PDA

Volledige versie bekijken : Big-Stories



Big30
10 juli 2006, 16:19
Het is waarachtig een bloed mooie rijpe vrucht :D :D deze Lucy van rond de 40 jaar en dat voor 80 Euro/30m , hmm ik geloof je meteen dat ze het 200 % waard is :rolleyes: .

Maar serieus, toch een tip ;) kom je nog eens in de buurt van Frankfurt wandel dan eerst van te voren eens rustig door dit forum en je zult ontdekken dat er in de regio Frankfurt nog veeeel leukere dingen te beleven zijn dan de rijpe vrucht waar jij je mee hebt vermaakt ... .

Ff wat klikklikken en het raadsel van het frisse fruit in de buurt van Frankfurt is zo opgelost, suc6!

Gr. B.

Forza...germania
10 juli 2006, 19:43
Misschien wel een tip voor het geval ik weer eens in de buurt van Frankfurt kom....a.s dinsdag dus wellicht:eek: :eek: :eek:

:teuflisch :teuflisch :rofl: :rofl: :D :D ........:sleep: :sleep:

Knabbel
10 juli 2006, 20:03
Misschien wel een tip voor het geval ik weer eens in de buurt van Frankfurt kom....a.s dinsdag dus wellicht:eek: :eek: :eek:

:teuflisch :teuflisch :rofl: :rofl: :D :D ........:sleep: :sleep:

Op een (goede) oude fiets moet je het leren :D ;)

Knabbel :wink:

Big30
10 juli 2006, 20:47
Misschien wel een tip voor het geval ik weer eens in de buurt van Frankfurt kom....a.s dinsdag dus wellicht:eek: :eek: :eek:

:teuflisch :teuflisch :rofl: :rofl: :D :D ........:sleep: :sleep:

Goh Forza in de buurt van Frankfurt, wat gaattie daar nu doen :D :thefinger :teuflisch ?

globetrotter7 al een antwoord op zijn IM gegeven op de vraag wat er nog meer te doen is in de buurt van Frankfurt. Misschien dat hij de Oase-Lucy eens op moet zoeken :freu: !

Gr. B.

Big30
12 juli 2006, 16:19
Dit wordt natuurlijk mijn favoriete topic!

Big-Stories,

waar ik te pas en te onpas mijn licht laat schijnen over de toestand in de wereld, het effect die schaars geklede dames die passeren als je op een terras zit hebben op de hormoon spiegel van de man, het hier uit wellicht resulterende sauna/huizen/FKK bezoek zo niet waarom dan niet, waarom R. Walkowiak in 1956 de Tour won, het echte verhaal achter het zwembad incident met het Nederlands elftal tijdens de WK van 1974, waarom Ajax nooit meer kampioen van Nederland wordt, superstring theorie voor Dummies, de categorische imperatief in relatie tot het zwembad bij PHG, zijn er kanalen in Aalst, hoe navigeert een Duif, moet Mart Smeets blijven, etc. etc.

En natuurlijk (on-topic!) waar vind ik vers fruit in de buurt van Frankfurt!

Gr. B.

Forza...germania
12 juli 2006, 17:15
Nou, dat Ajax nooit meer kampioen van Nederland wordt, daar was ik zelf ook al achter gekomen....:thefinger :thefinger

Maar wat is nu het verhaal over de tourwinst van Walkoviak in 1956 :eek: :eek:

Knabbel
12 juli 2006, 17:15
Dit wordt natuurlijk mijn favoriete topic!

Big-Stories,



Gr. B.

Dat is wel heel veel eer voor een biggetje :D

Knabbel :wink:

Big30
12 juli 2006, 17:41
Dat is wel heel veel eer voor een biggetje :D

Knabbel :wink:

Ach ik ben heel bescheiden van aard, dus deze eer die me nu even ten deel valt kan ik wel aan, ik ga niet naast mijn schoenen lopen hoor, heeft weinig zin want ik loop blootvoets rond, ik ben namelijk eigenlijk een Indiaan :D :D !

@Forza dat verhaal van Walkowiak ben ik net aan begonnen, nog ff wachten, zit nu nog te dubben met de vraag waar ik vanavond zal zijn als het tour journaal wordt uitgezonden :thefinger :teuflisch .

Gr. B

Zero
12 juli 2006, 18:04
Dit wordt natuurlijk mijn favoriete topic!

Big-Stories,

waar ik te pas en te onpas mijn licht laat schijnen over de toestand in de wereld, het effect die schaars geklede dames die passeren als je op een terras zit hebben op de hormoon spiegel van de man, het hier uit wellicht resulterende sauna/huizen/FKK bezoek zo niet waarom dan niet, waarom R. Walkowiak in 1956 de Tour won, het echte verhaal achter het zwembad incident met het Nederlands elftal tijdens de WK van 1974, waarom Ajax nooit meer kampioen van Nederland wordt, superstring theorie voor Dummies, de categorische imperatief in relatie tot het zwembad bij PHG, zijn er kanalen in Aalst, hoe navigeert een Duif, moet Mart Smeets blijven, etc. etc.

En natuurlijk (on-topic!) waar vind ik vers fruit in de buurt van Frankfurt!

Gr. B.

JFK ?

Big30
12 juli 2006, 18:16
JFK ?

Hihi, eitje he daar zat de bekende belgische zanger Rocko Granata achter, omdat zijn liefje Prinses Paoula er van werd verdacht ook het bed met JFK gedeeld te hebben, terwijl Rocko dacht dat ze er alleen voor hem was.
Typsich geval van jaloerse minnaar (in werkelijkheid deelde ze het bed met Prins Bernhard en veel Belgische prinsen zijn onechte kindjes van onze Bernhard).

Dat weet toch iedereen?? :D :D :D

Gr. B.

Forza...germania
30 juli 2006, 13:04
We willen meer stories lezen......:teuflisch :teuflisch :teuflisch

Zero
30 juli 2006, 14:05
Viel bepaald niet tegen het middagje, avondje en nachtje GT + de gedwongen overnachting :mad: vrijdag 28/7.

De - punten :D

- De Tsjechisch vrachtwagen chauffeur die me in de file bij Venlo licht van achteren aantikte, mijn bella blijkt toch een heel kleine lakschade te hebben.
- De aanwezigheid van een bouwmarkt ... biggie dacht he das handig ik rijd ff door de poort naar binnen, ga op zoek naar een kabelstriptangetje (had ik nodig) en zet dan mijn auto wel terug op de weg (parkeerplaats was vol),
tsja liep de bouwmarkt uit zonder tangetje en liep meteen bij GT naar binnen , ik kon niet wachten en was even niet meer bij zinnen!.
Auto straal vergeten te verplaatsen .
- Twas bijna 2 uur 's nachts toen ik er weer aan dacht wat ik 's middags vergeten was. Wat stond mijn auto daar mooi maar onbereikbaar achter dat hek :ranting2: :wand: :teuflisch.
Tsja werd dus een hotel in Brueggen, ook leuk, werd gek van al die treintjes in dat voormalige stations gebouw nu hotel Brueggener Klimp :wand: :wand: !
- Om 6u 's ochtends klaar wakker maar een ochtend wandeling door het dan opvallend uitgestorven Brueggen gemaakt, ach ja zo kom je nog eens ergens.
- Om 8u weer terug bij de parkeerplaats waar het personeel van de bouwmarkt me heeeel vreemd meesmuilend en in het vuistje lachend aankeek, begrijpelijk en terecht trouwens :teuflisch :teuflisch .

Fazit: geslaagd GT bezoek, leg de 75 km nog wel eens vaker af ben ik bang en ach de min-punten ben ik al lang weer vergeten na mijn "goede nachtrust".

Gr. B. :wink:

:moon: :moon: :moon: :moon: :moon:
.

Big30
30 juli 2006, 14:05
:D :D .

Het probleem is niet zo zeer dat ik geen onderwerpen heb hoor die zijn er zat, nee ik lijd nu aan wat men noemt "writers blok".

Het lukt me bv. al een meer dan een dag niet een fatoenslijke recensie over de laatst bezochte dame bij gt op papier te zetten. Normaal heb ik zelfs een uitgebreide recensie in 5-10m ingetikt ff een pre-view en hoppa posten dat ding.

Ik zal uitleggen waarom en misschien is het wel herkenbaar de worsteling de geestelijke stijd die ik nu al een dag met me zelf voer ;) (Luctor et emergo). Het heeft te maken met de volgende dilemma's.

1. Hoe eerlijk ben je in een recensie? Kijk normaal ga ik voor het standaard programma (dit is al mijn eerste leugen trouwens :D ), in geval van deze dame Sonja ..., dacht ik meteen ik ga voor ESP (Extended Service Pack), hmm ja.
Waar ik nu mee zit is, wil ik dat eigenlijk wel opschrijven wat ik met de dame uitgevreten heb door een aanval van POG (Plotseling Opkomende Geilheid).
Maar ik ben er uit, kschrijf gewoon dat ik 50 Euro betaalde (twas 125 Euro, :lostit: :fuck: ) maar ja dat hoeft niemand te weten he :teuflisch :teuflisch .
2. Eigenlijk vond ik het gt bezoekje vrijdag jl. leuker dan ik zelf wil toegeven. Das ook niet zo best want ik ken mezelf en weet wat dat inhoudt, dus denk ik maar ff dimmuh en niet schrijven, anders ga ik het nog leuker vinden :D .
3. Mijn hele wereldbeeld is toch al op zijn kop gezet omdat een wielrenner van onbesproken gedrag van doping beschuldigd wordt, n.b de zoon van een vroom Amish gezin uit West-Pensylvania. En tuurlijk zijn het weer die Chauvinistische Fransen die er achter zitten, dat volkje van wijn en stokbrood etende lui die zijn en blijven niet te vertrouwen, leven ze ook nog in dat goddelijke mooie land, zo oneerlijk allemaal he.
4. De temperaturen die binnenshuis nog steeds heersen bevorderen het nieuw leven in blazen van dit topic ook bepaald niet. Dus reageer ik pas als de temperatuur binnen beneden de 25 graden is.

Als ik hier wat schrijf dan zal het zijn over de nacht die ik doorbracht vrijdag jl. in het hotel in Brueggen, over de ochtend wandeling die ik aldaar om 6u 's ochtends maakte en wat meer info over de spoorwegen door het Schwalmtall een onderwerp waar ik nu gedwongen door mijn verblijf nu de expert in ben en best wel eens iets over wil vertellen :D :D .

Dus Forza in dit topic (wat je ook het off-topic kunt noemen) zul je van mij niets horen, de reden waarom is denk ik wel duidelijk!
Mij stiekem aansporen door dit topic omhoog te halen, nou leuk bedacht en dan hopen dat ik reageer pfff, waar zie je me voor aan das wel een erg doorzichtige truc van jou he en daar trap ik dus mooi niet in!

Pompompom tralala ... .

Daaaaag :wink: :hah: !