Volledige versie bekijken : GoldenTime: Live from...
de duisburg spesjalist
12 september 2020, 06:41
Dat is precies wat ik net getikt heb want doen ze dat dan is het een topclub anders weer een homo-tent vol met zuipende en etende beren en geen neukers.
Heb trouwens nog nooit een verslag van je gelezen over GT maar ben de duisurgsp. daar diverse malen tegen gekomen en we hebben zelfs samen zitten te rillen van de kou in de sauna door die geweldige kier onderaan de deur.
je heb last van dement heid dalton ik ben jou nooit tegen gekomen in GT wel in LR en mijn zie je maar zelde in een sauna
de duisburg spesjalist
12 september 2020, 06:42
Nee maar dat de clubs op enig moment open zouden gang lag toch wel in de lijn der verwachting en als je dan na een half jaar in een verbouwing zit vind ik nogal opmerkelijk maar goed, de eigenaar van GT heeft genoeg vet op de botten lijkt me dus.
doorgedacht plan ze hadden in hun achter hoofd dat ze altijd uit kunnen wijken naar LR
kempie
12 september 2020, 09:43
doorgedacht plan ze hadden in hun achter hoofd dat ze altijd uit kunnen wijken naar LR
Ja dat is een top uitwijk mogelijkheid met wel 15 kamers.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
12 september 2020, 10:45
Je bent dus niet alleen de grootste topic vervuiler (misschien een idee om jouw een maximaal aantal berichten per dag te geven zodat je keuzes moet maken waarop je kunt reageren) maar je laat je "plasje" overal achter of is dit de ware betekenis van je "warme kruik".
:baeh:
Niet doorvertellen, maar ik ben door de grote baas ingehuurd om de forum statistieken op te krikken. Als beloning mag ik me straks gratis vol vreten in de clubs ;)
En nee, ik ben niet zo van de golden showers :roll:
Jack42
12 september 2020, 11:10
Nee maar dat de clubs op enig moment open zouden gang lag toch wel in de lijn der verwachting en als je dan na een half jaar in een verbouwing zit vind ik nogal opmerkelijk maar goed, de eigenaar van GT heeft genoeg vet op de botten lijkt me dus.
Je bent wel afhankelijk wanneer je de benodigde vergunning(en) krijgt.
Nulnulzeseneenhalf
12 september 2020, 11:41
Je bent wel afhankelijk wanneer je de benodigde vergunning(en) krijgt.
Voor een opfrisbeurt van verf en zoiets heb je geen vergunning nodig. Ook binnenshuis mag je veel zonder vergunning. Ga je veranderingen aanbrengen aan de constructie, dan wordt het anders. Dus in dat geval moeten we er van uit gaan dat er hele stukken bijgebouwd worden.
kempie
12 september 2020, 12:37
Voor een opfrisbeurt van verf en zoiets heb je geen vergunning nodig. Ook binnenshuis mag je veel zonder vergunning. Ga je veranderingen aanbrengen aan de constructie, dan wordt het anders. Dus in dat geval moeten we er van uit gaan dat er hele stukken bijgebouwd worden.
Ook ik hoop dat ze dan aan wat extra wc’s hebben gedacht.
pret
12 september 2020, 13:51
Ze hebben daar genoeg bosjes beschikbaar :biggrin:
mentholbear
12 september 2020, 13:56
Ik meen dat GT te maken heeft met restricties op bebouwd grond. Vandaar volgens mij dat hun restaurant een grote party tent is.
Misschien dat deze nog net wel kunnen ;)
http://wiki-commons.genealogy.net/images/thumb/e/e9/Abtritt-Lap.jpg/200px-Abtritt-Lap.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/75/DIXI-Toilette.jpg/338px-DIXI-Toilette.jpg
schoolmeester
12 september 2020, 14:26
Met Trixie op de Dixie........
Groet, schoolmeester.
ju52
12 september 2020, 18:21
Als beloning mag ik me straks gratis vol vreten in de clubs ;)
Gratulation:
In the next four weeks you have free eating as much as you want
in AcaGold.
:biggrin::biggrin::biggrin:
mentholbear
12 september 2020, 18:28
Gratulation:
In the next four weeks you have free eating as much as you want
in AcaGold.
:biggrin::biggrin::biggrin:
I hear there was no food in this club :gruebel:
So I did not recieve free entree for this club :biggrin:
In fact, not for any club :heul:
It starts to feel like volunteer work :roll:
vrije jongen
12 september 2020, 18:42
Kennelijk is er voedsel in Samya.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk
Soi10
15 september 2020, 23:35
Dacht dat er in elke zaak wel eten inclusief was :-)
wooley
16 september 2020, 20:07
Aca gold ratingen geen eten..25 entree inclusief fris/koffie
WA
19 september 2020, 15:13
Kennelijk heeft men besloten om niet open te gaan omdat de lokale autoriteiten te veel eisen stellen. De club an sich zou prima open kunnen. De vereiste lokale maatregelen maken dat de situatie onwerkbaar zou worden.
Nulnulzeseneenhalf
19 september 2020, 16:00
Kennelijk heeft men besloten om niet open te gaan omdat de lokale autoriteiten te veel eisen stellen. De club an sich zou prima open kunnen. De vereiste lokale maatregelen maken dat de situatie onwerkbaar zou worden.
Was er niet iets met een verbouwing waar ze nog mee bezig waren?
Player
19 september 2020, 16:39
Vorige week met Lars gesproken (manager in LR), er zijn verbouwingswerken bezig bij GT oa het terras vergroten, binnenrenovatie,... Zou binnen 2 à 3 weken afgewerkt moeten zijn. En als er specifieke aanpassingen nodig zijn zal daar tegelijkertijd wel een mouw aan gepast worden.
WA
19 september 2020, 16:50
Een maat van me sprak met die dame die normaal GT managed. Maar goed, ik ga er geen welles nietes spelletje van maken.
mager
19 september 2020, 18:11
Jullie zullen allebei wel gelijk hebben: verbouwing om aan de regels te voldoen.
Rmulder
28 september 2020, 20:26
Weet iemand al meer of ze 1 oktober open kunnen gaan? Ben al aan het aftellen namelijk haha..
whisperer
28 september 2020, 21:44
ik vernam vandaag dat sowieso aan een later tijdstip wordt gedacht omwille van de toename v corona
hotmister1985
28 september 2020, 22:04
ik vernam vandaag dat sowieso aan een later tijdstip wordt gedacht omwille van de toename v coronaWaar vernam je dat?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
rakkertje12
30 september 2020, 10:29
Goede morgen heren.
Ik heb net gebeld met golden time en helaas gaat morgen 1 oktober 2020 niet open.
Ze zijn met renoveren nog niet klaar.
Dames en directie blijven nog in living room.
Heren fijne dag
hotmister1985
30 september 2020, 17:53
Hebben ze nog een indicatie gegeven wanneer renovatie klaar is?
ju52
1 oktober 2020, 12:59
In the year 2020 ... :biggrin::biggrin::biggrin:
kempie
1 oktober 2020, 13:12
Ik vermoed dat het 2021 wordt.
Ik heb gehoord dat het niet een verbouwing is waarom ze nog niet openen maar dat ze geen zin hebben de tent te openen onder de huidige corona regels.
hotmister1985
1 oktober 2020, 16:50
Dat zou best eens kunnen, alleen Living Room openhouden scheelt in de kosten.
de duisburg spesjalist
1 oktober 2020, 16:56
Dat zou best eens kunnen, alleen Living Room openhouden scheelt in de kosten.
ze hebben denk ik eindelijk zelf in gezien dat LR gewoon veel meer te bieden heeft als GT :freu:
JonnyFontane
1 oktober 2020, 17:35
ze hebben denk ik eindelijk zelf in gezien dat LR gewoon veel meer te bieden heeft als GT :freu:
Nogmaals en ik val in herhaling....Jij moet niet denken, laat dat aan verstandige mensen over;)
phoenix
1 oktober 2020, 17:41
je bedoelt dat jij ook wel eens denkt fontane als je het glas bier naar binnen werkt en denkt ....ik lust er nog eentje...
JonnyFontane
2 oktober 2020, 11:56
je bedoelt dat jij ook wel eens denkt fontane als je het glas bier naar binnen werkt en denkt ....ik lust er nog eentje...
Yep.....
Tiga
3 oktober 2020, 18:32
Ik vermoed dat het 2021 wordt.
Ik heb gehoord dat het niet een verbouwing is waarom ze nog niet openen maar dat ze geen zin hebben de tent te openen onder de huidige corona regels.
Dat kan ik bevestigen. Zojuist uit betrouwbare bron gehoord dat ze bij de huidige maatregelen niet openen. En aangezien de kans klein is dat die op korte termijn versoepeld worden gezien de tweede golf kan het nog even duren. En ja ‘es ist ein bisschen renoviert’...
Picasso 1
3 oktober 2020, 23:29
Dat kan ik bevestigen. Zojuist uit betrouwbare bron gehoord dat ze bij de huidige maatregelen niet openen. En aangezien de kans klein is dat die op korte termijn versoepeld worden gezien de tweede golf kan het nog even duren. En ja ‘es ist ein bisschen renoviert’...
Maar waarom LR wel? Wat is er zo anders aan LR dat 'bij de huidige maatrgelen' die wel opent maar onder dezelfde maatregelen Golden Time niet opent?
Willem2
3 oktober 2020, 23:55
Maar waarom LR wel? Wat is er zo anders aan LR dat 'bij de huidige maatrgelen' die wel opent maar onder dezelfde maatregelen Golden Time niet opent?
Het heeft vast niet met algemene corona-regels te maken maar met de plaatselijke :rolleyes: ;)
vanKees
4 oktober 2020, 08:34
Ich füge eine weitere unbestätigte Aussage aus dem FC hinzu:
"Habe im LR mit einigen normalerweise im GT anzutreffenden Mädels gesprochen. Es klang eher so, als würde es noch mindestens 3 - 4 Wochen dauern, bis wieder geöffnet wird.
Werden uns wohl noch gedulden müssen..." gruebel
vanKees
middagbeer
21 november 2021, 19:47
Medde beren ..golden time is vannacht afgebrand..memmeri blijven over
wooley
21 november 2021, 21:07
36097
JonnyFontane
22 november 2021, 08:19
Medde beren ..golden time is vannacht afgebrand..memmeri blijven over
Goh.....echt
pietpotent44
22 november 2021, 19:48
Wat een pessimisme weer. Om zon brandje.
Gewoon een paar handige Polen bellen, nieuw dakje erop, de rommel en de as binnen een beetje wegvegen en een paar nieuwe bankstelletjes erin, barbeque erbij, en wat vrouwen natuurlijk, en we kunnen weer toch :biggrin:
Ik zie mogelijkheden :hah:
stimpy3
22 november 2021, 19:50
Toch typisch dat zoveel van dit soort panden in de fik vliegen.
Player
22 november 2021, 20:03
Gewoon een paar handige Polen bellen, nieuw dakje erop, de rommel en de as binnen een beetje wegvegen en een paar nieuwe bankstelletjes erin, barbeque erbij, en wat vrouwen natuurlijk, en we kunnen weer toch :biggrin:
Ik zie mogelijkheden :hah:Zo’n onbenul is PP44 nog niet, soms zegt hij iets zinnig waar ik het volmondig mee eens ben. En als het juist is, zeg ik het dan ook. Niets is onmogelijk, alles is herstelbaar. ;)
Zapzarap
22 november 2021, 20:46
Zo’n onbenul is PP44 nog niet, soms zegt hij iets zinnig waar ik het volmondig mee eens ben. En als het juist is, zeg ik het dan ook. Niets is onmogelijk, alles is herstelbaar. ;)
Zal geheel opnieuw opgebouwd moeten worden... Een nieuw dak en een likje verf lijken mij niet voldoende...
Picasso 1
22 november 2021, 20:53
Ik zie mogelijkheden :hah:
Gewoon een grote tent opzetten net zoals voorheen bij de eetruimte. Daarnaast kledingzakken gebruiken om onze spullen op te bergen. Hopelijk hebben daarnaast de tuinhuisjes het overleefd zodat er ook :fuck: kan worden.
Nieuwe naam: Grosse Tent
rob45
22 november 2021, 21:01
Zal geheel opnieuw opgebouwd moeten worden... Een nieuw dak en een likje verf lijken mij niet voldoende...Nog sterker, opnieuw opbouwen is vele malen goedkoper en beter.
Sowieso bij een uitgebrand gebouw maar zelfs goedkoper als bijvoorbeeld renoveren.
Daarom gooien woningbouwvereningen nog wel eens potentiele renovatiewoningen plat om nieuwbouw neer te zetten.
Nu ik dit zo hier neerpen bedenk ik me dat een brand wel goed zou uitkomen als je het pand een andere bestemming zou willen geven,verbouwen is immers veel duurder als nieuwbouw.
Ook verdienen de eigenaren er niets aan zo lang een nieuw huurcontract niet ingaat,wat ik begrepen heb is dat toch al bijna een jaar.
Maar goed, allemaal veronderstellingen want er zal zeker goed onderzocht worden wat de oorzaak is van de brand wat ook normaal is bij een grote schade.
DMZ001
22 november 2021, 22:40
goldentime.de weer online!? Samenwerking met Oceans!
Brad Clitt
23 november 2021, 07:47
Lijkt er meer op dat het een vooropgezet plan is om die hangar eindelijk eens wat voller te krijgen, is wel erg snel geschakeld één dag erna.
Zou wel sneu voor hen zijn als ze door de corona-actualiteit niet kunnen openen per 1 december.