Volledige versie bekijken : GoldenTime: Live from...
Rockymountain
1 juni 2019, 06:29
Gisteren (vrijdag) dan nog maar eens naar de club gereden na een snelle stop bij het roermond outlet shoppingcenter.eenmaal aangekomen mocht ik al helemaal doorrijden tot op de volgende parking wat dus een drukke dag beloofde te worden.eens binnen een sprintje voor een lekkere omelet en latte! Al snel viel me 2dingens op..met alle respect voor deze personen..maar wat een marginaal volk zijn ze aan het binnenlaten in deze club..en dan het weinige aanbod van dames..het was voor mij een zeer goedkope uitstap.heel de nammidag buiten mijn tijd vertoefd met 2 andere heren leuke gesprekken,een koffie,.. allesinds beter als een vrij dagje thuis zitten maar soit.ik vond het triest!
Mvg!
rakkertje12
1 juni 2019, 08:22
goede morgen.
Ik weet dat het de laatste tijd iets meer andere mensen komen daar in Golden Time.
Maar dan pak je toch Gallardo of Babylon of Happy Garden dan zit je altijd goed.
En wil je helemaal goed zitten ga dan naar Freudebergstrasse 39 Bochem Hamme toppy. en voor heel weinig Geld, alleen heb je daar geen maaltijd alleen drank.
Gisteren (vrijdag) dan nog maar eens naar de club gereden na een snelle stop bij het roermond outlet shoppingcenter.eenmaal aangekomen mocht ik al helemaal doorrijden tot op de volgende parking wat dus een drukke dag beloofde te worden.eens binnen een sprintje voor een lekkere omelet en latte! Al snel viel me 2dingens op..met alle respect voor deze personen..maar wat een marginaal volk zijn ze aan het binnenlaten in deze club..en dan het weinige aanbod van dames..het was voor mij een zeer goedkope uitstap.heel de nammidag buiten mijn tijd vertoefd met 2 andere heren leuke gesprekken,een koffie,.. allesinds beter als een vrij dagje thuis zitten maar soit.ik vond het triest!
Mvg!
Vrijdag was ik er ook, door een ongeval niet om 11 uur maar tegen 12 uur, ik kon nog net parkeren op hun eigen parkeerplaats aan de zijkant.
Toen ik naar de ingang liep zag ik het gebeuren, er stonden 4 jongeren voor de ingang met een verkeerde uitstraling.
Ik dacht ff wachten, want ze stonden er al een tijdje, het hek bleef dicht, en door het dichte hek werd er wat gezegd, de heren draaide zich verbouwereerd om, en 1 van de parkeer boys bracht de boodschap nogmaals over, toen dropen ze af en kon ik rustig op de bel drukken.
Het was om 12 uur al redelijk druk met dames en heren, voor mij weinig interessant want ik had een termin.
De line up was niet verkeerd vrijdag, maar het kan zijn dat je op een verkeerd moment binnengekomen bent en veel dames op de kamer of tentjes waren.
Ik zag inderdaad publiek binnen wat in eerdere tijden niet binnen was gekomen, gelukkig was ik langduurig op kamer zodat het me weinig stoorde maar wel verbaasde.
goede morgen.
Ik weet dat het de laatste tijd iets meer andere mensen komen daar in Golden Time.
Maar dan pak je toch Gallardo of Babylon of Happy Garden dan zit je altijd goed.
En wil je helemaal goed zitten ga dan naar Freudebergstrasse 39 Bochem Hamme toppy. en voor heel weinig Geld, alleen heb je daar geen maaltijd alleen drank.
En ook geen deurbeleid!
De laatste keer dat ik in Golden Time was, was meer dan een jaar geleden. Er waren toen heel veel ijsberen en alleen maar draken met graffiti en opgepompte lichaamsdelen.
Sindsdien vertoef ik bijna wekelijks bij FKK Venus in Hamminkeln
Ik was nu in de buur van Golden Time, dus toch maar weer eens proberen.
Ik kwam er om 12 uur aan.
Het meubilair was vernieuwd, dat wil zeggen de stoelen en banken, maar de rest van het meubilair was alleen maar een jaartje ouder geworden, sommigen zwaar over de houdbaarheid datum.
Dus maar wat leeswaar uit de auto gehaald en genoten van de zon. Ik zag er wel één dame met wie ik graag wilde kameren maar die was aan het zonnen. Haar gevraagd om een mij een seintje te geven als ze weer aan het werk zou gaan.
Om 6 uur was het dan zo ver. En warempel, ik was al met haar naar de kamer geweest. Dus twee keer dezelfde dame uitgekozen, zonder het te weten. Kate, is een leuke Italiaanse. We hebben leuk gesproken waardoor deze bijzonder vrouw beter heb leren kennen. en daarna heeft ze mij heerlijk verwend. Pijpen kan ze als geen andere. Voor mij is het de ideale vrouw. Bedankt Kate.
Deze ervaring kan niet verhinderen dat ik de volgende keer toch maar weer naar mijn favoriete club in Hamminkeln ga. De dames zijn er gewoon een stuk "frisser" en minder "hard".
Maar iedereen zijn meug.
Bart
quickstep
31 augustus 2019, 16:01
Ben benieuwd of de vakantieperiode nu (eindelijk) over is. Vroeger werd er nog wel eens wat over de line up ed gepost, maar hie is het er vandaag. Plan zekf om morgen langs te komen als de temperatuur wat prettiger is
cameltoe slide
1 september 2019, 17:21
Yesterday (on Saturday) was a nice warm day in GT. Too warm to write some information for interested
readers. At 12 o'clock I was a bit disappointed with the setup (LU). First I looked at some heavily painted
faces of advanced age with silicone pads in the chest and no nice popos to admire.
A early highlight of the day was Kate in her beautiful black bikini with a sophisticated back. Kate had one
Polar Bear who had booked her for Saturday. Kate took care of him at the meals and every now and then
you saw Kate without a bikini-top in the bar to get new drinks.
During the day I saw some pretty faces with beautiful bodies. Many new faces. A pretty Turkish woman
in her early 20s with a beautiful natural DD cup took care of me. Aylin was very friendly and compensated
their mediocre service in the room. A group of chocolates was present next to the well-known two Thai-nurses
in advanced age. I have not seen many of the service providers that I appreciate.
I didn´t feel it was too overcrowded during the day and I had a relaxing stay. There were no unpleasant guests
available. The door policy has implemented a good assessment of desired visitors.
Mijn excuses voor een slechte vertaling:
Gisteren was een mooie warme dag in de GT. Te warm om informatie te schrijven voor geïnteresseerde lezers.
Om 12 uur was ik een beetje teleurgesteld over de opstelling. Eerst keek ik naar wat zwaar geverfd Gezichten
van gevorderde leeftijd met siliconen pads in de borst en geen leuke popo's om te bewonderen.
Een vroeg hoogtepunt van de dag was Kate in haar mooie zwarte bikini met een verfijnde rug. Kate had er een
Polar Bear, die haar voor zaterdag had geboekt. Kate zorgde ervoor met maaltijden en zo nu en dan om hem
heen dan zag je Kate zonder bikinitop in de bar om nieuwe drankjes te krijgen.
Overdag zag ik enkele mooie gezichten met prachtige lichamen. Veel nieuwe gezichten. Een vrij Turks meisje
In het begin van 20 met een prachtige natuurlijke DD-beker voor mij gezorgd. Aylin was erg vriendelijk en
gecompenseerd hun middelmatige service in de kamer. Een groep chocolaatjes was op zaterdag naast de bekende
aanwezig twee Thaise verpleegkundigen op hoge leeftijd. Ik heb niet veel van de dienstverleners gezien die ik
waardeer.
Ik had niet het gevoel dat er teveel bezoekers aanwezig waren was en ik had een ontspannen verblijf. Er waren
geen onaangename gasten beschikbaar. Het deurbeleid heeft een goede beoordeling van de gewenste bezoekers
geïmplementeerd.
Player
1 september 2019, 20:04
Yesterday (on Saturday) was a nice warm day in GT. Too warm to write some information for interested
readers. At 12 o'clock I was a bit disappointed with the setup (LU). First I looked at some heavily painted
faces of advanced age with silicone pads in the chest and no nice popos to admire.
A early highlight of the day was Kate in her beautiful black bikini with a sophisticated back. Kate had one
Polar Bear who had booked her for Saturday. Kate took care of him at the meals and every now and then
you saw Kate without a bikini-top in the bar to get new drinks.
During the day I saw some pretty faces with beautiful bodies. Many new faces. A pretty Turkish woman
in her early 20s with a beautiful natural DD cup took care of me. Aylin was very friendly and compensated
their mediocre service in the room. A group of chocolates was present next to the well-known two Thai-nurses
in advanced age. I have not seen many of the service providers that I appreciate.
I didn´t feel it was too overcrowded during the day and I had a relaxing stay. There were no unpleasant guests
available. The door policy has implemented a good assessment of desired visitors.
Mijn excuses voor een slechte vertaling:
Gisteren was een mooie warme dag in de GT. Te warm om informatie te schrijven voor geïnteresseerde lezers.
Om 12 uur was ik een beetje teleurgesteld over de opstelling. Eerst keek ik naar wat zwaar geverfd Gezichten
van gevorderde leeftijd met siliconen pads in de borst en geen leuke popo's om te bewonderen.
Een vroeg hoogtepunt van de dag was Kate in haar mooie zwarte bikini met een verfijnde rug. Kate had er een
Polar Bear, die haar voor zaterdag had geboekt. Kate zorgde ervoor met maaltijden en zo nu en dan om hem
heen dan zag je Kate zonder bikinitop in de bar om nieuwe drankjes te krijgen.
Overdag zag ik enkele mooie gezichten met prachtige lichamen. Veel nieuwe gezichten. Een vrij Turks meisje
In het begin van 20 met een prachtige natuurlijke DD-beker voor mij gezorgd. Aylin was erg vriendelijk en
gecompenseerd hun middelmatige service in de kamer. Een groep chocolaatjes was op zaterdag naast de bekende
aanwezig twee Thaise verpleegkundigen op hoge leeftijd. Ik heb niet veel van de dienstverleners gezien die ik
waardeer.
Ik had niet het gevoel dat er teveel bezoekers aanwezig waren was en ik had een ontspannen verblijf. Er waren
geen onaangename gasten beschikbaar. Het deurbeleid heeft een goede beoordeling van de gewenste bezoekers
geïmplementeerd.
Was bij toeval Cherry één van de “chocolates”? Ik zie haar al een tijdje niet meer.
cameltoe slide
1 september 2019, 21:45
Was bij toeval Cherry één van de “chocolates”? Ik zie haar al een tijdje niet meer.
I think I talked to her briefly: in the middle of the 20th, attractive face, slim figure, B-cup, normal circumference of the butt.
Ik denk dat ik kort met haar heb gesproken: in het midden van de 20e, aantrekkelijk gezicht, slank figuur, B-cup, normale omtrek van de kont.
Je hoeft je niet te bedanken, dat verwacht ik niet van ijsbeertje :biggrin:
Player
1 september 2019, 22:21
Yep, dat klinkt als de beschrijving van Cherry. Ben anderhalve maand geleden met haar op de kamer geweest. Dat was wel goed bevallen, had er de handen mee vol. Maar zag haar daarna niet meer, blij te horen dat ze terug is. Het ziet ernaar uit dat met het einde van de vakantieperiode, de keuzestress weer zal toenemen :lostit: luxeproblemen...
franske
23 september 2019, 08:02
Hallo Beren,
Ben er langere tijd niet geweest.....zijn er nog leuke nieuwe dames te bewonderen ???
satanic surfer
23 september 2019, 10:28
Cherry is al enkele weken actief in fkkSharks...zal hoogstwaarschijnlijk dus een andere donkere dame geweest zijn...
Player
23 september 2019, 11:21
Heb Cherry al niet meer gezien sinds einde juli, jammer als ze helemaal niet meer terugkeert.
Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk
Tropische_verrassing
1 oktober 2019, 10:15
Nu voor het eerst in GT.
Dames druppelen rustig binnen.
Is nog rustig
Tropische_verrassing
1 oktober 2019, 16:09
Zo net terug van mijn eerste bezoek aan GT zonder wat de doen.
Mijn eerste indruk: leuke tent. Alles ziet er netjes uit en er wordt continu schoon gemaakt.
De verhouding dames en heren was 1 op 3-4. Veel dames die niks deden net als de mannen. Ik hoorde een dame tegen haar vriendin zeggen dat ze een geweer moesten kopen om alle mannen af te knallen omdat ze niks deden.
Er werd nagenoeg niet gejaagd of zelfs een babbeltje met de mannen gemaakt. Dat vond ik wel jammer. Zelf stap ik niet zo makkelijk op een vrouw af en vindt het prettig als ze zelf op me af komen.
Of ik hier terug kom? Weet het nog niet. Morgen voor de 2e keer naar SS. Kijken of dat beter bevalt en of ik daar wel kan scoren.
JonnyFontane
1 oktober 2019, 17:13
Zo net terug van mijn eerste bezoek aan GT zonder wat de doen.
Mijn eerste indruk: leuke tent. Alles ziet er netjes uit en er wordt continu schoon gemaakt.
De verhouding dames en heren was 1 op 3-4. Veel dames die niks deden net als de mannen. Ik hoorde een dame tegen haar vriendin zeggen dat ze een geweer moesten kopen om alle mannen af te knallen omdat ze niks deden.
Er werd nagenoeg niet gejaagd of zelfs een babbeltje met de mannen gemaakt. Dat vond ik wel jammer. Zelf stap ik niet zo makkelijk op een vrouw af en vindt het prettig als ze zelf op me af komen.
Of ik hier terug kom? Weet het nog niet. Morgen voor de 2e keer naar SS. Kijken of dat beter bevalt en of ik daar wel kan scoren.
Jammer voor dat het tegenviel...
Hopelijk gaat het morgen inderdaad beter in SS....
Player
1 oktober 2019, 20:29
Elke Club heeft zijn regels en in GT wordt er niet echt gejaagd, behalve in en rond de Kino. Sommige dames zijn zelf van het principe dat de man altijd de eerst move moet maken. Op zich moet je je daar niet door laten afschrikken anders ga je vele saaie uren doorbrengen in een SC. Gewoon op afstappen of ze wenken om tot bij jou te komen. Soms is langer oogcontact zoeken al genoeg. Herinner me dat bij Cherry nog in GT. Zat in één van de fauteuils en observeerde steeds geïnteresseerd haar sexy lichaam en lief snoetje als ze langsliep. Maar op zich zijn Afrikaanse dames niet mijn préférées, dus was niet van plan initiatief te nemen. Op een gegeven moment stapte ze van haar bankje af, komt naar me toegestapt en hurkt zich neer om te vragen of ze mij gezelschap mag houden. Ik zeg meteen ja, ze gaat haar handdoek en handtas halen en strengelt zich neer naast me. Nog geen 10 minuten zitten praten en flirten, spontaan beginnen tongzoenen en voor ik het wist zat ik 2 uur op de kamer met haar. Gewoon uitgestraald dat ik haar wel zag zitten, zo werkt het ook :smile2:
Tropische_verrassing
1 oktober 2019, 21:08
Ik zie toch een wezenlijk verschil tussen jagen of gezellig met iemand een babbeltje maken.
Jagen is voor mij bij elke man die langs komt lopen gelijk aan hem vragen om naar een kamer te gaan.
Net als Player vind ik het ook leuk om ff leuk een babbeltje te maken met een dame. Die dame hoeft niet altijd mijn smaak te zijn maar als er leuke connectie is dan wil ik best een poging wagen met zo’n dame.
Highlander
2 oktober 2019, 09:30
@Tropische verrassing: in GT is het eerder regel dat de dames niet actief op de man afstappen. Doen ze dit wel dan worden ze vaak zelfs afgeschilderd als te mijden meiden. Als je voor het eerst komt kan dit vreemd voor je zijn, maar het stelt echt geen fuck voor. Een simpele 'how are you?' is vaak al voldoende voor contact. Of iets langer aankijken ook al......... Ik vind het wel prettig. Ben ook wel eens bij een club geweest waar ze bij elk oogcontact al op je schoot zaten. Geloof me, daar word je helemaal niet vrolijk van. Conclusie mister Tropical: gewoon nog eens terug gaan met deze wetenschap.
HellaHolla
2 oktober 2019, 16:14
@Tropische verrassing: in GT is het eerder regel dat de dames niet actief op de man afstappen. Doen ze dit wel dan worden ze vaak zelfs afgeschilderd als te mijden meiden. Als je voor het eerst komt kan dit vreemd voor je zijn, maar het stelt echt geen fuck voor. Een simpele 'how are you?' is vaak al voldoende voor contact. Of iets langer aankijken ook al......... Ik vind het wel prettig. Ben ook wel eens bij een club geweest waar ze bij elk oogcontact al op je schoot zaten. Geloof me, daar word je helemaal niet vrolijk van. Conclusie mister Tropical: gewoon nog eens terug gaan met deze wetenschap.
Dit dus. Ik had de gedachte van Tropische Verrassing ook toen ik voor het eerst in GT (en een saunaclub in het algemeen) kwam. Het heeft bij mij in ieder geval wel heel erg geholpen met op dames afstappen in het algemeen, daar had ik tot voor kort zelf ook moeite mee. Oefening baart kunst! Zo leer je nog eens wat in een bordeel. :cool:
rolo
4 oktober 2019, 09:14
A visit to the duckfarm.
Dit is een zeer subjectief berichtje dus mijn excuses als het iemand stoort. Gisteren maar eens GT bezocht, om 12.00 binnen en tot 18.00 rondgedoold. Ik kon mijn draai niet vinden en mijne pieter lag loom in mijn schoot zonder aanstalten te maken om in actie te komen. IK bekeek de dames eens goed in daglicht en werd er niet vrolijker ervan. Op een of andere manier leken ze wel allemaal hetzelfde;1 kg makeup per gezicht, opgespoten lippen, grote kunstwimpers, sili´s, tatoo´s, en ongeintereseerde blikken. Staat er soms een soort mal waar ze allemaal in gaan staan om er quasie hetzelfde uit te komen?
Tegen de middag werd het wat donker binnen en zittend tegen de muur, waar vroeger het eten werd geserveerd, keek ik tegen de verlichte wand van het sauna gedeelte. De stoet dame´s die hier aan voorbij liep trok leek op zo´n indonesisch schaduw spel met wajangpoppen. En verdomd, de silowetten van de gezichten waren bijna indentiek, allemaal zo´n duckface vanwegen de opgespoten lippen. Ik zal wel niet met de tijd meegaan en vasthouden aan de tijden dat er regelmatig frisse poppetjes opdoken. Nu lijken het wel allemaal dezelfde meiden die een makeover krijgen.
rob45
4 oktober 2019, 19:16
De rest er effe bijdenken ..[emoji846]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191004/0d8ea251d1380b78152d3f427642986d.jpg
Nulnulzeseneenhalf
5 oktober 2019, 00:32
A visit to the duckfarm.
Dit is een zeer subjectief berichtje dus mijn excuses als het iemand stoort.
Staat er soms een soort mal waar ze allemaal in gaan staan om er quasie hetzelfde uit te komen?.
Het is net zozeer dat het mij stoort. Maar bij bovenstaand verhaal kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat dit Uw eerste keer is dat U zoiets ervaart in GT, of welke club dan ook. De vraag die dan bij mij op rijst is, waarom gaat U nog naar een club? Als U zover gedaald bent, sorry als dit wat cru over komt, kunt U dan niet beter een andere hobby zoeken?
Wat betreft die mal, jaren geleden van een dame eens het verhaal gehoord dat er bij GT een mal stond waar de dame in moest passen, anders werd ze niet toegelaten. Dat was meer zoiets als, flink van boven, smal in de taille, weer wat breder in de heupen. Enig vorm in het gezicht is mij niet bekend. Maar het kan best zijn dat mij niet het hele fabeltje is verteld.
rolo
5 oktober 2019, 07:50
Ik kan 0061/2 geen ongelijk geven, ik ben wat ver afgedaald in de krochten van de SC-wereld, waar ik 10j geleden nog een slikreflex van opwinding kreeg bij binnenkomst van de barruimten sta ik nu met een kritische blik de kudde te aanschouwen. Enerzijds is het gewenning anderzijds wordt de transparantie van de werkelijkheid groter. En zoek ik wat geforceerd naar lustgevoelens in aanwezigheid van de DP´s, die soms uitblijven. Misschien moet ik er aan toegeven, na 56j ben ik mijn bronsigheid kwijt geraakt, of toch slachtoffer van de penopauze geworden.
Een nieuwe hobby, maar welke? Kan nog steeds niets bedenken wat meer genot/€ oplevert. Postzegels?, daar kan ik ook aan likken. Gemengd Korfbal?, genoeg springende meiden om naar te kijken. Biljart?, is toch ook een uurtje stoten met de keu. Zingen in een Koor?, heeft zo´n liedje ook niet altijd een climax ? Bridge?, moet dat ook niet met een partner?
Ah, ah. Tuurlijk! Sjoelen, komt in de buurt, voorover gebukt staat tegen zo´n tafel terwijl je zo veel mogelijk in gleufjes probeert te mikken. THATS IS IT; Dadelijk naar de kamer van koophandel voor oprichting van Sjoelclub: Het blije gleufje. Een ieder is welkom op vrijdag avond van 20.00 tot 24.00, voor €50.- entree .zorg ik voor sjoelbakken, spijs en drank. Bij overweldigend succes is dit misschien een nieuw concept voor YY volgend jaar.
Een ding nog; nee ik doe geen trio´s met ander beren op de sjoelbak maar wil wel proberen met twee bakken tegelijkertijd te spelen.
Nulnulzeseneenhalf
5 oktober 2019, 08:06
Ik kan 0061/2 geen ongelijk geven, ik ben wat ver afgedaald in de krochten van de SC-wereld, waar ik 10j geleden nog een slikreflex van opwinding kreeg bij binnenkomst van de barruimten sta ik nu met een kritische blik de kudde te aanschouwen. Enerzijds is het gewenning anderzijds wordt de transparantie van de werkelijkheid groter.
Ik begrijp het best wel. Ik beoefen deze hobby, eigenlijk, ook al wat te lang. Toen ik in het begin, ik kwam toen in privehuizen en priveclubs, aan de bar zat, en er stelde zich een rijtje dames voor, dan begon er ook van alles te steigeren. Dat is nu niet meer. Ik had ook al vrij gauw door dat, voor mij in ieder geval, het daar niet, alleen, om draait. Ik zoek dus ook veel meer naar die beroemde klik. Vraag me nu niet waar die uit bestaat, dat kan ik niet uitleggen. Het is een combinatie van dingen die samen moeten kloppen. En helaas, daar kom je alleen maar achter door te proberen. En soms loop je dan wel eens met je kop tegen de muur
perso
5 oktober 2019, 11:37
A visit to the duckfarm.
Op een of andere manier leken ze wel allemaal hetzelfde: 1 kg makeup per gezicht, opgespoten lippen, grote kunstwimpers, sili´s, tatoo´s, en ongeintereseerde blikken. Staat er soms een soort mal waar ze allemaal in gaan staan om er quasie hetzelfde uit te komen?
De reden dat ik GT bijna nooit bezoek. Ik ben meer van de Girl-Next-Door-type dames. Juist geen opgespoten lippen en silis. Die ongeïnteresseerde blikken, zullen wel van de botulinetoxine komen :biggrin: Tattoos houd ik ook niet zo van, maar meiden zonder tattoos zijn lastig te vinden, hoewel ze er zeker zijn, vooral in Babylon, zoals Dolli, Kellie, Lana, Amalia, Bella, Aranca, Alexa, Erika en nog wel een aantal, maar ook Dani in Sixsens, Beatrice in Dolce Vita, Sara in Venus of Giulia in Livingroom (maar die heeft dan wel weer opgespoten lippen :heul: ).
En make up, ach dat kan wel weer verwijderd worden. Ik vraag zelfs soms aan de dames om zonder make up in de club te verschijnen. Dan doe ik 's morgens gelijk een kamertje met ze, waarna ze zich alsnog op kunnen tutten. Dames die dat al gedaan hebben op mijn verzoek zijn, Bella (Sixsens), Dani (Sixsens), Giulia (Livingroom, maar destijds in Happy Garden en toen nog niet haar lippen opgespoten), Alexis (Babylon, helaas gestopt :heul: ), Roberta (Babylon, in het verleden het toonbeeld van een GND en destijds helemaal tattoovrij, maar helaas komen er nu steeds meer tattoos bij :heul: ) en Maria (Heaven Seven, schijnt nu als thekedame of schoonmaakster daar te werken). Grappig is soms om te zien dat sommige dames wat onzekerder worden of zelfs soms zich een beetje schamen. Niet nodig en dat vertel ik ze dan ook. Er gaat over het algemeen niets boven puur natuur, met de nadruk op "over het algemeen" :biggrin: En zonder makeup is toch de ultieme "FreiKörperKultur", niet waar?. What you see is what you get.
Verder trekt GT mij niet, vanwege de drukte in het weekend en de maximale kamerduur dan van een uur.
Shakir
5 oktober 2019, 13:26
rolo en Azis beschrijven hier precies wat ik ook in alle stilte denk. Vanwege de overdaad aan plastiek en karton bezoek ik GT bijna nooit.
Telkens valt er mij op dat veel jonge meiden in het begin van hun loopbaan lekker naturel zijn. Na een tijdje begint de miserie, dan laten ze hun eerste tattoo zetten (al hun vriendinnen doen het ook, nietwaar). Als ze na een tijdje volgeblakerd zijn, waarom dan niet eens de lipjes laten volspuiten met botox? En nu ze toch bezig zijn met al die plasieken zooi, waarom dan geen siliconen plaatsen?
Op hun dertigste zijn ze dan van een frisse jonge meid geëvolueerd naar een pornomonster. In het meest extreme geval krijg je dan de roemruchte Donatella van Sharks (ex-GT). Schepsels waar ik nog niet naar durf te kijken...
Ik zeg altijd dat GT de eindhalte is voor deze dames.
OK, ik overdrijf en generaliseer. Wellicht kan ik na wat zoekwerk een leuke meid vinden in GT, maar mij zien ze daar toch niet zo gauw.
Ik heb veel respect voor rijpere dames in het vak die nog volkomen naturel zijn. Dat wil zeggen dat ze eigenzinnig zijn, wat voor mij dus interessant kamer-materiaal is. Denk bvb. aan Amalia Babylon, Marissa Sixsens (ex Melissa Babylon).
JonnyFontane
5 oktober 2019, 13:36
Dit klopt...Shakir
Gister met eigen ogen gezien...
Er lopen meiden rond met meer inkt op hun lichaam dan de telegraaf.
Geef mij ook maar naturel of een kleine tattoo.
Siliconen pornoborsten hoeft voor mij ook niet, maar als een klein beetje geholpen zijn heb ik er geen moeite mee.
En die Katrien Duck lippen hoeft helemaal niet voor mij...
Player
5 oktober 2019, 19:28
Zoveel beren, zoveel smaken. Kan het druk zijn in GT? Ja, in het weekend en zeker op de parties. Doorheen de week een stuk minder en uitgezonderd op maandag is het aanbod aan dames dan ook goed. Zijn er veel dames met tattoos? Ja, maar dat is nu eenmaal een trend van deze tijd, niet enkel bij DVP. Zolang ze niet volledig vol staan, stoort het me niet echt. Bij een nieuwe meid overloop ik ze allemaal en wil ik het verhaal erachter weten. Zijn er met Botox lippen en siliconen borsten? Ja, maar even goed zijn er zonder. Dat vind ik nog evenwichtig verdeeld. Ik kies er niet meteen voor, maar af en toe een pornobabe bevalt me wel. Natasha in het bijzonder. Zitten de meeste dames gewoon te wachten op hun stoeltje langs het raam van de sauna of op de leuning van de zetels? Ja, maar dat is de regel van het huis. Geen jaaggedrag. Maar heb je dan liever dat elke meid je vastklampt en eenvoudigweg “ficken schatzi” vraagt? Als je pas toekomt, meteen de bar in gaat en doorloopt tot op het einde, zien alle dames dat je pas binnen bent en kijken je zeker aan. Oogcontact is dan zo gemaakt en je kan ze allemaal aanspreken. Geen van hen zullen dan een wassen beeld blijven. Of ga zitten in de rokershoek of de bank buiten op het terras. De meiden die daar zitten, willen altijd een gesprek met je aanknopen. Maar het initiatief zal altijd van jou moeten komen. Even wenken om bij jou te komen zitten, oogcontact aanhouden of eenvoudigweg aanspreken is toch geen probleem. Tenslotte maak jij als man de keuze met wie je op de kamer wil. Voor mij maakt dit alles van GT een goeie club en aan de volle parking te zien, ben ik niet alleen. Ik wissel al eens af met Babylon, Sixsens, LR en Sharks. Maar dat is meer om afwisseling in faciliteiten en dames te hebben. Maar zoals ik al zei, ieder zijn voorkeur.
HellaHolla
5 oktober 2019, 21:50
Het is een kwestie van timing en goed uit je doppen kijken als je een fijne dag in GT wilt hebben. Ik kom er zelf niet meer in het weekend, veel te druk. Woensdag en donderdag zijn ideale dagen om de club te bezoeken. Veel dames die er in het weekend zijn werken deze dagen ook. Ik ben zelf ook helemaal niet van de platische chirurgie en andere nepzooi. Toch is er ook voor mij genoeg aanbod in GT om er een topdag van te maken. Ik boer even een paar voorbeelden op van mijn 4 bezoekjes tot op heden: Alina, Viktoria, Beatrice en Alexandra. Ok, laatstgenoemde heeft haar lippen lichtjes opgespoten maar geen eendenbekkie. Allen erg goed op de kamer.
Ben het er helemaal mee eens dat het porno gehalte erg hoog ligt in GT en het zal ook wel een van de redenen zijn waarom het er keer op keer afgeladen vol zit. Het is vast de ultieme fantasie van veel gasten om met zo'n bimbo te keezen. Maar ook ik als jong, behoudend en naturel liefhebbend ijsbeertje heb er keer op keer een toptijd tussen al dat geweld door.
deket
11 oktober 2019, 22:29
Razia verneem ik,of beter gezegd inval
deket
11 oktober 2019, 22:32
Controle voor de meiden
kempie
12 oktober 2019, 08:39
Vernomen dat het de netste controle in tijden was. Dames en heren konden gewoon door gaan. Er werden controle beambten bij de uitgang geplaatst en andere controle beambten kregen een kamertje. Voor een dame naar huis wou moesten ze eerst langs het kamertje voor controle anders mochten ze de club niet verlaten. Gasten en werkende dames werden verder niet gestoord. Alles kon gewoon doorgaan.
Kijk zo Zien wij het graag.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HenryIII
12 oktober 2019, 11:31
Bezoek vrijdag 05/10
Vroeger ging ik bij GT twee tot eerder drie keren per maand . Vanaf de Hurenpass tot maart 2019 ging ik één keer per maand. Nu ga ik er elk kwartaal heen. Ik ga er elk kwartaal terug in het geval dat toevalig het zoals vroeger terug wordt. In juli was het een ramp, maar ik heb geen commentaar gegeven omdat dat de vakantie was. Vele vrouwen zijn met verloof.
Zo ben ik terug over 5de October en geef mijn advies. Heel /te weinig mooie en doeltreffende meiden ! De zelden goeie vrouwen worden vooraf door Whats'happ geboekt. De klanten met kamer voor 50 € moeten tevreden met de overschot zijn => oude en/of lelijke vrouwen . Ik heb twee kameren gemaakt. Antonella die ik van yin yang kende en een poolse Sissi,. Ik heb haar in wanhoop aan het eind van de dag genomen. Ze is een zeester niet erg aardig (misschien omdat ik een half uur zei tegen de vraag hoelang wil je blijven?). Vroeger was deze club de beste. Nu is dat de club met de slechtste opbrengst tussen aanvaardare meisjes beschikbaar en klanten. Enige voordeel: zeer goede bieren. Een club om een leuke dag met goeie vrienden door te brengen, maar zeker niet langer een club waar mooie ontmoetingen te maken, ... behalve als je ZEER rijk is. Zelfs de klanten die een uur kameren worden zonder belang voor de zelden goede dames. Minj vriend was twee keren door zijn BAU vrouwen geweigerd : "bezig". Hij heeft voor een CIM door de oude Viktoria juist voor het einde gekozen, ...
Ik zal in December teruggaan en als het beter geworden is, zal het schrijven.
Dpac
29 oktober 2019, 02:11
Is er tegenwoordig een alternatief dan die beter is dan GT?
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Is er tegenwoordig een alternatief dan die beter is dan GT? Vele alternatieven maar eigenlijk ook geen één. Ligt er maar net aan wat je belangrijk vind in een club.
sjaakie
31 oktober 2019, 14:58
En is het druk of te druk ?
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Player
31 oktober 2019, 15:16
En is het druk of te druk ?
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met TapatalkZeer druk
Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk
keesboz
31 oktober 2019, 15:52
dat was wel te verwachten met een party terwijl we vandaag veel sc een party dag
geef naar een door de weekse dag
loving-it
2 november 2019, 21:32
Binnenkort naar GT om Pamela en Melody weer eens tegen het mooie lijfje te lopen ...
Sjeufke
2 november 2019, 21:44
Een whatsapp/telefoonnummer geven zonder toestemming van de dame zelf is not done. :rolleyes:
sukehashi
8 november 2019, 21:00
Vandaag heel de tijd een slanke blondine zien zitten met een zwart setje in de hoofdzaal met de zetels. Zat zo heel de tijd bij de zetels als je vanuit de kleedkamer binnen komt. Weet iemand haar naam toevallig?
Sjaaksnaak
12 december 2019, 17:55
Iemand daar nu aanwezig? Hoe hangt de vlag erbij?
hotmister1985
12 december 2019, 19:20
Vandaag heel de tijd een slanke blondine zien zitten met een zwart setje in de hoofdzaal met de zetels. Zat zo heel de tijd bij de zetels als je vanuit de kleedkamer binnen komt. Weet iemand haar naam toevallig?Florentina? Zij is heel slank met prachtige naturelle D-cup
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
ju52
13 december 2019, 06:37
Binnenkort naar GT om Pamela en Melody weer eens tegen het mooie lijfje te lopen ...
In the last two weeks I have seen Melody two times ...
Rockymountain
19 december 2019, 14:58
Iemand vandaag aanwezig?(19/12) zoja, zijn er nog genoeg dames in de aanbieding?
Of zijn er al vele op "vakantie" vertrokken?
Wil er morgen me ne collega het bouwverlof inzetten ��
Player
19 december 2019, 15:32
Iemand vandaag aanwezig?(19/12) zoja, zijn er nog genoeg dames in de aanbieding?
Of zijn er al vele op "vakantie" vertrokken?
Wil er morgen me ne collega het bouwverlof inzetten ��Leeg is het nooit maar enkele dagen voor kerstmis zijn er veel al vertrokken. Was er vorige week donderdag en toen waren er al redelijk wat gestopt. Maar nogmaals, als je niet komt voor een bepaalde dame maakt dat niet uit en is het aanbod meer dan genoeg.
waylon416
22 december 2019, 14:09
kan iemand zich hier een Kimberly herinneren?? :) Ik denk dat ik bruin of zwart lang haar had en was erg mooi.Zat 2 jaar geleden in de GT in de zomer.
Pelagos
22 december 2019, 17:53
In de afgelopen jaren, zelfs tussen Kerstmis en oudjaar en begin januari, waren er veel vrouwen aanwezig, behalve misschien vorig jaar.
grosselatte
23 december 2019, 22:05
I hope you are right. Today a high amount of men and 2 handful of women...really not good!
Player
23 december 2019, 22:23
Ik vrees dat het nog een maand zal duren in Brüggen vooraleer de LU weer normaal is. Ik heb op 12 dec mijn favorietjes uitgezwaaid in GT en daarmee mijn laatse clubbezoek daar in 2019 gepleegd. Ik waag mijn kans nog einde deze week in ss en dan zal het volledig over zijn qua Clubs tot einde januari 2020. (Gedwongen) vakantie voor de dames en de beren.
Rockymountain
24 december 2019, 08:18
Ik ben te vrijdag (20e) voor de laatste keer daar geweest de meeste dames zijn nu al vertrokken tot half januari /februari
Ik had gekamerd met blonde marina (roe)
Deze vertelde mij dat er gisteren (maandag) een opkuis werd gehouden door de club naar de dames toe.. Marina zelf ging aanwezig blijven tijdens de feestperiode voor 'goede punten' te scoren zodat ze haar plekje niet zou verliezen in GT.
Benieuwd war hier allemaal waar van is..
Player
24 december 2019, 10:04
Ik ben te vrijdag (20e) voor de laatste keer daar geweest de meeste dames zijn nu al vertrokken tot half januari /februari
Deze vertelde mij dat er gisteren (maandag) een opkuis werd gehouden door de club naar de dames toe.. Marina zelf ging aanwezig blijven tijdens de feestperiode voor 'goede punten' te scoren zodat ze haar plekje niet zou verliezen in GT.
Benieuwd war hier allemaal waar van is..Zo'n verhalen hoor ik nog wel eens, zal wel iets van aan zijn. Het gaat vooral om dames die niet flexibel genoeg zijn naar inzetbaarheid of wat te "rebels" zijn. Ze worden regelmatig gebeld om vroeger terug te komen uit vakantie, langere werkdagen te hebben of ingewisseld te worden tussen LR en GT. Wie hier te vaak neen tegen zegt, wordt uit de Club gegooid. De wachtlijst is nog lang genoeg blijkbaar. Soms gaan er al eens goeie dames verloren hierdoor....
Maak maar eens als grap op de kamer de opmerking dat je gaat klagen over de service bij de baas of Theke. Ze zijn als de dood dat je het echt zou doen...
Das
24 december 2019, 11:00
Benieuwd war hier allemaal waar van is..
tja, management vind dat ze tegenwoordig zoveel topdames hebben dat ze er makkelijk een paar konden buitenzetten .... :hammer:
En de enkele nieuwe dvp's vinden dat ze de prijzen voor de extra's kunnen verhogen.:eek:
lekkersfan
25 december 2019, 07:26
Ga vandaag tegen beter weten in naar golden time, nu nog niet live daar, maar later meld ik me weer:) zal mij benieuwen of en hoeveel dames er zijn....
Das
25 december 2019, 08:59
Ga vandaag tegen beter weten in naar golden time, nu nog niet live daar, maar later meld ik me weer:) zal mij benieuwen of en hoeveel dames er zijn....
als ISA er is komt alles goed voor je:happy:
Player
25 december 2019, 10:21
Ga vandaag tegen beter weten in naar golden time, nu nog niet live daar, maar later meld ik me weer:) zal mij benieuwen of en hoeveel dames er zijn....Op een Kerstdag? Ben benieuwd.... ikzelf gok nog eens op ss aanstaande vrijdag. Er is nog een X-Mas party morgen dus zou verwachten dat een aantal meiden vrijdag en zaterdag willen meepikken alvorens er de blok op te gooien. Zo niet wordt het een kortere (en goedkopere) afsluiter voor 2019. Informeer eens naar de grote kuis die er in GT zou gehouden zijn, welke namen zijn er gevallen? Als het er veel zijn, moet er in januari wel een nieuwe lading klaarstaan?
agaath
25 december 2019, 11:23
Ben ook benieuwd of er leven is daar vandaag?
WA
25 december 2019, 12:51
Persoonlijk vond ik het er vorig jaar 2de kerstdag uitstekend. Wellicht heb ik er nog wat over geschreven, al weet ik dat niet zeker en nu te lui om het op te zoeken. Voor morgen is de keus nog niet gemaakt. Met de absolute favorieten in urlaub is de keus nog niet zo makkelijk. GT vs LR vs SS. Geen gezeik met handdoeken en badjassen vs een grotendeels onbekende line-up. Al help het ook te weten welke andere ijsberen zich gaan melden zo hier en daar.
Tonio
25 december 2019, 15:19
Als ik jou was zou ik niet naar SS gaan. Je handdoek bij de balie ruilen tegen een verse als hij nat is en bij vertrek de badjas inleveren: dat is echt veel moeite ;).
WA
25 december 2019, 19:23
Ik snap je opmerking maar het is wel degelijk een afweging die veel forumlezers maken. Naast Line up word ook de praktische kant meegenomen. In die zin zijn clubs in Dld “gastvrijer” ondanks dat SS de maatregel zeker niet heeft genomen om klantjes te pesten.
Verder begrijp ik van een handvol veelplegers dat het gewoon ontzettend wisselend is in SS. Stammies schrijven zelf dat dames de feestdagen wegblijven omdat ze ze niet kunnen verdienen.
Maar vernam net van haar persoonlijk dat ze maar niet in beweging geraakt.
Het is kalm......... cliënteel is niet aanwezig zoals gehoopt.
Normaal had ze volgende week de gehele week aanwezig geweest,maar ze besliste net dat het vandaag haar laatste dag zal zijn voor dit jaar.
op klikken voor het volledige bericht, maar dat over een dame waarvan men zegt dat haar service een ere zaak is.
lekkersfan
26 december 2019, 01:22
Grote kuis weet ik alleen Katerina (roemeense).
Hoorde een theke door de telefoon zeggen dat er 43 dames waren, dat klopte wel aardig. Mijn dag was goed door Kira, Alice (ex Elsdorf, hoe heette ze daar ook weer) nog een dame, weet haar haar nam niet beetje mysterieus type, knappe dame die goed met olie en een pik overweg kan, en als topper van de dag Angela, die me hemels lekker verwend heeft:):):)
db2
26 december 2019, 02:07
Super dag in gt.
Hoewel mijn stammies er vandaag niet waren, toch een topdag in gt!
Line up viel niet tegen, en de verhouding met de beren ook niet!
Als eerste Juli(e) geprobeerd, nieuw in gt maar beeldschoon en super service!
Daarna 2 uurtjes met Katy, leuke jinge roemeense dame, ook hier geen verkeerde services.
Toen 2 uurtjes met Dia, ze was na een periode van afwezigheid weer terug in gt, had haar vroeger vaak gezien, maar was er nooit mee geweest! Ook hier goede service.
En als laatste weer met Juli(e), wat ongelofelijk om met zon beeldschone dame op de kamer te zijn.
Later op de avond werd er een tas voor de dames verloot, op dat moment waren er behoorlijk wat dames in de bar! Toen de verloting amper voorbij was begon de exodus van dames rivhting kleedkamer en dan naar huis!
Player
26 december 2019, 08:10
Katerina verbaast me niet. Heb ik afgelopen zomer nog een aantal goede kamersessies mee gehad (toch één van de beste BJ's in GT) maar vergleed steeds meer in moeilijk gedrag en zag haar de laatste tijd niet veel meer.
Een aantal nieuwe namen die ik nog niet ken, zal in januari op prospectie moeten gaan. [emoji57]
grosselatte
26 december 2019, 08:44
Super dag in gt.
Hoewel mijn stammies er vandaag niet waren, toch een topdag in gt!
Line up viel niet tegen, en de verhouding met de beren ook niet!
Als eerste Juli(e) geprobeerd, nieuw in gt maar beeldschoon en super service!
Daarna 2 uurtjes met Katy, leuke jinge roemeense dame, ook hier geen verkeerde services.
Toen 2 uurtjes met Dia, ze was na een periode van afwezigheid weer terug in gt, had haar vroeger vaak gezien, maar was er nooit mee geweest! Ook hier goede service.
En als laatste weer met Juli(e), wat ongelofelijk om met zon beeldschone dame op de kamer te zijn.
Later op de avond werd er een tas voor de dames verloot, op dat moment waren er behoorlijk wat dames in de bar! Toen de verloting amper voorbij was begon de exodus van dames rivhting kleedkamer en dan naar huis!
At what time they started the prize draw???
BR GL
db2
26 december 2019, 08:47
At what time they started the prize draw???
BR GL
I think it was around 22:00
Das
26 december 2019, 09:44
Katerina verbaast me niet. vergleed steeds meer in moeilijk gedrag en zag haar de laatste tijd niet veel [emoji57]
Grote kuis? Katerina?
ze is zelf opgestapt wegens haar problemen met vele mede dvp's
naar de dvp's toe laat ze uitschijnen dat ze buitengezet is!
grosselatte
26 december 2019, 10:58
I think it was around 22:00
Thank you! Now I know when I have to make the last shot for today 😂😂😂
Player
26 december 2019, 11:07
Grote kuis? Katerina?
naar de dvp's toe laat ze uitschijnen dat ze buitengezet is!Ze zal dan wel weinig keus gehad hebben. Denk dat ik ze sinds de Halloweenparty niet meer gezien heb. Was toen al wat lusteloos en weinig actief...
Wel benieuwd welke er dan effectief buitengekuist zijn.
lekkersfan
26 december 2019, 14:34
Grote kuis? Katerina?
naar de dvp's toe laat ze uitschijnen dat ze buitengezet is!
Geloof je direct, ik heb het helaas niet van haarzelf, maar klinkt heel plausibel. Heb jij enig idee waar ze naar toe is ?
Das
26 december 2019, 16:41
Wel benieuwd welke er dan effectief buitengekuist zijn.
GEEN!
Das
26 december 2019, 16:42
Heb jij enig idee waar ze naar toe is ?
Ik heb een vermoeden, wordt vermeld na controle na nieuwjaar.
Player
26 december 2019, 19:45
GEEN!OK, des te beter, dan gaan er ook geen toppertjes verloren. Zal maandag zelf eens polshoogte nemen.
schoolmeester
26 december 2019, 19:49
Ik sta Maandag met mijn telraam bij de ingang vanaf 11.00 uur.
Groet en tot ziens, schoolmeester.
Player
26 december 2019, 20:00
Een telraam, daar begin ik niet aan. De nieuwe aanwinsten hier beschreven uittesten en de Theke eens uithoren of er weggezonden zijn. Als ze nu nog een QR code op hun bikini hadden, zou ik ze eens snel inscannen. :betrunken:
Masterjoy
27 december 2019, 17:44
Net super kamer met Soleine gehad ! Beter kun je het jaar niet afsluiten...!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
ericramses
27 december 2019, 19:04
Is ze er morgen of zondag ook ?
Thx
eric
franske
30 december 2019, 11:35
Blijf vandaag maar lekker thuis, u bent gewaarschuwd !!!
Ik kom net binnen......32 beren in de bar en nul.....echt waar nul dames !!!
GT staat vandaag niet voor Goldentime maar GAYtime.
Hoor net dat er vandaag maar 17 dames aangemeld zijn....... mooi klote !!!
Player
30 december 2019, 13:18
Ben net binnen, de Theke zegt dat er 31 dames zijn. Was ze wel naarstig allemaal aan het Whatsappen. Zullen er ook nog van LR laten overkomen.
laplagne
30 december 2019, 13:30
Of ze laat het brandalarm in het Golden Time hotel overgaan, want dan zijn alle dames gelijk wakker en kunnen in hun badjas met de taxi gelijk naar de Heidweg.
broodpoot
30 december 2019, 13:54
Haha. Ja het is idd lekker opgeschoond. Met dames welteverstaan. Heb maar een zonnebril opgezet want het vele wit doet pijn aan mijn ogen.
Slechtste line up in 6 jaar dat ik hier kom.
Nou ja. Vaste dame komt zo dus ik kom wel aan mijn trekken maar het zal niet laat worden.
Dames die er wel zijn draaien iig overuren.
Das
30 december 2019, 16:52
gisteren volgens de receptie 52 dvp aanwezig
Player
30 december 2019, 17:59
Mja, dat halen we vandaag niet... Berenaantal is genormaliseerd en verhouding nu min of meer OK. Melody is een rots in de branding, Antonella ook al opgescharreld,... Isabelle is er, toch nog een favorietje om mij te bewaken... Komt wel goed.
Beron
30 december 2019, 19:17
Von wegen schöner ruhiger Montag zum Jahresende. Nur Männer. Leider wurde ich vom Empfang nicht gewarnt. Man hat schön meine 60 Euro genommen und mich dann fluchend 2 Stunden später wieder gehen lassen. Bin ins LR gefahren. Dort waren keine Männer und scheinbar nur 10 Frauen, aber die waren hübsch genug und alle sofort buchbar. Damit waren es 10 mehr, als ich im GT gesehen habe und ich konnte sofort Sex haben.
Es wäre schön, wenn das GT mal nicht nur aufs abkassieren aus wäre, sondern seine Stammkunden auch mal WARNEN würde, dass in der Bar praktisch nur Männer sitzen. Danke für nix.
franske
30 december 2019, 21:54
Von wegen schöner ruhiger Montag zum Jahresende. Nur Männer. Leider wurde ich vom Empfang nicht gewarnt. Man hat schön meine 60 Euro genommen und mich dann fluchend 2 Stunden später wieder gehen lassen. Bin ins LR gefahren. Dort waren keine Männer und scheinbar nur 10 Frauen, aber die waren hübsch genug und alle sofort buchbar. Damit waren es 10 mehr, als ich im GT gesehen habe und ich konnte sofort Sex haben.
Es wäre schön, wenn das GT mal nicht nur aufs abkassieren aus wäre, sondern seine Stammkunden auch mal WARNEN würde, dass in der Bar praktisch nur Männer sitzen. Danke für nix.
franske
30 december 2019, 22:01
Ben het met Beron eens.
Ik kom hier vaak en al heel lang en het was zwaar klote , ook dit niet eerder meegemaakt.
De receptie heeft niets gemeld, toen er om half 2 nog geen dames bij kwamen stonden ze stevig te balen. Vanaf twee uur werd er soms tegen een nieuwe gast verteld dat er weinig dames waren. Drie uur zaten er ongeveer 50 beren in de bar en welgeteld 4 dames......waarvan 2 achter de bar !!!!
Dikke vette onvoldoende voor GT, na alle plusjes voor het afgelopen jaar !!!
Ik ben om kwart over 3 naar huis gegaan.
Alvast een goed en vooral gezond 2020
Player
31 december 2019, 01:26
Ach, viel nog mee. Je weet dat in deze periode veel dames met verlof zijn en morgen is de club gesloten. Toen ik toekwam, zei de Theke meteen dat er maar 31 meisjes waren. Ze was wel nog bezig er op te trommelen. Er zijn er later nog een aantal komen opdagen, maar niet veel. Was niet de schitterenste line-up ever natuurlijk. Toch een 5-tal kamers gehad, schrijf mijn verslag nog wel.
broodpoot
31 december 2019, 12:33
Nou die 31 lijkt me schromelijk overdreven.
Probleem van het optrommelen is ook dat je nou niet bepaald dames krijgt die tot op het spreekwoordelijke bot gemotiveerd zijn. Maar ach, ik had een prima kamer van een uur, later door mijn geiligheid wel de bietenbrug op gegaan met Amelia of Alina. Ben de naam alweer kwijt, zwarte bikini, hoge witte plateauschoenen, natuurlijk lichaam en een paar ducklipjes. Was grieperig maar werd verzocht te komen wat ze met frisse tegenzin deed. Dat komen deed ik uiteindelijk ook maar meer door mijn eigen fantasie. Aardige meid maar geen herhalingsgevaar.
Uiteindelijk om een uur of 8 weg gegaan.
drommels
3 januari 2020, 15:42
Hoe is zo'n weekend direct na de jaarwisseling? Meeste dames al weer terug of nog even een weekendje overslaan?
Rockymountain
3 januari 2020, 16:28
Best een weekendje of 2-3 overslaan
Bolkedebeer
8 januari 2020, 10:21
Mijn bezoek op Di 07-01-19 aan GT.
Deze club wilde ik al een tijdje op een doordeweekse dag bezoeken. Nooit echt een favoriete club van mij geweest, voornamelijk omdat men geen HH hanteert, er gerookt mag worden in het restaurant en de club... eh, niet tot de grootste behoort. Verder sta je bij drukte in de rij voor de toilet, de douches en (dat mannen dit doen!?!) de dames. Dus dan die doordeweekse dag maar eens proberen. Met een maatje op een dinsdag aangebeld. Gemakkelijk parkeren, geen rij bij binnenkomst, niet druk in de kleedkamers en in de douche. En na een kop koffie en de door de kok klaargemaakte omelet met groentes voelde ik me heerlijk ontspannen. Dit was een goed begin van de dag. Verwacht zo vroeg niet al te veel van de dames, maar dat vind ik helemaal niet erg. Het eten in de middag en avond is ook tiptop in orde.
In de kino kreeg ik een presale die voor mij op maat gemaakt leek te zijn. Dit hebben we in een kamer af kunnen maken. Geen upselling, zonder uitgebreide afspraak van te voren gewoon alle service gekregen die ik verwacht, geen oplichting achteraf en zelfs wat after sale.
In de vroege avond kreeg ik een aanvaring met een brutale dame. Hierover heb ik mn beklag gedaan bij het management die daar uiterst professioneel mee omging, pluim voor de mooie manager dame.
Rond 19:30 kakt het op een doordeweekse dag toch een beetje in, dames vertrekken en er druppelen nog wat heren binnen. Voor een feestje tot in de late uren moet je hier dan niet zijn.
Voor hen die net als ik vinden dat de budget clubs van vandaag de dag achteruit aan het gaan zijn, is GT een prima toevlucht. Daarvoor betaal je dan wel een premium price. Pay more, get more.
Sjaaksnaak
11 januari 2020, 08:09
Twijfel over een bezoekje vanavond. Kan iemand mij vertellen hoe druk het is tzt?
Thnx
Das
11 januari 2020, 08:39
altijd zeer druk op een zaterdag
en in januari weinig dvp's
mentholbear
11 januari 2020, 15:06
Mijn bezoek op Di 07-01-19 aan GT.
Rond 19:30 kakt het op een doordeweekse dag toch een beetje in, dames vertrekken en er druppelen nog wat heren binnen. Voor een feestje tot in de late uren moet je hier dan niet zijn.
Voor hen die net als ik vinden dat de budget clubs van vandaag de dag achteruit aan het gaan zijn, is GT een prima toevlucht. Daarvoor betaal je dan wel een premium price. Pay more, get more.
Hoi B,
Ik zit aan hetzelfde te denken om komende dinsdag GT te bezoeken, aangezien ik vermoed dat het in Diamond nog erg beperkt zal zijn kwa line up.
Kun je misschien aangeven hoeveel dames en heren er ongeveer waren? En globale inschatting hoeveel ervan slanke dames waren?
franske
11 januari 2020, 17:24
Ik ben gisteren en vanmiddag geweest, al weer veel dames terug, best een aantal nieuwe gespot waaronder een aantal leuke slanke typjes ! Ook Annabelle weer gespot , nu met donker haar, blijft slank en erg lekker !
Flugente
11 januari 2020, 17:37
Und wie viele so ungefähr Frauen gibst heute 50?60? Ist die schlanke Valerie auch da...eine Blonde Frau ist das.
Sjaaksnaak
11 januari 2020, 19:20
De verhouding mannen/ vrouwen schat ik op 3/1. We veel ijsberen, maar er zijn zeker mooie dames beschikbaar
franske
11 januari 2020, 19:53
valeria was er vrijdag, vandaag niet maar is er meestal wel op zondag !
mentholbear
14 januari 2020, 14:35
Oef, wat is het inderdaad relatief druk in deze club. Ik schat circa 30 dames, maar kunnen er met die op de kamer zijn, best wat meer wezen.
Eten was wel top. Verse pizza en de salade dressing smaakten me bijzonder goed. Zo maar es kijken of de whirlpool en sauna een beetje op temperatuur zijn.
Bolkedebeer
14 januari 2020, 16:14
Sorry Menthol. Ik lees je berichtje nu pas. Er waren door de dag heen denk ik 35 dames... heren heb ik niet zo op gelet. Meeste van die 35 dames waren slank, niet petit maar slank.
Had ik het eerder gelezen, was ik ook langsgekomen. Ik heb je al een tijdje niet gezien. Ach ja, komt misschien nog wel weer.
Veel plezier iig
mentholbear
14 januari 2020, 18:55
Sorry Menthol. Ik lees je berichtje nu pas. Er waren door de dag heen denk ik 35 dames... heren heb ik niet zo op gelet. Meeste van die 35 dames waren slank, niet petit maar slank.
Had ik het eerder gelezen, was ik ook langsgekomen. Ik heb je al een tijdje niet gezien. Ach ja, komt misschien nog wel weer.
Veel plezier iig
Hoi B, geen punt. Ook vandaag ongeveer even zoveel dames. En inderdaad veel slanke prachtige meiden. Drop dead gorgeous. Merkwaardig genoeg, gekamerd met een dame met een flinke, doch stevige kont. Ik denk dat ik vandaag toch een beetje optic flick angst had. En nog een cliché, wat het klapekster gedrag van menig Rumbul verklaart. Namelijk dat ik ging voor iets 'exotisch'. De half Indiaan half Duitse Christina. Heerlijke kamer met haar gehad.
Player
14 januari 2020, 22:07
"Slanke prachtige meiden...drop dead gorgeous..." Wilt dit zeggen dat er veel nieuwe zijn begonnen of zijn de usual suspects terug aan de slag? Vrijdag ben ik present maar als ik dat zo hoor ga ik al vanaf 11u anders groeit de wishlist weer teveel aan...
mentholbear
14 januari 2020, 23:58
Sowieso veel plezier vrijdag. En vroeg komen lijkt wel verstandig als ik de wachttijden verhalen mag geloven en die ik zelf ook es had meegemaakt. Overigens viel gisteren/dinsdag nog best te doen. Ik moet dan bekennen dat ik amper in de bar was geweest, en meer forensde tussen restaurant en wellness in. Sterker nog, als ik naar de lockers moest, liep ik liever om de bar heen langs de wellness, dan dat ik door die tientallen oogjes nagekeken werd.
Geen idee betreft de dames, dit is namelijk pas mijn derde bezoek aan GT als ik me niet vergis. Dus ik kende geen enkele dvp, hoewel een enkeling me bekend voor leek te komen. Hoewel dat ook kan komen doordat ik d'r elders heb gezien.
Prachtig en drop dead gorgeous zijn natuurlijk subjectieve kreten. Zo heb ik geen grote probleem met siliconen (formaat watermeloen wordt me wel wat teveel); plakplaatjes vind ik meestal jammer, maar zolang er geen enge skeletten en monsters zichtbaar zijn vind ik het niet storend, opgemaakt en stijlvolle coupe vind ik mooi, en zo lang plastiek spul niet zorgen voor een clown, Michael Jackson, of onwijze Daisy duck taferelen, dan hoeft dat geen deal breaker te zijn.
Voor een deel van de ijs boerengemeenschap (... bedankt predictive keyboard), ik bedoel natuurlijk ijsberengemeenschap, zou 1 of meerdere van voorgaande eigenschappen al een afknapper zijn.
Ik heb in het verleden wel vaker gezegd dat Mentholbear niet de moeilijkste is. Als je na gaat dat ik ook in budget clubs een kamer op kan, kun je hopelijk voorstellen dat GT ineens een Victoria's Secret mode show lijkt. Dus hou me niet aan het drop dead gorgeous... Even een relativering van de werkelijkheid daarginds.
Overigens is er best ook diversiteit in GT te vinden. Kwam enkele dvp op leeftijd leken. Alsmede ook buurmeisje types, 'normaal' postuur dames die je in een gemiddelde winkelstraat tegen zou kunnen komen, alsmede iets volle dames. Olietankers heb ik er in ieder geval niet gezien. Maar het is dus niet allemaal eenhapskoek, of dat het lijkt alsof er een kopieer apparaat bezig was geweest. Genoeg keuze dus.
Player
15 januari 2020, 07:55
OK, ik ben kind aan huis in GT maar klonk alsof de standaard nog hoger was geworden door nieuwe dames. Ik zie het wel vrijdag, verslag volgt.
mentholbear
15 januari 2020, 13:23
OK, ik ben kind aan huis in GT maar klonk alsof de standaard nog hoger was geworden door nieuwe dames.
Vandaar ook de heads up. Straks denk je dat al die prachtige dames bent misgelopen :rolleyes:
En als iemand er de line up vind tegenvallen, ga dan een keer langs bij BN, GD, Sky ofzo. Geheid dat je huilend terug holt naar GT en als een peuter bij de poppetje op schoot kruipt :baby2:
Je weet soms pas hoe mooi je het hebt, als je hebt gezien hoeveel minder het elders kan zijn :smoke:
Ian
15 januari 2020, 13:55
Je weet soms pas hoe mooi je het hebt, als je hebt gezien hoeveel minder het elders kan zijn :smoke:
En zie hier mijn nieuwjaars voornemen, om eens een andere club dan GT te proberen, in de goot verdwijnen... het is nog niet eens blue-monday ;)
mentholbear
15 januari 2020, 16:20
En zie hier mijn nieuwjaars voornemen, om eens een andere club dan GT te proberen, in de goot verdwijnen... het is nog niet eens blue-monday ;)
Ja hoor, geef Mentholbear maar weer de schuld... Je zoekt gewoon een excuus om niet te hoeven gaan ;)
Player
15 januari 2020, 16:27
Er is geen excuus nodig om een andere club te bezoeken, verandering van spijs doet eten.
Nulnulzeseneenhalf
15 januari 2020, 16:38
verandering van spijs doet eten.
Soms wil je juist minderen met eten. Veel beter voor de gezondheid. Bovendien, een gezellige maaltijd is beter dan een overvloedige maaltijd.
Player
15 januari 2020, 20:05
Soms wil je juist minderen met eten. Veel beter voor de gezondheid. Bovendien, een gezellige maaltijd is beter dan een overvloedige maaltijd.Het gaat me zeker niet om de kwantiteit... eerder degusteren . Vandaar al eens wisselen met andere Clubs.
mentholbear
15 januari 2020, 20:25
Soms wil je juist minderen met eten. Veel beter voor de gezondheid.
Moet je vooral naar clubs gaan met line ups die niet jouw smaak zijn. Geheid dat je gaat minderen ;)
lekkersfan
15 januari 2020, 20:47
Ik ga momenteel helemaal niet, dat mindert nogal...(zien hoe lang ik het vol ga houden:):
Sjaaksnaak
15 januari 2020, 21:31
Ik was er zaterdag. Inderdaad veel mooie vrouwen waartussen ik de verkeerde uitgekozen had. Het kan verkeren...
Ik weet helaas haar naam niet meer. Het is een stevige Duitse dame met bling har en 2 piercings in haar gezicht. Normaal al niet helemaal mijn type, maar dacht eens buiten de box te gaan. Was allemaal wel erg zakelijk. Bij verlaten van de club werd naar mijn mening gevraagd en heb toen maar eerlijk geantwoord dat het me minder bevallen was dan de vorige keren. Bijzonder dat de dames aan de deur op basis van mijn beschrijving precies wisten om welke vrouw het gaat. Mocht iemand weten hoe ze heet zal ik een paspoortje aanmaken/ aanvullen.
Helaas veel meer ijsberen, was af en toe echt zoeken naar de dames. Maar ik heb niets over wachttijden gehoord
Andere keren met Elvera gekamerd. Dat is 100% succes garantie. Zij is nog tot 29/1 aanwezig weet ik uit betrouwbare bron (dat zei ze namelijk). Ik zou zeggen:”doe er je voordeel mee!”
Nulnulzeseneenhalf
15 januari 2020, 23:50
Moet je vooral naar clubs gaan met line ups die niet jouw smaak zijn. Geheid dat je gaat minderen ;)
Mijn smaak gaat niet alleen maar over de vorm....
mentholbear
16 januari 2020, 00:25
Mijn smaak gaat niet alleen maar over de vorm....
Goed om te weten, maar ik heb ook niet gezegd dat smaak alleen over vorm gaat ;)
Player
22 januari 2020, 23:23
Ik heb een vermoeden, wordt vermeld na controle na nieuwjaar.En, al bekend waar Katerina nu zit?
Das
23 januari 2020, 00:04
En, al bekend waar Katerina nu zit?
de Gt geruchtenmolen zegt dat ze in Roemenie is.
Player
23 januari 2020, 10:45
de Gt geruchtenmolen zegt dat ze in Roemenie is.Had afgelopen vrijdag ook eens rondgevraagd maar ze hadden geen nieuws van haar. Gezien haar lusteloosheid en onregelmatige aanwezigheid de laatste maanden, waarschijnlijk sabatical leave of helemaal gestopt.
Das
26 januari 2020, 23:14
ze heeft zich een aantal dagen geleden terug aangemeld maar ze is geweigerd
Wolla
27 januari 2020, 07:48
Wat bedoel je Das? Waar en waarom is Katerina geweigerd ?
Player
27 januari 2020, 08:31
Jammer maar lag in de lijn van verwachtingen. Afgelopen zomer een aantal goeie kamers met haar gehad maar daarna ging het snel bergaf...
franske
27 januari 2020, 21:20
Gewoon even lezen wat er staat Wills :
Geweigerd in GT.....reden, veel klachten over haar service !
franske
27 januari 2020, 21:21
Niet Wills maar Wolla :)
Wolla
28 januari 2020, 13:37
Bedankt, dacht ik al. Jammer. (Dat vindt ik dan)
lekkersfan
28 januari 2020, 21:16
Ik vond haar super goed,wel een typisch meisje die deed waar ze zelf zin in had en dat vind niet iedereen tof.
Handjob van zeer grote klasse en mooie ogen, ik hoop dat ze weer ergens opduikt....
Player
28 januari 2020, 22:05
Ze was zeker goed. Herinner mij nog de zeer warme dag in juli vorig jaar, toen ik naast haar ging zitten op het terras. Had een dessert en espresso mee uit het restaurant. Zij zat te eten samen met een vriendin, Roberta. Was zo warm dat ze haar badpak half had uitgetrokken en topless zat te eten met haar handen. Roberta maakte in het Roemeens een opmerking dat ik observeerde hoe ze met haar handen het vlees oppeuzelde en zaten te giechelen. "This is how we eat in Romenia", zei Katerina smalend tegen mij. Aan de praat geraakt en ze vroeg of we de AC van de kamer konden opzoeken, was veel te warm buiten. "I will give you a nice BJ", voegde ze eraan toe. En of dat ze dat deed, één van de beste BJ's in GT. Kon ze 2 tot 3u aan een stuk, beweerde ze. Effectief uitgetest! Jammer genoeg vergleed ze later in lusteloosheid en desinteresse...
Herr Fick
29 januari 2020, 10:52
Zij zat te eten samen met een vriendin, Roberta. Was zo warm dat ze haar badpak half had uitgetrokken en topless zat te eten met haar handen. Roberta maakte in het Roemeens een opmerking ...
Roberta...een perfectere boob job bestaat echt niet:tongue:
Player
29 januari 2020, 13:43
Roberta...een perfectere boob job bestaat echt niet:tongue:Ha ha, snap volledig wat je bedoelt. Twijfelde toen nog om haar mee als trio te nemen met Katerina maar toch niet gedaan. Later die schade ingehaald in een solo sessie [emoji6]
"de souza"
5 februari 2020, 20:55
Niet meer live maar helaas al thuis.... Vandaag de grootste razzia ooit in GT vrees ik, meer dan honderd politiemensen in en rond de club. Minimaal 30 politievoertuigen. IJsberen moesten verplicht aankleden en naar buiten voor paspoortcontrole konden wel terug naar binnen als de club vrijgegeven zou worden wanneer dat zou zijn was onbekend ondertussen ook alle dames pleite. Volgens de polizei ging het om een routinecontrole...
Rockymountain
5 februari 2020, 21:12
Dat is de laatste tijd wel vaker het geval.. hopelijk blijven ze allemaal schoon binnen de lijntjes kleuren want wil er graag (nog heel vaak) heen!
Player
5 februari 2020, 21:22
Meestal zijn ze net geweest als ik ga gaan, tweemaal kort na mekaar zal wel niet gebeuren.
Zal je maar overkomen, je plant een volledige SC-dag en -avond, komen die kloefkappers dat wat vergallen. Vorige keer was het enkel papiercontrole van de dames. Dit klinkt wel omvangrijker...
WA
5 februari 2020, 21:32
Ik vond de controles die ik mee maakte altijd heerlijk. Omdat ik niet hoef te vrezen voor de Duitse justitie altijd blijven hangen in de club en veel aandacht genieten van de dames. Uren samen in de bank met de prachtigste meiden doorgebracht omdat kameren uit den boze was. Veel opgestoken ook door zo af en toe een praatje met wat controleurs. Meestal stelt zo’n controle weinig voor. Maar 30 politie voertuigen is inderdaad wat veel. Toekomst zal uitwijzen of het nog gevolgen heeft. Sommige clubs hebben een tijdje wekelijkse controles gehad en zijn nog immer open.
"de souza"
5 februari 2020, 21:39
Dames en ijsberen waren niet samen. IJsberen in de bar, dames bij de wellness
John mc Snek
5 februari 2020, 21:49
Dames en ijsberen waren niet samen. IJsberen in de bar, dames bij de wellness
Kon je nog wel een Warsteiner krijgen ondertussen?
rob45
5 februari 2020, 22:24
Kon je nog wel een Warsteiner krijgen ondertussen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkIk denk van wel want 'De Souza' was pas.laat op de avond thuis.[emoji41]
bbeer
5 februari 2020, 22:33
Dmmm wat een busjes;) mn dashcam telde zeker 40 Polizei voertuigen. Ik ben maar door gereden naar Oedt maar een handjob was beter geweest. Wat een kut tent is PHG tov GT. Brrr snel weer naar GT;) hopen dat de meiden niet thuis blijven na de controle��
gignnl
5 februari 2020, 23:19
Eenmaal zo n controle meegemaakt in 2014.Was op de kamer met Tereisas zijn clubechtgenote:annieengel: en toen kwamen de gele hesjes,niet om te demonstreren helaas.Dat was echte Coitus Interuptus:hammer:
Heel vervelend,de sfeer was meteen weg.Voor een bezoeker uit 020 was het wel heel cru,hij stond nog droog.
Van de nood maar een deugd gemaakt en samen met een veelneuker naar LR vertrokken.
Ricardo Banana
6 februari 2020, 10:44
De website geeft alleen error aan
Willem2
6 februari 2020, 11:05
De website geeft alleen error aan
Heb het doorgegeven.
Ricardo Banana
6 februari 2020, 11:50
Schijnbaar nog steeds politie en steueramt aanwezig
Herr Fick
6 februari 2020, 11:54
Wat me opviel, maar dat is niet per se negatief, was het grote aantal landgenoten, zowel N -als F-taligen. En veel Nederlanders, natuurlijk. Maar toen ik bij het vertrekken even op de parking rondkeek zag ik eigenlijk nauwelijks Duitse nummerplaten. Dat was me ook al opgevallen bij BB. Op lange duur zou dat nadelig voor onze hobby kunnen worden. Als de interesse van de Duitse medeberen afneemt wordt het weer wat makkelijker voor moraalridders om de wetgeving in Duitsland weer wat strenger te maken.
Oeps,... heeft de Polizei misschien mijn bedenking van vorige zondag gelezen..:confused:
Player
6 februari 2020, 19:45
Schijnbaar nog steeds politie en steueramt aanwezig
Wat is de situatie nu? Ben van plan dit weekend of volgende week op bezoek te gaan. Maar kan misschien beter voor een alternatief kiezen tot de zaken opgeklaard zijn? Dames blijven toch grotendeels weg in zo’n situatie, te weinig klandizie...
satanic surfer
6 februari 2020, 22:51
Situatie is conform met de situatie voorheen, hoegenaamd géén politie of steueramt aanwezig donderdag dus business as usual mag men stellen. Een vijftigtal dames dixit Bekannten die aanwezig tekenden vandaag.
Los daarvan was er vandaag in de grensstreek in NRW grootschalige politiemacht op de been in kader van doorgedreven identiteitscontroles van automobilisten, daarover werd uitgebreid bericht in Duitse pers. Kan zomaar zijn dat de controle in GT gisteren daarmee samenhing, who knows...Maar situatie in de club is dus genormaliseerd.
Player
6 februari 2020, 23:05
oK, bedankt. Heb idd gelezen dat er controles waren in de grensstreek van NRW met Nederland & België, maar dat zal eerder gaan om grenscriminaliteit zoals inbrekersbendes of drugskoeriers etc. Zo’n inval in een SC gaat normaal gezien meer om papierencontroles dames en Club & belastingambtenaren die controle doen. Dan zal ik dit of volgend weekend toch maar gaan.
awakey
7 februari 2020, 20:15
op een ander forum schreef gisteren iemand:
06-02-20, 09:15
Gisterenavond even genoten in GoldenTime, nou ja, genoten....
Ongeveer een uur nadat ik binnen was, was er overal te horen, polizei bleiben sie sitzen... Even gespiekt, er liepen wel 200 agenten rond.*
Nu komt het wel vaker voor dat de politie komt kijken, maar nog niet eerder zo massaal volgens andere beren.
Alle dames werden afgevoerd naar het atrium, de heren bijeengedreven in de bar. Per 4 mochten de beren naar de lockers om zich om te kleden en na registratie van het ID, werd gevraagd of je wilde getuigen in een rechtszaak tegen de eigenaar van Golden time.
Persoonlijk had ik er geen behoefte aan, dus heb vriendelijk doch dringend nee gezegd op de vraag of ik getuigen wilde. Veel minder assertieve beren werden in de politie bussen geladen en waarschijnlijk ondervraagd.
Ik kon weg na 2,5 uur wachten, avond niet zoals geplanned.
Gekke is wel, ik kan er niets over terugvinden op het Duitse nieuws, was een gigantische aanpak van gecombineerde politie districten.
Site is offline, gaat Goldentime nu ook voor de bijl, of is er een tijdelijke storing.
Vanmiddag in twijfel, gaan we terug naar GT, of zal ik maar doorrijden naar SixSens
pret
7 februari 2020, 20:45
Live vanuit LR kan ik meedelen dat GT open is. :biggrin:
John mc Snek
7 februari 2020, 21:54
Misschien is GT vergeten de provider te betalen en zijn het gewoon 200 deurwaarders.
Denk storm in een glas water
Befferke3
8 februari 2020, 08:28
Dus goldentime is open ?
Rockymountain
8 februari 2020, 08:45
Dus goldentime is open ?
Ik veronderstel van wel.hoop ik toch! Want wil er vandaag nog heen haaaha!
SNOWBIRD
8 februari 2020, 08:50
Gisteren gebeld en ze wisten te vertellen dat ze gewoon open waren :)
Badslippers
8 februari 2020, 09:44
werd gevraagd of je wilde getuigen in een rechtszaak tegen de eigenaar van Golden Time
En wat was de reden, de grond om te getuigen? Weer zo'n half verhaal.
Brad Clitt
8 februari 2020, 09:58
Gisteren gebeld en ze wisten te vertellen dat ze gewoon open waren :)
Is maar goed ook, nog méér fout volk kunnen ze in Sixsens niet gebruiken. ;)
WA
8 februari 2020, 10:58
op een ander forum schreef gisteren iemand:
06-02-20, 09:15
Gisterenavond even genoten in GoldenTime, nou ja, genoten....
Ongeveer een uur nadat ik binnen was, was er overal te horen, polizei bleiben sie sitzen... Even gespiekt, er liepen wel 200 agenten rond.*
Nu komt het wel vaker voor dat de politie komt kijken, maar nog niet eerder zo massaal volgens andere beren.
Alle dames werden afgevoerd naar het atrium, de heren bijeengedreven in de bar. Per 4 mochten de beren naar de lockers om zich om te kleden en na registratie van het ID, werd gevraagd of je wilde getuigen in een rechtszaak tegen de eigenaar van Golden time.
Volgens mij heeft awakey dit ergens anders gelezen en neemt het over ter info. Desalniettemin interessant genoeg voor verdere vragen over het hoe en waarom.
Herr Fick
8 februari 2020, 12:30
De Polizei staat niet meteen bekend om een gebrek aan professionalisme. Ze gaan nooit 40 voertuigen en 200 agenten inzetten als ze op voorhand al niet bijna 100% zeker zijn van wat te vinden.
Drugs zal het waarschijnlijk niet zijn, daarvoor heb je enkel een paar honden nodig, maar je weet nooit, natuurlijk.
Misschien is het eigenaar<=>beren<=>DVP's gerelateerd. Zijn er afgewezen beren of DVP's gaan uithuilen bij de Polizei? Worden er van DVP's dingen verwacht die ze niet bij andere clubs moeten doen? Gezien het aantal beren dat ondervraagd werd lijkt het me dat ze op zoek zijn naar een bevestiging van wat ze al weten.
Vermits het Steuerambt blijkbaar aanwezig was komt het aangetroffen aantal beren misschien ook niet echt overeen met de opgegeven recette. Maar zoiets kan je ook vaststellen met een discreet tellen van de auto's.
Of hebben de buren het uiteindelijk toch gehad met de steeds toenemende drukte?
Of hebben de lokale autoriteiten misschien liever geen club meer in hun midden? Het gaat uiteindelijk om honderden bezoekers en dus ook wagens waar de gemeente niets aan heeft. Ze hebben wellicht ook wel over de grens naar het verhaal van YY gekeken.
Opvallend ook dat hun internetpagina onbereikbaar is.
Wat er precies van gaat komen weet ik uiteraard niet maar ik denk niet dat dit zonder gevolgen blijft.
Willem2
8 februari 2020, 12:37
De Polizei staat niet meteen bekend om een gebrek aan professionalisme. Ze gaan nooit 40 voertuigen en 200 agenten inzetten als ze op voorhand al niet bijna 100% zeker zijn van wat te vinden.
Dat gaat in Duitsland anders. Twee jaar geleden was dat precies hetzelfde ook een controle met ongeveer 200 politiemensen-douane-belastingdienst.
brombeerzuid
8 februari 2020, 12:38
Kan me herinneren dat er diverse dvp ś de deur gewezen werd, voor de opschoning voor het nieuwe jaar!
Op andere fora word geschreven: ook de beren werd gevraagd om te getuigen om een strafdaad!!!
Wat ze er mee bedoelen is gissen!!!!
awakey
8 februari 2020, 13:40
Volgens mij heeft awakey dit ergens anders gelezen en neemt het over ter info. Desalniettemin interessant genoeg voor verdere vragen over het hoe en waarom.
Zo is dat BrianBoitano. Op een ander forum schreef iemand zijn verslag van die bewuste dag dat hij aanwezig was in GT.
Wat er van aan is dat weet ik niet. Ik kom nog maar zelden in GT aangezien de line-up en service al enkele jaren helaas niet meer is wat het ooit is geweest :(
broodpoot
8 februari 2020, 14:33
De Polizei staat niet meteen bekend om een gebrek aan professionalisme.
Kan ik iig al niet helemaal rijmen met:
Zijn er afgewezen beren of DVP's gaan uithuilen bij de Polizei?
Verder kan ik wellicht iets gemist hebben maar ik begrijp de discussie niet zo goed. Ze hebben een inval gehad en de volgende dag weer gewoon open gegaan. Business as usual lijkt dan toch? Hadden ze iets gevonden dan was de tent gewoon dicht gegaan lijkt me dus nogmaals, ik begrijp de ophef niet zo goed.
WA
8 februari 2020, 15:29
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Daarmee niet zeggende dat ik weet heb van verdachtmaking richting GT of aanverwante. YY heeft ook nog twee jaar geduurd voordat de deur daadwerkelijk op slot ging plus dat GT in Dld is. Blaulicht presseportal (googelen maar) zou wel eens uitkomst kunnen bieden als er al iets gepubliceerd is of word. Al het andere is slechts roddel en achterklap.
Herr Fick
8 februari 2020, 15:44
Kan ik iig al niet helemaal rijmen met:
Verder kan ik wellicht iets gemist hebben maar ik begrijp de discussie niet zo goed. Ze hebben een inval gehad en de volgende dag weer gewoon open gegaan. Business as usual lijkt dan toch? Hadden ze iets gevonden dan was de tent gewoon dicht gegaan lijkt me dus nogmaals, ik begrijp de ophef niet zo goed.
Met uithuilen bedoel ik klacht indienen. Voeg daarbij nog een controle op inkomsten, correct toepassing van de wet op prostitutie, ongetwijfeld ook mensenhandel etc. en je hebt een mooi dossier. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat daarmee ook het doek over GT valt.
awakey
8 februari 2020, 16:02
was er vandaag in de grensstreek in NRW grootschalige politiemacht op de been in kader van doorgedreven identiteitscontroles van automobilisten, daarover werd uitgebreid bericht in Duitse pers. Kan zomaar zijn dat de controle in GT gisteren daarmee samenhing, who knows...
Blaulicht presseportal (googelen maar) zou wel eens uitkomst kunnen bieden als er al iets gepubliceerd is of word.
https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/56636/4512723
Player
8 februari 2020, 19:06
Website is idd nog steeds down, maar op Instagram blijven ze actief. Posts van de volgende party eergisteren en gisteren foto’s van Roberta. Zal er dit weekend niet meer geraken maar ga volgende week polshoogte nemen. Zal de dames eens uithoren wat er aan de hand was deze week. Breng wel verslag op dit forum als er iets betekenisvol te melden is.
mechelen
8 februari 2020, 19:54
Ter herinnering :
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44895-Politie-actie-in-Artemis
Ongeveer 900 politiemensen deden een inval in Artemis, Berlijn. Het resultaat : niks...
Husky
10 februari 2020, 15:11
Is er nog meer nieuws over de razzia/inval van de Duitse politie in GT,was zelf een keer ooggetuige en ook lijdend voorwerp in een andere saunaclub nog niet zo lang geleden, en kon er niet vrolijk van worden
hoe die arrogante macho Duitse politie kerels en vrouwen zich gedroegen.
franske
10 februari 2020, 16:26
ik word ook gecontroleerd door de gemeente en moet ook belasting betalen !
Er is niks mis met een controle, zeker in de wereld van de prostitutie.......alleen wel vervelend als je als gast 60 euro hebt betaald voor een relaxt dagje.....dat is dan wel naar de klote.
Het zou de leiding sieren als de gasten die vertrokken zijn hun geld terugkregen......maar dat zal wel niet gebeurd zijn
hardmike
12 februari 2020, 10:36
Ha mannen!!! na ultralang afwezig geweest te zijn door een relatie die inmiddels op de klippen is stuk geslagen, wil ik mij weer eens, na lang erover gedroomd te hebben, zoals vroeger onderdompelen in de schoon- en vunzigheden die GT kent.
Ik ben eens gaan teruglezen en zie dat er weinig veranderd is en meer van mijn stiekeme dromen (plastic fantastic) meiden aanwezig zijn. Echter enkele jaren geleden kamerde ik met de poolse Jana. Iemand deze nog recent gezien? Zij was destijds mijn absolute topper! Zodra mijn trip geweest is zal ik mijn epische avontuur van veeldadigheid van dames uitgebreid in kleur uitlichten!
Sir fuck-a-lot
12 februari 2020, 13:36
Dear colleagues, I've not been in the club since a long time.
But before there was a german girl who's name is Anna or Hanna(h). Anyone knows she's still there? Thx
Herr Fick
13 februari 2020, 06:43
Dear colleagues, I've not been in the club since a long time.
But before there was a german girl who's name is Anna or Hanna(h). Anyone knows she's still there? Thx
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=685727#post685727
Yes,
I was with her a few weeks ago. She has an Afro haircut now. See link supra.
Flipper
14 februari 2020, 15:11
Is er nog meer nieuws over de razzia/inval van de Duitse politie in GT,was zelf een keer ooggetuige en ook lijdend voorwerp in een andere saunaclub nog niet zo lang geleden, en kon er niet vrolijk van worden
hoe die arrogante macho Duitse politie kerels en vrouwen zich gedroegen.
Zal wel vooral mel belasting te maken hebben, zal niet de laatste club zijn die de komende maanden bezoek zal krijgen. Die denken tis februarie de hoeren zijn terug van de winterstop. Nieuw jaar, nieuwe belasting te innen.. Zou me echt verbazen als ze niet allemaal bezoek krijgen. Een nieuwe wet betekend ook handhaving, en als er niets gevonden wordt is dat toch mooi.. Dat die feministes die dit verzonnen hebben ongelijk krijgen.
Picasso 1
14 februari 2020, 21:24
Zal wel vooral mel belasting te maken hebben, zal niet de laatste club zijn die de komende maanden bezoek zal krijgen. Die denken tis februarie de hoeren zijn terug van de winterstop. Nieuw jaar, nieuwe belasting te innen.. Zou me echt verbazen als ze niet allemaal bezoek krijgen. Een nieuwe wet betekend ook handhaving, en als er niets gevonden wordt is dat toch mooi.. Dat die feministes die dit verzonnen hebben ongelijk krijgen.
Vorige week vrijdag om 2 uur in de nacht was er ook in Magnum een politie inval en werden alle dames gecontroleerd.
Player
14 februari 2020, 21:54
Ben hier momemteel in GT en volgens de dames heeft de inval te maken met een DVP die haar beklag bij de politie gedaan heeft over wantoestanden in de Club nadat ze aan de deur was gezet door het management. Ze weten over welke DVP het gaat. Klinkt mogelijk en aannemeĺjk.
quickstep
14 februari 2020, 22:10
Ha mannen!!! na ultralang afwezig geweest te zijn door een relatie die inmiddels op de klippen is stuk geslagen, wil ik mij weer eens, na lang erover gedroomd te hebben, zoals vroeger onderdompelen in de schoon- en vunzigheden die GT kent.
Ik ben eens gaan teruglezen en zie dat er weinig veranderd is en meer van mijn stiekeme dromen (plastic fantastic) meiden aanwezig zijn. Echter enkele jaren geleden kamerde ik met de poolse Jana. Iemand deze nog recent gezien? Zij was destijds mijn absolute topper! Zodra mijn trip geweest is zal ik mijn epische avontuur van veeldadigheid van dames uitgebreid in kleur uitlichten!
Loopt sinds eind vorig jaar met regelmaat rond in gt, als ik het goed herriner rondom kino
Sir fuck-a-lot
15 februari 2020, 02:44
I would like to thank Herr Fick for sharing his experience but I'm not sure it's her. Afro or Rasta? @herr_fick
HenryIII
15 februari 2020, 09:20
Sommige dames, die aanwezig voor de controle van de politie waren, hebben verdwenen. Iemand weet als er Vrouwen waren die "veroordeelden" of zelfs gepakt (drugs, belastingen, papieren, ...) worden
Herr Fick
15 februari 2020, 11:20
I would like to thank Herr Fick for sharing his experience but I'm not sure it's her. Afro or Rasta? @herr_fick
Dreadlocks, but I rather recall her lower parts:tongue:
waylon416
19 februari 2020, 18:37
heeft iemand van jullie een Beatrix/Beatrice gezien?
Herr Fick
22 februari 2020, 07:59
Kan me herinneren dat er diverse dvp ś de deur gewezen werd, voor de opschoning voor het nieuwe jaar!
Op andere fora word geschreven: ook de beren werd gevraagd om te getuigen om een strafdaad!!!
Wat ze er mee bedoelen is gissen!!!!
Ik gis dat het om de volgende zaken gaat. Daarover kunnen beren idd Info geven:
-Handelingen van en met DVP's die niet meer mogen in de nieuwe prostitutiewet
-Het assertieve deurbeleid van GT
Rockymountain
28 februari 2020, 12:04
Iemand nu aanwezig? Hoe ist de LU vandaag? Ik wil swws na mn werk gaan :' )
Player
28 februari 2020, 18:44
Hoe zit het qua aantal ijsberen en DVP’s, is er al iets te merken van Corona-manie?
Rockymountain
29 februari 2020, 09:21
Hoe zit het qua aantal ijsberen en DVP’s, is er al iets te merken van Corona-manie?
Gisteren(vrijdag) was het zeker niet te druk voor eem vrijdag..
Dvp waren er zeker genoeg aanwezig. Het aantal mannen viel ook nog goed mee, je merkte wel dat er wat spanning is ivb het virus..je hoorde er overal mensen over spreken en het was ook rustiger als anders..
waylon416
4 maart 2020, 09:50
kent iemand hier een meisje dat befor in Zürich in Aphrodisia heeft gewerkt? is klein en heeft een getraind lichaam met een six-pack....is solarium bruin.Heeft of bruin of zwart haar (Golvend) , schouderlengte ongeveer. ?
ze is een vriendin.
werkte ooit in de LR en in andere clubs.
HellaHolla
7 maart 2020, 16:30
Live vanuit de bar is dit HellaHolla. Wat een meesterzet om hier vandaag weer eens op bezoek te komen. Dixit mezelf. Toen ik binnen kwam om 14:30 was 80% van de club gevuld met vrouwen. Corona mania: gotta love it! De eerste en grootste topfavoriet is al voor de bijl gegaan. Haar naam: Alexandra!
Het gaat nog een mooie avond worden hier. :)
Rockymountain
7 maart 2020, 17:44
Live vanuit de bar is dit HellaHolla. Wat een meesterzet om hier vandaag weer eens op bezoek te komen. Dixit mezelf. Toen ik binnen kwam om 14:30 was 80% van de club gevuld met vrouwen. Corona mania: gotta love it! De eerste en grootste topfavoriet is al voor de bijl gegaan. Haar naam: Alexandra!
Het gaat nog een mooie avond worden hier. :)
Gisteren was dit ook zo! Al gaan er wel een hoopje dames vroeger 'huiswaarts'. Have fun!
Player
7 maart 2020, 18:52
Zeg de dames maar dat ik de volgende week mijn opwachting maak. En de weken daarop ook. Heb nog wat in te halen [emoji16]
Dat kon wel eens te laat zijn omdat ik redelijk vaak hoor dat een maandje vakantie beter is als entree betalen en niets verdienen nu het coronaspook rondwaard. Ben nu een uurtje in GT en het is als een maandag ochtend. Meteen een kastje bij binnenkomst geen wachttijden voor een kamer.... maar ook veel chagrijnige gezichten. Normaal gesproken ben ik hier een muur bloempje, nu, aandacht genoeg. Alle ex LR meiden (en dat zijn er veel) zijn al even komen polsen of ik te verleiden ben tot een kamertje.
Autocorrect: toch wachten voor een kamer.
Player
7 maart 2020, 19:49
Niet vergeten dat de meesten al 1 à 2 maanden vakantie hebben gehad. Er moet terug geld in het laatje komen, veel of wrinig clienteel. Tuurlijk zullen ze klagen dat ze niet genoeg verdienen. Dat doen ze altijd als ze nog maar een honderdtal euro's hebben gemaakt op een dag.
Drie weken geleden was ik er ook en was het niet anders... Toen was het karnaval en de lege portemonnees na de feestdagen. Nu minder toeristen die bordelen komen aandoen en corona mania.
Voor een leuke GT dag heb ik geen 50 dames nodig, een paar van mijn favo's volstaan wel. Zal ze morgen al een berichtje sturen dan weet ik direct of er een ontvangstcomité zal zijn. En van de anderen wat meer aandacht en presales kan geen kwaad. [emoji6]
Player
7 maart 2020, 19:51
Autocorrect: toch wachten voor een kamer.Voila , dacht ik het niet, veel plezier!
franske
10 maart 2020, 13:07
Wat gaat er fout vandaag ? ? Bijna geen personeel, bijna geen ijsberen.....en het ergste : bijna geen dames !
Willem2
11 maart 2020, 00:38
Beste IJsberen,
Wat opgeschoond en weggehaald, verplaatst...
Wat een paniek en haatzaaierij. Kom op zeg ...
Dus zeggen dat er een relatie is met wat er gaande is in de samenleving mag niet?
Willem2
11 maart 2020, 17:27
Dus zeggen dat er een relatie is met wat er gaande is in de samenleving mag niet?
Jawel, maar daar heb je een ander draadje voor. Wat nu gebeurde waren eigenlijk valse beschuldigingen. Het meeste heeft een ieder wel kunnen lezen of staat nu ergens anders.
Het is bijna Pasen... zoek, zoek ....
Player
13 maart 2020, 12:51
Net aangekomen, geen probleem om 2 meter afstand te houden. Zowel op de parking als in de Club [emoji57]
Player
13 maart 2020, 13:16
Als ik me niet vergis is Donnatella terug, God sta ons bij!
schoolmeester
13 maart 2020, 13:18
Is deze dame NOG niet met pensioen ?
Ik zal voor U bidden.
Groet, schoolmeester.
Nulnulzeseneenhalf
13 maart 2020, 14:23
Als ik me niet vergis is Donnatella terug, God sta ons bij!
Is deze dame NOG niet met pensioen ?
Ik zal voor U bidden.
Groet, schoolmeester.
Ik heb me laten vertellen dat het is om de Corona af te schrikken.
Player
14 maart 2020, 14:43
Ik heb me laten vertellen dat het is om de Corona af te schrikken.
Ze hoort eerder tot de risicogroep, zou ik denken. Ik begrijp het management niet dat ze haar niet tegen zichzelf beschermen. Het is enerzijds zielig en anderzijds slaagt de angst je om het hart dat ze je weer zal beginnen te belagen. Een lekker ding zoals Betty uit ss en Paradise weigeren ze, maar voor deze tante gooien ze de deur wagenwijd open...
franske
16 maart 2020, 09:56
Goeiemorgen, .......blijft Goldentime open ?
Meme Moo
16 maart 2020, 10:00
Voor jou wel...
Haradamannetje
16 maart 2020, 10:13
Schijnt vandaag een Corona party te zijn, veel plezier.
yylover
16 maart 2020, 10:49
Veel plezier !
fukko
16 maart 2020, 10:54
Op website van GT staat er in ieder geval geen vermelding dat GT gesloten is vanaf vandaag...
mentholbear
16 maart 2020, 11:20
Op hoofdpagina staat nu in het rood dat alle saunaclubs gesloten zijn.
John mc Snek
16 maart 2020, 13:23
Op hun website en Facebook pagina staat nog niet dat ze gesloten zijn. Anders ff bellen.
Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
Bel YY dan gelijk ook even als je toch bezig bent, wie weet [emoji51]
Willem2
16 maart 2020, 14:25
NRW beschließt weitere Freizeitbeschränkungen
Die Landesregierung hat weitere Einschränkungen zur Eindämmung der Coronavirus-Pandemie beschlossen. Demnach müssten bereits ab Montag (16.03.2020) alle Bars, Clubs, Diskotheken, Spielhallen, Theater, Kinos und Museen schließen. Dieselbe Regelung gebe es für Prostitutionsbetriebe. Ab Dienstag (17.03.2020) ist dann auch der Betrieb von Fitness-Studios, Schwimm- und Spaßbädern sowie Saunen untersagt. Das gleiche gilt für Zusammenkünfte in Sportvereinen. Volkshochschulen, Musikschulen und sonstigen öffentlichen und privaten Bildungseinrichtungen.
Sport-, Unterhaltungs- und Bildungsangebote eingestellt
Lebensmittelläden, Apotheken und Drogerien bleiben geöffnet
Regelungen sollen zunächst bis zum 19. April gelten
.... https://www1.wdr.de/nachrichten/themen/coronavirus/ticker-corona-virus-nrw-100.html
Alle clubs in NRW zijn gesloten tot 19april
John mc Snek
16 maart 2020, 15:03
En 20 april is snorretje jarig :)
schoolmeester
16 maart 2020, 15:05
Forumvervuiling bovenstaande post.
cheasehead
16 maart 2020, 16:17
Zou Franske al in de jacuzzi zitten
fukko
16 maart 2020, 16:33
De escortsector zal floreren door het coronavirus !
Picasso 1
16 maart 2020, 16:37
En 20 april is snorretje jarig :)
:biggrin:
Vermakelijke film trouwens.
https://www.youtube.com/watch?v=6Q_oh9wrJv0
cheasehead
16 maart 2020, 17:15
De escortsector zal floreren door het coronavirus !
33418
Kende lekker in scheuren
John mc Snek
16 maart 2020, 23:11
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200316/3f315ab0b4df35a23fe0619a9bdfddd6.jpg
John mc Snek
16 maart 2020, 23:11
Ja top, in de bios gezien.
Staat op Netflx. Binnenkort maar eens kijken.
waylon416
7 juni 2020, 11:01
is GT open ?
de duisburg spesjalist
7 juni 2020, 11:18
is GT open ?
https://images2.imgbox.com/73/b8/qYnnnrxk_o.jpg
Badslippers
7 juni 2020, 13:38
is GT open ?
Kerel, van welke planeet kom jij?
En nee, ik heb Beatrice niet gezien in Living Room.
Beatrix was er trouwens ook niet.
En ik ken geen meisje dat eerder bij Club Aphro werkte.
Ina is mij ook onbekend evenals haar werkplek.
en die blonde uit gt ken ik niet ...
NOGVRAGEN????
DenBoob
8 juni 2020, 15:57
Wat zijn de vooruitzichten mannen.
Is hier al iets rond bekend? September?
Volg de Duitse pers niet zo...
Wat zijn de vooruitzichten mannen.
Is hier al iets rond bekend? September?
Volg de Duitse pers niet zo...Het word waarschijnlijk 5 december.. [emoji846]
de duisburg spesjalist
8 juni 2020, 16:30
Het word waarschijnlijk 5 december.. [emoji846]
rob45 lult ook maar wat niemand weet het wanneer de saunaclubs in NRW open mogen
Giodude
8 juni 2020, 17:26
rob45 lult ook maar wat niemand weet het wanneer de saunaclubs in NRW open mogen
Het is wel duidelijk dat je geen spesjalist bent in het herkennen van humor. :baeh:
mentholbear
8 juni 2020, 21:23
Het word waarschijnlijk 5 december.. [emoji846]
Als je de kalender van Curaçao volgt is dat nooit meer. Die gaan 5 december afschaffen :smoke:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35805-Kan-Zwarte-Piet-nog-wel&p=703490#post703490
Wentelt Eefje
8 juni 2020, 21:26
Oh mijn god!!! Curacao is de hoofdstad van Paramaribo ofzo? Schrijf dan niets...
mentholbear
8 juni 2020, 21:39
Oh mijn god!!! Curacao is de hoofdstad van Paramaribo ofzo? Schrijf dan niets...
Waar heb je het over :annieengel:
Foutje bedankt
Player
9 juni 2020, 14:39
@waylon416 Although I am/was nearly a resident in GT, I have honestly no idea who the girl is on that picture. In my opinion, she probably doesn't work anymore in GT. A lot if not most of the pictures on the GT website are outdated.
Moreover, no girls work in GT currently. So wait and see when the Club is open again.
Megaboob
9 juni 2020, 14:58
Top Badslippers! Zo ken ik je weer, briljante humor. ook ik word bestookt met berichten door onze vriend hier. En blijkbaar ben ik niet de enige. Terwijl hij alleen maar mijn verslagen uit mijn verledne hoeft te lezen om te zien of ik bepaalde mokkels ooit gestengeld heb of niet (of in mijn geval, getietneukt) ;-)
Wentelt Eefje
9 juni 2020, 15:18
En blijkbaar ben ik niet de enige.
Het is net een "taboeloze"-DVP die je laat denken dat jij de enige bent die deze speciaole service krijgt...
Ascari
10 september 2020, 15:00
34121
Rmulder
11 september 2020, 05:48
Dit is super goed nieuws! Gefeliciteerd mannen
Kan iemand mij uitleggen waarom Golden Time op de oude locatie nog niet open gaat?
PartyboyBert
11 september 2020, 06:39
Verbouwing volgens DVPs 1 oktober weer open
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk
Ties85
11 september 2020, 11:40
Een behoorlijk foutje in je planning als je na bijna een half jaar gesloten moeten zijn geweest nog ruim 2 weken extra dicht moet blijven vanwege een verbouwing.
Maja als 1 saunaclub vet op de botten moet hebben voor zoiets dan moet dat idd. wel GT zijn.
mentholbear
11 september 2020, 14:07
Misschien dat ze hun aandacht hadden op de overname en verbouwing van de Villa?
fingerprint68
11 september 2020, 15:04
Misschien dat ze hun aandacht hadden op de overname en verbouwing van de Villa?
Hoffentlich nutzen Sie den Umbau im GT nicht als Legitimation für eine Preiserhöhung. Hatte sowas gerüchteweise gehört.
de duisburg spesjalist
11 september 2020, 16:52
Een behoorlijk foutje in je planning als je na bijna een half jaar gesloten moeten zijn geweest nog ruim 2 weken extra dicht moet blijven vanwege een verbouwing.
Maja als 1 saunaclub vet op de botten moet hebben voor zoiets dan moet dat idd. wel GT zijn.
geen 1 club wist wanneer ze weer open zouden gaan van een planning is dus ook geen spraken . :rolleyes:
Dalton
11 september 2020, 18:02
Ik denk dat het moeilijk is voor GT een passende saunadeur op de kop te tikken of eentje met een heel klein streepje aan de onderkant want die 1/2 meter kan echt niet en misschien een groter bubbelbad.
Het restaurant zal zeker aangepast worden met mooie tafels en stoelen plus bediening van nakende schone dames met van die geurige poesjes en stevige tieten,dan kom ik er iedere dag.
Nulnulzeseneenhalf
11 september 2020, 18:10
Ik denk dat het moeilijk is voor GT een passende saunadeur op de kop te tikken of eentje met een heel klein streepje aan de onderkant want die 1/2 meter kan echt niet en misschien een groter bubbelbad.
Het restaurant zal zeker aangepast worden met mooie tafels en stoelen plus bediening van nakende schone dames met van die geurige poesjes en stevige tieten,dan kom ik er iedere dag.
Ga lekker bij je favoriete club aca gold want zitten etteren. Bij GT weet het management heel goed wat wel en niet nodig is.
de duisburg spesjalist
11 september 2020, 18:21
Ga lekker bij je favoriete club aca gold want zitten etteren. Bij GT weet het management heel goed wat wel en niet nodig is.
let maar is op wat er met vv gaat gebeuren dat kan alleen maar een succes worden
Dalton
11 september 2020, 18:41
Dat is precies wat ik net getikt heb want doen ze dat dan is het een topclub anders weer een homo-tent vol met zuipende en etende beren en geen neukers.
Heb trouwens nog nooit een verslag van je gelezen over GT maar ben de duisurgsp. daar diverse malen tegen gekomen en we hebben zelfs samen zitten te rillen van de kou in de sauna door die geweldige kier onderaan de deur.
frits the cat
11 september 2020, 18:46
let maar is op wat er met vv gaat gebeuren dat kan alleen maar een succes wordenmisschien zoals in 2009 oude glorie
Nulnulzeseneenhalf
11 september 2020, 19:39
Dat is precies wat ik net getikt heb want doen ze dat dan is het een topclub anders weer een homo-tent vol met zuipende en etende beren en geen neukers.
Heb trouwens nog nooit een verslag van je gelezen over GT maar ben de duisurgsp. daar diverse malen tegen gekomen en we hebben zelfs samen zitten te rillen van de kou in de sauna door die geweldige kier onderaan de deur.
Ik heb wel eens een verslagje geschreven over GT. Meerdere zelfs. En in de sauna kreeg ik het daar altijd lekker warm. Heel warm. Dus U bent vast naar een ander GT geweest als ik.
kempie
11 september 2020, 20:03
Aca gold heeft anders wel tijdig verbouwd en zijn dan ook wel al weer open dus onderschat het management niet.
broodpoot
11 september 2020, 20:50
geen 1 club wist wanneer ze weer open zouden gaan van een planning is dus ook geen spraken . :rolleyes:
Nee maar dat de clubs op enig moment open zouden gang lag toch wel in de lijn der verwachting en als je dan na een half jaar in een verbouwing zit vind ik nogal opmerkelijk maar goed, de eigenaar van GT heeft genoeg vet op de botten lijkt me dus.
Nulnulzeseneenhalf
11 september 2020, 22:21
Aca gold heeft anders wel tijdig verbouwd en zijn dan ook wel al weer open dus onderschat het management niet.
Ik heb vertrouwen in elk management.
Nee maar dat de clubs op enig moment open zouden gang lag toch wel in de lijn der verwachting en als je dan na een half jaar in een verbouwing zit vind ik nogal opmerkelijk maar goed, de eigenaar van GT heeft genoeg vet op de botten lijkt me dus.
In het begin waren er velen die dachten dat de sluiting maar voor een maand was, misschien 2. Pas na enige tijd werd duidelijk dat het langer ging duren. Nog niet heel lang geleden waren er nog de nodige opmerkingen hier op dit forum dat er dit jaar niks meer open zou gaan in Duitsland. Overigens, geen enkele van die schrijvers heeft hier op dit forum al zijn verontschuldigingen aangeboden, maar alla. Ik ga er dus van uit dat de beslissing tot verbouwen niet al direct in maart is genomen.
Bovendien, weet U, of iemand anders hier, hoe groot de verbouwing is bij GT? Zijn ze het pad naar de tuinhuisjes aan het overkappen? De tent aan het isoleren? Kamers aan het bijbouwen? Kleedkamer vergroten zodat er geen kledingzakken meer nodig zijn? Bar uitbouwen voor meer zitplaatsen? Wellness aan het vernieuwen? Lees dat er een verschrikkelijk grote spleet onder de deur van de sauna zit. Stoombad bijzetten of grotere danwel betere jacuzzi?
mentholbear
11 september 2020, 23:06
ben de duisurgsp. daar diverse malen tegen gekomen en we hebben zelfs samen zitten te rillen van de kou in de sauna door die geweldige kier onderaan de deur.
Handdoek onder leggen als tochtstrip en klaar. Beetje creatief zijn ;)
Alle gekheid op een stokkie, ik meen me te herinneren dat ie bij mij ook goed op temperatuur was.
The Saint
12 september 2020, 00:22
Verbouwing volgens DVPs 1 oktober weer open
Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk Hopelijk meer wc's!
mentholbear
12 september 2020, 00:29
Hopelijk meer wc's!
En anders in de jacuzzi laten lopen :teuflisch:
;)
Patjax
12 september 2020, 05:58
En anders in de jacuzzi laten lopen :teuflisch:
;)
Je bent dus niet alleen de grootste topic vervuiler (misschien een idee om jouw een maximaal aantal berichten per dag te geven zodat je keuzes moet maken waarop je kunt reageren) maar je laat je "plasje" overal achter of is dit de ware betekenis van je "warme kruik".
:baeh:
Herr Fick
12 september 2020, 06:17
Bovendien, weet U, of iemand anders hier, hoe groot de verbouwing is bij GT? Zijn ze het pad naar de tuinhuisjes aan het overkappen? De tent aan het isoleren? Kamers aan het bijbouwen? Kleedkamer vergroten zodat er geen kledingzakken meer nodig zijn? Bar uitbouwen voor meer zitplaatsen? Wellness aan het vernieuwen? Lees dat er een verschrikkelijk grote spleet onder de deur van de sauna zit. Stoombad bijzetten of grotere danwel betere jacuzzi?
Buitensporten zijn zeer populair sinds corona. Ik heb gehoord dat de tennisclub alles van GT heeft opgekocht. Dan hebben ze een grotere bar, in de tuinhuisjes komen de reserveballen en van de hangmatten worden netten gemaakt. De naam Heidweg wordt veranderd naar Steffi Graf Allee.