PDA

Volledige versie bekijken : Liana (Poolse)



Admin
27 juni 2011, 14:58
Naam : Liana

Nationaliteit /taal : Poolse / duits

Leeftijd : 25jr

Haarkleur/lengte : lange blonde haren

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja/ja

Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage

Extra :

Tiga
1 juli 2011, 19:33
Deze dame is eenvoudig te herkennen aan haar flinke bos krullen in peper en zout kleur.

gille52
2 december 2011, 22:28
Ik ben vandaag deze dame voor de eerste keer tegen gekomen. Dat komt omdat zij meestal tegen de avond aan werkt, en ik meestal tegen de avond aan weg ben. Maar vandaag dus niet, en ik heb haar mee naar de kamer gevraagd. Ze is namelijk een zeer mooie vrouw, met een zeer mooi figuur.
Ze houdt niet zo erg van likken, maar daar tegenover staat dat ze fantastisch kan pijpen. Een blow-job van haar is echt een aanrader.
Toen ik haar vroeg om de klus te klaren met een FT, was ze in minder dan 2 minuten klaar. Ze bracht mij dadelijk tot de hoogste extase.
Deze dame is echt een aanrader. Mij ziet ze zeker terug.

JohnW
15 januari 2012, 02:54
Vandaag Liana eens geprobeerd. Bovenstaande omschrijvingen kloppen, alleen doet ze ook anaal en bij het pijpen is het bijna deepthroaten....

billclinton
15 januari 2012, 16:52
Ik kan alleen maar de bovenstaande verslaggen bevestigen . In mijn ogen is ze een topvrouw, iemand die opvalt, een totale aanraader (daarmee heb ik zeker
niet gelijk want zo'n vrouw houdt men voor zichzelf !). Wat ik verwijt eigenlijk wat haar aangaat is dat ze niet kust en soms en
beejte afwijzig schijnt te zijn alsof geest en lichaam gescheidt moeten worden. Elkaar omarmen is niet toegelaten . Dus is ze meer PSE dan GFE. Ze heeft toch gisteren mijn dag in GT geredt .

Herhalingsgevaar : 1000 %

aquarius
26 december 2013, 23:11
Sie ist wieder zurück im GT.
Und nach meiner Erinnerung noch schlanker als früher.
Nach eigenen Angaben aber zunächst nur sporadisch.

Gruß
aquarius

pret
16 september 2022, 22:24
@ GG