PDA

Volledige versie bekijken : Carolina (Ani / Annie (Poolse) ex-LR)

Admin
16 juni 2011, 17:42
Naam:
Ani/Annie

Nationaliteit/taal:
Poolse / Duits

Leeftijd :
29jr

Haarkleur/lengte:
Lange zwarte haren

Lengte :
1.72m

Postuur/Cupmaat:
Normaal / D-cup

Tatoeage / Piercing:
ja/ja

Service :
PZC, NMC, zoenen, beffen, FT, trio,massage

Extra :

GT-junky
28 juli 2011, 10:03
Gisteren met deze Poolse op de kamer beland en dit zal zeker niet de laatste keer zijn.

Ze neemt ruimt de tijd zonder de hele tijd op haar klok te kijken. Zoenen doet ze prima en volgens mij moet ze cum laude geslaagd zijn aan de Oralsky Akademia.

woods25
23 november 2011, 09:48
Diese Frau bietet firstclass service,ich wundere das diese Frau gestern nicht viel gebucht wurde.
Für mich Topempfehlung! jetzt blonde Haaren und zwei Pferdeschwanz.
Gruß
woods25

phoenix
21 april 2012, 11:43
ik begon de avond goed, een en de beer maakte mij attent op haar kunsten, ze zoent fantastisch, in ene hoekie ging ze tegen me aan zitten en begon me heerlijk te zoenen, , ik werd goed en en nam er mee naar de kamer met spiegels op het plafond, je moet in deze tent dus vroeg komen dan heb je de beschikking over zulke kamers...., ze streelde me, kuste me overal, nam mijn balen in haar mond , likte ze uitvoerig, pijpte me lang, en neukte in alllerlei standjes...minpunt voor mij , sili'c ik kan er niet aanwennen, vooral het zoenen en pijpen , maar ook het strakke lichaam zowel binnen als buiten ga me het gevoel een heerlijke geile dame te naaien. grootste minpunt, ze had toen we twintig minuten bezig waren een mededeling , toen ik wilde ik verlenging, nein ich habe um acht eine neue kunde...soms zag ik haar even lopen ,maar ze was zo goed als de hele avond en nacht bezet...

Ascari
8 februari 2015, 20:12
Anni (9/10)

Anni was mij 2 jaren geleden al opgevallen en stond in geheugen gegrift als een stoere Roodharige über Milf. Tegenwoordig is ze blond geverfd. Ze loopt vrijwel altijd naakt door de club, hooguit gehuld in een setje nylon kousen. Haar lichaam glinstert van crème die ze regelmatig verspreid over lichaam. Naar Anni kijken terwijl ze zich in crèmed is al een bezienswaardigheid op zich. Waarbij je als man alleen met een open mond naar kunt kijken. Ze heeft wat stoer uiterlijk met gespierde onderarmen (de rest is toch zeer vrouwelijk) en kleine tatoeages hier en daar. Bij de kennismaking merkte ik echter dat ze heel leuk en vriendelijk is in de omgang.
Op de kamer viel ze me aan als een hongerige Hyena. Ze omhelsde mij en ik greep haar heerlijke vollen billen beet. Ze zoende mij vurig en kuste en likt haar weg naar beneden. Op haar hurken probeerde ze mijn piemel helemaal in haar keel te krijgen. Het vervolg was op het bed waar ze verder ging met oraal molesteren van mijn kruis. Mijn lul en ballen waren klets nat en daarna likte ze ook nog eens mijn bilspleet. Hoezo versaut :biggrin:? Ik bewerkte voorzichtig haar klit maar ze maande mij om haar te vingeren. Na een vijftal minuten in standje 69, "moest" ze dan toch neuken. na het aanbrengen van een condoom kwam ze bovenop mij en probeerde ze zich te beheersen tot een gematigd tempo. Daarna neukte ik haar in missionaris terwijl ze mij dicht als mogelijke tegen haar aandrukte. Anni is een 'devote type' (voor zover dat nog niet duidelijk was ;)) heeft het graag wat harder en intenser dan de gemiddelde vrouw. Zelf toen ik haar bij haar strot greep gaf ze geen krimp. Het orgasme aan mijn kant was heftig en smaakte naar meer. Dezelfde dag maakte ik gebruik van haar diensten en het was bijna even geil als de eerste sessie.

Ascari
20 november 2015, 00:08
Anni (9/10)
Anni is maar spaarzaam aanwezig vanwege haar reguliere baan, maar blijft toch één van favoriete dames. De toetreding tot mijn persoonlijke 'Hall of Fame' is ook inmiddels een feit. Ze is vriendelijk in de barruimte en buitenaards geil binnen de vier muren van een kamer. Als ze mij zoent denk ik soms dat mijn lippen worden gegrepen door een Piranha. Pijpen doet ze heel graag en neuken gaat altijd in de hoogste versnelling en ze heeft een opvallende fetish voor het onderspuiten van haar voorgevel (zonder extra kosten overigens). Valt er dan helemaal niets te zeiken? Nou, Anni wil nog wel een te laat komen (of helemaal niet) als je eerder op de dag een afspraak hebt gemaakt. Niet heel verrassend gedrag voor een dvp, wel vervelend. Buiten de aan- en opmerkingen dé vrouw die mij het meeste aantrekt.

pret
20 november 2015, 13:23
Uit beschrijvingen hierboven blijkt dat ze er telkens anders uitziet. Hoe ziet ze er momenteel uit? Heeft ze een bepaald kenmerk waarmee je haar zeker herkent?

Ascari
20 november 2015, 22:45
Uit beschrijvingen hierboven blijkt dat ze er telkens anders uitziet. Hoe ziet ze er momenteel uit? Heeft ze een bepaald kenmerk waarmee je haar zeker herkent?

Ik moet bekennen dat ik Anni een paar maanden niet heb gezien. Haar laatste look was half lang krullend rood haar. Ze heeft wat tatoeages op haar onderarm. Ze is een type milf en daar heb je er niet heel veel van in LR. Mocht het niet lukken, gewoon even navragen bij de receptie, ze helpen je graag!

uurtje
21 november 2015, 10:09
nog altijd rood krullend haar. Als je aan gesprek met haar aan gaat, en het lijkt wat te worden, dan moet ze opeens naar de gokkast. En dan vindt ze het nog raar ook dat ik later die avond geen zin meer had en voor iemand anders koos. Pech voor haar.....geen geluk aan de kast, verder ook weinig klanten en haar Pools/Duitse vriendinnen hadden het ook niet echt druk.

Die sili's zijn echt veel te hard gemaakt. Liep topless rond, ziet er niet uit....

de duisburg spesjalist
22 november 2015, 16:56
gisteren gewoon aanwezig

HartaberFair
25 november 2015, 11:08
verder ook weinig klanten en haar Pools/Duitse vriendinnen hadden het ook niet echt druk.

@ uurtje...klopt helemaal!

Ze heeft met meerdere klanten problemen gehad. Ze is heel erg afgunstig net als Dana. Als je de eerste keer met ze gaat is het prima. Ga je daarna een tijdje niet kijken ze je kwaad aan en
willen ze dat je uit hun buurt blijft. Begin je een gesprek met ze moeten ze plotseling naar de gokkast. De vriendelijkheid bij de paar Poolse dames (die Livingroom nog heeft) is ver te zoeken.

Dit is door een paar gasten al aangeven bij de ontvangst (Anna etc.) ze doen er blijkbaar niets mee. Onbegrijpelijk...als management van Livingroom zou je toch vrouwen die zich niet juist richting
gasten opstellen maatregelen moeten treffen. Ik bedoel dat ze ten alle tijden een beetje vriendelijk zijn of je nou met ze gaat of niet etc.

Clubganger75
18 januari 2016, 19:33
wanneer is deze dame meestal aanwezig want wat ik hier lees over haar moet ik daar toch eens een keer gaan kijken. bvd

Prima
19 januari 2016, 19:47
Hallo. Jij schrijft dat Dana afgunstig is ,
Wil ik toch het tegenovergestelde schrijven , Dana is heel open correct en professioneel tegenover haar klant , discreet en wie het nog niet weet , een superervaring op de kamer , sex 2.0 .
Ik ga vaker met haar op de kamer , is elke keer uitstekend ,

The Joker
20 juni 2016, 00:04
Is dit die roodharige dame die zich altijd maar met 1 oude Duitse klant ophoudt en ongeveer met haar tattoo op de onderarm vergroeid is aan de gokkast?
Dan vraag ik me af wat de leeftijd in de OP doet, lijkt me een paar deccenia verkeerd afgerond naar beneden...

capitola
20 juni 2016, 08:41
she was present yesterday

Graagneuker
6 januari 2018, 20:17
Zojuist een super sessie gehad met Anni.

Vakkundige blaaskapel die weet hoe het werkt.
Ballen goed gelikt en daarna flink geramd.

Bluebear
6 januari 2018, 20:22
Zojuist een super sessie gehad met Anni.

Vakkundige blaaskapel die weet hoe het werkt.
Ballen goed gelikt en daarna flink geramd.

En ik maar denken dat jij een lieve, zachtzinnige lover bent. ;) :biggrin:

Graagneuker
3 februari 2018, 21:42
Net weer ff met Anni super kamer gehad.

Het hele pretpakket afgewerkt, pijp weer flink leeggeklappert. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180203/826c746045cd2ca38127d953f1041132.jpg

pret
12 mei 2018, 19:08
Vandaag aanwezig.

sti6
18 mei 2018, 12:11
En vandaag ook

The Joker
28 maart 2019, 01:18
----> PHG, nieuwe artiestennaam: Carolina

deket
21 december 2019, 11:26
Deze meid mocht nog eens terug naar LR maar is momenteel