Inloggen

Volledige versie bekijken : OTE heeft ontslag genomen als hookers mod

Big30
13 juli 2006, 20:20
Mijn favoriete topic op hookers was toch wel het rubriekje Antwerps gezever, vooral omdat ik er geen touw aan vast kon knopen wie nu precies wie was en om de manier waarop de leden daar hoffelijkheid in de omgangs vormen in de meest extreme vorm beleden ;) :rolleyes: .

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=68536

Link natuurlijk voor banloze hookers leden :D !

Gr. B.

Forza...germania
13 juli 2006, 23:40
Goh,

Wat een schokkend wereldnieuws....:sleep: :sleep:
Dit gaat zeker terugkomen in het NOS-jaaroverzicht 2006:sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

....en laten we ons in het leven beperken tot het meest wezenlijke:teuflisch :teuflisch

Big30
13 juli 2006, 23:50
....en laten we ons in het leven beperken tot het meest wezenlijke:teuflisch :teuflisch

:thefinger :thefinger :D :D , d.i. hoe Boogerd vandaag reed en 12-8 naar :D :freu: :lostit: en de vakantie daarvoor !

Gr. B.

B
14 juli 2006, 19:19
Ja, spijtig... Alleen dat heeft iedereen daarginds al gelezen, lijkt me. :cool:
O ja, voor ik 't vergeet: preferher heeft ook het spreekgestoelte verlaten. U weet wel, Gondolas9. Neeee, hier is ie nog wel... :D :freu:

Willem2
14 juli 2006, 20:13
Ja, spijtig... Alleen dat heeft iedereen daarginds al gelezen, lijkt me. :cool:
O ja, voor ik 't vergeet: preferher heeft ook het spreekgestoelte verlaten. U weet wel, Gondolas9. Neeee, hier is ie nog wel... :D :freu:

Nee dat kan niet iedereen lezen en dat weet U onderhand wel.

En Gondolas9 is niet de enige die weg is gegaan maar één van de weinigen die de moeite neemt om een afscheidsbriefje te schrijven ;)

OTE wens ik nu weer veel plezier.

Groeten Willem2 :wink:

rplover
14 juli 2006, 20:50
Willem, kan je er echt niet lezen??????:D:D:D:D:D:D:D

(grapje hoor)

Maar om even verder in te gaan op het ontslag van OTE (hier beter bekend als RASPAARD)
Eerst heeft hij zich hier wat van den onnozele gehouden onder de nick RASPAARD, lees er zijn berichten maar op na, en nu beweert hij dat enkele leden op hookers, waaronder de hier zeer gewaardeerde Anvers en de Sub de poten onder zijn stoel willen uitzagen.
Tja, het moet dus zijn, de benen onder zijn hoeven :rofl::rofl::rofl:

Verder heeft hij gisteren ook frontaal de aanval ingezet tegen Anvers op hookers, volgens hem zou Anvers hier modereren. Flauwekul, Anvers schrijft hier zelfs niet meer, wat wij allen echter zeer spijtig vinden. En Anvers, we gaan er geen ruzie over maken, maar kom toch een beetje posten hier. Het is hier best gezellig ;)

OTE voelde zich zwaar bedreigd op hookers, zijn postje als mod willen beschermen. Volledig onbegrijpbaar trouwens, wie wil daar nu modderen?

We zien wel verder na zijn ontslag. Het laatste woord is er blijkbaar nog niet over gezegd, maar ik zou toch ook graag zeggen, OTE, je leest dit, geen rancunes, maar je hebt hele zware beschuldigingen geuit naar een vriend (Anvers) en je was fout, fout fout.

Maar soit, nu je met de directie:green_smi van hookers in conflict ligt, hier is altijd nog plaats voor een lid meer, nietwaar?

Zelfs voor 22 leden, plaats genoeg hier... .

B
14 juli 2006, 22:42
Nee dat kan niet iedereen lezen en dat weet U onderhand wel.

En Gondolas9 is niet de enige die weg is gegaan maar één van de weinigen die de moeite neemt om een afscheidsbriefje te schrijven ;)

OTE wens ik nu weer veel plezier.

Groeten Willem2 :wink:
Waarom zou iedereen dat niet kunnen lezen? Ban of geen ban, lezen kun je daar altijd. Het is wat dat betreft een open forum.;)
U geeft zelf bovendien al aan dat Gondolas9 een afscheidsbriefje heeft geschreven... Hoe weet u dat toch? :rolleyes:

Nee, ik ga hier geen stennis trappen, alleen het viel me op. Op het ene forum een waardig afscheid nemen en dan hier vervolgens doodleuk verder gaan, alsof er niets aan de hand is. Of iets gematigder gezegd:hier wél lid blijven. Dat valt mijns inziens niet te rijmen.
Maar laat ik ook hier niet off-topic gaan, want anders... Hier kun je niet lezen zonder in te loggen.

Willem2
14 juli 2006, 23:51
Waarom zou iedereen dat niet kunnen lezen? Ban of geen ban, lezen kun je daar altijd. Het is wat dat betreft een open forum.;)

Niet indien de lezer een IPban heeft. Dan zie je helemaal niks.

U geeft zelf bovendien al aan dat Gondolas9 een afscheidsbriefje heeft geschreven... Hoe weet u dat toch? :rolleyes:

Omdat Dhr Gondolas9 dat briefje aan mij heeft gestuurd per ijsberenpost. Dit zult U wel niet geloven dus Gondolas9 verklaar U nader AUB....

Nee, ik ga hier geen stennis trappen, alleen het viel me op.

Beetje twijfel gezien de laatste zin en de opmerkingen maar het voordeel van de twijfel gevend.......

Op het ene forum een waardig afscheid nemen en dan hier vervolgens doodleuk verder gaan, alsof er niets aan de hand is.

Dat is niet zo heel vreemd gezien sommige gebeurtenissen.

Of iets gematigder gezegd:hier wél lid blijven. Dat valt mijns inziens niet te rijmen.
Maar laat ik ook hier niet off-topic gaan, want anders... Hier kun je niet lezen zonder in te loggen.

Rijmen hoeft het hier ook niet maar dichten mag wel :D
U kunt hier prima off-topic gaan maar gezien de start van thread gaat het feitelijk over iets totaal anders en was het beter een nieuwe topic te starten. Maar ijsberen storen zich daar over het algemeen niet zo aan.
Deze site is 1 keer per maand een dag of twee open ;) . Voor de rest alleen voor leden die echte interesse hebben.

Groeten Willem2

The big Bopper
15 juli 2006, 08:27
Ik hoop dat dit forum ook niet gaat bevuild worden zoals het andere.
Heb het een weinig gevolgd daar, de discussies tussen een paar leden en de moderator. Zonder voor iemand partij te trekken hadt deze discussie vroeger moeten gesloten worden.
Dit soort discussies hoort mijns inziens niet thuis op een forum want daar heeft geen enkele ijsbeer wat aan ! Dat een moderator afscheid neemt op een ander forum is zijn beslissing maar is geen schokkend nieuws voor de ijsberen hier.
Dus moderator(en) hier, grijp in en sluit deze discussie.

Ik sluit mij daarbij aan, echter heel wat leden zitten op beide fora/forae/forums. Sommigen zelfs met dezelfde nickname. :D
Rustig blijven met dit weer en naar de meiskes gaan met airco.

rplover
15 juli 2006, 18:44
Het hoort hier misschien niet thuis, maar OTE heeft heden zijn ontslag als mod ingetrokken:D:D:D
Met andere woorden: wat een zottenkot (lees: gekkenhuis) is hookers deze dagen.
Is niet met slijk gegooid, gewoon een objectieve vaststelling ;)
Raspaard komt dus voorlopig toch niet terug :p

22

Gondolas9
15 juli 2006, 18:58
Ik heb een hoge dunk van Willem2. In het verleden - in zijn tijd als hookers-mod - hebben we regelmatig gediscussieerd. Dat doen we nog.
Ondanks onze manifeste meningsverschillen ben ik er van overtuigd dat W2 het eerlijk meent en positief betokken is bij wat er reilt en zeilt in de wereld van de prostitutie.
Ik heb hem inderdaad per IM op de hoogte gebracht van mijn voornemen om weg te gaan op hookers (en de bijhorende tekst doorgestuurd).

Gondolas9
15 juli 2006, 19:20
Nee, ik ga hier geen stennis trappen, alleen het viel me op. Op het ene forum een waardig afscheid nemen en dan hier vervolgens doodleuk verder gaan, alsof er niets aan de hand is. Of iets gematigder gezegd:hier wél lid blijven. Dat valt mijns inziens niet te rijmen.

Ik ben niet heel zeker of dit op mij slaat (waarschijnlijk wel). Je hebt dan een punt, maar bent iets te voorbarig. Ik ga hier ook weg. Ik heb dat per IM al aangekondigd aan enkele intimi, maar wil ook hier een (aangepaste) afscheidstekst formuleren.
Just wait and see :-)

neukie
15 juli 2006, 19:32
Ik denk dat dat wat ze op hookers doen hier zonder belang is. Als OTE stopt dan is dat alleen een hookers prob. Hij is niet de eerste mod die gestopt heeft. Ik ken genoeg ex-h-mods en het is niet nodig, dat wij voor elke een draadje openen.
OTE kan graag hier lid zijn, geen probs daarmee. Dat is geldig voor elke h-mod en elke h-lid.

Ex h-collega OTE, veel geluk en mijn beste wensen..

En nu geen verdere posts aub. Graag pm's. Anders denk ik dat je dit draadje boven halen wilt.

lg neukie :wink:
vriend van belangrijkere draadjes :moon:

fanoti
15 juli 2006, 19:44
Dit bericht had je snel hier staan Melocake.
Wat is je naam bij Hookers.nl

rplover
21 juli 2006, 10:38
In plaats van de leden op hookers te unbannen, slaan ze de mensen nog meer en meer in de ban, voor niks, nul, nada, noppes.
Dus voor 1 maand als skw geband daar.
OTE, Raspaard, en je andere naam hou ik voor mezelf, proficiat, als jij dat flaming noemt, zielig hoor.

Tja, als je het niet kan halen van enkele leden op je eigen site, dan ban je maar andere mensen. Tof, democratisch en zalig alweer.
Een bannetje voor een maand, OTE?
Maak er met mijn toestemming maar levenslang van, ik wil er nog niet meer lezen, laat staan posten.
Geef mij maar een forum waar je niet gaat moeten betalen om je eigen recensies te lezen :D:D:D
Bij deze wordt mijn verzoek dus ingewilligd? Dank je wel.:p:p:p

22

Note Willem2 Admin : Laten we AUB ophouden met het over een weer gooien van allerlei verwijten. Ga gewoon posten en berichten schrijven

xxx

fanoti
21 juli 2006, 16:15
Ben zo aardig geweest om je verzoek tot een ban voor levenslang bij de moderators in te dienen.
Anders moet je een maand wachten.
Weet niet of ze het doen hoor:smile2:

Willem2
21 juli 2006, 16:25
Ben zo aardig geweest om je verzoek tot een ban voor levenslang bij de moderators in te dienen.
Anders moet je een maand wachten.
Weet niet of ze het doen hoor:smile2:

Het gaat weer over het andere forum. Ik word er wat moe van........

Ga eens neuken met de airco aan en schrijf eens een mooi berichtje........

Willem2