maar verder lopen. Naderhand hoor ik dat Rudi_NL zich tot 2 keer toe heeft vergrepen aan dit kind.

Ik loop verder en kom in die gecapitonneerde hoek waar de een of andere snol met dikke loezen een complete opstopping veroorzaakt zodat ik dezelfde weg helemaal terug moet lopen en via de normale ingang de bar betreedt. Lulu zit op haar kruk bij de gokkast, drukt haar handen als Moeder Theresa tegen elkaar en buigt nederig naar mij. Korte begroeting en dan loop je tegelijk in de fuik van over elkaar buitelende ijsberen waarvan ik Ketserr, Salitos, CLUBSPORT en Twinangel direct herken en een hand geef. MichelJ is dan alweer op weg naar de uitgang en begroet me met de woorden: “Ik ga zo naar Living Room”. Als een ontmaagde puber vertel ik trots dat ik onlangs voor het eerst seks heb gehad met zijn persoonlijke snolletje Nicky. "Voor het eerst?", zegt hij verwonderd, "man ,die heb ik al honderd keer geneukt en dan tel ik de keren thuis niet eens mee". In de loop van de middag zie ik MichelJ geregeld en telkens is hij met Boy69 al op weg naar "LR". Op de rand van de bank zit een mooie zwarte "Voodoo Chick" met silicone tieten en volgens mij groene contactlenzen. Het lijkt net of ze blind is door die stomme dingen en kijkt dwars door me heen. Ze heet Pauolo. "Your handsome Man, and my Tits are Hot", zegt ze zwoel. "You're a handsome woman, but my Rocket is not!" antwoord ik haar.

Plots ruik ik de wilde frisheid van citroenen en stormt er een stevige kerel met een grijze haardos op me af en zegt: "Heey ik ben Noelcitroen, jij bent Badslippers hè". Hij steekt zijn hand iets te enthousiast uit en de onhandige klootzak stoot alle glazen van de gokkast en maakt me daar toch een puinhoop. Hij schrikt zich kapot en vreest dat hij de rest van zijn leven lijken mag gaan wassen in een mortuarium. De Poolse schoonmaakploeg is hem echter gunstig gezind. Bovendien mag hij blij zijn dat de "Body Guards" hem in leven laten en hij de rest van het feest nog mee mag maken. "Ja klopt" zeg ik, "en volgens mij ben jij Noelcitroen". Noelcitroen kijkt zijn ogen uit daar hij vooral de slonzen uit de "Party Treffs" gewend is. "Ik weet niet waar te beginnen" zegt hij radeloos. "Nou, neem een voorbeeld aan CLUBSPORT die tegelijk twee Poolse hoeren op zijn schoot heeft zitten en daar vieze dingen mee gaat doen". Zelf voel ik het kontje van Flo tegen mijn kont schuren. Ik draai me om en we begroeten elkaar met een "High Five". Dit wijf moet wel een liter spiritus naar binnen geslagen hebben zo gloeiend heet is ze en door de aderen van dat begeerlijke lijf moet ongetwijfeld hoerenbloed stromen dus zet ik haar met stip op nummer 1 op mijn "to-do" lijst van vandaag maar dat hoeft ze nog niet te weten. Jammer dat ze haar wenkbrauwen altijd weg scheert en met een paar stukken houtskool weer nieuwe probeert te tekenen. Doet haar kop geen goed. Het stomme is dat ik overvallen wordt door een moment van "Naam-Alzheimer". Haar naam ligt effe niet in mijn temporale kwab voor het grijpen. Gauw naar Rudi_NL om te informeren. Die weet dat wel.

Maar niet voordat ik compleet van de sokken wordt gereden door Cupido de jaloerse zondagsrijder. Het succes in dit neukhol is Mister Wheelchair Groupy duidelijk in de bol geslagen. "Kun je me niet als eerste begroeten als je binnenkomt BS, dankzij mij ken je al die ijsberen. Daar heb ik voor gezorgd", briest hij. Ach, mijn vriend meent het niet zo kwaad en net als ik bij hem op schoot wil springen en om de nek wil vallen, duwt Laura me aan de kant en gaat op zijn schoot zitten waardoor zijn pik tegelijk gaat steigeren als het paard van Zorro en zijn kar bijna door de veringen zakt. Ik loop snel door naar Rudi_NL die met Twinangel wat gore praat ligt uit te wisselen. Beide heren waren bij binnenkomst zo geil dat ze maar meteen zijn gaan neuken. "BS", zegt Rudi_NL, je moet die uitgemergelde Bulgaarse Gaby eens pakken. Je steekt je tong in haar kut en hij komt er vanachteren alweer uit. Echt iets voor jou". "Nou ik heb meer interesse in die gebruinde del die daar staat te draaien en kronkelen want mijn lul jeukt als een op ploffen staande steenpuist. Hoe heet die troel ook alweer?" Het is echter duidelijk dat Rudi_NL zijn hersenpan nog niet honderd procent is want hij moet het antwoord schuldig blijven. Ook aan die dementerende Twinangel heb ik geen flikker want hij moet het antwoord schuldig blijven. Ik stuif er als een op hol geslagen paard op af want Cupido zit verraderlijk dicht in de buurt en die lamzak met een te hoog libido sleurt alles wat binnen handbereik is op zijn schoot. "Hallo mein Schatzi, wie bleut, da bin ich doch deine Namen vergessen", verontschuldig ik me. "Ah, du alter Sack, ich bin die Flo", zegt ze lachend. Ik vraag of ze met mij wil neuken. dat is spek voor haar bek en binnen 1 minuut heeft ze een sleutel te grazen.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13973-Flo-(Duitse)-ex-YY&p=235144#post235144

Flo is de enige prooi die ik deze dag vang maar wat een vunzige bedoening was het. De geur van haar en de massageolie blijft de rest van de dag als een warme deken om me heen hangen. In het Roemeense hoekje staan Rex, de belangrijke Hond , Sphinx, Ace2, Twinangel en nog een paar "VIP" ijsberen met elkaar wat nutteloos te ouwehoeren. Ik sluit me aan om te luisteren naar hun gezwets als Ace2 zich met een ruk omdraait, zijn handen in de zij zet en zegt: "Wat kom je hier bij staan Badslippers wij zijn hier in een belangrijk gesprek met een paar mannen, daar hoor jij niet bij". Wat een arrogante klootzak, denk ik. Nadat ik hem structureel de hemel heb ingeschreven in mijn recensies, zet Ace2 mij als een vuilniszak bij het grofvuil. En niet alleen ik. Lovely die gniffelend staat te lachen om dit tafereeltje wordt hardhandig door Hercules bij de kladden gegrepen en in de hoek gezet. "Wat een bruut", denk ik. "Toch gek dat de dames alles van hem laten welgevallen", peins ik verder "Wat heeft hij dat ik niet heb? in ieder geval geen lul van 30 centimeter want die heeft Ketserr" Hij, en de rest kunnen nu in de stront zakken en zonder een woord te zeggen draai ik me om en loop weg. "Neeeeeee, kom terug, het was een grapje, jij hoort er helemaal bij", hoor ik nog achter me, maar loop door. Tot ver in de catacomben volgt hij me om me terug te krijgen bij het groepje "Low Lifes".

Onderweg kom ik de perverse bbertb tegen die tegenwoordig "Datingsites" afstruint om gratis te kunnen neuken. "Jongen, wat ik nu toch aan mijn lul heb hangen, binnenkort ga ik met een vette huisvrouw uit Klazinaveen neuken in een prive sauna", zegt hij. "De vorige keer had je toch zo'n vet mokkel met een stinkende kut?", zeg ik. "Ja klopt, toen was ik verkouden dus dat maakte niet zoveel uit. Maar nadat ik die spleet had dichtgekit was van putlucht niks meer te merken". En dan maar zeggen dat ik een smerig kereltje ben. Bij de barkrukken aan de zijkant zie ik een mooie rondborstig jonge dame zitten in een rood bikinisetje. Het gaat hier om Leoni. Ze spreekt Duits maar ik weet niet zeker of ze Duitse is. Net op het moment dat ik het eerste ijs gebroken heb en wat zit te flirten, heeft Ace2 me eindelijk achterhaalt en komt de lamzak de pret bederven. Met zijn welbekende pose, armen in de zij en borst vooruit, gaat hij tussen de dame en mij in staan en brult: "Suche nicht langer nach eine schöne Mann, hier bin ich. Der Ace Zwei, mit Lustbonbons und eine Schwanz von 30 centimeter". Ik laat het domme wicht achter. Aan mij had ze 50 euro kunnen verdienen en nu zit ze met de bek vol pepermunt rommel.

Dan kun je toch beter doorgaan met kennismaken van wat nieuwe ijsberen zoals Rob45 en Satanic Surfer. Die weten mijn status op juiste waarde te schatten. De Duivelse Surf Dude heeft een prima sessie met de emotioneel instabiele Victoria achter de rug. Na klasse pijpwerk van haar heeft Satanic Surfer eens even goed die toeter van dat hysterische wijf (sorry MB) doorgeragd. Bij hem was ze dan ook onder een hoedje te vangen en hij kijkt terug op een goede sessie. Rob45 zegt: "Ik was al vroeg hier en kon mijn driften niet langer onder controle houden toen Andrea met haar slijmerige dijen tegen me op zat te rijden. Daarna ging ik naar buiten om nog verder de kat uit de boom te kijken maar die kat van Golden Time bleef maar zitten zodat ik aan verder neuken niet meer ben toegekomen." Ja je moet vliegensvlug zijn anders gaat een ander met je schatje aan de haal. Even verderop staat Rmjhexe die ik nog ken van een dik jaar geleden, uit zijn nek te kletsen. "Ik kom al 10 jaar in Golden Time" schreeuwt die halve gare door de tent. "Tien jaar?" zeg ik, "Dan heb je zeker Duitse zwartkop schapen liggen neuken want toen was het hier nog grasland," maak ik hem duidelijk. "Dan is het 9 jaar geleden" probeert Rmjhexe zich te herinneren. "Het was de tijd dat vrouwen nog haar op hun kut hadden", gaat hij verder. "Kan ook niet. Dan heb je waarschijnlijk je lul in een behaarde Shetlandpony geduwd die hier toen hun grasweide hadden.". Buiten zijn geheugen is Rmjhexe een aardige vent en OK hoor. We staan een hele tijd buiten te kletsen totdat mijn eigen gore sloerie, Sonja hem aan zijn paal naar de bioscoop trekt om hem aldaar compleet af te zuigen. Ja, dat kun je wel aan haar overlaten. "Volgens mij kwam ze ook klaar", glundert Rmjhexe daarna. Rex, de realistische Hond zegt: "Zeg slimmerik, wel even wakker worden. Sonja en klaar komen, dat is net zoiets als de sousa aan de Heineken of een analfabetische hoer het service lijstje aan de binnenkant van de Locker van Picasso 1 laten lezen. Onmogelijk!" Teleurgesteld druipt hij af.

Met de saus van Rmjhexe nog aan haar kin en in de haren stapt Sonja de "Kino" uit en wil tegelijk met mij neuken. "Komm, Fliegende Hollander gehen wir bumsen", zegt ze. "Ich habe angst dass ich deine neue Nase versaue" zeg ik tegen haar. Hoewel ik haar de laatste tijd er erg geil vind uitzien sla ik over. Op de kamer is het een gek en wild wijf die je lul compleet de vernieling in pijpt maar het blijft me meestal te "Profi". Toch geeft deze wandelende spermacontainer niet op en terwijl we met zo'n zes kerels in de gang van de "Kino" hangen, schreeuwt ze: "Ich nehme auch alle Sechs zusammen". Bekommen wir dann Rabat?" vragen we. "Nein, ich gebe nur Rabat wenn es Sieben sind", antwoordt het zakeninstinct in haar en net op dat moment kom de preutse Ace2 om de hoek kijken. "Was ist hier los" brult hij. "Sonja wil ons alle 7 neuken, ga je mee?" vraagt Ketserr. "Ich glaube ich hóre eine Mondharmonica unbd das bedeutet das ich muss abhauen", kletst The Sex God zich eruit om zijn "Imago te redden". Om van het mens af te zijn schuiven we Ketserr naar voren. "Dieser Kerl hat eine Riesenschwanz. Der gilt für 7 Schwanze", proberen we ons er van af te maken. "Ach, der Anaconda ist ganz harmlos, kein Problem". Maar Ketserr hapt niet en de oudste hoer van "Golden Time" grijpt een willekeurige prooi bij zijn kloten en sleurt hem de bioscoop in. "Pfff, wat heeft dat wijf een sex-drive", zegt Ace2. "Dat kun je verhelpen of temperen door een zogenaamde "Transorbitale Lobotomie", spreekt Picasso 1 wijs. "Kun je dat eten?" vraagt Ketserr. "Nee, natuurlijk niet sukkel", zegt Picasso 1. "Waar heb jij je verstand zitten?" vervolgt hij terwijl hij naar het kruis van Ketserr kijkt. "Men dringt dan met een soort van ijspriem via het onderste ooglid naar de frontaalkwab, rommelt daar wat met die priem en hup, weg sexdrive! Zou iets voor jou kunnen zijn Ketserr om dat gevaarte wat meer in bedwang te houden. Het gevolg en de bijwerking zijn dan wel vaak een ver strekkende vorm van idiotie en gebrek aan tact", vervolgt Picasso 1 zijn college. "Dan hebben volgens mij al veel ijsberen een lobotomie ondergaan", stelt Ketserr vast. Ik krijg honger en laat dit psychiatrisch consult aan me voorbij gaan.

Op weg naar de eettent loop ik Big30 en zijn kameraad Ricky Martin tegen het lijf. Altijd leuk om met Big30 te kletsen maar niet dit keer. "Ben je nou helemaal besodemieterd om alle "Thekedames" op een hoop te gooien en ze als "Kenaus" af te schilderen op ons keurig nette forum? Weet je wel hoeveel geld dat ons forumdirectieleden gaat kosten aan gemiste revenuen? Ik ben te beduusd om te reageren want hij foetert verder. "Je moet eens manieren leren en vooral gepaste afstand bewaren van alles wat met saunaclubben te maken heeft. OK, je verhaaltjes mag je schrijven maar vergeet niet dat ik de vorige keer ook al je mobieltje heb gecheckt. En wat vond ik daar? 2 Telefoonnummers van hoeren. TWEE NUMMERS!!!" Ja, dat klopt, mijn telefoon belandde toen tussen de kikkers in die modderpoel van "Golden Time". Met de staart tussen de benen druip ik af maar gelukkig is daar altijd de handtastelijke Tiga die me troostend begint te aaien. Maar als hij een langharige blonde del langs ziet komen, duwt hij me aan de kant om haar te gaan "Ficken".

Aangezien mijn maag rammelt van de honger loop ik verder om eindelijk bij de eettent te komen waar de rest van het rapaille al zit te vreten. "Womanizer" Cupido zit tussen Ela en Ola te schaften en zijn buik rond te eten. Er heerst echter doodse stilte want Nika zit erbij en die heeft een algemeen spreekverbod ingesteld zo lang zij eet. Wat een schoothondjes die ijsberen. Maar Picasso 1, "De Spaanse Furie" laat zich niet muilkorven en daagt haar uit om haar natte kut a la Sharon Stone te laten zien wat de slet inderdaad doet. Als Nika klaar is wordt het gelukkig weer een vrolijke bende en denkt Ketserr: "Wat Nika kan, kan ik ook", en slaat hard met zijn pik op tafel om ook wat aandacht te krijgen waardoor Chantal zich kapot schrikt en helemaal wit wegtrekt. "Oh No, not that man with the Elephant dick", schreeuwt ze om bij Picasso 1 op schoot te springen. Picasso 1 fluistert Chantal in het oor: "Stroke that old sucker over there over his bold head". "Why should I do that", vraagt Chantal. "Because he is depressed and has low selfconfidence", antwoord Picasso 1. "Do you want me to get depressed too", en boos loopt ze weg.

Met een volle pens lopen we naar de zitjes buiten en begint de Spanjool te zwetsen over al die clubs waar de service zo hoog is en wat voor pornosessies hij daar heeft. Om deze dag teleurstellingen te voorkomen heeft de dwaas aan de binnenkant van zijn "Locker" een lijstje opgehangen met verplichte service die de dames van "GT" moeten leveren. De slimste man van het forum heeft echter verzuimd een vertaling op te hangen zodat geen wijf begrijpt wat daar staat. Binnen borrelt de sfeer onder de dreunende klanken van DJ Tonny naar een hoogtepunt en gaat Shakira helemaal los en kruipt als een krolse kat over de hele toog om een volledige spagaat te maken en met haar kut een paar slijmerige plekken achter te laten die snel worden opgelikt door Rex, de geile Hond . "Wat een porno wijf is dat", kwijlt hij in mijn oor. Het is echter "De Race Beer", Sphinx, die de trillende billen van Shakira van heel dicht mag bewonderen. Hij moet uit de badjas en krijgt een gratis lapdance. Shakira laat haar natte pizza over zijn staaf glijden terwijl ze beidenop de pizaatafel liggen. Dan is het de beurt aan Jossy om met Shakira op de bar de champagne over de tieten te schenken die vervolgens dankbare ijsberen mogen aflikken. DJ Tonny houdt de stemming er goed in maar helaas kun je langzamerhand over de koppen lopen en is de wachttijd opgelopen tot een uur. Voor Shakira is de koek nog niet op. Ze springt van de bar voor de neus van Rex, de zeiknatte Hond en begint onder de bar aan zijn leuter te zuigen. De geile klootzak houdt het niet en verdwijnt in een paar seconden naar de vreettent om Shakira een lekker toetje in de mond te spuiten.

Als we met Ketserr, Rex, CLUBSPORT en nog een paar ijsberen in de bioscoop belanden, glijden we spontaan uit over de liters sperma die inmiddels door de dames zijn uitgekost. Voor onze ogen spelen zich vulgaire taferelen af waar de Romeinse keizer Caligula nog iets van zou kunnen leren. Een volkomen bezopen kerel wil klaargepijpt worden door een Roemeense snol. Wij zetten geld in en wedden of het de dame zal gaan lukken of niet. "dat gaat niet lukken, dat gaat niet lukken" hoont Rex, de recalcitrante Hond door het zaaltje. De zatlap spuit nog geen droge lucht meer en het is nog maar de vraag of de dame ooit haar centen zal zien. We lopen terug naar de bar waar iedereen nog staat te swingen. Om de drukte van twee uur 's nachts voor te zijn ga ik iedereen maar een hand geven. Dit keer geen lastige vragen van al die lieve "Thekefrauen" die mij met zijn allen staan uit te zwaaien. Wat een meiden, wat een service, wat een dag. Slaap lekker.

Badslippers
8 augustus 2012, 12:58
De reden waarom ik dit verhaal in deze uithoek plaats en niet op de gebruikelijke heeft een reden. De laatste tijd krijg ik tevens wat opmerkingen dat ik veel minder schrijf dan voorheen. Dat is zo en dat heeft ook zijn reden. Alles is wel zo'n beetje gezegd en geschreven en om telkens dezelfde geile nonsens te verkopen gaat ook vervelen. Daarnaast had ik last, nee ik zeg het verkeerd, hadden dames waarover ik schreef last van roddelende individuen die mijn goedkope lectuur doorbriefden. Nou heb ik niks tegen een goede roddel want dat bevordert de saamhorigheid op de werkvloer en fungeert derhalve als cement. Dat tevens mijn "Nick" is uitgelekt zal mij worst wezen maar de tamtam in een bepaalde tent staat nou niet direct bekend om mijn goedkope verhaaltjes correct te vertalen. Gevolg was dat bepaalde schatjes enigszins in de problemen kwamen omdat humor en beeldspraak zich slecht laten vertalen. Vooral als je de context, de beeldspraak, de ironie en de hyperbolen weg laat. Gelukkig ga ik met slimme dames om en vroegen ze gewoon rechtstreeks aan mij wat ik had geschreven zodat die problemen uit de wereld zijn. Neemt niet weg dat ik dat vervelend vond. Kijk, mij mag je demoniseren zodat ik kan wedijveren met de duivel "Himself". Kwaadspreken om me in een kwaad daglicht te plaatsen, geen enkel probleem. Dat mijn bed- en befprestaties gering zijn, ik een kleine lul heb en een kale knikker, een opschepper, snoever, schoothondje ben, dat ik me graag als "Drag Queen Rimbolina" (bedankt Jack42 en Vita) mag verkleden of dat ik sommige dames zelfs niet durf te benaderen om met hen te kameren. Maar de wijven in de clubs draag ik een warm hart toe en ik wil niet dat ze nadelen ondervinden van wat ik hier schrijf. Soit.

Dan maar weer eens wat bespiegelingen van de afgelopen maand in volstrekt on-chronologische volgorde en samengebundeld in een recensie. Wie het wil lezen, prima. Misschien staat er zelfs wat bruikbare info tussen deze pulp.

Zoals iedereen langzamerhand weet ga ik geregeld stappen met SFL. Mijn beste vriend van het hele forum. Eigenlijk vreemd, want hij is zo rechts als de neten en verfoeit mij om mijn linkse standpunten. Ook al probeer ik tevergeefs de hersenloze seksverslaafde aan het verstand te brengen dat de linkse kerk ons veel goeds heeft gebracht zoals daar zijn: vrije seks, partnerruil en vrouwen die nog gewoon haren op hun kut hebben. Velen vermoeden een soort van symbiotische relatie waarbij ik als holmaat zou fungeren. Nou kun je mij van veel betichten maar niet dat ik mijn "Pinkeltje" in die overbehaarde zweetnaad van hem laat verdwalen. Ik fungeer als trouwe "Wingman" wat betekent dat ik de lelijke wijven van zijn afgetrainde lijf hou en de knappe grietjes op een presenteerblaadje aanlever. Een functie die mij ooit ten deel viel nadat zijn voormalige rechterhand de Killer-Bull hem in de stront liet zakken. Die gast had voortdurend autopech op het moment supreme of leverde de Master-Bull af in verlopen keten zoals "Partytreff Wildenrath". Hij kreeg de zak en ik de vacante functie. In zo'n functie verwacht je dat de Master-Bull je ten alle tijden op de hoogte houdt waar zijn ranzige uitspattingen zullen plaatsvinden zodat ik zijn rug kan dekken. Vergeet het maar. Deze zandhapper ligt ergens op de aardkloot op zijn buik zijn kloten tot bloedens toe te schuren tegen de zandkorrels van het woestijnzand in plaats van tegen een strak ongeschoren kutje te rijden. Zogenaamd om de wereldvrede te dienen maar de realiteit is dat hij met zijn tandenborstel de plee staat te boenen, het afval mag sorteren, de munitie mag tellen en zo af en toe naar wat volleyballende huppelkutjes mag kijken. Heel soms mag hij zijn jatten vuil maken door een verdwaalde arabier van zijn uitgemergelde kameel te schieten en dat is het wel zo'n beetje. 's avonds ligt hij dan eenzaam op zijn stretcher aan zijn lul te rukken op de beeltenis van een of ander Berbergrietje totdat hij een lamme arm heeft. In het gunstigste geval mag hij een medemarinier in zijn hol neuken. Kortom, mijn kameraad is onder de wapenen en soms heeft hij een paar vrije dagen die de klaploper gebruikt om terug te keren naar het hoerenlandschap voor een vlugge wip. Doch zoals gezegd hij plant zo beroerd dat wij elkaar voortdurend mislopen. Zo was hij op een bepaalde dag waarop ik me onmogelijk kon vrij maken in de club terwijl ik een dag later wél kon. Bovendien wil de "Don Juan" niet meer naar "Living Room" omdat hij daar onvoldoende aandacht van de meiden krijgt. Ik mag daar nog steeds graag vertoeven zodat ik de laatste maand een keer of 3 daar ben geweest.

Tot zover dit inleidend verhaaltje dat velen allang overgeslagen hebben. De afgelopen maand heb ik "LR" dus zo'n 3 keer bezocht. De keet is veranderd van een bruisende sekstent naar een slaapverwekkend rusthuis voor oude kereltjes. Daarover heb ik eerder bericht. Jammer dat het management van "LR" langzamerhand zo blind is als Vincent Bijlo en Jules de Korte tesamen. Toch is het aanbod van de dames voor mij uitstekend te noemen evenals de bijpassende "Pré Sales". "GT" vind ik nog steeds een goede tent evenals "PHG" maar die zijn me te druk met een overschot aan ijsberen. Wat me opvalt is dat er telkens nieuwe dames aanwezig zijn doch weer net zo snel vertrokken zijn. Op een avond zit ik moederziel alleen in de "Jacuzzi" als er opeens 3 Hongaarse puberkutjes binnen komen huppelen. In gebrekkig Duits vragen ze of ze erbij mogen komen zitten. Ze giechelen en denken de kat in het bakkie te hebben gevonden. De geile sletten ontdoen zich van de kleding en een voor een komen ze zich voorstellen op mijn schoot en betasten of mijn leuter al effectief reageert. "Wie heist du", vragen ze in koor. om vervolgens door te stoten met de originele vraag: "Und wo kommst du her?" Om origineel en slagvaardig terug te slaan antwoord ik met: "Ich komme aus China". Die kindjes kijken elkaar verbouwereerd aan en barsten in gehinnik uit. "Aus China? Aber du siehst gar nicht aus wie eine Chinees!" Dus ik zeg: "Das kommt weil ich meine Augen geliftet habe". En hoewel ik toch wel iets van een erectie krijg, maken deze schoolmeisjes geen enkele kans. Al zeker niet als ze me willen verleiden tot een "Quatro". Ze willen nog een andere kerel in het bad lokken maar die zegt dat hij niet kan zwemmen en "Frauenangst hat". Eerlijk is eerlijk, ik werd toch wel opgewonden van die drie puberlijfjes en later op de avond hebben ze zich nog geil gedragen aan de danspaal.

Toch val ik steeds meer in herhalingen. Eerst een rondje bar gelopen en de bevallige Delaria tegen het lijf gelopen. Toen ik onlangs met Ricardo Banana en zijn kameraad in de huiskamer was, vonden we haar wat weg hebben van Zoë/Nora uit "GT". Knap gezicht, sprekende ogen, vrolijk en een lekker lijf. Ze wordt ook wel "Delirium" genoemd. Niet omdat ze zoveel zuipt en daarna allemaal beestjes ziet maar omdat ze af en toe knotsgek en van de pot gerukt is. Leuke meid met pronte tietjes. Ook weer aanwezig was Delia. Voerde laat op de avond nog een geil lesbo act op met Casey. Tot mijn tevredenheid zag ik een paar Turkse schonen met flink wat spek op de heupen. Zou ook een Marokkaans geweest kunnen zijn en die was zo hitsig dat ze zich onmiddellijk van de islam heeft afgekeerd en haar boerka bij het grof vuil heeft gezet. Ricardo "ha, ha, ha" Banana vond het weer nodig om mij te confronteren met het feit dat ik in "Planet eden" een keer een Turks mormel had geneukt die zo vet was dat ik haar met de steekwagen de kamer heb opgereden. Toen we van de kamer afkwamen en gearmd door de breedste schuifdeur van het pand wilden, bleven we zelfs klem zitten zo dik was ze. Ja, die Ricardo B is ene mooie. Zuipt met zijn kameraad eerst de hele biervoorraad naar de maan en vertrekt vervolgens met de noorderzon naar de volgende club om zijn pik in de een of andere gepekelde kut te hangen. Van je vrienden moet je het hebben. Wat toch ook een sympathieke jonge dame is, is Alexia. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29452-Alexia-(Roemeense)) Haar gaffel staat enigszins scheef maar zij is heel aangenaam in de omgang. Een lijf om door een ringetje te halen met een kutje zo strak als de baarmoederhals van moeder Theresa. Onlangs had ik een ouwe kerel van maar liefst 75 jaar meegenomen en die wandelende graftak was met haar de kamer opgegaan en kwam er als "Chippendale" vanaf. Zelf heb ik haar ook al eens gevogeld want ik dacht: "Wat Pedo Pete kan, kan ik beter"! Wie er deze avond ook beeldschoon uitzag was Lilly. Ze had zich heel mooi opgemaakt. Niet geplamuurd of met behulp van een verfdoos maar subtiel. Haar ogen sprongen er uit. Bovendien had ze een strakke, rode "Bodystocking" aan waardoor haar ultra slanke lijf "Übergeil" geaccentueerd werd. Ik denk dat ik haar toch eens moet verwennen. Volgens mij zag ik ook Melek rondhuppelen, dat weet ik echter niet zeker omdat ze er totaal anders uit zag. Ik herkende haar aan haar hangtieten en stevige "Body". Beetje typische dame met gebruiksaanwijzing maar sinds dat bbertb haar bij de douches een kerel zag "Deep throaten" en zijn lul tot de slokdarm wegslikte ga ik denk ik toch eens herhalen met haar. Maar wie loop ik na een afwezigheid van enkele weken tegen het atletische lijf? Angel!!! Donker als de nacht, vrolijk als altijd en wat moet ik nog schrijven over deze onovertroffen "Service Granate"? Deze zwarte parel laat je lul vlammen als een vuurvreter die zich lelijk verslikt. Van deze meid word ik zo gek dat ik rijk ben voor het psychiatrisch ziekenhuis.

Wij gaan aan de bar zitten, flikflooien wat en likken elkaars bek uit. Gevolg, een paal zo hard als graniet die woest tegen de onderkant van de bar slaat en een libido dat sterker is dan een op hol geslagen hengst. Nou kan ik dat feestje rekken als al die klaplopende armoedzaaiers op dit forum maar dat is niet mijn stijl. Dus sleutel en op naar kamer 22, helemaal boven naast het kledinghok van de dames. De pret met Angel begint steevast voor het bed waar we de kleren van elkanders lijf rukken als een stel op koopjes beluste Turken die hun slag willen slaan in de budgetbakken van de Zeeman. Dit verwacht je niet van deze nympho die zich tooit met de naam van een engel en een overeenkomstig gezicht heeft. Ik bedoel, ze heeft tegelijkertijd een ontdeugende kop maar ze straalt ook iets heel liefs, kwetsbaar en zachts uit. Ze zakt door haar knieën en schuift haar engelenkopje over mijn betonharde klepel en begint zacht te pijpen om al snel in de "Overdrive" te schakelen en te acceleren als een bezetene. Nou verklap ik hier een geheim. Deze dame kan zo hard pijpen dat je lul naderhand de aanblik vertoont van een geraspte winterpeen. Daar heb ik echter een remedie voor. Koop de goedkoopste fles natuurazijn en vul een glas daarmee. Vervolgens hang je daar je leuter drie avonden op rij een minuut in. En ik zweer je, je pik zal er weer maagdelijk uit zien. Maar dit terzijde.

Om mijn snikkel rust te gunnen, gooi ik de hete snol op bed en begint deze ouwe opgewaarde neukmachine haar poes te beffen. Ik weet niet hoe gevoelig haar clit is maar al snel kronkelt dit seksbeest over de hele matras terwijl ik als een hijgende hond het geurspoor van haar druipende kut volg en haar doos hard lik en vinger. Dat is allemaal geen probleem bij deze dame. Echter ik wil haar nog stevig doorneuken. Inmiddels is de kut van deze geile snol zo heet als een doorgebrand tosti-ijzer en verschroeit mijn knuppel tot brandhout. Dus weer de rollen omgedraaid en haar gebeft totdat ik al mijn zever verspeeld heb. Dan maar over op handbediening en ik vinger haar en wissel dat af door over haar clit met mijn vlakke hand te wrijven alsof ik mijn zondagse schoenen poets. Angel kreunt en hijgt steeds onsamenhangender en haar ogen rollen als die van een gedrogeerde voodoo priesteres. Opeens begint ze te schokken en net op het moment dat ik besluit mijn tong nog eens diep in haar scheur te duwen voel ik haar kokende zeik uit haar pisgat komen. Er lijkt geen einde aan te komen en ze zweept me op om haar clit geen rust te gunnen. Dus ik meppen en wrijven met mijn klauwen terwijl het absorberend vermogen van het matras aan zijn einde dreigt te komen. De pis heeft zowel matras. linnengoed en handdoeken naar de filistijnen geholpen. Na deze verkwikkende douche duwt ze me ruw naar achteren en begint met haar rastakop opnieuw mijn lul te mishandelen door hem heftig te "Skullfucken". Aangezien ik te hitsig ben om me te verzetten tegen het opborrelende orgasme, spuit ik de saus onder volle druk bij haar naar binnen. En wat doet deze teef? Ze zuipt mijn sperma op als goedkope schuimwijn en laat het net als de vorige keer door haar krop glijden om me vervolgens vol op de bek te nemen waardoor ik de afdronk van mijn eigen vuiligheid kan proeven. Bezweet, vermoeid maar vooral voldaan vallen we in elkaars armen om nog wat na te knuffelen. Kortom een top dame met een top service voor heren die een combinatie wensen van zachte en ongeremde en gepassioneerde seks.

Nou is dit geen recensie in de zin dat ik hier een chronologisch verloop schets van een bepaalde avond. Het is meer een weergave van een paar avonden. Wat me opviel in de huiskamer was de matte sfeer. Blijkbaar waren er ook weer nieuwe regels voor de dames. Nu Uwe vakantie heeft is er een andere dagmanager die de dames sommeert rondjes te blijven lopen in de club totdat hun voeten blaren en eeltvorming beginnen te vertonen. Bovendien moeten zij sexy kleding dragen en geen badpakachtige toestanden of te veel verhullende topjes. Het meest belachelijke wat mij ter ore kwam was dat er werd over gedacht om dames die langer dan 2 weken vakantie namen voortaan niet meer te laten terugkeren. Hoezo dames zijn zelfstandig en hebben geen binding met de club. Volstrekt van de pot gerukt dus. Op maandag was de sfeer in Living Room in het begin van de avond ontzettend lamlendig waardoor er een hoop kerels vertrokken waaronder dus mijn vriend Ricardo banana. Met die gast is het altijd goed stappen en heeft zo langzamerhand een langere carrière in het wandelen opgebouwd dan een lintworm in de pens van een zwerver die een bedorven hamburger heeft gevreten. Blijkbaar was er deze dag niks van zijn gading bij. Bovendien neukt hij liever van die "gang bang" pornosnollen zoals een keer in "Planet Eden". Hoewel "Gang Bang"? RB was de enige op het podium samen met dat wijf en hij duwde zijn lul in elk beschikbaar gat dat hij maar kon vinden terwijl de "Pervert" werd gadegeslagen door zo'n 50 man publiek. Volgens mij had hij zelfs kak aan zijn leuter zo diep zat hij in haar endeldarm te wroeten.

Ik heb die avond eerst een twee uur durende sessie met Sophia gedaan. Over haar zal ik niet meer veel schrijven vanwege bovengenoemd gezeik. Zij is mij te dierbaar om volkomen onterecht door het slijk gehaald te worden. Wat ik nog wel wil zeggen is dat dit een van de topdames is die "Living Room" rijk is. Niet voor kerels die op strak, jong en optick vallen. Maar wel voor de kerels die gegarandeerd een goeie sessie willen hebben met een mokkel dat een maat meer heeft. Zij biedt uitstekende service en ze reageert uitermate goed als je het eens op een andere manier wil. Een van de betere oraal vaardige dames. Fluweelzacht en/of stevig en veelal "Handsfree". De stemming sloeg in een keer om zo tegen 23 uur. Zowat alle kerels waren verdwenen en die wijven wensten zich alleen te amuseren. Casey kreeg het compleet op haar heupen en het leek wel of deze seksverslaafde psychopaat een cocktail van speed en GHB in de aderen had zitten. Nee onzin, ze was goed bij haar verstand hoor en zo nuchter als een medewerker van het leger des Heils. Toch ging ze compleet los in de bar. Dansen op de krukken en op de toog. Die meid kan echt geil dansen en "Shaken". Ongelooflijk wat een trillende reet zag ik voor mijn neus. Op een gegeven moment gooide ze al haar schamele kleding uit en gaf een pornoshowtje waarbij ze een condoom over een flacon glijmiddel schoof en daar geile dingen mee deed. Vervolgens deed ze wat bier in dat condoom, sloeg er een paar keer mee op de bar zodat het lekker ging schuimen en hing dat boven mijn gaffel terwijl ik natuurlijk op de eerste rij dat spektakel geamuseerd stond gade te slaan. Dus ik pakte dat rubber en liet het schuim in mijn muil glijden en zei tegen Sophia, die geamuseerd toekeek, dat het haar 75 euro zou kosten want dit was "Mit Aufnahme" mijnerzijds. De griet kon er mee lachen en ging onverstoorbaar verder. Ze schoof vier barkrukken tegen elkaar, ging er op liggen in haar blote goddelijke lijf terwijl Delia er als een wulpse slet bovenop kroop en ze ons op een nummertje lesbo-seks tracteerden. Tekenend voor de lage opkomst van de ijsberen was het feit dat ik op een gegeven moment toen die wijven losgingen er maar drie kerels in de bar zaten waarvan ik er eentje was. Die andere twee "Losers" waren te schijterig en zonderden zich in een hoekje af, bang om in het hele spel betrokken te raken. Maar ik zat eerste rang met om me heen de hele krioelende Roemeense clan van wel 15 geile sloeries. Er was ook een groepje nieuwe Hongaarse sletten ingevlogen die ik eerder in de "Whirlpool" getroffen had en die wilden zich niet laten kennen en ze slingerden zich als slangen om de danspaal waar hun een erotische lesbo-act gingen opvoeren. Het werd een soort Battle tussen de Roemeense en Hongaarse teven wie het geilst uit de hoek kon komen. Ik zat met een genante dikke erectie dit hele schouwspel te bekijken. Dus daarna snel naar de kamer met Sophia om de boel te laten afkarnen. Omdat zij wegging heb ik me deze avond alleen op haar gericht maar als ik me had laten gaan had ik zo 5 geile snollen aan mijn pik kunnen rijgen.

Naderhand nog samen de sauna in maar we moesten even wachten omdat Katja de "Ubermilf" daar een kerel aan het afwerken was. Blijkbaar waren alle kamers bezet en had zij er voor gekozen om die kerel op de gloeiende kolen te zetten. Als je die boomlange tante enthousiast te keer ziet gaan word je al zo geil als een grizzlybeer. Maar voor mij zat het er op. Nog tot sluitingstijd in de banken gehangen en de lichten uitgedraaid. Ik kan niet anders concluderen dat "LR" op het verkeerde paard wedt. de tent is zichtbaar leger dan voorheen. Voor mij blijft het een aantrekkelijke club vanwege het aanbod en de relatieve rust. Er lopen bijzonder mooie exemplaren rond en je kunt hier nog in de bank hangen zonder na 1 minuut met een sleutelvraag geconfronteerd te worden.

BSesamstraat
9 augustus 2012, 10:00
Echt een top stuk Badslippers en jury!! Dit is een vrijkaartje waard !

Badslippers
16 december 2012, 23:46
Leeswaarschuwing, voor mijn eigen perceptie wat geschreven over het afgelopen jaar. Voor elke andere ijsbeer oninteressant en langdradig leesmateriaal vooral ook omdat er maar heel weinig ijsberennamen in voorkomen.

Het is weer December. De maand waarin we hopen op een "Wittere Kerst" dan de gebleekte anus van Pistol Pete. Niet dat hij die heeft hoor maar een "sick inside joke" doet het altijd goed in de eerste alinea en houdt het lezerspubliek vast. De maand van erwtensoep, boerenkoolstampot en "The Final Countdown". De maand waarin we terugblikken over het jaar. En dat brengt ons bij het jaar waarin de "Nick" van GT-Junky aan inflatie onderhevig was en bijna veranderde in LR-Junky. Het jaar waarin Bad Pritt tegelijk 23 "Golden Time" adepten om zijn nek had hangen toen hij een kritische recensie over die keet schreef. Maar ook het jaar waarin die klootzak zowat elke discussie liet deraileren als de treinen van de NS tijdens sneeuwrijke dagen. En dat terwijl zijn maatje Johnml met zijn dagelijkse berichten vanuit "Heaven 7" zich ontpopte als de huisschrijver van deze keet. Het jaar waarin ik weer een hoop nieuwe ijsberen leerde kennen zoals die Oost-Nederlandse connectie viezerikken Fiatido, Saabiejojo en madiwodovr maar ook een jaar waarin ik sommige ijsberen niet getroffen heb terwijl ik ze toch nog graag eens wilde zien en spreken. Zoals Lustman de gore reetlikkende Belg die me deze vaardigheid zo plastisch kon beschrijven en aanraadde. Of de wat minder bekende Belg, Local Hero, die ik ooit trof in "Yin Yang" en die langer op de sleutel moest wachten voor een gezichtsmasker en manicurebehandeling bij de schoonheidsspecialiste dan voor een sleutel tijdens spitsuur voor een "Blowjob". Ook had ik een afspraak in "Yin Yang" gepland staan met notoir hippie annex wietroker Gondolas9. Helaas werd die afspraak om zeep geholpen door het benevelde brein van Killer-Bull die zijn verjaardagsfeest op het laatst verplaatste.

Maar goed, met behulp van wat nasmeulend vuurwerk ontplofte het jaar op 3 januari onmiddellijk met de discussie "Persoonlijke aanvallen --> niet meer schrijven" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28537-Persoonlijke-aanvallen-gt-Niet-meer-schrijven&p=247809#post247809). Het leek wel of Jacky Pakutra te dicht bij de ontplofte kerncentrale van "Fukushima" had gestaan zo radio- en hyperactief kwam deze pratende krant op "Speed" uit de hoek. Hij hekelde de intolerantie en het in zijn ogen selectieve veegbeleid. Dat ontaardde in een discussie van 3 tot 8 januari die 171 reacties kreeg en maar liefst 3526 bekeken werd.

Gelukkig had ik meer geluk toen het jaar startte en bracht het er zelfs levend af toen ik op zaterdag 7 januari opnieuw in aanraking kwam met 'n "Een-vrouws-destructie-bedrijf" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26801-Vita-(Oekraïnse)-ex-LR&p=248866#post248866). Normaliter overleef je de confrontatie met een sloopkogel niet maar de Oekraïnse sloopkogel die luistert naar de naam Vita sloeg mij weliswaar van mijn sokken maar dat was uiterst aangenaam. Die dag was haar blanke van zoete kutsappen doordrenkte honingpot helaas veranderd in een vat bloedrode pleegzuster bloedwijn zodat neuken niet tot de mogelijkheden zou behoren. Echter, de massage en pijpbeurt die ze gaf, was zo ongemeen geil dat een non op een fiets zonder zadel daarbij kinderspel was. Ze liet mijn leuter ver in haar slokdarm afdalen en penetreerde met haar vingers mijn kontgat. Even vreesde ik dat ze mijn roze binnenvoering uit de spelonken van mijn reetspleet naar buiten zou trekken en dat haar vinger en haar tong ergens midden in mijn lijf zouden versmelten, zo diep zat die teef. Nog nooit heb ik een vinger zo ver in de peilloze diepte van mijn kontgat gevoeld. Daar waar Rob45 tot aan het gaatje gaat, ging Vita tot in mijn gaatje (en verder). Gelukkig had de "Whirlpool" van ter voren weer goede diensten bewezen en mijn endeldarm volledig schoon geborreld. De ene keer nam ze alleen het topje van mijn eikel in haar mond om vervolgens mijn complete lul tot ver in haar keel naar binnen te slikken waar ik uiteindelijk de puddingbuks leeg knalde.

Op Januari volgde traditiegetrouw Februari. De winter liet nu zijn scherpste kanten zien. Bitterkoud was het. De tijd dat een pornosnol je lul gemiddeld langer mishandelde en er aan zat te rukken dan een maaltijdsoep die al een hele nacht op een sudderend pitje moest trekken om op smaak te komen. Pech ook voor mij omdat ik op de kamer ging met, wat naar later bleek, een vegetarische hoer die niet verder kwam dan wat voorzichtig gelik aan mijn leuter. In deze maand bezocht ik twee keer megatent "Magnum". Nu ken ik langzamerhand net zoveel ijsberen als dat er op een zaterdagavond in "Golden Time" over elkaar heen buitelen maar in "Magnum" stond ik er in eerste instantie alleen voor totdat ik voedsel- en warenconsulent Seksenfun in het restaurant tegen het lijf liep waar hij de temperaturen van de gamba's op juistheid controleerde. Dat was trouwens na het moment dat hij de gloednieuwe sauna gecontroleerd had op veiligheid. Daarbij was hij tot de conclusie gekomen dat de ijzeren deurknop aan de binnenkant zo gloeiend heet zou worden dat tijdens het verlaten van diezelfde sauna voor eens en voor altijd de deurklink in je handpalm gebrandmerkt zou zijn. Tevens maakten wij gebruik van dezelfde dame. Roxanna. Een dame met een gezicht zo bleek als de benen van een Engelse melkboer.

Met Roxanna belandde ik in een soort van veredelde bezemkast, afgesloten middels gordijn en verlicht door een rode lichtgevende kubus. Aangezien zelfs Boris Becker zich in dit soort ruimtes liet pijpen was dat voor mij op dat moment voldoende. Ze kleedde zich uit en ik ontdeed me van de handdoek die om mijn middel hing. Ik lebberde haar lichaam af maar telkens als ik bij haar mond kwam, draaide dat bleke wicht weg terwijl ik mijn bek netjes had gepoetst en de walm van aarbeienkauwgom de ruimte vulde. Niet dat me dat op dat moment wat interesseerde want ik was zo heet als een sudderende ovenschotel. Ze begon me te pijpen en deed dat met veel gevoel. Ik werd nog geiler van het soppende geluid waarmee ze te werk ging. Ik hoorde hoe haar speeksel zich vermengde met mijn voorvocht en deze combinatie als een zoete wijn over haar tong liet rollen. De combinatie van dat schrokkende geluid en het aangename gevoel deed me al vrij snel exploderen. Echter, op het moment dat ik kwam trok ze behendig terug en graaide al naar de closetrol. Dat was een afknapper van jewelste want mijn orgasme was pas twee seconden onderweg. Voor haar waren dat vanzelfsprekend gemiste inkomsten a raison van 25 euro. Wat voor een door de wol geverfde vos Seksenfun was, bleek uit de handelingen die hem ten deel vielen en bij mij in geen velden of wegen te bekennen waren.

Een meevaller was dat ik even later in de klauwen viel van de Marokkaanse Layla. Een behoorlijk geil mokkel dat duidelijk geen boodschap had aan de streng Islamitische leer en etiketten. Met deze snol was ik nog niet goed en wel op de kamer of ze duwde me tegen de muur en begon me als een nymphomane te tongen. Op het bed volgde een behoorlijk hitsige pornosessie waarbij ze zich hard liet neuken maar niet te beroerd was om me ook flink van onder uit de zak te geven. Deze sloerie was voor heel veel in en had alles in haar servicepakket zitten. Het had niet veel gescheeld of ik had weer een hoofdstuk aan het "NZC- Topic" kunnen toevoegen. Met veel kunst en vliegwerk slaagde ik er in om de saus binnenboord te houden want voor mij stond al lang vast om haar bek eens goed vol te spuiten en te checken of deze dame ook de edele kunst van het "Swappen" zou beheersen. Deze "Chick" zoog het laken door mijn reetspleet naar binnen. En toen haar wangen begonnen te bollen van de saus boog ik me naar voren en hing uitdagend met mijn mond voor die van haar. Ze snapte de bedoeling en kuste me vol op mijn bek en wurmde haar met sperma bedekte tong bij mij naar binnen. Ik voelde mijn eigen warme pap naar binnen glijden, liet hem als een goede wijn door mijn mond tollen en kwijlde weer terug in haar bek. Zij spoelde weer een keer en gaat zeverend boven me hangen en liet de sappige draden weer naar beneden druipen. Tenslotte deponeerde ik het goedje nog eens in haar mond, ze gorgelde, spoelde en slikte de hele zooi in een keer door. Whawww, dat was me een geile "Bitch".

Ergens in Maart was de verjaardag van MichelJ. Een verjaardag die gek genoeg voor hem het voorlopige einde van "Living Room" in luidde en voor mij het begin van een hernieuwde kennismaking met deze tent betekende. Een soort wisseling van de wacht zeg maar. Het was een geweldig feest met een gigantische opkomst waardoor zelfs de tent bijna te klein bleek. Normaliter kleven ook in deze saunaclub de lamlendige mannen als stopverf in een verweerd kozijn aan de rugleuning van de fluweel rode banken maar deze dag leken ze wel uit hun winterslaap te komen zo nijver waren ze. Voor mij stond die dag in het teken van maar één vrouw Sophia. Wij kenden elkaar al zo'n anderhalf jaar, dronken af en toe een kop koffie buiten de club of bezochten wat winkels in "Düsseldorf". Nou klinkt dit allemaal als sentimenteel geleuter maar laat ik zeggen dat ons contact meer is dan de gebruikelijke klant/hoer relatie zonder dat daar complicerende zaken als verliefdheid of Roemeense oplichterij bij komen kijken. Met het risisco dat er nu nog meer ijsberen van haar diensten gebruik gaan maken nog wat bijzonderheden. Sophia zag er die avond beeldschoon uit. Ze had haar volle borsten verpakt in een vuurrode BH met daaromheen een fladderend wit topje dat ze dichtgeknoopt had waardoor haar decolletée prachtig uit kwam. Haar volle gebruinde kont zat in een hagelwitte string. Tevens had ze haar haren scharlakenrood gekleurd en stijl gemaakt waardoor ze er sexy en tegelijkertijd wat hoerig uit zag. Een éénpersoons-5-sterren-vrouw met de gifgroene (als ze haar gekleurde lenzen in heeft) zwoele kijkers die door het gros van de verwende ijsberen volstrekt wordt genegeerd. Te klein, te vol, tieten die de zwaartekracht niet meer kunnen trotseren, geen "Optick Fuck". Maar "Service" met een hele grote "S". Kan zo meedraaien in "PSR, Bernd-s, Babylon". Heb ik haar lieve karakter al genoemd? Het "Handsfree" pijpwerk? Haar creativiteit om van elke sessie wat anders te maken? Wil je een poging doen om het wereldrecord tongzoenen te verbeteren? Neem deze vrouw. Je naam in het "Guinessbook of Records" is gegarandeerd. Genoeg gezwijmel van mijn kant. Op naar de maand April.

Tijdens deze maand was ik de voorzitter van "De Beste Recensie van de maand". Een taak die zoveel druk op je schouders legt dat je zo af en toe dient te recupereren. Zo af en toe maak ik wat uitstapjes naar het "Aldi/Lidl- segment van de betaalde liefde. Ik mag dat wel. Een stelletje hongerige geldwolven aan de bar die uit verveling hun longen naar de kloten roken. En dan liefst zo-n volvette krijsende trol achter de bar die iedereen achter de vodden zit. Bril op het puntje van de gepukkelde neus en maar loeren naar onoirbare gedragingen. Dit keer deed ik "Schneewittchen" te "Viersen" aan. Zo na 8-ten struikelde ik over de drempel van deze keet en vloog bijna met mijn gebit tegen de aftandse bar. Na acht uur geldt de inkom van 70 euro tot sluitingstijd. Ik liet mijn blik eens door de bar zweven en zag geen hongerige op seksbeluste sletten. Aan de "Theke" zaten een paar futloze vrouwen, verveeld voor zich uit te staren als een stelletje "Crack"-hoeren op "Twentysecond street". Mijn vunzige blik gluurde eens in de coulissen en warempel daar zag ik in het half donker een soort van pornoblonde snol staan. Lange haren, redelijk wat tiet, vetrollen op de heupen, met gouden tanden in haar smoelwerk en daar achter waarschijnlijk wat roestende vullingen. Tevens een dame met een gezicht waar een goederentrein overheen gereden zou kunnen zijn. Geen sfeer om over naar huis te schrijven. Toch 3 vrouwen de maat genomen namelijk Jasmine, Chery en de Turkse Elena. Alleen de laatste bracht het er goed vanaf. Terwijl ik haar tieten tot Turks brood kneedde, pijpte ze me lekker klaar. De kans dat ik er komend jaar een voet binnen zet is net zo reëel als dat Ace2, Cupido en Ketserr "Golden Time" links laten liggen en doorrijden naar "Heaven 7" om Johnml en Bad Pritt gezelschap te houden.

In Mei legt elk vogeltje een ei. Maar mijn eieren werden blauw geneukt. En alweer was er een verjaardag te vieren namelijk die van mijn grote vriend SFL. Nu ga ik iets heel gevaarlijks zeggen. Vooral als het DE MASTER-BULL betreft. Voor de minder ingevoerde lezers, SFL en DE MASTER-BULL zijn één en dezelfde persoon. Hij is de gevaarlijkste man van het hele forum. De man die connecties heeft bij de Russische maffia, de Israëlische Mossad en de Antwerpse onderwereld. De man die voortdurend in gevaarlijke avonturen verzeild raakt en mocht ik er zelf niet bij geweest zijn, ik zou het niet geloven. Maar goed, ik waag het toch op. Vrienden heb je niet op dit forum en in de saunaclubs. Punt. Zo, die zit. Ik ga vaak met SFL stappen in de hoerenketen en wij doen zelfs een Tour waarbij we 5 dagen alles neuken wat los en vast zit. Wij mailen met elkaar en kunnen langzamerhand een complete roman vullen met die perverse briefwisselingen. Toch zie ik die armoedzaaier buiten de club niet. Laten we zeggen we zijn clubvrienden. Ik moet er niet aan denken dat ik die doorgedraaide, seksverslaafde psychopaat in het dagelijks leven ook nog eens op het rechte pad moet houden. Maar goed. Zijn verjaardag dus. Een verjaardag waarbij de Roemeense sloeries de Master-Bull de badjas van zijn reet trokken, bij zijn kloten grepen en hem aan de danspaal ketenden. Frontaal werden wij geconfronteerd met 's mans behaarde hol waar je een complete wollentrui van kon breien en zijn sufgeneukte leuter met daar onder de edele balzak waar de meiden vrolijk de champagnekurken tegenaan lieten knallen. Ik dacht eerst dat ze hem met een of andere trillende voorbinddildo hadden toegerust maar dat bleek zijn eigen trillende pik te zijn. Van de zenuwen natuurlijk want de Master-Bull wist drommels goed dat ALLE ogen op hem gericht waren en zijn geslacht verschrompelde tot de leuter van een gerimpelde dwergpygmee. Om dat geval weer tot normale proporties terug te krijgen besloot de dwaas na een verkoelende champagnedouche om een zwartharige Roemeense eens goed in de kont te gaan neuken. Na een half uurtje was de flapdrol alweer terug en brulde: "She fucked my brains out!" tegen eenieder die het maar horen wou. "Brains?, What brains?", dachten de aanwezigen toen allemaal. Wie hem ooit grappig beschreef was Cuties. Hij zal het me vergeven dat ik zijn beschrijving effe quoot.
SFL (ex miltair, ex- Israelische IDF, jood van belgische komaf; na het zien van wat hollywoodfilms en fetish smoking porno: lid v/d russiche maffia met een smoking fetish; pretendeert thans een soort van super "beveiliger" te zijn. Waar die zijn geld mee bij elkaar harkt? Zwart geld smokkelen; cocaine transporten regelen via tussenpersonen in de havens van Antwerpen en Rotterdam; gestolen schilderijen verpatsen aan Russische olichargen. Laatste project: gestolen kunstwerken uit de kunsthal)

NikXXX dwaalde met zijn gore schaduwbaard van 5 dagen op dat verjaardagspartijtje ook door de krochten van "PHG". Met zijn kleine, slinkse rattenogen keek hij dwars door iedereen heen. Vergis je niet in deze sexverslaafde "Pervert". Postuur, minimaal. Mensenkennis, maximaal. NikXXX heeft zoveel psycho-analytisch vermogen dat Freud voorgoed op zijn bank zou kunnen blijven liggen. IQ van 150 maar met een paar afgestorven hersencellen van Ted Bundy. Zoiets, dat is NikXXX! Na de gebruikelijke vunzige praat zei die kleine geile duivel opeens: "Heey BS, wat ik nou voor jou gezien heb in de bar. Een soort van bouwvakkerswijf met spieren als staalkabels, schouders waar een "Apache" heli op kan landen en een kop als een omgebouwde kerel. Als je die rauwdouwer nu te grazen neemt "Rule je The Place Big Time" en heb je de rest van je leven mijn respect". Wie wil dat nou niet? Respect van NikXXX, en dan ook nog levenslang. Dus ik brulde tegen ieder die het maar horen wilde en al helemaal geil: "Wijs aan die bootwerker, ik lust haar rauw". En ja hoor aan de bar zit een stoot die zich kan meten met de beste atleten uit voormalig Oostblok die dagelijks aan het anaboleinfuus lagen. Ik dacht dat ze zich met een zware basstem zou voorstellen als Jarmila Kratochvilova? of Svetlana Masterkova maar het ging om Amanda, van Hongaarse makelij. En oh, oh, oh, wat kon de eerste indruk toch bedriegen. Dit was een zeer lieve vrouw, met zachte handen en een nog zachtere "Touch". Een bescheiden b-cup, ultra korte haren waar normaliter lesbo-potten mee getooid gaan. Binnen tien minuten lag ik haar kut te beffen en haar reet te likken. Uitstekend tongen en het pijpwerk was niet slecht. Echter, "Mundspritzen" was er niet bij en dat gaf ze netjes aan. Ik ben eens goed tekeer gegaan en heb mijn pik hard in die bootwerkerskut van haar geramd. Dat kon ze uitstekend hebben waardoor ik zowat verzoop in mijn eigen zweet van het gestoot. Heerlijk met mijn stoomfluit in de kachel van dat wijf stoom afgeblazen. Door dat heftige gebonk rolde het condoom zowat van mijn pik. Dus vroeg ik haar op het eind of zij zich geil wilde vingeren en dat ik me dan af zou rukken. Nou, dat was niet tegen dovemansoren. Amanda stopte tegelijk een paar vingers in haar kut en de andere in haar gaffel waarbij ze tussendoor de schunnigste praat uitkraamde en lekker kreunde. Ik mag dat wel zo-n gespeelde één-akter. Vooral van die "Trash and dirty talk" word ik altijd "Ubergeil". Op het laatst nam zij het over, keek me diep in de ogen en hijgde nog wat platvloerse vocabulaire in mijn oor en hagelde ik de saus tegen mijn eigen onderkin, zo knalde de smurrie eruit.

In de maand Juni begon ik met het maken van de plannen om een eigen saunaclub te beginnen met de naam Golden Slippers. Wijze Grijze was een nieuwe ijsbeer en ontpopte zich als een waar managementkanon. Samen met NLNU schoten ze mij te hulp met termen als "Commanditaire Vennootschap, Outsourcing, licensed franchiser, incentives" en "Branding". Dat was echt te hooggegrepen voor een eenvoudige boerenlul als ik. Liever hield ik het bij termen als "10-wippenkaart" en de "Wie Wordt Week Wipper". Ontdekking van de maand was onbetwist Angel. Een Duitse met Cubaanse "Roots". Het begon tegelijk goed met een frivole douchepartij waar ze me al een paal van je welste bezorgde. Mijn lul werd door haar bewerkt, sloeg gigantisch uit en kegelde de zeepdispenser die zowaar met keilbouten bevestigd was met één klap van de muur. Angel is zeer service gericht jonge dame, stroopt je de badjas van het lijf en daar gaat het spel op de wagen. Ik kan niet anders zeggen maar superlatieven schieten te kort. Let wel, dit is een dame wiens vaardigheden vooral binnen het "PSE" segment vallen. Dat betekent dat de seks zo stevig is dat ze de bakstenen uit de funderingen drilt. Gepassioneerd tongen, zeiknat pijpwerk met "Throat Gagging" en "Skull Fucking". Een geile sloerie die zich enorm graag laat beffen en vingeren. Ijsberen met necrofiele neigingen die hun overgevoelige glanseikel liever in een bewegingsloze mond hangen kunnen het beste heel ver weg blijven van deze dame want ze pijpt je lul compleet aan gruzelementen. Eigenlijk moet ik dat nuanceren. Zij kan een zijdezachte fellatio in stelling brengen om even later als een houtversnipperaar je lul te raspen.

Het wordt heet, heel heet in Juli. De maand waarin de wijven vaker van bikini wisselen dan een incontinente bejaarde van onderbroek. Tegen die ambiance ontmoet ik de nederlandse hyperactieve Sonja/Marie. Ratelde als een vastgelopen "Kalashnikov" van Chinese makelij. De laatste keer zat ik met deze hete snol in de whirlpool en ik werd behoorlijk geil van haar. Ze liet telkens haar volle borsten boven het water uit komen en op een gegeven moment hebben we wat opties de revue laten passeren. "Whirlpool? No sex allowed". Sauna? Beetje erg heet. "Kino"? Mwahhhh, OK, dan toch maar een kamer. Dus met een stijve van jewelste uit de bubbels gestapt, afgedoucht en naar de kamer waar we het vlot afgemaakt hebben. Een dame voor de snelle jongens die inderdaad veel tijd steekt in het "Pré-salen".

In Januari kwam ik in aanraking met een sloopkogel en in de maand Augustus kwam ik in aanraking met twee sloopkogels en wel die van Lolita. Terwijl de maand bijna ten onder ging aan nietszeggende discussies over hoe je kunt "Faken" om klaar te komen, hoe je het beste zonder condoom kunt neuken en wie de meest vrijkaartjes wint in de corrupte competitie van "De Beste Recensie van de Maand" liep ik bijna een hersenschudding op toen Lolita me met haar zitzakken om de oren mepte. Ze bood uitstekend pijpwerk van zacht en rustig tot intens en stevig. Ik mocht haar kop met blonde manen stevig vasthouden waardoor ik tempo kon aangeven. Ze pijpte me vol overgave en ik zat tegen spuiten maar oh, wat wilde ik haar nog graag neuken. Dus vliegensvlug mijn leuter uit haar gaffel getrokken, laten berubberen en toen neuken. Hemels. Ze zat bovenop en door haar stevige postuur was het geen geneuk in de "Overdrive". Lekker rustig met die zware tieten op mijn borstkast en zij maar tongen en plagen. Wij wisselden het stoten af. Eerst zij, dan ik. Uiteindelijk ging ze alleen met haar bekken en kontje op en neer en hield ik het absoluut niet meer en spoot ik me helemaal leeg terwijl ze met haar strakke kut mijn lul bleef melken. Die maand had ik ook nog een geile sessie met Lulu uit "GT". Die dame is qua uiterlijk niet de mooiste maar haar lichaam is zeer gaaf en geil. Natuurlijk krijste ze weer als een wilde heks "Come to mamma Lulu you horny bastard" om daarna met haar hand een vuist te vormen en deze voor haar geile bek op en neer te bewegen. Wie zei ook weer dat die tepels zo groot waren als satelietschotels en dat als je er op de juiste manier aan draaide je zelfs radio Bangkok "Live" in "GT" kon ontvangen en de "UMTF" frequenties van het internet in "GT" door het dak schoten? Ik kies haar altijd vanwege haar geile seks met een pervers kantje. Vooral het kontlikken was weer hemels. Ze likte langduriger aan mijn kont dan een hond die zijn anaalklieren oraal reinigt. Bovendien heeft ze een gave massage in haar klauwen.

In September zou ik dan eindelijk mijn "P & O Manager" van mijn nieuw te openen saunaclub ontmoeten. Wijze Grijze. Zoals zijn naam al doet vermoeden, een kerel met een grijze haardos en bijpassende behaarde borstkast waarbij die van Pete Sampras in het niet valt en de zilverrug van een berggorilla "Peanuts" is. Van de nodige "Public Relations" kwam niet veel want Wijze Grijze stortte zijn lijf onmiddellijk op het graadmagere lijfje van Gaby. Of was het andersom. Want die kleine duivel ontmaagde hem in "Golden Time". De smeerlap had haar al gepakt voordat ik mijn slag bij haar kon slaan. Ze waren in de tuin op zoek naar een neukplek zo werd mij verteld. In eerste instantie wilde WG de kleine dwerg met haar tepels in een kroonluchter hangen om haar vervolgens hard te nemen. Maar bij gebrek aan kroonluchters kozen ze voor een tent vol kussens. Daar heeft deze geperverteerde zilverrug haar op haar knietjes bovenop de kussens gezet zodat hij op schofthoogte haar van achteren penetreerde. Hij dacht dat het nog moeilijk zou worden om in dat kutje van die kleine meid te komen maar laat ik verklappen dat dit wijf een kut zo groot als de huiskamer van een lillyputter heeft. Zelfs de artiestenuitgang staat op haar program maar daar heeft WG geen gebruik van gemaakt maar ik wel!

Het gure najaarsweer doet langzamerhand zijn intrede en het van Salitos doortrokken brein van Ricardo Banana begint hem langzamerhand parten te spelen. dat van mij trouwens ook. Hij vertelde me nog het verhaal van zijn verjaardag die hij ooit vierde waarbij de champagnefluiten door de lucht vlogen omdat de zatlap de dienbladen uit de klauwen van de dames sloeg. Dat kan ook in een andere maand zijn geweest maar zo langzamerhand op het einde van het jaar zie je door de bomen het bos niet meer. Wie ik nog wel helder voor me zie is Celine uit "Golden Time". Een van de mooiste vrouwen die ik daar ooit trof. Toen ik haar spotte stond mijn lul tegelijk op springen en de met bloed vol stromende aders stonden als staalkabels over mijn leuter gespannen. Ik voelde hoe mijn eikel in zijn eigen pré-ejaculaat dat tegen de badjas ophoopte lag te soppen en vond het tijd worden om met haar een kamer op te zoeken. Aldaar likte zij mijn lichaam met haar tong en uiteindelijk spande ze haar warme mond om mijn eikel die schokte van opwinding. Ik weet niet hoe maar ik slaagde er in mijn ultieme genot uit te stellen. Volgens mij heb ik even aan SFL gedacht die zijn mokkel in haar bek placht te zeiken of zoiets. Kortom, zodoende bleef er tijd over om te neuken. Handig bracht Celine het condoom aan en besteeg me als een amazone om langzaam ritmisch over mijn paal te glijden waarbij ze uit zo'n schijnbaar eenvoudige positie talloze variaties wist te toveren. Plat op mijn buik liggend , dan weer helemaal achterover buigend waarbij ze haar haren wulps naar achteren gooide en ik haar volle borsten in volle pracht kon aanschouwen en kneden. Bijna dodelijk werd het toen ze voorover boog en alleen haar kontje op en neer liet gaan. Dit vind ik een van de geilste bewegingen. Je hebt perfect oogcontact, voelt de borsten op je buik, kunt volop muilen en je voelt haar schaamlippen ritmisch langs je blauwbeaderde pik gaan. Langzaam ging ik naar een hoogtepunt en ik fluisterde in haar oor of ik in haar mond mocht komen. Ze zweeg, lachte fijntjes, wiegde nog eens met haar heupen, stopte, wiegde weer, stopte en liet zich van mijn leuter glijden om wederom af te dalen en mijn trillende lul in haar gulzige mond te nemen. wat jammer dat dit zo kort duurt want het zullen wellicht dertig seconden zijn geweest toen ik schokkend en ongecontroleerd klaar kwam. Celine zoog heerlijk door totdat mijn orgasme uitgeraast was en greep toen pas naar de keukenrol om daar mijn zaad in uit te spugen. Voldaan bleven wij nog even liggen om te knuffelen en te strelen. Dat wij daarbij over het half uur schoten kon mij niet deren en de eventuele aanvullende kosten zou ik met graagte voldoen. Gearmd liepen wij terug naar de lockers en bij het harde TL-licht kon ik nog eens zien hoe mooi deze dame er uit zag. 30 jaar zei ze. Ik schatte haar 25.

November stond in het teken van uitgebreide briefwisselingen met het heerschap Cuties. In die e-mailwisseling hebben wij tal van ijsberen de maat genomen en liggen roddelen als een stelletje cherryzuipende huiswijven die je weleens getooid met peignoir en proletencrocs aan hun poten in de deuropening ziet hangen met een sigaret in hun gaffel. Nou zou ik hier wat smakelijke frases kunnen posten doch dat zou gelijk staan aan een dodelijk nekschot. Daarom maar over naar de gewone dingen van de dag zoals een lekkere neukpartij met Anette uit "Living Room". De door mutisme geplaagde Hongaarse waarmee geen conversatie mogelijk is. Toch mag ik dat wijf wel. Lekkere "MILF" met een totaalpakket aan service inclusief anale faciliteiten. Ook weer zo'n lekker reetlikkertje. Ze was een poosje weggeweest en moest er weer even in komen. Kijk, dat schept een band want ook ik had de behoefte om er weer in te komen. Wij knuffelden wat, lachten om niks en ze bleef maar over mijn borstkas strelen waarbij ze het woord "Schöne Man" zo vaak herhaalde dat mijn pik krulde van trots. Op de kamer was deze "MILF" wederom een gecombineerde "gfe/pse". Het is zo'n wijf die je al lekker voor het bed begint te verwennen met allerlei orale fratsen. Communicatie verloopt louter non-verbaal. Je gaat niet met Anette naar de kamer vanwege de goeie gesprekken. Haar kut is nog eens een echte kut. Niet zo'n gestileerd "Playboy" kutje waarin elke oneffenheid is weggepolijst. Een ruim gat met "3d-surround-sound" als je pik op en neer pompt langs de flinke schaamflappen en zeiknat na een paar minuten beffen. Ze had er duidelijk zin in en ik ook. Ik voelde me als Manuel Ferrara met een leuter tot op mijn schoenen. Het immer propere kontgat als de eerste de beste rioolwerker aan een grondige tonginspectie onderworpen. Neuken pro-actief waarbij het controleverlies blijkbaar te wijten was aan een te lange drooglegging. Van de vorige keer wist ik nog dat ze een begaafd pijpertje is dus keurig dat bekje volgeknald met een 5 calorieëndosis sperma en dat is meer dan een komkommer en minder dan een banaan volgens de voedingsmaffia.

En dan staan we weer voor het einde van het jaar. Ace2, de knapste man van het forum, begint met zijn jaarlijkse wedstrijd en telt af voor de "Final Countdown". Zelf sluit ik af in "Living Room" met Sophia, de dame waarop ik NIET verliefd ben. Ik zeg het nog maar even. Afgelopen weekend was ik nog daar, in de huiskamer van Kaarst. Heeft zich afgelopen half jaar goed ontwikkeld. DJ Tonny is geregeld in huis en de vreet is geen vreet meer maar een smakelijke maaltijd. De "Line-up" kan zich in mijn ogen meten met die van "Golden Time" al zullen er ook beren zijn die dat bestrijden. Vrijdag was het verjaardagsfeestje van Little Joe. Die gek had 4 gigantische taarten meegebracht die wij bij lange na niet opgegeten kregen. Op de champagne moesten we zo lang wachten dat we zo'n beetje uitgedroogd waren. Zaterdag liep ik Vrije Jongen nog eens tegen het lijf en die arme drommel werd in de kamer die in een aantal "Fick Cabinen" is verdeeld gedirigeerd. Het was daar zo donker dat hij waarschijnlijk de dame in het aanpalende hokje heeft geneukt want er was geen hand voor ogen te zien. Pas bij het afrekenen zag hij met wie hij uiteindelijk in de kamer was beland.

Het was een jaar met vooral pieken en gelukkig weinig dalen. Een jaar waarin ik alweer minder geschreven heb en die tendens zal zich komend jaar voortzetten. Ook al bezorgt het schrijven (en lezen) me veel plezier, het is allemaal al eens gezegd. Bovendien zijn er inmiddels andere schrijfkannonen die langzaam in stelling worden gebracht en de plaatsen gaan opeisen. Zo is de cirkel rond.

SFL
4 januari 2013, 15:24
Bij het aanschouwen van dit stuk artwork, gingen mijn kunstzinnige en artistieke gedachten uit naar mijn goede vriend Badslippers!
Print het af, kader het in en hang het bij thuis omhoog, vader!!!

3350

Badslippers
4 januari 2013, 22:40
Had ik maar zo'n wasbordje als die knakker. Laatste kontje waar ik mijn tong tot de endeldarm heb ingedraaid was van Anette in "LR". Is toch alweer twee weken geleden. Ach, ik vergis me, het kontje van mijn schatje is natuurlijk ook niet te versmaden. Bovendien altijd zo proper als het gepoetste zilver bij de koningin

SFL
23 januari 2013, 01:14
Naar aanleiding van een ander onderwerp op dit forum heeft kameraad Badslippers me aangesteld om manager van zijn nieuwe saunaclub te worden. BS had gedacht aan de naam Golden Slippers. Maar als manager zie ik dat niet zitten omdat ik geen heibel wil krijgen met GT, bovendien is de naam niet uitnodigend genoeg naar mijn dunken. Dus we gaan meteen aan de slag en dopen het etablissement tot Saunaclub Paradiso. Ik heb ondertussen ook al mijn eerste personeelslid aangeworven en dat is de kok van LR (wij betalen hem 2.50€ meer per dag).

Hoe dat allemaal in zijn werk gaat, zie je in het volgende filmpje en maak gelijk kennis met ijsberen en hoeren op de kamers.
Het eten is hun niet welgevallen. In het filmpje zie je ook Badslippers en mezelf.... 2x raden wie BS is????

http://www.youtube.com/watch?v=6okwAEqbXdE

SFL
23 januari 2013, 01:19
De volledige film van hoe BS en ik een saunaclub opstarten, dat zie je hier: http://www.youtube.com/watch?v=or5RUYajHws

SFL
9 maart 2013, 11:40
Hier een citaat, beter nog een reactie van BS op een stelling van, uit een ander topic. Daar moet ik me even nader in verklaren en daarom sleep ik het even naar hier, want we gaan Wijze Grijze zijn speelhoekje daar niet mee bevuilen.

================================================== ================================================
SFL: Volledig akkoord, maar vergeet niet dat het voor dames ook zo is. Ik zie steeds vaker mokkels die zichzelf niet eens afspoelen nadat ze met een klant zijn weggeweest, dus laat staan zich fatsoenlijk wassen. Ik ben een propere kerel en doe het vooral voor mezelf, maar bij de niet zo schone mokkels hoop ik alleen maar dat ze ook de ongelikte beren over zich heen krijgen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BS: Jij gore hypocriet. Wie bericht hier altijd dat een gepekelde kut waar de ranzige geur van pis en zweet nog aan hangt en waar de slijmdraden van kutvocht uitdruipen het lekkerste zijn om te beffen?
================================================== ================================================

Hypocriet of schisofreen ben ik niet, maar het hangt ervan af hoe je mijn stelling interpretteert. Betreft het beffen heb ik idd liever een kut die niet naar zeep smaakt. Maar ze moet natuurlijk ook niet naar andermans ballen en liesschimmels smaken. Bovendien gaat het mij niet alleen om de kut, maar lik, zoen en lebber ik doorgaans het hele lichaam van die mokkels af. Laat me hopen dat ze zich dan ook wassen nadat ze met mij op de kamer geweest zijn. Maar ik wil een zuiver lichaam... Iemand die naar oud zweet ruikt of naar de kwijl van andere kerels, daar knap ik radicaal op af! Voor een kut bestaat er speciale intieme zeep, die geurloos is en voor het lichaam maakt het me eigenlijk niet uit. Eén ding heb ik uit ervaring geleerd... Mokkels die enorm hard naar deo ruiken, dat zijn meestal de vieze sletten die zichzelf niet opfrissen na iedere beurt. In YY, LR en Babylon kan ik je namen geven, als je wil.

Laat me dus nu even het verschil uitleggen met wat ik apprecieer!
Ik word geil van vers vrouwenzweet... Wanneer ik in het leger of in de gym vers vrouwenzweet ruik, dan word ik zo geil dat ik bijna explodeer. Wanneer een dame tijdens een lekker intens potje neuken begint te transpireren, dan verhoogt dat enkel maar de passie. Vers zweet van wijven smaakt ook lekker... Als ik ze kon uitwringen en in een glas uitpersen, ik zou het met volle teugen ad fundum opzuipen. Maar dat is dus zweet afkomstig van het werk dat ze in de kamer verricht of door opwinding veroorzaakt wordt. Dus niet het oude al lang op de huid opgedroogde zweet van een woelige nacht of de arbeid die ze bij mijn voorgangers verricht heeft.

Voor de kut is dat identiek hetzelfde. Ik wil een zuivere kut zonder een andere kerel zijn saus of speeksel erin. Dus wanneer ze net voor mij met iemand anders was, dan moet die kut fris zijn. Als ze me vooraf een hele tijd gezelschap houdt of ik heb in de gaten dat ze al lang of nog geen klant gehad heeft en ze is ondertussen nog wat gaan zeiken, dan heb ik daar geen problemen mee. Ik zit thuis met een wijf dat zich graag laat onderzeiken en erop kickt om ook af en toe mij eens onder te zeiken. Daarnaast heb ik bij het hoerenlopen ook al wel eens op iemand gezeken of werd ik onaangekondigd zelf ongergepist... Maar ik laat niet in mijn bek zeiken. Dus al zeker niet de pis doorslikken! Wanneer een mokkel veel drinkt en tussendoor dan ook vaak plast, dan is het aannemelijk dat er een vage urinesmaak aan haar doos blijft hangen. Die smaak in vermenging met de rest van het kutvocht, daar heb ik geen problemen mee. Is net als zweet een wat zoutere afkruiding op het gerechtje dat je lekker smaakt.

Wanneer ik bef of andere pogingen doe om een dame warm te laten lopen, dan gebeurt het wel eens dat haar kut nat wordt. Bij de meeste dames is dat vrij vloeibaar, plakkerig en kleurloos. Soms hebben de dames een wit verlies dat wat dikker is, slijmerig en waar je verdomme kaasdraden mee kan maken. Wel, zolang ze het produceert pas wanneer we met een sessie aanvangen, dan geniet ik daar met volle teugen van. De ene kut ruikt anders dan de andere, de ene kut smaakt straffer dan de andere... En zolang het niet de harde uitgesproken smaak en geur van rotte vis of dode mossel is, heb ik daar geen probleem mee. En ook dat is een verschil tussen vissausresten van haar loverboy of in het geval ze zonder condoom iemand geneukt heeft voor je en haar kut niet goed heeft uitgespoeld. Of laat staan dat ze haar eigen producties van een dag of twee dagen ervoor niet heeft weggewassen... Want ik kan je garanderen dat een ongewassen kut van 4 dagen wel behoorlijk fel kan stinken!

Om ook nog even op mijn fetisj terug te komen, want daar kan ik als kenner en specialist ook nog wat over vertellen en waarschijnlijk gaat niet iedereen dat geloven: het zit namelijk zo dat kutvocht ook naar nicotine kan smaken wanneer een dame veel rookt. Vooral diegene die heel veel roken, die al lang roken. Doorgaans zijn dat niet de hele jonge dames, maar wel 25plussers en meestal dan nog de 30plussers, waar je al beffend de smaak van rookfetisj je geil maakt. Mara in GT, die moet je maar eens beffen als je dringend een nicotineshot nodig hebt. Je moet haar wel natuurlijk eerst nat krijgen. Bij een kurkdroge kut ga je het verschil niet proeven. Mijn smaapapillen werken nu eenmaal uitstekend!

Dan heb ik nog een laatste opmerking bij ook iets van BS uit dat andere topic. Daar noemt mij pa mij een vrek en een gierigaard. Wel, er is een verschil door jezelf met redbulls populair te maken bij zoveel mogelijk dames, dan jezelf populair te maken bij die ene dame die goede service biedt en waar je toch wel mee opschiet. Wanneer ik content ben van een dame haar ingesteldheid, haar service en overtuigd ben dat ze haar best doet, dan stop ik haar steevast een fooi toe. Die gaat bij een halfuur van 5€ tot 10 of 20€ en bij een uur van 5€ tot 25€... Met dat drinkgeld kunnen ze sigaretten kopen, de gokkast aanvallen of andere zaken doen waar ze zin in hebben. Dus denk niet dat ik gierig ben of dat ik iemand tekort doet. Het moet al echt slecht zijn of ze moet zich onverschillig gedragen en niet haar best doen, wanneer ik geen fooi geef. Sinterklaas spelen en de club rondgaan om iedereen snoep, speelgoed of drank te geven, dat is mijn ding niet, want uiteindelijk verdienen die wijven sowieso al meer dan ik. Eentje die goed haar best doet heeft al snel op een week mijn maandloon verdient.

Badslippers
9 maart 2013, 13:19
Kijk, dat is toch weer een informatief bericht van mijn zoon. En warempel hij heeft nog gelijk ook. Je neus en tong steken in een doos die ruikt naar muffe kapokvulling is net zoiets als de kliko schoonmaken met 35 graden. Kortom, zeer vies.
Tijdens een intense sessie kan ik gaan zweten als SFL die na het lezen van zijn eigen schaamteloze recensies plots aan pleinvrees gaat lijden. Daar heb ik nog nooit commentaar op gekregen van de dames in kwestie. Sterker, ze slurpen de transpiratie graag op. Helemaal hitzig wordt het als zij eveneens zweten als een otter en het een grote natte spetterpartij wordt waarbij de bezwete lichamen over elkaar glijden. Het verschil zit 'm inderdaad daar in of er sprake is van verse tranpiratie of goor zweet dat erger stinkt dan de slechtste fles wijnazijn. Eigenlijk is het gewoon een kwestie van proefondervindelijk ervaren en dan weet je direct het verschil.

Hetzelfde geldt voor kutlucht. Zijn er overeenkomsten met de putlucht van de gierkelder van boer Krelis dan kun je het beste afhaken behalve als dat je fetish zou zijn. Want ook voor die "niche" zal ongetwijfeld een markt bestaan. Al die extreme seks is sowieso niet aan mij besteed ook al zullen er ijsberen zijn die dat nauwelijks geloven. Mocht ik al eens met een zeikende kut geconfronteerd worden dan is dat toeval en kan het mij bevallen. Zoals die keer dat Angel zo heftig klaarkwam dat ze de aandrang niet meer kon beheersen. Dat was zelfs een sexy ervaring. Laat ik het zo stellen, als het vrijkomen van allerlei luchten en vochtigheden onderdeel is van gepassioneerde seks dan maakt het mij geen biet uit en draagt het zelfs bij tot een nog geilere sessie. Als het geuren en nattigheid zijn vanwege abominabele verzorging dan knap ik er volledig op af.

Cuties
14 mei 2013, 22:32
In het kader van:
http://s7.directupload.net/images/130514/lrrbfrq5.jpg

En als vervolg op:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6302-La-Luna-Moers&p=314873#post314873

En:

[...]

Uitprinten dus maar die hap. Maar laat het je vrouw niet vinden, dan denkt ze nog dat je bevrind bent met dat vuile Tuig van de richel!!!! (https://www.youtube.com/watch?v=RECMj5TK7XQ) Dan kun je weer mooi die "cum box" van je volknallen na afloop:http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/t0ynr/throwaway_time_whats_your_secret_that_could/c4imcva of vlijtig doorgaan met je after-literatuur hobby: http://thunderstickgoboom.blogspot.nl/2013/03/stocking-up-on-frozen-cum.html?zx=d82117d7c2e921a9

Tsja, je vroeg er zelf expliciet om per pm: vieze linkjes!:biggrin::wink:

De volgende keer wens ik weer bediend te worden met een vunzig verslag doorspekt met interessante linkjes die je hebt opgeduikeld uit de verste krochten van het "www".

Aan het slot* van deze bijdrage meer perverse links, brrrrr. Snel gedelte. Mij te smerig en vrouw-degrading, venederend wat sommige van die chix doen of moeten doen. Volgende keer ga je zelf maar zoeken in de hell-holes van het internetz! Ik Je hebt nu een leidraad voor eigen toekomstig research! Ik doe het niet meer!

----------
*Badslippert's afdeling: diversen: Nee, toch maar niet. Dat gaan we de lezers nu niet aan doen. Die door jou gevraagde gore en zwaar geperverteerde zooi gaat maar in jouw eigen topico!!!!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25853-Badslippers-Unleashed!
Vooruit, nog één laatste keer dan maar. Lees, kijk, en huiver. Brrrr.
When the freaks come out at night. (https://www.youtube.com/watch?v=WdhIJe-rIas)

Attentie---->>>>Lezerswaarschuwing: Zwaar Geperverteerd Educatief Materiaal: Overslaan<<<<----Attentie

Diversen:1, (http://pornbay.org/)2, (http://torrents.empornium.me/)3, (http://webop.me/)4, (http://www.deviloid.net/)5, (http://www.adult-cinema-network.net/login.php?returnto=%2F)6, (http://www.theamputee.com/)7, (http://www.skinnyfans.com/)8, (http://www.imagefap.com/pictures/635135/CLASSIC-INCEST-CUBAN-MOTHER-AND-SON-PART-01?gen=)9, (http://extremexxx.ru/viewtopic.php?id=1796)10, (http://www.yellowbullet.com/forum/showthread.php?t=152556)11, (http://www.lactationfantasy.com/)12, (http://www.documentingreality.com/forum/)13, (http://www.darksites.net/rap01.shtml)14, (http://www.elitepain.com/18.html)15, (http://www.mood-pictures.com/18.html)16, (http://www.sg-video.com/clipShowProduct.do?pid=SNOT-01)17, (http://www.sg-video.com/clipShowProduct.do?pid=sn_0002)18, (http://www.sg-video.com/clipNewReleases.do)19, (http://www.sg-video.com/clipProducts.do?cid=Scat&scid=SCAT%20REAL%20FAMILY)20 (http://www.sg-video.com/clipShowProduct.do?pid=RF%20-%20O4),
21, (http://www.sg-video.com/clipShowProduct.do?pid=RF%20-%2003)22, (http://clips4sale.com/21989)23, (http://clips4sale.com/work/store/url.php?store=21989&type=1&go=http%3A%2F%2Fwww.clip4sale.com%2F21998)24, (http://newmfx.com/?ct=Movie/Detail&m=MF-4494-1&title=Spit+Sisters)25, (http://en.wikipedia.org/wiki/Lint_%28material%29)+ (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lintwormen)26, (http://goo.gl/tR77K)27, (http://goo.gl/rCv8J)28, (http://www.kinkcafe.com/)29, (http://www.zooskool.com/)30, (http://sexxxtv1.blogspot.nl/2012/12/hello-everyone.html)31, (http://thepiratebay.sx/torrent/4617809/)32, (http://fetish.pornbb.org/hard-bdsm-bondage-spanking-picture-collections-t1156075-255.html)33, (http://fetish.pornbb.org/the-brutal-torture-rape-and-forced-sex-t1154455.html)34, (http://www.efukt.com/)35, (http://extremexxx.ru/viewtopic.php?id=873&p=4)36, (http://7chan.org/be/res/4982+50.html)37, (http://www.videoszoofilia.org/video/4890/gaby)38, (http://thepiratebay.sx/torrent/8341242/Art_of_Zoo_-_Ariel_-_Fire_Flower)39, (http://naughtybits.org/fetish/petlove/)40, (http://extremexxx.ru/viewtopic.php?id=2739)41, (http://www.hotmovies.com/search.php?search=1&title=on&conjunction=and&search_x=search&search_videos=1&words=menstrual)+ (http://www.hotmovies.com/video/17127/Ladys-of-Sin-Boneyard-Fun/) + (http://www.hotmovies.com/search.php?search=1&title=on&conjunction=and&search_x=search&search_videos=1&words=graveyard)+ (http://tracker.zaerc.com/torrents-details.php?id=14567)+ (http://tracker.zaerc.com/torrents-details.php?id=15336) Cupcake:42, (http://www.anonib.com/ba/res/1564.html)43, (http://9teens.org/showthread.php?21247-Amateur-beast-extreme-movies)44, (https://www.artofzoo.com/bestiality-models.php?id=100519)Ex-miss mexico/universe: Ximena Navarrete; big-ass schandaal in wording?:
45, (http://i.imgbox.com/act6UCxE.jpg)46, (https://www.artofzoo.com/bestiality-models.php?id=149248) 47, (http://www.videoszoofilia.org/search/videos/miss_f)48, (http://www.anonib.com/ba/res/2120-100.html)49, (http://mxxz.blogspot.nl/?zx=51712b085a3d186a)50, (http://www.beastforum.com/showuser-1388423.html)51, (http://pornbay.org/torrents.php?id=72802)52, (https://www.artofzoo.com/bestiality-models.php?id=63751)Webcam + miscellaneous:53, (http://torrents.empornium.me/torrents.php?id=50559)54, (http://motherless.com/13196A8)55, (http://motherless.com/7F552FC)56, (http://motherless.com/94B2757)57, (http://extreme-board.com/incest/425680-2.htm)58, (http://videarn.com/amateur-teen-webcams/745554-hot-brother-and-sister-on-webcam.html)59, (http://thepiratebay.sx/torrent/5119280/Rape_-_136_movie_scenes_%28mainstream%29___all_136_scree ns)60, (http://thepiratebay.sx/search/rape%20scenes/0/7/0)61, (http://www.imagefap.com/pictures/558785/Real-Mother-Lacey-Lane-with-Daughter-Manx)De rest van die perverse shit stond hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13476-Love-Fucktory-Algemeen&p=263240#post263240) en hier: 62 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1049-Sky-Wuppertal-Varresbeck-Algemeen&p=298570#post298570).

Badslippers
15 mei 2013, 00:19
Een inkijkje ! ! !

Kon niet een juiste plaats vinden voor dit niemanddalletje dus maar hier.

Niettegenstaande mijn handtekening, heeft de heer Badslippert gevochten als een leeuw om één van zijn primaire bronnen voor nachtkastjeswaardige freaky/nasty pulp-literatuur voor zijn vuile boekenkast te behouden. Nadat ie me als Mike Tyson verbaal alle hoeken van de kamer heeft laten zien, en me een joekel van een standje heeft gegeven, dat ik als een brutale aap niet zo stout mag doen tegen zijn vrinden (Willem2 en Biggie in het bijzonder), en me definitief zou moeten distantiëren (bij deze) van ingebeelde kwade intenties,

Het was me weer een mailwisseling waarbij het verbale schavot waar wijlen Theo van Gogh Léon de Winter een kopje kleiner maakte kinderspel was. Wie ooit de euvele moed heeft om met recalcitrant en "Bad Boy" Cuties te gaan mailen, doet er goed aan zich op te sluiten met een boel vreten, zuipen en vooral een paar flessen zuurstof plus masker. Anders overleef je het niet.

Nou ga ik niet in de voetsporen van deze immer voortrazende alles verwoestende "Scud" treden want die zijn niet te vullen. Dus mijn krabbeltje is aanzienlijk korter. Maar waar ging het eigenlijk om? Cuties, het meest ondankbare stuk vreten wat het ijsberenforum ooit heeft uitgekotst of moet ik zeggen heeft voortgebracht, beklaagde zich als een op de grond stampende verwende kleuter over een toegestuurde vrijkaart waaraan geen overleg aan vooraf was gegaan en die hij niet bliefte. In de bekende Cuties stijl, waarin de verbale scheldkanonades de smerige kogels van Anders Breivik bijna overtroffen, maakte hij zijn onvrede kenbaar. Nou heb ik een zwak voor verrassende schrijvers zelfs al blijken het de grootste klootzakken van het forum te zijn. Wilt u nog meer namen? Nee, die geef ik niet.

Meestal geef ik blijk van mijn afkeuring middels een stukje op dit forum en dat is het dan. De rest wordt buiten de "spotlights" uitgevochten. Dat lijkt me een betere plaats. Zo ook met deze straatvechter. Het ging dus om iets onbenulligs (in mijn ogen). Een vod papier in de vorm van een vrijkaart dat niet gepruimd werd. Nou zal ik niet snel in het openbaar privé berichten gaan citeren maar gezien de hoeveelheid schunnigheid die Cuties doorgaans op dit forum lazert kan dit wel. Ik schreef:

"Heey doorgedraaide psycho,

Wat lig je toch te schuimbekken over een abusievelijk toegestuurd vod papier van ons forumopperhoofd W2. Hou je potverdrie bezig met je "core business" en dat is gore en perverse berichten produceren. Die schuimende bek hou je maar tegen een volgroeide clit die hunkert om gebeft wil worden. Er moet toch één armoedzaaier zijn die je dat laat weten en daarom werp ik me maar eventjes op. Wat is dat toch met dit absoluut in de marge rommelende forum dat zelfs doorgewinterde kerels zoals jij die de wereld in hun zak hebben, helemaal los gaan om niks?

Laat dat over aan "Low Lifes" en ander "Trailer Trash" die hun vuiligheid zo af en toe kwijt moeten. Bovendien ben je een volstrekt uilskuiken want met dat toegestuurde vod papier dat gratis toegang verschaft tot een "Niche" club waar jij niet komt kun je in ieder geval je reet mee afvegen (mits je een printer hebt). Bovendien had je al die ongebruikte rommel mooi kunnen doorsturen naar iemand die er prijs op stelt.

Op dit forum is niets maar dan ook niets de moeite waard om je ook maar enigszins over op te winden. En dan de schuld van je temperament schuiven op een "Jetlag" en weinig slaap. Kerel, je wil me toch niet wijsmaken dat je zo'n eikel in driedelig grijs bent die de wereld rondvliegt en elders zijn witwaspraktijken uitoefent. Grijp de tequilafles en schenk je een flinke borrel in en zuip zo'n kater efficiënt weg of verdoof hem met nog enkele "Shots" zelfgestookte whisky aangevuld met een vlammende "Vodka"." etc. etc.

Vervolgens krijg je dan een antwoord, een pleidooi, terug waardoor zelfs vrouwenverslinder Bram Moszkowicz aan het zuurstof zou moeten als werd hij gepijpt door mediaslet Eva Jinek. Aangezien je per "IM" maar een beperkt aantal woorden mag/kunt schrijven, rolden er zo'n 5 mails mijn box binnen. Vanwege privacy en al dat soort onzin zal ik jullie de meuk besparen. Hier slechts een klein fragment.

"Zo, log net in na 5 daagjes; hmmm, dat inloggen gaat dus kennelijk nog.:wink::biggrin:

[ . . . ] Eindelijk interne rust in huize Cuties. Iedereen in mijn omgeving is nu ook weer senang.

Man, wat werd elk woord jegens mij op een fucking grote weegschaal gelegd; een weegschaal waarbij ik bij gebruikmaking ervan niet toeliet dat de weegresultante, in mijn nadeel zou uitvallen. Zelfs jij was kennelijk stil van mijn replies :biggrin:, terwijl je anders toch wel altijd meer dan mij weet te lullen.....:wink: Was ik zoon klootzak dan: was dat de psycho kant van "dr. jekyll and mr. hIde", zoals jij dat zou zeggen.:angst: of zat ik er toch uitendelijk in de kwintessens met al mijn constateringen helemaal niet zo naast?:gruebel: Maargoed, fuck it, normaal laat mijn rechtvaardigheidskompas mij niet snel in de steek.

De ontembare bronstige- en schreeuwende brulaap is een rotsje naar beneden gesprongen!"

Waarom ik dit stukje schrijf heeft eigenlijk te maken met sympathieën. Cuties heeft mijn hart gestolen vanwege zijn schrijfstijl. Voordat men ons nu gaat betichten van homofiele neigingen, klef gedrag, "Dark Rooms", vaseline en kontjeneuken wil ik hier vermelden dat ik de beste man verder totaal niet ken. Nou doet zich het vreemde verschijnsel voor dat sommige ijsberen tegen mij zeggen: "Hoe kun je voor zo'n idioot nou sympathie hebben?" Tja, als je zijn ranzige berichten leest, zijn soms uitermate stuitende beschrijvingen van vrouwen, zijn ver onder de gordel treffende verbale stoten, de schunnige "Links" naar tegennatuurlijke sex etc etc etc, dan moet je zo'n man afkeuren. Maar deed men dat niet met alle grote kunstenaars? D.H. Lawrence, Pasolini, Koons, Warhol, Wolkers, Appel, De Sade, Pollock en ga zo maar even door. Niet dat hij nu (al) in dat rijtje zou passen want dan zou hij hier niet in de marge rommelen. Maar toch, zijn berichten zijn uniek qua stijl, grondigheid en taalgebruik. En als zo'n ongeleid projectiel zo af en toe volledig uit de bocht vliegt, dan geef je hem op zijn flikker. En het mooie is, dat wordt geaccepteerd en als dank krijg je nog meer vuiligheid in je mailbox gestort waarvoor ik de viespeuk natuurlijk heel erkentelijk ben.

In de toekomst zullen wij ons nog vaak verbazen, ergeren, irriteren, verwonderen over 's mans geschreven ranzigheid, schiofferingen en brutaliteiten. Ik blijf hem lezen en als hij wild om zich heen gaat slaan moet hij effe in de oude vertrouwde dwangbuis gestopt worden en desnoods in een ondergescheten hondehok. Dat zal 'm leren, de klootzak!

Nu even de 62 "Linkjes" doornemen . . . Pffffff.

Cuties
15 mei 2013, 14:40
Haha die bs, inderdaad weer genoeg "bromance" hiero. Je geeft me echter teveel credits door me met die gasten te vergelijken. Het valt me dan ook nog mee dat je hunter s. thompson niet noemt haha:" I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me." Beter dat ik met die heldere geesten die jij noemde wordt vergeleken, dan dat je met een lijstje op de proppen zou komen van de navolgende sicke motherfuckers** Tsja, al die enge kutlinks bereiken mijn kanalen ook allemaal maar m.n. via google nieuws, de zondag avond sbs' reportages, ngc channel, discovery channel real crime stories, engelse krimi series, theync, bestgore, heaven666, 4chan, reddit, uselessjunk, documentingreality, anonib, en kranten-nieuwsletters zoals die van de the daily mail.co.uk! Pfff, zoals ik je al zei, ik ga mijn kinderen serieus verbieden om te surfen en e-mail adressen te gebruiken als het niet voor school is. Fucking hell. Die gaan gewoon zoals wij vroeger buiten spelen. Man, tis toch ook allemaal te zot voor woorden dat men al die zwaar geperverteerde shit gewoon met 1 klik, of 1 doorklik (youtube) zo op het scherm krijgt en dat de mainstream media (op internet en op tv) dikwijls niet schroomt om vaker en vaker lugubere verhalen en plaatjes op prime time met de wereld te delen en/of op een "viral"-achtige manier ons "nieuwsjunkies" erop attent maken waar ze moeten kijken (doorklikken) om "hun" vehaal verder te lezen. Het is niet voor niets dat een h.g. wells (http://en.wikipedia.org/wiki/H._G._Wells) ooit eens gezegd schijnt te hebben in soortgelijke bewoordingen: wij hoeven niet bang te zijn voor buitenaards leven, als dat al bestaat, als ze onze wereld al weten te enteren, dan hoeven ze maar de tv (e.g. journaal) aan te schakelen of de kranten te lezen om te constateren hoe bedorven onze aarde wel niet is: positief nieuws heeft slechts secundaire amusementswaarde, het zijn de narigheden die goed "scoren". En zo is het ook maar net. Het volgen van slecht nieuws is voor velen bezigheidstherapie lijkt het wel (die 2 verdwenen jochies bijvoorbeeld weer, of toentertijd 9/11). Alle gadgets en nieuwsstories, lijkt het wel, worden op een niet-nalatende en continuerende wijze geraadpleegd om weer lekker te kunnen keuvelen bij de koffieautomaat op kantoor. Ik vind deze "informatie-maatschappij" too much. ADHD-programma's als een dwdd maken mij misselijk. Kranten als nrc next, spits en metro idem ditto. Nee, deze conservatieveling heeft de maatschappij liever zoals die 15 jaar geleden was! Toen het leven nog simpel en minder gepresseerd was en de mussen in mijn tuin nog niet permanent verdreven waren door de bouwzucht van alle betonbaronnen.

Wat is dat nou man, bijna overal wordt men geconfronteerd met triviale 8mm-aandoende (http://en.wikipedia.org/wiki/8mm_%28film%29), snuff-achtige (https://www.google.nl/search?q=snuff&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a)narigheid op dat internetz. Bah. En we worden er allemaal ingezogen en we doen er allemaal maar aan mee: want (technologische) stilstand, is achteruitgang. En als een struisvogel je kop in het zand steken, is ook maar stom. Zo heeft bijvoorbeeld die door jouw gememoreerde moos (moszkowicz) (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3441532/2013/05/15/Moszkowicz-voorbereid-op-kritiek-nieuw-boek.dhtml) niet eens een computer op zijn kantoor, kan hij niet onderweg met een zo'n ding, heeft hij geen kaas gegeten van e-mail, internet en es em es, en zijn smartphones en tablets hem helemaal vreemd (zoals hij dat zelf verklaarde in een van zijn verweren bij het hof van discipline). O ja, en je loopt achter, volgens de party en de prive (sorry, dat lag bij de tandarts haha) gaat miss bobbies Eva thans van bil met die lelijke dieren-freak van een freak, uh, freek vonk.

**(daar gaan we weer, ter vermaak van het volk zullen we maar zeggen):1, (http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein)1.2, (http://www.youtube.com/watch?v=oVGv7BcqgVM)2, (http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer)2.2, (http://www.youtube.com/watch?v=QywKy2VF1pA) 3, (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Ramirez) 3.2, (http://www.youtube.com/watch?v=FgeJps5-VOw)4, (http://www.youtube.com/watch?v=XTs_TZFjbJ8) 4.2 (http://www.youtube.com/watch?v=RQb2m6VJ-eo) 5, (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Kuklinski) 5.2, (http://www.youtube.com/watch?v=QXgi72W2H7U)6 (http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_bundy) x, (http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson) x, (https://www.youtube.com/watch?v=ptq_Z0JQcos) x, (https://www.youtube.com/watch?v=ptq_Z0JQcos)7, (http://en.wikipedia.org/wiki/Son_of_sam)8, ( http://www.dailymail.co.uk/news/article-2152821/Luka-Rocco-Magnotta-Porn-actor-mailed-body-parts-Canadian-government-fled-country.html)8.1, (http://muchosucko.com/98769/1-Lunatic-1-Ice-Pick-Video)8.2, (http://www.bestgore.com/beheading/1-lunatic-1-ice-pick-video/)8.3, (http://theync.com/forum/showthread.php?3150297-Removal-of-Luka-Magnotta-Video...&)8.4, (http://theync.com/static_html/sick-1-ice-pick-one_media.html)x, (http://www.bestgore.com/tag/3-guys-1-hammer/) x, (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2287038/Tanya-Byrd-murder-Grisly-photo-smiling-son-Bahsid-McLean-mothers-decapitated-head.html) x, (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2284854/Tanya-Byrd-murder-Son-Bashid-McLean-confesses-killing-mother-hacking-body.html)x, (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2256161/Sister-19-accidentally-shoots-brother-head-posing-gun-Facebook-picture.html) x, (http://www.telegraaf.nl/binnenland/21565576/__Menigte_voor_huis_dierenbeul__.html) x, (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130515_00583241) x, (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Nanking) x, (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130514_00581579) x, (http://nl.wikipedia.org/wiki/Troostmeisje) x, (http://en.wikipedia.org/wiki/Comfort_women) x, (http://www.exbii.com/showthread.php?t=472027&page=12) x, (http://f5porn.com/21299/brutal-videos-war-iraq/) x. (http://www.bestgore.com/medical/face-cracked-failed-dive-video/)

Nee, ondergetekende outlaw (http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaw) is werkelijkheid ook maar een oude average wallmart joe met middelmatig uiterlijk, weing schrijverstalent, lage intelligentie, kwestieuze smaak, en met een slechte understanding van de in acht te nemen beleefdheidsvormen jegens vrouwen en/of society finest upright citizens of society. Anderen zeggen me in dat laatste kader somtijds: "Cuties, gelukkig mag je je wel gelukkig prijzen dat je je niet hoeft te conformeren aan diegenen aan wie je je niet wil conformeren" (nee ik zit niet te stotteren). Een beetje zoals die die oude starre Duitse ordentelijke de politiek shockerende snoepert, die in de jaren '80 in zijn nieuwe Jordans de binkie probeerde uit te hangen bij de rokjes: http://de.wikipedia.org/wiki/Joschka_Fischer Dat is inderdaad een verworven luxe die ik mij gelukkig beroepshalve kan permitteren. Ik hoef me gelukkig bij niemand te verantwoorden voor mijn vieze vuile vunzige rotbek, alhoewel gentlemens' courtoisie in gegeven gevallen uiteraard wel een preferent zal zijn. Mijn teksten alhier zouden voor de rest allemaal best wel meer flawless (qua stijl, grammatica, interpuctie en shit) kunnen zijn, maarja, je weet, mijn bijdragen worden in eerste instantie eerst geschreven op kleine gadget telefoontjes, daarna ge-copy/pasted, en vervolgens praktisch zonder te revideren gepost via een oude rokende, half-roestende kleine oude laptop. Enkel, de nog in gedachten zijnde te verdisconteren hyperlinks worden als laatste in de tekst geincorporeerd.

Ja, zo'n oude ziekenhuis straightjacket (dwangbuisjacket van witte canvas) of van leder (http://www.fetters.co.uk/straitjackets-suits/) heb ik ook nog wel eens bekeken hier op de wallen. Als ik me goed herinner had die Braziliaanse/Thaise ex-chick van consigliere "Bram Zeegers" (althans een of ander thais maffia wijf die enkele jaren terug met opgepomte tieten haar pulpboek aan de man probeerde te brengen via en bij pauw & witteman) & (bd)sm shop eigenares, dienaangaande slechts goedkope schrot in haar klein kutwinkeltje:http://www.youtube.com/watch?v=MU7dcgL4N2Y, máár hadden ze op de hetero (!) afdelingen van de winkels van demask (http://www.demask.com/dynamic/index.asp), mr.s, (http://www.mr-s-leather.com/area/1079/straitjackets-sleepsacks.html?id=4G8fQ8gS) of mr.b (http://www.misterb.com/) en/of bij absolute danny (http://www.absolutedanny.eu/) (waar je tevens een sm-kamer kan afhuren) wel het een en ander aan luxueus ostentatief premium spul liggen. Je wilt niet weten hoe sommige van die kakwijfen (zoals youppie van het hek het zou kwalificeren) hier in de grote stad ;-) consensueel als een masochist een pak rammel op hun kadetjes willen krijgen. Rough gemanhandled willen worden. Wat dat betreft is het net als in de film (http://nl.wikipedia.org/wiki/SM-rechter) haha. Check dit ook (nieuw):
http://www.leche69.com/scenes/3837.html?nats= en http://www.leche69.com/scenes/3842.html?&nats=

http://uploaded.net/file/ak03is5m/L386.LECHE69.Kara.Prize.Apaleada.por.Nacho.Primera .Parte.part1.rar
http://uploaded.net/file/gp79p0le/L386.LECHE69.Kara.Prize.Apaleada.por.Nacho.Primera .Parte.part2.rar

http://uploaded.net/file/a0p0kllt/L390.LECHE69.Kara.Prize.Apaleada.por.Nacho.Segunda .Parte.part1.rar
http://uploaded.net/file/flly63x1/L390.LECHE69.Kara.Prize.Apaleada.por.Nacho.Segunda .Parte.part2.rar
(of even kookelen naar torrents voor mirrors)

Pfff, dit it toch ook geniaal? Pierre woofmans/woodmans pornosterretje: di(l)do angel.http://s14.directupload.net/images/130515/dr6dvabp.gif
http://www.woodmancastingx.com/casting-x/dido_angel_-_hard_-_slap_me_master/5567

http://i.imgbox.com/adhOc8eS.jpg

720p (aan te raden ratio; maar sommige providers blokkeren tpb)
http://thepiratebay.sx/torrent/8366615/Woodman_Casting_X_-_Dido_Angel_Hard_Slap_Me_Master
480p (SD, Small Definition)
http://extratorrent.com/torrent/3037258/WoodmanCastingX+-+Dido+Angel+%28Slap+Me+Master+-+04.10.2013%29.html
1080p (HD, High Definition)
http://extratorrent.com/torrent/3038304/WoodmanCastingX.13.04.08.Dido.Angel.Slap.Me.Master .XXX.1080p.MOV-KTR.html

Ja, hou die whiskyfles maar al gereed zoals je zei, want desniettegenstaande al het voorgaande, ben ik eigenlijk maar een beste saaie man heur. Ik ben daarnaast net zo'n draaikont als wouter bos toentertijd haha: rough sex wordt afgewisseld met het zijn van een saai doetje die van handjesvasthouden kan houden en van elkaar druifjes- en chocoladepaashaasjes voederen (in bijv. de golden time zoals jij weet). Haha, there is more than meets the eye. Nu hou ik godverdomme echt op met jou van linkjes voorzien (jouw schuld), anders zou ondergetekende zich, zoals jouw discussie mattie jw placht te zeggen, echt schuldig maken aan een (irritant) "bp'tje"!! (keer op keer op iets terugkomen als men dat al niet meer wil haha).http://s14.directupload.net/images/130515/6e2qq3vb.gif

In de toekomst zullen wij ons nog vaak verbazen, ergeren, irriteren, verwonderen over 's mans geschreven ranzigheid, schiofferingen en brutaliteiten. Ik blijf hem lezen en als hij wild om zich heen gaat slaan moet hij effe in de oude vertrouwde dwangbuis gestopt worden en desnoods in een ondergescheten hondehok. Dat zal 'm leren, de klootzak!

Haha, geniet er maar van, want just like that, in a blink of an eye, ben ik en kan ik voor dagen, weken, maanden ergens anders op de globe zijn om dan uiteindelijk alhier forever foetsie te zijn alsof ik nooit bestaan heb, without nerderige/kneuterige due notice of course. Just like that. http://s7.directupload.net/images/130515/ierv979v.gif http://s14.directupload.net/images/130515/3gwwb9yr.gif

Toedeledokie.http://s14.directupload.net/images/130515/ekzpcazp.gifhttp://s7.directupload.net/images/130515/87p9tq2o.gif

Cuties
15 mei 2013, 18:22
Das nou grappig. Hebbende over de door mij sterk verafschuwde tegenwoordige autistische en sterk geindividualiseerde maatschappij in alinea 1, vindende en denkende wat ik vind en denk, krijg ik 16:00 de "time" op mijn bureau geflikkerd. Whaddaya know. Generation y fucked-up society. Ik heb het even voor jou snel door de scanner gehaald. Deze oude zak blijft erbij, pakweg 15 jaar geleden was de maatschappij lang niet ze bedorven en geperverteerd zoals het nu helaas, met het mainstream gaan van internet en verstandige cellies, is geworden. Weinigen lijken zich een fuck te interesseren voor andermans welzijn. Boeken als mean genes and selfish gene zijn verkoop toppers (althans, vorige maand in de boekenwinkel op hong kong international airport). Waar gaat het heen, waar gaat het heen?!?!

Their self-centeredness could bring about the end of civilization as we know it.

Millennials a.k.a. Generation Y aren't trying to take over the establishment; they are growing up without one.

http://t.imgbox.com/abzzT4YT.jpg (http://imgbox.com/abzzT4YT) http://t.imgbox.com/acqTu6lb.jpg (http://imgbox.com/acqTu6lb) http://t.imgbox.com/acphhCVJ.jpg (http://imgbox.com/acphhCVJ) http://t.imgbox.com/abrE8MQn.jpg (http://imgbox.com/abrE8MQn) http://t.imgbox.com/aboVUuO1.jpg (http://imgbox.com/aboVUuO1) http://t.imgbox.com/abg9rJ2c.jpg (http://imgbox.com/abg9rJ2c) http://t.imgbox.com/abpOJEqI.jpg (http://imgbox.com/abpOJEqI) http://t.imgbox.com/acxbcv3a.jpg (http://imgbox.com/acxbcv3a) http://t.imgbox.com/adtUOQeM.jpg (http://imgbox.com/adtUOQeM)

Deed me ook een beetje denken aan dit artikel toentertijd:

http://t.imgbox.com/abuXV7Ix.jpg (http://imgbox.com/abuXV7Ix) http://t.imgbox.com/acckf62q.jpg (http://imgbox.com/acckf62q) http://t.imgbox.com/addocKNs.jpg (http://imgbox.com/addocKNs) http://t.imgbox.com/acwzLMDL.jpg (http://imgbox.com/acwzLMDL) http://t.imgbox.com/abmjrfFZ.jpg (http://imgbox.com/abmjrfFZ) http://t.imgbox.com/abytmcol.jpg (http://imgbox.com/abytmcol)

http://www.psychologytoday.com/blog/wired-success/201304/is-gen-y-becoming-the-new-lost-generation
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1909486,00.html

Je wordt er somber van. Een hele generatie, een hele maatschappij, die sociologisch-analyserend naar de kloten lijkt gaat. Waar social cohesie een absoluut dieptepunt lijkt te hebben bereikt. En wij leven erin en/of laten onze kinderen er in opgroeien. Man, zelfs sommigen hier op het forum worden meegezogen (die figuren bijvoorbeeld die kennelijk niks beter te doen hebben dan een of andere vreemde snuiter die ze de facto niet kennen de door hem gevraagde vieze linkjes te sturen:roll3:, of de naar verluidt jonge gasten alhier die maar de dikwijls zelf-mutilerende hoeren aan het snoeren zijn alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is om zulks vooral op hun leeftijd te doen; u weet wie u bent lezer). Naja, laten we dan maar hopen dat we met het schrijven over onze deugniet-achtige hoeren en snoeren praktijken onze sanity (http://en.wikipedia.org/wiki/Sanity) aldus enigermate weten te behouden.:gruebel: We zijn toch eigenlijk allemaal ook maar een bunch of freaky sicke puppies hier.

Niettemin, net als Megaboob die wegens andere (belastingtechnische) redenen wil emigreren, zou een verstandig mesnch toch eigenlijk liever al zijn schepen moeten verbranden en naar een of ander rustig tropisch aziatisch of zuid-amerikaans land moeten verkassen (met goede internationale scholen voor de kinderen) om aldaar een meer harmonieus leven te leiden. Zo, nu heb ik jouw topic voorlopig wel weer genoeg gespamd!Hahahaha.

Badslippers
31 oktober 2013, 15:12
Pojandorie, waar hangt die dekselse Gondolas9 met zijn "Groene Boekje" uit als ik hem nodig heb?

Op het einde van de avond wordt ik door Big30 betrapt

SFL
24 januari 2015, 10:51
Badslippers en zijn rooie biet gaan voor een carrière in de showbizz en doen mee aan de audities van X-factor!!!

https://www.youtube.com/watch?v=bsHhAAXY06E

Bluebear
24 januari 2015, 12:16
Badslippers en zijn rooie biet gaan voor een carrière in de showbizz en doen mee aan de audities van X-factor!!!

Nou SFL, dat is mooi kut voor Badslippers. Dat mokkel is ie kwijt aan de showbizz en dan te zien hoe snel ze hem liet verrekken. De BITCH!!! Zit ie daar dadelijk alleen als alimentatievader, omdat zijn wijf er vandoor is met een of andere snelle jongen. Ik stel voor dat we een opvanggroep organiseren die hem weer terug zet op het goede pad nl. het regelmatig bezoeken van FKK's en weer tevreden huiswaarts laten keren. :tongue: :biggrin:

9964

SFL
24 januari 2015, 12:39
Bwa... Ik weet niet... De rode Biet laat die ouwe niet vallen.... Ze kregen uiteindelijk toch een platencontract en een heuse videoclip.... Badslippers; he made it !!!

https://www.youtube.com/watch?v=kBYeFSHaQn0

SFL
24 januari 2015, 12:40
En toen werd het succes hem te veel... Hij begon gek te doen >>> https://www.youtube.com/watch?v=ZrhFEBLWHs4

Badslippers
24 januari 2015, 13:57

Die Simon Cowell is een regelrechte sukkel en wordt grandioos in de zeik genomen omdat hij niet in de gaten heeft dat hij in feite wordt genaaid door BS als begenadigd jazz muzikant met zijn rooie sletje.

In onderstaande clip verricht ik nog wat barwerkzaamheden.

https://www.youtube.com/watch?v=ETAKCFtgYTI

En wie herkent niet onderstaande intro en de "Funky Groove" waar ik de longen uit mijn lijf blaas.

https://www.youtube.com/watch?v=nEk3ZN-Z5yY

Kortom: Ashley Slater en Scarlett Quinn. (https://www.youtube.com/watch?v=rDLQy3NA4Xw)

SFL
24 januari 2015, 15:33
Ja Badslippers heeft geruild met zijn rooie en werkt voortaan zelf achter de bar van LR.

Badslippers
24 januari 2015, 19:13
De kleine rooie staat alweer achter de bar nadat we de pannen van het dak hebben geneukt van kamer 15. Na de eerste ronde en 3 sigaretten verder vroeg ik of ze nog conditie had voor de volgende ronde waarop ze de legendarische woorden sprak: "What do you think? I'm not 56 years old". Goed, die kon ik in mijn zak steken. Maar een tweede ronde kwam er. En wat voor eentje. Waarom is dat tweede orgasme altijd heftiger dan het eerste.

Sfeer is verder goed in LR. Veel dames van allerlei pluimage. Teveel om op te noemen.

SFL
3 mei 2015, 22:34
Badslippers en zijn speedboot.
Een speedboot, een paar wijven van LR als mede het voltallige LR-management. Slippers sleurt hen allen mee de dood in!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=AcSFzD3thNs

Badslippers
15 augustus 2015, 12:08
BS heeft wel iets met vrouwelijke gitaristen. Liefst elektrische gitaar. Da's een erotische combinatie. Hier alvast een opwarmertje.

Juliana Vieira

https://www.youtube.com/watch?v=6sdoBObxa5c

Typisch dat het meestal van die Pistol Pete meisjes zijn.

Laura Cox

https://www.youtube.com/watch?v=LRiuhCsxHLs

trigootje
15 augustus 2015, 15:31
Broeierige combinatie inderdaad :)
Dan mag deze zeker niet ontbreken

https://www.youtube.com/watch?v=XMl-ddFbSF0

sofaking
16 augustus 2015, 14:39
Mary Ford, de vrouw van gitaarbouwer Les Paul tokkelde ook al eens graag een deuntje mee. :)

https://www.youtube.com/watch?v=awjTKeS9Wvo

Badslippers
16 augustus 2015, 18:31
Zo lelijk als de nacht, de jurk nog afzichtelijker maar dit vette wijf kan spelen.

Joanna Connor

https://www.youtube.com/watch?v=C8tp34z9-wc

Maar omdat het oog ook wat wil maar weer gauw overschakelen naar wat lekkers.

Emily Rose Hastings

https://www.youtube.com/watch?v=8xXeT2N-_YE

Badslippers
31 augustus 2015, 18:00
Ongelooflijk jong talent

Tina S.

https://www.youtube.com/watch?v=2_P-t0idgqI

Facebook:https://www.facebook.com/pages/Tina-S/181555232026760

Badslippers
30 september 2018, 11:57
Man man, die wijven spelen tegenwoordig beter elektrische gitaar dan kerels. Stairway to heaven, de solo.

https://www.youtube.com/watch?v=hBFfVQF-KQ0

https://www.youtube.com/watch?v=xCXiLx6B0bc