PDA

Volledige versie bekijken : Clubbezoek op het doodste van het doodste moment...

vrije jongen
4 juli 2011, 22:34
Even een vraag aan de wat meer ervaren ijsberen onder jullie (iedereen dus...), zoals ik al eens ergens heb gepost heb ik niet vaak de kans om naar Duitsland te gaan, dus ook als ik voor niet ijsbeer-zaken ga probeer ik daar een club bezoekje aan vast te plakken. Nu wil het feit dat ik begin augustus een mooi, goedkoop vakantie vluchtje heb kunnen boeken vanaf het altijd pitoresque Dusseldorf Weeze. Perfecte gelegenheid om weer eens naar een club te gaan dus...nu is mijn vlucht op een dinsdag vroeg in de middag en zal het club bezoek dus op de maandag daarvoor moeten gaan plaatsvinden. Dus hier de vraag: Waar heen te gaan op de rustigste saunaclub dag van de week midden in de zomervakantie (van de dames bedoel ik dan)?

Ik las net een bericht van Picasso1 in de thread van MiniMe, die stelde dat GT en LR het gezelligst blijven tijdens de week, dus neig ik vooralsnog naar een van deze twee. Maar ik hoor graag over andere opties. Thanx!

ps Alle adviezen zijn welkom, maar voor mij is het wel handig als de clubs ergens in de buurt van Weeze liggen, het zal vast goed vertoefen zijn in World en Oase (deze weet ik al uit ervaring :biggrin:), maar ga er maar van uit dat ik niet zo veel verder ga reizen.

MichelJ
5 juli 2011, 06:24
GT (overdag) en LR ('s avonds) zullen inderdaad de beste optie's zijn. Al moet je op maandag in LR ook geen drukte verwachten en zal de DVP-bezetting wat minder zijn. Maarja... dat is overal op een maandag. Beter is het om op zondag te gaan en de maandag te besteden aan andere dingen (shoppen in Dusseldorf ofzo).

noglangnietuitgewandeld
5 juli 2011, 10:59
De dichtstbijzijnde club vanaf Weeze is FKK van Goch. Maar gezellig is het daar zelden, alhoewel ik er best wel eens goede dames getroffen heb.

benijsbeer
15 juli 2011, 13:03
Wat voor soort club zoek je?

De FKK clubs liggen allemaal op een aardige afstand van Vliegveld Weeze af. Goed te doen als je er een auto huurt, maar toch zeker een uur rijden.
In de buurt liggen ook nog enkele partytreff. Daar is het niet zo belangrijk hoeveel meiden er zijn. Dat is daar onafhankelijk van de dag. PartyTreff Dorsten is er zo eentje waar ik graag ben. Heerlijk relaxen in het zonnetje, sauna, wirlpool en de nodige meiden voor het grijpen.
Als je het hotel in de buurt (Humbert EUR45) neemt ben je voor ca. 150 a 200 EUR voor twee dagen onder de pannen. Voor eten wordt daar ook heel behoorlijk gezorgd (BBQ als het mooi weer is) dus verder vrij van extra kosten.

Wil je echter de mooiste meiden hebben kun ja dat natuurlijk ook goed combineren met de genoemde FKK clubs. Maar als het geld toch ook een rol speelt zou ik beginnen in Dorsten, daarna kun je altijd nog zien. Ze zijn vanaf 10 uur open, tot 01:00, in het weekend zelfs tot 03:00. Dus veel waar voor je geld.

Om deze tijd zijn er ook meer studentes die nog wat bij willen verdienen dus is er ook meer keuze uit dames. Maar dat geldt zowel voor de partytreffs als voor alle andere (FKK) Clubs.

vrije jongen
15 juli 2011, 14:57
Dank voor de adviezen. Ben er nog niet helemaal uit, ik ga volgende week voor het eerst naar GT en als dat bevalt houd ik het misschien gewoon daarbij. Dan kan ik vanaf Venlo met een busje naar het vliegveld. Aan de andere kant heb ik een vrijkaartje voor Babylon en ga ik dat misschien wel verzilveren...is wel ver weg. Kan ik misschien 's avonds nog naar Dusseldorf en vandaar de volgende dag met het busje. Mwah we zien wel.

@Benijsbeer ik weet niet of een partytreff echt mijn ding is, maar misschien ga ik het wel proberen. Ik ben er inmiddels achter dat redelijk schizofreen ben met mijn preferenties voor clubs. Zo schrijf ik in de recensie van mijn eerste clubbezoek nog hoeveel fijner en relaxter het is dan het gejaagde van de Laufhauser in Duisburg, om een paar maanden later vrolijk te kirren over het animeer gedrag in Oase (en de saaiheid bij Acapulco). Misschien blijkt met zijn allen sexen op een groot bed wel het einde te zijn..:hammer:

MiniME
16 juli 2011, 15:10
GT is in ieder geval goed bezet, ook op maandag, verder zou je ook Acapulco of Freude kunnen proberen. Deze laatste is vooral op een NIET zonnige doordeweekse dag te prefereren qua aanbod en service die je nu van Oase gewend bent.

PT kan ook, ben benieuwd wat je daarvan vindt........als je mooie dames (<25 jr, <55 kilo) en full service (TZ, PZC, FT, MMT, etc) verwacht, kon het mogelijk wel eens tegenvallen. Dan zou je het ook eens bij Saskia Farrell (http://www.saskia-farell.com/partytermine) kunnen proberen. Ook met zijn allen "aan de slag", maar dan met mooie, jonge meiden die niet vies zijn van bovengenoemde services (en soms zelfs meer!).

Costana
17 juli 2011, 18:38
Ik zou gewoon GT doen, zul je vast en zeker wel iets vinden.

PHG raad ik persoonlijk aan, maar op een maandag is het tamelijk rustig, hoewel je maar 1 of 2 goeie meiden nodig hebt.