PDA

Volledige versie bekijken : Heerlen, website, Claudia



globetrotter7
10 juli 2006, 13:23
Bij toeval op dit echte prive-adres terecht gekomen en ik moet zeggen het is een van mijn beste ervaringen ooit. Ze doet dit ook echt voor haar eigen plezier en ook alleen als zij zelf zin heeft. Daarom is het ook niet altijd gemakkelijk om met haar een afspraak te maken, maar blijf volhouden het is meer dan de moeite waard. Als je van echte GF6 houdt moet je haar zeker eens bezoeken. Ze heeft ook een eigen HP http://members.lycos.nl/claudialimburg/

Ik ben er inmiddels een 4 tal malen geweest en het is iedere keer opnieuw een heerlijk geile boel.

little diablo
7 februari 2007, 19:41
Haarkleur/-lengte : zwart langhaar
Lengte dame : 175
Postuur/Cupmaat : volslank/C
Nationaliteit/Taal : nederlandse
Leeftijd : 33
Tatoeages/Piercings : tattoo op onder buik en rug/.piercing op de intieme plekjes
Service: PZC,NMC,FT,TZ,GFE
Voordelen: neemt de tijd laat zich voor 100% gaan wanneer er een geile klik is
Nadelen:geen
Tijdsduur :1uur afgesproken( maar totaal geen tijdsdruk dus liep uit:freu: )
Prijs :100
Extra’s bij het bezoek:



Tijdens me zoektocht voor een winterslaapje;) liep ik toevallig deze heerlijke volslanke dame tegen het lijf:p Na wat I.M contact en een telefoontje stond ik vanmorgen om 1030 voor haar deur in een nette woonwijk. Ik werd super goed en spontaan ontvangen. Ik voelde me gelijk bij haar op me gemak. Dus al de remmingen waren weg:freu: Nadat ik op een mooie erotische kamer was aan gekomen met hemel/waterbed eerst wat geklets en koffie gedronken. Daarna lekker in super relaxse sfeer me body getoont:D Toen een ruim uur geweldige sex gehad waarbij we elkaar heel goed aanvoelde. Nadat zij de nodige vuurpijlen had afgevuurt kon ik het ook niet meer houden en toen.................................:D Omdat ik weet dat ze dit forum ook leest heb ik de recencie netjes gehouden,en ben ik niet te ver gegaan met de details. maar het was een goede ervaring die ik zeker ga herhalen en ik hoop op nog veel spannende geile momenten:teuflisch


@ Claudia L.D vond het:freu: ;)

Saluti L Diablo

Rex
7 februari 2007, 20:55
Nou nou Little,

met alle respect, maar jij neukt ook alles wat er aan vrouwen rondloopt................:sleep:

Hier kan ik het dus niet op:wand:

little diablo
7 februari 2007, 22:07
Nou nou Little,

met alle respect, maar jij neukt ook alles wat er aan vrouwen rondloopt................:sleep:

Hier kan ik het dus niet op:wand:
Als je daar binnen stapt denk je daar wel anders over :teufel: Want volgens mij heb je nog niet bij der aangebeld:p Effe weer wat anders dan de hertjes in GT. Ik heb weer eens goede en intense sex gehad:freu: Maar zaterdag ga ik weer eens in de wei kijken ;)

@ zal ik je meenemen de volgende keer:smile2:

Saluti L Diablo

peterisheter
17 februari 2009, 11:10
Ik heb geprobeerd contact met deze dame op te nemen, maar ze heeft het komende tijd erg druk gaf ze aan. Pas nog een reminder gestuurd, maar nog geen reaktie ontvangen. Haar site is wel nog gewoon online, ben gek op haar foto's.... lekkere kont.....:luvlove:

peterisheter
27 december 2009, 16:35
Iemand nog contact gehad met haar? Is al een tijdje stil.... Thx!