PDA

Volledige versie bekijken : Schneewittchen, Vraag m.b.t. parkeren



hajo2009
8 juli 2011, 12:38
Ik moet volgende week woensdagmorgen naar Viersen en heb het plan om een paar uur naar Schneewitchen te gaan.
Hoe zit het met het parkeren daar ,ik heb n.l een aanhanger achter mijn auto welke is beladen ,kan ik die ergens op het terrein daar samen met mijn auto parkeren zonder mij zorgen te maken dat deze gestolen wordt ?

Hajo 2009

Big30
8 juli 2011, 15:22
Hoe zit het met het parkeren daar ,ik heb n.l een aanhanger achter mijn auto welke is beladen ,kan ik die ergens op het terrein daar samen met mijn auto parkeren zonder mij zorgen te maken dat deze gestolen wordt ?

Hajo 2009

Zekerheid dat er niets gebeurt heb je natuurlijk nooit, maar ben er wel eens langs gereden en komt niet op me over als een buurt waar de criminaliteits cijfers erg hoog zijn. Vrij rustig en parkeren ook geen groot probleem.
Hangt ook een beetje van de lading van je aanhanger af. Maar das logisch he! Aanhanger met fietsen beladen is altijd oppassen in Duitsland.

Badslippers
8 juli 2011, 17:27
Parkeerplaats schuin aan de overkant van de weg. Plaats genoeg. Maar niet bij club zelf. Weg oversteken en je bent er. Wanneer staat die aanhanger er en wat is je lading?

Send from my GT-P1000 typing with one finger using my hand

Big30
8 juli 2011, 17:40
Wanneer staat die aanhanger er en wat is je lading?

Send from my GT-P1000 typing with one finger using my hand
Ik zou dat per IM aan een Admin melden, zeker als de lading bestaat uit LCD HDTV schermen > 50" of bv. Colnago race fietsen met Dura-Ace afgemonteerd. Stuur de IM wel tijdig want tis toch wel een uurtje rijden voor me.

n.b ff serieus, overdag no problem en zoals BS al noemt aan de overkant kun je ook vrij makkelijk parkeren.

Send from my Neukia 6100 using the Advanced Analog Network (ANN)

Josef
8 juli 2011, 19:02
Ik weet dat ze mij de Presentjes Beer noemen!!!
Maar dat ik nu er Concurrentie bij krijg is voor mij nieuw.
Want wat lees ik:hajo2009.heeft een aanhangwagen achter zijn auto mee.
En wat zit er in die aanhangwagen ,allemaal speeltjes,snoepjes,lichtgevende armbandjes of heeft deze ijsbeer goede nieuwe matrassen mee genomen???
Wat zou dat zijn? Meschien wel één aanhanger vol met wijn.
Dat is toch ook fijn!!!!!

MichelJ
8 juli 2011, 19:15
Send from my GT-P1000 typing with one finger using my hand


Send from my Neukia 6100 using the Advanced Analog Network (ANN)

Sukkels.

Het is sent.

Badslippers
8 juli 2011, 21:10
Sukkels.

Het is sent.

miereneuker. Of is het mierenneuker!!!

Bericht getypt met slechts 1 vinger en verzonden met een druk op de knop van mijn GT-P1000

Big30
8 juli 2011, 21:22
miereneuker. Of is het mierenneuker!!!

Bericht getypt met slechts 1 vinger en verzonden met een druk op de knop van mijn GT-P1000
MJ kent het verschil tussen gebiedende wijs en voltooid deelwoord duidelijk niet :biggrin:! Het is Duckfucker :tongue:.

Send from my new neukia 5100 with flopflip techology

MichelJ
8 juli 2011, 21:40
Jaja Big30 lul je er maar weet uit :smoke:

Sent from my Commodore64

Alabama
10 maart 2012, 12:55
Parkeerplaats schuin aan de overkant van de weg. Plaats genoeg. Maar niet bij club zelf. Weg oversteken en je bent er. Wanneer staat die aanhanger er en wat is je lading?

Send from my GT-P1000 typing with one finger using my hand

Schuin aan de overkant inderdaad, maar geen idee in hoeverre ze dat bewaken. Het is wel aan een doorgaande weg.

rmjhexe
10 maart 2012, 18:54
aan de overkant kun je parkeren,er staan afgemelde en zg unfallauto,s :eek:zorg dat je wielsloten hebt, lijkt me dat je als je terug bij je wagen komt de auto anders weleens op houten blokken zou kunnen staan:redface:

Corragio
22 maart 2012, 15:50
aan de overkant kun je parkeren,er staan afgemelde en zg unfallauto,s :eek:zorg dat je wielsloten hebt, lijkt me dat je als je terug bij je wagen komt de auto anders weleens op houten blokken zou kunnen staan:redface:

Ik vraag me af wat jouw ervaring hier in is. Wel eens gebeurt bij jou zonder wielsloten?

bad pritt
22 maart 2012, 16:13
Ik vraag me af wat jouw ervaring hier in is. Wel eens gebeurt bij jou zonder wielsloten?

Dat parkeerterrein ligt aan een doorgaande straat.
Als je geen slotbouten hebt loop je die kans trouwens overal.:rolleyes:

rmjhexe
22 maart 2012, 18:47
Ik vraag me af wat jouw ervaring hier in is. Wel eens gebeurt bij jou zonder wielsloten?Hier zou ik niet graag mijn auto s,nacht laten staan,een niet zoon goede indruk van de omgeving heb ik daar,sorry

benijsbeer
6 juli 2012, 00:14
Vandaag was ik kort hier. Ik dacht de enigste gast te zijn vanwege de weinige auto's. Ik heb de auto gewoon op hun oprit geparkeerd.

Er bleken nog twee beren te zijn.
Het was 14:40, 3uren kaart genomen

bad pritt
6 juli 2012, 05:46
Vandaag was ik kort hier. Ik dacht de enigste gast te zijn vanwege de weinige auto's. Ik heb de auto gewoon op hun oprit geparkeerd.

Er bleken nog twee beren te zijn.
Het was 14:40, 3uren kaart genomen

Hoe was het? Line up wise wil er ook weer eens gaan kijken.