PDA

Volledige versie bekijken : Madelina (Roemeense)

Pistol Pete
6 juni 2011, 12:38
Naam : Madelina

Nationaliteit/Taal : Roemeens / gering engels en duits.

Leeftijd : ca. 21 jaar.

Haarkleur/-lengte : blond, half lang

Lengte dame : ca 1.68 mtr

Postuur/Cupmaat : Slank / mooie B-cups

Tatoeages/Piercings : niet goed op gelet. Ik dacht geen piercing en tattoo gezien te hebben.

Service: Voornamelijk uitgekozen vanwege de opticks. Wat ben je als 40-tiger bevoorrecht met zo een mooi meisje sex te mogen bedrijven. PZC: redelijk, NMC: standaard, TZ: voorzichtig lippen aanraken, geen tongzoenen. Laat zich uitstekend beffen en geniet daar zichtbaar van maar laat zich niet gaan en onderbreekt voordat de prikkeling te groot wordt de sessie.

Voordelen: heerlijk dromerig meisje, type mooiste van de klas.

Nadelen: Toch wat matige service maar haar fraaie uiterlijk vergoed veel waardoor ik bij gelegenheid me zeker door haar beauty zal laten verleiden.

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 40 euro

Freddy_K
21 augustus 2011, 21:29
hele mooie meid inderdaad. Ze is al 24 jaar. Ze zei nog 2 weken te blijven in ACC en dan in Nederland te gaan werken in een privé huis of privé ontvangst in Roermond adverteerde via kinky.nl Kreeg de indruk dat dit voor haar georganiseerd is omdat ik haar moest helpen om de naam van de plaats waar ze gaat werken te herinneren. Roermond klonk haar bekend in de oren, het zou in de buurt van Venlo moeten zijn.