PDA

Volledige versie bekijken : afscheid van het forum



Gondolas9
15 juli 2006, 20:24
Gondolas gaat ook weg van IJsberenforum. Wow, wereldschokkend nieuws. :rolleyes:

Eigenlijk zou ik gewoon weg moeten gaan. Enkelen op deze site die ik erg waardeer heb ik al gezegd dat ik ook hier wegga. Ook Willem2.
Mijn motivatie is dezelfde als op hookers. Tenminste voor wat het persoonlijke deel betreft.

Er is iemand die mij heel dierbaar is, degene naar wie mijn andere nicks op hookers – preferher en elle seule– verwezen. Met haar wil ik absoluut zuiver, puur, eerlijk omgaan. Met haar samen wil ik een krasje maken op de spiegel van de eeuwigheid.
Daarbij past ronddwalen op een prostitutiesite niet. Ook niet wanneer je zoals ik er enkel kwam om bepaalde standpunten te verdedigen.

Ik ben op deze site terechtgekomen omdat ik W2 kende. We hebben een heel verleden van discussies. We zijn het ook nu niet altijd eens, maar ik vertrouw hem, ik weet dat hij het goed meent. Ik ken ook Zero uit de hookerstijd. Ik heb geen spijt van mijn aanwezigheid hier.

De wereld van de ijsberen is anderzijds niet de mijne. Ik geloof niet in ‘Duitsland’. Naar mijn smaak is er daar te vaak sprake van dubieuze situaties. Zijn er te veel situaties waarin meisjes gedwongen werken.
Ik weet dat niet uit eigen ervaring, maar ik heb met veel bekende ijsberen per IM gebabbeld, en off the record heel veel te horen gekregen.
Ik ben er van overtuigd dat heel veel ijsberen het goed bedoelen, geen seks willen met gedwongen meisjes. Anderzijds leggen zij de lat te vaak erg laag. ‘Ik wil haar een fijne tijd bezorgen’. ‘Ik zie wel of iemand gedwongen werkt of niet’. ‘Zij vond het ook fijn’.
Gewoon niet goed genoeg.
Iemand die het kan weten zei me: ‘zonder een gedeelte gedwongen meiden kunnen FKK-clubs niet bestaan’.

Dit gaat me best wel hevige reacties opleveren. Het zij zo. Wat moet ik daar op zeggen: don’t shoot the messenger… cope with the message…

Toch wil ik positief eindigen. Ik ervaar dit forum in se als positief. Ik evalueer de leiding als positief. Ik zie hier positieve krijtlijnen.
Hier lopen ook heel fijne mensen rond (sorry guys – ik noem jullie niet met naam).

Maar ook dan is het voor mij gewoon niet goed genoeg meer. Het eind van de regenboog ligt voor mij elders.

Maar ik wens jullie allemaal die het goed menen het allerbeste.

Gondolas9

Gondolas/Preferher/Elle seule

(Willem, wil je mij dus definitief uitloggen?)

neukie
15 juli 2006, 20:43
Gondolas9,

wij doen geen lid uitloggen. Zo kunt je terug komen als je dat wilt. En als niet: best wishes for you. :smile2:

Het is beter dat je in geen sex-forum meer lid wordt. IJbf is een forum round about de betaalde sex en geen forum alleen om het thema "gedwongene vrouwen". Ik heb daar ook een andere mening over dit thema dan jij en ik ben geen sex-rookie. Zeker bent je soms eens heated gewest. Zo lang dit geen beledingen zijn (zijn het niet gewest) is dat discussie en ik had daarmee geen probs.

Dijn foutje was misschien: het verkeerde forum....:nee:

misschien eens tot ziens.....

neukie :wink:
administrator

dharma
16 juli 2006, 08:32
Dharma vindt het jammer dat Gondolas ook hier weg gaat.




Note Willem2 : Het bericht is aangepast en een gedeelte verplaatst. Dit onderwerp gaat over het afscheid van een lid.

Zie hiervoor : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1775

Big30
16 juli 2006, 19:29
Jammer maar wel begrijpelijk zou je de daad bij je uitgesproken voornemen voegen.

Overigens Gondolas/Preferher/Elle seule heeft natuurlijk meer gedaan ook op dit forum dan ons soms terecht even een spiegel voorhouden vergezeld met wat oprecht bedoelde vragen die hij stelt.

Wat mij betreft zal er altijd plaats blijven voor deze oprechte romanticus, levensgenieter, criticus en intellectueel.

Een regenboog is geen optische illusie maar ook geen tastbare realiteit met een begin en een eind maar zij is wel mooi, kortstondig, zinnen stimulerend en heeft een verbindende functie.

Ik heb totaal geen Idee wat ik met bovenstaande zin nu precies pobeer te zeggen maar nu ik hem herlees kan ik er wel wat mooie verklaringen bij geven ;) .

Gr. XX

Stiffmaster
18 juli 2006, 10:59
Wel Gondolas9, een hele stap en ik vindt het knap dat je het en doet, maar vooral dat je het kan. Wens je heel veel geluk en wijsheid toe en misschien komt die dag ervoor mij ook nog eens, nu lukt het me amper om te minderen maar wie weet, nogmaals het ga je goed :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

groeten Koos56