PDA

Volledige versie bekijken : Angie ex-Queenies



chunter
11 juli 2006, 14:16
Naam : Angie
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Normaal,slank b-cup
Nationaliteit/Taal : Estse, engels, duits en
Leeftijd : 34-35 jaar
Tatoeages/Piercings :geen
Service : Goed, zoenen, houdt niet zo van beffen,neuken,


Gisteren naar de relax geweest om te kijken of er nu meer volk aanwezig zou zijn damesgewijs, maar het viel op dat vlak tegen. Er waren denk ik zo'n 10-tal dames aanwezig. Ik kende niet echt veel gekende gezichten, ga er dan ook nog niet zo lang, maar toch. Die chanel herkende ik direct. Er lipe daar nog een meisje(duitse) rond met mega(sili)joekels rond, die de ene na de andere naar boven of in zo'n tentje trok. Toen ik net vertrok kwam er een marrokaans typetje binnen. Da was nu echt es mijn type. Heel mager klein ding met mooi grote borsten. Mooie sexy lingerie, kortom een op mijn to do lijst. Had graag es de naam geweten, voor de kenners!!!
enfin bij angie toevallig terechtgekomen na een babbel aan de bar. Is dus van estland, maar woont al een 9 tal jaar in nederland. Praat graag en veel en vroeg ook direct een drankje aan de bar. Aan u om daarvoor te bezwijken of niet. Twas mijn eerste keer dat ik dit deed, en ik dacht waarom niet, maar voor 20 euro is dit toch een bikke van het goede teveel voor mij. Ze hebben nog niet eens iets bewezen, hehe. Soit, na de maaltijd naar boven, waar ik haar een massage heb gegeven, toen zij mij lekker pijpen en afgewerkt zij bovenop. Kortom niet slecht, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ze is toch zeker al niet meer van de jongsten daar en dat zie je ook als ze haar nègligé afdoet. Leuke dame, maar iets te proffesioneel!!!

Big30
20 september 2006, 01:48
Dame viel in de barruimte wel bepaald op. Zeer actief en veelvuldig een schootje opzoekend ;) .
Bijzonder mooi gezichtje, fraaie jukbeenderen, strak lichaam, alles zeer Ok.
Inderdaad woont ze in Nl, heeft daar een .... en kent ... ook goed ;) !
Optisch zeer top ... tsja viel toch wat tegen op de kamer, ze had laten we zeggen al een behoorlijk slokje op, soit, pzc no way, meteen een hoesje erom :redface: . N-work was wel OK hoor, lang en lekker. Nog wat nagepraat over waarom ze het werk deed en zeg maar haar "situatie" wat prive dingetjes en zo, soit. Op de kamer wel gemiddeld goed.
Beneden bij het afrekenen zei ze dat het meer dan 30m had geduurd en ze wou 75 Euro :eek: :thefinger :teuflisch . Tsja F.ck you ... .
Pffff, ik gaf haar 50 euro en ze heeft me de hele avond niet meer aangekeken ;) .

woefke
25 januari 2007, 14:36
Gisteren ook een bezoekje gebracht aan Queenies. Ik zal nog wel eens een berichtje hierover schrijven, maar eerst moet me dit van het hart!

Angie was er ook. Ze was er niet van de eerste dag, zei ze, maar wel vanaf de dinsdag. Ben met haar naar boven geweest. Aan de bar had ze me duidelijk gezegd dat alles hetzelfde was als in de "Relax". Maar op de kamer gekomen, bleek dat beffen extra betalend was EN dat PZC niet inbegrepen was en dus ook extra betalend.

Mijn zin was over. Heb haar laten verder doen en gewoon laten afwerken. Heb me nog NOOIT zo genaaid gevoeld, maar dan wel in de verkeerde betekenis van het woord! Tot nu toe mijn slechtste ervaring in saunaclub/FKK (Relax, Golden Time, PHG, ... ). Met alle respect, maar daarvoor hoef ik niet zo ver te rijden, voor die prijs krijg ik dezelfde service (veelal betere service) in "Het Glazen Straatje".

Na het kamerbezoek heb ik gedouched, iets gegeten en dan ben ik weg gegaan. Bij het naar buiten gaan, heb ik gezegd "Ik dacht dat de voorwaarden dezelfde waren als in Relax." Hierop werd bevestigend geantwoord. Heb dan ook duidelijk gezegd dat Angie dit niet deed en voor alles extra vroeg. Het ging met haar besproken worden. Hopelijk wordt dit gedaan en zal het zijn effect hebben ...

Wat mij betreft, Te Mijden Meid!

Binky007
25 januari 2007, 15:26
Als ze de prijzen niet in de hand houden wordt het een tweede BB

Je leest het na 3 dagen open zijn te vaak dat je voor veel dingen extra moet betalen.

Hoop dat dit veranderd, gaan ik er meer komen

Het zou handig zijn als Queenies duidelijkheid geeft over zijn prijzen
Wat deze zijn en wat hierbij is inbegrepen

Wil de dame hiervan afwijken, dan is dat haar goed recht,
maar dient ze dit voor het naar de kamer te gaan duidelijk aan te geven.
Doet ze dit niet, dan gelden de reguliere prijzen.
Zo werkt het in elk geval wel bij GT

Binky

koenie
25 januari 2007, 17:38
Dit is typisch Angie, ze vraagt altijd meer dan afgesproken, en daar sta je dan in de lockerroom waar je liefst elke discussie vermijdt..... zie ook berichten op andere forums van toen ze nog in Relax was !

oblix
25 januari 2007, 17:51
In Relax heb ik welleens gedacht, Waarom heeft dit mooie meisje niet meer te doen. Maar het is wel duidelijk waarom.

Big30
25 januari 2007, 19:27
Tsja Angie was in the Relax helaas de bekende uitzondering op de regel.

Heeft haar streken klaarblijkelijk nog niet verleerd, laten we hopen dat het bij deze ene uitzondering in Grobbendonk blijft.

Hoop dat ze inziet dat ze met dit soort dienstverlening ze zowel voor haarzelf als voor Queenies contra-produktief bezig is.

Groet,
Big30

woefke
25 januari 2007, 20:33
Hoop dat ze inziet dat ze met dit soort dienstverlening ze zowel voor haarzelf als voor Queenies contra-produktief bezig is.

Hoop dat Queenies het inziet ...

Maar gisteren waren er maar 6 dames, zij en haar vriendin, de 2 "Spaanse dames" en nog een duo dames ...

Ben blij dat ik deze situatie hier gemeld heb (ben blijkbaar niet alleen die ervaring bij deze dame).

Hopelijk kunnen andere ijsberen hier de lessen uittrekken ... Het probleem zal zichzelf dan wel oplossen.

Jacuzzi
26 januari 2007, 10:12
Als ze de prijzen niet in de hand houden wordt het een tweede BB

Het zou handig zijn als Queenies duidelijkheid geeft over zijn prijzen
Wat deze zijn en wat hierbij is inbegrepen


100% akkoord!! Het zal je maar overkomen dat je dan een echt leuk meisje ziet en je al genaaid bent nog voor het feest begonnen is. Waarom geeft men bij aankomst niet gewoon standaard een korte briefing aan de heren zoals in GT zodat je precies weet wat de tarieven zijn en wat inbegrepen is en wat niet? Kwaliteitscontrole op de dames is natuurlijk ook van levensbelang, maar of men daarin net zo doortastend gaat zijn als bijvoorbeeld bij een ome Bernd's durf ik te betwijfelen. Wie daar niet voldoet gaat er echt binnen de kortste keren uit en nog nooit heb ik daar meer dan 50 Euro betaald voor een beurt (ALL-IN, dus inclusief PZC en FT) en dan nog dikwijls voor meer dan een half uur.

Groetjes,

Jac

Willem2
26 januari 2007, 11:25
Hierna alleen nog recensies over Angie.
AUB geen prijzenfestival.

Willem2 :wink: