PDA

Volledige versie bekijken : Club Annabelle, Hennef



Willi69
23 juni 2011, 18:12
:a_t_nu06: ab 1.7.2011: Club Annabelle, Hennef

=> http://club-annabelle.com

BefBeer
26 juni 2011, 13:36
Dazzz dicht bij ..... onze vertrouwde Ome B!
Concurentie dus?

BefBeer

Sphinx
26 juni 2011, 19:15
Dazzz dicht bij ..... onze vertrouwde Ome B!
Concurentie dus?

Nee dus. Is de derde poging van een zelfbenoemde concurrent. Eerst probeerde hij het met de Chickenranch en was idd van mening de Hof "platt zu kriegen".
Om een lang verhaal kort te houden, nee dat lukte niet, maar hij gaf niet op. Ging een tijdje dicht, herbouwde wat en begon opnieuw als Club Lamour.
Ook dat werd geen knaller, maar als muziekfan speelde hij deze racebeer prachtig in de kaart. Spider Murphy Gang's hit Skandal im Sperrbezirk (http://www.youtube.com/watch?v=RdKg6PRWaEg) levert namelijk dit op:
"Ja Rosi hat ein telefon. Auch ich hab ihre Nummer schon. Unter 1529 da, herrscht Konjunktur den ganzen Tag. Und draußen in der Club Lamour, langweilen sich die Damen nur. Weil jeder der den Sehnsucht quält, ganz einfach Rosi's Nummer wählt."

Ik wens ze veel succes, ze gaan het nodig hebben ;)

uurtje
26 juni 2011, 19:50
het nummer in de tekst is 32168. oftewel: "zwo-und-dreissig, sechzehn, acht" Maar dat terzijde...

Sphinx
26 juni 2011, 19:54
en 1529 zijn de laatste vier cijfers van Bernds tel. nr. Beetje eigen geknutsel, maar idd dat terzijde

uurtje
26 juni 2011, 19:58
hahahahaha....leuk gevonden...die had ik niet door!!!

BefBeer
26 juni 2011, 22:13
Er zou ok wel ERG veel moeten egbreuren hier wil dit een concurrent van Ome B worden.
Ome B heeft het al 30-jaar begrepen en er zijn meiden die er al 12-13 jaar werken.
In welke club vind je dat?
Dat krijgt je niet met een blik Roemeense oid ......

BefBeer

boemboem69
15 augustus 2011, 15:55
Dinsdag 09 augustus dan rond 19.30 Hr toegekomen in Club Annabelle. Er ston 1 auto op de parking. Ik dacht al dat de zaak gesloten was, maar zag toch ergens een steepje licht. Dan maar aangebeld. Vriendelijk ontvangen en uitleg gekregen. Toegand is 25 € en men betaald 3 € per drankje. Ook 25 € per meisje voor 20 miniten. Voor 40 minuten is het dan 50 €. Eten is er niet, behalve een paar potjes chips op de toog. In de zaak zelf nog 1 heer en 6 dames. Qua decoratie tamelijk kaal.
Ik zal nog maar pas aan de toog, kwam zich daar al een damen naast me zetten. Ze bleek VALERIA te helen en uit Roumenie afkomstig te zijn. Na enige tijd naar de kamer gegaan. Iedere kamer heeft zij eigen volledig uitgeruste badkamer.
Eens terug aan de toog, de andere dames eesn in me opgenomen, en na enige tijd gekozen voor een triootje met DIANA en AMANDA.
Beiden spaanse, maar Amanda met donker afrikaanse huid en de mooiste ogen die ik al gezien had.
Op de kamer, buiten de zeer goede sex dan, ook nog even gepaart met beiden, die het in die zaak niet meer zaken zitten. Te weinig inkomsten, doordat er te weining heren komen. Heb hun dan diskreet, bij het buitengaan, op een bierkaartje de naam en adres van Residenz gegeven, een club die beter bij hen zou passen.
Niettegenstaande de lage prijzen, heb ik er de rest van de avond geen andere heren meer gezien. Wel kwamen er rond 20 uur nog 3 dames bij. Hopelijk vor hen werd het later op de avond wat drukker.
Niet voor herhaling vatbaar dus, alhoewel ik zeker niet mocht klagen van de goede sexbeurten die ik er had.

BefBeer
15 augustus 2011, 19:34
"ook nog even gepaart met beiden,"
Leuk in een sexclub!;)

BefBeer

Big30
18 augustus 2014, 17:00
Club schijnt weer open te zijn althans ik ga er vanuit dat FKK-Annabella een voortzetting is van deze club:

Kontakt

FKK-Annabella

Reisertstraße 20
53773 Hennef (Sieg)

Telefonnummer:

+49 2242-9696840

Öffnungszeiten:

Täglich 10-24 Uhr

http://www.fkk-annabella.de/

Goedemorgenallemaal
18 augustus 2014, 17:15
is wat ver voor me en als ik er toch ben, dan rij ik ff door...

vrije jongen
18 augustus 2014, 17:32
Is niet geheel een voortzetting, want het is het nieuwe filiaal van de RTC chain. Voorlopig voornamelijk met meisjes uit Villa Venus (zusjes Maya en Lilly oa) en ook een paar uit Verena. Ook theke Barbara zit nu hier. Op het moment een openings aanbod van 10e entree en daarna de standaard 30 per sessie.