PDA

Volledige versie bekijken : Shanti / Chanty (Russische) ex-GT

londonbasketcase
16 januari 2011, 11:19
CHANTY (German - blonde)
Hair: Dark Blonde
Eyes: brown eyes
Size: 1.70
Chest: C cup, perfect shape.
Silhouette / body: beautiful body. She could be a bikini or lingerie model, a yielding soft arse,
Tattoos. Piercings: None.
Fellatio: well done.
Cunnilingus: Yes, she gets very wet.
Kiss (Yes / No): nice wet DFK with lots of tongue play
Disadvantages: no fingers in vagina and no anal sex.
Duration: 1 hour
Price: €100
Extras on the visit: COB
Would you repeat?: Yes
Other features:

I then see gorgeous dark blond Chanty (de). She is new to me and looks real good. Long dark blond hair, brown eyes, leggy, tight and perfectly shaped ass and tanned skin All nicely fully proportioned in all the right places, high natural B cups and best of all she goes topless even in the cold snowy darkness of a German December to show them off. She is all natural.

I strike a conversation with her after observing her in the lounge, the locker room and the cinema. I catch her as she comes out of the cinema and we get to talking. There is no rush and she is happy to chat. I found her manner to be relaxed, calming and she puts you at ease. She has a poise about her that is distinguishing. I ask what she does and she is open on her limitations. The limitations that Chanty advised me were that she did not accept fingers in her vagina and did not perform anal sex. Apart from that she said she did "alles". There are no major negatives. The interview goes well. Chanty is amazing.

I decide to book this angelic German girl Chanty as my last sojourn in Golden Time. I book Chanty (de) and have a thoroughly excellent time with her. I found her service to be excellent, DFK, boob licking and kissing, BBBJ then DATY. After making her come with DATY, she did not need any lube for sex. She then did some more BBBJ, BLS, and then we had multiple sex positions. She even let me have another go when I had to stop and rest from so much vaginal pounding. I finish by doing her behind and ending with a COB.

Chanty has started working at GT at the end of summer 2010. She had spent a month before Golden Time at a small club in Cologne. Chanty requests 50€ per half hour. Chanty only knows a few girls at GT, friends with platinum blond Heidi (cz) and a couple of the other usual German pillars of Golden Time.

At the lockers I pay Chanty 100€. Before Chanty and I departed I enquire of her normal work days and committed them to memory. I get one last kiss and then Chanty goes.

I shall repeat with this most beautiful girl.

ijsbeer2121
16 januari 2011, 15:54
Chanty has started working at GT at the end of summer 2010. She had spent a month before Golden Time at a small club in Cologne.

Ze komt blijkbaar uit PSR, maar dat is haar blijkbaar toch te dicht bij huis. Ik heb al eens eerder in het PSR sub-forum gezocht, maar zo 1-2-3 geen thread gevonden. Mocht die er wel zijn, dan is het wellicht goed ze samen te voegen?

Ik had gisteren ook weer eens een sessie met Chanty, die zoals altijd met haar erg geslaagd was. Ze neemt echt redelijk de tijd voor alles, en beheerst haar technieken zeer goed. Echt een aanrader dus! :freu:

londonbasketcase
16 januari 2011, 18:09
SESSION 1: 16:50 to 17:40

CHANTY (German - blonde)
Hair: Dark Blonde
Eyes: brown eyes
Size: 1.70
Chest: C cup, perfect shape.
Silhouette / body: beautiful body. She could be a lingerie or bikini model since she is so curvy and sexy looking, she has a yielding soft arse,
Tattoos. Piercings: None.
Fellatio: well done.
Cunnilingus: Yes, she gets very wet.
Kiss (Yes / No): nice wet DFK with lots of tongue play
Disadvantages: no fingers in vagina and no anal sex.
Duration: 1 hour
Price: €100
Extras on the visit: COB
Would you repeat?: Yes
Other features:

To my pleasure I see Chanty in the main room. She has arrived and was chatting with Heidi at the stools by the window facing the bar. I wander pass and procrastinate. It is like working up the courage to go talk to a girl. There is a stool space next to Chanty and I plop down next to her.
Chanty says she is pleased to see me again. Heidi, Chanty and I chat together. This is nice.

Chanty has a cigarette and then Chanty goes to get a key. Just as Chanty comes by me with a key, the fellow forum member passes by after his one hour session with Anita and asks how I am doing. I say I am off to the room to do this blond. He will have to wait for further catch up.

Chanty and I get a cabin outside number 23.

In the room we have nice DFK, BBBJ where Chanty licks the top and bottom of my shaft, the surrounds and also glorious BLS. Chanty and I then have more DFK and more BBBJ. I then perform DATY on Chanty to her orgasm where she clasps her legs around my head almost suffocating me. Chanty rests a bit and then we continue. We DFK kneeling across from each other and I fondle Chanty’s malleable arse cheeks. Chanty licks and kisses my chest and nipples before I stand before her while Chanty is on her knees so that she can suck my shaft and lick my balls. I then get Chanty to lie on her front so I can kiss, lick and fondle her backside. Then it is sex with Chanty flat on her stomach so I can admire her behind. I finish with COB. We end the session with me giving Chanty a massage.

At the end of our session, I pay Chanty 100€, we embrace and kiss. Chanty reminds me when she next works so that I can see her again. I go to shower.

BSesamstraat
11 maart 2011, 01:58
Had deze mooie dame alvaak gezien maar iets hield me tegen. Ze zat vanavond veel bij Heidi. Maar na een heftige sessie met Anita was mn energie nivo niet er hoog ;). Ik zat om 12:30 bij de kino toen ze naast me kwam zitten en gezellig begon tekletsen. Ze zegd zo jij zie er moe uit... Zal ik je een massage geven? Ik zeg haha maar dan mondeling en zo geschiedde het dat ik om 12:40 met de beentjes wijd lang en nat gepijpt werd. Gummi? Nein blasen jij ;) en jahoor daar spoot ik hoor mondje vol:smile: en gelijk maar afgesproken voor de volgende keer. Echt een mooie naturel look met lekkere b/c cup. Dus weer een toppertje op m'n lijstje

Admin
28 juni 2011, 11:58
Naam : Shanti

Nationaliteit / taal : Russische / engels

Leeftijd : 21jr

Haarkler/lengte : halflange blonde haren

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, FT, beffen, trio, massage

Extra :

Goedemorgenallemaal
10 oktober 2011, 15:37
Mee gekamerd. Twas een beetje nou ja, ach het was eigenlijk niet slecht maar het is zeker geen GT top, GT middenmoot eerder.

Vince
11 oktober 2011, 16:51
Vreemd, ben je zeker dat ze Russische is? Mij vertelde ze dat ze Duitse is.

Ik vond het eigenlijk een prima meid, ze leek op een van ex'en, dus dacht ik "erop af!"!

GFE uitstekend, pijpen goed tot zeer goed, seks prima, zeer actief.

7,9/10

bergm550
11 oktober 2011, 17:38

Ik vond het eigenlijk een prima meid, ze leek op een van ex'en, dus dacht ik "erop af!"!

GFE uitstekend, pijpen goed tot zeer goed, seks prima, zeer actief.

Ze is van Russische ouders. Voorts vind ik het een geweldige meid op de kamer. Ik ben al een aantal keren met haar geweest en de sex vind ik uitstekend. Inderdaad, ze is ook zeer actief tijdens de sex. Voor mij zeker herhaling.

jacky pakutra
11 oktober 2011, 17:46

Paspoortje heeft ze zelf gemaakt...

Carlitos
11 oktober 2011, 19:31
Jongens, geen woonplaatsen noemen!!

jacky pakutra
11 oktober 2011, 19:59
Vorige keer schudde Big30 gert-jan nog wakker maar inmiddels zijn de rollen omgedraaid:roll3:

ijsbeer2121
12 oktober 2011, 06:55
Bedoelen jullie niet Chanty? Met haar heb ik goede ervaringen gehad. Woonplaats (zal ik niet opnieuw noemen) komt in ieder geval overeen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24283-CHANTY-(German-blonde)

bergm550
12 oktober 2011, 09:20
Bedoelen jullie niet Chanty? Met haar heb ik goede ervaringen gehad. Woonplaats (zal ik niet opnieuw noemen) komt in ieder geval overeen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24283-CHANTY-(German-blonde)

Ja, dat klopt. Het betreft dezelfde vrouw.

bosbeer
13 oktober 2011, 09:56
Gisteravond werd ik in de Kino door Shanti aangesproken en ze wist nog precies dat ik een week of 6 geleden haar had afgewimpeld omdat ik toen net een afspraak met een ander meisje had gemaakt en haar had beloofd een volgende keer mee te gaan. Ik bekeek haar eens goed en er was eigenlijk geen enkel punt waarop ik haar kon afkeuren. Geweldig mooi slank lijf, lekker koppie, sexy zwoele stem, en ze komt een beetje brutaal over. En ook op de kamer bleek ze een supergrietje te zijn. Vertelde van alles over haar zus en haar familie, waar ik hier niets over mag schrijven, maar erg spontaan was ze zeker. En buiten anaal doet ze alles. Ze genoot er enorm van om gelikt te worden. Ze lette totaal niet op de tijd, hoewel we die niet hoefden te overschrijden, maar dat geeft aan dat ze lekker relaxed was. Een pluspunt voor een jong meisje dat ongeveer een jaar in het vak zit. Van mij krijgt ze een dikke 9.

adje10
16 november 2011, 18:24
klinkt goed, toch maar eens proberen dan.

wervelwind
16 november 2011, 21:39
Ik ben van plan een keer alleen met haar op de kamer te gaan. Ik heb haar twee keer in een trio meegemaakt (waarvan 1 door mijn eigen schuld mislukte, zie Geile Tijden een paar maanden terug, alleen dacht ik toen dat ze Hani of Nani was) en ze was telkens de geilste en lekkerste van de twee. Een heerlijk lijf en tikje arrogante uitstraling en altijd in voor een grapje, ik vind haar een van de meest boeiende dames in GT.

bosbeer
17 november 2011, 16:27
Ik ben van plan een keer alleen met haar op de kamer te gaan. Ik heb haar twee keer in een trio meegemaakt (waarvan 1 door mijn eigen schuld mislukte, zie Geile Tijden een paar maanden terug, alleen dacht ik toen dat ze Hani of Nani was) en ze was telkens de geilste en lekkerste van de twee. Een heerlijk lijf en tikje arrogante uitstraling en altijd in voor een grapje, ik vind haar een van de meest boeiende dames in GT.

Het is inderdaad een heerlijke meid, maar wel een jaagster. Gisteren probeerde ze werkelijk iedereen over te halen mee te gaan naar de kamer. Haar kamerkwaliteiten zijn super en ze heeft een overheerlijk zacht en warm lichaam. Trio's doet ze eigenlijk voornamelijk met Lydia, ook een prachtige meid maar ietsje meer profi op de kamer. Persoonlijk zou ik Shanti liever alleen nemen maar als je van trio's houdt is Lydia erbij ook niet te versmaden.

wervelwind
17 november 2011, 18:24
Dat jagerige is precies wat me aanvankelijk aan haar deed twijfelen. Maar ze maakte het nooit te erg, de keren dat ik haar trof. Er zijn ergere ;)
Het zou mooi zijn als zij zij meer undercover zou jagen zoals sommige meiden dat doen. Een reputatie opbouwen zodat je alleen maar hoeft te zitten wachten, zoals bvb Quna dat doet. AAnderzijds past het jagen wel een beetje bij het lichtjes brutale karakter van Shanti. Ik heb bij haar zeker wel een herhalingsgevaar :annieengel:

adje10
24 april 2012, 13:48
vorige week zeer goede sessie mee gehad.

eerst had ze een trio met henriette (letse) en een ijsbeer in de kino. dit zag er zoooo geil uit.

zoenen en al is perfect, prachtig figuur. LEUK

bergm550
24 april 2012, 14:43
vorige week zeer goede sessie mee gehad.

eerst had ze een trio met henriette (letse) en een ijsbeer in de kino. dit zag er zoooo geil uit.

zoenen en al is perfect, prachtig figuur. LEUK

Zeker, kan ik bevestigen. Met Shanti heb ik altijd "Freundinnensex". Het is een lekkere meid.

adje10
24 april 2012, 15:01
het trio ging helemaal nergens over...pffff.

beide werden ze ongelooflijk hard genomen en zaten ze ook nog eens aan elkaar te spelen, wat een geil gezicht.

wayne r
7 november 2012, 12:55
Uit geile tijden - GoldenTime 2 november 2012

Bij aankomst eerst nog wat gedold met beide meiden. Eigenlijk zijn ze beiden best wel grappig en gelukkig kan ik behoorlijk Duits zodat dit makkelijker lukte. Heb me op het bed neergelegd en Shanti begon me te pijpen en dat kan ze zeer goed. Veel tong en leuke glog-geluiden. Ondertussen likte ik het poesje van Annie en dit smaakte best wel goed. Na een vijftal minuutjes vroeg ik om een wissel. Annie pijpt zo mogelijk nog lekkerder met haar volle lippen. Het poesje van Shanti is wel iets strakker en droger dan die van Annie. Hierna gevraagd om me beide te pijpen en dit was echt wel lekker. Afwisselend ballen en stam laten verwennen, ook gingen ze beiden over mijn stam om dan samen lekker mijn eikel te likken en tegelijkertijd elkaar wat tongen. Dan vond ik het wel tijd dat beide meiden elkaar maar eens verwenden. Ik trok me terug op het zeteltje en liet de meiden begaan : kussen, borsten likken, elkaars kutje verwennen. Alles kwam aan bod. Blijkbaar konden ze niet lang zonder pik want na een paar minuutjes vroegen ze me al terug. Ik ging aan de rand van het bed staan en liet ze nog even samen pijpen tot ik terug op volledige kracht was en vroeg dan om te gaan neuken. Eerst missio met Annie terwijl Shanti op haar gezicht zat. Terwijl ik heerlijk doorging op Annie kon ik tegelijkertijd de borstjes van Shanti likken met tussendoor nog een lekkere tongzoen. Ik vroeg of ik ze beiden mocht neuken met hetzelfde condoom. Dat mocht spijtig genoeg niet (waarom?? ) en heb dus maar eerst gevraagd aan Annie om zich om te draaien naar doggy om daarmee verder te gaan. Omdat Annie niet zo groot is , gaat dit bij haar zeer lekker door haar bij de schouders vast de pakken. Ondertussen zat Shanti naast me met het kontje van Annie te spelen en afwisselend m’n tepels en tong aflikken. Daarna gevraagd om Shanti te neuken. Condoom gewisseld en haar op haar knietjes gelegd voor doggy. Annie lag ondertussen in 69 onder haar zodat ze telkens m’n ballen kon likken als ik doorstootte en ondertussen bood ze haar poesje aan Shanti aan. Het geile geheig van Shanti maakte me behoorlijk opgewonden maar ik wou nog een standje uitproberen voor mijn ontlading. Ik ging terug liggen en vroeg Shanti om me te berijden. Dit deed ze met veel stijl, lichtjes achterover leunend met haar handen in haar haar. Haar borstjes dansten lekker op en neer. Annie gaf ondertussen mij en Shanti afwisselend nog wat kusjes (zonder tong). Ik voelde dat ik ging komen en vroeg Shanti te stoppen en zich klaar te maken voor een FT. Ze trok snel het condoom er af en begon hard te snokken terwijl Annie met haar lippen boven mijn eikel zat. Ik kwam heftig klaar en het kwakje vloog in het mondje en tegen de lippen van Annie. Ze giechelde even en gaf Shanti een spermakusje (wow, wat een zicht! ). Daarna kuisten ze beiden hun mondje weer af. Zo een trio had ik nog nooit meegemaakt en zal me nog wel even bijblijven.

sukehashi
8 november 2012, 17:23
Gejaagd door haar in de Kino afgelopen zaterdag. Ik was eerst wat behouden toen ze zei " I'm gonna rape you ". Vroeg haar om haar kunstje te laten zien in de kino, waarbij ze me een heerlijke pijpbeurt gaf. Op de kamer was ze opperst vriendelijk met een zeer sloppy blowjob. Like! Heerlijk in alle posities en afgemaakt in doggy. Topmeid, onverwacht! Later op de middag kwam ik haar weer tegen en toen raadde ze me haar vriendin, Louisa, aan. " Come here baby, have you fucked her yet? She's great. " So be it en ben ik met de knappe Louise op de kamer beland. Ze suggereerde nog een trio, maar daar was ik (helaas) te moe voor. Kwam haar nog tegen voor ik doorging en heb haar nog bedankt voor de tip.

chefkok
7 juni 2013, 16:54
Werkt nu in ying Yang

bosbeer
7 juni 2013, 16:57
Werkt nu in ying Yang

Gelukkig, nu maar hopen dat ze er blijft dan hoeven we niet meer tegen die chagrijnige bakkes aan te kijken.

chefkok
9 juni 2013, 00:43
Gelukkig, nu maar hopen dat ze er blijft dan hoeven we niet meer tegen die chagrijnige bakkes aan te kijken.

De laatste keer dat ik met haar had gekamerd was het beneden alle pijl! Ben ook te vree das ze weg is.

gignnl
9 juni 2013, 02:12
Peil bedoel je zeker,maar had je wel tijd om naar YY te gaan dan?

chefkok
28 juli 2013, 04:05
Peil bedoel je zeker,maar had je wel tijd om naar YY te gaan dan?
nee hoor stuurde ze via sms naar me