PDA

Volledige versie bekijken : Andra (Roemeense)

Badslippers
6 juni 2011, 00:39
Haarkleur/-lengte : donker/kort, heel klein staartje
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : Mollig/Dubbel D
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits en Engels
Leeftijd : Jaar of 23
Tatoeages/Piercings : binnenkant pols/geen
Service: Normaal/gemiddeld
Voordelen: dikke tieten
Nadelen: beetje de rem er op.
Tijdsduur : uur
Prijs : marktconform/75 euro
Extra’s bij het bezoek: niks

Ik had eens zin om lekker gek te doen en dacht: "Kom laat ik eens doen of ik in een PartyTreff ben en het dikste mokkel van de tent eens neuken."
Ze zat aan een tafeltje buiten te roken als een schoorsteen en ik liep langs en gaf een knipoog. Dit is veelal een teken van interesse. Ze reageerde niet direct toen ik naar binnen liep en rookte er driftig op los. Toen ze zich omdraaide zag ze dat ik op een bank was gaan zitten. Ze waggelde naar binnen als een gans en lachte vriendelijke maar onzeker.

En warempel, ze ging aan de bar zitten zodat ze me precies in de peiling had. Ik keek zogenaamd en niets vermoedend nonchalant haar kant op en ze knikte ze van: "Kom maar naast me zitten". Ik knikte terug zo van"Dat had je gedacht dat ik op zo'n garde kruk ga zitten, kom jij maar naar mij", en dat deed ze. Kort praatje gemaakt en afgetast. Haar dikke memmen legden het volledige gewicht in de schaal om de sleutel te laten halen.

Op de kamer heb ik haar eerst uitgebreid gemasseerd om haar op haar gemak te stellen. dat had een perfecte uitwerking. Ze ontspande volledig en liet zich na zo'n 20 minuten gewillig beffen en haar zeikdoos werd behoorlijk nat.

Haar tieten waren naturel en super zacht. Ze heeft me gepijpt maar dat was geen hoge school. Hoefde ook niet want vanaf het begin wist ik dat ze me als een ware Amazone mocht klaar rijden. En dat deed ze. Mooi, afwisselend tempo en dan die "Friese Staartklokken" (de tieten dus!) boven mijn kop. Brrrrr, dat was toch wel super geil. Eigenlijk ging ze geeneens hard te keer maar ze masserde mijn lul met haar kut naar een hoogtepunt.

Conclusie, ietwat verlegen dikkertje met een paar tieten waar je "U" tegen zegt. Meer dan een hand vol. Liet zich gewillig beffen. Tongzoenen iets met de rem erop maar toch voldoende. Vingeren was een grijs gebied. Ik befte haar en als ik met mijn vinger voor haar doos hing was dat OK maar als mijn vinger in haar pruim dook kwam haar hand ten teken van: "Tot hier en niet verder".
Herhalingsgevaar niet, omdat ik gewoon eens wat anders wilde en voor dit Rubensgrietje koos.

Wogerwabbit
10 juli 2011, 21:49
Vandaag dit lieve Rubens-meisje ook eens geprobeerd.
Eigenlijk val ik meer op slank, maar toen ik aan de bar met haar aan de praat raakte, was ik snel onder de indruk van haar mooie ogen en gevoelige uitstraling, dus uiteindelijk toch maar een Sluessel laten halen.

Het vervolg op de kamer was als verwacht goed. Met name zoenen, knuffelen heel uitgebreid met veel gevoel en aandacht. Er zijn van die kleine nuances van lichaamstaal die voor mij alle verschil maken en bij haar waren die helemaal perfect.

Heerlijke meid en zeker herhalingsgevaar.