PDA

Volledige versie bekijken : Dupke's filipijnen tour



dupke
16 juni 2011, 11:30
Wel wel,

Terug uit het parardijselijke filipijnen en ter plaatse geen tijd gehad om ook maar iets te posten.

Niet getreurd, het reisverslag komt er de volgende dagen aan.

Ik ga voor het gemak alles hier maar posten, dan staat het bij elkaar ook al heeft het niks met Mirrors meer te maken

Deel 1 :

De voorafgaand aan de heenreis tot dag 1.

Zoals voorheen al vermeld, op zowel piatnight.com als chizmiz.net wat onderzoek gedaan naar alles wat den Foots mij vergeten was te vertellen de vorige keer.

Een beetje zitten chatten en mailen met andere piatnight members en een meeting belegd met enkele leden van piatnight in lost in asia, een kleine perimeter bar vlak naast het clarkton hotel. Eén van die gasten wees me op het bestaan van Chizmiz.net en 2 dagen voor vertrek lees ik daar verontrustend nieuws aangaande mijn terug vlucht vanuit Manilla naar Kuala Lumpur in Maleisie. Die was al weken aan een stuk geannuleerd en alle reizigers waren omgeboekt naar een vlucht eerder op de dag.

De dag van vertrek navraag gedaan op de luchthaven , en inderdaad, oops, het reisbureau dat met het ticket verkocht had was inderdaad 'vergeten' me hiervan op de hoogte te brengen.
Al bij al toch goed van even op Chizmiz te gaan lezen.

De heenvlucht was een totale uitputtingsslag voor mij, 's ochtends naar het station eindhoven , dan met de trein naar schiphol voor net geen 18 euro om aldaar om 9 uur in te chekken voor de vlucht naar Manilla via Kuala Lumpur.

Vliegtuig vertrok in Schiphol om 12 uur en 12 uur later om middernacht geland in Maleisie zonder ook maar een oog dicht gedaan te hebben. 4 uur wachten op de 3,5 uur durende vlucht naar Manilla.

Lokale tijd iets na 14 uur aangekomen , Migratie en Douane ging vlot en het ophalen van de koffer was een fluitje van een cent.

45 min later met een yellow cab taxi na het 5 star bus station in Pasay/manilla( 5 min ritje) , voor de bus naar Angeles city ( 1 en 3/4 uur)

Taxi : 280 peso, de bus 141 peso , ja ja met een pese/euro koers van 61 peso voor een euro..

Rond 18 uur aangekomen in net bus station van Dau en voor 100 peso met de trike naar het clarkton hotel: geen slechte deal, normaal willen ze nu al 150 peso's de afzetters daar...

Inchek in het hotel, zelfde type kamer als vorig jaar, via chizmiz een 15% korting gekegen en 2750 peso per nacht betaald : een 45 euro.

Daarna voor 9 euro genieten van een all you can eat buffet, even uitbuiken op de kamer en dan naar Mirrors Belgische chokolade leveren aan de 5 schoonheden van vorig jaar.(voor Foots: Jocelyn, Nena, marilyn en haar zus christine die daar nu trexia heet en JM)

Trexia is nu een spotlight dancer geworden en man o man heb ik daar wat mooie foto's en video's van.... De shows zijn in kwaliteit er erg op vooruit gegaan tov vorig jaar.

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/trexia.JPG

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/trexia2.JPG

en Ja , Sexmachine had gelijk, toch maar Joselyn gebarfined die avond... goede nacht mee gehad maar duidelijke afspraken gemaakt dat ik ging butterflyen en dat er geen langdurige romance in zat ...

Gedurende de ganse heenreis geen oog dicht gedaan, en zoals verwacht na middernacht hoewel dood moe kon ik de slaap maar niet vatten, niet getreurd, Joselyn wist hier wel raad mee...

dupke
16 juni 2011, 11:31
Dag 2:

Vrij lang blijven liggen in bed, en toch owv de Jetlag erg moe opgestaan.
Na het verplichte ochtendnummertje gaan ontbijten met Joselyn en daarna afscheid genomen onder het mom dat ik naar de Piatnight meeting moest op zondag namiddag om mijn lidkaart te gaan halen.

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/jovelyn.JPG

In lost in asia kennis gemaakt met enkel andere piatnight leden en een leuke tijd met de meiden daar gehad, rond 16 uur samen met één van die gasten naar het Lewis grand hotel voor de Chizmiz meeting om mijn Chizmiz kaart te halen ( 2,5 euro die me 100en euro’s korting zou opleveren tijdens mijn verlof). 10 aanwezige leden, waaronder ongeveer de helft expats.
Deze gasten leven in Angeles city en kennen beste bars, de beste meiden, kortom je snapt wel, hier komt een barhop van.

Via Lolipop naar Treasure island naar one eyed wench …

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/one%20eyed%20wench%20girl.JPG

lap daar had ik al prijs en ‘Rose’ ging mee op de rest van de barhop voor de luttele prijs van 1500 peso of 25 euro. Nog even langs Atlantis,


https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/atlantis.JPG
Blue Nile naar golden nile via één of ander binnenverbinding die je moet kennen om ze te vinden en uiteindelijk met mijn pocet rocket naar het hotel..

Goede meid niks op aan te merken maar geen keeper. En ik had een veel veel knapper stuk leren kennen die avond, Weng. Zo zot als een deur…

dupke
16 juni 2011, 11:31
Dag 3:
Na wat nachtelijke en ochtend vergaderingen met Rose samen gaan ontbijten en haar in de trike gezet richting afzender.

In de namiddag een beetje geld gaan wisselen bij Norma’s op fiels, die geven een betere koers als het hotel : 62.4 peso voor een euro : maar tip : wissel dag per dag wat je nodig hebt , de zakkerrollers liggen op de loer en laat de rest in de safe in je hotel.

Vervolgens een beetje gaan shoppen in Sm mall en dan pool gaan spelen met de gasten van Chizmiz in het lewis grand.
Vervolgens Barhop met Weng en enkele van de chizmiz : Candy bar, Det 5, en later op de avond Camelot, Lancelot, Forbidden city, en ik denk Club Asia.
Moe maar voldaan samen met Weng naar het hotel….

Gouden tip, als je daar bent schaf je zo snel mogelijk een lokale sim kaart voor je gsm een geef de meiden je tel nr… Zo heb ik met weng kunnen afspreken.

Foto's posten : ik zal kijken wat mogelijk is, voorlopig enkel op aanvraag in te zien.

dupke
16 juni 2011, 11:32
Dag 4,
Rustig een beetje chillen bij de pools met Weng en enkele andere gasten en in namiddag en na het avond eten in het clarkton toen Weng weg moest samen met één van die gasten , ik zal hem Didi noemen aan een zoveelste barhop begonnen. Zo rond een uur of 10 krijgt Didi een sms van een meid die hem herkend had toen we in club champagne zaten. Ze was daar samen met een vriendin en wilde ons ontmoeten.
Een beetje een wij zijn daar en komen straks naar daar en dan zijn de meiden weer naar daar spelletje maar tegen een uur of 12 zaten we allen samen in club Camelot.
Blijkbaar wilden de meiden daar opnieuw aan de slag want ze waren met mamasan aan het praten…
Wij weer weg en een kwartier later sms .. waar zitten julie, mijn vriendin zit je vriend wel zitten voor vannacht…
Ik had mij voorgenomen niks met een freelancer te beginnen maar dit was zoiets er tussen in, deze meiden waren ex barmeiden en waren terug aan het ‘solliciteren’ om opnieuw te beginnen in club Camelot. Barfine daar ligt op 1800 peso.

Na nog wat heen en weer geloop en gepraat over mamasam heeft ons samen gezien en ze wil wel meegaan maar wil dan meer geld omdat ze barfine moet betalen aan mamasan hoewel ze daar niet werkt en die shit Jovelyn zo heet ze duidelijk gemaakt: ik betaal 1500 all in deze nacht, up to you , als ze geld aan mamasan wil geven komt het uit haar portemonee… Twijfel twijfel, ik loop allen weg rond 10 voor 3 ’s nachts omdat de laatse schuttle naar het clarkton om 3 uur ’s nachts vertrekt en raad eens 5 voor 3 daagt Jovelyn samen met haar vriendin toevallig op aan de shuttle.
Ik vertek met Jovelyn in de nacht, mijn Vriend Didi met haar vriendin.
Een prachige veel te korte nacht volgt..

dupke
16 juni 2011, 11:32
Dag 5
Voor de volgend dagen had ik een hotelltje in subic aan de kust geboekt. Het Arizona resort.

Ik had al een shuttledienst geregeld voor mezelf bij kokomo’s om me voor 500 peso met een minibusje naar subic te rijden : een ritje van ongeveer 1 ½ uur.
Jovelyn was me zo goed meegevallen dat ik haar beloofd had dat als er nog plaats op de shuttle zou zijn ze mee mocht gaan. Na wat discussie ging ze akkoord met 1000 peso per dag.
Ik en Jovelyn hadden geluk en voor 500 peso extra ging ze mee naar Subic.

Onderweg besef ik dat die 1000 Peso eigenlijk wel erg laag is : de normale barfine is 1800 peso waarvan ze de helft krijgt en dan nog een tip erboven op normaal gezien.
Ik laat haar weten dat als ze ‘goed is voor mij’ er nog een mooie tip boven op komt zodat ze gemiddeld aan 1500 peso per dag + kost en inwoon zit.

We checken in in het Arizona resort en zodra ik de kamer zie zakt me de moed in de schoenen … een 4000 peso kamer die in niks gelijkt op de mooie kamer op de foto op internet. Ik zie aan haar blik dat ze de kamer bespottelijk duur vindt voor wat het is want ze heeft me zien betalen en weet wat de kamer kost.

We gaan wat wandelen langs het strand en bekijken enkele andere hotels totdat we aan het wild orchid resort komen : 5000 peso na korting voor een prachtige kamer aan de beach side.
We verhuizen dezelfde avond nog , ik annuleer het 1e hotel en slik een 4000 peso verlies op de kamer voor 1 nacht.

Who cares, de rest is bespottelijk goedkoop hier. We gaan een All you can eat bbq met T-bone steak eten voor 600 peso en trekken ons nadien in onze honnymoonsuite met jacuzzi terug voor de nacht.

dupke
16 juni 2011, 11:33
Dag 6,7 en 8 : de leerschool
Dag 6 gaat voorbij met zwemmen samen met Jovelyn in het prachtige zwembad van het wild orchid, uit eten gaan in de blue rock en een barhop om de bars van Subic te verkennen.
In Catwalk zie ik een mooie meid op een verhoog met danspaal supersexy dansen en laat terloops aan Jovelyn vallen dat ik haar wel erg sexy dansen vindt.
Ze vraagt , zal ik haar naar ons roepen en een lady drink geven , ik ga akkoord.
Christine komt naar ons toe en onder het nuttigen van een ladydrink van 150 peso praten we het volgende half uur onder ons gedrieën.
Beide dames zien een Triootje niet zitten dus na haar drankje gaat Christine terug dansen en ik ga verder met Jovelyn barhoppen en uiteindelijk terug naar het hotel.
De volgende dag : dag 7 hetzelfde scenario, zwemmen, uit eten, barhoppen, Chistine krijgt een drankje en we gaan terug naar het hotel zonder Christine. Deze keer had ik wat meer aandacht voor Christine, niet met opzet maar dat was Jovelyn niet ontgaan en ’s nachts in het hotel krijg ik de vraag of ik graag Christine wil barfinen van Jovelyn.
Ik laat haar weten dat ik Christine leuk vindt maar met haar naar subic gekomen ben en aangezien geen van beide meiden in is voor een trio antwoordt ik haar up to you.

Dag 8: gedurende het zwemmen met Jovelyn komt het gesprek terug op Christine… Als ik haar wat geld voor eten en drinken mee gaf zou Jovelyn me van 6 tot 11 vrij spel geven met Christine.. Ik vraag nog of ze zeker is , geen probleem, kom alleen niet met haar naar blue rock waar zij tijdens de avond zou zijn.

Ik denk dit gaat goed en geef haar 1500 peso voor eten en cocktails en trek naar Catwalk om Christine te halen en ga met haar uit eten bij Sheavens, een ander goed hotel/restaurant.
Christine is leuk op de kamen, we drinken nadien nog een cocktail aan de hotel bar, en ik ga terug naar de kamer met Christine voor ronde 2. Rond 10u15 sms van Jovelyn. Ze is zat, moe en wil terug naar de kamer komen, waar ik ergens ben.
Ik werkt Christine de kamer uit en na wat op en af gesms komt Jovelyn zo zat als een kannon naar de kamer. Ik krijg mijn eerste ervaring met een Jaloerse filipina te verwerken… Verrek wijven zijn hetzelfde over heel de wereld. Ja zeggen en nee menen.
Heel de nacht komt er geen woord meer uit, de volgende morgen krijgt ze de keus, ofwel die flauwe kul stoppen en we praten het uit of een enkeltje terug naar Angeles city..
Ze kiest voor de centen en draait bij…
Blijkbaar hadden de andere meiden haar minder mooie woorden in Tagalog de lokale filipijnse taal naar haar hoofd gesmeten toen ik met Christine zat te praten. Vrouwen en ego’s …

dupke
16 juni 2011, 11:34
Dag 9: Zondag:

Vroeg uit de veren vandaag met de shuttle terug naar Angeles City:
Deze kan je boeken in Kokomo’s in Angeles of bij Treasure Island resort in Subic. Kost : 550 peso enkel of retourtje voor 1000 peso. Je krijgt coupons voor gratis drinks en korting in verschillende bars in Angeles dus eigenlijk is de rit gratis.

Om 10 uur pickup aan het Wild orchid gevraagd en stipt op tijd stopt het minibusje.
We zijn de enige klanten die op zondag terug naar Angeles gaan. Onderweg even stoppen voor benzine : 600 peso of een kleine 10 euro voor 14,85 liter : ja dat bestaat ook nog. Rond half 12 komen we aan in Angeles en check ik terug in in het Clarkton hotel. Even wachten op de kamer: in de tussentijd brunchen met Jovelyn. De shuttle vertrekt om 13 uur terug naar Subic en komt daar rond 14u30 terug aan, wij blijven in Angeles.

Ik besluit dat het tijd is om afscheid te nemen van Jovelyn, na enig tegensputteren vertrekt ze met de trike naar haar vriendin in Angeles. Pff: dat ging beter dan verwacht.

Rond 16 uur terug naar het Lewis grand voor de Chizmiz meeting, dit eindigt in een 2e barhop waarbij ik geen meid meeneem en vrij dronken terug Mirros binnenstrompel rond 1u30 waar ik tot bijna 3 uur Nena blijf lastig vallen…, je weet wel, hoe zatter hoe verder ik durf gaan, en ik denk achteraf dat ze heeft afgezien met mij. Niemand meegenomen en voor de 1e keer aleen in mijn beddeke gekropen om mijn roes uit te slapen.

dupke
16 juni 2011, 11:34
Dag 10:

Na mijn roes uitgeslapen te hebben wilde ik een namiddag tussendoortje

Uit mijn vorige barhops wist ik dat Candy bar eerder een shortterm bar was die reeds vroeg in de namiddag enkele hotties had ;
Ik had Cecil daar al eerder zien zitten en had een goede klik met haar.
Deze bar is erg goedkoop voor barfine : ik dacht iets van 1120 peso waarvan de meiden maar 500 peso krijgen. Cecil meegenomen en aan haar verstand gebracht dat omdat de barfine laag was ik de tip dienovereenkomstig hoger zou maken als ze me een goede tijd zou bezorgen.

Cecil bleef de hele avond en nacht.

Dag 11 :

Ik verhuis van het Clarkton naar het Wild orchid in Angels, en ja Cecil verhuist mee….
Chillen aan de pool en ’s avonds barhoppen

dupke
16 juni 2011, 11:35
Dag 12:

Cecil de terug naar Candy bar gestuurd omdat het slecht weer begon te worden mijn plannen om naar Puerto Galera te gaan aangepast en terug naar Subic gegaan voor Christine : geef me ongelijk wil je… Sm
Nadat de regen voorbij was maar eens een kijkje gaan nemen bij Sandbaggers , een oplucht bar in Subic. 2 nette meiden op de bar aan het dansen waar ik wel interesse in had, helaas 2 cherry girls, dus geen barfine.



Dan maar terug naar het hotel : eens daar aangekomen bleek dat ik de pool niet meer voor mij en mijn Honeyko alleen had, een of andere bende had een bedrijfsuitje georganiseerd…



Dan maar naar de Dancecompetions of Sons of Bachus Subic waar mijn Honeyko aan ging deelnemen samen met 3 vriendinnen van de bar : een danswedstrijd tussen 10 verschillende bars….



Ze werden 2e enkel verslagen door de meiden van Angelwith,


en een eervolle 3e plaats voor de meiden van HotZone

dupke
16 juni 2011, 11:36
Dag 13 , 14 en 15:

Dag 13 mijn Honeyko ingeruild voor een hottie van Emotions:



Zag er allemaal veel belovend uit maar ze was te schuchter : tja één op zoveel no big deal

Dag 14 terug naar Angeles City met the Southern Cross bus : te boeken in het Wild orchid in Subic of Angeles : 500 peso enkele rit.

Terug in angeles op safe gespeeld en mijn Honeyko uit Candybar terug opgevist tot het tijd geworden was om naar huis te gaan.

dupke
16 juni 2011, 11:38
Voor ik samen met foots voor de 1e keer naar de filipijnen trok heb ik ook getwijfeld of ik daar optisch wel aan mijn trekken zou komen.

Ik val ( viel) ook niet echt op die aziaatjes. Geef mij maar een lekker blond roemeens mokkel.... en ik ben toen met volgende berekening in het achterhoofd toch gegaan : 10.000 wijfjes in Angels city: als ik daar 1% aantrekkelijk van vindt zijn er dat nog 100 en mij interesseerde enkel die 10 % knapste van die 100...
In elk ras of soort van dames zijn er lelijke tot supper knappe vrouwen. En geloof me maar zelfs die superknappe die je niet op de foto's gezien hebt lopen er ook rond.

Vorig jaar zag ik op de 1e avond al een super knap ding dat we miss Manilla gingen noemen , en geloof me, wat ik dit jaar gezien heb, daar is miss Manilla gewoon een lelijk wijf bij .. en ik weet dat Foots nu een verbijsterde blik op zijn gezicht krijgt, maar effectief de laatste avond stond ik in club lancelot op vingerlengte afstand van 4 van de mooiste schepseltjes die ik ooit gezien had...

En ze zijn bijna allemaal zo lief, toegegeven ik heb ook enkele iets minder gfe kliks gehad met een dame, mijn fout, haar fout, maakt niet uit, voor de prijs van een FT in duitsland haal je toch gewoon een andere...

dupke
16 juni 2011, 11:39
Als één van de modjes me wil uitleggen hoe ik foto's kan posten , dan heb ik er wel een paar om te delen met de andere beertjes

Cuties
16 juni 2011, 12:09
Hehehehe, houdt in essentie niet van orientals, maar toch maar naar AC.:freu:
Ik val ook niet noodzakelijkerwijze op orientals,maar die die ik in jakarta/Kebayoran Baru rond heb zien lopen vielen wel binnen mijn smaak.
Sterker nog, augustus 2005 is de laatste keer geweest dat ik er eentje (i.c. Thai) in Europa heb geneukt. AC ken ik niet, maar die pinay's an sich, vind ik alles bijeengenomen, in algemene zinne, wel tot de knapsten onder den orientals behoren. Alsof ze wat meer "europese gelaatstrekken" op de een of andere manier bezitten.:confused: Ben jij nog in de "Dollhouse" geweest? Daar schijnen vaak fashion shows/runway shows gehouden te worden, ik geloof dat je ze zelfs allemaal kan boeken voor een suckie suckie en een fuckie fuckie (correct me if im wrong).

Laat die miss manilla en die andere 4 mega cuties maar eens zien (ik hoop voor jou dat je ze alle 5 tenminste hebt kunnen neuken).
Fotos maken reisverslagen sowieso al veel interessanter.
Hoe bevielen je hotels trouwens, welke vond je de beste, en waren ze "girl friendly"?

Deze link is handig voor je foto's (de nieuwe eigen foto uploader van YBF is kloten, want verkleint de foto's).

http://fotopocket.nl/

(wel even de twee vinkjes uitschakelen).

Cuties.

Scoobert
16 juni 2011, 14:25
Ff de hele vakantiebelevenissen van Dupke gelezen, waar uit blijkt dat Lustman en ik vorig jaar ons heel netjes hebben gedragen :biggrin:. Als ik het goed heb gevolgd, heeft Dupke 1 nacht alleen 'geslapen'.
Maar zo te zien heeft hij het naar zijn zin gehad en daar gaat het allemaal om :freu:

Alleen, en ik ben dr eentje van, ik heb het hem nog verteld een par weken geleden. Ik zal er niet snel naar toe gaan, heb niks met Filipijnse meiden of andere Aziatische afkomsten.
En geloof wel dat er ook mooie meiden bijzitten, maar dan geef ik toch de voorkeur aan andere nationaliteiten :Smile2:

Ow en een hoop termen gelezen die ik niet snap : barfinen ?, expats ?, mamasan ?, etc etc

noglangnietuitgewandeld
16 juni 2011, 15:06
Ow en een hoop termen gelezen die ik niet snap : barfinen ?, expats ?, mamasan ?, etc etc

Barfine: de vergoeding die je betaalt aan de bar als je een van de meisjes meeneemt.

Expats: buitenlanders die daarginds wonen.

Mamasan: de cheffin van de bar.

Dan nog Shorttime (ST): een kort intermezzo met een meisje van een a twee uur.

Longtime (LT): De hele nacht en soms nog een deel van de volgende dag.

MichelJ
16 juni 2011, 16:50
Als één van de modjes me wil uitleggen hoe ik foto's kan posten , dan heb ik er wel een paar om te delen met de andere beertjes

Op het 3e icoontje van rechts (image) klikken, daarna op basic uploader klikken, vervolgens op bladeren, een foto kiezen op je pc en tot slot bestand uploaden

MichelJ
16 juni 2011, 16:54
Ow en een hoop termen gelezen die ik niet snap : barfinen ?, expats ?, mamasan ?, etc etc

A bar fine (sometimes written as "barfine" or "bar-fine"), bar fee, or (in engrish (http://en.wikipedia.org/wiki/Engrish)) paybar, is the payment made by customer to the operators of a bar (http://en.wikipedia.org/wiki/Bar_%28establishment%29) (particularly hostess bars (http://en.wikipedia.org/wiki/Hostess_bar) or go-go bars (http://en.wikipedia.org/wiki/Go-go_bar)) that allows a dancer or hostess or some other employee of that bar to leave work early, usually in order to accompany the customer outside the bar. A bar fine may also be required in order to take the employee to a more secluded part of the same establishment, such as a short-time room.

An expatriate (in abbreviated form, expat) is a person temporarily or permanently residing (http://en.wikipedia.org/wiki/Residency_%28domicile%29) in a country and culture other than that of the person's upbringing or legal residence.

A mama-san, or mamasan, is a woman who works in a supervisory role in certain establishments in Southeast Asia (http://en.wikipedia.org/wiki/Southeast_Asia), typically those related to sex work (http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_work), but sometimes in drinking places as well. Papa-san may be used to refer to a man in a similar position. The drag-dressing male proprietors of okama (http://en.wikipedia.org/wiki/Okama) bars are also commonly referred to as Mama-san.

Wikipedia weet alles :biggrin:

Tiga
16 juni 2011, 16:57
paperclip > add files > select files > upload files > vink onderin bij 'bijlagen" de foto's aan die je wilt invoegen > insert inline > done

>>Als je in dit menu van de teksteditor de WYSIWYM modus aan hebt staan, dan zie je in je bericht een kleine foto. Als je op voorbeeld van bericht klikt wordt ie groter.
Je ziet dan ook de foto onderaan als bijlage bijgevoegd, als je met je muis erover heen gaat opent een flashviewer met de grote versie.

>>Als je source modus hebt aanstaan zie je ... en zie je het plaatje daar waar je het invoegt en niet als bijlage. Als je erop klikt dan zie je de grote versie.

Om van modus te switchen klik je op a/A button van de tekst editor, links bovenaan.

Of zie boven bij het bericht van MJ...

Big30
16 juni 2011, 17:00
Op het 3e icoontje van rechts (image) klikken, daarna op basic uploader klikken, vervolgens op bladeren, een foto kiezen op je pc en tot slot bestand uploaden
Zie pas nu dat je ook vanaf je eigen HD kunt uploaden na de upgrade!
Je kunt ook eerst de foto naar een site uploaden zoals cuties al noemde (doe dat vaak met ImageShack) dan kun je de foto ook resizen als je wilt.
Dan moet je wel voor de optie url kiezen en deze met copy/paste vanaf de upload site daar plaatsen. Of als je ergens een foto ziet staan de link van afbeeldingslocatie als link plaatsen.

dupke
16 juni 2011, 20:08
es testen : de catwalk girls

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/1000214f.jpg

dupke
16 juni 2011, 20:10
de winnaars van sobs

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/1000428u.jpg

dupke
16 juni 2011, 20:11
Nog eens Catwalk

https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/1000422o.jpg


https://www.ijsberenforum.com/img/atrium/christine%20catwalk.JPG

BSesamstraat
17 juni 2011, 12:21
leuke ladyboys ;)