PDA

Volledige versie bekijken : Lily ( Kosovo)



MiniME
15 juni 2011, 15:08
Voor de vaste PSR ganger is Bosnische Mandy bekend als vaste waarde. Een van de toppers, en altijd veel op de kamer te vinden. Ook deze keer leek ik haar niet te pakken te krijgen, en dus maar naast een ander leuk meisje plaats genomen: Lily. En wat blijkt: komt ook uit Bosnie..........en heeft zowaar dezelfde stem / maniertjes als...........haar oudere nicht Mandy! :cool:

Dit vroeg om meer onderzoek, en dus nader kennis gemaakt met deze spring in het veld. Duidelijk te zien dat ze nog niet met PP had kennisgemaakt, gelukkig, ik was dus nog op tijd! :biggrin:

De bedoeling was om ge-2-en de kamer op te gaan, maar daar kwam Mandy ook net terug van de kamer.........en toen gelijk maar een dreier er van gemaakt. Prima sessie, ze heeft duidelijk minder ervaring dan Mandy, maar dan zal nog wel komen :cool:

======================

Naam : Lily

Nationaliteit/Taal : Bosnie / Duits

Leeftijd : 19

Haarkleur/-lengte : bruin, halflang

Lengte dame : 162

Postuur/Cupmaat : B mooi naturel

Service: TZ, PZC, beffen, NMC, FT, MMT

Voordelen: nu nog onschuldig meisje, alsof je met de jonger Mandy aan de gang bent

Nadelen: PP zal haar zeer binnenkort wel gaan bederven :biggrin:

Pistol Pete
15 juni 2011, 17:21
Als ze er vanavond is zou dat zomaar kunnen gebeuren :)

Nog 150 km te gaan, lily here i come, i come ...




Voor de vaste PSR ganger is Bosnische Mandy bekend als vaste waarde. Een van de toppers, en altijd veel op de kamer te vinden. Ook deze keer leek ik haar niet te pakken te krijgen, en dus maar naast een ander leuk meisje plaats genomen: Lily. En wat blijkt: komt ook uit Bosnie..........en heeft zowaar dezelfde stem / maniertjes als...........haar oudere nicht Mandy! :cool:

Dit vroeg om meer onderzoek, en dus nader kennis gemaakt met deze spring in het veld. Duidelijk te zien dat ze nog niet met PP had kennisgemaakt, gelukkig, ik was dus nog op tijd! :biggrin:

De bedoeling was om ge-2-en de kamer op te gaan, maar daar kwam Mandy ook net terug van de kamer.........en toen gelijk maar een dreier er van gemaakt. Prima sessie, ze heeft duidelijk minder ervaring dan Mandy, maar dan zal nog wel komen :cool:

======================

Naam : Lily

Nationaliteit/Taal : Bosnie / Duits

Leeftijd : 19

Haarkleur/-lengte : bruin, halflang

Lengte dame : 162

Postuur/Cupmaat : B mooi naturel

Service: TZ, PZC, beffen, NMC, FT, MMT

Voordelen: nu nog onschuldig meisje, alsof je met de jonger Mandy aan de gang bent

Nadelen: PP zal haar zeer binnenkort wel gaan bederven :biggrin:

MiniME
15 juni 2011, 17:50
Als ze er vanavond is zou dat zomaar kunnen gebeuren :)

Nog 150 km te gaan, lily here i come, i come ...

O jee, wie kan haar nog waarschuwen! ;)

Veel plezier in ieder geval!

Twinangel
18 juni 2011, 22:46
Lily komt uit Kosovo Albanië en niet uit Bosnië.

Admin
18 juni 2011, 23:26
Lily komt uit Kosovo Albanië en niet uit Bosnië.
Delicaat zou ik zeggen!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kosovo
Bij dames die uit het voormalig Joegoslavië komen is de afkomst altijd wat twijfelachtig. Kosovo Albanië is eigenlijk geen staat, Bosnië en Herzegovina wel. Dit gaat mijn petje te boven!

Admin.

Twinangel
19 juni 2011, 17:06
Ik was gisteren aan tafel met deze jongedame en sprak haar aan in het Servo-Kroatisch. Ze keek me aan of ik Chinees aan het praten was. Bosniers spreken en verstaan Servo-Kroatisch. Albanezen hebben een eigen taaltje wat totaal niet lijkt op Servo-Kroatisch. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit in DVP-land.

Big30
19 juni 2011, 17:42
Ongetwijfeld zal ze wel uit Kosovo komen. Blijft altijd lastig deze regio als het gaat om afkomst zeker als ze tot een etnische minderheid behoren in een land. Ik heb er Kosovo van gemaakt en nu maar hopen dat de VN hier niet meeleest!

MiniME
19 juni 2011, 20:45
Zou er maar zeer voorzichtig mee zijn, zoals de mods al zeggen: delicaat onderwerp. Bosniers mogen dan wel Kroatisch en Servisch verstaan, echt blij worden ze er niet om de taal van hun "buurland" te spreken (NNederlanders doen ook wel eens of ze geen Duits spreken) en aangezien haar volle nicht (Mandy) zeer zeker volledig Bosnisch is, weet ik het zo net nog niet. Goed, nu staat ze er dus op als Kosovaar.........maar hopen dat haar familie dat niet ziet :cool:

beffer69
19 juni 2011, 21:13
IDD, net zo min als de Belgen het leuk vinden als gevraagt wordt, bist du Hollander..................................dan springen we ook uit ons berevel!!!

MiniME
15 juli 2011, 08:42
Lilly is sinds kort fel blond. Ben meer van het donkerharig, maar het staat haar wel ok. Service nu op nivo van haar nichtje Mandy (top dus!).