Inloggen

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 40/3, Sandra (tjechische)

Jovibeer
20 juni 2011, 10:50
Haarkleur : blond
Lengte dame : 1m70
Postuur : slank
Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 23
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : 50 Euro
Extra’s bij het bezoek:

Ik moet bij deze even zeggen dat ik dacht dat zij Sandra heette. Ze staat hier in het eerste raam (naast de pitta zaak.) Ze heeft een kamer op de tweede verdieping.

Na een 20 min. gewacht te hebben voor er een ruimte vrij was op de begane grond (ja, ben rollende beer) ben ik toch met haar naar de kamer gegaan. Moet zeggen alles ziet er goed uit....leuke verschijning en kwam spontaan over. In de kamer zou ik eigenlijk 15 min. krijgen voor de 50 euro..maar uiteindelijk, is dit toch 20 tot 25 min. geworden. Ze weet wel hoe het sexspelletje in elkaar zit en is zeker niet vervelend....in de zin dat er tijdens het spel extra rekeningen bij komen. Alles verder gedaan likken, pmc, nmc, vingeren. Wat ik al eerder zei.....ze keek in ieder geval niet zo op de klok. Zeker een dame om weer eens bij terug te komen!!!!

roberto1989
20 juni 2011, 11:13
Inderdaad! Het gaat hier over de Tsjechische Sandra.

Big30: kan u het adres veranderen in Schipperstraat 40/3 (haar vaste kamer).

Leuke post Jovibeer!

Jovibeer
29 juni 2011, 18:54
OOh....afgelopen week ben ik bij Naomi geweest.....en zij vertelde mij dat het GEEN Sandra was....maar dat de dame waar ik bij ben geweest Dara heet. Sandra zit daar ook, alleen heeft zij het middelste raam, verder denk ik dat Sandra niet mijn type vrouw is. Dus sorry voor de naamsverwisseling.

roberto1989
30 juni 2011, 21:00
Big30, Gelieve naam aan te passen in DARIA niet Dara. Zij zit op SS 40/2.

Sandra van SS 40/3 heeft een naambordje en geeft zeer goede service.
De service van Daria vind ik iets minder ivg met Sandra maar is ook goed en degelijk te noemen.

roberto1989
30 juni 2011, 21:02
Daria is trouwens ook van Tsjechië.