Volledige versie bekijken : Vraag aan jp.
Alexander de Grote
12 juli 2011, 16:36
Nou jack, wie had jij dan die hele dag gehad. Als trentsetter mag je ons best beter informeren...
jacky pakutra
12 juli 2011, 16:45
ik mag niet off topic posten van de mods in het draadje van deze dame, dus bij voorbaat sorry. maar heb niemand een hele dag gehad hoor...geen bijzondere noviteiten te melden dus
ik mag niet off topic posten van de mods in het draadje van deze dame, dus bij voorbaat sorry. maar heb niemand een hele dag gehad hoor...geen bijzondere noviteiten te melden dus
Je mag best antwoord geven op de vraag! De vraag en antwoord haal ik zo wel weer weg. No problem!
n.b. vraag uit dame topic verplaatst.
jacky pakutra
12 juli 2011, 17:08
Je mag best antwoord geven op de vraag!
heb ik al gedaan :)
heb ik al gedaan :)
Helder en mee eens dat we de korte return van Marijke inderdaad niet op het forum moeten vermelden. Geen probleem dat zal niet gebeuren! Evengoed vermelden we hier niet dat ze waarschijnlijk het laatste weekend van Juli in Gt zal zijn. Zo iets doe je gewoon niet. Maar das logisch he.
jw.william
12 juli 2011, 17:29
Helder en mee eens dat we de korte return van Marijke inderdaad niet op het forum moeten vermelden. Geen probleem dat zal niet gebeuren! Evengoed vermelden we hier niet dat ze waarschijnlijk het laatste weekend van Juli in Gt zal zijn. Zo iets doe je gewoon niet. Maar das logisch he. :gruebel::gruebel:
jacky pakutra
12 juli 2011, 17:31
hebben jullie echt niks beters te doen dan zo'n onzin thread aan te maken...
hopelijk tref ik samantha deze week aan, we zien het vanzelf...
sorry BIG30 ik zal geen commentaar meer geven op de paspoortjes, die vind ik ethisch heel verantwoord en compleet logisch dat bv GT hiervoor het forum gebruikt.
tot zover mijn relaas, en als ik met iemand ben geweest en behoefte heb om erover te posten dan merk je het vanzelf