Josef
10 juni 2011, 22:13
Naam: Victoria
Haarkleur/-lengte : Bruin/Kort.
Lengte dame : 1.67.
Postuur/Cupmaat : 40/85B cup.
Nationaliteit/Taal : Letland/Russisch,Beperkt Duits.
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings :Geen/Zelfs geen oorbellen in.
Service: Goed.
Voordelen: Is een heel bescheiden meisje,wat verlegen.
Nadelen:Kijk erg droevig.
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :€75,
Extra’s bij het bezoek:Is een rustig meisje ,die er zelfs van stilletjes van geniet.
Voorheen: VV
Josef heeft dit meisje genaamd Victoria uit Rusland ontmoet in Living-Room 3-06-11 ze zit op de kruk bij de ingang naar de bar van de ingang van buiten.
Dit meisje is erg rustig en kijkt erg droevig.
Maar eenmaal op de kamer is ze toch erg lief,en vraagt of het goed is,en wat je lekker vind.
En Victoria geniet er stilletjes van.
Is zeker geen dame die veel kabaal maakt.
Het is een meisje die je stiekem op de wc of bezemkast kan pakken,niemand die het merkt of hoort.
Het lijkt mij zeker geen meisje uit een grote stad,maar ik denk meer uit een afgelegen boeren dorpje.
Het is net een klein Boerinetje of school meisje.
Volgens mij is dit meisje nog niet zo lang in het vak,ze is erg onzeker.
Terwijl ze het je goed naar het zin kan maken.
Het is een meisje die je goed met warm weer kan hebben,je voel je er erg rustig bij.
Of is het zo met die Russische dames dat zij beter tegen -30 graden kunnen dan +30 graden.
Voordeel bij -30 graden hij blijft altijd Hard/stijf bevroren,maar ook bij +30 graden krijgt Victoria hem stijf.
Kortom Victoria is een moord wijffie,maar ze moet nog wel het een en ander oefenen of uit proberen.
Maar ze krijgt vanzelf wel meer ervaring.
Kortom wees lief voor dit Meisje en zij zal je er een hoop liefde/sex voor terug geven.
Haarkleur/-lengte : Bruin/Kort.
Lengte dame : 1.67.
Postuur/Cupmaat : 40/85B cup.
Nationaliteit/Taal : Letland/Russisch,Beperkt Duits.
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings :Geen/Zelfs geen oorbellen in.
Service: Goed.
Voordelen: Is een heel bescheiden meisje,wat verlegen.
Nadelen:Kijk erg droevig.
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :€75,
Extra’s bij het bezoek:Is een rustig meisje ,die er zelfs van stilletjes van geniet.
Voorheen: VV
Josef heeft dit meisje genaamd Victoria uit Rusland ontmoet in Living-Room 3-06-11 ze zit op de kruk bij de ingang naar de bar van de ingang van buiten.
Dit meisje is erg rustig en kijkt erg droevig.
Maar eenmaal op de kamer is ze toch erg lief,en vraagt of het goed is,en wat je lekker vind.
En Victoria geniet er stilletjes van.
Is zeker geen dame die veel kabaal maakt.
Het is een meisje die je stiekem op de wc of bezemkast kan pakken,niemand die het merkt of hoort.
Het lijkt mij zeker geen meisje uit een grote stad,maar ik denk meer uit een afgelegen boeren dorpje.
Het is net een klein Boerinetje of school meisje.
Volgens mij is dit meisje nog niet zo lang in het vak,ze is erg onzeker.
Terwijl ze het je goed naar het zin kan maken.
Het is een meisje die je goed met warm weer kan hebben,je voel je er erg rustig bij.
Of is het zo met die Russische dames dat zij beter tegen -30 graden kunnen dan +30 graden.
Voordeel bij -30 graden hij blijft altijd Hard/stijf bevroren,maar ook bij +30 graden krijgt Victoria hem stijf.
Kortom Victoria is een moord wijffie,maar ze moet nog wel het een en ander oefenen of uit proberen.
Maar ze krijgt vanzelf wel meer ervaring.
Kortom wees lief voor dit Meisje en zij zal je er een hoop liefde/sex voor terug geven.