PDA

Volledige versie bekijken : Samantha / Layla, Oekraïnse ex-PSR

MiniME
1 mei 2011, 19:25
Midden op de dag had ik deze wonderschone dame al gespot. Ze werd helaas lang bezet gehouden door een PSR-veteraan..........en ben toen eerst maar met een olijke Poolse dame de kamer op gegaan (na een inleidend tafeltennis voorspel :cool:)

Die sessie met die Poolse was zeer matig (zie recensie), maar helaas(!) met moeite toch nog een hoogtepunt gehad. Helaas, want kom ik net de kamer af en wie loop ik in de armen? juist, deze Layla! Gezien mijn kamergang vlak daarvoor, alleen maar een kort praatje gemaakt, meer zat er op dat moment even niet in.

Later op de avond gelukkig in de herkansing en toen bleek al snel dat dit (voor mij) een wereldtopper zou gaan worden. Lief, sensueel en ook nog leuk om mee te praten....en ook op de kamer bleek niets van het feit dat ze pas heel kort geleden 18 is geworden :biggrin:

Kortom: met deze 9+ een super afsluiting van een prima dagje PSR. Helaas zal Layla de komende tijd niet (veel) meer werkzaam zijn, maar wie weet.

======================

Naam : Layla

Nationaliteit/Taal : Oekraiens (in D opgegroeid dus spreekt zeer goed Duits)

Leeftijd : net(!) 18 geworden

Haarkleur/-lengte : donkerbruin, lang

Lengte dame : 172

Postuur/Cupmaat : B mooi naturel

Service: TZ, PZC, beffen, NMC, FT

Voordelen: stijlvol meisje, die je op haar looks en voorkomen zo een paar jaar meer geeft; heeft ook nog eens inhoud (voor een goed gesprek) en is ingesteld op het je goed naar de zin te maken.

Nadelen: zal niet veel (meer) beschikbaar zijn

Il Punto
9 mei 2011, 01:51
Na snel de plichtplegingen gedaan te hebben voor moederdag snel in de auto gedoken en op naar PSR. De eerste dame om mee te kameren was de mooie Layla, zoals al beschreven een dame met inhoud en veel inzet. Na een gezellige babbel aan de bar met haar naar de kamer gegaan. Helaas viel het daar wat tegen , de jongedame had wat last van pijn in de kritsische zone en neuken zat er niet echt in. Goed dat was een flinke domper:frown: op de stemming , maar layla leek hier niet van uit het veld geslagen en leverde een top pijp prestatie, met als bonus een kleine massage. Haar orale kwaliteiten zijn goed te noemen en de rest ga ik zeker uitproberen bij mijn volgende bezoek aan PSR. Het kan aan mij liggen maar ik dacht dat de dame zwart haar had ipv bruin.

Sparky
9 mei 2011, 10:58
Tegen mij zei ze dat ze uit roemenie kwam.

Ik zal er maar niet tevel woorden aan vuil maken , het was mijn slechtste ervaring ooit in de PSR.
Ik heb uiteraard geklaagd bij de clubleiding.

MiniME
14 mei 2011, 09:39
Dit is duidelijk een meisje die niet voor iedereen makkelijk in de omgang is, en hierdoor zullen de ervaringen ook enorm uiteen lopen. Mijn 2e sessie met haar was ook een stuk minder dan de eerste (nog wel acceptabel trouwens), maar mijn 3e sessie met haar behoort tot 1 van de betere dit jaar.

Aan haar service programma kan nu ook MMT en trio worden toegevoegd. De sessie met haar en die andere beauty Yasmin gaat mij nog lang bijblijven denk ik! :cool:

Het nadeel kan vervangen worden door "is niet altijd even makkelijk in de omgang" (het eerdere nadeel vervalt: ze zal voorlopig vaak in PSR te zien zijn, maar ja, dat weet je natuurlijk nooit echt).

Ze heeft inderdaad dubbele roots: Oekraiens en Roemeens (Moldavisch om precies te zijn). Qua DNA de perfecte mix lijkt het. Ze spreekt echter geen Roemeens, wel UA en RUS, maar Duits als een Duitse (kan ook bij de nadelen? :cool:).

Pistol Pete
12 juni 2011, 21:20
Haarkleur/-lengte : zwart golvend / lang
Lengte dame : 162 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank / a-cups
Nationaliteit/Taal : Oekraiens, Duits / prima duits en engels (spreekt geen roemeens :), wel russisch)
Leeftijd : net 18 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC / PZC / TZ / FT
Voordelen: heerlijke sex met piepjonge meid die qua sex compleet volleerd is en zelf volop geniet.
Nadelen: alleen de buidel heeft te lijden, verder geen
Tijdsduur : 3 uur
Prijs : 50 euro/ half uur

Een van de allerbeste sessies uit mijn ijsberenbestaan. Perfecte mix van opticks, houding, service en megaklik. Dit is zo een dame waar je het voor doet en je 1 keer in de 1a 2 jaar treft. Uitgebreid verslag volgt als ik deze toptent heb verlaten en weer in mijn huisje ben. :) :)

Sent from my iPad using Tapatalk.

BSesamstraat
12 juni 2011, 22:01
Arm meisje ;)

Scoobert
12 juni 2011, 22:21
Jouw woorden , mijn gedachtes bbert .....

Sphinx
12 juni 2011, 22:30
Grinnik, deze racebeer heeft een tijdje in het restaurant met haar gekletst. Leuke verstandige meid.

Pistol Pete
12 juni 2011, 23:08
Arm meisje ;)

Net Marijke ;) :biggrin:

Pistol Pete
12 juni 2011, 23:09
Jouw woorden , mijn gedachtes bbert .....

:asshole:

Pistol Pete
12 juni 2011, 23:12
Grinnik, deze racebeer heeft een tijdje in het restaurant met haar gekletst. Leuke verstandige meid.

Zo is t maar net. De reactie van Sfinx is een serieus te nemen reactie, aub deze oneliner niet deleten. :smile::smile::hah::hah::hah:

Big30
12 juni 2011, 23:30
Pffffff! Dacht dat we niets zeggende one-liners zouden inperken :tongue:. Jullie geven wel het goede voorbeeld zeg. Ik dus ook. Wel in 5 zinnen, dat mag dus wel!

MiniME
13 juni 2011, 16:16
aan de hele omschrijving te zien en PPs smaak goed kennende zou dit wel eens Layla kunnen zijn die zich een nieuwe naam heeft aangemeten?

En inderdaad.......arm meisje..... :biggrin:

Pistol Pete
13 juni 2011, 19:48
X

Pistol Pete
13 juni 2011, 19:52
Ik zou minime graag ongelijk geven:biggrin: maar moet eerlijk zijn. Samantha komt op veel details overeen met Layla en het feit dat Sparky er niets mee kon maar Minime een 9+ ervaring had en PP een 10 1/2 zegt wat over de dame :), een dame die je moet voorbewerken, voor je haar je laat inpakken......en ook dames kunnen griep hebben of 'gewoon' te ruw door een klant behandeld :asshole:

Draadjes kunnen gevoegd worden.

Sent from my iPad using Tapatalk.

Pistol Pete
13 juni 2011, 22:59
Nu nog de beloofde recensie, zie ook onder mijn eigen draadje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19575-Pistol-Pete&p=219358#post219358).

Na de net afgelopen sessie met Lara liep ik meteen door naar de douche en de whirlpool om na te genieten van dit lekkkers.:smiley: Ik zat nog maar 5 minuten in de whirlpool toen het mooiste PP meisje:eek: dat ik ooit gezien had richting Kino liep, alleen. Ik wist niet hoe snel ik in mijn badjas schoot. Dit buitenkansje wilde ik niet missen hoewel ik pas net van de kamer kwam (ons bin dus soms toch niet zo zuunig...). Nog kletsnat sprak ik haar aan en gingen we zitten. Gisteren had ik haar perfecte lichaam al kunnen bewonderen toen ze uit de whirlpool stapte en zich afdroogde...(niet geheel toevallig zat ik toen op een bankje twee meter verder). Maar ja, gister had Samantha, want zo bleek ze te heten, lange kamergangen en was niet te boeken. Mijn verzoek om de whirlpool in te stappen werd met een volmondig ja beantwoord en zo kon ik opnieuw bewonderen hoe samantha zich uitkleedde om in de whirlpool te stappen. dit maal niet op twee meter maar op 20 cm afstand:wink:...aiaiai...geen oneffenheid, geen rimpel, geen dimpel en een gezicht waar je van duizelt als je in haar ogen kijkt. Ze plofte boven op mij en we begonnen elkaar vol te kussen. Een heerlijke whirlpoolsessie volgde die me deed herinneren aan de whirlpoolsessies met Sky (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13014-Sky-(Bosnie-Herzegovina)&p=104162#post104162) in VV en Silvia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16643-Silvia-(Bulgarin)&p=119972#post119972) en Niky (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23253-Nicky-Nikki&p=184718#post184718) in LR. Ik werd opgegeten, zo voelde het. Ik betastte haar a-puffies die precies in mijn handen, niet bepaald formaat kolenscheppers, pasten. Klein he, vroeg Samantha twijfelend. Meid, dit zijn de mooiste borsten die ik ooit in mijn handen heb gehad, zei ik haar. Neen, ze zijn te klein, over twee maanden worden ze groter. Ik keek haar
verdwaasd :gruebel: aan en legde haar uit wat het gevolg zou kunnen zijn...Er bleek dat de plannen al in een vergevorderd stadium waren, het gewicht per borst dat er aan siliconen bij komt (350 gram, das voor de siliconenbranche inderdaad niet veel) en de methode van inbrengen was al bekend. Schandalig, ze moeten de arts die deze misdaad begaat bij een meid die net twee maandjes 18 jaar is voor zijn leven uit zijn functie ontzetten:teuflisch:. Maar goed, PP is door schade en schande wijzer geworden en weet dat je bij meiden die een borstvergroting in hun hoofd hebben dat er niet uitkrijgt en dat je dus ook geen poging hoeft te wagen. Berusting, das t enige dat helpt. Niet getreurd dus, geniet van het moment, carpe diem (dit zeiden ze niet in Drenthe:rolleyes:). En dat zou ik gaan doen.

Hoewel ik uren in de whirlpool zou willen blijven met Samantha besloot ik toch de overstap te maken naar een kamer omdat ik al bijna 15 minuten last had van een 'sonny in de whirlpool-syndroom' of wel s-a sculat pula genoemd in Roemenie...:biggrin:
Op de kamer ging de vrijpartij verder en het leek wel sex ohne end te zijn. Wat kuste die meid voortreffelijk. Wat voelden we elkaar perfect aan. Tijdens het voorspel gleed haar mond af naar mijn nek en tepels en beet ze plagend in een tepel onderwijl zachtjes mijn genotstaaf aandacht gevend met haar fluweelzachte handen. On and on and on, time flies when you are having a good time. Na 1,5 uur waren we toe aan pauze en samantha ging wat drankjes halen. Toen ze terug was besloot ik om een snelle douche te nemen en me weer wat op te frissen. Na een half uurtje chillen besloot ik de draad weer op te pakken, we hadden afgesproken dat we drie uur zouden kameren en er was nog zo een 45 minuten te gaan. PP wou meer:wink: en t hele spel begon weer van voor af aan. Perfectie bestaat wel, dit was een perfecte avond. Maar er kwam een eind aan. Nadat ik mijn volledige geplande restant tourbudget :huch:(voor deze en de volgende dag) aan deze topdame uitkeerde besloot ik nog een overheerlijke argentijnse steak te verorberen en vervolgens huiswaarts te keren.

Deze dame komt al na 1 sessie op eenzame hoogte te staan waar alleen de Braziliaansen Erika, Valeria en Ticyani en de Paragayaanse Jessica (zie hiervoor mijn oude recensies (2007 en 2008) op ISG (http://www.internationalsexguide.info/forum/) onder de nicknaam Caramelo) uit mijn pre-Duitsland tijd en Edina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19664-Edina-Hongaars&highlight=edina)(Oase) en Kristina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19336-Kristina-????????-(Russisch-19-jaar)&highlight=Kristina) (World) aan kunnen tippen qua indruk (perfecte illusie) die ze bij mij hebben achtergelaten. Helaas zal deze dame beperkt en waarschijnlijk slechts korte tijd in PSR zijn te bewonderen. Maar wij hebben al een afspraakje gemaakt....

MiniME
14 juni 2011, 19:21
Inderdaad een zeer goede dame (eigenlijk nog een meisje natuurlijk, maar slimmer dan veel andere aanwezige DVPs van 10 jaar ouder), maar typisch iemand waar het heel erg afhangt van de klik die je met haar hebt en blijkbaar had PP die enorm :)

Wat minder slim is, is die boob-job inderdaad: vrees dat PP gelijk heeft dat we dit niet uit haar hoofd gaan praten, maar ze heeft nu werkelijk een top figuur, alles is perfect aan haar, en dan ga je zoiets doen.............echt crimineel (en niet alleen van de dokter die dit zo gaat doen........).

Hopelijk kunnen we nog even van het origineel genieten........

Pistol Pete
14 juni 2011, 20:14
Inderdaad een zeer goede dame (eigenlijk nog een meisje natuurlijk, maar slimmer dan veel andere aanwezige DVPs van 10 jaar ouder), maar typisch iemand waar het heel erg afhangt van de klik die je met haar hebt en blijkbaar had PP die enorm :)

PP is wel reeel. De euros bevorderen natuurlijk van haar kant de klik. Maar anderzijds was ik max 1 uur gebleven als de presales niet zo overweldigend waren. De dag voor onze kamergang hadden we elkaar al herhaalde malen in de ogen gekeken en had ik met open mond en tong uit de bek zien toekijken toen zij zich uitkleedde en in de whirlpool stapte. Maar de dame was zo bezet dat er geen doorkomen aan was die vrijdag. PP is kennelijk niet de enige met een voorkeur voor jong en strak.

En het klopt wat Minime ok al heeft gemerkt, het is een slimme meid waar je leuk mee kan kletsen EN vrijen.

I cant wait tot ons snelle weerzien in PSR.

MiniME
14 juni 2011, 20:29
I cant wait tot ons snelle weerzien in PSR.

Hoop jou ook weer snel eens te zien daar! :biggrin:

Pistol Pete
14 juni 2011, 20:34
Hoop jou ook weer snel eens te zien daar! :biggrin:

Ik zoek juist dagen uit dat jij in Oase zit....Heb ik alle schatjes voor mezelf:biggrin::biggrin:

ksie
10 juli 2011, 18:55
Deze dame werkt nu in GT. Vandaag een zeer goede sessie gehad met Samantha. Ze zegt dat ze nu voor het derde weekend in GT werkt. Ze vermelde ook dat ze in PSR had gewerkt en dat haar naam daar Layla was. De komende week zal ze nog wel vaker te bewonderen zijn in GT want de vakantie van school is begonnen. Na deze week zal ze circa vier weken niet werken want haar A-cup zal zoals eerder al beschreven worden vergroot naar een D-cup.
Ze is, zeker voor haar leeftijd, inderdaad veelzijdig. Lekker tongzoenen, lekker vingeren, een lekkere massage, PZC (misschien iets te veel handwerk) en lekker NMC. De paar uur die ik met haar heb doorgebracht zijn zeker voor herhaling vatbaar. Ze spreekt goed duits maar kan ook wel met engels uit de voeten. Om mijn duits te verbeteren hebben we getracht degesprekken in het duits te doen.

Samantha had gevraagd als ik iets op ijsberenforum zou vermelden om dit in het duits te doen. Ik heb vermeld dat dit voor mij te ver gaat maar ik zou vermelden of het iemand voor haar zou willen vertalen. Bij deze dus.

MiniME
10 juli 2011, 20:26
Na deze week zal ze circa vier weken niet werken want haar A-cup zal zoals eerder al beschreven worden vergroot naar een D-cup.

ai ai ai..........blijkbaar is niemand in haar omgeving er in geslaagd haar van dit waanzinnige idee af te brengen........dit net-18-jarige meisje heeft nu werkelijk een perfect hoofd en lijf...........hopelijk dat de dienstdoende chirurg spontaan last krijgt van werkweigering

MichelJ
10 juli 2011, 20:32
Plastics in tieten stoppen is opzich al een idioot idee :frown: maar dan ook nog van een A naar een D-cup :eek: :wand:

jacky pakutra
12 juli 2011, 15:39
Deze dame werkt nu in GT. Vandaag een zeer goede sessie gehad met Samantha. Ze zegt dat ze nu voor het derde weekend in GT werkt. Ze vermelde ook dat ze in PSR had gewerkt en dat haar naam daar Layla was. De komende week zal ze nog wel vaker te bewonderen zijn in GT want de vakantie van school is begonnen. Na deze week zal ze circa vier weken niet werken want haar A-cup zal zoals eerder al beschreven worden vergroot naar een D-cup.
Ze is, zeker voor haar leeftijd, inderdaad veelzijdig. Lekker tongzoenen, lekker vingeren, een lekkere massage, PZC (misschien iets te veel handwerk) en lekker NMC. De paar uur die ik met haar heb doorgebracht zijn zeker voor herhaling vatbaar. Ze spreekt goed duits maar kan ook wel met engels uit de voeten. Om mijn duits te verbeteren hebben we getracht degesprekken in het duits te doen.

Samantha had gevraagd als ik iets op ijsberenforum zou vermelden om dit in het duits te doen. Ik heb vermeld dat dit voor mij te ver gaat maar ik zou vermelden of het iemand voor haar zou willen vertalen. Bij deze dus.

dit was dus afgelopen zondag? dan heb ik zondag teveel tijd besteed aan een andere dame, maar ja...volgende keer beter dan maar

Megaboob
12 juli 2011, 18:43
Hoe meningen kunnen verschillen, uiteraard respecteer ik de mening van michelj, maar het mag duidelijk zijn dat Megaboob daar anders over denkt!

Bigger is better!

Megaboob

Plastics in tieten stoppen is opzich al een idioot idee :frown: maar dan ook nog van een A naar een D-cup :eek: :wand:

satanic surfer
28 augustus 2011, 14:46
Facts en figures first:

Susannah,18 dixit haarzelf,zwart krullend haar,modelmaten met jammerlijk genoeg siliconeborsten cup C/D,voorts een quasi perfect lichaam,bleke huid,groene ogen,erg mooi gezichtje,1m65 ongeveer

studente management,2-tal maanden in GT,voorheen 2 maanden andere niet-gespecifieerde club,autoliefhebster met voorliefde voor oudere mannen in privéleven(komisch relaas)

Service:pre-sales:erg leuk en onderhoudend gesprek over allerlei topics,dame spreekt prima Duits/Engels,neemt uitgebreid haar tijd voor een babbel,sleutelvraag pas na om en bij 20 minuten:leuk maw
zoenen:primadeluxe,tongzoenen bij de vleet,uitzonderlijk close en passionneel bijwijlen in de kamer,ietwat terughoudend in de barruimte om begrijpelijke redenen:beste aspect van haar service
FO:degelijk zonder meer,no heroics,probeert de orale intimiteiten relatief in de tijd te beperken,doorsnee en voor verbetering vatbaar
intiem:ietwat fake gekreun tijdens beffen en vingeren,ze is niet te beroerd om zelf een "handje" toe te steken maar ietwat kunstmatig bijwijlen,werd wel erg natjes
intiemer:prima,flexibel en atlethisch geïnspireerd,bijwijlen echt genieten met zulk een beauty in allerlei posities,doggy een must dixit haarzelf:smile2:,no complaints:wink:

Voordelen:een sessie met een dixit haarzelf lingeriemodel voor Duitse playboyvariant,vandaar ook haar recente keuze voor implantaten,komt haar workwise goed uit,gedwongen of niet, aan standaard clubtarief:een buitenkansje voor de gemiddelde ijsbeer me dunkt.Een zéér zelfbewuste dame die perfect weet waar ze mee bezig is,waar ze naartoe wil en ze is niet te onberoerd om daarvoor extreme keuzes te maken,valt te respecteren.Een dame die de ijsberen in ijltempo rond haar vinger weet te winden,geen voer voor gevoelige zielen of GFE-risicolijders would be my advice:luvlove:,uurtje werd volledig volgemaakt,prima salesintenties maw...

Nadelen:érg recente borstimplantaten die momenteel niet erg goed aanvoelen,een foutje van de doc bij één tepel,hopelijk voor haar heelt de tijd de wonden wat dit betreft.Persoonlijk vond ik haar net iets té openhartig,ze vertelde me allerlei persoonlijke info,haar privéleven behoort nou niet bepaald to m'n interessesfeer,was best schokkend bijwijlen.

kort samengevat:een bloedjemooie dame die het predicaat optickfick van zich afwerpt door een gedegen en (te)persoonlijke service,opticks top,zoenen top,rest van de service doorsnee of net beter,is dus niet geheel onaanneemlijk da een herhaling zich voordoet,kans:75% maar eerst wel effie afwachten tot de recente borstoperatie wat achter de spreekwoordelijke rug is;).

"de souza"
28 augustus 2011, 19:19
Volgens mij bedoelt Satanic deze dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26024-Samantha-Layla-Oekraïnse-ex-PSR) waar ik gisteren een top-ervaring mee had!!!

satanic surfer
29 augustus 2011, 10:08
thanks to de souza voor correctie,Susannah moet Samantha zijn,damn,m'n afleidingsmaneuver qua naam is wel erg snel door de mand gevallen qua effectiviteit....Excuses voor de naamsverwisseling,maar is lastig om het hoofd koel te houden in de buurt van deze uitzonderlijke schone...

MiniME
29 augustus 2011, 21:25
Ze is niet zo sterk qua persoonlijkheid als SS doet voorkomen, blijkt ook wel uit haar (te) open prive verhalen die ook ik uitgebreid van haar meegekregen heb en haar siliconen behandeling (terwijl ze daarvoor een perfect lijf had!). Ze is voor haar leeftijd wel enorm ontwikkeld (ze zou 5-7 jaar ouder kunnen zijn qua uitstraling en levensvisie) maar heeft op hetzelfde moment (letterlijk!) haar beertje altijd bij zich (in haar locker!).

Wel een top-meid, maar die siliconen zijn onvergeeflijk (ze had echt perfecte borsten en een perfect lijft!), ben blij dat ik aantal keer van haar "naturel" heb mogen genieten. Een vervolg zal er niet snel meer komen.

Pistol Pete
29 augustus 2011, 21:48
Ze is niet zo sterk qua persoonlijkheid als SS doet voorkomen, blijkt ook wel uit haar (te) open prive verhalen die ook ik uitgebreid van haar meegekregen heb en haar siliconen behandeling (terwijl ze daarvoor een perfect lijf had!). Ze is voor haar leeftijd wel enorm ontwikkeld (ze zou 5-7 jaar ouder kunnen zijn qua uitstraling en levensvisie) maar heeft op hetzelfde moment (letterlijk!) haar beertje altijd bij zich (in haar locker!).

Wel een top-meid, maar die siliconen zijn onvergeeflijk (ze had echt perfecte borsten en een perfect lijft!), ben blij dat ik aantal keer van haar "naturel" heb mogen genieten. Een vervolg zal er niet snel meer komen.

You are my man. Toen ze nog perfecte borsten had belde bijna ik dagelijks naar PSR, helaas ze was er niet en kwam niet. Nu in GT zal ik haar niet opzoeken. Die silicoontjes he....

MiniME
30 augustus 2011, 07:58
You are my man. Toen ze nog perfecte borsten had belde bijna ik dagelijks naar PSR, helaas ze was er niet en kwam niet. Nu in GT zal ik haar niet opzoeken. Die silicoontjes he....

Heb ook lang gedacht dat JIJ dat beertje in haar locker was :cool:

Maar zonde is het zeker........gelukkig leven we allebei niet op een roze wolk en zijn er voldoende alternatieve, mooie schonen te vinden :cool: (alhoewel ik zeker een zwak voor deze Layla heb.......... :)).

jacky pakutra
30 augustus 2011, 12:32
Ik was haar allerlaatste "naturel a cup" klant (op haar laatste werkdag vóór de operatie, van smiddags tm ze in de avond naar huis ging ) dus ben blij dat ik er toen nog even van heb mogen genieten.

Daarna trof ik haar twee vrijdagen geleden puur toevallig al heel vroeg in de middag weer aan op haar allereerste werkdag na 5 weken rust met haar nieuwe borsten . Was eigenlijk op zoek naar Ginger maar toen die niet kon vinden zat ik wat op een bankje en toen ik ineens deze beauty, op wiens aanwezigheid ik totaal niet had gerekend, amor fati :liebe2: ) plots glimlachend naar me zag zwaaienvanaf een bankje schuin tegenover me (ze was me niet vergeten in de tussentijd ;) ), was ik plan-Ginger binnen 3 seconde weer vergeten...

heb weinig toe te voegen aan bovenstaande posts, je hebt totaal niet het idee dat je met een 18-jarige meid te maken hebt op grond van haar persoonlijkheid, ze is niet naïef en weet heel goed waar ze mee bezig is, zakelijk is ze uitstekend onderlegd, maar anderzijds is het toch ook plots een vrij open dame op andere momenten (wat zich natuurlijk des te meer openbaart naarmate je meer uren met haar spendeert).

Hoewel het niet de makkelijkste meid in de omgang is, heb ik toch ook een behoorlijk zwak voor haar ontwikkeld.
En daarnaast laat ik me ook vast makkelijker inpakken dan doorgewinterde beren als Mini-ME en PP :)
Ben in ieder geval blij dat ik er dit keer vroeg bij was, maar ze zal me vast en zeker nog wel terugzien :)

zelf schrijft Samantha haar naam overigens als Samanta merkte ik...(dus zonder h) en hoewel ook dit een bestaande naam is (http://babybytes.nl/namen/meisjes/Samanta) en ze aangaf dat dit niet abusievelijk gebeurde, merkte ik dat ze toch ook geïnteresseerd was in Samantha Fox, dus we houden het maar gewoon bij Samantha...

cupmaat is overigens 75D (vrij behoorlijk bij een lengte van 1.65 en een gewicht van rond de 50 kg), en ze zijn al weer wat zachter geworden dan dat ze in het begin waren. Laten we hopen, vooral voor haar, dat de operatie goed geneest en geen littekens achterlaat.

Une de mes meilleures expériences en FKK/saunaclubs ces 3 dernières années

Boy69
8 september 2011, 00:50
Vreemd genoeg had ik haar nog niet eerder gesport in GT, waarschijnlijk omdat ik meestal aan het begin van de week kom en zij aan het einde van de week.
Al direct bij binnenkomst had ik haar gezien en op mijn todo-lijstje gezet.
Ze was vrij druk bezet, en dus was het vrij lastig om bij haar te komen.
Nadat ik geruime tijd op haar heb gewacht togen we omstreeks 23:00 uur dan toch naar een van de hutjes.

Wat zich daar afspeelde grenst aan perfectie, super body, erg vriendelijk en bovenal en geweldige service.
Ik besloot om te verlengen tot een uur en heb daar geen seconde spijt van gehad.

Herhalingsgevaar: jazeker, de volgende keer.

London Traveller
15 oktober 2011, 00:07
This attractive girl-next-door promised much but never delivered the goods. In the room she kissed a bit but her blow job lacked inspiration and variety. I was disappointed when her bra came off as her fake tits are much too big for her frame and also very hard. She is unable to have sex in a close missionary position as she can't take weight on them and, even worse, the boobs themselves have ugly creases developing below the nipples, making them look rather deformed. She never really responded to reverse oral and the moans she made during sex must have been fake as she dried up and required a lot of lubrication (she had a huge can of this). She rushed me at the end and virtually ordered me to come on demand as she said that she only did half hour sessions and the time was up.

MiniME
15 oktober 2011, 09:39
Indeed a pity it went this way with Laya, but as I wrote before, very predictable. She was a top girl for 3-6 months (spontanous, naturel, etc) but under influence of many bad things in life she rapidly became an unnatural bimbo who will never expose herself really anymore to any icebear that is visiting her.........

I am happy to remember her as the natural girl with a natural body and a great mind! :cool:

satanic surfer
16 oktober 2011, 11:33
I don't wanna sound rude to anyone,but a response is due in my opinion.Layla/Samantha/call her Susie if you want didn't become an unnatural bimbo. I'm no fan of her operation as well,I wrote that in her thread earlier,but it doesn't mean that she became a superficial ignorant "bimbo" overnight...It would be fair to say that she's still very spontaneous when you speak with her in the bararea,personally I was quite surprised by the openhearted response(again mentioned in her thread),but it was quite clear that she has a very correct outlook on her current worksituation,and I don't mean working in GT or PSR or wherever only,but also her "side-job" which involves modelling lingerie,a job which provides money as well,good money,but not enough for this ambitious girl which isn't planning to hang around in these clubs longer than "necessary".So I hope you'll try to see everything in perspective,a change of clubs or cups doesn't have to involve such an evaluation in my opinion...Apart from that,Samantha has numerous long-time-bookings as well,including at least 2 ex-PSR-stammguests from her which turned up in GT at the first day she was back in GT(see GT-report of Meet&Greet),so maybe it's fair to say that there are icebears which look at her "transition" in another(maybe wrong,maybe correct) perspective...Personally I sessioned once with her,we stayed in the room over her "30 minutes-limit",with her and my approval off course...I was pleased with her service which is impeccable if there's a good connection,sad to read that Londentraveller had a bad experience with her,but that doesn't imply that she's an unnatural bimbo,as they say:a bridge too far.Peace out!

MiniME
17 oktober 2011, 08:19
He.....it seems the honest posting of JP has been removed......? But ok, JP is (was) right, but maybe it contained too many private info and the mods (or JP himself?) removed it?

To keep it brief: my posting was indeed not ment to discuss the qualities of this lady, but that I really felt sorry for her and her situation, and that I am glad I have a good memory of her when she worked in PSR. That's all.

satanic surfer
17 oktober 2011, 09:38
Okay,glad to see that you had only her best interest in mind with the posting,I'm not sure about her actual situation since she has been on vacation for 3 weeks recently,and she's planned another holiday in November,but from what she told me briefly during our talk at the M&G-party,I can assume that it's not too bad in her private life...So hopefully it's not too bad after all...

Boy69
26 oktober 2011, 00:17
Tja, over Samantha kan ik kort zijn: GEWELDIG !!!
Zowel qua looks als qua service een mega-topper.

Ze blijft nog een kleine week, en gaat er dan even tussenuit voor een vakantie

Ik ga in elk geval proberen om nog een avondje GT in te plannen voor haar.

Elgar
31 oktober 2011, 21:21
Vrienden IJsberen,

Enkele weken geleden heb ik het genoegen gehad om met deze dame te gaan kameren. Ze is een mooie verschijning, beetje verlegen ogend maar op de kamer gaat ze redelijk los....
Alleen wat ontzettend jammer van de toch wel te grote borsten voor deze ranke dame..en dat is nog niet het ergste...1 van haar borsten is behoorlijk mislukt doordat haar tepel volledig uit het lood is geplaatst.....

Ook liet ze mij foto's van zichzelf zien van voor de operatie. Ze had een B-cup wat haar helemaal niet misstond...Toch zonde dat zoveel dames voor borstvergroting kiezen...en helemaal jammer dat er zoveel van deze dames nu in GT rondlopen.

anyway, ik ben zaterdag weer in GT en ga maar eens op zoek naar DVP's met uitsluitend natural boobs...

jacky pakutra
31 oktober 2011, 23:54
niet misstond is nog zachtjes uitgedrukt...ze had werkelijk de mooiste borsten die ik ooit in mijn handen heb gehad.
maar goed, haar keuze, ze wilde graag zelf die sili's..en ik hoop dat ze er blij mee is...en ik hoop voor haar dat ze in de loop van de tijd nog wat verbeteren...

Elgar
3 november 2011, 20:39
Wat zonde dat zo'n meisje dan voor twee luchtballonnen kiest

yep3
24 december 2011, 10:23
goede sessie gisteren, ze wil het je idd naar de zin maken, heerlijke blowjob waarbij de grote kijkers je aanstaren.
nmc degelijk, afgemaakt in het mondje waarbij ze lekker blijft nazuigen/is wel lang bezig met het spugen/gorgelen/spoelen
om het zaad te verwijderen

satanic surfer
19 maart 2012, 13:54
na een halfjaar niet kameren met Samantha om uiteenlopende redenen opnieuw een sessie gewaagd... en het dient gezegd tot m'n spijt... het was zéér zéér matig... een hoop geneuzel en gemekker over financiële situatie, TZ te verwaarlozen, in tegenstelling tot voorheen bleek ze énorm ticklish en gevoelig bij de minste beroering, die plastictieten blijven awful helaas en het waren eufemistisch uitgedrukt 25 zeer zielloze minuten in een kamertje met een meisje dat haar ziel heeft verloren ergens onderweg. Nadat ik het na 20 minuutjes wel had gezien, en er van enige erectiegetinte spanning hoegenaamd geen sprake meer was, vond ze er niet beter op dan nog een sigaretje te roken, wat te praten over een beertje on acid die haar 4 designerbroeken mee had gebracht en de LV-tas die ze zichzelf gaat trakteren voor haar aanstaande verjaardag...dolletjes... jammer hoe ze de pedalen kwijt lijkt te zijn, en een mentale opdoffer voor ondergetekende en 50E wisselden emotieloos van eigenaar... not to be continued helaas...

Pistol Pete
19 maart 2012, 15:41
Tja, zonde van zo een meid. Van pril en onervaren maar een topservice (in haar PSR-tijd) tot zielloos (na ca. Een half jaar GT) nu met wel ervaring, maar een flopsessie...

MM en PP zijn niet verbaasd (en voorspelden de teloorgang eigenlijk al) en zijn blij dat we van dit bloempje hebben mogen genieten toen ie nog in de bloei stond....:). Man wat een lekkere sex heb ik met haar gehad, ik moet nog watertanden als ik aan die super HWP sessie denk in PSR....

jacky pakutra
19 maart 2012, 16:12
Ik heb destijds al een post geplaatst die aansloot bij de opinie van MM maar deze is destijds geveegd, omdat deze wellicht te private info bevatte.
Ik heb mijn uren met haar volbracht van juli tm oktober, dus heb zowel de redelijk prille Samantha als ook het begin van de achteruitgang meegemaakt.

Zoals big30 wel eens zei is ethiek meer iets voor de schoolbanken, maar dit is een van de weinige dvp's met wie ik werkelijk te doen heb, en echt compassie voel, vooral omdat ik weet wat een geweldige meid dit (in alle opzichten) in essentie is...

Slimme dame maar geen hard persoon (in dld opgegroeid) dus niet zo taai als bv de Roemeense dames die meestal als ze hier arriveren al een behoorlijke historie hebben en een stuk steviger in hun schoenen staan dan deze cutie.

Meisje dat het moe(s)t hebben van de GFE-klanten, wat presalen en dan een aantal uren maken ( in plaats van om de 30 minuten in stukken te worden getrokken...)

Desondanks sluit ik niet uit dat ze af en toe nog prima sessies zal afleveren in GT, het zal echter afhangen van de waan van de dag en wellicht ook van de klant... maar de tijden dat het loonde om uren met haar te spenderen zijn geweest...omdat het, zoals ik al in mijn eigen draadje in oktober schreef, nooit meer zal worden als het destijds was.

Ik ben dolblij om haar nog in de "good times" meegemaakt te hebben, never gonna forget...

adje10
24 april 2012, 12:45
leuke sessie mee gehad afgelopen week, geen topper, maar gewoon goed.

kempie
21 september 2012, 15:48
Donderdag met deze mooie dame naar de kamer geweest. Goede sessie mee gehad. Jammer alleen dat ze niet meer tongzoent en geen Ft meer doet. Had ik d'r maar een jaartje eerder ontmoet. Dus maar bij een half uurtje gehouden. Correcte een aardige dame waar je goed mee kan praten.

Herhaling zit er wel een keer in als ik haar weer tegen kom maar ze werkt ivm haar studie nogal onregelmatig.