PDA

Volledige versie bekijken : Waarom schrijf jij recensensies?



vrije jongen
23 juni 2011, 00:47
Simpele vraag. Waarom schrijf jij over je ervaringen in de clubs?

Voor mij geldt dat het terugdenken aan/reconstrueren van de bezoeken mij alles nog eens (of meerdere malen) laat beleven. Het is ook een geweldige bezigheid voor de autorit terug om te bedenken hoe je alles eens op het forum kan neerzetten. Mijn laatste berichten zijn behoorlijk lang geweest en heb bijna (met wat afstand hoor:biggrin:) net zo veel plezier gehad van het opschrijven van mijn belevingen als van het beleven zelf. Heb inmiddels mijn eigen stukjes nog eens terug gelezen en het is een mooie methode om alles nog eens te beleven (voor iemand die niet wekelijks naar GT of zo kan gaan).

sofaking
23 juni 2011, 08:08
Je zou hier eigenlijk Meerdere opties moeten kunnnen aanvinken. Voor mij tellen alle 3 de eerste punten mee.

Silvester
23 juni 2011, 09:47
Je zou hier eigenlijk Meerdere opties moeten kunnnen aanvinken. Voor mij tellen alle 3 de eerste punten mee.
Helemaal mee eens!

Admin
23 juni 2011, 14:30
Je zou hier eigenlijk Meerdere opties moeten kunnnen aanvinken. Voor mij tellen alle 3 de eerste punten mee.
Denk dat dit voor vele beren zal gelden. Het zal vaak een combinatie van factoren zijn. Maar goed je kunt als je al wat wilt kiezen maar voor 1 optie kiezen zo werkt de enquete nu eenmaal.

Admin

vrije jongen
23 juni 2011, 17:13
Mea culpa, ik had de optie voor meerdere antwoorden helemaal over het hoofd gezien.

Destoomboot
13 augustus 2011, 13:52
Je kunt behoorlijk geinformeerd raken door recensies te lezen, het is hierbij wel belangrijk dat ze actueel zijn. Ik heb er veel aan dus zou ik ook recensies moeten schrijven.