Volledige versie bekijken : Liliane (Oostenrijk)
Van Dattum
27 december 2010, 17:34
Naam : Liliane
Nationaliteit /taal : Oostenrijk (naar eigen zeggen)
Leeftijd : 20 a 21 jaar
Haarkleur/lengte : Donker, halflang glad
Lengte : ca 1.55 m
Postuur /Cupmaat : zeer slank /kleine B-cup
Tatoeage /Piercing : oa tatoo op binnenkant linkerarm / piercing in linkerborst
Service : Geen
Extra: Geen
Liliane is een mooi meisje, gisteren gekleed in zwarte bikini en nieuw in GT. Zegt hiervoor bij Living Room gewerkt te hebben.
Ik kan me eerlijk gezegd nauwelijks voorstellen dat ze ervaring heeft. En of ze uberhaupt wel in Living Room actief is geweest.
Service is helaas beneden alle peil. Een soort van werkweigering eigenlijk. De recente stakingsacties van de postbodes van TNT zijn er niets bij vergeleken.
Het enige wat ze doet is heel weinig en heel voorzichtig pijpen. En een lousy handjob. Verder: Niet zoenen, niet likken, niet vingeren en niet ... neuken (althans niet bij mij).
Ik vrees dat deze dame, ook al ziet ze er nog zo mooi uit, het zo niet lang gaat volhouden in GT. Ook denk ik niet dat er veel verbeteringspotentie in zit.
Normaal zeg ik altijd "dank je wel" na een sessie; dit keer kon ik het niet over mijn lippen krijgen. Toch heb ik het normale tarief betaald. En doe ik ook niet mijn beklag bij de baliedame. Ik zie zoiets namelijk als een leermomentje. Maar op dit forum wilde ik toch even mijn collega ijsberen waarschuwen.
Zijn we er toch weer ingetrapt!! :hammer:
Rudi_NL
29 december 2010, 20:38
Ben vlak vóór de kerst ook met deze Oostenrijkse Liliane geweest. Ze zat aan de bar en moest even schuiven zodat ik weer op mijn "vaste" plek aan de bar kon gaan zitten. Ik had me net goed gedouched na het hebben van een lekkere kamersessie met Coco. Liliane zat eerst een hele tijd erg stil naast me en op een gegeven moment begon zij het gesprek. Best wel leuk en natuurlijk een mooi kind (maar 20 jaar, jong en strak; Grrrr...). Ook mij vertelde ze dat ze in LivingRoom had gewerkt. Dit vond ik ook een beetje vreemd, want ik had haar daar nog nooit gezien, maar 't zal best. Volgens mij was het haar derde dag in GoldenTime.
Na een tijdje bla bla bla bla vroeg ze of ik zin had en ja dat had ik wel, maar dat zei ik haar natuurlijk nog even niet. Ik draai weliswaar nog geen twee jaar mee in dit circuit, maar na veel meer dan 100 verschillende dames uitgeprobeerd te hebben, toch eerst even een paar vraagjes vooraf, want ik had zo mijn bedenkingen bij deze jonge nieuweling.
- Was ist deine Specialität? Die had ze niet?
- Machst du auch Mundküssen? Niet altijd, maar bij mij wel (ik had trouwens wel kaugom in en ze schatte me maar 25 jaar jong).
- Blasen ohne Kondome? Ja, dit was standaard (gelukkig).
- Eier lecken? Liever niet, maar omdat ik erbij vermeldde dat ze volledig "rasiert" waren, behoorde dit ook tot haar dienstverlening.
Deze antwoorden waren voor mij voldoende om de gok te wagen met haar. Op de kamer een goede en fijne sessie met haar gehad. Voordeel van zo'n jong ding is dat je haar ook nog een beetje kunt "sturen" en haar vooral dat laat doen wat je zelf zeer lekker vindt (bijvoorbeeld ballen laten likken of zoiets).
Maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen onderste te boven van haar zal zijn. Het is (nog) geen ervaren Lisa, Coco of Veronica die jou bij wijze van spreken nog een lesje in bed leren en van bijna alle markten thuis zijn.
Adviezen:
- Ik zou met Liliane kameren als je van jong en strak houd.
- Vraag van te voren even wat ze wel en niet doet (bij jou).
- Je zelf goed scheren, wassen en een frisse adem hebben helpt (dit helpt trouwens bij alle dames). Met dit laatste punt zeg ik trouwens niet dat iemand dat niet zou hebben gehad!
Herhalingsgvaar: 75%
Pistol Pete
30 januari 2011, 13:40
Liliane gespot in Living Room op 29 januari 2011. Een compleet pistolmeisje dus ik geraakte er mee in gesprek. Oostenrijks-italiaanse roots met roemeense looks, wow. Ze trok op met Esma die uit Acspulco was overgestapt.
Liliane heet nu Letitia. Maar toen ik hoorde dat ze uit Golden Time kwam was ik op mijn hoede....ik besloot haar maar even uit te stellen en op een rustiger moment de komende weken uit te proberen. Ondertussen toch een risicoloze keus gemaakt, Samantha, altijd goed voor een heerlijke tijd...
Dame gaf aan te blijven in LR, draadje kan verplaatst worden.
Rudi_NL
13 juni 2011, 22:08
Deze Oostenrijkse Liliane staat al weken/maanden in GoldenTime te koop. Afgelopen zaterdag heb ik nog eventjes een praatje met haar gemaakt. Als je van "optick-ficken" houdt, moet je bij haar zijn. Een "granaat" in bed is het echter niet.
Naam : Liliane
Nationaliteit / taal : Oostenrijkse / duits
Leeftijd : 20jr
Haarkleur/lengte : lange zwarte haren
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : slank / A-cup
Tatoeage / Piercing : ja/ja
Service : PZC, NMC, trio, bi, beffen, massage
Extra :
Knabbel
27 juni 2011, 16:29
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24045-Liliane-Oostenrijk
vrije jongen
20 augustus 2011, 21:04
Ik zie dit draadje pas net, maar ben dus een maand of zo geleden met haar op de kamer geweest, vooral omdat ze zo een beetje het enige PistolPete meisje (nu weet ik eindelijk hoe deze gedefinieerd wordt :)) in GT was die dag. Ervaring komt wel wat overeen met wat hierboven staat, zoenen deed ze (na ernaar gevraagd te hebben) zonder problemen maar wat behoudend. Het beffen ging niet door wegens een nieuwe clit piercing en tijdens het neuken verzocht ze redelijk snel of ze het met de hand mocht afmaken (ze leek inderdaad niet erg confortabel). Deze kamergang was dus puur voor de optick, maar ze is dan ook erg mooi.
Boy69
23 augustus 2011, 20:25
Liliane stond al langer op mijn todo lijstje.
Ondanks haar super body weerhield haar passieve houding me echter van een kamerbezoek.
Vandaag was ik bij de Kino wat aan het geinen met Poolse Patricia.
Liliane zat erbij en zowaar verscheen er een brede lach op haar gelaat.
"dit is mijn kans" dacht ik en ik ging langs haar zitten om wat te kletsen.
Het sollicitatiegesprek verliep voorspoedig, en ondank een ietwat ingeperkt service-aanbod (geen beffen, wat ze netjes vooraf aangeeft), besloot ik toch om haar uit te nodigen voor een kamerbezoek.
Zo'n schoonheid wilde ik niet links laten liggen, en een dame uit Oostenrijk stond nog niet op mijn palmares.
Liliane deed wat ze moest doen, het was hier en daar wat behelpen, maar ik ging tevreden van de kamer.
Herhalingsgevaar: aanwezig, doch afhankelijk van het aanbod.
Jansen
23 augustus 2011, 20:43
Ze mag van de leiding niet gebeft worden omdat ze anders gaat jodelen en iedereen hard weg loopt uit GT
Lijkt me wel leuk zo'n meisje in een tirolerjurkje in de kino.
marcuswally
24 november 2011, 18:45
Wat mij gecharmeerd heeft aan deze dame, was de smalltalk. Na het opmaken van het bed zijn we samen op bed gaan zitten en vroeg ze of ze een sigaret mocht opsteken. Tijdens deze sigaret werd het ijs aan beide kanten gebroken. In tegenstelling tot de anderen, is dit de reden waarom ze een herhalingsgehalte voor mij heeft. Maar een knaller in bed is het niet!