PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht., Zandpad 128-2, Federica (Italiaans)



wimwim
5 juli 2011, 09:24
Haarkleur/-lengte : Lang zwart haar
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank/Cup A
Nationaliteit/Taal : Italiaans
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : ja/nee
Voordelen: geen klokkijkster
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro


Een jongedame die al een aantal jaartjes op het pad werkt. Kende haar alleen van haar inmens groot naambord voor het raam, die kun je niet missen... :) Vaak bezet, dus een goed teken. Verbaas me eigenlijk dat er geen topic hier van haar bestaat, of heb ik dat over het hoofd gekeken? Tegenwoordig werkt ze in de dagshift van 12-21 uur ongeveer.

Op afstand geen dame waarvoor ik me hoofd voor omdraai. Dichterbij een paar mooie bruine knoeperds van ogen die je brutaal vriendelijk wellustig aankijken. Mooi donker bos haar, rank lijf met een paar stevige billen, een heerlijk fris kutje en een paar gevoelige zachte borsten. Uitermate vriendelijk, ontspannen spontane meid. Na de gebruikelijke hygiene rituelen op het bed waar gelijk opvalt dat dit een dame is die de tijd neemt voor je.

Ze was me al jaren geleden al eens getipt en ow... wat heb ik een spijt dat ik niet eerder naar haar gegaan ben. Dit is een dame die frans met een hoofdletter F doet: het enthousiasme, gulzigheid, gemak, variatie etc ect waarmee ze je oraal verwend: Klasse! Niets geen gehaast.. gewoon rustig diep en dan weer stevig zuigen, je ballen likken, terwijl jij haar kutje mag likken. Regelmatig heb je uitzicht op haar activiteiten en wat een genot om te zien... Heerlijk tot de laatste druppel in het rubbertje gespoten.. een traktatie, deze vrouw!

Achteraf nog gezellig met haar lopen keuvelen en het vervolg gaat gauw een x-tje komen... een absolute aanrader voor het orale werk!

Verygood
11 oktober 2012, 15:45
Vandaag ook weer eens bij deze dvp geweest. Al het goede wat over haar is geschreven is waar, ze is voor mij DE topperrrrrrrr van het Zandpad! Geen een dvp kan je (mij) zo verwennen als zij! Ik zal er nog vaak langs gaan, en adviseer jullie allemaal haar zeker eens te proberen, ze is echt de moeite waard!!