PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 24/8 Kristhina

roberto1989
26 juni 2011, 17:04
Plaats van tewekstelling: Verversrui 24/8
Naam: Katarina
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: Ongeveer 25
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: C - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Kleine Roberto was al heel de dag aan het zagen. Ik had hem nochtans verteld dat hij moest wachten tot begin juli om nog eens van extra aandacht te mogen genieten. Helaas of gelukkig besliste hij er anders over en reed ik vandaag naar het Schipperskwartier. De line - up was weeral uitstekend te noemen. Veel mooie dames en dat zien we graag.
Toen ik de SS in kwam wist ik al dat Any er was want "Love the way you lie" schalde weeral uit haar luidsprekers. Inderdaad ik hou ervan hoe ze altijd tegen mij liegt, zegt dat ik de beste ben, dat ik zo lekker kan beffen, dat ik een mooie jongen ben... enfin ik zal maar stoppen.
Vandaag viel mijn oog echter op twee Bulgaarse dames de Bulgaarse Anna VR 22/3 en de Bulgaarse Katarina VR 24/8. Bulgaarse Anna trachtte me uitdagend te verleiden door haar lekker zonnebankgebruinde lijfje in de meest verlijdelijke poses aan mij te tonen.
De Bulgaarse Katarina bekeek me neerbuigend, een lach kon er niet af maar oh wat was ze mooi.
Sorry Anna, je krijgt niet altijd wat je verdiend. Ik ging binnen bij Katarina.
Katarina stond daar in zwart setje, een piercing boven haar lekkere lippen (de bovenste) en dat zonnebankgebruinde lijf. Die dikke tieten die uitpuilden. Fernand van de kampioenen zou zeggen man, man, man.
Toen ze mijn 50 euro vast had, ontdooide ze. Ze kwam heel lief tegen mij staan en hielp me zelfs mijn hemd los te knopen.
De kleine Roberto richtte zich op en Katrina kon aan een overheerlijke pijpbeurt beginnen. Ze pijpt goed stevig zoals ik dat graag heb.
Het neuken was al van eenzelfde kwaliteit. In amazone wist ze van geen ophouden en ik zag die C - cup alle kanten uitvliegen. Zalig Katrina die maar op mij blijf rijden.
Ik riep stop maar het was te laat. Ze heeft me wel niet willen kloten want ze stopte onmiddellijk. Toen ze zag dat ik kwam, bereed ze me weer.
Het was weeral voorbij en Katrina die ziet me ooit terug.

roberto1989
6 maart 2012, 19:39
Zij noemt zich nu Kristina en doet de nacht op VR 24/8!