PDA

Volledige versie bekijken : Danielle ex GD

Alfijojo
10 juni 2011, 12:51
Business Women Danielle

Afgelopen dinsdag kennis gemaakt met Danielle welke voorheen oa werkzaam is geweest in Aca en dinsdag voor het eerst haar intrede maakte bij GD. Danielle viel op door haar oogverblindende voorkomen en voor Saabie stond er dan ook niets meer in de weg om naast haar plaats te nemen. ;)

Bij kennismaking en het daarop volgende voorstel om een kamer te boeken gaf Danielle al aan dat ze alleen maar PMC!:frown: Dit was voor saabie geen probleem omdat ze saabie’s vraag of ze zoende positief beantwoorde en omdat saabie haar gewoon ontzettend lekker beestje vond.

Op de kamer aangekomen bleek dat de vergeten was een laken mee te nemen en verontschuldigde zich om de te gaan halen. Hierbij gaf ze saabie een kus op de wang ipv op de mond! Hmm dacht Saabie al…..:gruebel::hammer:
Nadat ze met laken terugkwam en Saabie verzocht op bed plaats te nemen dook ze al snel naar beneden met condoom al in de aanslag. Na een korte doch redelijke pijpbeurt overgegaan in het welbekende missionaris probeerde Danielle vakkundig de pogingen van saabie om haar te zoenen. Saabie liet zich natuurlijk niet zo makkelijk om de tuin leiden en uiteindelijk wist saabie haar toch te verleiden. Maar zoals verwacht vlogen de vonken er niet van af. Hierop haar maar in de doggy gemanoeuvreerd en het karwei snel afgemaakt.

Danielle is een bloedmooie meid om te zien maar ze is Saabie te zakelijk en vind de manier van serviceverlening ondermaats en is gelukkig in GD wel beter gewent….

Tja ooit zei een wijze ijsbeer eens ” € 50 en je weet het” ……………:freu:

Naam : Danielle

Nationaliteit / taal : Roemeense /Roemeens,duits,engels

Leeftijd : 25?

Haarkleur/lengte : Blond/lang

Lengte : 1.60-1.70

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : Geen tatoeage / navelpiercing

Service : PZM, NMC, TZ(:gruebel:)

Extra :

charlieh47
10 juni 2011, 22:50
vandaag ook kennis gemaakt met dana(danielle) eerst lekker beneden met haar zitten kletsen en dollen. leuke meid ze was met haar nagels bezig en vroeg of ze moest stoppen. nee, zei ik ga maar even door, kunnen gewoon wel even kletsen. ze was toen ook zo klaar met haar nagels en nog wat gedronken en toen maar een kamer opgezocht. ze heeft een leuke uitstraling en staat lekker hoog op haar benen. die 2 borsten doen veel( en ze zijn echt). dat ze pmc....oke, maar ze zoent wel. had haar ook snel verleid en zoenen was best heftig. heeft denk ik met vertrouwen te maken. ze pijpt wel lekker, want al doet ze het met condoom, ze likte mijn ballen wel heel lekker. daarna haar nog even lekker gebeft. ze kreunt trouwens wel lekker. maakt je wel gek. daarna missonaris begonnen en met doggy geeindigd. heb nog een heerlijke massage gehad. deze dame mag van mij blijven, want er lopen slechtere.
was zeker voor herhaling vatbaar.
charlie was tevreden en ging met een goed gevoel terug naar huis. en nu op naar 2 juli.....big party

Stiffmaster
19 juni 2011, 19:42
Stiffie is dus ook met deze Dana/Daniella op kamer geweest en kon daar niet uitzinnig van vreugde van worden, was aardig maar daar blijft het bij. Ze heeft gewerkt onder de naam Rebecca in Acapulco en ik dacht dat ze dat niveau ook zou halen van daar, zoals C47 zo mooi omschrijft het staat mooi op de beentjes en ziet er goed uit maar de service, helaas maar echt slecht is anders, gelukkig voor mij kwam het toch nog helemaal goed met de avond. :biggrin::biggrin:

Erik Pinksterbloem
1 juli 2011, 19:00
Mooie vrouw, zal daarom veel klanten aantrekken.
Slechte zakelijke service, zal daarom voor veel veel klanten bij 1keer blijven :-(