Volledige versie bekijken : GoldenTime: Live from...
Wentelt Eefje
17 juli 2018, 09:20
Kan iemand mij wat meer info geven over de tube? ik drink geen alcohol maar het klinkt wel geinig.
Je hoeft de fles champagne ook niet te ontkurken, als je de fles maar betaalt...
Partycrasher
17 juli 2018, 10:13
Je hoeft de fles champagne ook niet te ontkurken, als je de fles maar betaalt...
In de sexclubs van vroeger vergaten ze vaak hun niet-ontkurkte fles mee naar huis te nemen. Daarom heeft de HEMA er niet zo heel veel van verkocht.
popey01
19 juli 2018, 10:52
Al volop aanloop hier en schitterend weer natuurlijk.
Eerst wat eten.
Lisa huppeld ook weer rond.
pietpotent44
19 juli 2018, 11:36
Al volop aanloop hier en schitterend weer natuurlijk.
Eerst wat eten.
Lisa huppeld ook weer rond.
De yy Lisa bedoel je?
popey01
19 juli 2018, 12:02
Yes de duitse
De yy Lisa bedoel je?
Yes de duitse
Waarom deze Lisa?
zelf beweerd ze nog nooit in YY te zijn geweest....
Brad Clitt
19 juli 2018, 13:58
Als deze Lisa een (slecht gelukte) tattoo van de Heilige Maagd tussen haar schouderbladen heeft staan heeft ze toch echt in YY gewerkt, o.a. met mij.
Kan me niet voorstellen dat een dvp zou liegen...
de duisburg spesjalist
19 juli 2018, 16:11
Als deze Lisa een (slecht gelukte) tattoo van de Heilige Maagd tussen haar schouderbladen heeft staan heeft ze toch echt in YY gewerkt, o.a. met mij.
Kan me niet voorstellen dat een dvp zou liegen...
een dvp liegt altijd :rolleyes:
popey01
19 juli 2018, 16:19
Daar heb je zeker gelijk in.
Tegen mij liegen ze totdat ze 50 eur hebben afgetroggeld. Daarna zijn ze zich zelf weer.
Daar heb je zeker gelijk in.
Tegen mij liegen ze totdat ze 50 eur hebben afgetroggeld. Daarna zijn ze zich zelf weer.
Jullie weten toch dat DVP je een spiegel voorhouden? Je moet er maar net in durven kijken :bibber_2:
popey01
19 juli 2018, 21:42
Vandaag heerlijk dagje gt om half 12 gearriveerd en al aardig wat dames en beren aanwezig.
Eerst ontbijtje gepakt en daarna wat luieren in de zon heerlijk met dit weer.
Duitse Lisa ook weer een dag aanwezig die regelmatig polshoogte kwam nemen om een kamertje te kunnen maken maar helaas vandaag had ik er geen trek in,hoe ze zich dan gedraagt is niet mijn ding.
Kamertjegemaakt met simona was gewoon goed.
Daarna nog effe in de zon luieren en een uurtje massage genomen van de lekkere masseusse.
Daarna nog hapje gegeten wat maar matig was en weer huiswaarts.
franske
20 juli 2018, 15:18
Mooie dag n GT , het is vol ! (Kledingzaken) en een groot aanbod van dames ! Tov vorige week vrijdag heel veel nieuwe gezichten :freu:
Teiresas
20 juli 2018, 16:15
Na wat deductie denk ik dat Kira is, maar jullie hulp blijft welkom:smoke:
Klopt
laplagne
20 juli 2018, 16:52
Ben benieuwd als ik lees over de nieuwe gezichten. Hoop eigenlijk op Duitse studentes nu het zomerreces in de collegebanken is begonnen.
Ik ben hier 10x geweest maar ik kom nooit binnen door buitelandse uiterlijk waarschijnlijk, 6 of 7 pogingen geleden 1x gelukt... wil zo graag weer gaan maar weet niet hoe of wat
pietpotent44
20 juli 2018, 17:10
Ik ben hier 10x geweest maar ik kom nooit binnen door buitelandse uiterlijk waarschijnlijk, 6 of 7 pogingen geleden 1x gelukt... wil zo graag weer gaan maar weet niet hoe of wat
Gewoon een Trump masker op doen. En dan bij binnenkomst brullen: I grab them by the pussy om ze te overtuigen dat jij echt The Donald bent.
Uit-Drenthe
20 juli 2018, 17:46
Ja Lisa uit YY liep er dinsdag ;) 100 % zeker
Teiresas
20 juli 2018, 18:01
Ben benieuwd als ik lees over de nieuwe gezichten. Hoop eigenlijk op Duitse studentes nu het zomerreces in de collegebanken is begonnen.
Was er gisteren. Inderdaad veel voor mij nieuwe gezichten. Maar had de indruk dat met name het Roemeense contingent flink gegroeid was...
spiderman
20 juli 2018, 20:18
ik ben gisteren ook geweest van 4 tot een uut of 9 met de hoop om duitse lisa tegen te komen. heb haar nergens gezien, alleen een hoop roemeense dames
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Johnny Stromple
20 juli 2018, 20:44
Was er gisteren had de indruk dat met name het Roemeense contingent flink gegroeid was...
Dan ken het alleen maar nog beter worden!!!
popey01
21 juli 2018, 00:10
Gisteren dus donderdag was ze er de gehele dag vanaf 11 uur en de helft van de tijd zat ze op een ligbed voor aan het gras uit de zon.
awakey
21 juli 2018, 03:02
deze week gezien dat die nieuwe meiden geen aanwinst zijn voor GT. Er zat helaas niets interessant tussen :(
lekkersfan
23 juli 2018, 01:05
Stelling : er zijn steeds minder (nieuwe) dames
Verklaring(een beetje van mezelf, een beetje van het forum en een beetje van een in GT werkzame dame).
-minder nieuwe instroom en gestopte dan wel naar Nederland verkaste dames : vanwege de nieuwe wet is er angst voor privacy en angst om (meer) belasting te moeten betalen
-er zijn procentueel heel veel stamgasten in Golden Time die vaak (1 tot wel 15 keer per maand naar GT komen en vaak naar dezelfde dames gaan, als gevolg daarvan vraagt het veel/meer geduld van nieuwe dames om een klantenkring op te bouwen
-de grootste groep nieuwe dvps komt uit Roemenië veel daarvan hebben een gebrekkige Duits of Engelse talenkenis en kunnen wel op andere plekken aan de slag maar niet in GT, omdat ze daar hogere eisen aan taalvaardigheid stellen
- veel oostblokdames blijven vanwege de stijgende welvaart in eigen land of gaan richting Rusland omdat daar tegenwoordig een steeds grotere groep rijke mannen is die graag pronken met betaalde dames
- naar believe aan te vullen...
pietpotent44
23 juli 2018, 03:08
Stelling : er zijn steeds minder (nieuwe) dames
Verklaring(een beetje van mezelf, een beetje van het forum en een beetje van een in GT werkzame dame).
-minder nieuwe instroom en gestopte dan wel naar Nederland verkaste
- veel oostblokdames blijven vanwege de stijgende welvaart in eigen land of gaan richting Rusland omdat daar tegenwoordig een steeds grotere groep rijke mannen is die graag pronken met betaalde dames
- naar believe aan te vullen...
Er is een aantal maanden terug een vergelijkbare discussie in een ander topic geweest.
Ik heb toen zelf een klein onderzoekje gedaan in hoeverre de gestegen welvaart en inkomens in de betreffende landen invloed zou hebben.
Ik vond het opmerkelijk om te zien dat weliswaar welvaart en inkomen in vrijwel alle landen was gestegen (van de saunaclub nationaliteiten), maar toch ook weer niet zo spectaculair gestegen. In elk geval niet zoveel dat ik zie dat dat nu echt de reden is van het bijna massaal wegblijven. Van bijv. Poolse dames.
Hier is het topic, met door mij gemaakte tabellen en grafieken van bbp en inkomen per land over de jaren heen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51000-Uurtarief-betalen-voor-een-kwaliteitssessie&p=605850#post605850
Je ziet dan bijv. dat in 8 jaar tijd de Polen van een kleine 500e per maand naar 700-800 euro per maand zijn gegaan qua gemiddeld inkomen. Relatief gezien best wel een grote stijging, maar absoluut gezien is dat nog steeds erg weinig t.o.v. lonen in Nederland en Duitsland. De gemiddelde lonen hier in Nederland liggen nog altijd fors hoger, 3-4 keer zo hoog als in Polen. Dus wat dat betreft puur financieel gezien nog altijd zeer interessant voor Poolse dames om hier en in Duitsland te komen verdienen. Aldanniet in een saunaclub. Een goeie dvp kan die 700-800 euro daar al in een paar dagen verdienen.
Het is iig financieel gezien niet ineens veel minder interessant geworden t.o.v. 10-15 jaar geleden (toen er nog heel veel topmeiden in de saunaclubs rondliepen).
Concurrentie van andere welvarende landen zoals Zwitserland of Oostenrijk is natuurlijk wel mogelijk. Net als een niche groep zeer rijke klanten uit landen als Rusland of Dubai. Maar de gemiddelde Rus(sin) is toch behoorlijk arm vergeleken met bijv. Nederlanders.
En Russische vrouwen zijn hier en in Duitsland toch zeer gewild.
Natuurlijk kunnen er ook andere redenen zijn dan puur financieel. Maar toch komt het geld voor de meeste dvp's wel met stip op de eertste plaats.
Ook qua regelgeving in Nederland is er voor de dvp's niet ineens heel veel veranderd. Wel in Duitsland.
Mij valt het op dat de goeie dames die er nog wel zijn toch vooral de wat oudere dvp's zijn, 30+ en zelfs 40+. En dan voornamelijk uit bepaalde landen, met name Polen, Oekraiene, Rusland, Tsjechie, en wellicht nog Duitsland.
Het gaat misschien te ver om te zeggen dat het een generatie probleem is, maar het lijkt toch wel een groot verschil in 'lichting' te zijn. Leeftijd en nationaliteit spelen toch een grote rol.
De kans dat een Poolse of Oekraiense dvp van 35 jaar een slechte service geeft is gewoon erg klein. Terwijl die kans voor een Roemeense of Bulgaarse dvp van zeg 21 jaar gemiddeld genomen toch een stuk groter is. Dat is iig mijn ervaring. En die van een heleboel andere beren. Dat is echt niet allemaal puur toeval of puur slechts een kwestie van smaak.
Cliches zijn om een reden cliches.
Partycrasher
23 juli 2018, 16:46
Als er nog meer wordt geschreven over deze stelling kan alles het beste worden verplaatst naar de Denktank (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50401-Denktank-Wij-eisen-de-mooiste-meisjes&p=590731#post590731).
franske
28 juli 2018, 12:40
Vandaag party, heet en al vol vol vol ! Parkeren bij tierpark en om 13.00 uur al kledingzakken. Nu al wachten voor n kamer !
franske
28 juli 2018, 13:40
En wat echt irritant is: er lopen nu al bezopen gasten rond die de dames lastigvallen
keesboz
28 juli 2018, 18:09
ik gaan heel vaak alleen naar saunaclubs en dan mag je ook niet binnen en als ik met een maat gaan dan mag ik wel binnen dus alleen met de auto kom er een geld uitgeven dat is bij golden time vandaar golden time en nu gaan ik naar yy ss babylon en phg en daar mag ik altijd alleen naar binnen maar bij golden time mag ik ook nooit binnen en ik ben zo blank als wat maar ik heb een nl kenteken op de auto ze denken dat het 40-45 is daar bij gt
Meme Moo
28 juli 2018, 19:02
ik gaan heel vaak alleen naar saunaclubs en dan mag je ook niet binnen en als ik met een maat gaan dan mag ik wel binnen dus alleen met de auto kom er een geld uitgeven dat is bij golden time vandaar golden time en nu gaan ik naar yy ss babylon en phg en daar mag ik altijd alleen naar binnen maar bij golden time mag ik ook nooit binnen en ik ben zo blank als wat maar ik heb een nl kenteken op de auto ze denken dat het 40-45 is daar bij gt
Sorry, maar dit slaat werkelijk nergens op!
GT laat écht iedere NL-er binnen, of die nu alleen is of met anderen komt.
Klopt je verhaal, dan zou ik wat aan je presentatie doen.
Misschien kom je de volgende keer dan wél alleen binnen.
Uit-Drenthe
28 juli 2018, 23:19
Ben altijd alleen en kom er ALTIJD in... zat donderdag nog naast een neger en een turk en ook die kwamen gewoon binnen...
brombeerzuid
28 juli 2018, 23:30
Sorry, maar dit slaat werkelijk nergens op!
GT laat écht iedere NL-er binnen, of die nu alleen is of met anderen komt.
Klopt je verhaal, dan zou ik wat aan je presentatie doen.
Misschien kom je de volgende keer dan wél alleen binnen.
Geen last van gehad,was alleen en ging ook alleen naar buiten!
Brad Clitt
28 juli 2018, 23:34
Ik ga altijd met een volle portemonnee naar binnen en jammer genoeg heel vaak met een lege weer naar buiten.
brombeerzuid
28 juli 2018, 23:37
Ik ga altijd met een volle portemonnee naar binnen en jammer genoeg heel vaak met een lege weer naar buiten.
En jij niet alleen,alleen de dames komen met een zowat lege beurs binnen en rennen gelijk naar de outlet daags daarna.
Uit-Drenthe
28 juli 2018, 23:37
En zo moet dat ook als een goed saunaclub bezoeker:)
Nulnulzeseneenhalf
29 juli 2018, 00:32
En jij niet alleen,alleen de dames komen met een zowat lege beurs binnen en rennen gelijk naar de outlet daags daarna.
Behalve als het te warm is, dan gaan ze lekker met een vriendin aan een zwembad liggen. Zeker omdat dat er in GT niet is.
Mot niet gekker worden. Helemaal alleen aangekomen in GT, lekker de bolide voor de deur geparkeerd. Moet ff een paar uur kleppen met een hier gearriveerde ex- iubi. Kon de smeekbedes van afgelopen dagen niet meer weerstaan. Ben benieuwd!!! Inmiddels 60 beren en 20 dames aanwezig... 2 gieren al moeten telleurstellen die maar 2 zinnetjes in hun pakket hebben. Tja.... je kan je lol niet op hier!!! Wat zal de dag brengen???
Inmiddels 60 beren en 20 dames aanwezig... 2 gieren al moeten telleurstellen die maar 2 zinnetjes in hun pakket hebben. Tja.... je kan je lol niet op hier!!! Wat zal de dag brengen???
Mogelijk meer van hetzelfde maar de dag is nog jong...tis weer echt vakantiezomerkomkommertijd. (Of is het meer kommer en kwel ?)
Teiresas
29 juli 2018, 13:15
Tsja, daar staat GT natuurlijk om bekend he, dat ze geen Nederlanders binnen willen.
En al helemaal niet als ze alleen voor de deur staan.
Ze hebben daar nu eenmaal liever Südländer, en bij voorkeur in groepjes.
popey01
29 juli 2018, 15:10
Als je bij gt als alleen zijnde niet binnenkomt en je bent nederlander dan zou ik eerst toch eens in de spiegel kijken.
Praktisch ieder normaal uitziend mens en zeker nl komt er gewoon binnen
CVARIA
29 juli 2018, 17:04
Errruuuugggg vreemd. Je mag alleen niet naar binnen? Ik kom zelden in GT, misschien twee keer per jaar, ik ben altijd alleen en nog nooit is mij de toegang tot de saunaclub ontzegt.
Calvin
Tsja, daar staat GT natuurlijk om bekend he, dat ze geen Nederlanders binnen willen.
En al helemaal niet als ze alleen voor de deur staan.
Ze hebben daar nu eenmaal liever Südländer, en bij voorkeur in groepjes.
schoolmeester
29 juli 2018, 17:26
Nog nooit geweigerd en ben altijd alleen.
Ik lees af en toe vreemde dingen hier op dit forum.....
Groet, schoolmeester.
rakkertje12
2 augustus 2018, 22:15
Hallo allemaal.
laat ik je dit vertellen, in golden time komt ieder goed verzorgde Nederlander binnen, en ook ander goed verzorgde mannen.
Ik kom elke week alleen bij golden time, en ik ben nog niet bij de deur of hij gaat al open.
Maar dit wil ik wel eens aan Marina vragen de bazin van golden time of aan Niek.
De gene die niet binnen komt heeft wat op zijn kerfstok om zo maar te noemen.
Ik weet wel, wat er bij golden time binnen komt zijn gewoon leuke mensen, net als de dames want die zijn ook super leuk.
De groetjes
Badslippers
3 augustus 2018, 15:33
laat ik je dit vertellen, in golden time komt ieder goed verzorgde Nederlander binnen, en ook ander goed verzorgde mannen.
[ . . . ]
Maar dit wil ik wel eens aan Marina vragen de bazin van golden time of aan Niek.
Ja vraag eens na hoe dat zit. Liefst ook m.b.t. getinte personen en indien het kan hier graag rapporteren. Als het niet teveel moeite is ook even navragen waarom Marina en Nick GT zo goed managen en op de kaart zetten (en houden) en waarom dat bij het zusje LR minder goed lukt. Ik hoor het graag.
popey01
3 augustus 2018, 15:39
Gisteren waren er ook gewoon getinte lui aanwezig dus als je niet binnen mag kijk dan eerst eens in de spiegel.
Havingfun
3 augustus 2018, 16:41
Ben er een paar keer geweest en ik zie Indd dit jaar meer getinte mannen dan voorgaande jaren !
popey01
3 augustus 2018, 17:14
Alleen ze moeten niet van die groepen zuipers en arrogante lui binnen lijkt me niet meer dan logisch en een prima beleid mijn inziens.
MrCoconut
3 augustus 2018, 18:01
De groetjes
Dit is echt flauwekul! Dat jij dit zo ervaart, wilt betekent nog niet dat het ook zo is.
Ik kwam in het verleden ook zonder problemen GT binnen. Maar na een afwezigheid van een paar jaartjes in GT 3x achtereen afgewezen. Toen ik naar de reden vroeg, kreeg ik geen antwoord.
1x zelfs op een rustige maandag met een maat van me geweigerd. Direct achter mij kwamen 2 mannen. Een donkere en een blanke. Die mochten ook niet naar binnen.
Een blanke solist mocht wel doorlopen.
Bovendien zie ik er gewoon verzorgd uit. En krijg daar ook regelmatig complimenten van de dames van.
Maar goed. Ik ga er sowieso niet meer heen. Er zijn genoeg andere clubs waar ik me wél welkom voel.
rakkertje12
3 augustus 2018, 18:39
Ja dat begrijp ik ook niet, iedere goede man die zich aan de regels houd komt golden time binnen, blanke en donkere mannen.
Maar ze kennen daar de mannen wel die ze binnen laten en mannen die ze niet binnen laten en dat is bij living room het zelfde.
Alleen in Happy Garden daar komt iedereen naar binnen en daar wordt nergens naar gekeken, als het maar 60 euro oplevert en voor de rest is dat Happy garden hun zorg niet, en dat geld het zelfde voor villa vertigo daar komt ook alles naar binnen en kijken verder nergens na.
popey01
3 augustus 2018, 18:44
En vandaar dat het in gt ook al vanaf de eerste minuut dat het open gaat er leven in de brouwerij is.
Oke in dw weekenden veel te druk maar doordeweeks uitstekend vertoeven. Daar moet je ook niets aan veranderen.
hotmister1985
3 augustus 2018, 18:49
als je met een vriend samen niet binnenkomt, dan kan eentje toch ff wachten en apart naar binnen gaan. wellicht lukt het dan wel.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
rakkertje12
3 augustus 2018, 19:56
Weekend voor 15.00 uur binnen zijn in golden time kan nog, maar daarna moet rekenen dat het aardig vol is en vooral met dit weer.
Door de week geen enkel probleem en dan is er altijd plaats voor loker.
En je komt altijd binnen met een collega als die bij jou is.
Ik zal zeggen geniet er van want het is mooie en super gezellig en waar je seks bedrijft in golden time binnen of buiten het kan allemaal daar.groetjes
TAFKAJ
3 augustus 2018, 22:08
Weekend voor 15.00 uur binnen zijn in golden time kan nog, maar daarna moet rekenen dat het aardig vol is en vooral met dit weer.
Door de week geen enkel probleem en dan is er altijd plaats voor loker.
En je komt altijd binnen met een collega als die bij jou is.
Ik zal zeggen geniet er van want het is mooie en super gezellig en waar je seks bedrijft in golden time binnen of buiten het kan allemaal daar.groetjes
Quite strange to repeat your point of view after you've just been proven wrong.
GT simply judges people and they have to do this quickly on limited info. Sometimes they make mistakes. Like everybody else.
@Coconut
Sorry to hear you're being sent away. I wouldn't come back after the first refusal. It seems you liked the club a lot as you tried it three times.
Hope you have fun somewhere else.
Today was a very quiet day with no lookers at all. Stunners at GT haven't been seen for a long time now. OK, it was hot. So hot that most people remained in the shade all day long. Little sunbating in the garden. With this weather I do understand that girls stay away if they can do without the money for some days.
Picasso 1
4 augustus 2018, 08:17
Als het niet teveel moeite is ook even navragen waarom Marina en Nick GT zo goed managen en op de kaart zetten (en houden) en waarom dat bij het zusje LR minder goed lukt. Ik hoor het graag.
"It's the line up, stupid"
Hoewel ook GT kwalitatief sterk achteruit gegaan is, bestaat de line up nog altijd niet uit een Roemeense eenheidsworst zoals die wel overheerst in de meeste andere clubs.
Badslippers
4 augustus 2018, 11:39
"It's the line up, stupid"
Hoewel ook GT kwalitatief sterk achteruit gegaan is, bestaat de line up nog altijd niet uit een Roemeense eenheidsworst zoals die wel overheerst in de meeste andere clubs.
Dat zou kunnen. Blijft echter mijn vraag waarom ze het in het ene geval (GT) wel lukt en in het andere geval (LR) niet. Er van uitgaande dat beide clubs daadwerkelijk door dit 2-tal gerund worden.
rob45
4 augustus 2018, 12:19
Dat zou kunnen. Blijft echter mijn vraag waarom ze het in het ene geval (GT) wel lukt en in het andere geval (LR) niet. Er van uitgaande dat beide clubs daadwerkelijk door dit 2-tal gerund worden.Ik denk het volgende.. GT ligt pal over de grens....veel meer Hollanders dus die graag een meer gevarieerde dames line up zien en graag een koud biertje lusten [emoji3] wat goed ondersteunt word door de leiding aldaar.
Ook hebben ze daar door een grotere klantenkring opgebouwd dan LR die wat ik er van gezien heb ook een ander management heeft als GT.
broodpoot
10 augustus 2018, 12:38
een uurtje binnen en ik moet zeggen omdat ik wel is een betere line up heb gezien. weinig nieuws onder de zon.
theke is druk aan het bellen dus wellicht dat er nog een paar meiden worden opgetrommeld. laten we het hopen want met het huidige aanbod wordt het een goedkoop dagje.
wel lekker weer dus kan me lekker ontspannen op een ligbedje. even een tukje doen, misschien ziet de wereld er straks mooier uit
broodpoot
10 augustus 2018, 17:34
line up wordt beter. druppelden nog aardig wat dames binnen dus er is wel weer wat te kiezen. die blonde waar ik het een paar weken geleden over had is er ook. is mi dus Carmen. haar paspoort mag wel aangepast worden want dat is nu minimaal een sili D. ziet er verdomd lekker uit maar iets zegt me dat ik het niet moet doen.
net een kamertje gedaan met priscilla. half Duits half Braziliaans. vurig zoenen en ik moest me weer ouderwets inhouden om niet te vroeg te komen. heb het mooi een kwartier uitgehouden :redface:
werkt pas 4 dagen hier. normaal postuur. niet de jongste. sili D schat ik, zwarte krulletjes met wat tattoos en herhalingsgevaar aanwezig.
nu maar een vorkje prikken en wachten wat er verder nog binnen komt. oh ja. nieuwe haarkleur is roze/paars geloof ik. nu al 3 meiden gezien.
Mike_GT
12 augustus 2018, 13:05
Gister in GT. Het was maar rustig met vrouwen voor een zaterdag. Kate linda marianne andra alexis melika eva julia lola alexandra maya lavina diana madeleine gina gigi caro michaela nicole carmen lori beyonce sonja annebel rosa en nog een aantal dames waar ik de naam niet van ken!
superbuilder2
12 augustus 2018, 16:49
GT is een club dat voor mij altijd goed was. De kwaliteit van de dvp's is voor mij ook minder dan jaren gekeden. Ik kom er niet zo vaak en lees steeds vaker dat kwaliteit terug loopt. Welke club raden jullie dan aan? Ik weet dat het erg persoonlijk is. Dit is mijn insteek: Ik hou van een club met veel en mooie dvp. Dank alvast
grosselatte
12 augustus 2018, 20:56
Gister in GT. Het was maar rustig met vrouwen voor een zaterdag. Kate linda marianne andra alexis melika eva julia lola alexandra maya lavina diana madeleine gina gigi caro michaela nicole carmen lori beyonce sonja annebel rosa en nog een aantal dames waar ik de naam niet van ken!
Hello,
Marianne or Mariana??
BR, GL
rob45
12 augustus 2018, 21:20
GT is een club dat voor mij altijd goed was. De kwaliteit van de dvp's is voor mij ook minder dan jaren gekeden. Ik kom er niet zo vaak en lees steeds vaker dat kwaliteit terug loopt. Welke club raden jullie dan aan? Ik weet dat het erg persoonlijk is.
Als je een keer af wilt wisselen dan beveel ik Sixsens aan waar je met zekerheid aan je trekken zult komen.Momenteel ook ietsje rustiger ivm de vakantieperiode maar over een paar weken weer volle bak.
Beron
12 augustus 2018, 21:54
GT heute wieder der erfolgreichste Gay-Club in Deutschland.
Partycrasher
13 augustus 2018, 00:01
GT heute wieder der erfolgreichste Gay-Club in Deutschland.
Darum wird The Joker heute auch wieder dabei sein. ;)
popey01
13 augustus 2018, 00:17
Ach dat was in yy vandaag ook zo
VAZKOR
16 augustus 2018, 12:59
In GT sinds 12u15, parking gehad vlakbij.
Het is mooi weer dus geweldig toeven in de grote tuin. Line-up kwantitatief nog echt niet zo sterk vind ik, kwalitatief dan wel ok beter als vorige keer en mooie opties gezien. Sabina (ghana), Rose en Erika (2 Duitse) en nog wat mooie Roemse. We'll see. Vind niet meteen de draadjes van deze dames.
Beren-populatie ruim maar goed verspreid over terrein, het beste is deze club bij omstandigheden als vandaag te bezoeken ttz met mooi weer anders is het maar snel overcrowded zoals ik vorig jaar meemaakte.
So far.
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
VAZKOR
16 augustus 2018, 19:50
Vanuit de gt-garten, weer is echt goed
* wellness prima: sauna en jacuzzi op temp.
* Kamertje met ene Linda nadat ene Ghanese Sandy de sleutel haalde om met een andere beer op kamer te gaan terwijl ik haar vruchteloos zocht. Neuken ging moeizaam ze was iets te spraakzaam om me klaar te doen komen. Tock met de hand gekomen na diverse standjes. Was echt warme kamer ook. Dit moet de eerste GT-sessie zijn in meer dan 6 jaar.
* line-up ondertussen: wat meer dames. Lopen ook enkele mindere rond, veel middelmaat, wat mooiere. Geen echte wow-factor of ik ben teveel verwend. Die Duitse Erika blijft me aantrekken, Kami ex-lr kan een zekerheid zijn want ken nauwelijks wat dames. Dacht wel Melody herkend te hebben.
... later...
2de sessie met Kami: redelijk tevreden.
Eten: kippeschnitzel met zigeunersaus, groente en frieten, heeft gesmaakt.
Volk is verspreid, drukte valt mee doch vond aantal dames aan lagere kant. Verlof?
Nu een laatste bier en straks naar huis toe. Het was al bij al een geslaagde relaxdag.
So far.
VAZKOR
16 augustus 2018, 22:08
Derde update...[emoji23]
* na laatste bier volgde een laatste cola dicht bij Adina in de bar
* na de derde en laatste schitterende sessie met Adina ging ik met een allerlaatste bier in de sfeeriek verlichte tuin rondlopend met smile oor-tot-oor. [emoji4]
* zag dat de pizza's er waren en at nog 2 stukken met een allerlaatste cola
* dit bericht in de tuin met een allerallerlaatste cola...
* budget is erdoor voor heute dus straks echt huiswaarts keren
* drukte: heen witte zee gezien, no gay bar effects, alles is rustig gebleven. Met Adina ervoer ik zelfs geen wachttijd en altijd in alle rust kunnen wellnessen. Een GT-dag aks vandaag is goed en de club is in herkansing geslaagd. Een mooi overzichtelijk verslag volgt nog.
Das wars (nu echt...)
pret
20 augustus 2018, 13:33
Het is rustig hier. Iets van 20 dames en net zo veel beren.
Partycrasher
1 september 2018, 09:54
Zijn hier recensies van?
Van Melica wel.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49260-Melica-(Duitse)-ex-LR&p=568541#post568541
gignnl
2 september 2018, 14:18
Melica is een prima keuze maar vertel eens wat meer ranzige details van deze trio BBert:bibber_2:
de duisburg spesjalist
2 september 2018, 14:41
Melica is een prima keuze maar vertel eens wat meer ranzige details van deze trio BBert:bibber_2:
melica is gewoon een van de geilste die er rond loop in de sauna clubs :rolleyes:
mager
8 september 2018, 03:18
Vrijdag avond (22:00 uur) in de GT bar, 50 witte jassen, max 10 vrouwen. Dus 1 op 5
In YinYang was op dezelfde avond (23:00 uur) een stukje betere verhouding. Misschien 1 op 4.
Saunaclubs hebben niet meer de kwaliteit van pakweg 10 jaar geleden.
Kom er maar in mensen, zeg maar dat het oud nieuws is.
Waarom blijven alle vrouwen in Sharks rond hangen? In Sharks is de verhouding 1 op 3 misschien zelfs 1 op 2, en allemaal heel mooi en slank en goede service, bijvoorbeeld anaal deed 1 op de 3 vrouwen die ik het in Sharks vroeg..
pret
8 september 2018, 05:28
Waarom blijven alle vrouwen in Sharks rond hangen? In Sharks is de verhouding 1 op 3 misschien zelfs 1 op 2, en allemaal heel mooi en slank en goede service, bijvoorbeeld anaal deed 1 op de 3 vrouwen die ik het in Sharks vroeg..
Vrouwen in Sharks aan upselling voor standaard dingen, waardoor ze meer kunnen verdienen.
laplagne
8 september 2018, 07:56
Ben het echt helemaal eens met robbie303, want ik had onlangs een bliksembezoek op de donderdagavond. Maar wat een troosteloze aangelegenheid in Golden Time. Vroeger was de donderdagavond afgeladen met een vrouwenoverschot en nu eind augustus bleek het tegendeel waar. Natuurlijk is het een hele lange vakantietijd voor sommige dames, maar dit baart mij echt zorgen. Gelukkig hoeven maar een paar paradepaardjes of troefkaarten rond te lopen en dan ben je van succes tijdens een kamerbezoek verzekerd. De inmiddels 22-jarige Angela was vorige week donderdag de zogenaamde talk of town, want deze 'half' Roemeense tovert aan de lopende band orgasmes met een kleine en soms grote waterval uit haar lage mutsje. Het spreekwoord is iets uit de hoge hoed toveren heeft bij mij een hele andere betekenis gekregen. Toegegeven het kost is vijftig euro extra, want dat was toch een hele bijzondere ervaring om dit 'live' mee te maken. Angela wordt op een andere site redelijk afgemaakt als een geldwolf, maar ja als je over deze extra attractie beschikt is het wel makkelijk geld verdienen. Wij hadden elkaar tijdens het voorspel aardig opgewarmd en dat bleek wel tijdens haar orgasme. Angela heeft als sterrenbeeld maagd, maar deze kleine met redelijke borsten vriendelijke twintiger is voor mij een watervrouw. Ik heb inmiddels wel begrepen dat de schoonmaakploeg van Golden Time overuren draait na een kamerbezoek van Angela waarbij zij weer een orgasme heeft geproduceerd.
Highlander
8 september 2018, 08:10
Ik moet me helaas aansluiten bij bovenstaande heren. Ik was gisteren aan de late kant (rond 21.45 uur bij de GT), en wat een worstenfeest zeg. Voor de gein ben ik echt gaan tellen, dus geen geen inschatting: in de bar zaten 51 beren en 5 vrouwen. En van die 5 vrouwen zaten Leah en Irina met elkaar te kletsen zonder enig intresse te tonen in de beren. En de overige vrouwen waren nou niet bepaald de toppers. Later op de avond werd dit beter, maar toch. Wat een drama hey. In de bios gaF Melody een kerel een beurt en zo'n 8 beren zater er omheen te gluren. De verhoudingen waren gisteren compleet zoek in GT. Ik kan me tijden herinneren dat het lastig was om naar een vrouw te kijken omdat ze zich dan meteen opdrong. Nou, that ship has sailed. Gelukkig leerde ik Barbie kennen waar ik een lekkere kamer mee had. Het zal echt beter moeten worden in de GT !
Nulnulzeseneenhalf
8 september 2018, 09:27
Vrijdag avond (22:00 uur) in de GT bar, 50 witte jassen, max 10 vrouwen. Dus 1 op 5
In YinYang was op dezelfde avond (23:00 uur) een stukje betere verhouding. Misschien 1 op 4.
Ben het echt helemaal eens met robbie303, want ik had onlangs een bliksembezoek op de donderdagavond. Maar wat een troosteloze aangelegenheid in Golden Time. Vroeger was de donderdagavond afgeladen met een vrouwenoverschot en nu eind augustus bleek het tegendeel waar.
Ik moet me helaas aansluiten bij bovenstaande heren. Ik was gisteren aan de late kant (rond 21.45 uur bij de GT), en wat een worstenfeest zeg. Voor de gein ben ik echt gaan tellen, dus geen geen inschatting: in de bar zaten 51 beren en 5 vrouwen. De verhoudingen waren gisteren compleet zoek in GT. Ik kan me tijden herinneren dat het lastig was om naar een vrouw te kijken omdat ze zich dan meteen opdrong. Nou, that ship has sailed.
Ik heb een hele goeie oplossing. Al die heren die nu klagen komen 2 maanden niet meer in GT. Gevolg, het aantal klachten over GT daalt drastisch, en waarschijnlijk wordt het ook een stuk rustiger.
Ik vrees alleen dat deze oplossing niet wordt geaccepteerd. Nee, al die andere heren moeten oprotten zodat deze heren vrije keus hebben. En ergens snap ik dat ook wel, maar dan lost het probleem zich niet op.
Daarnaast, GT is een dagclub. Om 11.00 gaat de deur open en soms staat er dan al een rijtje heren te wachten. Veel dames geven ook al om 11.00 uur acte de présence. Het is maar weinigen gegeven om werkdagen te maken van 14 tot 15 uur, veel halen de 8-10 uur niet eens. Dus ja, na 21.00 kan het wel eens zo zijn dat er een wat scheve verhouding tussen de beide geslachten is.
Highlander
8 september 2018, 11:14
Daar heeft (bijna) 007 een punt. GT is idd geen typische nachtclub. Maar dat neemt niet weg dat er in het verleden na 21.00 uur veel meer vrouwen waren dan nu. Toch ???
Maar wat wil je nou 0.065 ??? In het verleden heb je mij via IM laten weten dat jij je verbaast over het feit waarom je geen kritiek op GT mag hebben. Nu heb ik eens kritiek en dan begin je te roepen dat ik maar beter de komende maanden weg kan blijven. Ha ha ha. Tegendraadse Harry ;-)
Januske
8 september 2018, 11:23
Het klopt wel wat jullie zeggen maar dat is overal het geval.
Maar al met al zit gt gewoon iedere dag vol dus zo slecht zal het niet gaan.
En voor degene die zo veel willen klagen ik zou zeggen ga eens elders kijken in de omstreken ik ben bang dat je er dan achter komt dat het overal minder is dan in gt.
mager
8 september 2018, 11:49
Ja, in de meeste clubs aan de NL grens is het triest. Het grote volk heeft de saunaclubs ontdekt.
En het grote volk kiest de grote namen: Tiesto, Macdonalds, GT.
Ik denk dat de tijd rijp is om de tarieven te verhogen naar 100/30 minuten. (normaal tarief op de wallen)
Misschien zal dat de russen en oekraieners wel over de brug trekken, want die laten het vooralsnog afweten.
De saunaclubs lopen nog steeds grotendeels op roemeense en bulgaarse meisjes.
Als de tarieven naar 100/30min gaan, dan zal bijna 007 zijn oplossing komen: het grote publiek dat de saunaclubs de afgelopen jaren heeft ontdekt zal dan niet meer komen.
En de hogere tarieven zal al het lekkers dat nu in Switzerland werkt weg trekken. (in Switzerland is het tarief hoger dan 100/30min)
schoolmeester
8 september 2018, 12:48
robbie303, goed idee, kan de gewone man thuisblijven, want die kan het niet meer betalen !
Geen goed idee want ik ben van mening dat betaald wippen voor iedereen betaalbaar moet blijven.
Groet, schoolmeester.
Januske
8 september 2018, 14:38
Nu in gt best wel druk maar niet te.
Lopen toch aardig wat dames rond voor ieder wat wils.
wervelwind
8 september 2018, 15:40
Ik ga maar even niet antwoorden op degenen die vinden dat er niet over GT geklaagd mag worden. Die weten niet hoe goed deze club ooit was.
In plaats daarvan stel ik een hele eenvoudige oplossing voor, wetende dat de directie dit nooit gaat doen aangezien zij alleen zoveel mogelijk willen binnen harken voordat de club dicht gaat (binnen 2 jaar schat ik in).
De oplossing die de club BETER zou maken (maar minder interessant voor de korte-termijn denkende directie) is het tarief naar 50 euro en mensen laten betalen voor bier. Dan ben je meteen van de zuipgroepjes af die in het weekend zeker een derde van de hoeveelheid mannen uitmaken.
Januske
8 september 2018, 16:08
Gelukkig zijn er mensen met meer verstand.
Nulnulzeseneenhalf
8 september 2018, 16:35
Daar heeft (bijna) 007 een punt. GT is idd geen typische nachtclub. Maar dat neemt niet weg dat er in het verleden na 21.00 uur veel meer vrouwen waren dan nu. Toch ???
Maar wat wil je nou 0.065 ??? In het verleden heb je mij via IM laten weten dat jij je verbaast over het feit waarom je geen kritiek op GT mag hebben. Nu heb ik eens kritiek en dan begin je te roepen dat ik maar beter de komende maanden weg kan blijven. Ha ha ha. Tegendraadse Harry ;-)
Wat er in het verleden na 21.00 was weet ik niet, en doet er ook niet meer toe. Het verleden is geweest en komt niet meer terug. Tenzij je met de teletijdmachine van professor Barabas mee mag.
Ik moest het even op zoeken maar inderdaad hebben wij in het verleden via im gecommuniceerd. GT is een club waarvan hele groepen niet accepteren dat er kritiek op komt, of U er daar 1 van bent weet ik niet. Iedereen mag van mij kritiek hebben, maar accepteer dan ook dat er soms antwoorden komen waar U niet blij mee bent. Ik heb U een idee aan de hand gedaan om te voorkomen dat U de komende tijd zich nog eens moet ergeren aan GT. Ik heb er ook bij geschreven dat U het waarschijnlijk niet zult accepteren.
Mijn advies, niet alleen aan U, accepteer dat het verleden niet meer terug komt. Pas U aan aan de huidige tijd. Waar mogelijk, zorg dat anderen zich aan U aanpassen, zonder dat ze zich daar ongemakkelijk bij gaan voelen. En maak er het beste van.
Ik kom tegenwoordig soms in GT. Omdat dingen uit het verleden niet meer terug komen, maar geëvolueerd zijn naar een volgende fase. Waar mogelijk probeer ik de dingen naar mijn hand te zetten, de rest accepteer ik omdat ik op die manier de meest zinvolle dagbesteding krijg.
mager
8 september 2018, 17:18
Veel mensen missen 'the point'
Het gaat niet om verleden of heden...
Het gaat erom dat NU de verhouding beren/vrouwen zeer slecht is in GT en in veel andere saunaclubs in de grensstreek.
Mag ik NU niet klagen omdat ik ik heb gezien dat het 10 jaar geleden beter was?
En mag een nieuwe/jonge beer dan wel klagen?
mager
8 september 2018, 17:22
wetende dat de directie de club dicht gaat doen (binnen 2 jaar schat ik in)
Waarom denk je dit?
wervelwind
8 september 2018, 17:30
Waarom denk je dit?
Je citeert me hier wel heel creatief Robbie303. Zo heb ik het niet bedoeld en niet gezegd.
lekkersfan
8 september 2018, 21:59
voordat de club dicht gaat (binnen 2 jaar schat ik in).
Ik ben gewoon nieuwsgierig, hoe weet jij dat ? of anders gezegd waar baseer je dat op ?
Januske
9 september 2018, 00:38
Gt gaat echt niet dicht is werkelijk gebaseerd op niks
Nulnulzeseneenhalf
9 september 2018, 00:52
Veel mensen missen 'the point'
Het gaat niet om verleden of heden...
Het gaat erom dat NU de verhouding beren/vrouwen zeer slecht is in GT en in veel andere saunaclubs in de grensstreek.
Mag ik NU niet klagen omdat ik ik heb gezien dat het 10 jaar geleden beter was?
En mag een nieuwe/jonge beer dan wel klagen?
Ziet U “the point” wel? Heel fijn dat er vroeger veel meer dames waren, en het veel fijner was in GT, en andere clubs. Maar vroeger is voorbij. En komt ook niet meer terug. Je kunt je blijven vast houden aan vroeger, maar dan mis je al het moois dat er nu wel is. Geniet van al het moois dat je nu kunt vinden en krijgen. Stop met je druk maken over vroeger, wat toch niet meer terug komt.
Ik mag relatief nieuw zijn in de saunaclubs, maar beoefen deze hobby toch al wel wat langere tijd. Ik heb in het verleden heel wat leuke dames leren kennen. Sommigen zou ik graag nog eens tegen willen komen, niet eens om er de gebruikelijke gymnastiekoefeningen mee te doen, maar om even “bij” te praten. Een paar vind ik het zelfs jammer van dat ik er de gymnastiek niet meer mee mag doen. Maar wat voor zin heeft het om daarover te klagen.
Mijn privéleven is heel anders verlopen dan ik me 25 jaar geleden had voorgesteld. Idem met mijn carrière, ook die is totaal anders. Jammer, maar het zij zo. Maar ik klaag daar niet over, ik probeer er nu het beste van te maken. Met de middelen die mij nu ter hand staan.
Het enige waar ik echt over klaag, zijn de mensen die mij steeds maar weer proberen te vertellen watik allemaal fout doe. Die mensen willen, waarom weet ik niet, niet dat ik van het leven geniet.
PS dit terzijde, maar van de week heeft een dam mij min of meer verboden om “met de hand te doen”. Ik moest proberen om het met de mond te doen. Maar nu geraken we wel heel erg off-topic.
VAZKOR
9 september 2018, 10:31
Heeft de mindere lineup overal dan toch met de nieuwe wet te maken? En clubs mogen zich waarschijnlijk niet meer bemoeien met de damesprijssetting waardoor die upsellomstandigheden kunnen ontstaan? Tell me if I'm wrong.
Brad Clitt
9 september 2018, 11:00
In de normale economie geldt minder vraag, prijzen omlaag, maar in dit wereldje geldt blijkbaar het omgekeerde.
Als ik een dvp zou zijn lijkt het me beter om 2 klanten van 40 euro te hebben ipv 1 van 50, of voor dezelfde prijs betere service te leveren dan de concurrentie (maar dat is blijkbaar not done door kartel-afspraken).
Hetzelfde geldt natuurlijk voor de clubs, die denken door meer entree te vragen (of minder te leveren voor dezelfde prijs) de mindere klandizie te kunnen opvangen, maar door deze gedachtengang krijgen ze juist nóg minder mannen over de vloer.
Het is zo simpel allemaal, je moet het alleen willen zien.
Befferke3
9 september 2018, 11:45
Net aangekomen. Mooi weertje. Een 25 tal ladies aanwezig waaronder een paar hotties. Zal een mooi dagje worden.
pietpotent44
9 september 2018, 11:56
In de normale economie geldt minder vraag, prijzen omlaag, maar in dit wereldje geldt blijkbaar het omgekeerde.
Het is zo simpel allemaal, je moet het alleen willen zien.
Die laatste opmerking is echt Cruyfiaans.
En Johan Cruyff had natuurlijk altijd gelijk :hah:
Brad Clitt
9 september 2018, 13:12
Met dit verschil dat Cruyff beter kon voetballen dan mij.
Befferke3
9 september 2018, 13:31
Intussen pak meer beren dan vrouwen
gignnl
9 september 2018, 13:58
Zoals elke zondag.....
John mc Snek
9 september 2018, 14:14
Hij at dan ook minder bamiblokken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pietpotent44
9 september 2018, 15:20
Ja maar iubitas scoren kon ie dan weer niet zo goed :biggrin:
Hij heeft ooit zelfs met Viola Holt gescharreld.
Alhoewel de Danny uit de jaren 70 geen slecht figuur zou hebben geslagen in de saunaclubs.
Oeps, we dwalen weer af.
Laten we het weer over bamiblokken hebben :biggrin:
wervelwind
9 september 2018, 21:57
Ik ben gewoon nieuwsgierig, hoe weet jij dat ? of anders gezegd waar baseer je dat op ?
Weten doe ik het niet. Maar, gedachten-experimentje:
-> er komen steeds meer “zuipers” dan “neukers” -> zuipers worden meestal geen neukers al was het maar omdat bij de meeste mannen de prestaties achteruitgaan bij teveel alcohol -> dames raken gefrustreerd door het grote aantal zuipers en minder klandizie -> dames zoeken hun heil ergens anders -> neukers gefrustreerd want minder keus uit dames -> neukers zoeken hun heil ergens anders -> dames krijgen nog minder klandizie.
Etcetera...het gevolg is een neerwaartse spiraal waar ook een voorheen zeer populaire tent als GT niet immuun voor is.
De Romeinen dachten ook dat hun rijk nooit ten onder zou gaan en dezelfde arrogantie lijkt bij de GT leiding de kop op te steken.
Meme Moo
9 september 2018, 22:09
‘Zuipers’ klinkt wel erg onaardig!
Bij deze een nieuwe term hiervoor: ‘hijsberen’. :biggrin:
Boy69
9 september 2018, 22:14
‘Zuipers’ klinkt wel erg onaardig!
Bij deze een nieuwe term hiervoor: ‘hijsberen’. :biggrin:
“zuipers” klinkt wellicht onaardig, maar dekt de lading precies.
zou voor iedereen (club, meiden en neukberen) het beste zijn als er voor alcohol (ook bier) bijbetaald zou moeten worden
ik zou er in elk geval een groot voorstander van zijn
wervelwind
9 september 2018, 22:28
Zuipers heb ik niet voor niets tussen aanhalingstekens geplaatst ;) Alhoewel een deel van de hijsberen absoluut ook wel zuiper genoemd kan worden. Het lallende en respectloze gedrag is een aardige indicatie.
Nulnulzeseneenhalf
12 september 2018, 13:22
Iets na elven ingecheckt. Binnen 5 minuten de eerste verwensingen al naar mijn hoofd gekregen. Gezellig druk, maar niet te. Zo'n wil nog niet komen.
Nog geen pannenkoekers gezien
Highlander
12 september 2018, 17:15
Wat voor verwensingen ???
Nulnulzeseneenhalf
12 september 2018, 21:26
Wat voor verwensingen ???
Dat waren er voor intimi.
Highlander
14 september 2018, 11:34
Spectaculaire avond gehad gisteren. Mooie vrouwen in overvloed, waaronder mijn favoriete Diana. Wat een lichaam heeft deze dame. Echt niet te geloven. Ik had echt keuze stress, het was 10x beter dan mijn vorige bezoek aan de GT. Wel slecht nieuws vernomen van één van de dames: Lola is gestopt en terug naar Italië. :wand:
Megaboob
14 september 2018, 11:48
Spectaculaire avond gehad gisteren. Mooie vrouwen in overvloed, waaronder mijn favoriete Diana. Wat een lichaam heeft deze dame. Echt niet te geloven. Ik had echt keuze stress, het was 10x beter dan mijn vorige bezoek aan de GT. Wel slecht nieuws vernomen van één van de dames: Lola is gestopt en terug naar Italië. :wand:Lola gestopt? Dat is inderdaad en wel het einde van een tijdperk voor de boobmeister. Ik ga haar zeker missen, lieve fijne dame met een geweldig lichaam.
kempie
15 september 2018, 18:26
Prima vertoeven hier na een maand of 3 afwezigheid bevalt het prima. Aantal mooie nieuwe dames in de line-up en op de kamer kennis gemaakt met Roberta en Sofia. De verhouding mannen vrouwen is voor een zaterdag niet verkeerd. Lijkt dat de mega zomerdrukte in deze club achter de rug is en er minder mannen zijn en dat nu er weer wat meer vrouwen terug komen van vakantie.
Tot m’n verrassing kwam ik een oude bekende uit LR tegen. Yvonne zegt na 2 jaar weer voor even terug te zijn in het vak. Ze begon weer in haar vertrouwde LR maar maakte vandaag de transfer naar GT samen met 2 vriendinnen.
Januske
16 september 2018, 00:26
Net thuis uit gt line up was inderdaad prima maar een gedeelte van de avond toch wel veel beren maar het was goed te doen.
Bosco
18 september 2018, 14:40
In GT beland vandaag op deze mooie nazomerse dag. Word een lang dagje pannenkoeken met mijn iubi hier, wel buiten de kamer natuurlijk want we genieten beide van de zomerse temperaturen en elkaars gezelschap. 50 meiden nu aanwezig en 100 gasten. Voor wie dat boeiend vind.
kempie
18 september 2018, 19:48
In GT beland vandaag op deze mooie nazomerse dag. Word een lang dagje pannenkoeken met mijn iubi hier, wel buiten de kamer natuurlijk want we genieten beide van de zomerse temperaturen en elkaars gezelschap. 50 meiden nu aanwezig en 100 gasten. Voor wie dat boeiend vind.
Dan ben ik benieuwd was het natascha of yvonne? Veel plezier iig.
Bosco
18 september 2018, 22:51
Dan ben ik benieuwd was het natascha of yvonne? Veel plezier iig.
Yvonne niet gezien. Mij is verteld dat LR meiden laten ze nu beurtelings 3 dagen per week in GT werken. Kunnen ze toch nog wat aan hun omzet doen.
Big30
30 september 2018, 15:01
Aantal berichten verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27364-Neerwaartse-spiraal-in-Saunaclubs&highlight=Spiraal
warmweer2
30 september 2018, 15:21
Michaela vandaag aanwezig???
Ex kathy yy
hotmister1985
1 oktober 2018, 18:14
Heeft iemand de persische Sabia onlangs nog gespot? Ik ga vrijdagmiddag weer eens naar GT.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Highlander
2 oktober 2018, 12:36
Helaas al maanden niet gespot........... :mad:
gignnl
2 oktober 2018, 15:08
Op deze dag was kleine Gign al eerder wakker als ik en vond hij het tijd voor wat muziekles dus op naar Gt om daar mijn zangeres te vinden.
Kon voor de deur parkeren,erg fijn en na transformatie op naar t ontbijt.De keukenstaf is versterkt en de chefkok is nu belast met gastheerschap.Netjes bediend en goed ontbeten.
Terug naar de bar voor een latte en daar viel ik om van verbazing,met mij erbij waren er 10 gasten in de bar.Memories aan oude gt tijden uit mei 2004,voor mij aangenaam voor de dames wat minder.
Mijn muzikante was nog bezig met blokfluitles dus lekker in de bankjes gehangen.Damesaanbod is prima,diverse nieuwe gezichten wo div huiskamerdames.
Toen was het eindelijk tijd voor mijn concert en er maar meteen een pannekoeksessie van gemaakt,helemaal top.
De brunch kan prima fungeren als avondeten dus de maag is gevuld.
Nog even wat bakkies doen,inmiddels is het wat drukker geworden,en misschien nog een toegift boeken.
gignnl
2 oktober 2018, 18:02
Weet niet of het al is gemeld maar op de provinciale weg rond Bracht kort voor het tweede verkeerslicht net na het begin van de 70 km zone staat een flitspaal.
Ik kende hem nog niet,helaas......
Brad Clitt
2 oktober 2018, 18:09
Als het een blauwe is heb je geluk, die palen zijn bedoeld voor de LKW-Maut op Bundesstrassen, in dit geval de B221.
gignnl
2 oktober 2018, 18:35
That s the one thanx!
Big30
2 oktober 2018, 18:46
Als het een blauwe is heb je geluk, die palen zijn bedoeld voor de LKW-Maut op Bundesstrassen, in dit geval de B221.
Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51527-OPGELET-FLITSPAAL-NRW&highlight=Flitspaal
rakkertje12
3 oktober 2018, 13:44
Die blauwe flitspaal staat er al heel lang.
Mijn collega is al geflits, je mag daar 70 km rijden en hij 80 km
Te hard rijden en je krijgt alles netjes thuis gestuurd met foto als aandenking.
Heren oppassen daar.
Highlander
3 oktober 2018, 14:22
Heren. Ik heb zin om vanavond effe te gaan. Vandaag is het een vrije dag in D. Betekent dit dat het extra druk is ? Of juist rustiger omdat de heren beren bij moeders en kids moeten zijn ?
Teiresas
3 oktober 2018, 15:03
Heren. Ik heb zin om vanavond effe te gaan. Vandaag is het een vrije dag in D. Betekent dit dat het extra druk is ? Of juist rustiger omdat de heren beren bij moeders en kids moeten zijn ?
Verwacht dat het drukker is dan normaal op een woensdag...
jochn
4 oktober 2018, 13:18
De eerste keer dat ik de live gebruik :)
Het is hier heel aangenaam relax. Ik schat dame of 40-50.
Voor elk wat wils. Aantal beren: geen idee maar niet echt zoveel meer dan dames.
Aangenaam dus. :)
hotmister1985
4 oktober 2018, 16:50
Weet iemand wie de slanke blondine is die meestal op de leuning van de eerste bank naast de kruk bij de danspaal zit? Ze heeft vrij grote, echte borsten en half lang steil haar.
rakkertje12
5 oktober 2018, 13:45
Dat kan je zelf toch ook vragen, daar hoef je een ander niet voor op te zadelen.
Als je naar club gaat moet zelf je boontjes doppen, en zelf je mond open doen wanneer je iets leuks ziet.
Veel plezier.
Uit-Drenthe
5 oktober 2018, 14:00
Pluk een roos en zet hem op je hoed.... kop op man.
Teiresas
5 oktober 2018, 14:29
Dat kan je zelf toch ook vragen, daar hoef je een ander niet voor op te zadelen.
Als je naar club gaat moet zelf je boontjes doppen, en zelf je mond open doen wanneer je iets leuks ziet.
Vragen aan je collega beren staat vrij hoor....
Het is dat ik niet weet wie er bedoeld wordt, anders had ik graag geholpen
hotmister1985
5 oktober 2018, 16:53
Veel plezier.Ik wilde dit vantevoren weten voordat ik zou gaan, dan kon ik alvast wat recensies lezen. Ben net terug, als ik haar had gezien, had ik haar zeker aangesproken. Maar ze was er vandaag niet, dus heb me uitstekend met een andere dame vermaakt :).
gignnl
5 oktober 2018, 16:54
En wie was die dame,dan weten wij dat ook?
hotmister1985
5 oktober 2018, 17:12
En wie was die dame,dan weten wij dat ook?Lara, een Duits-Turkse met D-cup silliconen en lange zwarte haren, flink wat tattoo's en een gebruinde huid. Vond haar service verrassend goed, tongzoent volop.
kempie
6 oktober 2018, 16:53
Prina toeven hier. Genoeg mooie dames. Kamertje gemaakt met de bloedmooie Kami. Was uitstekend. Ook een kamertje gemaakt met Roxy ex-sonja livingroom. Deze kamer was zowaar nog iets beter. Heb nog een andere ex -LR dame op het oog en een mooi blondje.
gignnl
6 oktober 2018, 20:59
Laat me raden,Louana?Have fun
Ace2
7 oktober 2018, 11:40
Lara, een Duits-Turkse met D-cup silliconen en lange zwarte haren, flink wat tattoo's en een gebruinde huid. Vond haar service verrassend goed, tongzoent volop.
Inderdaad een dame met goede service. Of ze daadwerkelijk ook Duitse roots heeft betwijfel ik, daar ze dacht dat Keulen en Aken in Nederland lagen.
kempie
7 oktober 2018, 12:36
Laat me raden,Louana?Have fun
Nee, lopen in gt net zoveel dames rind die ook zo mooi zijn en een betere service geven. Veel nieuwe ex-LR dames die na korte LR periode al getranfereerd zijn.
Het was trouwens zeer goed in GT een zeer goede line-up. Heb met een super dame gekamerd. Snel weer terug.
hotmister1985
7 oktober 2018, 17:38
Inderdaad een dame met goede service. Of ze daadwerkelijk ook Duitse roots heeft betwijfel ik, daar ze dacht dat Keulen en Aken in Nederland lagen.
Volgens mij heeft Lara wel Duitse roots, ik hoorde wel een Zuid-Duits accent. Ze heeft in Paradise Stuttgart gewerkt.
@kemie: ben benieuwd wie die superdame dan is.
Yvonne niet gezien. Ik heb Yvonne eind juli begin augustus nog in LR gezien. Weet niet meer of het een vrij of zaterdag was en slechts eenmalig.
Nulnulzeseneenhalf
16 oktober 2018, 12:13
Hier weer eens binnen gevallen. Eén pannenkoek gespot. Beiden gekleed in matching wit. Oh nee, bij haar is het alleen de handdoek
FOEF
16 oktober 2018, 13:11
Hier weer eens binnen gevallen. Eén pannenkoek gespot. Beiden gekleed in matching wit. Oh nee, bij haar is het alleen de handdoek
en haar witte haren?
Nulnulzeseneenhalf
16 oktober 2018, 13:55
en haar witte haren?
Ik gok dat die witte haren van haar eigen zijn,dus geen pruik. En dan telt het niet als kleding.
Teiresas
16 oktober 2018, 17:07
;)
Ik kan melden dat - ofschoon geen pruik - haren noch kleur van haar zelf zijn...
FOEF
17 oktober 2018, 09:25
Ik gok dat die witte haren van haar eigen zijn,dus geen pruik. En dan telt het niet als kleding.
;)
Ik kan melden dat - ofschoon geen pruik - haren noch kleur van haar zelf zijn...
Dus duidelijk rangschikken als kleding...
Wie de pannenkoeker gisteren was en morgen zal zijn is bij deze ook duidelijk?
loving-it
20 oktober 2018, 17:13
Is GT al rookvrij?
Nulnulzeseneenhalf
20 oktober 2018, 17:27
Is GT al rookvrij?
Nee, maar gedeeltelijk.
rob45
27 oktober 2018, 12:59
Mijn vocabularium is beperkt. Wat bedoelen jullie eigenlijk met een pannenkoek? Het klinkt niet erg positief:confused:Een pannenkoek is een masterneuker.
Uhhh ik bedoel een praatjesmaker op de kamer [emoji41] hij maakt daar wel zijn uurtjes mee vol [emoji23]
Teiresas
27 oktober 2018, 22:50
Iemand die geen haast heeft en de tijd neemt om optimaal te genieten van z'n bedgenote, zou ik zeggen...
luminous
10 november 2018, 20:08
Voor al wie vandaag nog naar GT wil rijden, zeker doen. Het is er super gezellig en vrouwen genoeg. De mannen zijn aan het aanschuiven voor een locker sinds 15u en om 17.30u was het 20 minuten wachten op een sleutel. Eerste kamergang gemaakt met Tessa 32 jaar jong,
half duits-half zigeuner en staat vol met tatoeages. Ze had een mooie fluo gele bikini aan met volle silicone tieten, ze voelde lekker aan. Ze heeft een lekker kaal kutje wat ik 20 minuten lang heb gelikt en dan in 69 ben klaar gekomen in haar mond. LEKKER Ze werkt nu 4 maanden in GT en daarvoor heeft ze 2jaar in sharks gewerkt.
De tweede dame was Andra 22 jaar afkomstig uit Roemenië, blond lang haar ook grote siliconen borsten met een mooie tepel erop
(kleintjes). Als je deze dame ziet voorbij komen denk je wat een streken wijf, maar dat is niet zo, ze is zeer vriendelijk en lief en begint direct volmondig te kussen en haar poesi likken was ook al geen probleem. Voor deze dame rij ik volgende vrijdag terug.
loving-it
13 november 2018, 20:24
Morgen woensdag naar GT voor dagje sauna, ontspannen. En een paar leuke sessies met dames.
Ik ben gek op C cupjes en meer, mooie ronde gevulde billen, tongzoenen, GFE en pre salee!
Heeft iemand een top3 voor me?
luminous
15 november 2018, 15:32
Vandaag een dagje vroeger als gepland naar golden time gereden, 11.05u ingecheckt. Nog nooit zo rustig geweten.
Tussen 11.00u en 13.00u waren er ongeveer 20 dvp's en 30 mannen waarvan bijna niemand niet kamerde.
Na het ontbijt ben ik aan de sauna de krant gaan lezen in een van de ligzetels en tegelijkertijd naar de dames kijken. Er liep er één rond met een rood badpak met zwarte stippen met een lekker kontje en kleine borsten het geheel zag er niet geil uit. Omdat ik van grote borsten hou. Nadat ze zo een keer of 15 voorbij gewandeld heeft hield ze halt, na net zeven woorden zij ze moet ik een sleutel gaan halen, ik stemde direct toe en ben eerst nog mijn tanden gaan poetsen, en Nadia stond al te wachten in de bar. Op de kamer wss alles zo als ik het wilde, na dat ik was klaar gekomen heeft ze zich boven op mijn gezicht gezet en heb ik haar nog 5 minuten kunnen likken met zicht op haar kleine mooie borsten. Ze is 27 jaar en komt uit Frankfurt en is Duitse en slank van postuur.
Terug in de bar aangekomen was het druk met vrouwen, mannen zijn er nu ook meer als genoeg. Bij de vrouwen zitten er wel 5 bij waarmee ik zou willen kameren.( Big boobs)
Ik zou zeggen kom af want het is hier kei-leuk.
In de bar hebben ze nieuwe banken en krukken gezet en in het restaurant 7 kleine tafels en 14 gekleurde stoelen.
Geile brabander
26 november 2018, 11:26
Net aangekomen nog lekker rustig.
Toch al aardig wat dames aanwezig later meer ....
HenryIII
28 november 2018, 00:00
Zondag 25/11 was a "good day". Dat was mijn eerste bezoek sinds Juli. De slecht ratio tussen de vrouwen en de mannen is gedaan. Eenvoudig zijn er nu echt minder mannen. Ik zou zeggen dat de hoeveelheid van mannen is zeer lager en de hoeveelheid van vrouwen is een beetje lager als vroeger. Genoeg vrouwen ivm met de hoeveelheid van mannen dus. Het was gemakkelijk om drie keren naar de kamer te gaan. Niet te veel druk zoals vroeger.
Alleen maar een slecht punt, de vrouwen zijn niet later gebleven. Om 9 PM waren al meestal van de vrouwen weg. De mannen zijn ook niet later gebleven.
Geile brabander
28 november 2018, 23:30
Gewoon gaan is een prima tent
bierbeer
1 december 2018, 13:41
Gisteren nog eens langsgeweest in gt. Super tijd gehad met vrienden en kamers met Robina, Roxy en Gina. Die laatste was in de kino wegens kamergebrek rond 19hr. Veel volk, zowel DVP’s als beren. Blijft toch een nette herenclub die voor mij iets te druk werd na 20hr. Maar als je hier optisch of qua service niet vindt wat je zoekt dan heb je misschien wel een probleem. Blijft een leuke hobby. We keren tevreden terug. :lostit:
paul-kuhn
2 december 2018, 23:13
Habe den Eindruck, als wenn das GT allen altgedienten Frauen ewig die Stange hält.
Kaum Fluktuation, bin echt sehr selten mittlerweile hier, aber heute vom line ups extrem enttäuscht.
Ist wohl wieder Zeit für ne lange Pause
Essen und Personal sind aber wie immer klasse.
Bin am Samstag nach 3 Stunden wieder ungefickt gefahren.
Geile brabander
3 december 2018, 17:53
Zie in deze regio maar eens iets beters te vinden.
Grote jongen als je dat lukt.
Das
3 december 2018, 22:18
op een zaterdag is het in LR overigens ook goed vertoeven
pffftttt, alleen op een zaterdag...
In GT is het elke dag goed vertoeven!!
Rockymountain
5 december 2018, 18:07
Ik heb vrijdag een dagje recup genomen om nog eens naar GT te gaan.dus kan al niet slecht zijn. Ben wel benieuwd want heb er zin in! ��
Big30
10 december 2018, 18:20
NB aantal berichten verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52639-Club-kritiek-of-jubel-verhalen
Laten we afspreken dit topic weer te gaan gebruiken waar het voor bedoeld is, namelijk GT live ervaringen!
abio
18 december 2018, 19:15
Hoi. Ik ga morgen eens ontspannen in GT. Nog iemand van plan te gaan?
Heidweg1
21 december 2018, 01:43
Hoi. Ik ga morgen eens ontspannen in GT. Nog iemand van plan te gaan?
Hoe was het woensdag in GT?
pooiertje
25 december 2018, 21:40
Nog goeie line ups voor vandaag met kerst?
billclinton
27 december 2018, 08:02
Geen Antwoord ?
Das
27 december 2018, 10:48
Nog goeie line ups voor vandaag met kerst?
Geen Antwoord ?
Het was er druk zoals altijd.
Voldoende DVP in allerlei maten en kleuren. schat een stuk of 40.
Ook en 5 tal nieuwe (minder dan 2 weken aanwezig)
De meeste waren druk bezet. Ook met pannekoekers.
De sfeer was relaxed al mag de muziek wat zachter in de bar.
Het eten was lekker, geen restaurantkwaliteit maar wel degelijk.
De sauna was goed warm, jacuzzi dikwijls volzet.
WA
27 december 2018, 11:06
Nou ja druk.... Ligt maar aan hoe je dat definieert. Er was tweede kerstdag absoluut geen sprake van een drukte zoals je die op reguliere zaterdagen ziet. Nauwelijks wachttijden, heel soms eens een keer vijf minuten of zo. Ook meiden die je normaal gesproken bij de theke al af moet vangen omdat je er anders niet tussen komt waren gewoon langere tijd vrij / beschikbaar. Na half tien 's avonds kakte het heel hard in. De meiden die reeds bij openen om 13 uur aanwezig waren hadden al grotendeels hun biezen gepakt. De dag bestond voor de meeste beren uit vreten en het zinnetje "ich hab keine lust". Een toevallige en zeer bevallige dinner partner beklaagde zich daarover en vatte het mooi samen: Wat is het met jullie kerels? Als ik in Dusseldorf over straat zou lopen en elke willekeurige kerel zou vragen "Willst du sex mit mir" zou ik 7 van de 10 zo mee kunnen nemen.
Persoonlijk vond ik het zelf een zeer geslaagde dag, ondanks dat een dame waarmee ik had afgesproken niet op is komen dagen. Ach ja, je horizon verbreden zo nu en dan kan ook geen kwaad :biggrin:
Das
27 december 2018, 12:32
Nou ja druk.... Ligt maar aan hoe je dat definieert. Er was tweede kerstdag absoluut geen sprake van een drukte
mijn antwoord was op de gestelde vraag: namelijk 25 december, kerstdag!
marin30
27 december 2018, 17:48
Net GT wat vroeg verlaten. Was er van 16:30-18:00. Het wemelde van de ijsberen, de dames behoorlijk in ondertal. En de wachttijd van de kamers ca 40 minuten. Volgende keer weer als het rustiger is!
billclinton
27 december 2018, 19:02
Zo ik kom morgen. Ik wens alleen maar dat de Dvps nog komen dagen
Rockymountain
27 december 2018, 19:45
Ik gaan morgen voormiddag ook terug oprijden voor een lekker ontbijt en een gezellig dagske met een saunake erbij..al de rest is mooi meegenomen. Hopelijk nog een leuk aanbod van dames ��
franske
29 december 2018, 10:47
Gisteren was het weer mega-druk , veel dames en beren.......en wachttijden
Ook weer een aantal nieuwe dames gespot .
Er was een heel kleine dame met halflang bruin haar, leuk gezicht, lekker klein kontje en een c-cup, iets wit aan kleding met (rode) spikkels. Wie kent haar ?.......ervaring ?
geert5
2 januari 2019, 14:26
Wil vandaag nog effe gaan. Hoe druk is het er nu?
Das
3 januari 2019, 12:14
een ramp vandaag,
ze hebben al de dvp's vrij gegeven lijkt wel.
beren invasie,
rob45
3 januari 2019, 12:19
een ramp vandaag,
ze hebben al de dvp's vrij gegeven lijkt wel.
beren invasie,Tja..[emoji848] een + een = 2 bedoel drie Januari [emoji3]
mrwhite88
5 januari 2019, 12:19
Tja..[emoji848] een + een = 2 bedoel drie Januari [emoji3]
Hopelijk vanavond beter... heb m’n TomTom ingesteld op brüggen...
Nulnulzeseneenhalf
5 januari 2019, 12:23
Nee. GT is een dagclub. Veel dames beginnen vroeg, en als ze genoeg bij elkaar hebben gaan ze naar huis.
rob45
5 januari 2019, 13:21
Nee. GT is een dagclub. Veel dames beginnen vroeg, en als ze genoeg bij elkaar hebben gaan ze naar huis.Ja dat is zeker waar, rond een,uur of 8/ 9 uur s'avonds kakt het al aardig in en word het al rustiger.Zaterdag loopt het wel ietsje later door maar het blijft in principe meer een dagclub. .
luminous
5 januari 2019, 16:11
Zaterdag 9 februari is weeral party 31467
31468
KlapKrat
5 januari 2019, 16:45
Ben benieuwd...
Zoals de meeste beren hier al suggereren, GT is sowieso al niet bepaald een avondclub + in combinatie met het "begin januari effect" vrees ik dat je je de benzine had kunnen besparen.
Maar goed, als je bent nog nooit in een saunaclub geweest en je de lat maar laag genoeg legt, dan kun je misschien toch nog een positief bericht in elkaar flansen?
Don't forget to write! :wink2:
KlapKrat
12 januari 2019, 10:16
Ben benieuwd...
En? Hoe was het? Ben je er helemaal stil van? :biggrin:
grizly
12 januari 2019, 18:10
Morgen mijn eerste bezoekje van 2019 doen in de Gt Hemel... Iemand nog nieuws van Chriss wanneer ze terug komt?Heb vernomen dat ze silicoontjes laten plaatsen heeft����
billclinton
13 januari 2019, 18:15
Ze was jaloers op RoboCop ! :angst:
Jippiejajee
13 januari 2019, 19:06
Ben benieuwd...
Zoals de meeste beren hier al suggereren, GT is sowieso al niet bepaald een avondclub + in combinatie met het "begin januari effect" vrees ik dat je je de benzine had kunnen besparen.
Maar goed, als je bent nog nooit in een saunaclub geweest en je de lat maar laag genoeg legt, dan kun je misschien toch nog een positief bericht in elkaar flansen?
Is het momenteel echt zo slecht daar Klapkrat?
Ik was toch wel van plan zeer binnenkort deze club te bezoeken. Zeker nu ik op rijdbare afstand zit.
In het verleden hoorde je echt goede verhalen over deze club met fantastische line-up. Hoe staat het nu met de line-up. Is het al beter geworden sedert begin deze maand?
Geile brabander
13 januari 2019, 20:32
Nee nog niet maar komt komende dagen wel weer goed
cameltoe slide
13 januari 2019, 23:09
In het verleden hoorde je echt goede verhalen over deze club met fantastische line-up.
Back then everything was better in the good old golden time(s).
We do not know on which party Daira will dance naked on the counter.
We know "the law for a better life of working ladies" has changed a lot in
the country with the grumpy looking Kanzler Miss M.oneypenny.
Hoe staat het nu met de line-up. ....?
The weather was rainy today in the famous garden in brüggen.
The occupancy couch in the famous house was filled with sunshine and clouds.
You would not have been annoyed about the used fuel of your car.
Big30
14 januari 2019, 17:58
nb Discussie deurbeleid zie reeds bestaand topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34207-Over-deurbeleid-(o-a-in-GT)
Das
14 januari 2019, 21:34
nb Discussie deurbeleid zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34207-Over-deurbeleid-(o-a-in-GT)
Ja, hebben we het over het deurbeleid in GOLDEN TIME !
Niet over het deurbeleid algemeen!
Gaat het naar een ver weggestoken topic.
Dan is er bijna niemand meer die het leest.
Het is beter dat het onder golden time blijft staan, kunnen ze het ook lezen er er misschien iets mee doen?
En het topic gaat niet open.... alleen de laatste bladzijde kan ik lezen.
Willem2
15 januari 2019, 01:08
Ja, hebben we het over het deurbeleid in GOLDEN TIME !
Niet over het deurbeleid algemeen!
Gaat het naar een ver weggestoken topic.
Dan is er bijna niemand meer die het leest.
Het is beter dat het onder golden time blijft staan, kunnen ze het ook lezen er er misschien iets mee doen?
En het topic gaat niet open.... alleen de laatste bladzijde kan ik lezen.
Jij wilde het verplaatst hebben !!!
Dan wordt het verplaatst is het nog niet goed.
Tja, uiteraard ligt het dan aan Big30 :rolleyes:
Das
15 januari 2019, 12:17
Jij wilde het verplaatst hebben !!!
Dan wordt het verplaatst is het nog niet goed.
Tja, uiteraard ligt het dan aan Big30 :rolleyes:
Ik stelde voor om het inderdaad te verplaatsen naar apart topic.
Maar dan binnen het GT deel.
Had al een topic aangemaakt.
No hard feelings to Big30
Kinky
16 januari 2019, 14:14
Zo aangekomen bij golden times zie hoop autos staan naar is wel wat te doen binnen kwa neukers
Elmo3108
16 januari 2019, 14:31
Hé, toch ergens geland? Veel plezier!!
"de souza"
7 februari 2019, 18:13
Ter info: politieinval nu. Dames moeten papieren boven water halen....
Geile brabander
7 februari 2019, 19:39
Blij dat ik vandaag niet gegaan ben dan het was wel de bedoeling.
geert5
11 februari 2019, 06:24
zijn er veel dames weggebleven na de politie controle, of is er niet veel verandert.
Wil vanavond misschien gaan
Mike_GT
11 februari 2019, 07:46
Alles is het zelfde gebleven!
quickstep
11 februari 2019, 11:32
Club met nette mensen:)
Nulnulzeseneenhalf
11 februari 2019, 14:07
Club met nette mensen:)
Met chinese new year party, catfight in de bar, brofight in de jacuzzi. Hoezo nette mensen?
Maar wat wil je ook als 90 procent teveel heeft gedronken
Nulnulzeseneenhalf
11 februari 2019, 14:11
Vandaag half 2 in de bar. Voor gt begrippen redelijk rustig, maar niet te. Goed verdeeld over beide seksen. Driekwart zat saai voor zich uit te kijken. Nog moe van de party of geen zin of wachtend op hun afspraak. Uur later, niet veel veranderd
Mike_GT
11 februari 2019, 16:02
Nou.. het deurbeleid is wel veranderd laaste weken!
gignnl
11 februari 2019, 16:43
Zijn ze vast bezig het YY publiek te integreren dan....
Geile brabander
11 februari 2019, 18:21
Met de party is het drie keer te druk met beren.
Zulke dagen is er geen bal aan dan krijg je zulke taferelen.
DenBoob
12 februari 2019, 08:24
hey guys, hoeveel meiden mag ik verwachten bij het openingsuur. Is er wat snel wat aanwezig of druppelen ze pas in de namiddag binnen.
Vind ik altijd zo leuk in Babylon... vanaf het openingsuur voldoende aanwezig.
Uit-Drenthe
12 februari 2019, 09:14
vanaf 11 uur genoeg keus, en vanaf 14-15 uur druppelt het helemaal vol.
Das
12 februari 2019, 09:28
hey guys, hoeveel meiden mag ik verwachten bij het openingsuur. Is er wat snel wat aanwezig of druppelen ze pas in de namiddag binnen.
Vind ik altijd zo leuk in Babylon... vanaf het openingsuur voldoende aanwezig.
Tijdens weekdagen.
Meestal om 11 uur kleine 10 dvp, tegen 12 uur zijn het er al 20, ze blijven binnen druppelen in de namiddag tot een 30 tal en dan tussen 16u en 20u komen er nog een stuk of 20 bij.
Meestal is Sonja de laatste die binnenkomt.
vanaf ongeveer 21.30 gebeurd het omgekeerde, beginnen ze te vertrekken.....
DennisR33
12 februari 2019, 18:36
Wat zijn de prijzen hier? Entree en per half uur?:)
Elmo3108
12 februari 2019, 19:04
Dennis, lees jezelf eens een beetje in op dit forum...
"de souza"
20 februari 2019, 12:57
Nondeju! Weer een inval...
"de souza"
20 februari 2019, 14:32
De kust is weer veilig.
Picasso 1
20 februari 2019, 16:05
De kust is weer veilig.
Moest je blazen?
billclinton
20 februari 2019, 21:46
hij neemt de wind mee !
broodpoot
21 februari 2019, 12:48
Zo. Net een uurtje binnen en ik ben weer helemaal happy. Pornogehalte van de dames had iets grote gemogen maar met het uitzicht op Pamela ben ik meer dan tevreden.
Veel nieuwe gezichten van dames. Niet helemaal mijn types maar goed, de dag is net begonnen. Nu toch eerst maar even een praatje met Pamela.
Rockymountain
22 februari 2019, 23:06
Net weer thuis van een avondje GT, was het geslaagd? Voor mij wel..in laatste instantie dan toch naar duitsland gereden na mijn werk.rond 16u aangekomen, meteen binnen vond ik het naar normale doen niet al te druk en dit is de latere avond niet veel veranderd.wat voor mij zeker niet anders moest want qua vrouwen had je keus genoeg..ik had me voorgenomen om eens te gaan voor een andere dame, had 2 blondjes op het oog (langleveblond) maar ze waren continue bezet. En de ene had een te felle bitchfaces en papt voor 95% alleen maar aan bij chinezen..naar mijn zeggen eentje voor het 'easy money' dus wou ik er geen geld aan vuilmaken.. vrij snel is de 24j duitse brunnette waar ik de afgelopen keren mee ben gaan kameren bij mij gekomen.na zoals altijd een plezante babbel en wat geflirt de sleutel laten halen om nadien een top uurtje te beleven..het was idd weeral hetzelfde meisje als de afgelopen 5x, wat het keer op keer toch wat leuker maakt, en als de klik er is en het gewoon goed is..waarom riskeren op een ander..een mooi snoetje is niet alles :- ) het eten was voor mij oke! Op naar de volgende zitting.al zal dat niemeer voor dees maand zijn
Kuronja
25 februari 2019, 21:18
Hoe is in GT op zondag? Hopelijk niet te druk?
Rockymountain
27 februari 2019, 06:11
Dat is echt verschillend.. ik persoonlijk vind het op zondag meestal zwak..
mean
27 februari 2019, 07:48
Yesterday, after about three months of absence, I decided to visit GT one more time.
My two previous visits to GT were utter disappointments.
In 2016 and 2017 when I used to frequent GT, this club was one of best to visit.
It was always a pleasure to be there. But the last two visits were very disappointing, mainly due to the lack of decent and pretty girls.
Unfortunately, yesterday was NOT different, and may be even worse.
From 16:00 till 19:00 that is the peak of presence at GT, I looked every where but I could not locate even one girl that I could call appealing.
I could see few new faces, but even with heavy make ups, injected lips and silicons, they were all unattractive, or simply said "ugly".
What has happened to my favorite club? Who is standing behind this effort to ruin this club?
Who has decided that a 63 year old and disgusting woman (for the profession, not as a person) can work at GT?
You see women that have been there since 2009, who are at older age now and are still running around and looking for clients.
Yesterday I was really hoping that after closure of YY, their pretty, young and attractive girls would end up at GT. I did not see even one girt from YY in GT.
I left GT at 19:00, with $60 less pocket, and lots of sorrow that I have to find my luck somewhere else. :hammer:
gignnl
27 februari 2019, 13:14
Yesterday, after about three months of absence, I decided to visit GT one more time.
My two previous visits to GT were utter disappointments.
In 2016 and 2017 when I used to frequent GT, this club was one of best to visit.
It was always a pleasure to be there. But the last two visits were very disappointing, mainly due to the lack of decent and pretty girls.
Unfortunately, yesterday was NOT different, and may be even worse.
From 16:00 till 19:00 that is the peak of presence at GT, I looked every where but I could not locate even one girl that I could call appealing.
I could see few new faces, but even with heavy make ups, injected lips and silicons, they were all unattractive, or simply said "ugly".
What has happened to my favorite club? Who is standing behind this effort to ruin this club?
Who has decided that a 63 year old and disgusting woman (for the profession, not as a person) can work at GT?
You see women that have been there since 2009, who are at older age now and are still running around and looking for clients.
Yesterday I was really hoping that after closure of YY, their pretty, young and attractive girls would end up at GT. I did not see even one girt from YY in GT.
I left GT at 19:00, with $60 less pocket, and lots of sorrow that I have to find my luck somewhere else. :hammer:
Try Living Room,not the best club in atmosphere but they sure have a good line up of pretty girls with good service.
Nulnulzeseneenhalf
27 februari 2019, 16:17
Some lady’s tried. They were sent back, when YY was still opened, or sent to LR. At this moment GT Has enough lady’s, they think. Maybe you had bad luck.
mean
27 februari 2019, 17:03
Some lady’s tried. They were sent back, when YY was still opened, or sent to LR. At this moment GT Has enough lady’s, they think. Maybe you had bad luck.
Yes, you are right.
At this moment Golden Time has enough ladies, UGLY ladies.:smile2:
Nulnulzeseneenhalf
27 februari 2019, 17:47
Yes, you are right.
At this moment Golden Time has enough ladies, UGLY ladies.:smile2:
Sorry, But I will write this in dutch. My English is too bad.
Line-up in GT.
Jong, maar vast en zeker legaal anders worden ze niet binnen gelaten. ✔️
Blond, bruin, zwart, rood en alles wat niet natuurlijk is, al dan niet echt. ✔️
Klein van stuk. ✔️
Lang, ook zonder hakken. ✔️
Bijna plat van voren. ✔️
Plastic fantastic, en dan bijna alles wat je kunt bedenken. ✔️
GND types. ✔️
Duitse dames. ✔️
Rumbul geweld. ✔️
30 plussers. ✔️
50 plusser, is pas 59 is mij verteld. ✔️
Verlegen typjes. ✔️
Jaagsters. ✔️
Bloedmooie dames. ✔️
En ik zal nog wel wat vergeten zijn. ✔️
In GT is voor elk wat wils. Helaas zijn ze niet allemaal elke dag aanwezig, daar is de club te klein voor. Veel andere clubs in de regio kunnen dit niet bieden. Dat wil niet zeggen dat het U moet aan staan. Ik ben zelf ook wel eens ergens binnen gewandeld dat ik dacht, het is wel eens beter geweest. Maar soms ligt dat ook aan het moment.
Beron
27 februari 2019, 17:56
GT sollte lieber einige Frauen aufnehmen. Zuletzt war das Line-Up im GT eher schlecht. Die Männer aus dem YY aber lieber nicht. Am letzten Sonntag hatte ich schon das Gefühl, dass es im GT keine Türpolitik mehr gibt. Da waren zahlreiche Gruppen von Südländern mit Goldkettchen im Club, sogar die Frauen beschwerten sich darüber heftig. In einigen Hütten wurde lautstark Party gemacht mit Musik, Geschrei und was weiß ich. Direkt daneben versuchte ich eine schöne Zeit zu haben - was nicht möglich war. Das Benehmen einiger dieser "Gäste" war unter aller Sau und vom Club komplett ignoriert. Auch im Club selbst liefen diese Typen durch die Gegen, als hätten sie den Laden gerade übernommen. Früher wären diese Männer sofort am Eingang weggeschickt worden!
bierbeer
28 februari 2019, 08:37
Ik was er gisteren van 11.30 tot 15.30. Twee topkamers met Bella (Duitse lolita) en Gina (Kroatische lolita maar kan gerust Roemeens zijn)… Ben toch wel benieuwd waar de bovenstaande heren mee stengelen als ze in de normale wereld reizen, uitgaan, versieren en Tinderen. Als de line-up en service zo slecht is moeten ze maar naar Globe in Schwerzenbach gaan om daar voor 2,5 de GT-prijs een betere en mooiere service te krijgen zonder daglicht. GT is op korte afstand een leuke club met een zalige tuin. Maar blijf er aub weg als je niet overtuigd bent van de mogelijkheden. Voor iedere beer een andere club met de 250 clubs in Duitsland. Voor 60 euro eten en drinken, sauna, douchezeep en gel, propere WC's en zicht op leenliefdedames in lingerie. Ik ken slechtere plaatsen om een dag door te brengen. Waar het deurbeleid iets minder secuur is...
TAFKAJ
1 maart 2019, 11:54
There is always a lot of people criticising GT for one thing or the other.
I do think there is some nostalgia.
For example I entered the club in 2012 and liked it very much.
The bike ride through the woods was perfectly relaxing. Theke ladies were mostly decent. Spotting pretty girls upon arrival. A good shower and good food. Free drinks. A sauna and Jacuzi. A walk around the club. The garden of course. I even started to like the train ride.:confused: A bit odd perhaps, but I can't help it. But most of all I liked the girls. There was always at least one beauty that made you forget about everything. :liebe2: One thought only: I gotta have her. If I couldn't have her that day, I would dream about coming back. To me, in 2015 that excitement started to decline. Every now and then there was a lady that I really liked but that burning, all consuming desire just left me.
Then others came as newbies and have the same experience, but a few years later. And people that entered the club years before I did, complain about the same thing, but mention a time span a few years before mine.
I do think the club has an expiration date for most people. :sleep: I liked it like hell in 2012-2014. Later on GT made me lose my desire, instead of making me burn with desire. It was just the other way round. I won't criticise GT too much. It has brought me enormous pleasure and joy. Thinking about the ride through the "Brachter Wald' still makes me happy. I will visit it again on a sunny day. Once or twice a year. That should be enough. Time for a new generation? :roll: Yes and of course for those guys that keep on fucking the same woman for 10 years and still can't get enough of her. Marvellous, but not for me. Marriage is for church.
Taking it a bit further, I could compare it to Artemis and the RLD of Amsterdam and The Hague. Amsterdam is still the same for beauty but less girls during the day. Service has improved very much. Artemis hasn't changed much for beauty but service is a disaster. The Hague is simply to be avoided. Pity.
But sometimes, I still long for a day like 'my' old days in GT. Sometimes I go back just to see if it is like the days I cherished. But it never is and it probably never will. I moved on.
@Nulnulzeseneenhalf or anyone else that has difficulty in typing English but would like to do so.
If you want to have an English text, just go to Google translate. Type in the left panel in Dutch and look at the English on the right side. If you don't like the English, change the Dutch with synonyms, changing verbs in nouns etc. That should help. I use it just the other way round. So any comments on my English should be directed to Google now. Hit F5 for refreshing the last translation.
Juist aangekomen.
Enige beer in de bar
Samen met 10tal dvp.
En dvp’s blijven binnenkomen zie ik.
Havingfun
27 maart 2019, 13:36
Enjoy
Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2019, 17:50
Juist aangekomen.
Enige beer in de bar
Samen met 10tal dvp.
En dvp’s blijven binnenkomen zie ik.
Als U nog daar bent doe dan Elvira de groeten
keesboz
27 maart 2019, 17:56
geef Elvira maar een kus van rolleboller maandag was het super ze is mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m
en van 1,5 jaar naar 8maanden en nu weer sneller hoor mopperkont
RobOpzoek
28 maart 2019, 17:51
Ik ben vandaag na een jaar of 10 een keer naar GT gegaan. Wat ik die andere jaren gedaan heb? Wat ramen bezocht in de Randstad en een jaar of 3 geleden overgestapt naar het sauna gebeuren. Allerlei sauna's bezocht maar op de een of andere manier nooit meer bij GT beland. Heel dom dus. GT is mij prima bevallen. En op sommige adressen scheelt het 65 km enkele reis. Ik was er om een uur of 11.10. Er waren al best veel beren binnen. Een beetje moeten aclimatiseren maar het sfeertje trok me wel mee. Veel plastic fantastic maar ook wat rustiger types en met meer natuurlijke uitstraling. Genoten van de uitstraling van ene Pia met blote borsten die jaagt en er alles aan doet om zo gunstig mogelijke poses aan te nemen. Wat later gekozen voor ene Yvon of Yvonne, kleinere dame van 32 naar haar zeggen en net iets te zwaar qua gewicht naar haar mening. Maar naar mijn smaak juist prima op gewicht. Leuke gesprekken, gaf aan Servische te zijn. (sorry moderator, kon haar naam niet vinden in de lijst).
Helaas weer vroeg in de auto na een ommelet te hebben verschalkt om zo op normale tijd in de middag weer in de Randstad te zijn. Ik was immers keihard aan het werk! Als ik een negatief punt moet noemen: het binnen roken. Maar verder echt prima uren gehad. GT komt in mijn lijst te staan van favorieten: Venus Hamminkeln, Babylon Elsdorf, GT.
e-is-mc-2
8 april 2019, 15:09
Ik ..... Wat later gekozen voor ene Yvon of Yvonne, kleinere dame van 32 naar haar zeggen en net iets te zwaar qua gewicht naar haar mening. Maar naar mijn smaak juist prima op gewicht. Leuke gesprekken, gaf aan Servische te zijn. (sorry moderator, kon haar naam niet vinden in de lijst).
.
Is het deze Yvonne ? https://sexdo.com/fkk-saunaclub/sex-in-brueggen/yvonne-yvonne-zu-gast-im-goldentime-saunaclub-47067
RobOpzoek
8 april 2019, 19:14
ja, is ze. Krijg meteen weer zin. Ik moet helaas werken...:)
e-is-mc-2
9 april 2019, 10:34
Ik ga morgen, ik hoop dat ze er is !
RobOpzoek
9 april 2019, 18:41
Heel veel plezier. ik kom je vast nog een keer tegen! laat de ervaring wat je van Gt vind ook even weten.
Has anyone seen the little Roxy recently ?
e-is-mc-2
10 april 2019, 16:12
Ik heb op 10 april voor het eerst GT bezocht. Ik kwam altijd in YY.
Waarom GT?
Ik heb wat hulp gezocht op het forum en bij forum leden.
Voor mij is als overdag bezoeker (11:00 – uiterlijk 15:30) belangrijk:
-zo dicht mogelijk bij vanuit het zuid-westen van zuid holland
- goeie koffie (bonen, vers gemalen)
- bij voorkeur in Nederland en anders niet te diep Duitsland in
- zo vroeg mogelijk op de dag open met gelijk zoveel mogelijk beschikbare DVPs waaronder ook DVP’s met een leeftijd van 30+
- frisse, moderne en schone indruk, stijlvolle inrichting met als het kan wat daglicht binnen
- geen schemerige kamertjes (want als ik betaal voor een mooie DVP dan wil ik wel goed kunnen genieten van het uitzicht)
- een plek om rust op te zoeken om te bellen, te werken en / of weer even op krachten te komen; zonder luide muziek en zonder DVPs
- een ontspannen sfeer (heb je overdag al snel ) maar ik hoef geen party sfeer
Niet belangrijk:
- kwaliteit soort en hoeveelheid eten
- entree prijs
Naast de oriëntatie naar geschikte alternatieven op het ijsbrenforum en contact met diverse ijsberen, heb ik ook de websites van de diverse saunaclubs bezocht. De staat van onderhoud van de websites is voor mij mede indicatie voor hoe serieus het management de onderneming runt. Als voorbeeld; deze foto bij GD is echt lachwekkend http://saunaclub-goldenday.de/wp-content/uploads/2019/02/IMG-20190211-WA0002-1140x641.jpg en deze foto ook van GD toont precies wat ik niet zoek: http://saunaclub-goldenday.de/wp-content/uploads/2019/02/IMG-20190204-WA0013-1140x855.jpg ; de rood paarse neon met de uitstraling van een Lidl diepvriesvak heeft voor mij een goedkope uitstraling. Nou wil ik GD niet afkraken; mogelijk een prima club waar het heerlijk kameren kan zijn en prima DVP’s rondlopen, dus als het jouw cluppie is: houden zo, maar ik ga me er waarschijnlijk niet op mijn gemak voelen als het er zo is als op de foto’s op de website. En als die niet kloppen met de werkelijkheid, dan vind ik dat laks van het management en zegt dat ook iets over de club(leiding). AG oogt dan stukken beter … maar verder weg zonder voor mij veel meerwaarde te bieden t.o.v. SS en GT. Ook Goch, H7 en nog een paar tegen het licht gehouden, H7 oogt prima op de website, Goch wat compact maar beide bieden geen meerwaarde boven GT en SS.
Na wat wikken en wegen kwamen er dus 2 uit als voor mij beste potentiele vervanger voor YY: GT en SS. SS iets verder weg, GT wat dichter bij maar in Duitsland.
Er zijn zeker vergelijkbare of misschien wel betere clubs maar de hebben voor mij andere nadelen of bieden geen voordelen die ik belangrijk vind. Vaak liggen ze dieper Duitsland in en / of zijn het meer party clubs of avond / nachtclub, etc.
Als eerste stond GT op de planning: 10 april. SS volgt 22 mei. Beide overdag tussen 11:00 – 15:30.
Ik heb diverse saunaclubs aangeschreven per email en vaak ook nog via de contact pagina op het internet over hun telefoon (handy ) beleid want ik moet bereikbaar zijn en in rust zakelijke telefoongesprekken kunnen voeren. Ook gevraagd naar de mogelijkheden voor kort werken op de laptop indien nodig. Alleen GT heeft snel en duidelijk geantwoord per email, geen van de andere genoemde clubs heeft gereageerd, ook SS niet. Klein detail maar toch krijgt GT daar in de voorselectie puntjes voor; ze nemen klantcontact en klanten serieus. Hulde !
Route
Voordeel van GT lijkt ook te zijn dat het zonder navi makkelijk aan te rijden is. Ik hou niet zo van het ingeven van adressen in je navi want die onthoud alles en dan moet ik er weer aan denken die te wissen. GT lijkt simpel aan te rijden: de A73, A74, de 61 op. Dan hoef je alleen maar de afslag naar de 221 en na Bracht als de bosbegroeiing rechts begint bij de bouwmarkt de eerste weg aan de rechterhand. Dat kan ik wel onthouden. SS lijkt even simpel; A76, N281, N278 of wel vanaf de A76 Rechts, Links, Links. Lijkt prima te doen maar of dat echt zo is blijkt 22 mei wel.
Het plan:
Het plan bij deze eerste GT verkenning was: 11:00 aankomen, 11:30 kameren voor 1 uur of 1,5 uur of 1 uur kameren en aansluitend nog een half uur kameren. Hoe dan ook: uiterlijk 2 uur weer weg en maximaal 200 aan kameren uitgeven inclusief eventueel noodzakelijke bijbetalingen.
Wat is er van dat plan en de verwachtingen terecht gekomen?
Adres vinden:
easy ! Ik was wat vroeg dus nog even een tussenstop bij de McDonals Nettetaal om 10:10. Tot mijn positieve verbazing kreeg ik mijn expresso in een warm stenen kopje!
Om 10:30 de 61 weer op. Gelukkig had ik flitsmeister aan want op de 221 staat een 70km/h flitsern. Gelukkig op tijd gezien. Ook bij de rotonde even verwarring: geen haaietanden op de weg; heeft verkeer op de rotonde voorrang of gewoon van rechts?
Heel aangekomen, hopelijk zonder flitsboetes. Om 10:50 bijna de Heidweg voorbij gereden maar net op tijd afgeremd en afgeslagen.
Parkeren
Netjes door een parkeerHerr op het eerste plekje rechts van het hek gezet en al snel kwamen er meer auto’s. Om 10:59 naar de deur gelopen waar al 1 ongeduldige ijsbeer stond. Als tweede of zo naar binnen, achter me nog een man of 4 a 5.
Entree en ontvangst:
Efficient, omdat ik niet de eerste was kon ik wat anticiperen: laptop en telefoontoestel van sticker laten voorzien, de laatste 2 zijdig, en een polsbandje om laten doen en cash betaald. Mogelijk door mijn ogenschijnlijk geroutineerde entree werd er niet gevraagd of ik nieuw was. Zou wel netjes zijn maar ik was er blij mee: ik verken liever zelf en wil ook liever niet dat de aanwezige DVPs weten dat ik nieuw ben.
Badlinnen:
De badjas niet helemaal nagel nieuw en van wat dunnere kwaliteit als de YY exemplaren maar wel gewoon prima, wit en schoon. Wel ff wennen aan het wit, ik was alleen het YY groen gewend
Dat er een stapel schone handdoeken klaar ligt waar je naar behoefte van kan pakken vind ik een kleine plus tov YY.
Kleedkamer:
Fijn dat hier bankjes zijn, ook een kleine plus tov YY Het is wel een krappe ruimte maar het voelt ruimer dan YY en het is ook veel minder een ruimte waar iedereen doorheen loopt. Ik stond hier net wat rustiger me om te kleden. Kleine plus.
Douches:
Weer een praktische kleine plus; direct bij de kleedkamer en niet zo’n raar hoekje als bij YY om de hoek van de kleedkamer. Bovendien in combinatie met de klaarliggende handdoeken erg praktisch.
Na dat ik me even had gedouched en afgedroogd naar binnen gegaan
Binnen:
Er zaten al een stuk of 5 DVP’s in het kleine, vrij donkere bar gedeelte en er liepen er een paar heen en weer of ze stonden te roken in de open ‘rooknis’. Kennelijk werkt de afzuiging (ook daar ) goed, ik heb geen rook geroken. Het was zonnig maar koud dus ben ik niet naar buiten gegaan. Wel een blik naar buiten geworpen: zeer fraai en eigenlijk mooier dan binnen.
Ambiance:
Ja, toch wat schemerig, compacter. Na mijn eerste kamergang om 11:40 toen het veel drukker was viel me dat nog meer op. Ik kreeg meer een seksfabriek gevoel dan het gevoel van een elegante club zoals bij YY. Groot verschil met YY: direct om 11:00 al veel beren en veel DVP’s.
Wel een gemoedelijke sfeer en heel vriendelijk en attent personeel.
Overzichtelijkheid en snel thuis voelen
Het is heel compact, ik heb 1 rondje rond het atrium gelopen en even een blik naar buiten. Het is moeilijk verdwalen zullen we maar zeggen
Koffie
Top koffie. Een espresso genomen; lekker sterk zoals ie hoort in een warm stenen kopje. Perfect !
Eten:
Niet beoordeelt, want niets gegeten
Kamer
Beide keren had ik ergens binnen in 1 van de gangetjes een kamer, dus niet in een tuinhuisje. Kamers zijn krapper en hebben geen douche (en ook geen WC). Ik vind dat geen gemis. Wel kleine min dat de kamers zo klein zijn. Licht is dimbaar / helder te stellen dus geen klachten over de verlichting. Geen muziek, geen probleem. Tov YY wel veel gehoriger: de buren, de portofoons van de medewerkers, stemmen op de gang etc. Maar niet storend.
Aanbod DVPs
Om 11:00 al gelijk redelijk veel, maar dat geldt ook voor de beren. DVP’s van diverse soorten, zeer gemixed in leeftijd en uiterlijk, dat bevalt me wel. Kleine plus voor het gevarieerde aanbod.
Tevredenheid DVPs
Gekamerd met Daria (?) Duitse met Turkse roots en voorheen geheten Mellie in YY en Viktoria een Poolse. Beide voor mij prima. Verder details vind ik niet zinvol om te geven: wat en hoe de dames naar mij waren zegt niets over hoe ze naar andere beren zullen of kunnen zijn.
Welness
Gezien maar geen gebruik van gemaakt. Compact dus het zal er wel druk kunnen worden. In de zomer compenseert de tuin dat vast ruim.
Uitvoering plan:
Na de eerste ronde van 1 uur had ik eerder en meer zin dan ik vooraf verwachte, ik had rekening gehouden met een kleine pauze maar door het goede aanbod na ronde 1 een tweede ronde van 1 uur gedaan en toch om 13:40 weg ! Heel effectief en past ook voor mij wel bij deze club: behalve buiten niet echt een plek behalve de kleine wellness om je even terug te trekken.
Zoals altijd bij het verlaten van de club om 13:40 een gevoel zoals bij het overdag verlaten van een bioscoop na de film: uit de droomwereld back to reality !
Voldeed het aan mijn verwachting?
Ja, it did the job volledig en dus ben ik tevreden. Praktisch gezien vind ik het er allemaal prima en heb ik niks te klagen en is het zelf vanuit praktisch oogpunt misschien wat beter dan YY. Buiten straalt ook een bepaalde luxe uit, binnen ontbreekt dat luxe gevoel dat YY voor mij wel had. En het compacte vind ik wat benauwend maar hindert niet in praktische zin en dan bedoel ik: het vinden van de juiste DVP en het kameren daarmee.
Ben ik zo tevreden dat ik SS niet meer ga uitproberen?
Nee, hoewel ik niks te klagen heb over GT ben ik er ook niet heel erg juichend over. Dus ik wil SS zeker ook verkennen (22 mei). Daarna besluit ik wel wat het voortaan gaat worden: GT, YY of afwisselend beide? We will see.
Wordt vervolgd op 22 mei.
RobOpzoek
10 april 2019, 17:37
Jammer dat je niet even naar buiten naar de eettent bent gelopen en een ei/ommelet hebt besteld bij de kok. Die maakt het hoe je het wilt en komt het als het niet te druk is even brengen. In de tent kan je daar ook prima even zitten - ruime zitgelegenheid -met je telefoon of krant die daar ligt. De tent is verwarmd, het pad ernaar toe natuurlijk niet. Verder herken ik veel van de wensen die je stelt. Ik kan maximaal ook 3 tot 4 uur in een club zijn en moet dan weer richting Randstad. Ik maak zelf meestal maar een kamergang, maar ja, ik zou ook opa kunnen zijn ;-). Ikzelf hoop vrijdag nog even aan te landen bij GT. Ik zit dan hoog in Gelderland en twijfel tussen de rit naar Hamminkeln of Brueggen. Dat scheelt een minuut of 40, maar merk bij mezelf dat GT me op het moment erg trekt. Dank voor je uitvoerige verslag.
Nulnulzeseneenhalf
10 april 2019, 23:51
Beste e-is-mc-2,
Zoals gezegd, even 20 meter door de buitenlucht en je hebt de tent met restaurant en “zithoek”. Ook buiten kun je onder de overkapping of langs de tent zitten. Zeker in de zomer is dat uit te houden. Binnen heb je meerdere kamers, ook grotere en 2 of 3 met wc en douche. Deze moeten wel door de dame op tijd gereserveerd worden, want in trek bij veel dames. In de zomer is de badjas nog dunner, al kun je geloof ik wel om een dikke vragen. Normaal gesproken wordt aan onbekende gasten gevraagd of ze voor de eerste keer komen, je hebt “geluk” gehad, overigens zien de meeste dames toch wel dat je nieuw bent. Ja, het is er gehoriger als YY, zal je in SS ook opmerken. Wellness is inderdaad niet groot, toch zelden druk. Kennelijk minder bezoekers die dat willen ten opzichte van YY.
PS we hebben elkaar gezien, ik stond 3 man achter U bij het binnen gaan.
e-is-mc-2
11 april 2019, 07:21
Kleine toevoeging nog op mijn ervaringen in GT 10 april:
- de bezoekende beren waren merendeels op leeftijd: veel grijs haar, sommige vermoed ik van dat ze de reeds met pensioen waren. Ik zat met mijn midden 50 aan de onderkant van de door mij geschatte gemiddelde leeftijd
- oh oh .. wat een blunder, zeg ik koffie-snob te zijn en schrijf ik espresso als expresso :-( Vergeef me.
Inhakend op de reactie van RobOpzoek en Nulzeseneenhalf: ik verwacht zeker een volgend bezoek aan GT, ik zou nl niet weten waarom niet. Ik zal dan ook zeker de restaurant tent bezoeken. Ik vroeg me al af waar het restaurant was, maar zoals ik zei: voor mij is eten niet belangrijk, een prettig ruim en licht zitgedeelte wel en als ik dat buiten kan vinden dan is dat weer een plusje voor GT. En t.a.v. de badjas: ik hoef niet zo zeer een dikke badjas, het ging me meer over de kwaliteit en het gevoel. Ik krijg van een dikke badstoffen badjas meer een luxe gevoel dan een wat dunnere. Bij YY kreeg ik dat luxe beetje exclusieve gevoel wel mede door de dikke badjas, bij GT ontbreekt dat en dat is eigenlijk het enige dat me niet jubelend maakt over GT: het gevoel van decadentie, luxe, weelderigheid en exclusiviteit is (fors) minder dan bij YY. Maar in praktische zin is alles top in orde: efficiënt, effectief.
kempie
11 april 2019, 11:53
Bij YY kreeg ik dat luxe beetje exclusieve gevoel wel mede door de dikke badjas, bij GT ontbreekt dat en dat is eigenlijk het enige dat me niet jubelend maakt over GT: het gevoel van decadentie, luxe, weelderigheid en exclusiviteit is (fors) minder dan bij YY. Maar in praktische zin is alles top in orde: efficiënt, effectief.
Dat gevoel is maar schijn ook yy blijft gewoon een ordinaire neuk fabriek. Sterker het soort klanten wat je daar in het weekend trof gaf me verre van het gevoel dat het een luxe club was.
Tipje: als je het gevoel van luxe in GT wil bestel dan gewoon een fles champagne. De gepeperde rekenig geeft je vast het gevoel dat je in een luxe club bent. En misschien ben je gelijk van het gevoel af dat je naar wat meer luxe snakt. [emoji41]
Jester
12 april 2019, 14:42
Nee, hoewel ik niks te klagen heb over GT ben ik er ook niet heel erg juichend over. Dus ik wil SS zeker ook verkennen (22 mei). Daarna besluit ik wel wat het voortaan gaat worden: GT, YY of afwisselend beide? We will see. Wordt vervolgd op 22 mei.
Een bewonderenswaardig gestructureerd verslag. De combinatie met je nickname en oog voor detail moet ik wel concluderen dat je een procesmatige wetenschapper bent ;).
Zelf ben ik wat minder gestructureerd en houd ik juist veel van de afwisseling. Ik zie dat je op zoek bent naar een vaste club en dat je zelfs al de datum van je volgende bezoek weet. SS zal je, naar verwachting, niet veel andere smaken bieden dan jouw ijkpunten bij GT. Ik ben van mening dat Venus in Hamminkeln een veel luxere uitstraling heeft en dat je voor jouw budget bij de Luder Lounge meer waar voor het geld krijgt. Maar dan moet je andere concessies doen. Die clubs zijn aanmerkelijk kleiner. De reden dat ik YY weinig heb bezocht is het actieve, ongeïnteresseerde jagen van dames. Voor de rust had je de men's lounge nodig.
Probeer SS maar eens uit en ik ben benieuwd wat de vergelijkingsmeter dan voor een uitslag geeft!
mentholbear
13 april 2019, 00:51
. Ik ben van mening dat Venus in Hamminkeln een veel luxere uitstraling heeft
Eens. En aangezien eten em weinig boeit scheelt dat weer. Als niet al te kieskeurige vreter, vond ik het buffet bij Venus 1 van de mindere. Bovendien hebben ze een afsluitbare bel kamer bij de receptie.
Maar... Toen ik er was bestond de line up hoofdzakelijk uit jonge slanke Roemeense dames. Paarse neon lichten waren volgens mij wel behoorlijk aanwezig (mijn inziens wel chique gedaan ipv ordinair).
mynasch
13 april 2019, 08:01
GT 12 april 2019
:):cool::redface::):cool::redface::):cool::redface ::):cool::redface::):cool::redface:
‘tja, je bent jong (nu ja) en je wilt wat….’t Is vrijdag, en je voelt wat, ‘tis grijs en je moet wat, kortom tijd voor GT (lijkt wel een beetje op ijsberenverslaving, dat ben ik met u eens). 1 minuut voor elf draaide ik de parkeerplaats van de hemel binnen, en….pole postion, niet te geloven op een vrijdag….. even de motor uitzetten, de aankondiging van NPO afgewacht dat het inderdaad elf uur was, en aangebeld. Een nog wel heel slaperige Emma deed open, die moest duidelijk nog wat cafeïne naar binnen krijgen. Geen lach op haar gezicht te krijgen, het leek er weer even op dat ze nog DVP was, en ze behoorlijk chagrijnig kon kijken als je niet onmiddellijk een kamer met haar indook….
Snel omgekleed tot ijsbeer en op naar vrijdag morgen avonturen. De eerste bekend edie ik tegenkwam was Elvira, die mij onmiddellijk op haar “te verslinden” lijstje zette…. En dat is een gevaarlijk lijstje als je daarop verschijnt, weet ik uit ervaring! Maar ook, en dat vond ik heel wat meer gevolgen hebben zag ik al snel Melody voorbijflitsen. Ze begroette me echt hartelijk, en wilde onmiddellijk aan de slag…. Maar ik wilde eerst even wat poedelen, sauna pakken, beetje eten, en wat je zoal kan doen in GT…
Ook Dorina was vroeg van de partij en amuseerde zich kostelijk met een zeer populaire beer, die ik maar als stamgast moet classificeren. Hij kon heel wat potjes breken bij menig DVP, en kreeg veel geile aandacht.
Ik spotte op deze dag Monica (Theke), Jasmin (theke), Irina (mgt), Elvira, Melody, Melissa, Liana (Russ), Donatella, Dorina, Chocolate, Daria, Christina (ro), Rosa (long time no see), Beatrix (die nadat ze haar naam had genoemd vroeg of we de kamer op wilden, en toen ik nee zei vroeg of ik ergens anders wilde gaan staan: ze moest “arbeiten”. Zo zout heb ik het nog niet vaak gegeten), Diamond (Ghana), Myriam (met bril), Tanja (P), Kami, Diana, Dalia (Russ novosibirsk), Victoria en ene Lina (D). Ik kende er dus een stuk of twintig bij naam, en misschien waren er zo’n veertig in totaal.
Het aantal beren echter (en ik zag zoiets ook al bij mijn vorige bezoek) oversteeg het aantal dames behoorlijk. Op een gegeven moment telde ik een kleine vijftig tal beren in de bar en misschien een stuk of tien dames. Schaarste aan dames in GT…. Dat lijkt nu toch struktureel…. Wat vinden andere beren daarvan???
Ik had een mega kamergang met Melody. Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet (dauergebucht) maar wat een servic zeg. Ongekend. Uitstekend kussen (de beste die ik toe nu toe in GT heb gehad), een touch die je hele lichaam in vuur en vlam zet. Heel zachtjes met haar nagels over alles waar jij neuronen hebt zitten, alles langzaam opbouwend naar je geslachtszone, waar ze toch een blowjob ten beste geeft…. Heel erg lekker. En zelf geniet ze ook volop (althans dat suggereert ze overtuigend). Ze heeft me heerlijk geneukt, terwijl Melody me tongzoenend verder afmatte. Knallend orgasme, waarbij ze met met haar kutspiertjes extra bewerkte zodat er geen druppel sperma kon ontsnappen…. Een uur SEKS met hoofdletters. Dat er DVP van het type Melody bestaan geeft veel hoop op de toekomst! Ze bleef ook na deze kamergang ontzettend druk...!
heerlijke dag in GT, waar het me wel opviel dat de verhouding beer / dvp veel groter bleek dan een.....
:):cool::redface::):cool::redface::):cool::redface ::):cool::redface::):cool::redface:
Een nog wel heel slaperige Emma deed open, die moest duidelijk nog wat cafeïne naar binnen krijgen. Geen lach op haar gezicht te krijgen, het leek er weer even op dat ze nog DVP was, en ze behoorlijk chagrijnig kon kijken als je niet onmiddellijk een kamer met haar indook….
Wie is Emma? Nieuwe theke? Ik zag gisteren alleen bekende...
Het aantal beren echter (en ik zag zoiets ook al bij mijn vorige bezoek) oversteeg het aantal dames behoorlijk. Op een gegeven moment telde ik een kleine vijftig tal beren in de bar en misschien een stuk of tien dames. Schaarste aan dames in GT…. Dat lijkt nu toch struktureel…. Wat vinden andere beren daarvan???
Dit is nu structureel.
Het is zoals het beleid het nu wil: juist genoeg dvp's om al de kamers te vullen.
De dames zijn tevreden want ze hebben minder concurentie.
Wachttijden gisteren gemiddeld van 5-10 min.
Jester
13 april 2019, 19:50
Ik spotte op deze dag Monica (Theke), Jasmin (theke), Irina (mgt), Elvira, Melody, Melissa, Liana (Russ), Donatella, Dorina, Chocolate, Daria, Christina (ro), Rosa (long time no see), Beatrix (die nadat ze haar naam had genoemd vroeg of we de kamer op wilden, en toen ik nee zei vroeg of ik ergens anders wilde gaan staan: ze moest “arbeiten”. Zo zout heb ik het nog niet vaak gegeten), Diamond (Ghana), Myriam (met bril), Tanja (P), Kami, Diana, Dalia (Russ novosibirsk), Victoria en ene Lina (D). Ik kende er dus een stuk of twintig bij naam, en misschien waren er zo’n veertig in totaal.
Ik ben al enkele maanden niet meer in Brüggen geweest, maar het valt mij in de verslagen op dat Lulu niet meer wordt genoemd bij de aanwezigen. Aangezien ze toch altijd wel vrij opvallend aanwezig is ben ik geneigd te concluderen dat ze al een tijdje afwezig is. Klopt dat?
bruintje
13 april 2019, 21:40
Lulu is op jaarlijks reces in Thailand.
Normaal.7-8 weken. Nu ruim over de.helft.
Zit ook op het vinketouw.
EddyTheEagle2
16 mei 2019, 18:02
Lulu is op jaarlijks reces in Thailand.
Normaal.7-8 weken. Nu ruim over de.helft.
Zit ook op het vinketouw.
Afgelopen woensdag o.a. door Lulu weer geweldig verwend! Ze was volgens eigen zeggen tijdens de vakantie 4 kilo aangekomen: heeft nu dus flinke (natuurlijke?) joekels ! Ik was na binnenkomst 's middags in de Kino al door braziliaanse Vicky verwend (standaard P+N). Dus "de druk was van de ketel". Daarna ff eten en achtereenvolgens Andrea en poolse Tanja hun kunsten laten vertonen. Met name Tanja was weer helemaal top met haar orale kwaliteiten: ik had haar eerder die middag beloofd dat ze "mijn laatste" zou zijn met bijbehorende finale. Echter Lulu diende zich op een gegeven moment in de Kino bij Tanja en mij aan en je snapt 't al: ik besloot dat Tanja met haar (al bijna een uur durende) orale verwenning slechts het voorspel zou zijn geweest. Terwijl ik met Tanja de financien regelde haalde Lulu een fles sekt bij de bar en 't feest kon beginnen: de olie kwam te voorschijn om mijn schaamstreek vakkundig te masseren, pijpen, beetje met haar borsten spelen etc.
Een andere ijsbeer die vanuit een hoek op de grote matras het schouwspel al enige tijd gade had geslagen vond het zichtbaar opwindend en Lulu kennende nodigde ze hem (in overleg met mij) uit om dichterbij te komen liggen. Na enige aarzeling resulteerde dit toch in een trio waarbij Lulu ons beiden zowel met heerlijke oliemassage als orale aktie tot een spetterend hoogtepunt bracht: voor mij pure porno. 't Was weer genieten!
Lekker nagedouchet en tijdje in het bubbelbad om deze ervaring ff op me te laten inwerken.
Als de zon zich weer wat vaker laat zien (met bijbehorende temperaturen) zien ze me binnenkort vaker in de tuin (en Kino).
bruintje
17 mei 2019, 15:23
Ze is er weer!!!!
Klein beetje aangekomen. Maar heeft weer veel olie meegenomen.
😊
HellaHolla
23 mei 2019, 17:35
Live vanuit Brüggen is dit HellaHolla. Vanavond aftellen naar 24u dan wordt deze beer een jaartje ouder. De badjassen zijn in de meerderheid, maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijk in de tuin zitten met een koude rakker. :cool:
Nu even een visje eten en dadelijk op zoek naar een lekkere mossel als toetje. :biggrin:
Flugente
30 mei 2019, 18:17
Hallo,ist jemand aktuell auf der Vatertags Party ?Kann kurz berichten wie dort ist?
HenryIII
31 mei 2019, 13:44
Het was lang geleden dat ik niet in GT ging. Gisteren besliss ik naar de Vatertag Party te gaan.
Ik was verbaasd : het was heelemal goed. Ik heb veel plezier gehad. Er was genoeg vrouwen en de belangrijkste = de vrouwen waren beschikbaar voor de klanten, niet alleen maar voor de rijkste klanten zoals gewoon in GT. Zelfs met honderden klanten, had iemand de mogelijkheid te neuken en dus was tevreden.
Een vrouw legt me uit waarom. Ze konden niet meer dan een huur met de zelfde klant blijven. Is dat een oplossing om de "arme" (die niet 400-500 € met een dame kunnen/willen betalen) klanten terug te halen ??? Mensen die niet 400-500 € met een dame kunnen/willen betalen, is dat toch de meerderheid van de klanten. En dus ook de merderheid van de omzet van de club ! In elke geval, was het doeltreffend. Iedereen konde neuken en niet alleen maar sommige klanten die voor een "lange tijd kamer" kiezen.
Ik heb alleen maar een uitzondering gezien : een duitse vrouw die met zijn einige klant in de tuin gebleven is. Ik heb haar naam gevraagd : Katia. Ze is nieuw (voor mij) maar ik was niet daar sinds lang. Dat is een oplossing om de maat te vermijden. Maa dat is zeer duur voor de man. Hij betaalde een vrouw om dichtbij hem in een tuin blijven ))). T'is duur en je moet voelen als een idioot, betalen om in een tuin te blijven))))).
Dus op een lange termijn, zal waarschijnlijk weinig mannen hun trots en geld verspillen.
Conclusie : Zeer goeie Party dankzij "eine kluge und geeignete Lösung".
Havingfun
31 mei 2019, 16:00
Dit is enkel met parties! Max 1 uur en kamer verlaten.