PDA

Volledige versie bekijken : Alexandra II (Roemeense)

der lickmeister
20 juni 2011, 23:55
Nationaliteit: roemeense
Talen: spreekt zeer goed duits
Uiterlijk: slank
Haren: halflang zwart haar
Cupmaat: b
Leeftijd: +- 25 jr
Tatoe: ja
Service: pzc , nmc , beffen

Tony M
21 juni 2011, 10:43
Gisteren deze schone roemeense ook uitgeprobeerd, was deze keer der Lickmeister voor hahaha
Verder zoals hierboven beschreven, beffen heb ik niet gedaan, maar ja ik ben de LICKMEISTER ook niet! hahaha
Mooie meid om te zien en jazeker ze spreekt goed duits!

Ricardo Banana
21 juni 2011, 12:46
@Big30

Kun je de 2 paspoortjes samenvoegen (zie pagina 2), want der lickmeister kan het allemaal niet meer uit elkaar houden.

der lickmeister
21 juni 2011, 16:18
Der lickmeister weet waar hij over praat,gisteren zelf gezien blijkbaar hebben we dus 2 alexandra's deze lijkt niet op de andere alexandra,dus hebben we nu ,2 dames met 1 profiel

Willem2
21 juni 2011, 16:27
Der lickmeister weet waar hij over praat,gisteren zelf gezien blijkbaar hebben we dus 2 alexandra's deze lijkt niet op de andere alexandra,dus hebben we nu ,2 dames met 1 profiel

Dames weer uit elkaar gehaald en 2 topics van gemaakt

:wink2:

Big30
21 juni 2011, 16:41
@Big30

Kun je de 2 paspoortjes samenvoegen (zie pagina 2), want der lickmeister kan het allemaal niet meer uit elkaar houden.
Tis al rechtgezet! Ik ga altijd blindelings af op der lickmeister zolang lm gasten en dames in PXT van elkaar weet te onderscheiden maak ik me ook totaal geen zorgen.

Ricardo Banana
21 juni 2011, 17:11
Ik zal morgen zelf eens gaan kijken

Ricardo Banana
23 juni 2011, 07:38
Excuses aan Big30 en Willem2. Zijn inderdaad 2 verschillende, alleen op de agenda van de website stond het fout. De foto's van de oude Alexandra stonden daar op. Dus Barbera op d'r donder gegeven.

Verder hele mooie meid en ze heeft geen zwart haar, maar bruin.

der lickmeister
24 juni 2011, 00:01
Doderdag avond nog maar eens met haar nach unter geweest en lekker gerelaxed samen met deze mooie meid