Volledige versie bekijken : Maxi (Roemeense)
Badslippers
25 juni 2011, 14:29
Naam : Maxi
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels/Duits
Leeftijd : Ongeveer 24
Haarkleur/-lengte : donkerblond/schouderlang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : slank/A-B
Tatoeages/Piercings :weet niet zeker, dacht -/-
Service: ?
Voordelen: ?
Nadelen: ?
Tijdsduur : ?
Prijs : ?
Extra’s bij het bezoek: ?
Vreemd dat ik over deze dame geen beschrijving kon vinden. Ik stond bij het Roemeense klasje te kletsen en zij zat daar ook bij. Is eigenlijk een vaste waarde in "GT". Heeft een wat neutrale, koele soms zelfs stoicijnse gezichtsuitdrukking. Ik bedoel daar mee weinig expressie in de zin van lachen, boos kijken, opgewonden, vrolijk etc. Is vaak aanwezig, knap gezicht, mooi lichaam. Ze is bekend met het gegeven dat Maxi(ma) onze Nederlandse prinses is en grapte daarover dat als ik haar zou neuken, ik thuis zou kunnen zeggen dat ik Maxi(ma) geneukt had.
bosbeer
25 juni 2011, 16:28
Maxi is een hele leuke en lieve meid. Was altijd wat afstandelijk, maar dat is veranderd. Vroeger kuste ze niet en beffen mocht ook niet, maar dat doet ze inmiddels wel. Ze is wel kieskeurig, gaat niet met beren mee die haar niet bevallen.Ze spreekt me altijd direkt aan omdat ze wil weten of er al over haar is geschreven op het IJF. Ik moet dan inderdaad ontkennend antwoorden. Verder heb ik een heel leuk contact met haar, blijkbaar vindt ze me wel grappig.Heb haar geadviseerd meer met de beren te gaan communiceren om wat meer kamergangen te krijgen, want gouden zaken doet ze niet. Maar dat ligt niet in haar aard, zegt ze. Ze heeft liever dat de beren naar haar toekomen. Ze vraagt me wel steeds mee naar de kamer, maar op 1 of andere manier is het daarvoor mijn type niet.
bosbeer
25 juni 2011, 16:31
Overigens is een bevriende beer de afgelopen 3 weken 2 keer met haar naar de kamer geweest, en die was erg enthousiast.
Badslippers
25 juni 2011, 16:40
Maxi is een hele leuke en lieve meid. Was altijd wat afstandelijk, maar dat is veranderd. Vroeger kuste ze niet en beffen mocht ook niet, maar dat doet ze inmiddels wel. Ze is wel kieskeurig, gaat niet met beren mee die haar niet bevallen.Ze spreekt me altijd direkt aan omdat ze wil weten of er al over haar is geschreven op het IJF. Ik moet dan inderdaad ontkennend antwoorden. Verder heb ik een heel leuk contact met haar, blijkbaar vindt ze me wel grappig.Heb haar geadviseerd meer met de beren te gaan communiceren om wat meer kamergangen te krijgen, want gouden zaken doet ze niet. Maar dat ligt niet in haar aard, zegt ze. Ze heeft liever dat de beren naar haar toekomen. Ze vraagt me wel steeds mee naar de kamer, maar op 1 of andere manier is het daarvoor mijn type niet.
Leuk dat je haar kent. Gisteren (vrijdag 24-6) heb ik naast het kameren heel wat met de diverse dames gekletst. Kwam er achter dat er over best veel vrouwen helemaal niks geschreven staat terwijl ze er goed uitzien. Dat zegt nog niks over service. Deze Maxi is optisch toch een zeer aangename verschijning. Wie weet krijgt ze nu wat meer aanloop en ijsberen over de vloer. En . . . je kunt haar binnenkort melden dat ze de "Headlines" van de ijsberenpagina's heeft gehaald!
bosbeer
25 juni 2011, 18:45
Ga ik zeker doen komende week, Badslippers. Maxi is inderdaad mooi en sympathiek, maar helaas vind ik haar niet sexy. Ik wordt er niet geil van. Ze is meer mijn leuke buurmeisje. Elke keer als ze vraagt: We go to the room?, antwoord ik: No, I love you and with gilrs I love I don't go to the room. En in het Roemeense klasje zitten meer meisjes waarmee het gezellig kan zijn.Ook met bv. Denise, Anita, Janine, Ella, en Annabel kun je lachen als je ze een beetje in de zeik neemt. Er is trouwens sinds een week of 2 een nieuwe bijgekomen. Blond , meestal opgebonden haar, en ze heeft vaak een hele tierelantijn van kousen , jarretels etc. aan en een nogal bleek gelaat, wat alle Roemeentjes hebben ffbehalve Maxi en Denise. Ze zit bijna altijd op de 1e kruk langs het raam als je vanaf de kleedkamer komt.Woensdag heb ik er een tijd mee gesproken. Ze heeft een
heel knap koppie en is ontzettend lief. Alleen heeft ze hetzelfde probleem als Maxi, ze blijft als een standbeeld op haar kruk zitten met die lekkere reet van d'r. Ze ging kameren met een maat van me, die er erg tevreden over was. Ik heb niet meer op haar gewacht omdat er zeker een half uur wachttijd was woensdagavond, anders had ik haar meegenomen. Maar binnenkort komt ze zeker aan de beurt, want het is een schatje. Maar bij Roemeentjes weet je het nooit, wie weet vind ik het over 2 maanden wel een bitch.....
Ga ik zeker doen komende week, Badslippers. Maxi is inderdaad mooi en sympathiek, maar helaas vind ik haar niet sexy. Ik wordt er niet geil van. Ze is meer mijn leuke buurmeisje. Elke keer als ze vraagt: We go to the room?, antwoord ik: No, I love you and with gilrs I love I don't go to the room. En in het Roemeense klasje zitten meer meisjes waarmee het gezellig kan zijn.Ook met bv. Denise, Anita, Janine, Ella, en Annabel kun je lachen als je ze een beetje in de zeik neemt. Er is trouwens sinds een week of 2 een nieuwe bijgekomen. Blond , meestal opgebonden haar, en ze heeft vaak een hele tierelantijn van kousen , jarretels etc. aan en een nogal bleek gelaat, wat alle Roemeentjes hebben ffbehalve Maxi en Denise. Ze zit bijna altijd op de 1e kruk langs het raam als je vanaf de kleedkamer komt.Woensdag heb ik er een tijd mee gesproken. Ze heeft een
heel knap koppie en is ontzettend lief. Alleen heeft ze hetzelfde probleem als Maxi, ze blijft als een standbeeld op haar kruk zitten met die lekkere reet van d'r. Ze ging kameren met een maat van me, die er erg tevreden over was. Ik heb niet meer op haar gewacht omdat er zeker een half uur wachttijd was woensdagavond, anders had ik haar meegenomen. Maar binnenkort komt ze zeker aan de beurt, want het is een schatje. Maar bij Roemeentjes weet je het nooit, wie weet vind ik het over 2 maanden wel een bitch.....
Dat is Mikela, die vroeger ook in GT werkte en toen meer bekend stond als Ramona (haar werknaam in PHG). Jack42 weet er alles van.
bosbeer
25 juni 2011, 20:05
Tja, zou maar zo kunnen dat zij het is, Ace. maar de laatste ervaring van Jack was 1,5 jaar geleden. Ik ben zo stom geweest haar naam niet te vragen, een doodzonde voor een forumschrijver. Ga ik deze week doen. als ze het is, ziet het er wel goed uit.
Tja, zou maar zo kunnen dat zij het is, Ace. maar de laatste ervaring van Jack was 1,5 jaar geleden. Ik ben zo stom geweest haar naam niet te vragen, een doodzonde voor een forumschrijver. Ga ik deze week doen. als ze het is, ziet het er wel goed uit.
De laatste ervaring van Jack42 was 2 weken geleden, alleen deelt hij dat niet met ons.
bosbeer
25 juni 2011, 21:30
Ok Jack, laat ons niet in de kou staan!
The Saint
25 juni 2011, 22:56
Wellicht is dit de Maxi die eind mei 2010 uit VV is overgekomen en in GT is neergestreken (toen had ze wel nog donker haar). Toevallig de dag voor ik ergens in juli naar GT ging, las ik op youppie dat die Maxi een catastrofe was op kamer. Ze kent wel de truken van de foor om je in te palmen in de bar (had ik het niet gelezen op youppie, dan was ik die dag omwille van haar schoonheid en vriendelijkheid er zeker mee op kamer geweest), maar eens op kamer blijkt de service totaal ondermaats en als ik de meest recente posts op youppie lees over haar (medio april) is er nog niks veranderd. Werkelijk niemand op youppie kan 1 ietwat positieve ervaring neerschrijven....
Ik hoop dat ze idd -zoals bosbeer hier vermeldt- haar service verbeterd heeft.... dan komt ze mss wel terug op mijn to-do-lijstje
bosbeer
25 juni 2011, 23:46
Dat zal haar niet zijn, Saint, want ze is zeker al 2 à 3 jaar in GT, en ze is er bijna altijd.ik weet wel zeker dat ze niet in VV geweest, maar ik zal het haar toch vragen woensdag.
Jack42
26 juni 2011, 02:43
De laatste ervaring van Jack42 was 2 weken geleden, alleen deelt hij dat niet met ons.
Ok Jack, laat ons niet in de kou staan!
Heren wel mijn berichtjes helemaal lezen en niet alleen de eerste regel!
Ace2 ligt de hele middag al te wippen.
Het weerzien met Ramona was heftig heb me wederom prima vermaakt met haar.
Het is lekker relaxed vandaag zeker niet te druk.
Maar op verzoek van jullie zal ik morgen een nieuwe recensie over Mikaela/Ramona schrijven.
Dat zal haar niet zijn, Saint, want ze is zeker al 2 à 3 jaar in GT, en ze is er bijna altijd.ik weet wel zeker dat ze niet in VV geweest, maar ik zal het haar toch vragen woensdag.
De Maxi die ik afgelopen vrijdag heb gezien was voor mij nieuw en zelf vertelde ze net in GT te zijn neer gestreken.
bosbeer
26 juni 2011, 09:43
Dan hebben we nu 2 Maxi's in GT.
ketserr
26 juni 2011, 11:48
Toevallig weet ik dat Jacky Pakutra vaak en lang met Maxi is geweest dus daar zou nog een verhaal kennen komen.
superwescoast
18 januari 2013, 22:21
She's back... :rolleyes:
Ace2
19 januari 2013, 06:55
Live from GT:
Er een Roemeentje binnen gekomen die zeker een jaar is weg geweest. Ik kan echter niet zo snel op haar naam komen.
She's back... :rolleyes:
Dat is de naam die in mijn vertroebele geheugen zocht: Maxi
CLUBSPORT
16 juni 2013, 22:02
MAXI leuke verschijning ,vriendelijke meid kleine tietjes mooi koppie , helaas is ze op de kamer matig , kussen doet ze ook terughoudend (geen tong ) het gaat allemaal een beetje standaard en sumier
Geen herhaling voor mij .