Condomo
9 juli 2011, 15:57
Haarkleur/-lengte : hoogblond, golvend, bruin, tot over de schouders
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : normaal/C (sili)
Nationaliteit/Taal : Duits (Duits, Engels)
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : piercings, niet direct zichtbaar
Service: PZC, NMC, zoenen.
Voordelen: lief en leuk. ex-Living Room*
Nadelen: geen, tenzij je meer van meisjes dan vrouwen houdt*
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50,=
Extra’s bij het bezoek: n.v.t.
Vrijdag kon ik eindelijk weer eens verpozen op mijn favoriete stek. Ik had al prettig kennisgemaakt met Juliette en wilde de inwendige mens versterken. Naast me zat een mooie zongebruinde blondine met prachtige blauwe ogen, een donkerblauw /wit setje aan en wat D&G snuisterijen. Ze zag er nog wat moe uit. Ik ben toen eerst met Nadja en Valeria wezen kameren. Later raakten we toch aan de praat. Het bleek pas haar 2e dag in GT te zijn en ze had slecht kunnen slapen in de blokhut. Tijdens ons leuke gesprek vertelde ze me hiervoor in LR te hebben gewerkt.*
Ik raakte opgewonden en samen vertrokken we naar een hemels hutje waar ik de fijnste ervaring van de dag had! Hoezo herhalingsgevaar...*
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : normaal/C (sili)
Nationaliteit/Taal : Duits (Duits, Engels)
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : piercings, niet direct zichtbaar
Service: PZC, NMC, zoenen.
Voordelen: lief en leuk. ex-Living Room*
Nadelen: geen, tenzij je meer van meisjes dan vrouwen houdt*
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50,=
Extra’s bij het bezoek: n.v.t.
Vrijdag kon ik eindelijk weer eens verpozen op mijn favoriete stek. Ik had al prettig kennisgemaakt met Juliette en wilde de inwendige mens versterken. Naast me zat een mooie zongebruinde blondine met prachtige blauwe ogen, een donkerblauw /wit setje aan en wat D&G snuisterijen. Ze zag er nog wat moe uit. Ik ben toen eerst met Nadja en Valeria wezen kameren. Later raakten we toch aan de praat. Het bleek pas haar 2e dag in GT te zijn en ze had slecht kunnen slapen in de blokhut. Tijdens ons leuke gesprek vertelde ze me hiervoor in LR te hebben gewerkt.*
Ik raakte opgewonden en samen vertrokken we naar een hemels hutje waar ik de fijnste ervaring van de dag had! Hoezo herhalingsgevaar...*