PDA

Volledige versie bekijken : Lana



savesexer
14 juni 2011, 16:47
Naam : Lana

Nationaliteit / taal : Roemeense

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : lang zwart

Lengte : 1.67m/59 kg

Postuur / Cupmaat : stevig / B-C cup (naturel en mooi gevormd)

Tatoeage / Piercing : overal, tong piercing

Service : PZC, (Tong)zoenen, Beffen, GFE

Prijs: 50 euro per half uur

Lana daarentegen zag ik helemaal zitten, vrouwelijk lichaam, lekkere B-C naturel prachtig van vorm, een degelijk onderstel waar je zo'n lekkere pak aan hebt. Ze voelde onmiddellijk mijn non-verbale goedkeuring en 5 minuten later hing ze al tegen mijn gilet. Prima pre-sales met veel warmte uitstraling, de klik was er en dik ging dik in orde komen. Na een tijdje dan maar gelijk de kino opgezocht voor een zeer aangename softe gettogether met mijn nieuwe verovering. Pijpen doet dit lievertje met veel overgave en zeer vochtig. Op mijn aanwijzing ging ze zelfs zeer diep, maar toch geen deepthroat. Zoenen is nogal dunnetjes, veel mond weinig tong. Ik mocht haar fris poesje likken wat ze zich wel liet welgevallen met duidelijke vochttoename maar zonder orgasme. Vingeren werd afgehouden. Haar cowgirl was lekker met voldoende ritmewisselingen. GFE was duidelijk aanwezig en ook gemeend.

lustman
19 juni 2011, 15:54
Men eerste sessie van dag gestart met Lana. Goede pre-sales en aardige dame in de omgang. Een vrij intense start (spijtig geen tongzoenen ) en het duurde even voor ze de juiste pijptechniek gevonden had. Overgegaan in de 69 en nog twee standjes volgde tot ik klaarkwam. Nog even wat after-sales gekregen. Conclusie : deze meid is gewoon goed , niet meer of minder.