Volledige versie bekijken : GD nieuwkomer vragen + GD kletscafe.
thompsen
13 juni 2011, 10:52
Ik als rookie beer en onbekend met FKK sauna clubs ga binnenkort eens een bezoekje brengen aan GD.
Wat ik hier allemaal hoor over de gastvrijheid en de meiden is erg goed.
Ik druf zelf niet zo goed naar (noem het beestje maar bij de naam) de hoeren te gaan, maar ik lees steeds weer dat de vrouwen bij GD niet gelijk naar je toe stormen en je naar de kamer willen hebben en dat ze afwachten wat jij zul doen. Dit is zeer rustgevend. Want wat ik van een maat heb gehoord die naar een andere club ging stond hij helemaal te shaken.
Oja, even een vraagje misschien een domme maarreh, doe je ook je boxer uit onder die badjas?
Groeten, Thompsen
Smittie
13 juni 2011, 11:27
Oja, even een vraagje misschien een domme maarreh, doe je ook je boxer uit onder die badjas?
Groeten, Thompsen
Over het algemeen is dat de gewoonte, maar het is niet verplicht en dus je eigen keuze.
thompsen
13 juni 2011, 11:44
Dank je Smittie
Als je je boxer aanhoud hoe doe je het dan als je de sauna of whirpool ingaat? Want als je er uit gaat ben je zeike nat?
Is Golden Dreams nog een beetje snel te vinden zonder Navigatie?
Wat is de gemiddelde leeftijd hier op het forum als ik vragen mag?
Note Admin: stel al je vragen in 1 post als ze bij dezelfde thread horen aub...
Dank je Smittie
Als je je boxer aanhoud hoe doe je het dan als je de sauna of whirpool ingaat? Want als je er uit gaat ben je zeike nat?
Is Golden Dreams nog een beetje snel te vinden zonder Navigatie?
Wat is de gemiddelde leeftijd hier op het forum als ik vragen mag?
Note Admin: stel al je vragen in 1 post als ze bij dezelfde thread horen aub...
PLEASE.......SHOOT ME :roll3::roll3::roll3:
Ik raad sterk aan mocht je onder je badjas een boxer dragen deze uit te doen als je het bubbelbad ingaat of de Sauna. Dan zal deze ook niet nat worden. Ook bij een WC of kamerbezoek is het aan te bevelen de boxer uit te doen.
GD is goed te vinden ook zonder navi. Staat helder op de website uitgelegd.
De gemiddelde leeftijd op het forum afgaande op de berichten en het nivo (geldt voor de leden en de leiding) schat ik in op die van een puberende tiener.
Maar zonder gekheid. De boxer in een club is no problem, dat bepaal je zelf. IJsberen heb je van jong begin 20 tot AOW leeftijd. In alle soorten en maten.
Big30
thompsen
13 juni 2011, 12:56
Beste Big30, op wat jij reageerde op mijn bericht wat nu verplaatst is. Ik begrijp zelf ook wel dat ik mijn onderbroek uit moet doen als ik naar de plee ga BEN NIET ACHTERLIJK hoor. Ik weet alleen niet hoe het daar aan toe gaat.
Maar alsnog wel bedankt voor de info.
Groeten.
thompsen
13 juni 2011, 12:56
Beste Big30, op wat jij reageerde op mijn bericht wat nu verplaatst is. Ik begrijp zelf ook wel dat ik mijn onderbroek uit moet doen als ik naar de plee ga BEN NIET ACHTERLIJK hoor. Ik weet alleen niet hoe het daar aan toe gaat.
Groeten.
@thompsen,
Was als humor bedoeld! Maar dat begreep je denk ik wel.
Big30
Groeten.
HAHAHA sorry thompson, achterlijke vragen .... achterlijke antwoorden.
Of jij achterlijk bent, is nog niet vast gestelt. Denk eerlijk gezegt dat je pas 12 jaar bent. Dus te jong voor een saunaclub. ;)
@thompsen,
Was als humor bedoeld! Maar dat begreep je denk ik wel.
Big30
Weet wel zeker van niet!! :roll3:
thompsen
13 juni 2011, 13:12
Big30 Sorry dat ik reageer via een ander topic maar omdat ik nog rookie ben kan ik nog niet op die GD nieuwkomer vragen reageren.
Ja begreep het wel dank je voor de info. En dat ik allemaal van die lossie posts had sorry daarvoor schoot me steeds nog wat te binnen.
Groeten, Thompsen
mammoet
13 juni 2011, 13:17
Bosco is het nu echt nodig om iemand zo onderuit te halen. Oke hij is jong en stelt niet de slimste vragen maar hij heeft in ieder geval het lef om het te doen.
En vergeet nooit dat ook jij OOIT lang geleden onervaren was.......... Groetjs
timjava
13 juni 2011, 13:19
Waarom twijfel ik bij de post aan de waarheid? Iemand meld zich aan op het forum en dezelfde dag al allerlei vragen bij 1 en dezelfde club. Toeval? ik denk het niet.
mammoet
13 juni 2011, 13:23
Hallo Tim gaat het gezeik nu weer beginnen en ons als club weer te beschuldigen van....... Wan daar ben ik echtklaar mee...
Je mag ook aan Big of Willem of ze ons van het forum halen, ik heb zo het idee dat je dat liever hebt.
Nog een leuke dagverder ................
timjava
13 juni 2011, 13:25
Bedankt voor je snelle reactie, ik had niet anders verwacht:freu:
Golden Dreams
13 juni 2011, 13:27
Waarom twijfel ik bij de post aan de waarheid? Iemand meld zich aan op het forum en dezelfde dag al allerlei vragen bij 1 en dezelfde club. Toeval? ik denk het niet.
En daar gaan we weer... Volgens mij boren wij als "nieuwe club" ook veel nieuwe leden aan die hier in het Oosten van Nederland zitten... Het saunaclub fenomeen is hier minder bekend dan "daar beneden" in het Ruhrgebied...
Maar TJ, volgens mij ben jij ook nog één van de weinigen die WEL commentaar geeft, maar hier nog NOOIT is geweest...
Bosco is het nu echt nodig om iemand zo onderuit te halen. Oke hij is jong en stelt niet de slimste vragen maar hij heeft in ieder geval het lef om het te doen.
En vergeet nooit dat ook jij OOIT lang geleden onervaren was.......... Groetjs
Ik heb nog nooit zulke vreselijke stomme vragen gesteld mammoet. Ik weet dat jij er een potentiele klant inziet, alleen daarom vind jij het niet grappig.
Snap het wel!! :biggrin:
timjava
13 juni 2011, 13:31
Ik heb hier geen commentaar op de club, want dat is wel in orde als ik het zo lees. Ik heb commentaar op het bericht van thompsen. Weer een dubbele nick van iemand? Ik vind de vraag stelling wat vreemd.
mammoet
13 juni 2011, 13:32
natuurlijk Tim, Maar als je iemand beschuldigt moet je het ook bewijzen.
En ik kan er slecht tegen als iemand zegt dat wij iets doen wat zeker niet waar is...ik HOOP dat je dat ook begrijpt
timjava
13 juni 2011, 13:34
Ik kan dat niet bewijzen. Ik kan alleen mijn vraagtekens zetten. Maar laten we erover ophouden en Big30 weer het nodige veegwerk laten doen.
Golden Dreams
13 juni 2011, 13:37
@ TJ: Waarom dan weer die suggestieve vraagstelling van "dubbele nicks"...
De enige die dubbele nicks heeft is MJ, want die moet zoveel mogelijk vrijkaarten sparen om bij de Roemeentjes te zijn ;)
timjava
13 juni 2011, 13:38
Ik als rookie beer en onbekend met FKK sauna clubs ga binnenkort eens een bezoekje brengen aan GD.
Want wat ik van een maat heb gehoord die naar een andere club ging stond hij helemaal te shaken.
Thompsen, toch niet helemaal onbekend, want je maat heeft blijkbaar al ervaring met jou uitgewisseld. Ik zou wat informatie vragen aan die maat van je. Waarom ga je niet samen met je maat?
mammoet
13 juni 2011, 13:39
we doen allemaal wel eens domme dingen maar jij kan zo nu en dan ook wel heel hard uit de hoek komen dat nieuwe mensen helemaal niets meer durven te vragen en ik had echt hetidee dat dit forum er nu voor was om ervaringen met elkaar te delen en om vragen te stellen.
En een nieuw iemand kan van jou nog veel leren maar gezien hoe je reageert hebben ze niet meer het lef om nog iets te vragen
Pffff. Beginnen we weer met onterechte beschuldigingen over dubbele nicks??? Omdat dit kant noch wal raakt haal ik alle berichten hier over weg. Nadat een ieder mijn bericht heeft gelezen.
Nee dit is geen dubbele nick. Met de IP-checker zie ik zijn IP-adres en zie dat daar niets mee aan de hand is. Iemand wordt lid en komt met typische vragen die ik zelf ook zou hebben denk ik bij een eerste Sauna bezoek.
Tsja ... . Moet ik zijn IP-adres soms hier plaatsen zodat iedereen weet welke provider hij heeft en waar zijn IP-adres te traceren is???
thompsen
13 juni 2011, 13:45
Timjava even wat je net zei op GD nieuwkomer vragen (ja ben nog rookie kan op dat topic nog zelf niet reageren). Ik wordt niet betaald door GD ben daar nog nooit geweest dus weet gewoon niet hoe het eraan toe gaat in z'n club. En wat je zei over mijn maat die was naar ander soort club geweest die was volgens mij meer naar een gewoon prive huis geweest.
Groeten.
thompsen
13 juni 2011, 13:48
Big30 Dank je. voor wat je net zei op GD nieuwkomer. Ik word compleet afgezeken.
mammoet
13 juni 2011, 13:48
Ik kan dat niet bewijzen. Ik kan alleen mijn vraagtekens zetten. Maar laten we erover ophouden en Big30 weer het nodige veegwerk laten doen.
Daarom ben ik het ook helemaal zat en zal ik hier intern over hebben of het mischien niet beter is om te stoppen met het forum hebben jullie je ZIN
Daarom ben ik het ook helemaal zat en zal ik hier intern over hebben of het mischien niet beter is om te stoppen met het forum hebben jullie je ZIN
mammoet, neem niet alles zo serieus joh, denk dat de Haagse harde humor vaak door derest van NL niet begrepen word. :wink:
thompsen
13 juni 2011, 13:57
He mensen wat een gezeik op m'n topic. Omdat ik wat vragen heb gesteld.
Maarreh gaat er iemand nog wat DOEN vandaag of wil nog ervaringen delen...
timjava
13 juni 2011, 14:07
Wellicht dat die maat van jou, zijn ervaringen kan delen op het forum, dan hebben wij er misschien ook wat aan.
Vragen staat vrij thompsen, beantwoorden ook.
Tip: Lees het topic van GD door, denk dat dan je meeste vragen beantwoord zal worden.
Je zal lezen dat iedereen zeer tevreden is over het personeel, de dames, de faciliteiten en het eten.
Net als ik.
uurtje
13 juni 2011, 14:38
Thompsen...ik heb nog niet in de meetingpoint gekeken en had ook niet zin om deze hele bende te gaan lezen. Ga lekker naar GD, doe daar (met of zonder) jouw ding. In algemene zin gaat men in een sauna club naar de douche eer men naar de kamer gaat en verder zijn er nog wel een paar handigheidjes. Maar die vind je wel uit en die mag je dan ergens schrijven. Dan lezen wij het en dan is eenieder weer blij. Wees vervolgens zo slim om je bij de tombola in te schrijven....
thompsen
13 juni 2011, 14:45
Doe ik zeker
uurtje
13 juni 2011, 14:50
voor de duidelijkheid: met of zonder is een verwijzing naar boxershort...
timjava
13 juni 2011, 14:51
Wie heeft het over betalen? hoe kom je daar bij?
Ik vind het knap dat jij als rookie, van de vele clubs, alle berichten kan lezen en de conclusie kan trekken dat er in GD (wat overigens een goeie club is) niet gejaagd wordt? Ik had daar zeker een paar maanden voor nodig. Dat is bijna 5 jaar geleden en toen werden er veel minder clubs beschreven.
Van de meeste berichten worden rookies erg opgewonden, echter jij vraagt je af of je wel of geen boxer onder je badjas aan moet.
Door nu te zeggen dat je maat niet naar een saunaclub is geweest, maar naar een prive huis, wordt mijn twijfel (aan jouw "onervarenheid") alleen maar groter.
Thompsen, ik weet niet wie je bent, maar je bent niet onervaren.
Maar als ik het mis heb, mijn excuses. Ik lees graag je eerste ervaring bij GD, ik denk dat dit een goeie club is. Wanneer ga je?
thompsen
13 juni 2011, 15:22
Wie heeft het over betalen? hoe kom je daar bij?
Ik vind het knap dat jij als rookie, van de vele clubs, alle berichten kan lezen en de conclusie kan trekken dat er in GD (wat overigens een goeie club is) niet gejaagd wordt? Ik had daar zeker een paar maanden voor nodig. Dat is bijna 5 jaar geleden en toen werden er veel minder clubs beschreven.
Van de meeste berichten worden rookies erg opgewonden, echter jij vraagt je af of je wel of geen boxer onder je badjas aan moet.
Door nu te zeggen dat je maat niet naar een saunaclub is geweest, maar naar een prive huis, wordt mijn twijfel (aan jouw "onervarenheid") alleen maar groter.
Thompsen, ik weet niet wie je bent, maar je bent niet onervaren.
Maar als ik het mis heb, mijn excuses. Ik lees graag je eerste ervaring bij GD, ik denk dat dit een goeie club is. Wanneer ga je?
denk over 3 weken
timjava
13 juni 2011, 15:24
denk over 3 weken
Veel plezier, je zult er geen spijt van krijgen!
thompsen
13 juni 2011, 16:10
Veel plezier, je zult er geen spijt van krijgen!
Dat denk ik ook niet. Na alles wat ik hier heb gelezen.
Stiffmaster
13 juni 2011, 17:12
Beste Thompsen,
Ik ben nu bijna een jaar geregeld in GD geweest en mag me dus echt een fan van deze club noemen, laat je niet van de wijs brengen door een stel van die geile beren die op dit moment blijkbaar niets te doen hebben. Of je nu een rookie bent of een pro elke club heeft zo zijn eigen ding en laat het gewoon over je heen komen. Ik las dat je over ± 3 weken naar GD wil komen, wel dan is het 2 juli en bestaan ze een jaar, heb je ook nog eens een extra korting, als je interesse hebt kom maar aan zal ik je het een en ander bij brengen over het saunaclub gebeuren en GD in het algemeen.
Als je onverhoopt toch nog vragen hebt stel hem dan maar via een interne mail krijg je van mij een gewoon berichtje terug met wat je wilt weten, zonder elke vorm van flauwe kul, is mogelijk want je hebt meer dan 10 berichten gepost zie ik, wel ik hoor het wel van je en nogmaals laat je niet afschrikken door wie of wat dan ook.
gr. Stiffie
gerber
14 juni 2011, 17:35
Goed zo Stifmaster,
hier heeft Thompson wat aan ,een betere leermeester kan hij zich niet wensen.
Thompson veel plezier in GD
en rijd nooit zo hard dan je beschermengel vliegen kan
gr, gerber thebeastfromlosser
thompsen
14 juni 2011, 17:58
Goed zo Stifmaster,
hier heeft Thompson wat aan ,een betere leermeester kan hij zich niet wensen.
Thompson veel plezier in GD
en rijd nooit zo hard dan je beschermengel vliegen kan
gr, gerber thebeastfromlosser
Nou, ik heb een snelle engel hoor.:biggrin:
MichelJ
14 juni 2011, 18:15
De enige die dubbele nicks heeft is MJ, want die moet zoveel mogelijk vrijkaarten sparen om bij de Roemeentjes te zijn ;)
Mooi ben jij GD om te verklappen dat ik dubbele nicks heb :frown:, dat gaat je weer 5 vrijkaartjes kosten :biggrin:
Nee dit is geen dubbele nick. Met de IP-checker zie ik zijn IP-adres en zie dat daar niets mee aan de hand is.
Een IP zegt vrij weinig, is makkelijk te veranderen. En als je inlogt vanuit de GT zegt het nog minder, dan kunnen het 500 verschillende mensen op een dag zijn ;).
En over GD... het is een SUPERCLUB (mooi...weer 3 vrijkaartjes verdiend :biggrin:), waar ik het alle keren tot sluitingstijd heb volgehouden, dat is me in nog geen andere club gelukt ;). Jammer dat het voor mij te ver weg is.
Een IP zegt vrij weinig, is makkelijk te veranderen.
En over GD... het is een SUPERCLUB (mooi...weer 3 vrijkaartjes verdiend :biggrin:), waar ik het alle keren tot sluitingstijd heb volgehouden, dat is me in nog geen andere club gelukt ;). Jammer dat het voor mij te ver weg is.
- Denk dat veel leden geen weet hebben van een proxy server. Logt iemand van 1 uniek IP-adres in dan zegt het redelijk wat. Dat je makkelijk als je dat zou willen een ander IP-adres kunt nemen cq. verbergen dat klopt.
- Zo weer 3 vrijkaartjes van GD verdiend :tongue:? Welke 2 vriendjes neem je dan mee op het 1 jarig feest van GD op 2 Juli :cool:?
MichelJ
14 juni 2011, 18:29
- Zo weer 3 vrijkaartjes van GD verdiend :tongue:? Welke 2 vriendjes neem je dan mee op het 1 jarig feest van GD op 2 Juli :cool:?
´Vroeger´ moest je zelf meiden meenemen naar GD ;) maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer. Ik denk dat ik jou en W2 mee vraag.
´Vroeger´ moest je zelf meiden meenemen naar GD ;) maar dat hoeft tegenwoordig ook niet meer.
Je vergis je eigen broer!! Als je de fotoos ziet van hun nieuwe aanwinsten, neem ze beter maar wel weer mee. :teuflisch:
MichelJ
14 juni 2011, 19:05
Je vergis je eigen broer!! Als je de fotoos ziet van hun nieuwe aanwinsten, neem ze beter maar wel weer mee. :teuflisch:
Ja broer maar niet alle meiden staan op de website. Er zit ook nog een meid die vroeger bv in PHG werkte, geloof ene Vera ofzoiets :bibber_2:
Ja broer maar niet alle meiden staan op de website. Er zit ook nog een meid die vroeger bv in PHG werkte, geloof een Vera ofzoiets :bibber_2:
Ja die ken ik, maar die wens ik mijn ergste vijand niet eens toe, laat staan mijn eigen broer!! :rolleyes:
MichelJ
14 juni 2011, 19:12
Big30 is al onderweg volgens mij
http://www.delftchallenge.nl/files/images/De_Bezemwagen.preview.jpg
Golden Dreams
14 juni 2011, 19:13
Er zit ook nog een meid die vroeger bv in PHG werkte... :bibber_2:
Die vroeg laatst nog in welke clubs Bosco het meeste komt. Hebben we maar gezegd dat ze Happy en GT altijd nog kan proberen....
Big30 is al onderweg volgens mij
http://www.delftchallenge.nl/files/images/De_Bezemwagen.preview.jpg
Voor het eerst dat ik hem zelf ziet sturen. :biggrin:
Die vroeg laatst nog in welke clubs Bosco het meeste komt. Hebben we maar gezegd dat ze Happy en GT altijd nog kan proberen....
Je vergeet LR. :smile2:
Golden Dreams
14 juni 2011, 19:18
Voor het eerst dat ik hem zelf ziet sturen. :biggrin:
Stuur jij dan normaal gesproken Bosco?
Golden Dreams
14 juni 2011, 19:20
Je vergeet LR. :smile2:
dat wou ze MJ niet aandoen..
MichelJ
14 juni 2011, 19:24
dat wou ze MJ niet aandoen..
Is ze dan echt zo erg? :eek:
Golden Dreams
14 juni 2011, 19:27
Maar Bosco, je kunt onze Thompson op 2 juli misschien net als Stiff hem wel de kneepjes van de Saunaclub wereld bijbrengen... Jou gevreesde dame is er niet meer namelijk.
En MJ, ze valt best mee, je moet haar enkelt een beetje temmen ;)
MichelJ
14 juni 2011, 19:30
Jou gevreesde dame is er niet meer namelijk.
Heeft ze examens? :hammer:
Golden Dreams
14 juni 2011, 19:32
Ja ze heeft examens voor haar studie rechten... Één of andere ijsbeer is aan het subsideren geweest ;)
Facial 1,2 en 3 nogmaals we gaan hier streng optreden tegen chatberichten :biggrin:!
Ik heb trouwens een vraag. Wie weet of GD makkelijk zonder navi te vinden is en ook of ik onder mijn badjas een boxer mag dragen?
Wie van jullie weet dat?
m.vr.gr.,
Big30
(Ik heb zo'n 348 Nicks hier maar mondje dicht he!)
Maar Bosco, je kunt onze Thompson op 2 juli misschien net als Stiff hem wel de kneepjes van de Saunaclub wereld bijbrengen... Jou gevreesde dame is er niet meer namelijk.
En MJ, ze valt best mee, je moet haar enkelt een beetje temmen ;)
Ze moet zekers haar examen van de universiteit doen. :roll3:
2 july moet ik naar LR. ( geloof ik )
Die psyco is niet gevreesd door mij, maar ik vrees voor haar als ik haar ziet. ( maar dat wist je wel ) ;)
Ik heb trouwens een vraag. Wie weet of GD makkelijk zonder navi te vinden is en ook of ik onder mijn badjas een boxer mag dragen?
Wie van jullie weet dat?
Broer en ik hebben het liefste dat jij een trainingspak onder je badjas aanheb, Big. :tongue:
Stiffmaster
14 juni 2011, 20:14
Nu ga ik me toch echt serieus afvragen of dit nog over een GD nieuwkomer gaat :gruebel: of gewoon om wat slap te ouwehoeren, deze man schiet er in ieder geval geen ene moer mee op, dus graag terug naar het onderwerp :wink2::wink2:
MichelJ
14 juni 2011, 20:17
Het is inderdaad slap ouwehoeren, Big gaat vanavond ongetwijfeld hobby-en ;)
kinky Jan
15 juni 2011, 21:52
Het is inderdaad slap ouwehoeren, Big gaat vanavond ongetwijfeld hobby-en ;)
Bedoel je soms handkarren lol
Picasso 1
15 juni 2011, 23:20
Nu ga ik me toch echt serieus afvragen of dit nog over een GD nieuwkomer gaat :gruebel: of gewoon om wat slap te ouwehoeren, deze man schiet er in ieder geval geen ene moer mee op, dus graag terug naar het onderwerp :wink2::wink2:
Je hebt hem voorgesteld jou te mailen zodat jij serieus antwoord kon geven op zijn vragen. Heeft hij je al gemaild?
Je hebt hem voorgesteld jou te mailen zodat jij serieus antwoord kon geven op zijn vragen. Heeft hij je al gemaild?
Zo'n interne mail noemt men ook wel eens een Privébericht. Dat is iets tussen de degene die hem verstuurt en hem ontvangt. Of zo'n bericht wordt verstuurd en zo ja wat de inhoud iets gaat geen ander wat aan.
Het is nog al aanmatigend hierna op het forum te vragen.
Picasso 1
16 juni 2011, 00:11
Zo'n interne mail noemt men ook wel eens een Privébericht. Dat is iets tussen de degene die hem verstuurt en hem ontvangt. Of zo'n bericht wordt verstuurd en zo ja wat de inhoud iets gaat geen ander wat aan.
Het is nog al aanmatigend hierna op het forum te vragen.
Ik vraag niet naar de inhoud. Ik vraag domweg of er al communicatie is geweest. Waarom verhinder je transparantie?
En graag attendeer ik jou ook op deze reactie :sleep:
Na de (alweer) nietszeggende, geen mening vertegenwoordigende, over-relativerende en elke discussie dood makende reactie van B30
Oh ja, dit is even mijn laatste één tweetje in deze topic met jou want je volgende stap wordt dan dat je gaat vegen en bericht 64 daarin niet vergeet :wink:
Ik vraag niet naar de inhoud. Ik vraag domweg of er al communicatie is geweest.
Zoals al ik zei, nog de inhoud nog het feit of er IM verkeer heeft plaats gevonden gaat mij of wie dan ook wat aan. Noem het forum etiquette. Verdere discussie hierover voegt niets toe en zal ik dus, zelfs in een GD kletscafe topic (waar dus best wat geleuterd mag worden!) verwijderen.
mammoet
16 juni 2011, 11:07
Hey Big30 heb ik het verkeerd of mag Picassso1 je niet meer zo???????????????
Ik vindt je wel aardig hoor:biggrin::biggrin:
Picasso 1
16 juni 2011, 11:18
Ik vind hem ook aardig :biggrin:. Dat is echter geen vrijbrief om het met iemand eens te zijn.
Ik vind hem wel aardig hoor :biggrin:! Maar soms moet ie wat bijgestuurd en wat opgevoed worden :tongue:. That 's all.
Stiffmaster
16 juni 2011, 20:02
Misschien dat B30 het laat staan P1, ja er is al contact geweest, zo weer iemand tevreden. !!!!!!!!!!
Misschien dat B30 het laat staan P1, ja er is al contact geweest, zo weer iemand tevreden. !!!!!!!!!!
Ik laat het gewoon staan hoor Stiffie! Als P1 dit nu zo belangrijk vindt, soit. Hij heeft antwoord kan die weer gerust slapen :biggrin:!
Picasso 1
16 juni 2011, 20:25
Het is Big die een groot heisa maakte op een hele simpele vraag.
Picasso 1
16 juni 2011, 20:32
Is het contact geweest voor mijn vraag of na mijn vraag? :rofl:
P11111
16 juni 2011, 20:37
Kan na facial nu ook Picasso 1 worden uitgesloten van actieve deelname op het forum?
Picasso 1
16 juni 2011, 20:49
Kan na facial nu ook Picasso 1 worden uitgesloten van actieve deelname op het forum?
Kunnen amateurclubs zoals Ajax alsjeblieft uitgesloten worden van de Champions League? :biggrin:
P11111
16 juni 2011, 20:55
Ga jij komend seizoen vanaf half september tot diep in de lente maar elke dinsdag- en/of woensdagavond om 20:45 uur voor de tv zitten!
Picasso 1
16 juni 2011, 21:09
Ga jij komend seizoen vanaf half september tot diep in de lente maar elke dinsdag- en/of woensdagavond om 20:45 uur voor de tv zitten!
Och gut, ik ga met jou niet over voetbal lullen. Als je daar behoefte aan hebt kan je gewoon met facial mailen. Ik hoef verder niet te weten of je dat contact gemaakt hebt noch wanneer :smoke:
Kunnen amateurclubs zoals Ajax alsjeblieft uitgesloten worden van de Champions League? :biggrin:
Och gut, ik ga met jou niet over voetbal lullen. Als je daar behoefte aan hebt kan je gewoon met facial mailen. Ik hoef verder niet te weten of je dat contact gemaakt hebt noch wanneer :smoke:
Wat heeft dit met GD te maken? :gruebel:
Denk, laat ik die GD PR-agent voor zijn. :biggrin:
Golden Dreams
16 juni 2011, 21:23
Dankje Bosco ;)
Picasso 1
16 juni 2011, 21:25
Ik wens je een Vera toe :biggrin:. Oh nee, die heeft ook niks meer met GD te maken :confused:
Golden Dreams
16 juni 2011, 21:29
Ik wens je een Vera toe :biggrin:. Oh nee, die heeft ook niks meer met GD te maken :confused:
Die komt wel weer terug. Speciaal voor Bosco :biggrin:
Picasso 1
16 juni 2011, 21:32
Die komt wel weer terug. Speciaal voor Bosco :biggrin:
Tenzij Bosco bij haar intake erbij is. Dan mag ze vast niet naar binnen :biggrin:
Das laag onder de gordel Pic. :frown:
Ik had niet anders van je verwacht, Kleine namaak Spanjool.:biggrin:
Heren. Dit topic heb ik niet voor niets "GD Kletscafe gedoopt. Wat geleuter over voetbal mag in een cafe. Maar op de man spelen is zeer ongepast. Dus ga ik zo toch wat opruimen in dit topic.
BefBeer
16 juni 2011, 21:38
Dan ga ik na het opruimen dit topic eens lezen om mijn vrijkaartje voor te bereiden!
BefBeer
Dan ga ik na het opruimen dit topic eens lezen om mijn vrijkaartje voor te bereiden!
BefBeer
Lees nu al het GD algemeen topic zou ik zeggen!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen
BefBeer
16 juni 2011, 21:54
Lees nu al het GD algemeen topic zou ik zeggen!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22027-Golden-Dreams-Algemeen
Bezig ..............................................
BefBeer