Volledige versie bekijken : Tina (Roemeense) ex Schieferhof
Naam : Beatrice
Nationaliteit / taal : Roemense / Duits; Engels; Italiaans en naar ik aanneem Roemeens
Leeftijd : ca 23 jaar
Haarkleur/lengte : Zwarte halflange haren,
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage /Piercing : weet niet meer
Service : PZC, NMC, TZ, beffen
Gisteren bijna 600 km gereden om mijn gratis entree kaart (Tombola) bij de porten des bederfs in Hennef te kunnen inwisselen.
De line-up was toereikend maar was gemiddeld een paar jaar ouder dan enkele jaren gelden toen ik daar nog met enige regemaat vertoefde.
Gekozen voor een jonge Roemeense (Tina). Zij was even "uitgeleend" vanuit een bevriende club in Köln die gerenoveerd wordt.
Tina heeft een mooi figuur, mooie puntige tietjes, zwart haar en groene ogen.
Een heel prettige sessie met deze dame gehad. Ze zoent uitbundig waarbij ze haar tong goed inzet. Pijpen is ook zonder meer goed, met losse handjes.
Heerlijk zoenend elkaar omstrengelend in haar klaar gekomen.
Ook nog leuk met haar gebabbeld.
Leuke meid.
Herhaalingsgevaar zeker aanwezig als de afstand wat korter was.
Bart
Tina was gisteren in Saunaclub Babylon. Of ze daar zal blijven is nog niet zeker.
Goedemorgenallemaal
28 juli 2011, 20:59
Tina was gisteren in Saunaclub Babylon. Of ze daar zal blijven is nog niet zeker.
Vandaag was ze in ieder geval in het Hof te Lichtenberg.
Ik kan me bij de eerste recensie aansluiten. Erreg de moeite.
Overigens wist ze mij te vertellen dat ze al vier maanden op het Hof werkte en dat het haar wel beviel. Babylon is natuurlijk wel een aantrekkelijk weekend alternatief.
wervelwind
21 september 2011, 08:04
Gisteren was ik "in de buurt" van Hennef en ik had al een tijd het voornemen om deze club eens te gaan bezoeken. Het werd een bliksembezoek want ik moest ook nog terug naar Luxemburg dezelfde avond.
Na binnenkomst maar eens gegeten, op verkenning gegaan en de sfeer geproefd. Helaas zag ik op dat moment nog geen dames naar mijn smaak, dus propte ik mezelf in het kleine saunaatje. Die was lekker heet en na even een babbel te hebben gemaakt met een duitser ging ik douchen. De douche kon gelukkig op koud gedraaid worden wat na een saunasessie geen overbodige luxe is.
Hierna snel naar boven want beneden vond ik teveel mensen op te weinig ruimte. In de bar boven zag ik een bevallige zwartharige dame (Roemeense Tina) op een bank zitten. Bij het kennismaken hield ze echt afstand, wat ik al verwachtte gezien de clubregel dat de dames niet mogen animeren. Het was wel een schatje en toen ik mijn interesse liet merken draaide de knop compleet om. De alom bekende tong/pijp sessie was een feit en ik hield het niet meer uit dus wou ik naar de kamer. Daar een half uur knallende GFE gehad met als absolute highlight een 69 zonder weerga.
De slotfase werd ingeluid door een heerlijke doggystyle en omdat het zicht op haar heerlijke kont en taille te lekker was kwam ik als een losgeslagen puber binnen 2 minuten klaar...
Het is een bijzondere en leuke club waar ik als ik in de buurt ben nog wel eens zal komen, maar ik ga er niet speciaal heen rijden. Ik hou toch meer van de hectiek en gekkigheid van een bepaalde andere club waar ik met enige regelmaat kom ;) Maar als Tina er dan is dan is ze van mij :annieengel:
quitje
1 oktober 2011, 09:24
Tiental dagen geleden opnieuw van Tina geproefd en ik stel vast dat ze in heel positieve zin geëvolueerd is. Dit resulteerde in een sessie van anderhalf uur, waar ik bek-af uit de kamer strompelde. Het pijpen was van heel hoogstaand niveau. Komt nog altijd wat bedeesd over in de zitruimte, doch op kamer... :liebe2: Haalt zeker de hof-standaard.
MiniME
6 november 2011, 09:34
Optisch helemaal mijn type deze Tina. En ook in de omgang een ongelooflijke schat (beetje verlegen, maar toch ondeugend :cool:).
We hadden al wat lopen kletsen in de eetruimte, en nadat ik weer wat energie had, tegen haar aangekropen op de bank. Hier zie je weer dat de dames in Bernds niet graag afwijken van het ISO-9001 gecertificeerde proces: gelijk wordt de spontane blik anders, en gaat de dame in de o-zo-typische Hof houding: liggend over je heen, om te beginnen met tongen, en dan af te dalen naar het pijpgedeelte. Super hoor (er is geloof ik geen ijsbeer die meer waarde hecht aan goed voorspel op de bank :cool:) maar het kost enige moeite om dit standaard proces te doorbreken voor iets spontanere aktie.
Dit doet niets af aan de kwaliteiten van Tina: oraal prima kwaliteit, niet alleen op de bank, ook op de kamer zet zich dat voort. Ze heeft een heerlijk lijf, laat haar ogen goed meedoen (niet onbelangrijk) en gelukkig is ze ook niet vies van een FT/MMT afsluiting!
I.t.t. Erika komt Tina wel op het nivo van PSR/Freude/Oase dames (misschien niet in de top 10, maar toch) en is dan ook zeker herhalingsgevaar, zeker als ze weer eens in het dichterbij gelegen Babylon zit.
Cijfer: 8,5
mickdundee
19 december 2011, 15:03
She gives excellent service. And has a heart of gold. Well worth the experience.
lustman
20 mei 2012, 23:15
Door deze knappe verschijning werd de poort van Het Hof geopend. Ik had haar al wel vaker gezien , maar een sessie was er nog niet van gekomen. Daar er een animatie verbod is bij Bernds zitten de dames er vaak ijzig koud voor zich uit te staren. Maar niets is minder waar als je er plaatst naast neemt , ha , ha !
Via men tipgever Sphinx was ik al op de hoogte dat deze dame de moeite ging zijn. Ik nam plaats naast haar en ze zei je bent hier nog al geweest hé. Inderdaad dat heb je juist...stop gesprek en tongen maar. Toen even een voorsmaakje van haar pijpkusten gekregen : dat belooft ! Met men stijve snikkel achter haar aan de bar verlaten richting kamer. Daar even de tijd genomen en haar goed te keuren. Man , man : echt knap. Ik voelde aan dat het een GFE-sessie ging worden en ben daar maar mee in op gegaan. Intense top-sessie volgens Hof standaard. Later trof ik Sphinx en vertelde hem over Tina : die is super ! Hij : zie je nou wel !
Herhalingsgevaar : zeker weten !
"Shine on, shine the light on me,
In all of my life, so much more I see
Like a glittering prize I saw you up on a clear day
First taking heart then our last breath away
Only on a clear day coming into our lives
Only on a clear day coming into our lives"
Geknipt uit mijn bericht
Aangezien het me mijn vorige bezoek niet was gelukt Tina te strikken, zette deze racebeer zich dat als eerste in de kop. Ze zat nog even te eten met Dana, dus ik liet ze even met rust en ging wat op de bank liggen soezen. Blijk ik mezelf precies in haar hoekje te hebben gepositioneerd. Zo'n kans moet je ze echt niet bieden, want Tina glipt onmiddellijk in mn armen, zegt hallo en heeft dan mn tong al in haar mond, eerst nog wat voorzichtig met alleen het puntje, maar nadat ze wat is opgewarmd komt ze los en gaat enthousiast tongen.
Haar bloasmeziek laat Kleine Sphinx inmiddels behoorlijk steigeren en ik begin gekke dingen te horen, zoals het baslijntje uit Glittering Prize (http://www.youtube.com/watch?v=ot5lObb4YDs). We zoeken dus maar snel een kamer op en Tina zet haar bloasmeziek nog wat extra aan met een paar hemelse DT-uithalen. De druk steeg al vrij snel naar het kookpunt, maar de ontploffing kwam pas in cowgirl toen ze me zonder haar blik af te wenden strak aan bleef kijken en me ondertussen ongenadig leegkneep. Bam! Een halfuurtje maar, maar ik had toen al een backup-plan voor later in mn hoofd.
"Last night a little dancer, came dancing to my door
Last night my little angel, came pumping on my floor
She said 'Come on baby, you got a licence for love
and if it expires, pray help from above, because
In the midnight hour, she cried more, more, more
With a rebel yell she cried more, more, more
In the midnight hour babe more, more, more
With a rebel yell more, more, more, more, more, more,more"
Geknipt uit mn bericht
Maar goed, deze discussie is al langer aan de gang en eerlijk gezegd is deze racebeer een slechte deelnemer, want die ouwe tijd ken ik niet, al kan shasar die zes jaar meer Hofervaring heeft er leuk over vertellen. Inmiddels wordt het wat leger, gaan er een aantal dames op huis aan en gaan de langtijdparkeerders voor een laatste ronde de kamer op. Rond elf uur is Tina weer terug en na een opfrisbeurt liggen we omstrengeld op de bank. Haar bloasmeziek is net zo gevaarlijk lekker als eerder vanmiddag, maar ik hoef gelukkig geen kunstgrepen uit te halen (zoals aan de snerende kop van Billy Idol (http://www.youtube.com/watch?v=XU9mhfNygNA&feature=related) denken of Steve Stevens zijn kapsel met Erika's look vergelijken :teuflisch:).
Op de kamer slaan we na verloop van tijd daardoor een totaal andere richting in. Schluß mit rustig, ertegenaan! Behalve knuffeluurtjes blijkt Tina ook heel goed in heftige uurtjes te zijn, vooral in doggy is ze erg goed belastbaar. Ze probeert er nog een vierde schot uit te krijgen en eerlijk is eerlijk, ze gooit echt alles in de strijd, inclusief een facefuck waar zelfs gangbangbabe Zhuzha groen van zou uitslaan. Helaas, motortje blijft stoicijns lopen. De trip zelf was alles echter helemaal waard. Tina's haar zit na deze nahkampf helemaal in de war en ze glimt van het zweet. Ik zie er met een tomaatrode kop niet veel beter uit, maar we moeten allebei lachen. Als die Roemeense voetballers slim waren geweest hadden ze voor hun kwalificatiewedstrijden hun vrouwen, vriendinnen en minnaressen op de concurrentie los gelaten, dan hadden ze zich zo geplaatst voor het EK :betrunken:
quitje
18 juni 2012, 17:08
Donderdag nog eens de reis van 730 km aangedurfd via de highway to heaven... De laatste 2 bezoeken waren inderdaad Tina-bezoeken : wat is dat toch een lieve, prachtige meid. Quitje nam zoals gewoonlijk een gfe-abonnement van een tweetal uur. Enorm lekker pijpen, teasen, en soms niet tot neuken geraken. :smile2: Komt heel lekker nat, om mits de nodige inspanning te sidderen van genot.
Voor de liefhebbers : tina is deze zomer een 6tal weken op verlof, wees gerust Quitje komt nog eens langs :liebe2:
FRANKVLEES
23 juni 2012, 13:34
Hoop dat deze schoonheid maandag nog niet in verlof is.
zeppos58
23 juni 2012, 17:22
Gisteren vrijdag blonk ze uit in afwezifg zijn
quitje
23 juni 2012, 17:36
Hoop dat deze schoonheid maandag nog niet in verlof is.
Normaal niet, was pas rond de 20 ste juli...
zeppos58
23 juni 2012, 19:18
Normaal niet, was pas rond de 20 ste juli...
Misschien bang van het voetbal
BTW Zusje Erica was er wel, en dat heb ik geweten
FRANKVLEES
25 juni 2012, 19:47
Heb met deze schoonheid een stomend trio gehad tesamen met haar vriendin Jenny. Mijn God wat was dat.
Kussen, pijpen en neuken met een passie!!!!!!!!!!
Dit is zeker voor herhaling vatbaar::betrunken:
FRANKVLEES
2 september 2012, 17:57
Is deze parel al terug uit vakantie?
liefhebber
3 september 2012, 23:29
Is deze parel al terug uit vakantie?
Yeppp.... ze was maandag 3 september weer terug van vakantie.. zelf uhhhh... gezien... :wink: :freu:
louischris
22 december 2012, 00:13
Vanavond heb ik kennis gemaakt met Tina. Ze was me al eerder opgevallen, maar tot een kamerbezoek was het nog niet gekomen. Vanavond dus wel. Daar heb ik geen spijt van. Tina is een mooie meid, ze levert vakwerk en ze is ook nog eens een leuke gesprekspartner. Wat mij betreft, blijft het niet bij deze ene keer.
FRANKVLEES
7 april 2013, 15:57
Qua uiterlijk en seks zeker de topper van het hof maar qua GFE word ze verslagen door Mara.
Hendrikdeleuter
26 november 2013, 09:21
Om een sigaretje te kunnen roken, regelmatig het hokje buiten opgezocht.
Voordeel was dat ik Tina daar regelmatig tegen kwam, met haar een eerste nummertje gemaakt.
Leuke meid, doet echt je best om het naar de zin te maken. Eindigend in een FT, ik zou het echt een GFE noemen.
Een 2e sessie zat er niet meer in, omdat opeens Mara verscheen, aftersales van Tina waren uitstekend!
Sphinx
23 juni 2014, 21:39
"It sounds so nice, what you're proposing
Just once or twice, and not disclosing
And not disclosin' how we're really really feeling
What you're proposing
The other night. As I was leaving, I looks left and right
And not believing, and not believing that I'd finally be leaving
What you're proposing, now get it right
If I'm composing, but then I might
Be runny nosey
I might be runny runny runny runny nosing
But you're supposing"
Geknipt uit mn bericht
... Na dit intermezzo, plus een paar stukken spek als snack wachtte Sandra me op voor een massage-intermezzo en nadat ik verkwikt weer beneden zat en probeerde een Youtube-playlist aan de praat te krijgen op de muziekcomputer, ging ik tevens eens nadenken over de volgende ronde. Jenny viel af, vierdubbel volgeboekt. Annette was helaas bezet en als Tina me dan in de armen loopt dan is het duidelijk. Terwijl ik even wacht tot ze zich heeft opgeknapt na de vorige gast komt deze racebeer er achter hoe vervelend de Duitse BUMA Stemra eigenlijk is: van 170 clips werden er zo'n 100 geblokkeerd, waardoor het lijstje een vrij Nederlands karakter kreeg met o.a. Diesel (https://www.youtube.com/watch?v=c93aaCza_dY), Tim Knol (https://www.youtube.com/watch?v=Fjjn8Ew0_gI) en Splitsing (https://www.youtube.com/watch?v=VwDJY49RFiE).
De enige Status Quo (https://www.youtube.com/watch?v=bgOwlrJKWtE) hit kwam er dan weer zo hard tussendoor dat Edith maar snel het geluid uitschakelde voor iedereen de kelder invluchtte :smile2: Tina vond het niet zo erg, ze lag inmiddels lekker rustig Kleine Sphinx wat groter te maken. Op kamer ging het eigenlijk als vanouds met deze leuke optickfick: kalm begin, diepgaande bloasmeziek die me dicht tegen een plof aankreeg en aangezien de druk toch al te hoog was een felle doggy om een goed halfuurtje af te sluiten. WGSA-rating: 8,5/10
Sphinx
28 augustus 2014, 18:00
"Stars in your eyes little one. Where do you go to dream?
To a place we all know. The land of make believe
Shadows tapping at your window
Ghostly voices whisper "Will you come and play?"
Not for all the tea in China
Or the corn in Carolina, never, never ever.
They're running after you babe
Run for the sun little one. You're an outlaw once again
Time to change, Supergirls will be with you while they can
In the land of make believe"
geknipt uit mn bericht
Ergens in het geknuffel na mn escapades met Anna werd toen al de kiem gelegd voor de afsluiting, al sprak ik daar Anna nog niet over aan, wist niet hoe lang ze ging blijven. Na een snack liep ik Tina echter in de armen, die me op zo'n lekkere knuffel trakteerde dat ik bijna meteen voor de bijl ging. Echter, omdat Anna ons lief zat toe te lachen, kreeg deze racebeer de geest en sprak een Pools-Roemeens trio af over ongeveer een uur. Uiteindelijk kwamen Anna en Tina me eerst individueel opzoeken en konden toen elkaar even niet vinden, maar dat kwam allemaal goed. Deze racebeer raakte op de spielwiese helemaal ondergesneeuwd onder alle aandacht van Anna en Tina, die apart al levensgevaarlijke kwaliteiten hebben, maar met elkaar samen de zogenaamde re-do-list nog maar eens langer laten worden. Op de muziekcomputer klinkt een mierzoet nummer van Songfestival-runner up Bucks Fizz (https://www.youtube.com/watch?v=j9TX9syyqnc) compleet met wazige clip, überfoute aankleding en een boodschap die in typische Eighties sfeer iets suikerzoets een serieuze boodschap meegeeft (zangeres Jay Aston beweerde ooit dat ze op een vriendelijke manier "The Iron Lady Thatcher" en haar harde beleid op de hak namen). "Try to go but it won't let you, don't you know it's out to get you. Running, keep on running."
Als de dames vinden dat ik me voor hun orale inspanningen maar eens in het zweet moet werken haal ik dat langzame ritme weer boven en dat pakt meesterlijk goed uit, al probeert Tina het stiekem in cowgirl een paar keer te versnellen. Anna is in doggy wat vocaler en duwt wat steviger achteruit als ze vindt dat de Renault-turbo te weinig toeren maakt. En dan wordt Tina weer "jaloers" en zo proberen ze mekaar te overtreffen en mij af te maken. Dat laatste lukt, dat eerste ook :wink2: Moeten we nog eens herhalen in de nabije toekomst, denk ik verdwaasd als beide dames zich afvragen of ik hen niet alles eerder als trio heb gehad. Deze racebeer weet inmiddels bijna zeker van niet, want dat had ik me toch wel heel zeker herinnerd. Apart krijgen ze een 8.5, maar met elkaar zijn Anna en Tina een WGSA-rating 9.5/10 waard.
Sphinx
9 juli 2016, 09:27
Geknipt uit mn bericht
Inmiddels had ik Tina even apart genomen, een trio met Anna was 's avonds geregeld, dus tot die tijd de minischnitzels proberen om wat aan te sterken. Angie had voor het voetbal begon nog even het commando over de spotify-playlists genomen en na een paar leuke klassiekers van o.a. Ace of Base, Dr Alban en Everything but the girl kwamen we zelfs een perfecte muziekkeus tegen voor HM's perikelen met haar. Die Fantastischen Vier (https://www.youtube.com/watch?v=VUosAGDM8Sg) met hun raphit Die Da: "Is es die da, die da am eingang steht, oder die da, die dir den Kopf verdreht? Oder die, mit dem dicken pulli an. Nein, sie ist die Frau die Freitags nicht Kann!"
Zo rond half acht werd ik dus van twee kanten aangevallen door een dubbele tornado. Zo heel lang heeft dat voorspel eigenlijk niet geduurd, beide dames wisten heel goed wat ze wilden. Dus werd deze racebeer naar de spielwiese ontvoerd en op gekende wijze bedolven onder aandacht van Anna en Tina. Het begon eigenlijk heel rustig, tot dat ik Tina gebeft had, Anna jaloers werd, dat ook wilde en me vervolgens niet meer liet ophouden. Daarna knalde op de achtergrond Darude's beat-klassieker Sandstorm (https://www.youtube.com/watch?v=y6120QOlsfU) binnen (angie had een 90 playlist opgezet) en werden we allemaal door dat machinegeweer ritme aangestoken. Anna lang in doggy geneukt, Tina wou ook dus weer wisselen, Tina nog langer geneukt, en zo ging het een paar keer heen en weer. Uiteindelijk na een uur afgezogen door Anna en met de tweede FT van de dag geëindigd: BAM. WGSA-rating gaat naar tilt en ook deze confrontatie haalt een powerplay award (https://www.youtube.com/watch?v=DI3KHpKkd0U) voor beste trio op.
https://www.youtube.com/watch?v=y6120QOlsfU
Tina is ongeveer 27 lentes jong, blond haar, heeft stevige, lekkere kont en ruime b-cup. Pff ik had niet verwacht dat ik na de sessie met Suzanne zo snel geil kon worden. Wat heb ik mij daar in vergist, want Tina kreeg mij met alleen zoenen al op oorlogssterkte. Dit deerde haar niet om mij alsnog te pijpen. Gauw een kamer opzoeken voor ik explodeer zei ik, waar ze om moest lachen. Zo gezegd, zo gedaan. Deze keer was er geen kamer aanwezig in de kelder dus we moesten naar boven. Nou daar liep ik dan met een uitgestoken handdoek. In de kamer deden we nog even een 69. Wat opmerkelijk bij haar is dat ze een sliert heeft aan haar rechter schaamlip. Dit heeft mij even bang gemaakt dat ik deze af zou bijten dan wel af zou zuigen, wat gelukkig niet gebeurde Na 68 haar flink genomen in doggy. Ze heeft een heerlijke stevige kontje dus genoot er wel van om flink in haar te stoten. Ze wilde dat ik haar nog harder neukte dan dat ik al deed en zei fick me harder, fick me harder, fick me harder. Na doggy ook nog flink geneukt in missionair totdat ik flink uitgeput was. Weet niet of ze was klaargekomen, maar goed dat maakt ook niet veel uit. Toen ik uitgeput lag op het bed deed ze de condoom uit en ging mij pijpen. Deed mijn hand op haar hoofd om zodoende haar tempo een beetje in te dempen. Vervolgens neukte ik haar mond. Stond op het punt om klaar te komen dus liet haar verder pijpen en de FT was geschied. Aangezien ze haar mond iets open had gedaan kreeg ze ook wat van mijn crème op haar snoetje. Als prof heeft ze deze restanten nog opgeslurpt wat er wel geil uitzag. Alleen heeft ze de hele zooi daarna wel uitgespuugd in een tissue maar dit heeft de pret niet bedrukt. Wow wat een service en dat voor een Roemeense. Ze geeft niet alleen een top service maar ze weet ook een leuk gesprekje te voeren na de sessie.
BefBeer
19 juli 2016, 11:10
" Na 68 haar flink genomen in doggy. ...."
Leuke vertyping! :betrunken:
BefBeer
noglangnietuitgewandeld
19 november 2016, 09:11
Tina is gestopt. Het ga haar goed.