PDA

Volledige versie bekijken : Het financiële plaatje (GT)

HL30
12 juli 2006, 21:29
Hallo allemaal. Ik ben zelf nog onbekendmet de sauna/FKK clubs. Let wel NOG niet:teuflisch . Na het lezen van de topics hierover rest mij nog een aantal vragen:
-Ik neem aan dat je naast het entree a 50 euro ook nog appart betaald voor de meisjes? verder nog speciale tarieven?
-Hoe zit het met de medeijsberen (lees algemene sfeer van de bezoekers)? Men loopt daar toch zowat door elkaar opzoek naar een gemeenschappelijk doel:rubbel:
-Komen de meiden daar op je af of moet je ze aanspreken?
-En als je een meid die je benaderd niet leuk genoeg vindt, hoe wendt je ze dan af?
-En wanneer begint de 'klok te tellen'? De FAQ is me nog wat onduidelijk.
-En last but not least, is bier inbegrepen in de entree?

al met al een hoop vragen dus:o

MiniME
12 juli 2006, 22:04
Hallo allemaal. Ik heb zelf nog onbekent met de sauna/FKK clubs. Let wel NOG niet:teuflisch . Na het lezen van de topics hierover rest mij nog een aantal vragen:

Weet niet of je het over sauna/FKK clubs in het algemeen hebt, over specifiek over Goldentime, maar aangezien je in de GT thread aan het posten bent, zal ik je ook zo goed mogelijk GT antwoorden geven:

-Ik neem aan dat je naast het entree a 50 euro ook nog appart betaald voor de meisjes? verder nog speciale tarieven?

Standaard tarief voor met een meisje op de kamer is 50 euro voor het 1e half uur en vervolgens 25 euro voor elk volgend half uur. Hierbij is zoenen (ZK), PZC en de normale standjes die de dame in haar reportoire heeft inbegrepen. Extras als FT/MMT zijn (eenmalig per sessie!) 25 euro. Anaal is (eenmalig per sessie!) 50 euro extra. Aantal hoogtepunten is op zich niet van invloed op de prijs, alhoewel sommige dames hier nog wel eens een graantje extra proberen mee te pikken! Ga je bv 3 uur de kamer op met een dame en doe je 20 standjes, waarvan 4x anaal en 3 hoogtepunten, waarvan 2x FT, dan betaal je in totaal Euro 250 (50+5x25+50(AV)+25(FT)). Ga je met 2 of meer dames de kamer op, dan betaal je elke dame het bedrag volgens bovenstaand schema. Wil je echter dat de dames onderling een lesbo show doen (dwz elkaar zoenen, maar ook beffen e.d.) dan betaal je daar per dame 50 euro extra voor.

Template in Excel op aanvraag beschikbaar :D (jawel, nog een ijsbeer met een spreadsheet! ;-))

-Hoe zit het met de medeijsberen (lees algemene sfeer van de bezoekers)? Men loopt daar toch zowat door elkaar opzoek naar een gemeenschappelijk doel:rubbel:

In het algemeen heb je geen last, maar eerder gemak van je mede-ijsberen. Een ervaren ijsbeer kan je op weg helpen, en wat tips geven. Als je alleen wilt zijn, kan dit ook. Je zult geen geduw/gevecht om de loslopende vrouwen zien, vooral ook omdat het aantal mooie vrouwen dit totaal niet nodig maakt en de ijsberen elkaar (veelal) met respect bejegenen.

Officieel is er voor de dames een animeerverbod, dwz dat ze de ijsberen niet (continu) mogen lastig vallen om je maar over te halen met hen naar de kamer te gaan. Sommige dames nemen dit wel heel letterlijk op en zitten de hele avond doodstil in een hoekje te wachten.........tot er een ijsbeer uit zijn hol komt en de dame aanspreekt. Soms zit hier dan nog een onverwacht toppertje tussen ook! Andere dames (vooral in en rondom de kino) negeren dit animeerverbod volledig en zijn echt op jacht en zetten alle middelen in om jet in hun holletje te lokken! De meeste dames zijn echter afwachtend, maar lachen vriendelijk en spreken je zo neutraal mogelijk aan, om te kijken wat er volgt. Het initiatief ligt dus bij jou, neemt de tijd, maar "verleiden" van een dame is nog nooit zo makkelijk geweest :-) (1 van de charmes van dit soort clubs)

-En als je een meid die je benaderd niet leuk genoeg vindt, hoe wendt je ze dan af?

Altijd lastig punt, zeker als je niet goed nee kan/durft te zeggen. MAar ook hier geldt: neem de tijd, zeg gewoon dat je (nu) even geen zin hebt, of de dame je type niet is. Ook de dames zitten hier maar met 1 doel, dus als er niets te halen is, zullen ze snel stoppen met je aandacht proberen te vragen (hoe anders kan dit soms zijn in het "echte" leven!?).

Normaliter begint de tijd bij het betreden van de kamer. Kijk altijd ook zelf (enigszins opzichtig!) op je klokje, om zo duidelijk te maken dat je precies weet hoe laat het is. Officieel is het zo dat het 2e half uur na 30 minuten in gaat, ben je dus 31 minuten met een dame op de kamer geweest, dan zou je voor 1 uur moeten betalen (en dus beter voor hetzelfde geld nog 29 minuten lol met haar hebben kunnen maken!). Ongeschreven regel is echter dat een dame netjes aan je vraagt of je een half uur of een uur (of langer) wilt, een subtiele opmerking maakt als de tijd (bijna) om is, en ook niet op een paar minuutjes kijkt. 35-40 minuten voor de prijs van een half uur komt dan ook voor, maar wees ook zelf niet te flauw door 55 minuten te willen voor de prijs van een half uur. Geef zelf vooraf aan wat en hoe lang je wilt. Bij een dispuut (komt gelukkig zelden voor!) ga je in overleg met de Thekefrau.

In GT zijn alle consumpties (behalve champagne) inbegrepen bij de entreeprijs. Neem dan ook gerust een biertje. Het is echter niet gewenst om als een typische hollander 20 bier naar binnen te hijsen, vooral omdat de dames een hekel hebben aan dronken mannen, en je zelf er ook niet beter van gaat performen op de kamer!

Veel succes, wanneer is je vuurdoop?

gr

MM

dharma
12 juli 2006, 22:10
Dharma is ook een lezer.
Dharma heeft PHG of Gt ook nog niet van binnen gezien.- Maar Dharma zit met GEEN van de vragen waar HL30 mee zit!?
Dharma denkt dat HL30 de topics niet of heel slecht gelezen heeft.
En wat de omgangsvormen betreft denkt Dharma dat je - om te beginnen - "Meiden" alvast beter gewoon dames of meisjes noemt.:keineahnu

Willem2
12 juli 2006, 22:17
Hallo allemaal. Ik ben zelf nog onbekendmet de sauna/FKK clubs. Let wel NOG niet:teuflisch . Na het lezen van de topics hierover rest mij nog een aantal vragen:

Eerst wilde ik verwijzen naar de FAQ (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18) maar ik lees daarna van je dat die wat onduidelijk is. Daarom wat antwoorden.

Ja 50 euro voor de entree. Daarvoor kan je de hele dag daar blijven. Sauna, eten en drinken , badjas, handdoek, slippers allemaal bij de prijs inbegrepen.
Indien je met een dame de kamer opgaat kost dat 50 euro voor een half uur. Daarin zit PZC (Pijpen Zonder Condoom en neuken alle standen inbegrepen)Het volgende half uur is +25 euro. Een uur zonder extra's is dus 75 euro.
FT (zoek de afkortingenlijst ;) ) oftewel het klaarkomen in de mond kost ook +25 euro. Anaal is +50 euro. Beide extra's uiteraard in overleg met de dame want niet iedereen biedt alles aan.

Ja meestal zijn er genoeg dames voor het aantal heren. Dus dat geeft niet zo heel veel problemen. En anders moet je wat strategisch gaan staan , maar dat merk je vanzelf wel als je daar bent ;)

Als je een nieuwe ijsbeer bent dan ruiken de dames dat :eek: . Zorg dus dat je eerst gaat douchen :D . Dames kunnen je aanspreken of wachten netjes op een stoel totdat jij contact zoekt. Loop als nieuweling niet naar de Kino?Bioscoop dames hebben de neiging om je op te eten.
Voor de rest gewoon even rustig acclimatiseren en dan pas een keuze maken. Eerst even kijken hoe een IJsbeer het doet ;)

Net zoals in het dagelijkse leven....... gewoon netjes zeggen dat je geen zin hebt en weglopen. Sommige dames kunnen inderdaad wel hardnekkig zijn. Zie Eva/Alex bij de PHG. Lin (GT) kan je ook meteen opeten....

Dat hangt erg van de dame af. Maar meestal zodra ze een sleutel heeft dan begint de tijd te tellen. Ik hoop altijd maar dat mannen en vrouwen de tijd vooraf en achteraf "eerlijk" verdelen.

Ja...........maar gedraag je AUB. Nederlanders hebben een niet zo'n goede naam in Duitsland vanwege te veel drank. Daarnaast zijn er regelmatig controles van de politie zodra je bij een club wegrijdt. Zowel GT als PHG.

Ja redelijk wat vragen en ik denk dat je met even wat meer lezen de antwoorden ook wel gevonden zou hebben ;) .
Maar succes ermee......

Groeten Willem2

Willem2
12 juli 2006, 22:18
Kijk eens hoe vaak je toch antwoord krijgt :D

Vriendelijke ijsberen hé

Groeten Willem2 :wink:

Tiga
13 juli 2006, 07:08
En aangezien er flink met afkortingen gegooid wordt, hier een lijst met de betekenis:

Afkortingen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506)

Grt
tiga

Stiffmaster
13 juli 2006, 21:33
Hallo HL30,

Het zou verstandig zijn om via meetingpoint te kijken of het mogelijk is om met een ervaren ijsbeer een keer via IM af te spreken om te kijken hoe het er aan toe gaat, het is zoals het al wordt aangeduidt, een heerlijk vers hapje voor de dames daar :teuflisch , ze ruiken het en ik denk uit ervaring dat dat na het douchen nog steeds zo is en ze voelen dat je nieuw bent in het paradijsje. Nogmaals laat je niet gek maken anders kost het je een vrachtje eurie`s, maak duidelijke afspraken en bij twijfel laat maar links liggen er zijn er nog meer, verder wens ik je veel wijsheid en genot toe, je zult het beide nodig hebben :lostit: :freu:

Jorah Mormont
14 juli 2006, 00:16
Hallo HL30,

Het zou verstandig zijn om via meetingpoint te kijken of het mogelijk is om met een ervaren ijsbeer een keer via IM af te spreken om te kijken hoe het er aan toe gaat, het is zoals het al wordt aangeduidt, een heerlijk vers hapje voor de dames daar :teuflisch , ze ruiken het en ik denk uit ervaring dat dat na het douchen nog steeds zo is en ze voelen dat je nieuw bent in het paradijsje. Nogmaals laat je niet gek maken anders kost het je een vrachtje eurie`s, maak duidelijke afspraken en bij twijfel laat maar links liggen er zijn er nog meer, verder wens ik je veel wijsheid en genot toe, je zult het beide nodig hebben :lostit: :freu:

Misschien is het een idee dat HL30 op 28 juli een kijkje komt nemen in GT. Dan zijn er veel ervaren ijsberen welke hem zeker willen begeleiden.

Ik zou zeggen, Succes:wink:

BR, Sonny

HL30
16 juli 2006, 22:06
@Koos en Sonny
Na het lezen lijk het me wellicht een beter idee om met wat ervarenere personen op verkenning te gaan, aangezien ik zo groen als wat ben:D .
De 28ste gaat me echter niet lukken, aangezien ik zaterdag in de vroege uurtjes al in het noorden des land aanwezig moet zijn (verplichtingen):mad:
Ik laat wel weten wanneer ik mijn debuut ga maken. Hopelijk zijn er dan ook 'mentoren' aanwezig;)

uurtje
16 juli 2006, 22:33
Nog een goede tip: neem nooit meer geld mee dan je kunt/wilt uitgeven. FKK's zijn in vergelijking met "normale" nederlandse gelegenheden een paradijs. Je zou weleens te hart van stapel kunnen lopen en berouw komt altijd na de zonde...

HL30
17 juli 2006, 20:53
Dank je wel he Uurtje! Laat me nu nog meer hunkeren:rofl: :hammer: :bowlol:

MiniME
17 juli 2006, 22:36
Nou HL30, laat maar weten wanneer je gaat, vrijdag zijn bv MT en MM er weer!

HL30
21 juli 2006, 22:35
Dit weekend ben ik weer in het Limburgse. Als ik me niet kan inhouden steek ik wellicht de grens over:green_smi .Anders in augustus. Aangezien ik, zoals eerder vermeld, een groentje ben kan ik alle advies en raad gebruiken om daar niet levend opgevroten te worden. Immers, 'nee' kan ik spellen maar niet zeggen. :ranting2:
Als 1 van jullie mij daar ziet ben ik goed aan te spreken. En herkenbaar ben ik. Aziatisch (brengt toch wat meer kleur onder de ijsberen). Zelf ben ik 30, maar men schat mij over het algemeen 25. :prost:

deux deux
22 juli 2006, 11:07
Ga je bv 3 uur de kamer op met een dame en doe je 20 standjes, waarvan 4x anaal en 3 hoogtepunten, waarvan 2x FT, dan betaal je in totaal Euro 250 (50+5x25+50(AV)+25(FT)). Ga je met 2 of meer dames de kamer op, dan betaal je elke dame het bedrag volgens bovenstaand schema. MM

Zo Minime, las je voor uit eigen werk ?:D :D

MiniME
22 juli 2006, 20:38
Zo Minime, las je voor uit eigen werk ?:D :D

hahaha, zou zomaar kunnen! :D Nee hoor, AV heeft deze jongen nog nooit gedaan in GT :cool:

waar blijft Deux-Deux eigenlijk, zie hem nooit meer..........? ;-)

099
24 juli 2006, 20:31
Origineel gepost door MiniME
Ga je bv 3 uur de kamer op met een dame en doe je 20 standjes, waarvan 4x anaal en 3 hoogtepunten, waarvan 2x FT, dan betaal je in totaal Euro 250 (50+5x25+50(AV)+25(FT)). Ga je met 2 of meer dames de kamer op, dan betaal je elke dame het bedrag volgens bovenstaand schema. MM

MiniMe

Ik moet je even in de reden vallen.
50 extra voor anaal is en blijft, al doe je dit 4 keer op de 20 standjes.
Maar kan een dame niet voor elke FT appart afrekenen als ze dit wil ?
Of hangt dit van dame tot dame Af?

Jansen
24 juli 2006, 20:46
Dit weekend ben ik weer in het Limburgse. Als ik me niet kan inhouden steek ik wellicht de grens over:green_smi .Anders in augustus. Aangezien ik, zoals eerder vermeld, een groentje ben kan ik alle advies en raad gebruiken om daar niet levend opgevroten te worden. Immers, 'nee' kan ik spellen maar niet zeggen. :ranting2:
Als 1 van jullie mij daar ziet ben ik goed aan te spreken. En herkenbaar ben ik. Aziatisch (brengt toch wat meer kleur onder de ijsberen). Zelf ben ik 30, maar men schat mij over het algemeen 25. :prost:

Als het feestje op vrijdag avond 28 juli is afgelopen komen we weer terug op donderdag avond 3 augustus en dan doen we het gewoon weer over.
Jansen bouwt altijd feestjes als hij er is in GT.
Mij herken je wel ook (ik ben blank maar breng wel kleur onder de ijsberen en ik ben 50 maar men schat me 40 heb een witte handdoek om en mooie vrouwen om me heen.
Vraag aan de duitse Sarah wie haar beste vriend is op die avond !!!!

Babbel
24 juli 2006, 20:52

Die ijsbeer die haar die avond het meeste geld gaat geven ;) :D
En dan is het plaatje rond

Babbel :wink: :wink:

MiniME
24 juli 2006, 20:54
MiniMe

Ik moet je even in de reden vallen.
50 extra voor anaal is en blijft, al doe je dit 4 keer op de 20 standjes.
Maar kan een dame niet voor elke FT appart afrekenen als ze dit wil ?
Of hangt dit van dame tot dame Af?

De regel is 1x 25 euro extra, los van hoe vaak jij en de dame FT doen/kunnen/willen. Sommige dames hebben er een handje van om hier toch per keer 25 euro voor te vragen (sommige vragen echter weer niets extra voor FT).

Kortom: de regels zijn wel helder, maar soms worden ze wat ruim geinterpreteerd.

Babbel
24 juli 2006, 21:00
(sommige vragen echter weer niets extra voor FT).

.

Dat moet in de fabeltjeskrant :lostit:

Babbel ;)

HL30
25 juli 2006, 17:59
Als het feestje op vrijdag avond 28 juli is afgelopen komen we weer terug op donderdag avond 3 augustus en dan doen we het gewoon weer over.
Jansen bouwt altijd feestjes als hij er is in GT.
Mij herken je wel ook (ik ben blank maar breng wel kleur onder de ijsberen en ik ben 50 maar men schat me 40 heb een witte handdoek om en mooie vrouwen om me heen.

Allemaal door de weekse avonden. Hoeven jullie niet te werken over dag:thefinger ? (velen hier op forum moeten toch een behoorlijke afstand afleggen om in GT te geraken). En toch de kei harde valuta hebben om GT te sponsoren. Zal bijna denken dat jullie allemaal aan het rentenieren zijn. Nee, ik ben slechts een doorsnee burger die moet beulen:angryfire , dus door de weeks is voor mij moeilijker. Lijk me toch niet de bedoeling om GT te verlaten met een snelle wip. Daarvoor bezoek ik wel de Limburgse Walletjes (ook niet mis op zich, mooie dames maar wel zo chargrijnig dat je denkt te willen skippen).

En Jansen, je omschrijving is erugh duidelijk:nee: Blank en toch kleuren in de toko brengen......zeker gekleurd haar. Met een witte badjas zal je wel opvallen tussen de rest. gelukkig heb je wel een aparte achternaam:baeh:

Maar goed, komt tijd, komt HL30. Tot in GT:ola2:

En nog een vraag, hoe lang blijven jullie gemiddeld in GT? Lijk me opzicht wel top om daar een paar uurtjes te relaxen in zijn breedste zin. Dus niet alleen dames douwen, maar ook echt genieten van andere faciliteiten zoals de whirlpool, diner, etc. Echter denk ik dat ik bij mijn eerste keer toch te nerveus en hyper ben om te kunnen ontspannen en laat staan eten.....Maar aan de sfeer hier op het forum te zien zal het wel relaxed zijn.

GT-junky
25 juli 2006, 18:40
En nog een vraag, hoe lang blijven jullie gemiddeld in GT? Lijk me opzicht wel top om daar een paar uurtjes te relaxen in zijn breedste zin. Dus niet alleen dames douwen, maar ook echt genieten van andere faciliteiten zoals de whirlpool, diner, etc. Echter denk ik dat ik bij mijn eerste keer toch te nerveus en hyper ben om te kunnen ontspannen en laat staan eten.....Maar aan de sfeer hier op het forum te zien zal het wel relaxed zijn.

Voor minder dan een uurtje of 4 a 5 ga ik echt niet meer. 't Is veel te gezellig om alweer na een paar uur te vertrekken. A.s. vrijdag ga ik waarschijnlijk van 11.00 u tot 01.00 u.

Groeten en misschien tot ziens in GT, Gt-junky

Rex
25 juli 2006, 21:41
Allemaal door de weekse avonden. Hoeven jullie niet te werken over dag:thefinger ? (velen hier op forum moeten toch een behoorlijke afstand afleggen om in GT te geraken). En toch de kei harde valuta hebben om GT te sponsoren. Zal bijna denken dat jullie allemaal aan het rentenieren zijn.

HL 30 ,

je hoeft ook niet per se doordeweeks naar de clubs te gaan, het weekend is een uitstekend alternatief, itt vele clubs in NL die alleen door de weeks geopend zijn en bovendien kun je best toch weleens een keertje vrijnemen als je doordeweeks wilt, lijkt me geen probleem toch..............:rolleyes:

Misschien zien we elkaar a.s. vrijdag??:confused:

Jansen
25 juli 2006, 22:02
En nog een vraag, hoe lang blijven jullie gemiddeld in GT? Lijk me opzicht wel top om daar een paar uurtjes te relaxen in zijn breedste zin. Dus niet alleen dames douwen, maar ook echt genieten van andere faciliteiten zoals de whirlpool, diner, etc. Echter denk ik dat ik bij mijn eerste keer toch te nerveus en hyper ben om te kunnen ontspannen en laat staan eten.....Maar aan de sfeer hier op het forum te zien zal het wel relaxed zijn.[/QUOTE]

IK heb vaak dat ik rond 18.00 u kom en weer om 22.00 u vertrek uit GT
of in PHG rond 19.00 u tot 22.00u.
Dus gewoon werke overdag en s,avonds naar de sporschool:thefinger

HL30
25 juli 2006, 22:08
@Rex
zoals ik eerder vermelde moet ik zaterdag ochtend as in de vroege ochtend in het Noorden des lands zijn. Vrijdag zit voor mij er helaas niet in. Heb ik iig nog even tijd om aan mijn conditie te werken:rofl: Of niet Jansen

Jansen
25 juli 2006, 22:18
@Rex
zoals ik eerder vermelde moet ik zaterdag ochtend as in de vroege ochtend in het Noorden des lands zijn. Vrijdag zit voor mij er helaas niet in. Heb ik iig nog even tijd om aan mijn conditie te werken:rofl: Of niet Jansen

Ik zwaai wel zaterdag morgen als ik je tegen kom op de A2 of A67 want ik moet al heel vroeg in het zuiden zijn.
Ga dus vrijdag op tijd weg rond 22.00 u.:thefinger

HL30
26 juli 2006, 19:07
Ik zwaai wel zaterdag morgen als ik je tegen kom op de A2 of A67 want ik moet al heel vroeg in het zuiden zijn.
Ga dus vrijdag op tijd weg rond 22.00 u.:thefinger

Dank je wel voor het hard inwrijven he Jansen:moon:

Jansen
26 juli 2006, 20:52
Dank je wel voor het hard inwrijven he Jansen:moon:

Je begrijpt me verkeerd.
Ik moet zaterdag naar het zuiden voor zaken niet om te neuken,kijk dit is wel duidelijk toch ?:rofl: