Volledige versie bekijken : shemale club
jw.william
6 juni 2011, 16:18
Nu ga ik regelmatig met klanten van mij naar een sauna club :biggrin: ( moet zeggen boek er wel goede resultaten mee werkt omzet verhogend ).
Nu kreeg ik van een klant de vraag of er ook een shemale club is :eek:. Nu heb ik wel eens gehoord van de dames in GT dat er 1 is daar in de buurt maar waar :gruebel:. Je moet tegen wel veel over hebben om klanten te houden :tongue:
Badslippers
6 juni 2011, 17:56
Nu ga ik regelmatig met klanten van mij naar een sauna club :biggrin: ( moet zeggen boek er wel goede resultaten mee werkt omzet verhogend ).
Nu kreeg ik van een klant de vraag of er ook een shemale club is :eek:. Nu heb ik wel eens gehoord van de dames in GT dat er 1 is daar in de buurt maar waar :gruebel:. Je moet tegen wel veel over hebben om klanten te houden :tongue:
Ik heb geen antwoord op je vraag maar ook ik krijg zo af en toe de vraag van dames of ze eens mee kunnen naar zo'n saunaclub. Ze zijn verdomde nieuwsgierig en willen graag eens sfeer proeven. Ik weet dat het in "Yin Yang" mogelijk is want daar heb ik weleens koppeltjes aangetroffen. Vrouw ook in badjas. Het lijkt me wel geil om met een knappe (vrouwelijke) collega (want die vragen het vaakst) naar bijvoorbeeld "GT" te gaan.
Lijkt me wel een gat in de markt!
Scoobert
6 juni 2011, 18:02
Lijkt me wel een gat in de markt!
Hoe toepasselijk die laatste zin :biggrin:, werk genoeg daar en op andere plaatsen BS-je......als je begrijpt wat ik bedoel :wink:
Jansen
6 juni 2011, 18:26
Klopt in GT mag je een dame meenemen die zich dan in een badjas mag rondbewegen,ik zelf heb meegemaakt dat ze de kino bezocht en alles van mij met Lucy meegekregen heeft waaronder een super PZC en een NMC.
Ook In Ying Yang was een meisje met een jongen aanwezig het waren geen paartje samen maar goede vrienden.
De vroegere C. of daar Victoria (poolse) waar ik net mee naar de kamer was geweest is daarna met het meisje en de jongen naar de kamer gegaan en heeft dat meisje laten genieten van sex tussen de meiden zelf.
Ik denk dat het in LR ook wel zou mogen maar pas na goed overleg.
Voor de duidelijkheid de vraag gaat over een shemale Club. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is ook niet mijn Cup of tea. Niet of je in een Club een dame mee kunt nemen.
Klopt in GT mag je een dame meenemen die zich dan in een badjas mag rondbewegen,ik zelf heb meegemaakt dat ze de kino bezocht en alles van mij met Lucy meegekregen heeft waaronder een super PZC en een NMC.
Ook In Ying Yang was een meisje met een jongen aanwezig het waren geen paartje samen maar goede vrienden.
De vroegere C. of daar Victoria (poolse) waar ik net mee naar de kamer was geweest is daarna met het meisje en de jongen naar de kamer gegaan en heeft dat meisje laten genieten van sex tussen de meiden zelf.
Ik denk dat het in LR ook wel zou mogen maar pas na goed overleg.
Jansen, volgens mij verstaat jw.william en de meeste andere ijsberen wat anders onder een shemale club. :roll3:
Picasso 1
6 juni 2011, 19:11
Heeft Jansen een super PZC gehad en een NMC in een shemale club :confused:
Heb je deze keer de plinten wel heel gelaten, jansen? :biggrin:
Rudi_NL
6 juni 2011, 19:40
Zie onderstaande webpagina:
http://www.youngleafs.com/pictures/shemale.shtml
Hier staan veel shemales op. Best geil om te zien als iemand genomen wordt door zo'n lekkere dame met een lolly tussen haar benen. Aan jw.william (of beter gezegd aan zijn klanten): ik heb geen idee waar een club met shemales zou moeten liggen? Zal heus wel bestaan! Ik ben benieuwd.
Rudi_NL
6 juni 2011, 19:51
Het lijkt me wel geil om met een knappe (vrouwelijke) collega (want die vragen het vaakst) naar bijvoorbeeld "GT" te gaan.
Hoi Badslippers, Neem die maar eens mee naar GT, VV of FKK Planet (in laatstgenoemde club mogen dames zelfs gratis binnen)!!! Ik had begrepen dat die vrouwelijke collega's van jou 23 tot 24 jaar zijn, knappe verschijningen zijn en vooral nymfomanen zijn!!! Grrrrr......altijd lekker voor tussendoor. Of vergis ik me nu???
jw.william
6 juni 2011, 19:52
IK weet dat je in Belgie er een paar heb maar die zijn alleen 's avonds open.
MichelJ
6 juni 2011, 20:03
In Thailand schijnen er ook genoeg te zijn.
sofaking
6 juni 2011, 20:35
Al heb ik zelf geen ervaring, en ook geen plannen om deze leemte spoedig op te vullen, vind ik de foto's van dit shemale privéhuis in Brussel niet mis. Het is overdag open, maar een mondje Frans zal misschien nodig zijn.
http://www.chloee.be/page2.html
roberto1989
6 juni 2011, 20:54
Het SKW zit er in de dag en de nacht ook al vol van!
Allen naar Antwerpen dus!
Picasso 1
6 juni 2011, 23:52
Het SKW zit er in de dag en de nacht ook al vol van!
Allen naar Antwerpen dus!
En in GT heb je ook heel wat shemales in wording :smile2:
The Joker
7 juni 2011, 00:19
En in GT heb je ook heel wat shemales in wording :smile2:
IJsberen die wegens overmatig bierdrinken tieten beginnen te krijgen?
Badslippers
7 juni 2011, 00:33
Voor de duidelijkheid de vraag gaat over een shemale Club. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is ook niet mijn Cup of tea. Niet of je in een Club een dame mee kunt nemen.
Ja klopt, ik was effe op het verkeerde been gezet.
Daarna dacht dat het om clubs ging waar kerels schaars gekleed rondlopen en de vrouwen 50 euro moeten dokken. Maar hier gaat het dus om transeksuelen begrijp ik? In "Duisburg, Vulkanstrasse" zitten die op de derde verdieping van "Sex Palace". Of wordt dat ook niet bedoeld? Dan moet JW.W het maar eens uitleggen wat precies de bedoeling is.
facial
7 juni 2011, 13:29
ik weet het niet, alleen weet ik wel dat ik hier altijd weg blijf gadverdamme
Red Devil
7 juni 2011, 14:49
ik weet het niet, alleen weet ik wel dat ik hier altijd weg blijf gadverdamme
Ach, ieder zijn meug.
Groeten,
:teuflisch:
Stiffmaster
7 juni 2011, 20:38
Zitten wel hele mooie shemales bij maarre, Stiffie houd het wel op gewone dames, moet er niet aan denken om op zo`n ding te moeten sabbelen :angst::angst:
facial
7 juni 2011, 21:03
sabbelen lijkt me niks maar die paal in m'n hol, auauauauauhhhhhhhhhhhhhhhhh
http://www.kap-advies.nl/CD-Rom%20Toolboxmeetings/Onderwerpen/Afbeeldingen/Pas_op_Gevaar_Pictogram.gif
Even waarschuwen! Bah Bah vies Bah :tongue:;):biggrin:!
sofaking
8 juni 2011, 17:43
sabbelen lijkt me niks maar die paal in m'n hol, auauauauauhhhhhhhhhhhhhhhhh
Het zou je anders wel toelaten om een facial eens van de andere kant te bekijken. :bibber_2:
kinky Jan
8 juni 2011, 18:25
what the fuck
NikXXX
8 juni 2011, 20:29
Heeft Jansen een super PZC gehad en een NMC in een shemale club :confused:
Heb je deze keer de plinten wel heel gelaten, jansen? :biggrin:
Veel fotosoep!
Cuties
14 juni 2011, 20:17
Hehehehe, wat een vuile smeerpijp is die Rudi ook.:smile2:
Die steekt 'em nog in een warme appeltaart als het moet:bibber_2:
"Ein loch ist ein loch, heh":thefinger:
Ik download wel eens wat filmpies van PIERRE WOODMAN.
Oostblok amateur hoeren (boy/girl).
Niet lang geleden was er een topic op zijn forum, met de vraag of hij niet eens zijn beroemde castings in Brasil zou moeten gaan doen.
Iemand zat de draak met hem te steken door het posten van plaatjes van shemales.
Fucking hell.
Als die allen in gee tee of PHG of wherever zouden werken, dan zou niemand, NIEMAND bevroeden dat ze jongetjes waren.
En zouden vele dames meteen gedegradeerd worden tot onderklasse.
See to believe (geen "cock shots", dont worry):
http://www.woodmanforum.com/with-pierre/castings-brasil-castings-brazil-t3904.html
Dit filmje stond ook gelinkt op zijn forum:
http://www.ashemaletube.com/videos/28644/big-tasty-cock-by-ts-mariana-cordoba.html
Ron Jeremy ("eat your heart out").:smile2:
Of het een goede of slechte ontwikkeling is dit "shemale fenomeen", dat weet ik niet.
Maar ik vind het niet zo prettig dat de eenmaal omgebouwden promoveren naar "A-plekken" op de walletjes i.p.v. dat te blijven waar ze waren, dat is: rond de bloedstraat/gordijnensteeg etc.
Knietjes geven om uit te testen met wie of wat je te maken hebt, zit er dan niet meer in.
Ik ben al een handjevol keer weer naar buiten gelopen, "omdat ik het niet vertrouwde".
Maarja, 60-70% van wat er tegenwoordig op de wallen te vinden is (day or night shift) vertoont sowieso veel trekken van shemales. :teuflisch:
Beurk.
Rudi_NL
14 juni 2011, 20:38
Hehehehe, wat een vuile smeerpijp is die Rudi ook.:smile2:
Die steekt 'em nog in een warme appeltaart als het moet:bibber_2:
"Ein loch ist ein loch, heh":thefinger:
Nou, als dat zou kunnen!!!
Ik heb eigenlijk best trek in een lekkere warme appeltaart.
By the way: ik was trouwens niet de regisseur van die shemale filmpjes.
Groeten en tot in een of andere club. Een club vol met she's en een paar male ijsberen (maar geen she-males). :smiley:
Jansen
14 juni 2011, 20:40
Jansen, volgens mij verstaat jw.william en de meeste andere ijsberen wat anders onder een shemale club. :roll3:
Klopt Bosco ik denk dat Big en Picasso niet door hebben dat er gereageerd werd op het stukje van Badslippers.
Shemale clubs heb je wel in Rome en in Tailand en op de Philpijnen.
Picasso 1
14 juni 2011, 21:26
Klopt Bosco ik denk dat Big en Picasso niet door hebben dat er gereageerd werd op het stukje van Badslippers.
Shemale clubs heb je wel in Rome en in Tailand en op de Philpijnen.
Als je op Badslippers wil reageren dan moet je zijn bericht aanhalen in jouw reactie en niet die van jw.william :roll3:
Voor de vergeetachtigen :biggrin: : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25964-shemale-club&p=218557#post218557