PDA

Volledige versie bekijken : Lavinia (Duitse)

Admin
27 juni 2011, 14:49
Naam : Lavinia

Nationaliteit / taal : Duitse / duits en engels

Leeftijd : 20jr

Haarkleur/lengte : lange bruine haren

Lengte : 1.67m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage / Piercing : ja/ja

Service : PZC, NMC, FT, beffen, trio, bi, massage

Extra :

ZorroMagnum
19 december 2011, 19:34
Vertelde me dat ze in GT is sinds maart en voordien een jaar in Villa Vertigo was. Zoent niet (je kunt echt niet bij haar mond in de buurt komen) en ook haar borstjes zijn té gevoelig voor veel manipulatie: een hand eromheen kan wel (heerlijk,heerlijk) maar vinger-of lippengewijs knijpen in de tepel is uitgesloten. Beffen mag wel maar veel reactie erop heeft ze niet, wat de inspiratie ondermijnt. Kortom: best aantrekkelijk meisje en lief en vriendelijk, maar op zeker ogenblik leek het me toch beter om niet al te hardnekkig naar een hoogtepunt te streven en mijn energie te sparen voor een volgende sessie.

Carlitos
20 december 2011, 13:05
Ze is me al een paar keer opgevallen een tijd geleden, maar geen reactie. Ook tijdens het avondeten tegenover haar gezeten, maar ze gunde mij en mijn vriend geen blik waardig en al helemaal geen woord gesproken. Een hele mooie meid, maar dan hebben we het ook helemaal gehad. jammer.

jacky pakutra
9 februari 2012, 00:57
Ik was eigenlijk wel zeer te spreken over deze Lavinia. Ergens in oktober zal het zijn geweest dat ik weer eens in GT was beland en een verwachte vaste dame niet kwam opdagen. Toen maar met deze wonderschone dame aan de praat geraakt en vond haar wel schattig en schuchter overkomen. Tijdens een sleutelwachttijd van een minuut of 20 nader op prettige wijze kennisgemaakt en hierna op de kamer beland. Hier leverde ze een uitstekende GFE af ; ook de blowjob en FT waren overigens prima uitgevoerd.

Toen ik enige tijd later wederom in dit ketsoord belandde , sprak een dame me aan en wenkte me om bij me te komen, waarbij ik geen enkel idee had wie het was (tja ik ben zo slecht in gezichten dat ik mijn buren niet eens herken als ik ze in de stad tegenkom). Toen ik haar in de ogen keek kreeg ik ineens een helder moment en besefte dat het deze Lavinia was die ik trof.

Spontaan en lachend dat ik haar niet meer herkende van vorige keer, maar helaas had ik al teveel kameruren achter de rug die dag. Toch nam ze nog even de tijd om nog even wat te kletsen, en het is geen straf om in de nabijheid van deze schoonheid te verkeren.

Voor mij bij gelegenheid zeker een meer dan prima keuze, al vertelde ze me (als ik het me goed herinner) dat ze maar twee dagen in de week in GT aanwezig is. Maar als ik haar weer eens tref zeker zeer “kamerwaardig”, zoals gezegd een hele leuke supermooie meid die ook nog eens een goede GFE afleverde dus geen reden tot klagen…top!

misschien had ze een slechte dag of smaakte het eten niet zo goed, of lijk je teveel op Ketserr en zijn ze bang voor een tweede ketsswans, want deze dame lijkt mij uitermate vriendelijk (aan mijn charmes zal het niet liggen want zo leuk ben ik niet)...ik geef geen niet goed geld terug garantie maar kan me niet voorstellen dat ze mij beter behandelt dan de gemiddelde beer.

een aanrader dus!

Carlitos
9 februari 2012, 02:24
Zo zie je maar weer dat attraction een rol speelt JP.....:biggrin: Maar deed ze ook TZ? Als dat zo is wil ik best eens een keer een poging wagen.

Maar ik heb altijd zoiets van, als een dame je nog geen blik waardig gunt, wat moet dat dan op de kamer zijn.

Het kan aan het eten liggen of een slechte dag, mijn swans is niet op Ketser niveau, hoewel Anita (rooie monster) daar anders over dacht. Maar volgens een andere beer die Ketser persoonlijk kent, kan geen blanke tegen Ketser op. Hoe het zit met de attraction factor van Ketser weet ik niet. Misschien wist ze wel dat jij de pannenkoekenkampioen bent van het YBF en dacht met die man wil ik ook weleens wat uurtjes doorbrengen. We zullen er nooit achter komen.

jacky pakutra
9 februari 2012, 11:00
Of een bepaalde dame wel of niet aan tongzoenen, FT, vingeren enz doet laat ik vaak in het midden.
Dit omdat de sommige dames bepaalde zaken wellicht met de ene beer wel wil doen (om welke reden dan ook) en met de andere niet.
Ik ken beren die dames aanspreken en een bepaald service level verwachten dat gebaseerd is op wat andere (schrijvende) beren hebben ontvangen, en dit wordt door dames veelal als zeer onprettig ervaren.
Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt dan moet je er niet mee kameren, er lopen genoeg andere hele mooie dames in GT rond waar je wellicht een beter contact/"attraction-idee" bij hebt, dus keuze genoeg! verder houd ik het hier bij recensies en wil niet teveel off topic gaan steeds in dit soort draadjes,

succes, JP

vrije jongen
9 februari 2012, 11:26
Of een bepaalde dame wel of niet aan tongzoenen, FT, vingeren enz doet laat ik vaak in het midden.
Dit omdat de sommige dames bepaalde zaken wellicht met de ene beer wel wil doen (om welke reden dan ook) en met de andere niet.
Ik ken beren die dames aanspreken en een bepaald service level verwachten dat gebaseerd is op wat andere (schrijvende) beren hebben ontvangen, en dit wordt door dames veelal als zeer onprettig ervaren.
Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt dan moet je er niet mee kameren, er lopen genoeg andere hele mooie dames in GT rond waar je wellicht een beter contact/"attraction-idee" bij hebt, dus keuze genoeg! verder houd ik het hier bij recensies en wil niet teveel off topic gaan steeds in dit soort draadjes,

succes, JP

Het is iedereen natuurlijk vrij om de informatie te geven die hij wilt, maar de mogelijke 'service' - al dan niet bij sympathie - lijkt me een van de kerntaken van dit forum (zeker in de grensclubs). We kunnen wel zeggen dan een dame een schatje is (doe ik ook constant) maar dat geldt voor de meeste meisjes. Misschien heb je gelijk over het verwachtingspatroon van sommige ijsberen, maar dat lijkt me het probleem van deze gasten. Ik heb ook wel een meisje dat wel met mij zoent, maar niet met anderen; net zo goed dat er meisjes zijn waarbij zoenen voor mij out of the question is, terwijl dat bij anderen geen probleem is. Ik zie dat meestal maar als indicatie dat ik er wat meer tijd in moet steken of wat charmanter moet zijn (terwijl ik het werk van Neill Strauss er weer eens bij pak). Zie het meer als uitdaging voor de volgende keer:tongue:. Maar nogmaals, het is natuurlijk aan jou om te bepalen hoeveel je op het forum wilt delen;).

jacky pakutra
9 februari 2012, 12:23
zoals gezegd ken ik beren die het ijsberenforum uitprinten en met recensies in de hand bepaalde service van een dame "eisen". dan is het niet meer, wat jij zegt, het probleem van de beer, maar ook het probleem van de dame.

Om even duidelijk te zijn nog dit: kijk als een dame bepaalde service als standaard (laten we zeggen aan >80%) aanbiedt dan zal ik deze zeker noemen in een recensie en omschrijven, want natuurlijk is het doel van een recensie om andere beren hierover een zo goed mogelijk beeld te verschaffen.
echter jij noemt nu het voorbeeld van het tongzoenen: neem het geval van een dame die bv maar met 10% van de klanten aan TZ doet , om wat voor reden dan ook (sympathie, alleen met jongens tot 25, urenklant enz), wat heb jij er dan aan als de recensent aangeeft dat een dame soms tongzoent? voor jou als individule beer zal je toch op de dame moeten afstappen om te vragen of ze het al dan niet doet, dus de melding dat een dame het (heel) soms wel en vaak niet doet, zal dan niks toevoegen qua informatie.

want geloof me, er zullen weinig dames zijn die met geen enkele klant zullen tongzoenen (al zijn ze er uiteraard wel).
Zoals een dame uit een andere club dan GT, die erom bekend stond niet te tongzoenen, bij navraag tegen me zei:
"als ik met echt helemaal niemand tongzoen, dan zal ik weinig klandizie overhouden".

samengevat: wat er ook in een recensie staat, je zal het toch zelf met de dame in kwestie moeten bespreken. zodoende zie ik geen toegevoegde waarde in het noemen van deze service bij dames die dit wellicht met veel beren niet uitvoeren, en is mijn ervaring dat dames dit niet op prijs stellen.

Ik heb hierbij overigens dezelfde ervaringen als jij: ik ken dames die met mij niet aan TZ deden en met andere beren wel, terwijl ik ook dames ken waar ik hier zeer een aantal slechte berichten over TZ heb gelezen en die zoenden bij mij weer prima, zo gaat dat.
vaak vragen dames dan ook aan de beer om hier niet over te schrijven, omdat ze geen zin hebben in een beer die aan hun kruk staat met het ijsberenforum in de hand.

overigens: de kerntaak van dit forum? volgens mij is dat het van de straat houden van een stelletje malloten, niet meer en niet minder.

tot slot is het leuk om discussies aan te gaan op dit forum, maar te vaak ontaarden damesdraadjes in dit soort verhandelingen, die al vaker en uitgebreid in andere draadjes zijn besproken.

vriendelijke groet,

JP

Hunziker
1 april 2013, 19:28
Een van de beter geschoolde dames in GT...natuurlijk kom je voor de sex ;-)

KanariePiet
9 december 2013, 11:53
Collega ijsberen.

Werkt Lavinia tegenwoordig nog in GT? Dit was 1 van mijn absolute favorietjes, maar mijn laatste kamergang met haar dateert ondertussen blijkbaar al van 12/07/2013. En tijdens mijn laatste 3 bezoeken aan GT (waaronder een kort bezoek afgelopen vrijdag) heb ik haar niet gezien.

Alvast bedankt voor eventuele info!

KanariePiet

masseurke
10 december 2013, 10:20
Collega ijsberen.

Werkt Lavinia tegenwoordig nog in GT? Dit was 1 van mijn absolute favorietjes, maar mijn laatste kamergang met haar dateert ondertussen blijkbaar al van 12/07/2013. En tijdens mijn laatste 3 bezoeken aan GT (waaronder een kort bezoek afgelopen vrijdag) heb ik haar niet gezien.

Alvast bedankt voor eventuele info!

KanariePiet

Inderdaad in geen tijden meer gezien... Prachtige meid vind ik het één van de mooiste van GT, maar Kapsones met hoofdletter, jammer...

KanariePiet
10 december 2013, 12:28
Inderdaad in geen tijden meer gezien... Prachtige meid vind ik het één van de mooiste van GT, maar Kapsones met hoofdletter, jammer...

Heel jammer:frown:. Ze kon inderdaad kapsones hebben, maar ik had er quasi onmiddellijk een heel goede klik mee. Ik heb haar uiteindelijk leren kennen als een mooie, lieve en intelligente meid die perfect wist hoe ze me moest verwennen op een kamer.

Ach ja: misschien duikt ze ooit nog wel eens op!

KanariePiet
14 december 2013, 11:05
Yes. Yes. Lavinia is blijkbaar toch nog/ terug in GT aanwezig. Een bevriende ijsbeer heeft gisteren met haar gekamerd. Dan zullen ze mij binnenkort toch nog eens in GT zien!:biggrin:

-007-
22 december 2013, 09:20
Aanvullend op het bericht van pietje, lavinia weliswaar enkel op vrijdag en zaterdag te bewonderen in GT.

Eenmaal het ijs doen breken bij haar, kan ze best een gezellige babbel hebben.

KanariePiet
23 maart 2014, 08:59
Eergisteren tot mijn grote tevredenheid eindelijk nog eens met Lavinia kunnen kameren.

Ze bevestigde mij dat ze de komende maanden enkel op vrijdag en zaterdag zal werken.

KanariePiet
11 oktober 2014, 10:24
Gisteren, voor het eerst in 6 maanden, ben ik weer met Duitse Lavinia op een kamer beland. Al zoent ze nog steeds niet en al is dat voor mij meer en meer een dealbreker, voor haar maak ik nog steeds een uitzondering. Haar engelengezicht werkt nog altijd als een magneet op kleine Piet.

We hebben een tiental minuten moeten wachten op een sleutel en kregen het eerste blokhutje als je buiten komt. Het was er snikheet, dus we hebben de verwarming maar snel afgezet. Lavinia ontdeed zich van haar weinige kledingstukjes en, hoewel ze enkele kilootjes is bijgekomen, heeft ze nog steeds een zalig lekker lichaam.

Zoals gezegd, zoent ze niet, maar ze heeft me daar toch een pijpbeurt gegeven, waar mijn tenen van opkrulden. Tijdens het pijpen mag je btw lekker met haar borsten, billen en poes spelen. Ik heb haar een tiental minuutjes laten doen en toen moest en zou ik haar neuken.

Condoompje eromheen, tijdje rustig geneukt in missio, daarna overgeschakeld op hondjes en vlak voor het half uur mijn 3de orgasme van de dag geproduceerd:freu:.

Doodzonde dat ze niet zoent. Anders stond ze in mijn top 3 aller tijden!

topplayah
26 oktober 2014, 13:07
Niet zoent? Met mij wel en hoe :)

KanariePiet
26 oktober 2014, 13:31
Dan heb jij geluk:). Ik weet van nogal wat collega ijsberen dat ze met hen niet zoent. Misschien begint ze eindelijk te beseffen dat het niet zoenen haar te veel klanten (en dus centjes) kost, of misschien heb jij gewoon een heel goede klik met haar.

Wat er ook van zij: het is je gegund!:) En ik blijf sowieso met haar kameren, want ook zonder zoenen biedt ze me een uitstekende service!:cool:

masseurke
28 oktober 2014, 16:41
Heb me er onlangs toch eens door laten verleiden en inderdaad zonder zoenen. Hele mooie meid en is een pak vriendelijker geworden... Onderweg naar de kamer kwam ik Da Souza tegen, hij bekeek me met een blik van; "met haar? Nee...? is helemaal niks hoor" Ik beantwoorde zijn verwonderde en veelzeggende blik met de woorden; " ik weet het, maar moet ze toch een keer..."
Hele fraaie meid, flink pijpen en lekker neuken. Tijdens het afronden zei ik haar dat het zoenen toch een gemis was, maar: "oh, voor 25extra zoen ik ook hoor..."

Ik rekende naar mijn gedacht correct af, maar luttele tellen later stond ze terug aan mijn zijde en verweet ze me dat ik slechts een tientje had gegeven. In mijn verbazing gaf ik haar een vijftig biljet in de plaats. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, ben zelf niet 100¨% zeker, maar zou zomaar kunnen dat ik finaal toch 90 euro heb betaald...

Ach ja... been there, done that!

Picasso 1
28 oktober 2014, 18:02
Ik rekende naar mijn gedacht correct af, maar luttele tellen later stond ze terug aan mijn zijde en verweet ze me dat ik slechts een tientje had gegeven. In mijn verbazing gaf ik haar een vijftig biljet in de plaats. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, ben zelf niet 100¨% zeker, maar zou zomaar kunnen dat ik finaal toch 90 euro heb betaald...

Als je haar nou 15 euro minder had gegeven dan had je haar kunnen zoenen.

KanariePiet
28 oktober 2014, 18:52
Wat mij betreft, mag ze haar zoenen dan houden. Ik zal daar nooit extra voor bijbetalen, ook niet aan zogenaamde persoonlijke favorietjes:cool:.

masseurke
29 oktober 2014, 15:09
Als je haar nou 15 euro minder had gegeven dan had je haar kunnen zoenen.

haha, schitterend, zoiets kan alleen maar van Picje komen!

KanariePiet
9 maart 2015, 17:15
Lavinia heeft haar haarkleur veranderd: ze heeft haar lange zwarte haren ingeruild voor een blond-ros kleurtje. Het staat haar wel:cool:. En toch heb ik haar gisteren kunnen weerstaan:biggrin:. Haar Duitse vriendin Melissa daarentegen:eek:: top-uurtje mee beleefd!:biggrin::freu:

masseurke
10 maart 2015, 09:18
Jammer, ik vond haar donkere haren net één van haar troeven.

KanariePiet
10 maart 2015, 10:13
Haar ganse voorkomen en houding was zondag eigenlijk veranderd. De stille, ingetogen (voor sommigen arrogante) meid was vervangen door een zelfbewuste, vrolijke, speelse meid. Haar kledij was ook veel uitdagender dan voorheen: Lavinia droeg zondag veel sexier lingerie dan ik vroeger van haar gewoon was.

Dit is duidelijk Lavinia, versie 2.0. Een versie die ik ook wel weet te appreciëren;):cool:.

masseurke
10 maart 2015, 14:55
Haar ganse voorkomen en houding was zondag eigenlijk veranderd. De stille, ingetogen (voor sommigen arrogante) meid was vervangen door een zelfbewuste, vrolijke, speelse meid. Haar kledij was ook veel uitdagender dan voorheen: Lavinia droeg zondag veel sexier lingerie dan ik vroeger van haar gewoon was.

Dit is duidelijk Lavinia, versie 2.0. Een versie die ik ook wel weet te appreciëren;):cool:.

En is 2.0 ook incluus tongzoenen, of wordt dat wachten tot 2.1?

KanariePiet
10 maart 2015, 15:19
En is 2.0 ook incluus tongzoenen, of wordt dat wachten tot 2.1?

Daar kan ik jammer genoeg (nog) niet op antwoorden. Ik heb eergisteren uitzonderlijk eens niet met Lavinia gekamerd, dus ik heb niet kunnen testen of haar service ook een upgrade heeft gekregen. Dat is een werkje voor binnenkort;):).

Round-up
21 maart 2015, 15:53
Super meid, ga maar al te graag met haar op de kamer..stoeien :biggrin:

masseurke
24 maart 2015, 10:09
Nieuwe looks vielen me toch een beetje tegen, doe mij maar donkerbruin of ravenzwart!

bergm550
31 juli 2016, 14:03
Vandaag aanwezig.

lekkersfan
13 augustus 2016, 16:08
Vind haar prettig en haar haar vind ik ook eigenlijk altijd wel leuk :) Wer een paar keer mee geweest en elke keer heel bevredigend:)

lekkersfan
28 augustus 2016, 22:41
Afgelopen zaterdag weer op herhaling geweest, beviel weer prima:)

Teiresas
23 januari 2018, 12:45
Gestopt...

Teiresas
19 februari 2018, 15:54
Gestopt...

Ik heb het nog maar eens nagevraagd bij welingelichte bronnen, vanwege de verwarring doordat ze na mijn melding dat ze gestopt is, toch nog gespot werd...

Welnu, ik had het niet helemaal goed begrepen (óf het was niet helemaal goed uitgelegd, dat kan natuurlijk ook), maar Lavinia blijkt toch niet helemaal gestopt.
Om de week komt ze GT nog onveilig maken op zaterdagen en/of zondagen. Haar fans hoeven dus (nog) niet helemaal te wanhopen...

lekkersfan
20 februari 2018, 22:26
Mooi !