PDA

Volledige versie bekijken : Voedselpakketten voor prostituees

MichelJ
3 juni 2011, 08:34
AMSTERDAM - Op de Amsterdamse Wallen worden voedselpakketten uitgedeeld aan prostituees. De afgelopen maanden laat de klandizie het afweten, waardoor vrouwen honger lijden.

"Vrouwen liggen de hele dag in een bed te werken, maar slapen 's avonds op straat", zegt een hulpverlener van de christelijke organisatie Blood 'n Fire in dagblad Spits (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/06/hoertjes_hebben_honger.html).
Blood 'n Fire deelt al langer voedselpakketten uit op de Wallen. Voorheen gebeurde dat echter alleen aan vrouwen die graag uit de prostitutie wilden komen, om ze te helpen om de periode zonder werk te overbruggen.

Maar de afgelopen tijd ook op kleine schaal aan vrouwen die fulltime werken. "Het werk betaalt steeds minder."

Boosdoener

De vakbond van prostituees bevestigt in de krant de schrijnende situatie. Metje Blaak van belangenorganisatie de Rode Draad ziet de verschillende overheden als boosdoener voor het wegblijven van klanten. "Mannen worden volgens mij afgeschrikt door alle regeltjes die gemaakt worden."
Het Leger des Heils ziet vooral de dalende prijs als oorzaak van de problemen.

http://www.nu.nl/binnenland/2531164/voedselpakketten-prostituees.html

Scoobert
3 juni 2011, 08:50
Dus binnenkort betalen met voedselpakketten in LR, GT en PHG........zal een gesleep worden voor sommigen.
Ik zie het gat in de markt al, kant en klare ;) pakketten t.w.v. 50, 75, 100, 150 euro etc....zullen dan wel eerder make up pakketten zijn :D

En MJ, bitterballen beter er niet instoppen....niet zo goed voor de houdbaarheid

duivenmelker
3 juni 2011, 09:08
[
QUOTE=Scoobert;218064]Dus binnenkort betalen met voedselpakketten in LR, GT en PHG........zal een gesleep worden voor sommigen.
Ik zie het gat in de markt al, kant en klare ;) pakketten t.w.v. 50, 75, 100, 150 euro etc....zullen dan wel eerder make up pakketten zijn :D

En MJ, bitterballen beter er niet instoppen....niet zo goed voor de houdbaarheid[/QUOTE]

Dan kan ik in het vervolg mijn dames betalen met komkommers aan 10ct per stuk dus dat maakt per half uur 500 komkommers , dan zal ik maar best met een grote vrachtwagen naar de club rijden . Zo een 6000 komkommers meenemen daar kom ik wel mee toe, dan moeten ze hier niet naar het stort gebracht worden .
Ze zullen me graag zien komen in PSR , Marion en Jamila vooral, ik denk dat ze groen zullen uitslaan van colere .

facial
3 juni 2011, 10:11
misschien een idee voor in de duitse clubs betalen met komkommers die hebben ze daar niet meer in de winkels

Verb
6 juni 2011, 14:16
Tja ook DVP hebben honger, en niet alleen in een natte worst ;)