PDA

Volledige versie bekijken : Marleen / Marlene



Josef
7 juni 2011, 21:52
Haarkleur/-lengte : Blond/wit-Kort.
Lengte dame : 1,75-1,80 M.
Postuur/Cupmaat : Normaal-B cupje.
Nationaliteit/Taal : Duitsche-Duits.
Leeftijd : schat tussen 30-35 jaar.
Tatoeages/Piercings :niet op gelet.
Service: Zeer goed.
Voordelen: Als je de juiste snaar weet te raken zo Geil als Boter/En komt spuitend klaar 3 keer.
Nadelen:Als je haar ziet denk je dat is zo'n Duitse die je wel even gouw afwerkt.Maar dat is dus zeker niet zo ze is Nymfoname vertelde ze mij.
Tijdsduur :Ruim 1uur op de kamer en al ruim een 1uur opgeilen voor dat ik de kamer op ging.
Prijs :€150.voor 1uur met sex speeltjes,zonder 100 per uur.
Extra’s bij het bezoek:Dame die spuiten klaar komt,en is wel te vinden voor sex speeltjes.


Deze Marlene/Marleen Werkt in Parksauna-Residenz .
Josef heeft haar zaterdag 4 Juni ontmoet in PSR ze lag de helenmiddag te zonnen in de tuin.
Dus ik kon haar goed gade slaan ,ze had een leuk kort wit koppie met haar.
Ze was later in gezelschap van 4 Duitse gezellige ijsberen.Dus Josef er op afgestapt omdat ik die Duitse ijsberen al een beetje ken van de vorige keren dat ik er was.
Josef had Hollandsche Aardbeien mee genomen en deze Marlene genoot van deze vruchten als geen ander!!!
Maar die 4 Duitse ijsberen en Josef nog veel meer.
Want deze Marlene was gewoon knettergek Zo had zo josef al beschilderd met haar mécup.
Mijn tepels waren de ogen en ze had een neus en mond op mijn buik geschilderd/tekend.
Zo vond mij ook erg leuk en dat werd al verschillende keren beloond met tong/zoenen.
Maar met die aardbeien hadden we met zijn allen plezier,zo pakte Marlene een aardbei van Josef uit het Doosje en ze nam er een hap van!
En wat deet ze toen!!!! Ze stopte hem já in haar eigen Doosje/Poesje.
En toen kreeg Josef de aardbei in zijn mond,en zo deden de Duitse ijsberen gezellig mee.
De een na de anderen aardbei ging het doosje van Marlene in!!! En de ijsberen snoepten er van als of het honing was.
Zelf die Duitse ijsbeer genaamd Claus die duwde er zelfs zijn sigaret in het doosje van marlene.
Josef schreeuwde tegen Claus ! Der Aus ik dacht straks doet hij het brandende stuk van de sigaret er óók nog in?
En die Duitse ijsberen lagen blauw van het lachen en ook stonden er heel wat dames te kijken hoe Marlene van die Hollandsche aardbeien aan het genieten was.
Nou en voor Josef er erg in had gingen de Duitsen ijsberen naar binnen en Josef er achter aan met marlene aan mijn arm.
Marlene streek neer op een bank,en voor dat Josef er erg in had lagen we innig te toenzoenen alsof ik haar al jaren kon.
En ze ging steeds verder zo maakte/knoopte ze mijn handdoek los!!
En deze Marlene/Marleen ging helemaal los Tongzoenen en pijpen of haar leven er van af hing.
En toen kwam mijn vriend ons storen,hij moest de auto sleutel van josef hebben want hij moest wat uit de auto halen.
Eerst dacht ik nog sodermieter op ,maar toen dacht ik het is wel goed dat hij ons stoorden in ons liefdesspel.
Want anders was ik al klaar gekomen voordat ik de kamer gezien had.
Dus hij ging met het armsleuteltje naar het kastje om de auto sleutel van Josef te halen.
Dus Marlene ging weer verder waar ze gebleven was.
Op een gegeven moment dacht ik wat blijft mijn vriend toch lang weg?
Want Josef stond op ontploffen,ik dacht ik wil met jou zeker de kamer zien te bereiken.
Want je voeld je toch een beetje ongemakkelijk op zo'n bank in het openbaar waar iederen die langs liep ons gade stond aan te gapen!!!
Maar ja daar kwam gelukkig mijn vriend aan met mijn sleuteltje van het kledingkastje.
Dus Marlene besloot ook om de sleutel te halen van de kamer.
En ze kwam terug met de sleutel dus wij samen naar de kamer,en Marlene maakte de kamer open !!
En Josef schrok ! Het was een kamer zo groot ,dat Josef dacht meschien gaat zij wel die Duitse ijsberen halen die naar binnen waren gegaan om een grote orgie temaken.
Maar dat was niet het geval.
Josef kon zijn ogen niet geloven wat is/was die marlene een sex beest.
Maar ze vertelde Josef dat ze Nyfomane is nou dat heeft Josef mee gemaakt Ik heb haar 3 keer klaar gekregen.
Ze spoot dat Josef er van schrok eerst dacht ik nog doet ze aan plassex?
Maar dat was gelukkig niet zo,Deze marlene kwam gewoon enorm klaar leek wel een waterval.
Of ze daar in PRS zo blij mee zijn weet ik nog niet? Want het bed was drijfnat.
Maar een ding weet ik zeker deze dame gaat mij vaker zien.

Knabbel
7 juni 2011, 22:35
Lang en slank, ca. 1.75 mtr. Als ik me niet vergis al 41, maar gezegend met een fraai lichaam, waarbij alleen de tieten wat slapper geworden zijn. Voorheen ook werkzaam in YYang geweest. Collega Babbel weet meer van deze dame...

Josef
8 juni 2011, 20:26
Hallo Knabbel ik denk dat dit wel eens dezelfde dame kan zijn.
Want als Josef de Borsten van deze Milf wat plat moest uitdrukken ,dan noemde ik ze Theezakjes.
Ja ijsberen als jullie deze milf goed uitwringen!!!
Dan kan er nog weleens Aardbeien Thee uit haar Doosje komen.
Als jullie eens wisten wat Josef met die Hollandsche Aardbeien heeft uitgespookt.

seksenfun
13 juni 2011, 12:43
Wel leuk toen ze een wet-T-shirt contest weggaf. Jozef had veel te veel oog voor Marleen en antwoordde mijn begroeting met een iets van "ken ik die man".