PDA

Volledige versie bekijken : Louise (Duitse)

Badslippers
17 juli 2011, 16:15
Naam : Louise (Duitse)
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Hel Blond/Lang
Lengte dame : 169
Postuur/Cupmaat : slank/A
Tatoeages/Piercings : Binnenkant pols/navel en 2x intiempiercing (Kut dus!)
Service: NMC, PZC, TZ (spaarzaam)
Voordelen: Zeer geciviliseerd, aparte stijl van pijpen, knap
Nadelen: De rem zit er te nadrukkelijk op
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 80 euro afgerekend
Extra’s bij het bezoek: -

Dit zeer knappe blonde studentje tref ik in de gang voor de "Kino". Ze vraagt of ze een kauwgum mag want ik ruik zo lekker uit mijn bek naar aardbeien. Ze valt buiten mijn "Range" want ze is nog geen 23. Maar zoals zo vaak stel ik dat graag bij want volgende week is ze jarig en wordt 23. En zo raak je dan aan de praat met deze "Optick Fick" maar niet voor lang want dan komt biggetje Foots langs die zich net z'n buik heeft rondgegeten en waarschijnlijk in de bioscoop verder wil scharrelen. Maar Foots weet zich vliegensvlug aan het hoge nivo van ons gesprek aan te passen en gezamenlijk "scannen" wij de jonge dame waarbij ik veel voordeel heb van 's mans ervaringen in het doorzagen van jonge sletjes. Bijvoorbeeld hoe het zit met het tongzoenen. Dat doet ze wel behalve als de mannen vies en oud zijn. Ik geef aan oud te zijn waarop zij zegt dat ik geen gore smeerlap ben. Pluspuntje voor BS.

Sleutel wordt besteld en op naar de blokhut. Louise heeft een werkelijk perfect lijf met een super gave A cup. Zo'n lijf wil ik niet tegelijk misbruiken maar eerst masseren. Vooral tussen de benen waar een gepiercte kut mij toelacht. Ook hier weer een welhaast perfect gestileerde vulva. Is alles aan deze snol perfect? Dacht het niet. Ze doet alles waarvoor ze is ingehuurd maar er zit weinig passie in. Ik kan me dat voorstellen als je met een ouwe sok het bed in moet. Gelukkig complimenteert ze mij met de massage. Een opvallend detail is haar speciale manier van pijpen die bovendien boven het gemiddelde uitkomt. Terwijl ik lig, gaat ze tussen mijn benen zitten met de benen langs lijf omhoog naar je schouders. Dan buigt ze zich volledig naar mijn klepel, als ware ze een slangemeisje, en begint zalig te pijpen. Hierdoor blijft haar volledige lichaam bereikbaar voor jou grijpgrage handen. Hoewel het een feest is om het lijf van dit mokkeltje te mogen neuken en ze spaarzaam tongzoent blijft het allemaal vlak. Ik geef dit meisje echter Credits" omdat ik veel te snel na een vorige sessie met haar de kamer op ga. Herhalingsgevaar is derhalve gegarandeerd.

London Traveller
17 september 2011, 23:34
This very attractive blonde girl is a bit of a cold fish. I picked her up outside the Kino and asked her for a blow job while I carried on watching the film. She was a bit rough with me at first and I had to ask her for a more gentle technique. She wanted to move to sex more quickly than I would have liked but she was able to carry on with the BJ when requested. Sex wasn't amazing either as she lubed up too much and there was little friction. However she worked hard in cowgirl and built up a little sweat. She wanted me to do something in another position but I was happy for her to do all the work. She doesn't kiss and also doesn't like to make much eye contact. We finished with a bit more BBBJ.

Carlitos
18 september 2011, 05:41
Is dit meisje niet dezelfde?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22197-Louisa-(letse)

Ace2
18 september 2011, 07:18
Is dit meisje niet dezelfde?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22197-Louisa-(letse)

De Letse Louisa ken ik niet, maar ik weet wel dat er een jonge blonde stoot door GT loopt die Louise heet. Ondanks dat de paspoortjes op elkaar lijken denk ik toch dat het 2 verschillende meisjes zijn. De Duitse Louise van dit topic was/is een vriendin van Sandy. Afgelopen woensdag liep Louise door GT.

Carlitos
18 september 2011, 09:06
De laatste keer dat ik de Letse Louisa zag was ze zon gebruind en ze heeft fantastische opvallende blauwe ogen. Ik heb een keer met haar gesproken, maar ze vroeg na 1 zin al naar de sleutel, en ze zit eigenlijk vaak aan de rechterkant van de ingang van de Kino.

Sandy ken ik niet dus dat vergelijk kan ik niet maken. Maar jij (Ace2) kent al heel veel dames dus is het goed mogelijk.

Ace2
18 september 2011, 09:26
De laatste keer dat ik de Letse Louisa zag was ze zon gebruind en ze heeft fantastische opvallende blauwe ogen. Ik heb een keer met haar gesproken, maar ze vroeg na 1 zin al naar de sleutel, en ze zit eigenlijk vaak aan de rechterkant van de ingang van de Kino.

Sandy ken ik niet dus dat vergelijk kan ik niet maken. Maar jij (Ace2) kent al heel veel dames dus is het goed mogelijk.

De Louise die ik bedoel zit inderdaad ook vaak bij de kino. Misschien hebben we het dan toch over dezelfde dame. Ik dacht dat ze ooit had gezegd uit Duitsland te komen. Volgende week gaan we op onderzoek uit.

Carlitos
18 september 2011, 09:38
Ze heeft Letse ouder(s), maar spreekt voortreffelijk Duits en is volgens mij in Duitsland geboren. Mooiste heldere blauwe ogen in GT op dit moment. Heeft wel heel veel make up op....

sirgreg
4 april 2012, 11:02
**** @Admin / Anm.: ich bin nicht ganz sicher, ab es die gleiche Louisa/e (Luisa?) ist! Also ggf. bitte verschieben****

Meine Louisa (oder Luisa ?) ist Deutsch-Polin, 21 J., sehr schlank und hat brünette Haare. Früher war sie aber mal blond. Ich finde, das ihr das brünette besser steht.
Der Body ist sehr knackig und gepaart mit zwei süßen, festen kleine Brüsten.
Optisch könnte Louisa sofort bei "Germany's next Top Model" mitlaufen. Besonders ihr Gesicht ist extrem hübsch und ein Blick aus ihren Augen kann verzaubern...
Insgesamt ein Top-Model Look der natürlichen Art. :blume:

Im ersten Moemnt wirkt Louisa zwar etwas unnahbar, aber wenn man etwas mit ihr spricht, merkt man, dass sie überaus nett ist. :luvlove:

Küssen macht Louisa leider nicht. :frown:
Ihr Französich ist sehr schön, feucht und sanft. Louisa lässt sich lecken, Fingern geht allerdings nicht. Außerdem hat sie eine recht professionelle Art - will sagen: Sie lässt sich nicht gehehn. Illusionsfaktor somit = 0.
Beim Sex geht sie aber gut mit und lässt sich in allen Stellungen gut durchnehmen.
Das finale Abspritzen in den Mund hat sich wirklich sehr gut gemacht. Auch die Tatsache, dass natürlich einiges ins Gesicht ging, steckte sie locker weg. Well done! :cool:

FAZIT:
Top-Optik, sehr guter Service, allerdings recht professionell
:littleangel: