PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 168-4, Emmanuelle (bulg)



ketserr
19 juni 2011, 19:42
Naam : Emmanuelle

Nationaliteit/taal : bulgaars / engels

Leeftijd : 21

Haarkleur/lengte : zwart / lang

Lengte : 1.60

Postuur/Cupmaat : slank / B, echt

Tatoeage/Piercing : geen / geen

Service : pmc, nmc


Dit overkwam me eind vorig jaar en sindsdien is ze een favoriet van mij, ik noem haar ook meestal miss ketsboot.

Twee weken geleden loop ik toevallig weer eens door de Geleen want ik ben er de laatste tijd niet zo vaak ivm een adresje ergens over de grens. Terwijl ik daar loop valt mij gelijk een nieuw gezicht op in het grote zwarte hoekpand ook wel het door mij vernoemde Bulgaarseketspaleis. Dat ze Bulgaars zou zijn kon haast niet missen want ik zag haar steeds bij Cindy, Stella en Eva staan en had ik eigenlijk direct oog contact met haar, wat er toen allemaal in het Bulgaars achter het raam besproken is ken ik alleen maar naar raden. Omdat ik toen andere plannen had voor dat weekend ben ik niet bij haar naar binnen gegaan maar had me voorgenomen de volgende keer naar haar opzoek te gaan, dit gebeurde gisteravond.

Tijdens me eerste rondje die ik alleen liep zie ik achter het raam van Eva drie dames staan, Eva, Cindy er ertussen Emmanuelle en weer was daar dat oog contact wat bij de volgende keren dat ik langsliep ook een leuke glimlach op haar gezicht gaf. Toen ik het tijd vond om naar binnen te gaan was ik haar kwijt want het gordijn van Eva was dicht en Emmanuelle zag ik niet meer waardoor ik toch wel wat zenuwachtig werd. Toen ik weer een rondje liep zag ik haar ineens staan op 51k5, twee verbaasde blikken tegenover elkaar! Het raam ging open, een kort gesprek volgde waarbij we het niet eens over haar diensten en kosten hebben gehad, de deur ging voor me open. Onderweg naar haar kamer kwamen we een aantal dames tegen die wat vreemd naar mij keken, was het jaloezie? Ik weet het niet.

Emmanuelle een Bulgaarse van 21, mooi slank lichaam en bruine ogen. Het prototype poppetje en met een uitstraling waar je U tegen zegt! Ze had hakken, zwarte kousen en een zwart setje aan. Haar kapsel is stijlvol tot aan de schouders ook dit is zwart wat de vorige keer toen ik haar zag iets meer bruin was. Ik heb haar aangeraden eens met een brilletje op aan het werk te gaan want dan is ze echt net die lerares of secretaresse. Dit vind ze een goed idee dus misschien dat ze dat de komende week al doet wat waarschijnlijk een aantal binnebroeksezaadlozingen zal opbrengen.

Terwijl ik me stond uit te kleden vroeg ze me of ik eerst ken betalen dus gaf ik haar wat centjes waarna zij zelf ook naakt ging. Op de ketsplank begon ze wat met de ketsbuis te spelen wat overging in handkarren alsof ik op een circuit was en de ideale lijn aan hield. Ondertussen deed ze me tepels zoenen en kon ik mooi haar lichaam betasten. Ze pakte een ketsjas en deed deze om de ketsbuis die ze vervolgens in haar mond nam en er behoorlijk maar ook rustig aan ging zuigen. Hierna was het mijn beurt en ze ging uit haar eigen over standje doggie, ze kreunt een beetje te hard of te veel maar ik vond het niet storend. Hierna heb ik haar omgedraaid en gingen we over op standje normaal gevolgd door met haar benen voor mijn borst wat een ketsbuisexplosie gaf waardoor het Bulgaarseketspaleis op zijn grondvesten begon te trillen.

Na afloop en ik me voorbereide op de koud buiten had ik nog een leuk gesprek met haar maar ook over haar vriendinnen en dat ze die maar de groeten moest doen van mij waarop zij vroeg of ik hun ken. Nou en of ik die ken!
Nadat we afscheid hadden genomen liep ik door de deuropening naar buiten, voelde de kou en ik dacht; ik had binnen moeten blijven. Maar daar was ik financieel niet op voorbereid waardoor dus een wandeling naar Holland Spoor volgde om daar wat centjes uit de flappetapper te halen.
Toen ik terugkwam in de straat zag ik geen bekende wandelaars meer maar Emmanuelle stond achter haar raam ze zwaaide en glimlachte naar me en ik liep er naartoe en ze deed het raam open. Ik vroeg of ze zin had in een tweede ronde en daar had ze wel zin in dus de deur ging weer voor me open.

Bij binnenkomst kreeg ik een knuffel en we liepen naar haar kamer. Terwijl ik nog in me Hom met autotjes print stond kwam ze in naakte vorm voor me staan, streelde me en ik haar. Al snel ging er een hand van haar richting de ketsbuis waar ze eerst wat in kneep voordat ze me Hom omlaag trok en weer ging handkarren. Ze deed een stap opzij, pakte een ketsjas, ging op haar knieen en pakte daarmee de ketsbuis in waarna ze ging ketsbuiszuigen. Dit is iets wat niet snel gebeurd maar wel een geil gezicht is. Ik moest op de ketsplank gaan leggen waarna zij bovenop mij klom en ik haar het werk liet doen tot ze zei; nu is het jouw beurt. Ze ging eraf en het werd weer doggie gevolgd door standje gewoon en het opvouwstandje met haar benen voor mijn borst. Een tweede ketsbuisexplosie werd hierdoor een feit.

Terwijl ik de tweede ronde nog moest afrekenen bleef het heel gezellig en praatte we over van alles. Ik kon me ogen niet van haar afhouden wat een verschijning! Aan alles komt een eind dus ook aan de tweede ronde. Dus een dikke knuffel een paar zoentjes en ik stond weer verbouwereerd buiten. En nu liep ik rechtstreeks naar de ketsmobiel en ging ik met de vlam in de pijp naar huis om mezelf te beschermen voor een derde ronde.

Ik snakte al een hele tijd naar een nieuwe topper in de Geleen en in deze Emmanuelle heb ik die nieuwe topper gevonden en zeg daarbij dat dit de ontdekking in de Geleen is van 2010!!!

Nadat ik vorige week mijn ontdekking van 2010 in de Geleenstraat had gevonden ging ik gister met de vlam in de pijp naar DH waar een aantal forum leden mij opstonden te wachten want ze waren zeer benieuwd naar mijn ontdekking. Gisteren was ze er dus niet dus hebben ze haar nog niet gezien.

Ik heb natuurlijk me bronnen in het Bulgaarseketspaleis dus wist ik dat ze er vandaag weer zou zijn en dan ken je wel raden waar dat ik vanavond was.

Tijdens me eerste rondje zag ik haar staan met Cindy. Ze zag me en gelijk kwam er een grote glimlach op haar gezicht en ze zwaaide naar me en ik zwaaide terug. Maakte me rondje af en wilde naar binnen maar toen was ze bezet, even wachten dan maar.
Ze kwam vrij en ik ging gelijk naar binnen. Na de begroetingsknuffel werd ik bedankt voor de recensie die ik over haar had geschreven, ze leest mee en wist gelijk wie dat had geschreven. Niet zomaar iemand had ze gehoort van de andere Bulgaarse dames.

Het was zo aangenaam in de kamer dat het wel leek of het ketse een bijzaak was maar ondanks dat was het wel heerlijk en verlangde het weer naar meer net als vorige week. De afscheidsknuffel duurde lang omdat we elkaar waarschijnlijk pas volgend jaar weer zien ivm de feestdagen die in het weekend vallen. Volgend weekend zou nog kennen maar ze wist nog van de vorige keer waar ik dan heen ga omdat ik haar dat verteld had, daar ga ik nog eens over nadenken hoe ik dat ken oplossen.

ketserr
17 december 2011, 13:01
Emmanuelle zit is verhuisd naar ketsboot 168-4