PDA

Volledige versie bekijken : GoldenTime: Live from...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Ace2
24 juni 2011, 11:52
Live from GT: ........
Eindelijk mijn eigen topic.....

Note : Oudere berichten https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?151-Golden-Time-(Oude-Doos) daar terug te vinden

gignnl
3 januari 2017, 11:45
Na het harde werken met de feestdagen is het vandaag tijd voor wat ontspanning en daarom maar eens gaan binnenvallen in GT.Op een weekdag is het daar prima toeven,nu was ik heel vroeg en dat bied voordelen.Door de parkeerwacht bijna voor de deur geloodst en binnen in een heerlijk rustig GT waar alles nog zijn aanvang moet nemen.Lekker gaan ontbijten en de eerste nieuwe gezichtjes al weer gespot,is niet vreemd mijn vorige bezoek was al ff terug.Ook in t restaurant lekker rustig,enkele dames wo Kimmie die rustig een boek zat te lezen.Aan een lekkere bak koffie aan de bar en toen al gelijk gezelschap van blonde Amanda.Ze was net terug na een tijdje pauze,zag er weer heerlijk uit dus maar naar een hutje op de hei.Ben met haar al eerder geweest en bij mij was haar service altijd goed,ook nu weer met fiks tz en een prima blowjob die resulteerde in een fikse zaadproduktie.De eerste zaadlozing van 2017 was een feit en Amanda kon even niet praten met haar mond vol.
Even lekker douchen en wat barhangen op zoek naar de tweede bruid voor een uur,geen probleem line up is top voor mij!.

rob45
3 januari 2017, 13:52
Koreaanse Kimmie ??

Das
3 januari 2017, 14:01
Koreaanse Kimmie ??

Nee, Rob.
Het is duitse Kimmie, die leest dikwijls een boek.
Yuna hoeft niets meer te lezen, die kent alles al...

gignnl
3 januari 2017, 14:33
Yuna is er niet wel een leuk donker meisje dat ik nog nooit heb gezien,wel iets voor de Robster:)

rob45
3 januari 2017, 15:11
Yuna is er niet wel een leuk donker meisje dat ik nog nooit heb gezien,wel iets voor de Robster:)

Bedankt, donderdag even checken....

geert5
3 januari 2017, 15:32
Hoe is het met de drukte vandaag?

gignnl
3 januari 2017, 15:38
Het loopt weer goed vol,helaas neemt het aantal dames niet evenredig toe waardoor al div mensen zijn vertrokken.Voor mij geen probleem heb al 3 kamergangen gehad.

gignnl
3 januari 2017, 21:21
Geen idee.ken ze alle 4 niet

Badslippers
3 januari 2017, 21:59
Zijn 1 van deze dames aanwezig?
Trinity?

Ze had vandaag andere plannen

http://www.matrixfans.net/wp-content/uploads/2012/02/trinity_the_matrix-11351.jpg

TH80
3 januari 2017, 22:10
Dat is wat ik ook dacht toen zij voor het eerst haar naam tegen mij zei. Wel een blonde versie van Trinity dan :)

gignnl
3 januari 2017, 22:43
Oef, dan moet je die maar snel leren kennen dan. Toppers!
Kom daarvoor te weinig in GT,mijn toppers zitten in het filiaal in Kaarst:)

geert5
4 januari 2017, 14:44
Gisteren, dinsdag, toch naar GT getogen. Twijfelde nog omdat het een week eerder te druk was naar mijn zin.
Maar het viel reuze mee. Eerder opvallend rustig dan druk.
Amor kwam me in de kino opzoeken en wat heb ik erban genoten.
Super weifie.
Alsook de wifi welke voor de verandering het weer eens goed deed.

TH80
5 januari 2017, 19:57
Zijn er collega ijsberen aanwezig vandaag? Zo ja, hoe is de lineup? Zit te twijfelen om een snelle bezoekje te brengen.

Latiga
7 januari 2017, 15:54
Die verdomde ijzel toch!!! Stuurde mijn auto de verkeerde richting uit en kwam pardoes op de parking van GT terecht.

Nog niet zolang binnen en eerst sauna en bubbelbad genomen. Is aardige opkomst van dames (en ook heren).

Wie al gespot: Joanna, Mimmi, Angelina,Jolina, Karmen en nog een 30 -40 meiden...

sepp2000
7 januari 2017, 16:28
Are there really only 40 women present today?

Johnny Stromple
7 januari 2017, 16:36
Gewoon zoals we gewend zijn van GT.
75 meiden is mij verteld.

sepp2000
7 januari 2017, 16:41
Super - thanks

Latiga
7 januari 2017, 17:48
Just walked through the full house and did a count for you. 48 in the bar,atrium, restaurant + the numerous on the room...

Katharina, Daira and Flora spotted too
So most likely like mentioned around 70+

antonpunt
7 januari 2017, 18:30
Just walked through the full house and did a count for you. 48 in the bar,atrium, restaurant + the numerous on the room...

Katharina, Daira and Flora spotted too
So most likely like mentioned around 70+

Hi

Daira : are You Sure??? I didn't see here today

lekkersfan
8 januari 2017, 02:12
Echt een fantastische line-up gisteren, GT rules (hoewel ik dat natuurlijk niet kan zeggen want ik kom in saunaclub-land nergens anders meer). Eten was ook erg lekker, zelfs het toetje ging er goed in. Wat wel erg vervelend blijft, zeker in de winter, is de grote hoeveelheid rook, bij mij vooral leidend tot irritatie aan mijn ogen, maar het stinkt ook verschrikkelijk, vooral als er dan zo rook van een brandende sigaret in je ogen kringelt, en die meiden paffen wat af. Waren trouwens best wel veel nieuwe dames, een hoop moois erbij, met Emma als absolute positieve uitschieter:)

trickyD
10 januari 2017, 19:45
Quiet today but still a great lineup for my taste. Among those seen: Mila Victoria Rosa (all PL) Dorina Alexandra Lucy (all HU) Mimi Kira Tina (D) Ashley Svetlana Dani. Probably another 40 or so girls so plenty of choice. The new year has started well��

trickyD
10 januari 2017, 23:30
Some additional girls present: Evalina Irena Andrea Miriam
I was also told that Simona was there but cannot confirm. It is so bloody dark in that bar it is difficult to recognise your own face leave alone those of more than 50 girls!

paul-kuhn
11 januari 2017, 00:09
habe gestern abend lola versucht zu finden...
soll wohl da gewesen sein... ich habe sie nicht gefunden...

schade... bin extra ihretwegen ins gt
da ich nur 2 stunden zeit hatte, hab ich wellness gemacht

Megaboob
11 januari 2017, 08:16
habe gestern abend lola versucht zu finden...
soll wohl da gewesen sein... ich habe sie nicht gefunden...

schade... bin extra ihretwegen ins gt
da ich nur 2 stunden zeit hatte, hab ich wellness gemacht
Lola war da aber sehr lange gebucht.

paul-kuhn
11 januari 2017, 09:10
wann war sie denn wieder an der bar ???
bin gegen 20.30 uhr wieder gefahren

Megaboob
11 januari 2017, 10:27
wann war sie denn wieder an der bar ???
bin gegen 20.30 uhr wieder gefahren
Um 21.00 war sie kurz am bar. Danach wieder 1.5 Stunden gebucht. Danach habe ich es noch probiert um 22.45 aber dann hat sie mir gesagt müde zu Sein und zu Hause zu gegen. Auf nette weiße (ich bin stammkunde) und kein Problem. Lola is sehr nett!

Mfg megaboob

Ace2
12 januari 2017, 19:32
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan GT en trof daar:

Alexandra Amor Anastasia Andrea Angelina Dan Daria Dorina Flora Gabriela Jana Janet/Julliete Joanna Jolina Karmen Katharina Kira Lakeisha Lola Lucy Lulu Mara Maria Meggy Mery Mila Mimi Rosa Tina Victoria Mimi Kira Sabina Sina Svetlana Sui Tina

Als eerste even bijgekletst met Sui. Daarna liep ik tegen Mara aan die mij duidelijk nog herkende maar toen ik dat vroeg moest zij bekennen dat ze wel wist dat ze mij kende maar de rest was ze vergeten. “Reset memory” gaf ze aan. “That is very good” zei ik “else you would run away and now you not know what will happen on the room with me” En daar belandden wij dan ook, waar een genoeglijk uurtje heeft plaats gevonden.

De rest van de dag nog wat gegeten en een sauna gepakt. Ook met wat meisjes gekletst. Bekende ijsberen zag ik niet zo snel, totdat bij de pisbakken Teiresas mij omver liep. Dat is nog eens schrikken. Sta je daar nietsvermoedend met je gulp open, staat daar ineens Ace2 voor je.

Ondanks dat de parkeerplaatsen bij vertrek weer vol stonden had ik niet het idee dat het heel druk oogde in GT. De verhoudingen en line up waren echter prima op orde. Wij kunnen het nieuwe ijsberenjaar weer beginnen………………………………

Teiresas
13 januari 2017, 13:35
Bekende ijsberen zag ik niet zo snel, totdat bij de pisbakken Teiresas mij omver liep. Dat is nog eens schrikken. Sta je daar nietsvermoedend met je gulp open, staat daar ineens Ace2 voor je.

In die ijsberenvellen zit geen gulp. temeer daar ik daaronder geheel naakt pleeg te zijn, zoals het een goede ijsbeer betaamd...
Sorry dat we niet ff konden bijkletsen, maar mijn Poolse engeltje zat op me te wachten en direct na het legen van mijn blaas hebben we voor langere tijd een kamer opgezocht. Daarna heb ik je helaas niet meer gezien. Volgende keer beter.

In het algemeen:
inderdaad niet erg druk gisteren (zeg maar: rustig). Misschien vanwege de verwachtte sneeuw? Toen ik iets na 9 uur van de kamer terugkwam na een sessie met Anastacia, was het al uitgestorven.
Maar de line up vond ik meer dan uitstekend, dus het matige aantal beren zag ik niet direct als een gebrek.

TH80
14 januari 2017, 18:09
Weet iemand hoe de lineup en ijsbeerdrukte op dit moment is? Kon ivm standby dienst nog niet aanrijden. Over een uurtje vol gas richting Brüggen!

funandfun
14 januari 2017, 19:29
Weet iemand hoe de lineup en ijsbeerdrukte op dit moment is? Kon ivm standby dienst nog niet aanrijden. Over een uurtje vol gas richting Brüggen!

Niets verkeerd met de lineup. Wel regelmatig sneeuwbuien

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

superbuilder2
14 januari 2017, 21:30
kan iemand me vertellen (ongeveer) hoeveel dvp er vandaag zijn? bedankt

TH80
14 januari 2017, 22:09
Ik ben er net een klein uurtje. Zie alleen maar een zee beren. De dames zitten allemaal op de kamer.
Zoveel witte jassen. Lijkt wel een sneeuwstorm hier.

Johnny Stromple
14 januari 2017, 22:27
En met wie ga je naar de kamer?
Dan kunnen we jou misschien ontmaskeren.

TH80
14 januari 2017, 22:38
Kwam voor Trinity. Maar ik zie haar niet! Zeker aan het pannekoeken. Even snel een andere sessie.

envert
15 januari 2017, 00:35
kan iemand me vertellen (ongeveer) hoeveel dvp er vandaag zijn? bedankt

Ik was aanwezig van 12.00 uur tot 22.00 uur en ik zeker 70 dvp gezien .

rob45
15 januari 2017, 01:26

Kan zeker kloppen,ben deze maand al in verschillende clubs geweest maar in GT waren veruit de meeste dames aanwezig.
Vandaag in Sixcense waren er rond de 20 dames aanwezig.

TH80
15 januari 2017, 02:20
En met wie ga je naar de kamer?
Dan kunnen we jou misschien ontmaskeren.

Haha, als je goed had opgelet. Dan weet je nu wie ik ben :cool:. Het was niet zo moeilijk eigenlijk.
1 tip, het wachten was de moeite waard. Ik belandde in de zevende hemel:annieengel:

TH80
15 januari 2017, 02:35

Na 22:00 uur vertrekken er toch wel wat dames. Ik was net daarna aangekomen. En de lounge zat alleen maar vol met beren. En alle leuke dames zaten al op de kamer.

rob45
15 januari 2017, 09:04
Na 22:00 uur vertrekken er toch wel wat dames. Ik was net daarna aangekomen. En de lounge zat alleen maar vol met beren. En alle leuke dames zaten al op de kamer.

Daarom vertrok Envert ook waarschijnlijk om 22.00. Elke beer die GT een beetje kent weet dat de tent "inkakt" rond die tijd.
Aldoende leert men, en we hebben het allemaal moeten ondergaan, de "ijsberendoop" .

TH80
15 januari 2017, 10:28
Daarom vertrok Envert ook waarschijnlijk om 22.00. Elke beer die GT een beetje kent weet dat de tent "inkakt" rond die tijd.
Aldoende leert men, en we hebben het allemaal moeten ondergaan, de "ijsberendoop" .

Ja, ik kon niet eerder komen helaas. Vandaag weer een nieuwe kans :)

TH80
15 januari 2017, 19:28
Vandaag ook weer veel beren en weinig dames. Nog geen leuke kunnen spotten. Wacht geduldig af....

popey01
16 januari 2017, 07:25
Zondag gt weer eens aangedaan wat een drama veel te veel beren en in verhouding bijna geen dames die mij konden bekoren hooguit 4 of 5.
Twee kamers gemaakt maar deze waren beide slecht en dus ook maar iedere kamer na een half uur beeindigd.
Zware tegenvaller dus.

rob45
16 januari 2017, 11:13
Zondag gt weer eens aangedaan wat een drama veel te veel beren en in verhouding bijna geen dames die mij konden bekoren hooguit 4 of 5.
Twee kamers gemaakt maar deze waren beide slecht en dus ook maar iedere kamer na een half uur beeindigd.
Zware tegenvaller dus.

De zondag in GT lijkt me ook zeker niet alles, zeker momenteel niet, hopelijk komen de komende weken weer veel dames terug.
Eens zijn de centjes toch op en moet er weer geld verdiend worden.

Das
16 januari 2017, 11:26
Als het zo slecht was in GT, dan vraag ik me af waarom er weer wachttijden van + 1 uur waren tijdens de namiddag en avond???

rob45
16 januari 2017, 12:22
Als het zo slecht was in GT, dan vraag ik me af waarom er weer wachttijden van + 1 uur waren tijdens de namiddag en avond???

Favodames + pannekoeken = dames lang weg. (dus niet beschikbaar).

geert5
17 januari 2017, 22:04
Nu dinsdag in GT aanwezig.
Best rustig. Met Bianca op de kamer belandt. Naturelle Roemeense. Aardige sessie maar terughoudend en kust absoluut niet.
Dus dat is voor mij de eerste en laatste keer.
Lag in dd kino wat te rusten, komt er een Melody langs me liggen. Wat een GFE ervaring!!!
Verheug me nu al over de volgende keer. Zal vanavond er niet meer van komen denk ik. Heeft niet veel tepel op de borstjes.
Verder Super meid (kan Bianca nog veeeel van leren)

trickyD
17 januari 2017, 22:54
It was reasonably busy late afternoon but by 2200 very quiet indeed with most of the girls gone home.
Also seen today: Svetlana, Evalina, Angelina, Lulu and friend, Monika, Tanja (PL) Tina (D) Rosa Mimi Simona (just back this week) and Pamela with new at least C cup tits:eek:. Why does such an attractive girl do this to herself:confused:

Big30
18 januari 2017, 08:35
nb aantal berichten verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47618-Met-een-dame-een-afspraak-maken-binnen-buiten-de-club

pret
18 januari 2017, 10:28
Kreeg een VIP parkeerplaats toegewezen. Zit nu te genieten van een espresso aan de bar. LU dames 10 en beren 6.

paul-kuhn
18 januari 2017, 10:49
kannst du was zum line up berichten ?
ist lola und die neue (fernanda) da?

de duisburg spesjalist
18 januari 2017, 11:16
kannst du was zum line up berichten ?

dat moet pret denk ik aan de teke vragen :biggrin:

pret
18 januari 2017, 11:48
LU dames stijgt fors. Er zijn zeker meer dan 20 dames aanwezig momenteel. Helaas weet ik niet de namen. Enkel met Emma gesproken.

lekkersfan
19 januari 2017, 05:58
Met Emma doe ik meestal meer dan praten...

lollypopman
19 januari 2017, 14:54
Lekker rustig in gt qua beren.
Dvp rond de 40 ish
Line up redelijk iig aanwezig:
Carmen,scarlett,kim,simona,pamela en melody.

lollypopman
19 januari 2017, 17:09
Ook voor mij dan 2 Nieuwe dames ontmoet daria en klara.
Helaas even uitbuiken van het eten voordat we een 2e Kamergang gaan maken.

lollypopman
19 januari 2017, 18:25
Verhouding in de bar is wel drama op dit moment 2 op 1 beer tov dvp

lollypopman
19 januari 2017, 18:26
2e ronde amor getackled.
Mooie meid met goeie service.
Tz en bj zeer goed.
Paspoort kan worden bijgewerkt.
Donkerblond
Groene ogen
Geen tatoeages en piercing
21 jaar

Patjax
22 januari 2017, 15:13
Na vijf maanden weer eens in GT beland. Nadat ik aan een aantal dames mijn langdurige afwezigheid moest verklaren al snel een kamertje opgezocht met Simona. Anderhalf uur vlogen voorbij en ze heeft alweer bevestigd waarom zij mijn favoriete dame is. Anastacia heeft me al toegefluisterd dat ze me gaat vermoorden. Line up voor mij is helft bekende dames helft nieuwe dames. Drukte valt nog mee of stilte voor de storm

Patjax
22 januari 2017, 18:11
Zojuist anderhalf uur met Anastacia gestoeid. De enigste reden dat ik nog leef is omdat ik haar leeftijd moet rectificeren. Onze Oekraïense sloopkogel is namelijk pas 26 en niet 32. Nu eerst een hapje eten

Patjax
22 januari 2017, 22:40
Inmiddels vanuit huis. Waar ik op voorhand een compleet "sausage fest" had verwacht viel me dat bijzonder mee. Blijf het eten toch van een dusdanig laag niveau vinden wat eigenlijk niet past bij zo'n club. Na het eten kreeg ik al snel weer gezelschap van Simona. Geeft toch een waanzinnig gevoel als zo'n beauty regelrecht naar jou toekomt. Rustig bijgepraat zonder kamervraag. Na een klein uurtje haar de sleutel laten halen voor een uurtje "vriendinnetjes sex". Met Evelina de afspraak gemaakt dat we de volgende keer absoluut naar de kamer gaan (onder de noemer drie maal is scheepsrecht). Nog wat zitten dollen met Simona en haar beste vriendinnetje. Als bij mijn volgend bezoekje zowel Simona als Anastacia aanwezig zijn dan staat de afspraak al om een trio te doen. Of ik dat ga overleven weet ik niet, but what a way to die ;). Hoewel ik de komende maanden niet veel in Nederland ben zal het zeker geen vijf maanden meer duren voor ik weer gouden tijden ga beleven.

SmoothBear
23 januari 2017, 23:27
Inmiddels vanuit huis. Waar ik op voorhand een compleet "sausage fest" had verwacht viel me dat bijzonder mee. Blijf het eten toch van een dusdanig laag niveau vinden wat eigenlijk niet past bij zo'n club. Na het eten kreeg ik al snel weer gezelschap van Simona. Geeft toch een waanzinnig gevoel als zo'n beauty regelrecht naar jou toekomt. Rustig bijgepraat zonder kamervraag. Na een klein uurtje haar de sleutel laten halen voor een uurtje "vriendinnetjes sex". Met Evelina de afspraak gemaakt dat we de volgende keer absoluut naar de kamer gaan (onder de noemer drie maal is scheepsrecht). Nog wat zitten dollen met Simona en haar beste vriendinnetje. Als bij mijn volgend bezoekje zowel Simona als Anastacia aanwezig zijn dan staat de afspraak al om een trio te doen. Of ik dat ga overleven weet ik niet, but what a way to die ;). Hoewel ik de komende maanden niet veel in Nederland ben zal het zeker geen vijf maanden meer duren voor ik weer gouden tijden ga beleven.

Hoi Patjax, is dit Simona voorheen SS ?

geert5
24 januari 2017, 20:33
maandag waren er spareribes en nog heerlijke spiezen.
Ik eet me altijd te barsten daar en vind het heerlijk

Patjax
25 januari 2017, 00:25
Hoi Patjax, is dit Simona voorheen SS ?

Niet dat ik weet. Ze heeft voor GT in Oceans gewerkt.

geert5
30 januari 2017, 22:10
Vandaag lekker naar GT Maandag altijd heerlijk rustig.
Is er een of andere disjokey.
Wat een tering herrie.
Bijna iedereen is al naar huis!!

paul-kuhn
30 januari 2017, 23:18
ist diese Melli eigentlich zur Zeit im GT ??
Der Body ist ja echt heiss...
https://sexdo.com/55711-melli

gibt es hierzu Infos über den Service?

cameltoe slide
31 januari 2017, 00:46
ist diese Melli eigentlich zur Zeit im GT ??
.....

Melli wasn´t visible inside GT during China New Year Party.
Nicht während der China New Year Party im GT gesehen.

.....

Lola wasn´t visible inside GT during China New Year Party.
Nicht während der China New Year Party im GT gesehen.

Fernanda arrived with her suitcase after 18:00 o´clock inside GT.
Erst nach 18:00 Uhr im GT mit ihrem Koffer angekommen.

broodpoot
4 februari 2017, 13:19
Nou daar zijn we dan. Eerste keer gt op zaterdag. Ik heb een kluisje, het water was warm en de koffie is ook goed. Dat kan dus niet meer mis gaan. Hoop mooie vrouwen maar goed, daar heeft het nog nooit aan gelegen. Eten.......

broodpoot
4 februari 2017, 14:04
Godsamme wat ziet pamela er lekker uit zeg met die grote siliconen. Komt met stip binnen in mijn to do lijstje. Binnen een half uur sta ik alweer op springen. Tijd voor actie.

broodpoot
4 februari 2017, 15:07
Mooi, dat was nummer 1. Pamela kwam ff op me liggen in de kino, tsja, ga dan nog maar is wachten. Op de kamer dus en ik moest weer uit alle macht proberen om niet gelijk al mn kruit te verschieten. Toch nog het halve uurtje vol gemaakt met dank aan mijn aartslelijke collega's.
Ondertussen valt de drukte me nog mee en wordt mijn lijstje groter en groter. Dat wordt weer een latertje.

broodpoot
4 februari 2017, 16:35
En ronde 2, met juli, tattoobabe. Normaal niet niet direct mijn type maar wel goed voor een relaxed uurtje gfe. Inmiddels wel erg druk, meer beren dan dames maar dat zal de zaterdag wel zijn. Ben nu wel afgepeigerd dus een douche even wat eten en kijken of flora rond loopt anders zorg ik dat ik bijtijds weg ben hier (yeah right). Lola staat hier ook met een vriendinnetje die rijkelijk bedeeld is, ziet er ook niet verkeerd uit.
Lastig lastig.

lekkersfan
4 februari 2017, 19:13
Gisteren ook met Juli geweest, wat mij betreft GFE met groot herhalingsgevaar:)

broodpoot
4 februari 2017, 19:33
De tering zeg. Flora is er niet. Anna uit Polen wel. Megaboobprammen en alles schreeuwt porno. Kan alleen maar tegenvallen dacht ik maar nadenken zat er even niet meer in. Op de kamer dus en mein gott, wat een sloper zeg. Leek wel een pornofilm. Lekkere klodder spuug erop en blazen maar. Vurig tongzoenen en een goede klets op haar kont was ze ook niet vies van zit nog te trillen.
Douchen en afronden. Snel weg hier.

broodpoot
5 februari 2017, 00:30
Haha, ja joh, afronden, geloof je het zelf. Na een bord patat gegeten te hebben zat ik ff bij de kino en raakte in gesprek met een Duits meisje, gesprek ging over haar schoenen (huh?)
Nou ja, kwam haar een half uurtje later weer tegen en dacht, wat the hell. Niet echt mijn type qua borstjes, beetje type theezakjes maar wel een strak lichaam, Caro (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45226-Caro-(Duitse)). Zei dat ze vrij open was op de kamer incluis zoenen. Ach, doe je gewoon nog een kamergang, kom er toch een maand of 2 niet meer (rollende ogen smily). Op de kamer maakte ze nog een opmerking over mijn lid,aan de grote kant en ik heb in het verleden nog wel is een kamergang gehad waarbij ik zag dat de dame pijn had dus dacht nog, daar gaan we weer.
Ik weet niet wat er vervolgens gebeurde maar ze ging he-le-maal los en smeekte me bijkans om haar steeds harder te nemen. Daar gaf ik uiteraard graag gehoor aan ware het niet dat m'n hartslag in het rood kwam, maak het maar met de hand af lieverd en de laatste druppel van de dag werd er uitgeperst. Jezus zeg.
Ze werkt naar eigen zeggen alleen in het weekend, vandaar dat ik haar nog nooit gezien had.
Uitstekende 4e kamergang van de dag, topdag dus.
Vond het trouwens wel meevallen qua drukte, was bang dat de zaterdag stervensdruk zou zijn maar de laatste 2 vrijdagen dat ik in GT was was het toch echt drukker dan vandaag maar goed, wellicht had ik net mazzel.
Nou, de knip is weer leeggeneukt dus ik ben er weer ff klaar mee. Tot later.

Das
5 februari 2017, 10:49
Ben been half uurtje binnen, eitje gegeten en nu een kijkje genomen. Een 15 dames en gelijk aantal beren. Kitty, alexandra, bella, barbie, samie, kandi, nella, dat zijn de namen van degene die ik nu kan benoemen...

Das
5 februari 2017, 11:57
Nu pas beginnen de dames binnen te komen. Al is het nig rustig.. 35 beren en 15 dames in de bar nu.

Befferke3
11 februari 2017, 09:19
Zou Daira aanwezig zijn vandaag? Hoe zit het met de andere dames? Veel kwaliteit? Ben een paar maand niet meer geweest

Latiga
18 februari 2017, 16:52
Tweetal uurtjes in GT nu en het is enorm druk, lijkt wel een mannenparty... Mimi, Pamela, Pia, Tina, Irina, Jolina, Lulu,Katelea, Chocolate,...gespot en nog een 60 tal andere meiden.

billclinton
18 februari 2017, 17:36
Jullie relazen doen me watertanden ! Kunnen jullie preciezer zijn : Ik wou graag kennen de hele aanwezigheidlijst. Is Joanna er ?

Johnny Stromple
18 februari 2017, 20:04
Jullie relazen doen me watertanden ! Kunnen jullie preciezer zijn : Ik wou graag kennen de hele aanwezigheidlijst. Is Joanna er ?

Ik zal je vanavond om 1uur melden dat ze er was......

Latiga
18 februari 2017, 20:46
Heb ze nog niet gezien (tenzij ze aan het pannekoeken is)

billclinton
19 februari 2017, 12:19
Ze schijnt inderdaad een pannekoekspecialist te zijn. Wat in dit seizoen van het jaar komt heel goed uit.:rolleyes::liebe2:

funandfun
19 februari 2017, 12:31
Zou er iemand weten of Lea en haar vriendin Gloria al uit vakantie terug zijn?

db2
19 februari 2017, 23:45
Glorie was er vandaag

Kira, Anastacia, Ewalina, Irina, Georgiana, Felicia, Tina, Monique, Lisa, Emma, Sandra, Dunya, nieuwe Sonja ,Trinity en vele andere.
Het was een goede zondag, wachten met maximaal 30 minuten , en een enkele kledingzak.

Highlander
20 februari 2017, 10:43
@funandfun
Lea was vrijdag aanwezig. Gloria niet gezien.
Ik ben 2 maanden niet geweest en had de indruk dat Lea wat kilootjes is aangekomen.
Ze kan het hebben hoor. Blijft een lekker ding :-).

lekkersfan
20 februari 2017, 20:24
Lekkersfan Was er gisteren zondag 19 februari 2017. Mooie lineup, met voor mij nieuw Erika, waarmee ik een enorme klik had, op herhaling met Melody, wat een heerlijke lieve schat, helaas geen Isa aangetroffen, dat werd aardig gecompenseerd door Mirjam die zoals iemand hier schreef haar klant het gevoel geeft dat hij haar absolute nummer 1 is, best wel een fijn gevoel zo af en toe, uiteraard een illusie, maar daar kom ik ook een beetje voor:), verder is ze vaardig en leuk om te zien echt de moeite waard om mee te kameren. Eten was smakelijk, lekker zalm en kipstukjes met roomsaus. Alleen die verdomde rook, daar zouden ze echt iets aan moeten doen, kan er steeds slechter tegen en zag ook andere mannen regelmatig naar buiten lopen om een luchtje te scheppen, echt niet te harden. Voor de rest niets dan lof, alles weer tip top in orde en tegen een prima prijs-kwaliteit verhouding. Ging niet vanwege de tijd en het geld maar ik had gisteren zo nog wel met 10 dames een prima kamer kunnen hebben, lopen echt een stel ontzettend mooie vrouwen daar rond, ik ben fan, dat moge duidelijk zijn.

lollypopman
24 februari 2017, 18:58
Weet iemand al of de blonde roemeense kim al terug is van haar wintersport vakantie?

Das
24 februari 2017, 20:48
Weet iemand al of de blonde roemeense kim al terug is van haar wintersport vakantie?

woensdag was ze er in ieder geval niet...

langlekker
25 februari 2017, 08:32
Nee zit nog steeds in Zweden en heeft nog geen plannen om af te reizen naar GT.

istebe
25 februari 2017, 23:28
Zurück im GT erstes Mal in 2017, von 15Uhr bis 23Uhr mit meinem Freund JeanPaul
Hochleistung Line-up
Meine liebe Cora war abwesend, also musste ich andere Mäuse finden.

Mia ... Wir sind zusammen in den Parkplatz angekommen ... aber sie kam mit einem Mercedes Klasse S !!!! :eek: Halb-belgische und halb-griechische Herkunft, freundlich im Parkplatz und auch im Umkleideraum, also habe ich sie zugeguckt: sie hat große schöne Busen und ich fragte mich ... warum nicht ? Als ich sie neben dem Bar aufgerissen habe, keine Blicke, kein Wort :frown: ... OK los ... und dann habe ich gemerkt, dass sie oft mit den bekannten Abzockern geblieben ist ... Zum Glück, keine Zimmer mit ihr. :)

Jolina ... Sie hat mich aufgerissen, kleine Maus, aber ein Bisschen speed. Ich war fast OK, aber sie bot mir eine Massage mit Handentspannung an :eek: ... bist du verrückt oder ?? Das ist kein Thai Salon hier !! :hammer: Dann habe ich in seiner Tasche einen Schlussel ... komisch ... das klingt nicht gut: es tut mir leid, ich fühle dich nicht ... nein, kein Zimmer.

Rebecca ... Wunderschön und nett, hat sie mich angerissen, aber ich war voll, weil ich aufgegessen habe :rolleyes: ... Später am Abend OK, aber ich habe sie nach 18 Uhr nicht mehr gesehen.

Joanna ... Keine Möglichkeit, um sie zu buchen ... besetzt und noch Einmal besetzt. :frown:

Session 1: Kezem.de, 1h, wunderbar :tongue: :tongue:
Ich bin nicht sicher, wie man seinen Name schrieben kann. Sie wohnt in Hannover und sie hat einen normalen Job. Zweiter Tag im GT und sie will einigen Tage pro Woche kommen.
Super nett, gutes Gespräch, fast Tabulos und wie sie mir gesagt hat ... alle Fantasie möglich !! :eek: :redface:
Im Zimmer ... süß, heiß und geil, typisch für ein turkisches Mädchen: viele DFKs, schöne und süße Französich und dann habe ich sie mit meinem Oralverkehr verflüssigt ... Sie hat mir dann den ganzen Tag den Beinamen "Zungemeister" gegeben. Sex Party beidseitig sehr intensive und geil. :tongue: :tongue:

Herkunft: geboren in Deutschland (Eltern aus der Türkei)
Sprache: Deutsch, Englisch, Turkisch
Ungefähr 33 Jahre Alt, 1m65
Schönes Gesicht, immer freundlich und lächelnd
Unglaubliche lange schwarze lockige Mähne (bis den Nieren-Bereich)
Silikonbrüste große C
Athletischer Körper mit einem schönen prallen Hintern

Session 2: Delia.ro, 30min, mittelmäßig :frown:
Normaleweise gehe ich hier niemals ins Zimmer mit rumänischen Mädchen ... es gibt genug in anderen Klubs, um hier andere Herkünfte zu genießen, aber sein knackiger Arsch machte mich verrückt !! :tongue:
Sie ist klein mit langen schwarzen Haaren und einem Traumkörper. Nur sind seine Brüste ein Bisschen weich. :biggrin:
Im Zimmer habe ich gerade gefüllt, dass sie eine Langweilerin war: großes Kino, weil ich wollte meine Kondome benutzen ... sorry Baby, aber Latexfrei bei mir, um meine Eichel zu schützen und für dich auch ist das angenehmer. Sie war tätsachlich überracht, wie das Gefühl so gut war. :cool:
Am Ende war das eine klassische Suck & Fuck Session: keine Küsse oder Zärtlichkeit. Sie machte direkt die Französich, also habe ich das Daty aufgegeben, keine Lust. Sie wollte die Stellung jede 3 Minuten ändern und sie sagte auch jede 3 Minuten „slowly, slowly“. Ein Bisschen nervig, aber ich muss sagen, dass seine Französich sehr süß und gut war und wenn ich nicht so „slowly slowly“ war, hat sie selbst DFKs gesucht und gemacht. :redface:
Schade, weil sie mit einer guten Schulung ein verbessern könnte, aber ich bin kein Bärchenerinslehrer !!! :biggrin:

bonoke
3 maart 2017, 16:52
Gisteren donderdag 2 maart was er een grote blondine die haar haar in twee staartjes had.
Ze droeg ook een Schots minirokje.

Ze werd constant geschaakt dus kreeg haar niet te pakken om kennis te maken.
Heel knappe meid.

Wie kent haar naam ?

Hartelijk dank !

Wacko66
3 maart 2017, 20:16
Gisteren donderdag 2 maart was er een grote blondine die haar haar in twee staartjes had.
Ze droeg ook een Schots minirokje.

Ze werd constant geschaakt dus kreeg haar niet te pakken om kennis te maken.
Heel knappe meid.

Wie kent haar naam ?

Hartelijk dank !
Mandy.
In de blokhut, zonder pumps, was ze niet zo groot meer. Wel erg lekker. :)

"de souza"
3 maart 2017, 23:00
Jammer , het is Bibi....

"de souza"
3 maart 2017, 23:07
Oh ja en sommige mensen kondigen ze aan en die zijn er dan niet, niet dat ik ze mis maar je weet wel...

Wacko66
3 maart 2017, 23:26
Jammer , het is Bibi....
Heel 'aardig' van je, om zo te reageren.
Bibi is inderdaad een grote blondine. Zij kwam gisteren laat binnen. Volgens mij zonder staartjes en Schots rokje.
En ze werd niet constant geschaakt. Daarom doelt Bonoke op Mandy, denk ik.

"de souza"
3 maart 2017, 23:46
Kindness is my middle name maar dat terzijde Mandy is mij onbekend....

lollypopman
4 maart 2017, 17:41
Voor zaterdag begrippen nog redelijk rustig
Line up:jolina,lulu,tina,simona,kim,lea,gloria,pamela en laurA die ik iig bij naam ken

gignnl
4 maart 2017, 18:35
Kims plannen snel gewijzigd schijnbaar.....

Das
5 maart 2017, 08:53
Kims plannen snel gewijzigd schijnbaar.....

Kim is al heel de week aanwezig hoor.

lollypopman
5 maart 2017, 13:26
Idd vorige week zaterdag terug en op de maandag begonnen ��

gignnl
5 maart 2017, 20:46
Kim is al heel de week aanwezig hoor.
Ongetwijfeld Das maar ik reageer op dit schrijsel van 25 februari
Nee zit nog steeds in Zweden en heeft nog geen plannen om af te reizen naar GT

langlekker
5 maart 2017, 21:18
Niets zo veranderlijk als een DVP Ik had 24 feb kontakt met Kim, toen zat ze nog in Zweden en had geen plannen naar GT te gaan maar een club in de buurt van het zwarte woud. Dus het verbaast mij ook dat ze nu al weer in GT zit.
Het lijkt wel op een kopie van haar terugkeer in november, toen had ze ook al andere clubs in gedachten om eerst YY en daarna GT weer als werkplek te adopteren. Ook zou ze toen tot half januari blijven werken en krijg ik opeens het bericht dat ze met de kerst al in Zweden zit;)
Vrouwen..... Je kan niet zonder maar soms wordt je er helemaal gestoord van:confused::frown:

gignnl
5 maart 2017, 21:47
De agenda van een dvp kent ze zelf vaak niet,daarom hebben de meeste ook een planner.....

Nulnulzeseneenhalf
6 maart 2017, 08:39
Niets zo veranderlijk als een DVP Ik had 24 feb kontakt met Kim, toen zat ze nog in Zweden en had geen plannen naar GT te gaan maar een club in de buurt van het zwarte woud. Dus het verbaast mij ook dat ze nu al weer in GT zit.
Het lijkt wel op een kopie van haar terugkeer in november, toen had ze ook al andere clubs in gedachten om eerst YY en daarna GT weer als werkplek te adopteren. Ook zou ze toen tot half januari blijven werken en krijg ik opeens het bericht dat ze met de kerst al in Zweden zit;)
Vrouwen..... Je kan niet zonder maar soms wordt je er helemaal gestoord van:confused::frown:
Heeft U de juiste "Kim" voor? Ik heb het idee dat anderen een Roemeense dame in gedachten hebben, en U meer een Aziatische.

rob45
6 maart 2017, 09:09
Heeft U de juiste "Kim" voor? Ik heb het idee dat anderen een Roemeense dame in gedachten hebben, en U meer een Aziatische.

Dat klopt....daar komt nog bij dat de Aziatische Kim in GT Juna heet.
Er is idd een Roemeense dame die Kim heet in GT.

Ace2
6 maart 2017, 11:38
Dat klopt....daar komt nog bij dat de Aziatische Kim in GT Juna heet.
Er is idd een Roemeense dame die Kim heet in GT.

Maar de aziatische van 006,5 in YY Kim heet. Kan iemand het nog volgen?

Willem2
6 maart 2017, 12:02

Ja jij. Jij gaat het namelijk tot de bodem uitzoeken met je vrijkaart van YY en je jaarabonnement van GT :)

rob45
6 maart 2017, 12:03

Heel verwarrend allemaal. ...maar als ze echt op komt duiken of in YY of in GT.. dan laat ik mijn kitspuit meteen vallen en kom spoorslags richting deze clubs.��

Meme Moo
6 maart 2017, 13:56
Heel verwarrend allemaal. ...maar als ze echt op komt duiken of in YY of in GT.. dan laat ik mijn kitspuit meteen vallen en kom spoorslags richting deze clubs.��

Kim zou raar opkijken als je zonder je kitspuit arriveert!

langlekker
6 maart 2017, 20:45
Als jullie het hebben over een roemeense Kim in GT dan is er inderdaad een misverstand wat verkeerd begrepen is;)
Ik heb het nl over een Koreaanse die zich in YY Kim noemde maar in GT undercover was als Juna.
Snapt iemand het nog? Ik niet meer:biggrin::cool: en beloof vanaf nu plechtig er niet meer over na te denken en gewoon mijn lul achterna te rennen:cool:;)

dirty Hairy
9 maart 2017, 18:28
Vanaf het begin van de middag aanwezig in GT voor een dagje ketsen . Reeds drie sessies achter de piemel:
- Lea (geen klik wel lekker lijf)
- Nieuwkomer Franceska (lekker geil pornowijf met dito pornolijf)
- Joliena (hemels getongd)

rob45
13 maart 2017, 20:47
Vanmiddag aangeland op de Heidweg en vandaag weer lekker relaxed met vele toppertjes en ook vaste waardes in GT.
Sinds lange tijd Happy weer tegen het lijf gelopen en zij verraste mij met een Birthday Trio samen met Kelly en het was een waar feestje en ze hebben ook nog gezongen voor me. Kleine Robbie zong even later terug.....Goede sfeer hier en geen wachttijden zoals bekend op de maandag heeft iedereen volop tijd hier voor een praatje en ook geen last gehad van uurtje factuurtje.Volop genieten hier in GT ......

Meme Moo
13 maart 2017, 22:13
Gefeliciteerd Rob, er zijn slechtere plaatsen om je verjaardag te vieren :happybirth:

gignnl
13 maart 2017, 22:51
Kon je geen feestje geven ergens?

rob45
14 maart 2017, 00:39
Kon je geen feestje geven ergens?

Dat had ook nog gekunt zij het dat ik geen verjaardagsfeest beer ben. Normaal gezien zelfs pak ik zelfs geen vrije entree op zo 'n dag vanwege andere verplichtingen.
Nu was ik wel in de gelegenheid om een keer te gaan en wel te profiteren.

gwanfich
19 maart 2017, 14:30
3 or 4 times more bears than girls which are not more than twenty.
Discouraging feature of that club. Full full and more than full. Always overcrowded whenever you come.

gwanfich
19 maart 2017, 15:50
I am definitely in a gay club now...
Rate 5 or 6 bears/1girl. If not worse.

sepp2000
19 maart 2017, 16:08
I am definitely in a gay club now...
Rate 5 or 6 bears/1girl. If not worse.

The ratio is unbelievable. I will not go there in the next few weeks.

laplagne
19 maart 2017, 16:36
Hoe is het vandaag met de dames in Golden Time gesteld? Eerder dit jaar vond ik het op de zondag eigenlijk te druk met mannen?

gwanfich
19 maart 2017, 16:54
No way to sit in the bar area, sofas are permantly taken, the chairs along the window in this area is normally occupied by girls, here white bears instead !!! Kino full some lie on the floor! Relax area the same. Kitchen is almost full as well and when you go in the dressing room is hard to go across... Even traffic jam sometimes in the corridor between bar and garden. Most of seats outside busy despite cold as well... Unbearable.

gignnl
19 maart 2017, 16:56
Come to LR,quiet and a lot of nice and available girls

cassenoisette
19 maart 2017, 18:27
Sunday night should be fine.

Bluebear
19 maart 2017, 18:54
No way to sit in the bar area, sofas are permantly taken, the chairs along the window in this area is normally occupied by girls, here white bears instead !!! Kino full some lie on the floor! Relax area the same. Kitchen is almost full as well and when you go in the dressing room is hard to go across... Even traffic jam sometimes in the corridor between bar and garden. Most of seats outside busy despite cold as well... Unbearable.

Tip from The Ultimate Pancake Icebear Bluebear: Act crazy for once and pancake a nice lady for four or five hours. You'll get all the room you want, and she even gets drinks for you. Problem solved. :cool: :biggrin:

P.S. If you don't have enough money with you. Make a deal with the girl that you pay her next week. Happens to me sometimes also.

22714

gwanfich
20 maart 2017, 02:00
Come to LR,quiet and a lot of nice and available girls
I did it finally. But I should have done it from the beginning. :hammer:
On evening the situation didnt improve much, still overcrowded. "Too many men, not enough girls" as a girl summed up. Waiting for a room tonight around two hours...

db2
20 maart 2017, 06:11
Afgelopen zondag: Kim, Svetlana, Emma, Irina, Monique, Flora, Lavina, Kira, Corrina, Simona, Mariana, Ewalina en vele andere.
En nog een mannetje dat een pilletje of een lijntje teveel had gehad, hij stond lange tijd in trance bij de danspaal!

mejicano
20 maart 2017, 07:29
following the "overcrowded" topic: do we have an alternative place ? i.e. another club with a line-up of the same quality ? i heard about "oasis" (or a name similar like that) around Frankfurt but i also heard that there is no other place like GT regarding the looks of the girls. any opinion or experience ?

cassenoisette
20 maart 2017, 09:58
On evening the situation didnt improve much, still overcrowded.

That is over the top.
Sunday nights used to be a great window...

lollypopman
20 maart 2017, 11:37
I must say that the last couple of times i was in gt there were a lots less girls than normally
It was on a sunday and saterday

trickyD
20 maart 2017, 19:26
That is over the top.
Sunday nights used to be a great window...

Two thoughts occur to me:
Firstly the law of supply and demand will rapidly rectify this situation. Sunday always used to be a quiet day when a lot of the girls took the day off to "recover" from Friday/Saturday. If there are now more guests coming on a Sunday, the girls will see an earnings opportunity and will also start to attend on a Sunday thus rectifying the guest/girl ration reported. I could imagine that, with the good weather coming, Sunday afternoons will be very busy and it will start to calm down by early evening as guests go home to prepare for their daily toil on Monday.
Secondly as I read through this forum and all the posts about how poor GT is and it was always better a few years ago etc. I can only suppress a wry smile. If the place is packed out they must be doing something right! and in the list of girls there on Sunday provided by Dutchbulle there are at least four superb service providers to my certain knowledge.

gwanfich
21 maart 2017, 17:41
following the "overcrowded" topic: do we have an alternative place ? i.e. another club with a line-up of the same quality ? i heard about "oasis" (or a name similar like that) around Frankfurt but i also heard that there is no other place like GT regarding the looks of the girls. any opinion or experience ?
My opinion is that this club work on a reputation which is more than overestimated... i will never understand its success.

The service? Certainly not better than somewhere else, even worse. Between weak and average, rarely better. Some low cost ones has much higher level of service.
The looks of the girls? I noticed maybe 3 upper average, not more. And decreasing quality for much time... Some clubs have better "offers".
Number of girls? Not that sunday and not so numerous as we could think...
The atmosphere? Globally impersonal, not friendly and cold; arrogant divas with whom interaction is uneasy... Overcrowded place where you can't even sit down surrounded by dozens of bears in a smoking place. I don't see what kind of pleasure we can have to be in such place.. (especially alone)
Thekefrau? Really don't care about clients' remarks...
Wellness area? Two chairs near a jacuzzi and it's all...

Visitors who go there much more often than me all say that it was much better before than now...

On sunday was a gay club, almost headache when you leave, it was like a bees hive including on evening. But i went already on a tuesday and thursday and it was not far from sunday's situation.

This club you can put 100€ entry without consequences...

Well, the menu has food better diversity and remains good and fresh. But it's not enough..

Teiresas
21 maart 2017, 17:58
My opinion is that this club work on a reputation which is more than overestimated... i will never understand its success.

The service? Certainly not better than somewhere else, even worse. Between weak and average, rarely better. Some low cost ones has much higher level of service.
The looks of the girls? I noticed maybe 3 upper average, not more. And decreasing quality for much time... Some clubs have better "offers".
The atmosphere? Globally impersonal, not friendly and cold; arrogant divas with whom interaction is uneasy... Overcrowded place where you can't even sit down surrounded by dozens of bears in a smoking place. I don't see what kind of pleasure we can have to be in such place.. (especially alone)

Visitors who go there much more often than me all say that it was much better before than now...

On sunday was a gay club, almost headache when you leave, it was like a bees hive including on evening. But i went already on a tuesday and thursday and it was not far from sunday's situation.

Well, the menu has food better diversity and remains good and fresh. But it's not enough..

The vast majority of the visitors is regular customer. Also on sundays. So, stating 'this club works on a reputation which is more than overestimated' is too easy. Apparently those regular customers have a different opinion.

To everyone his own taste and preferences (and therefore I am not going to argue about service, looks, atmosphere, etcetera), but what I do not understand - and where I strongly disagree with you - is that tuesdays and thursdays are comparable to overcrowded sundays. My experience is very, very different.

gwanfich
21 maart 2017, 18:10
No, don't say what i didn't mean. i didn't say comparable, a lot of people for sure those days but not like on that sunday.

cameltoe slide
21 maart 2017, 23:46
When the dissatisfied polar bears stay home on sunday's
satisfied regular customers have more space and more
choice among the ladies.

What is missing is a tent for smokers then there is no
thick air in the interior and no headaches for non-smokers.
Free the world from the smokers. Fucking is healthier.

Perhaps a few ladies who can not survive without cigarettes
catch a cold. That could be a big problem if then only polar
bears are among themselves :gruebel:

The counter women (Thekefrau) do a great job and are friendly
and helpful. Two or three are also very nice to look at :love:

In times of doubt, smiling is always helpful not only with the
counter women but also with the timid ladies on their seats.

Don´t whisper obout 100 euros entrance. The wrong people
could hear that :eek:

gignnl
22 maart 2017, 02:19
Tereisas beeld van service word bepaald door het niveau van "zjjn engeltje' en occasional kamersessies met bv Anastacia,in de praktijk is het bij veel andere dames minder.Pluspakket dames en dames van de quick service zijn goed vertegenwoordigd.
De zondag is de laatste maanden meestal een drama,de keren dat ik ben geweest waren zodanig dat ik er op deze dag niet meer kom.
Op andere dagen als bv dinsdag is het beeld anders en is het in GT goed toeven.

goolfy69
22 maart 2017, 06:30
En hoe is het de laatste weken op een zaterdag vanaf opening tot 17u? Thks

lollypopman
22 maart 2017, 09:34
Redelijk druk,spitsuur is rond diner daarna is het idd een zee van witre ijsberen.

Teiresas
22 maart 2017, 15:38
Tereisas beeld van service word bepaald door het niveau van "zjjn engeltje' en occasional kamersessies met bv Anastacia,in de praktijk is het bij veel andere dames minder.Pluspakket dames en dames van de quick service zijn goed vertegenwoordigd.

Niet alleen door het niveau van deze twee dames hoor...
Ik kan je zo nog wel 5 tot 10 dames opnoemen waarmee ik me met enige regelmaat teruggetrokken heb. Maar feit is inderdaad wel, dat je wel de juiste dames er uit moet pikken. Dat klopt.

de duisburg spesjalist
22 maart 2017, 18:32
Niet alleen door het niveau van deze twee dames hoor...
Ik kan je zo nog wel 5 tot 10 dames opnoemen waarmee ik me met enige regelmaat teruggetrokken heb. Maar feit is inderdaad wel, dat je wel de juiste dames er uit moet pikken. Dat klopt.

de juiste dame er uit pikken dat is gewoon een kwestie van ervaring :rolleyes:

mejicano
22 maart 2017, 21:04

"...better offers..." please let me know where there are similar or better looking girls, i will go then !!!
last weeks in GT i met some pluspakketers, een paar arrogant ladies, tons of smoke making the air unbreatheable.....

rob45
22 maart 2017, 23:07
"...better offers..." please let me know where there are similar or better looking girls, i will go then !!!
last weeks in GT i met some pluspakketers, een paar arrogant ladies, tons of smoke making the air unbreatheable.....

Then i fal to the ground,i have no air.
But the girls bring me up to reality with mouth to mouth action. 😎

Meme Moo
22 maart 2017, 23:08
Nou, d'r was weer niks aan vandaag ;)...allemaal thuisblijven dus!

Meme Moo
22 maart 2017, 23:10
Then i fal to the ground,i have no air.
But the girls bring me up to reality with mouth to mouth action. ��

I prefer it when the ladies blow the air through another body part...always works with me...:freu:

You know the the slogan: '3 blowjobs a day, keeps the doctor away!'
Or was it an apple, I always forget...

Willem2
23 maart 2017, 11:30
I prefer it when the ladies blow the air through another body part...always works with me...:freu:

You know the the slogan: '3 blowjobs a day, keeps the doctor away!'
Or was it an apple, I always forget...

https://img-hw.xvideos.com/videos/thumbs169ll/00/9c/3d/009c3d6be3ffc99c20f168739b784620/009c3d6be3ffc99c20f168739b784620.22.jpg

:rolleyes:

vagabond
25 maart 2017, 22:16
Heeft iemand gezien barby of kitty til vandaag?

pistoleeke
26 maart 2017, 12:01
Kan iemand effe checken of Rima aanwezig is vandaag?
Thanks!

vagabond
26 maart 2017, 20:54
Kan iemand mij vertellen of Barbie werkt voor nu?

Thanks!

istebe
26 maart 2017, 23:03
GT von 14 Uhr bis 22 Uhr
Line up mittelmäßig, wenn ich mit meinem letzten Besuchen vergleiche und es gab zu viele Bären .. Ratio 1 für 6 mindestens, also natürlich kam dazu:
... zu lange Wartezeit, um den Schlüssel zu bekommen. :hammer:
... die Mädels, die ein Bisschen genervt waren. :angryfire:
... der Krieg, um die Betten der Sauna zu benutzen. :wand:
Meine liebe Cora noch abwesend ... viele bekannte Stars auch (Joanna, Barbie, Kitty ...). Ich brauchte auch eine Massage meiner Schulter ... und gleich ... Sasha war auch abwesend ... natürlich gab es einen anderen Masseur, aber er sah schrecklich aus. :biggrin:

Gulcan, 30min, mittelmäßig :frown:
Noch Einmal Gulcan, wie während meinem letzten Besuch: sie hat mich natürlich vergessen ... nettes Gespräch und dann Richtung zum Sauna-Bett.
Das war leider nicht so toll als letztes Mal: alles klar, gab es geiles DFK oder Blasen und gutes Ficken, aber das war mehr ein Suck & Fuck als GFE. Ich denke, dass seine Stimmung sehr orientiert zum Thema Produktivität war, wie gestresst, weil fehlt den ganzen Tag Zimmer. Sie wollte definitiv die Session schneller beenden. Wiederholungsfaktor jetzt leider fast nul.

Dann ... zu viele Bären und zu wenige Mädchen ... also habe ich Sauna und Sonneliege gemacht.
Gegen 18 Uhr kam ein wunderschönes Mädchen aus Rumanien: Rafaela, 22 Jahre Alt, sehr sehr hübtsch, klasse, vollbusig (wahrscheinlich natur).
Ich habe auf sie gewartet und habe sie auf dem Sofa eingeladen: nettes Gespräch auch und dann Richtung zum Sauna-Bett ... und dann die Katastrophe: ich zeige ihr mein Kondom (ohne Latex), um es später zu benutzen. Sie sagte mir nien auf keine Fall, ich benutze nur meine.
OK also dann kein Deal möglich. Scheiße !!! :wand: :hammer:

cameltoe slide
27 maart 2017, 01:38
Kan iemand mij vertellen of Barbie werkt voor nu?

Thanks!

Heeft iemand gezien barby of kitty til vandaag?

On Sunday was only Kitty inside the GT, Barbie was not there.

Ace2
29 maart 2017, 19:31
Vandaag om 14.00u aangekomen in GT. De parkeerplaats oogde vol, maar gelukkig was er nog een plaatsje vrij gehouden voor VIP’s.

Eenmaal binnen viel de drukte tegen: relatief weinig beren en relatief weinig dames. Wie er wel waren waren:

Corrina, Happy (met nieuwe voorgevel) Irina, Janet, Kitty, Lavina, Lola, Lolita, Lucy (idd wat afgevallen waardoor haar bevallige lijfje er nog beter uit zag) Maria Mira Misscha Monique, Samantha, Rafaella, Rima, Simona, Sina, Svetlana, Suzzy, Vanessa. Het lijkt alsof ik niet veel namen ken (dat is ook zo), maar er waren ook niet veel namen te kennen. Ik denk dat er nog een even grote groep was waarvan ik de naam zo niet weet. Toen ik vertrok, rond 18.00u, was het wel drukker geworden.

Vorige week kon ik niet kiezen vanwege het aantal Ace2-toppertjes. Nu waren ze allemaal niet aanwezig. Uiteindelijk liep ik tegen Afrikaanse Janet aan. Ze zoende mij vol op de mond. Ik protesteerde luidkeels: “You only kiss me, becauce you not want to presale and on the room I have to pay extra for our time we talk here” En ik zette mijn handen in mijn zij. Als je mij had kunnen zien dan zag je de rollende spierballen, of althans zo zag ik dat voor mij. Uiteindelijk ben ik toch maar met Janet naar de kamer gegaan waar ik anderhalf uur ben afgezet met allerlei extra’s die tot geen bijbetaling leiden. Mopperend strompelde ik van de kamer: “Ik wil er ook bij horen, ik wil ook worden afgezet. Niemand neemt mij series” “Dat klopt” zei DeSouza, die blij was toen hij de mondharmonica in de verte hoorde.

Vandaag was het niet veel, maar vorige week donderdag was het weer goed. Ik vermoed dat veel meisjes voor het weekend zijn opgetrommeld en de doordeweekse dagen daardoor skippen.

gignnl
30 maart 2017, 00:24
maar vorige week donderdag was het weer goed
Ik heb je niet gezien donderdag Ace....

Ace2
30 maart 2017, 05:39
maar vorige week donderdag was het weer goed
Ik heb je niet gezien donderdag Ace....

Sorry dinsdag

Neukerd
1 april 2017, 10:20
Ik was er gisteren op vrijdagavond. Wat is het toch een balletent geworden. De beste meiden zijn onderhand ook allemaal verdwenen

Sjeufke
1 april 2017, 10:34
Ik was er gisteren op vrijdagavond. Wat is het toch een balletent geworden. De beste meiden zijn onderhand ook allemaal verdwenen

Wellicht kan je (eens) een verslag schrijven over je bezoek aan GT?! Dan weten andere leden wat er in jouw ogen aan schort.

kempie
1 april 2017, 10:34
Inmiddels in GT aangekomen. Meiden hebben iets te veel aan in die stewardessen outfits. Konden nog prima parkeren. En kluisje voor onszelf.

kempie
1 april 2017, 12:54
In tussen 2 keer naar de kamer geweest met 2 nieuwe dames sem & Franceska. Twee keer een half uur maar een uur waardig maar ik wou niet alles gelijk opmaken er loopt hier heel veel moois rond. Ben ik nu officieel lid van de de miles hij club? (Vast niet) ondanks m'n vliegangst?

kempie
1 april 2017, 12:58
Tijdens me laatste kamer wel een bus beren binnengekomen het was al een zee van beren in de bar.

Nedlovefkk
1 april 2017, 12:59
Hoe is het met de drukte? Op dit moment..

Nvm: zie nu kempie's post

pret
1 april 2017, 13:03
Goedemoddag, hier spreekt uw gezagvoerder pret van vlucht Lusthansa. Mijn co piloten zijn Partycrasher, Kempie en Das. Buiten is het 18 graden. Onze vlucht zal 12 uur in beslag nemen. Inmiddels is afgezien van partycrasher uw bemanning lid van Mile High Club. Gedurende vlucht staan onder meer de volgende stewardessen tot uw dienst: Lisa, Emma, Dorina, Mariana, Sam, Francisca, Evrlina, Kitty, Bianca, Sasha, Juliette, Wmily, Filippa, Eva, Victoria (poolse), Lulu, Linda, Laura Andrea, Nikka, Andra, Alissa, Miriam, Madelene, Alexandra, Natalia, Erina, Happy, Candy, Sandra, Kim. We wensen u een fijne vlucht en mogelijk zullen wij u later op de dag nadere berichten geven indien van toepassing . En nu gaat de bemanning aan de drank.

Patjax
1 april 2017, 13:13
Veel plezier. Wel oppassen dat er geen van die witte één persoons vliegtuigjes per ongeluk van achter bij jullie invliegen. :tongue:

salitos
1 april 2017, 13:47
Goedemoddag, hier spreekt uw gezagvoerder pret van vlucht Lusthansa. .......................
................ En nu gaat de bemanning aan de drank.

Zou wel de toiletten controleren. Op deze lange vluchten zijn er velen die lid willen worden van de 10.000 miles club

pret
1 april 2017, 21:55
Aangenaam kennis gemaakt met MikeGT en Mvert. Het feestje is goed georganiseerd met allerlei vlaggen, dames in stewardes outfits en heerlijke BBQ. De volgende dames zijn ook aanwezig: Corina, Jeanette, Lucy, Sandy, Mia, Sue, Rose, Bibi, Dana, Katy, Lola, Melody, Dunja, Natalya (zowel RUssische als Moldavische).

cameltoe slide
2 april 2017, 22:45
Daria was very busy during the party. Unfortunately she did not dance so often in the bar. Her
dance performance with Maja was very hot on the table next to the bar. Two very beautiful bodies,
very sexy movements, a blond angel only in the bra and a dark-haired angel in the latex divider.
Sweets for my eyes.

geert5
3 april 2017, 21:14
Ze mogen wel eens vantevoren aangeven wanneer die tering DJ komt!!
Wat een takke herrie.
Ik kom smaandags voor de rust!!

billclinton
3 april 2017, 22:40
Mag ik u iets vragen ? Is de Sam een meisje van deutsche afkomst ? Om preciezer te zijn een kolsch meisje met lang bruin haar dat we twee jaar geleden gewoonlijk in Golden Time plachten te zien.

kempie
3 april 2017, 22:44
Mag ik u iets vragen ? Is de Sam een meisje van deutsche afkomst ? Om preciezer te zijn een kolsch meisje met lang bruin haar dat we twee jaar geleden gewoonlijk in Golden Time plachten te zien.

Nee Sem of Sam is een Roemeense en ze werkt er nu 6 maanden.

cassenoisette
4 april 2017, 09:03
Nee Sem of Sam is een Roemeense en ze werkt er nu 6 maanden.

It must be Samy i guess.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46177-Sammy-(Roemeense)

quickstep
8 april 2017, 18:17
Hoe is de stemming en de dames? Overweeg morgen(ochtend) te komen ook vanwege het verwachte mooie weer

gignnl
8 april 2017, 18:33
De zondag is de laatste tijd een drama,met het mooie weer van morgen zal dat nog wel eens erger kunnen zijn.....

quickstep
8 april 2017, 18:41
... het weekend erop is het pazen, ook zon topperiode

quickstep
10 april 2017, 20:53
Had beter naar gignnl moeten luisteren... :mad:
Heerlijk weer met dito aantal mannen, leek wel een kroeg. Toch lekker genoten van het mooie weer en de tuin.

'S avonds bij het weggaan zei de receptie dat er wel 90(!) vrouwen waren geweest, een eenvoudige rekensom deed mij twijfelen, met 26 kamers en wat tuinplekken zounje meer als voldoende vrouwen moeten te zien zijn. In de praktijk slechts twee handen vol, max.

Waarbij ik opmerk dat als je niet van bimbo's en plakplaatjes houd de spoeling wel erg dun wordt. Volgens mij is GT beter bij -10C icm met stortbuien...

gignnl
12 april 2017, 17:46
Yep door moeten rijden naar LR,niet te druk en veel mooie dames die wel beschikbaar waren:hammer:

nick007
12 april 2017, 18:24
Beste dagen zijn toch dinsdag woensdag of donderdag hoor, op maandag ben ik er nog niet geweest

sukehashi
15 april 2017, 12:37
Zal het aanbod aan dames goed zijn morgen paasmaandag?

kempie
15 april 2017, 12:43
Ik zal later nog een update doen maar sprak al een dame dat er veel dames naar huis waren dat was te verwachten. Ik vind de line-up voor dit tijdstip kwantitatief heel redelijk maar kwalitatief matig. Niet druk met beren en dat schijnt het dan gisteren ook niet te zijn geweest.

Latiga
16 april 2017, 21:53
Nog steeds live vanuit GT: Line up beter dan verwacht ook al zijn de meiden, zoals verwacht, zwaar in de minderheid. Desalniettemin, lopen er weer toch enkele (nieuwe) stunners rond en tel ik ongeveer een 40-50 tal meiden. Voor het ogenblik toch een 20 tal meiden beschikbaar in de bar:) ondanks de vele pannekoek sessies die plaatsvinden.

Geheugen laat me wat in de steek maar al gezien: Daria, Candy, Bella, Karmen, Katalina, Barby (jaja), Chocolate,...

Patjax
17 april 2017, 00:39
ondanks de vele pannekoek sessies die plaatsvinden

Guilty as charged :tongue:

Zojuist terug uit GT. Wederom ontzettend veel lol met Aloewe gehad, zoals hij al zei liepen er een aantal zeer mooie stunners rond. Door de afwezigheid van favorietjes als Simona en Kim werd ik "gedwongen" om iets nieuws te proberen. Het geluk is met de domme, want heb nu een absoluut nieuwe nummer 1 in GT. Een brutaal Roemeens onderdeurtje, een behoorlijk gekke doos en levend canvas Kandy. Tweede sessie met haar was mijn beste ooit in GT. Behalve een twintigtal meiden die er altijd rondlopen en ik alleen van gezicht ken als aanvulling op Aloewe's lijstje: Sacha, Happy, Nelia en Gülcan (ex-YY). Het grootste deel van de Roemeense en Bulgaarse clan ontbrak. De meeste Duitse dames wel aanwezig alsmede enkele Latina's. Het Aziatische gedeelte niks nada noppes.

lekkersfan
17 april 2017, 22:23
Candy rules !:):):)

Zultbroek81
18 april 2017, 17:05
Hoi!

Weet iemand of leah/lea aanwezig is in gt deze week?

Roemeense dame ,heeft wel wat weg van criss vind ik.

Groet,

Spank!

funandfun
18 april 2017, 22:20
Zaterdag was ze er niet. Aan de receptie zeiden ze dat ze zich niet had aangemeld voor die dag.
Maar ik denk dat ze die dag gewoon afwezig was, maar waarschijnlijk wel terug deze week...

paul-kuhn
19 april 2017, 00:19
leah war montag im gt

lollypopman
1 mei 2017, 19:53
Lekker rustig maandag.
Line is prima:simona,kim,leah,gloria,pamela,dorina,semmy,a ndra en casandra en 2 donkere dames van wie ik de namen niet weet

jeep
1 mei 2017, 22:40
Is Sasha aanwezig?

lollypopman
1 mei 2017, 23:57
Ik ken sasha niet helaas

cameltoe slide
2 mei 2017, 23:05
Lekker rustig maandag.
Line is prima: ... en 2 donkere dames van wie ik de namen niet weet

Kelly, Kisha and Chocolate

Mr Pussy
3 mei 2017, 10:42
Is Chocolate dezelfde die anderhalf jaar geleden ook wel eens in LR vertoefde? Zij noemde zich toen ook Remy (alleen op de wereld, vandaar).

jeep
3 mei 2017, 21:44
Bedoelde Sascha (Litouwse).

Meme Moo
3 mei 2017, 23:59
Bedoelde Sascha (Litouwse).

Dinsdag was zij er.

spiderman
7 mei 2017, 17:05
Ben al tijdje niet geweest in gt. Hoor wat wisselende verhalen hier. Is het de moeite om vanavond nog te gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Big30
7 mei 2017, 17:20
Ben al tijdje niet geweest in gt. Hoor wat wisselende verhalen hier. Is het de moeite om vanavond nog te gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Na tientallen vragen of een club de moeite waard is waarop steeds antwoord komt maar nooit relevante info van jouw kant en info of je nu gegaan bent het verzoek niet steeds weer dezelfde vragen te stellen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/search.php?searchid=5851557

gignnl
8 mei 2017, 19:27
Na regen komt....jazeker Gouden Tijden.Na ruim 3 jaar afwezigheid besloot J42 weer eens af te reizen naar de plek waar het Forum lang geleden zijn hoogtijdagen beleefde.
Het weer beloofde weinig goeds maar naarmate de dag werd het een stuk beter.
De ketsmobiel werd keurig geparkeerd op de plek waar vaak een Mini staat.
Op maandag is het hier goed toeven,niet te druk en een goed damesaanbod.
Eerst wat gebruncht en bijgekletst met een bakkie,diverse jaagsters melden zich bij ons maar we keken de kat uit de boom.Mijn kat werd Jessy,een Pools Duitse welke een prima service bleek te bieden.Leuke meid en een prima kamertje.
J42 bleek intussen ook al aan de vrouw te zijn geraakt want Hongaarse Isabella ex SS had zich al gemeld.
Maar eerst samen gaan genieten van de lekkere asperges met ham,zeer smakelijk gedineerd.
Hierna ging J42 met zijn eega voor een uur op pad en vertrok ik met wederom een Poolse naar de kamer voor een fijne sessie.
Nou lekker buiten op het terras,prima weer en een lekkere Warsteiner erbij,wat kan een man zich nog meer wensen:wink2:

dirty Hairy
17 mei 2017, 14:18
Bijna niemand in de bar vandaag, men zit óf in de tuin óf op de kamer. Afgetrapt met een pornosessie met Pamela, (nu met kort haar wat haar mooi staat) vol dirrrty talk. Heerlijk! En met het beeld van Pamela die mijn zaad uit haar mond laat lopen en over haar getunede borsten verspreid kan ik voorlopig vooruit.

cassenoisette
21 mei 2017, 12:38
Anyone to describe(or list) today's line-up?

Stief
24 mei 2017, 13:49
Ik merk geen line up problemen vandaag: Joanna (NL), Gabriella (br), Milina (du), Marianna (ro), Melody (pl), Andrea (ro), Rosa (pl), Sasha (lt), Pamela (ro), kandy (ro), Lola (du-it), Natasja (ro), Shaira (du-tu), Svetlana (ru), Lakeisha (du-tr), Giorgianna (ml), Klara (bl), Tina (du), en voorts een heleboel nieuwe gezichtjes en bollen waar de zwaartekracht geen vat op heeft :smile2:

pret
25 mei 2017, 11:00
Het enige wat je tot nu merkt aan de party is het uitgebreide ontbijt en goude strikjes bij de dames. Nog niet veel dames, schat zo een 15 of zo. Beren daarentegen zijn in overvloed, ze delen nu al de vuilniszakken uit.

kempie
25 mei 2017, 12:28
Het enige wat je tot nu merkt aan de party is het uitgebreide ontbijt en goude strikjes bij de dames. Nog niet veel dames, schat zo een 15 of zo. Beren daarentegen zijn in overvloed, ze delen nu al de vuilniszakken uit.

Vuilniszakken? Moet de kleding worden weggegooid! [emoji6]

db2
26 mei 2017, 00:40
Party was super!
Erg veel beren en dames, maar door het goede weer was alles goed verspreid!
Er zouden 110 dames geweest zijn, en dat zou best eens kunnen kloppen.
Ik miste er en paar van mijn vaste waardes, maar er waren ook een paar vaste waardes die al een tijdje uit het oog waren.
Het was zeer gezellig, vooral buiten waar een dj de muziek verzorgde, er werd flink gedanst door de dvp's en een paar ijsberen.
Het enige nadeel van de party was op een gegeven moment lange wachttijden voor de kamer.
De dames was gevraagd om in witte lingerie te komen, en er waren goudkleurige vlinderdassen onder de dames verspreid.
Eten was voortreffelijk, alleen ik denk niet dat ze op zoveel gasten hadden gerekend.

lollypopman
26 mei 2017, 14:08
Is de blonde roemeense kim aanwezig?

Nedlovefkk
26 mei 2017, 18:22
Vlgs mij zit die tegenwoordig in de Happy. Maar zeker weten doe ik het niet.

popey01
26 mei 2017, 18:57
Nu in swiss

PaulB
26 mei 2017, 19:51
Het enige nadeel van de party was op een gegeven moment lange wachttijden voor de kamer.

GT is op zich een prima club alleen zouden ze de tent eens flink moeten uitbreiden daar.
Zou toch nu eindelijk wel een keer financieel haalbaar moeten zijn met dit soort enorme bezoekersaantallen.
Wanneer je er ook komt, de tent zit altijd tot de nok toe vol!

db2
26 mei 2017, 20:02
GT is op zich een prima club alleen zouden ze de tent eens flink moeten uitbreiden daar.
Zou toch nu eindelijk wel een keer financieel haalbaar moeten zijn met dit soort enorme bezoekersaantallen.
Wanneer je er ook komt, de tent zit altijd tot de nok toe vol!

Dat willen ze wel maar het mag niet van gemeente / overheid

billclinton
26 mei 2017, 20:23
Wie is de line'-up vanavond ?

TAFKAJ
27 mei 2017, 10:51
I just took the last bike from Reuver. Sorry guys.
Sunny weather. Few girls now. Some pretty faces.
Let the sun shine in!!!!

hotmister1985
30 mei 2017, 21:14
heeft iemand lola, leona of flora onlangs nog gezien? ik ga morgenmiddag nog eens kijken.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Nedlovefkk
30 mei 2017, 21:17
Lola 19/5 gespot. Leona was er toen niet.

Havingfun
30 mei 2017, 21:33
Maandag een blonde mooie slanke dame gespot met bcup geen tatoos gezien en krul blind haar weet er iemand haar naam ?

lekkersfan
30 mei 2017, 23:45
deze https://sexdo.com/61468-arina heeft in ieder geval blonde krullen!

hotmister1985
31 mei 2017, 19:58
ik zag vanmiddag ook een blondine met krullen, geen tattoos, b-cup en volle billen. ik hoorde opeens dat ze nederlandse was toen ze met een beer aan het praten was. weet iemand hoe zij heet?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Knabbel
31 mei 2017, 20:30
ik zag vanmiddag ook een blondine met krullen, geen tattoos, b-cup en volle billen. ik hoorde opeens dat ze nederlandse was toen ze met een beer aan het praten was. weet iemand hoe zij heet?

Waarschijnlijk bedoel je Joanna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43069-Joanna-(Nederlandse))

trickyD
31 mei 2017, 22:17
Waarschijnlijk bedoel je Joanna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43069-Joanna-(Nederlandse))

+1 she was there all day today

DeKleineIjsbeer
3 juni 2017, 15:46
hoe is de line-up vandaag?

RAUL7
4 juni 2017, 08:17
Is de blonde roemeense kim aanwezig?

Vlgs mij zit die tegenwoordig in de Happy. Maar zeker weten doe ik het niet.

Nu in swiss

=> SIXSENS

warmweer2
4 juni 2017, 12:19
Is vandaag roemeense cathy aanwezig, voorheen yy

Havingfun
4 juni 2017, 12:30
Sixsens gisteren gespot

sti6
7 juni 2017, 11:47
is dit de ex vriendin van Mirrella waar jullie het over hebben

Sixsens gisteren gespot

STI6

Ace2
7 juni 2017, 20:10
1 juli nadert en ik wilde nog een paar keer genieten van het leven zoals dat nooit meer zal zijn. Bij Bruggen aangekomen leek het erop dat ik de enige was die daar zo over dacht. De parkeerplaats was om 13.00u opvallend leeg. Later zou ik horen dat het afgelopen vrijdag t/m. maandag gigantisch druk was geweest. “Everybody is resting” vervelde een meisje mij. Daar leek het inderdaad op. Er heerste een gezapige sfeer in GT, waar weinig mannen en vrouwen waren.

Wel waren er: Alia Amara Andrea Arina Asia Cora Criss Dorina Eileen Happy Joanna Jolinna Kandy Kelly Lakeisha Lilly Lola Lucy Lulu Mara Maya Mischelena Monique Nathalie Sabina Sila Shaira Sui Svetlana Tanya Trinnity Vicky

Om de tijd te doden dook ik maar gelijk met een mopperende Mara de kamer op. Prima sessie, waarbij je ook zonder bril kunt zien dat zij een schitterende vrouw is. Beetje veel profi, maar goed een ace-hand is snel gevuld.

Daarna wat gegeten, wat helaas beperkt in keuze was. In de bar wat zitten kletsen, maar echt mijn draai vinden deed ik niet. Uiteindelijk liet ik mij maar masseren door Thaise Sui. Een geweldige pijpbeurt viel mijn deel. Nee, daar heb ik geen spijt van gehad.

Toen ik rond 17.00u weer huiswaarts moest gaan zat de sfeer er wat beter in. Het oogde drukker, de muziek stond luider en er werd gelachen.

Vorige week vond ik de line up geweldig en kon ik niet kiezen uit al dat snoepgoed. Dat bleek ook afgelopen weekend zo te zijn, hoorde ik. Helaas was het voor mijn smaak nu wat minder.

warmweer2
7 juni 2017, 20:30
is dit de ex vriendin van Mirrella waar jullie het over hebben

STI6

Cathy is idd altijd in gezelschap van mirella in yy. Heb gehoord van mirella dat ze af en toe in gt is

lollypopman
7 juni 2017, 21:41
Het zijn nichtjes van elkaar

DeKleineIjsbeer
14 juni 2017, 16:14
Zijn er veel dvp's aanwegig vandaag?

DeKleineIjsbeer
15 juni 2017, 20:37
Het was gister goed te doen in GT. Opvallend veel dames aanwezig. En niet al te druk. Een aantal zijn terug van de vakantie en ook veel nieuwe gezichten.

paul-kuhn
16 juni 2017, 00:15
ja

Teiresas
16 juni 2017, 10:57
en morgen ook

Rmulder
16 juni 2017, 14:47
Kan iemand mij helpen om een afspraak te maken met Daira? Ik had haar nummer maar die werkt niet meer...

ilovethaigirls
17 juni 2017, 13:00
Kan iemand mij helpen om een afspraak te maken met Daira? Ik had haar nummer maar die werkt niet meer...

Volgens welingelichte bronnen was ze gisteren aanwezig. Dus bel naar GT en vraag of ze er is, spring vervolgens in je bollide en schrijf ons een mooi verslag :)

grizly
21 juni 2017, 16:08
Hallo, kan er iemand de line up geven van vandaag
Alvast bedankt!!

jeep
21 juni 2017, 18:50
Is Sacha (Litouwen, blonde korte opstaande haren) aanwezig?

Stief
21 juni 2017, 20:32
Is Sacha (Litouwen, blonde korte opstaande haren) aanwezig?

Heb ik vandaag niet gezien. Wel aanwezig in de hete toko vandaag waren oa: Leona, Lulu, Lola, Lakeisha, Aisha, Shaira, Daira, Rebecca, Pamela, Happy, Gabriella, Melody, Soohee, Andrea, Chocolate, Giorgianna, Natasha.

trekstaaf
1 juli 2017, 10:54
Gent's

Daar vandaag 01/07/2017 de nieuwe prostitutie wet is in gegaan, kan iemand mij vertellen of dit zijn weerslag heeft op de dames.
de vraag is eigenlijk "zijn er duidelijk minder dames aanwezig". ?
Ik vraag dit omdat middels de nieuwe wet er een registratie plicht is en ook waarbij ze zich nu regelmatig moeten melden en ik begreep dat vele dames hier geen trek in hadden.

dank voor het antwoord.

888
1 juli 2017, 11:06
ik zou dan even bellen

satanic surfer
1 juli 2017, 11:59
Midden deze week waren er 80 dames in GT, ik ga er stellig van uit dat dat aantal ook op 1/7 wordt benaderd of zelfs overschreden...Duidelijk minder dames is een soort van Blödsinn die door sommige Ahnungslozen of door clubliefde verblinde heren wordt verspreid...Bottom line is het eenvoudig: genoeg/veel bezoekers in een club maakt dat een niet onmisselijk aantal dames die club zullen wensen te frequenteren...
Dat sommige dames geen trek hebben in de registratieplicht zal allemaal wel zo zijn, verstandige dames die een gezondheidsverzekering wensen te hebben en voorts in orde zijn met de belastingplicht (onderschat of niet, dat valt in het midden te laten) zijn al geruime tijd geregistreerd, voor hen veranderd er an sich weinig...Dus vrees niet voor een Armageddon zoals sommigen dat al maandenlang blaten...Hetgene ietwat zal afnemen zijn het aantal "parttime" doorgaans Duitse studentjes die wat komen bijklussen hier of daar in het w-end, sommigen zullen dat sneu vinden doch een groteske invloed op de dagelijkse werking van geetablierte clubs zal dat niet hebben...

Ace2
1 juli 2017, 12:28
Gent's

Daar vandaag 01/07/2017 de nieuwe prostitutie wet is in gegaan, kan iemand mij vertellen of dit zijn weerslag heeft op de dames.
de vraag is eigenlijk "zijn er duidelijk minder dames aanwezig". ?
Ik vraag dit omdat middels de nieuwe wet er een registratie plicht is en ook waarbij ze zich nu regelmatig moeten melden en ik begreep dat vele dames hier geen trek in hadden.

dank voor het antwoord.

Door de naderende vakantieperiode zal het sowieso moeilijk zijn om in te schatten in hoeverre het damesaantal is verminderd door vakanties of door veranderende wetgeving.

Zelf sluit ik mij aan bij de analyse van SS. Het wordt daarbij vooral "spannend" of pzc niet meer plaats vindt, of gewoon plaats vind of als extra service wordt aangeboden. Voor dames is pmc veilger (en waarschijnlijk prettiger) en de clubs kunnen niet meer zeggen dat pzc standaard service is. Het is gewoon afwachten wat de nieuwe standaard wordt en welke meisjes verdwijnen of blijven. Ik verwacht dat er over een paar maanden een nieuwe soort business as usual zal zijn. Tot er een keer iets mis gaat........................

Immers wie had 5 jaar geleden verwacht dat hoerenlopers voor de rechter zouden komen te staan?, terwijl wij nu na de Valkenburg zaak weten dat dat kan gebeuren. Daar was toch sprake van een openbare advertentie van een meerderjarig meisje dat achteraf minderjarig en gedwongen bleek te zijn. Het argument "ik wist het niet" (zoals mijn grootvader op de grote vaart altijd zei) werkte toen niet heel goed en enkele hoerenlopers konden toch worden getraceerd. Wie denkt dat nooit iets te bewijzen is, moet daar maar eens over nadenken.

Big30
2 juli 2017, 14:10
NB algemene discussie mbt de nieuwe wetgeving verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak

nick007
13 juli 2017, 20:27
1 van de dagen ga ik GT nog eens bezoeken. Hoe zit het daar met bbq? Is dit elk weekend bij goed weer tijdens de zomer maanden?

DeKleineIjsbeer
13 juli 2017, 20:43
Nu het zomer is elke dag hetzelfde bbq menu. Dat is wel jammer. Want variatie vind ik beter.

Das
14 juli 2017, 14:39
Nu het zomer is elke dag hetzelfde bbq menu. Dat is wel jammer. Want variatie vind ik beter.
Dit is niet juist! Niet elke dag bbq.
Vandaag is het kipsate en varken vanavond.

lekkersfan
14 juli 2017, 21:53
Beetje druk daar Das ? leuke dames ? of is de vakantie uittocht al begonnen, en de vakantie intocht in de vorm van bijklussende studentes, hoop daar een beetje op!

DeKleineIjsbeer
15 juli 2017, 04:41
Dit is niet juist! Niet elke dag bbq.
Vandaag is het kipsate en varken vanavond.

Kipsate en varken van de bbq neem ik aan? Of gekookt?
Ik ben de laatste weken zowel doordeweeks als in het weekend geweest. Zo goed als altijd bbq menu. Zelfde gerechten ook nog.
Voorwaarde is wel dat het niet regent denk ik. Anders is het moeilijk bbq:cool:

Das
15 juli 2017, 09:15
bijklussende studentes, hoop daar een beetje op!

Echt een heleboel bijklussers... allemaal duitse schone.

Das
15 juli 2017, 09:20
Kipsate en varken van de bbq neem ik aan? Of gekookt?
Ik ben de laatste weken zowel doordeweeks als in het weekend geweest. Zo goed als altijd bbq menu. Zelfde gerechten ook nog.
Voorwaarde is wel dat het niet regent denk ik. Anders is het moeilijk bbq:cool:

Neen ijsbeertje, dan had ik niet vermeld dat wat jij zei niet juist was.
Ik kom 3 keer per week in GT en het was in juni bbq maand, erna is het 1 keer per week bbq.
Het menu is elke dag anders en herhaalt zich iedere week.
Op hun website vermelden ze het menu (al lopen ze soms wat achter) daar kan je zien dat het NIET elke dag bbq is!
http://www.goldentime.de/index.php/nl/menukaart
Wel is het elke avond om 22.30 pizza.

DeKleineIjsbeer
15 juli 2017, 15:47
Dan heb ik net de pech dat ik op de verkeerde dagen kom qua eten :p. Ik kom er de laatste tijd 2x per week. En ik sla soms het diner over omdat het zo vaak bbq was. Maar dat is niet zo'n groot probleem. Als het qua dames maar goed zit:cool:
Dat van het online menukaart wist ik niet. Zeker handig, thanks!

mentholbear
15 juli 2017, 17:19
Door vertraging bij FKK Babylon in Elsdorf kwam ik wat laat aan bij Golden Time. Gelukkig kon de theke nog snel aan de keuken vragen om op me te wachten. Lekker hapje gedaan.
Vervolgens gaan kameren met Vivianna met herhalingsgevaar 8. Blijkt een ex Lekker Ding te zijn. Vervolgens met Sandy gekamerd, waarbij echter nogal de klik miste. Sex was wel voldoende, en ze ziet er goed uit. Herhalingsgevaar 6.
Op het laatst nog Jenni gespot. Het was intussen tegen sluitingstijd, maar meid brengt je op gemak en totaal geen tijdsdruk gevoel bij haar gehad. Lekkere sessie met herhalingsgevaar 8.
Mooie club met top line up. Vind het alleen jammer dat eten buiten in een tent is. Vond het er wat fris. Ook luide muziek in de bar/lounge is niet mijn ding.

geert5
24 juli 2017, 18:49
Wat de bbq toch slecht bij GT. Jammer want meestal is het ete zeer goed!

awakey
24 juli 2017, 22:19
Wat de bbq toch slecht bij GT. Jammer want meestal is het ete zeer goed!
Nochtans is het eten er bij GT sinds vorig jaar heel erg op achteruit gegaan.

Johnny Stromple
25 juli 2017, 10:50

Achteruit gegaan? Het ken je smaak niet zijn dan wil dat niet zeggen dat het eten slecht is. Wanneer was dan dat keerpunt en wat is je reden dat het eten nu slecht is?

Das
25 juli 2017, 11:29

ik kan dit ondersteunen.
het gaat niet over wat je lekker vind... gewoon de kwaliteit is minder geworden.
Ik vermoed dat dit over het budget voor de kok gaat. minder kwaliteit van vlees ook bv.
En deze maand is het blijkbaar weer elke avond barbeque..

Teiresas
25 juli 2017, 13:07

Ik kan me ook wel enigszins hierin vinden. Het is zeker niet dat het nu slecht is (zeker niet in vergelijk met de meeste andere clubs), maar het is er inderdaad niet op vooruit gegaan. "Heel erg op achteruit gegaan" vind ik dan weer behoorlijk overdreven.
De reden weet ik niet. Zelfde keukencrew, dus daar zal het niet aan liggen.

Maar goed, als je er niet 3x in de week aanschuift is het ook weer niet het eind van de wereld. De menukaart is niet het primaire doel van mijn bezoekjes tenslotte...

Overigens vind ik het juist wel prettig als er geBBQed wordt. Ik vind dat bijna altijd prima te verteren. Zo zien we maar weer: smaken verschillen!

Das
25 juli 2017, 16:46
En dan zie ik juist dat het vandaag "geen" barbecue is ....

Teiresas
27 juli 2017, 16:52
Er ligt een piratenschip van een meter of 10 voor anker midden in de tuin van GT...
Morgen zullen veel dames geen moeite hebben de rol van zeerover aan te nemen... ;-)

Teiresas
27 juli 2017, 18:53
Ze hebben ook een speciale kooi gebouwd voor meisjes die PZC doen...

pret
27 juli 2017, 19:29
Ze hebben ook een speciale kooi gebouwd voor meisjes die PZC doen...

Die worden geworpen naar de haaien. :biggrin: