PDA

Volledige versie bekijken : Falavia (Braziliaanse) (GT)



carrera-gt3
16 juli 2006, 14:03
Eindelijk ook maar eens naar GT te Brüggen gereden vanuit Groningen is
dat toch een kleine 600 km heen en terug ......

Na de vele recensies moest ik gewoon een keer GT gaan checken en ik
moet zeggen het was de reis meer dan de moeite waard., want waar lopen
daar een lekkere snoepjes tussen. Eerst bij binnenkomst ff op me gemak bij
de bar gaan zitten en het geheel in me op nemen.Er lopen allemaal profs
tussen en ze weten how to play that GAME...Met mijn 23 jaar was ik wel 1
van de jongste mannen in gezelschap tusen de al wat oudere heren tussen
de zeg maar 30 en 60 + ..Dit viel blijkbaar nogal op bij de dames want bij
aandacht had ik geen gebrek ...Ik heb met vele dames daar een praatje gemaakt Poolse, Bulgaarse, Cubaanse ,Braziliaanse etc.. en ikze vond allemaal
reuze sympatiek. Ook zaten er een paar tussen die je zo snel mogelijk naar de kamer probeerden te krijgen deze ervaring had ik Marrokaansse Zara en blonde
Sonja...ze stelden mij een trio voor en ze zaten me echt te teasen met z,n 2 tjes werd bijna aangerand...om het maar netjezzz te houden moes ik wel sterk in me schoenen staan om niet op hun aanbod in te gaan want die Blonde Sonja wauwwwww wat een figuurrr en errr was zeer veel mogelijk hahaha.
Duzz maar snel ff elders een sigaretje gaan roken..Zara zei nog tegen mij baby you break my hart..yezz right.. en Sonja die werd wel heel opdringerig snel er tussen uit want ik wou nog meer dames tjekken uiteraard....

Mijn voorkeur gaat uit naar de Zuid Amerikaanse dames want die hebben de
zo,n lekker temperament en laat ik nou net geluk hebben in mijn vizier een
heerlijke Brazilaanse zo te horen die met haar haar vriendin aan het praten was, ff oog contact maken knipoogje en het ijs was gebroken en toen ze hoorde dat ik een aardig woordje portugees mee kon praten, kon ik helemaal niet meer stuk, Flavia komt uit Salvador de Bahi en daar ben ik 2 jaar geleden op vakantie geweest dus gesprek stof genoeg op een bijna speelse manier heb
je dan het gevoel of je een vriendin aan het versieren bent ze teasde me heerlijk en we moesten gewoon naar de kamer en ik heb het geweten.......

Alle remmen los alle details is niet nodig maar wat heb een geweldige sessie beleeft
van ruim een uur op de kamer...wat een passie en een energie beiden waren kleddernat van het sweet.........Toen ik in haar ogen keek wist ik genoeg..
Dit was 1 van mijn beste GFE experiment ooit

Beiden ff lekker gedoucht na afloop wat gaan drinken aan de bar en wat doe je dan na zo,n ervaring nog 1tje uitzoeken maar eigenlijk wist ik het al dit zou
vandaag niet overtreffen worden,afscheid genomen en maar weer terug naar huis.

Conclusie het is jammer dat het zover weg, is ik ben jaloers op de Limburgse
bezoekers ... het is eigenlijk maar goed ook verslaafdheid gehalte meer dan 100 %.... :teuflisch

Stiffmaster
17 juli 2006, 11:55
Simpel om op te lossen.........gewoon ff verhuizen :green_smi , welkom in het paradijs.

TT Man
17 juli 2006, 12:12
Met een Carrera GT-3 is die 600 km toch helemaal niks. Tel bij de entreeprijs dan wel de verkeersboetes op, maar dan ben je altijd nog goedkoper uit dan verhuizen, althans op de korte termijn...

carrera-gt3
17 juli 2006, 16:19
Ha ha had ik maar een carrera-3 dan was het inderdaad dichter bij qua snelheid , verhuizen zou de goedkoopste oplossing zijn....................

Misschien dat ze een filiaal bij Oldenburg kunnen openen voor de mensen
hier in het Noorden zou dit geweldig zijn.............:bowlol: :bowlol: