Volledige versie bekijken : Sally (Duitse)
Naam : Sally
Nationaliteit/taal : Duitse
Leeftijd : 24jr
Haarkleur/lengte : blonde lange haren
Lengte : 1.58m
Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup
Tatoeage / Piercing : Ja/Ja
Service : PZC, NMC, FT, beffen, trio, lesbisch, massage
Extra :
ketserr
28 juni 2011, 16:34
Mijn ervaring ruim een jaar geleden met Sally;
Zat ik even rustig een filmpie te kijken in de kino komt deze blonde voor me op haar knieen zitten. Ze zegt; ik ga jouw ketszwans zaugen. Ik zeg; oh. Ja, als je het lekker vind gaan we ketse en anders stop ik, zei ze. Werd ik dus voor het eerst in mijn GT jaren op deze manier verwend in de kino.
En omdat ze het wel lekker deed liet ik haar maar een sleutel halen terwijl zij verder wilde gaan in de kino. In de kamer naast de dames douches was ze minder fanatiek dan in de kino, erg jammer.
Na nog wat pijpen mocht ik haar ketse en dat mocht alleen in standje normaal want in doggie kon ze ketszwans niet hebben zei ze. Dus aan het eind van het ketse tijdens de ketsbuisexplosie heb ik haar een extra diepe haal gegeven.
Als ik haar later op de dag tegenkwam gaf ze geen kik, dit zegt eigenlijk al genoeg over haar.
TT Man
8 augustus 2011, 06:13
Door hormonen gedreven met deze Duitse de kamer gedeeld. Was kort maar krachtig. Te profi voor mij. Ze wilde zo snel mogelijk de kamer weer af. Borsten zijn gepimt en tepels waren te gevoelig en dus mochten deze niet worden gelikt. Een no go voor mij en dus geen herhalingsgevaar.
Carlitos
9 augustus 2011, 11:57
Tijdens het wachten op mijn afspraak heb ik deze dame gadegeslagen. Even snel een praatje gemaakt, aangezien ze een goede vriendin van Kyra is. Kyra vertelde me ook dat ze graag trio's doet samen met deze mooie Sally. Net als Kyra mooie blauwe kijkers, maar ze is wel iets grover gebouwd.
Ik zag Sandy gisteren precies om 12.30 uur vertrekken met een beer vanuit de bar, en precies om 12.50 uur kwam ze al terug. Daarna las ik het bovenstaand stukje en ik kan me er iets bij voorstellen van dat profi gedrag. Ze had het wel druk, ook daarna ging ze tot 2 keer toe naar de kamer met een donkerharig klein meisje voor een trio, en daar werd het half uur ook helemaal niet volgemaakt. Hoewel de laatste beer toch wel heel erg tevreden van de kamer kwam, en dat is wat telt natuurlijk ook.
Het viel me trouwens wel op dat er bepaalde dames het gisteren erg druk hadden, en andere totaal niet. Een teken dat ik te lang op mijn afspraak moest wachten, maar het is wel leuk om dat allemaal voorbij zien gaan.