Pistol Pete
6 juni 2011, 12:38
Naam : Madelina
Nationaliteit/Taal : Roemeens / gering engels en duits.
Leeftijd : ca. 21 jaar.
Haarkleur/-lengte : blond, half lang
Lengte dame : ca 1.68 mtr
Postuur/Cupmaat : Slank / mooie B-cups
Tatoeages/Piercings : niet goed op gelet. Ik dacht geen piercing en tattoo gezien te hebben.
Service: Voornamelijk uitgekozen vanwege de opticks. Wat ben je als 40-tiger bevoorrecht met zo een mooi meisje sex te mogen bedrijven. PZC: redelijk, NMC: standaard, TZ: voorzichtig lippen aanraken, geen tongzoenen. Laat zich uitstekend beffen en geniet daar zichtbaar van maar laat zich niet gaan en onderbreekt voordat de prikkeling te groot wordt de sessie.
Voordelen: heerlijk dromerig meisje, type mooiste van de klas.
Nadelen: Toch wat matige service maar haar fraaie uiterlijk vergoed veel waardoor ik bij gelegenheid me zeker door haar beauty zal laten verleiden.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40 euro
Nationaliteit/Taal : Roemeens / gering engels en duits.
Leeftijd : ca. 21 jaar.
Haarkleur/-lengte : blond, half lang
Lengte dame : ca 1.68 mtr
Postuur/Cupmaat : Slank / mooie B-cups
Tatoeages/Piercings : niet goed op gelet. Ik dacht geen piercing en tattoo gezien te hebben.
Service: Voornamelijk uitgekozen vanwege de opticks. Wat ben je als 40-tiger bevoorrecht met zo een mooi meisje sex te mogen bedrijven. PZC: redelijk, NMC: standaard, TZ: voorzichtig lippen aanraken, geen tongzoenen. Laat zich uitstekend beffen en geniet daar zichtbaar van maar laat zich niet gaan en onderbreekt voordat de prikkeling te groot wordt de sessie.
Voordelen: heerlijk dromerig meisje, type mooiste van de klas.
Nadelen: Toch wat matige service maar haar fraaie uiterlijk vergoed veel waardoor ik bij gelegenheid me zeker door haar beauty zal laten verleiden.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40 euro