Volledige versie bekijken : Elly / Emmy (Poolse) ex-VV/PHG/H7/YY
Willem2
17 juli 2006, 17:36
Naam : Emmy
Haarkleur/-lengte : blondachtig pagekopje halflang haar
Lengte dame : 1.60-1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank, iets voller op de heupen / B-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en vlot Engels
Leeftijd : 25 jaar
Tatoeages/Piercings : navelpiercing
Service : PZC, NMC, beffen, Kussen, aftrekken, massage,
Extra : Werkzaam geweest in o.a. PHG, VV.
Knabbel
17 juli 2006, 19:51
Zaterdag de eerste keer met dit meisje naar de kamer gegaan. Eerst inderdaad wat verlegen maar dat werd gaandeweg steeds beter. Voor en nagesprek was ook leuk dus het herhalingsgevaar is zeer groot :D .
Ik droom nu nog van die heerlijke zachte borstjes en haar mooie glimlach :lostit:
Woensdag meer :wink:
Willi69
17 juli 2006, 20:01
Service : Kussen, FT
Sicher? :confused: Ich habe da anderes gehört... :o
Knabbel
17 juli 2006, 20:08
Sicher? :confused: Ich habe da anderes gehört... :o
Ik heb wel gekust, maar ik ben dan ook een zeer lekker eekhoorntje :D
FT doe ik nooit :o dat vind ik een beetje vies ;)
Ik ga het woensdag navragen , Hausmeister
Knabbel :wink:
Willi69
24 juli 2006, 22:02
Ik ga het woensdag navragen , Hausmeister
Und, was ist das Ergebnis der Nachfrage, liebes Eichhörnchen? :baby2:
Knabbel
21 september 2006, 19:33
Und, was ist das Ergebnis der Nachfrage, liebes Eichhörnchen? :baby2:
Ik weet het nog steeds niet :o .
Ik ben afgelopen zaterdag weer met dit ontzettend mooie meisje geweest maar FT heb ik nog niet gedaan en ook niet naar gevraagd. Ik kan onderhand steeds beter met haar communiceren. Ze heeft een prachtige lach en mooie ogen waar ik lekker in verdrinken kan. Wel van haar prachtige borsten mogen genieten. Wat knabbelen die toch lekker :D . Voor de rest is de service met mij altijd goed. Ik had zaterdag niks te klagen.
Knabbel :wink:
Knabbel
26 september 2006, 21:14
Zag er dit weekend weer super uit in sexy speelpakje met bijpassende (PSV?) kniekousen. Kon de verleiding dan ook wederom niet weerstaan en simpelweg 2 uur supergeile sex gehad.
Ze is vrijdag 29.09 voor het laatst te bewonderen om daarna anderhalf weekje vakantie te genieten.
Willi69
27 september 2006, 21:01
Und, hast Du diesmal gefragt? :green_smi
Knabbel
27 september 2006, 23:11
Also Sie macht kein FT oder AV.
Willi69
28 september 2006, 17:55
Also Sie macht kein FT oder AV.
Aha, der Hausmeister hat mal wieder Recht gehabt. :D
Bitte Passport anpassen... :wink:
Jansen
16 oktober 2006, 22:11
Nadat ik een heerlijk uurtje met haar had doorgebracht,vond ik haar wel voor herhaling vatbaar.
Toen ik een week of 6 terug haar aan sprak had ze totaal geen belangstelling in een praatje.
Heel de avond zat ze nukkig iedereen af te wijzen,nou dan kan ze beter boven gaan zitten.
Afgelopen vrijdag had ze wel haar dag,ze stelde zelfs voor in een trio met Maya,maar die kende ik begin van de avond nog niet.
Maar ik was speciaal gekomen voor een andere Poolse,dus kapte het af.
Laat op de avond toen ik door had wie Maya was had ik wel spijt van het aanbod.
Dus binnekort trio met Emmy en Maya.
P.s. ze had nu weer psv kousen aan en Maya groningen kousen.
Knabbel
17 oktober 2006, 23:22
Ze had vrijdag geen PSV kousen aan maar een zwart wit "missy Elliot" setje met rode riem. Niet in XL maar een M. Kan me niet herinneren daar PSV ooit in gevoetbald te zien hebben :D
Jansen
4 november 2006, 00:05
Emmy is na een conflict samen met Katja weg uit PHG.
Zij gaat vanaf zaterdag in GT werken Katja is hier al begonnen vanaf woensdag.
Knabbel
15 oktober 2007, 21:52
Na 10 maanden afwezigheid tot mijn verbazing weer terug, hetgeen gevierd werd met een omhelzing in de bar die gelijk vervolg gegeven werd op kamer 11. Voldoende ruimte om bij te kunnen kletsen en sexen. Het leek wel of ze de afgelopen 10 maanden geen sex had gehad en nog iets met me goed te maken had. Passievol bijten, strelen, likken en zoenen met veel variatie. Heerlijk.
Overigens dat boos kijken en arrogant doen kan ze nog steeds terwijl ze eigenlijk bijzonder vriendelijk is. Haal alleen geen flauwekul uit, want als ze je niet mag kun je het schudden.
Ze is alleen wel een paar kilo aangekomen. Persoonlijk vind ik dat iets minder omdat een deel op haar heupen zit. Haar borsten komen overigens nu wel heeeeel mooi uit. Ook zeer opvallend is haar nieuwe bril met spiegelglazen. Ook niet mijn ding, maar die gaat toch af.
Voorlopig blijft ze, alleen dan wel in PHG. Even omkoppen dus...
Jansen
16 oktober 2007, 21:55
En heeft ze ook weer van die mooie knie kousen aan in felle kleuren,
En van een beetje voller daar houdt ik wel van dus ook iets voor onze vriend REX.:teuflisch
Jorah Mormont
26 oktober 2007, 10:53
Tja, Elly…….
Gisteren voor de tweede keer met deze jonge Poolse naar de kamer geweest. Vorige week mocht ik al een keer in de vijver van Knabbel vissen en belandde ik met haar op de kamer.
Leuk en lief meisje waar ik inmiddels een goede klik mee heb. Ik heb begrepen dat ze een tijdje uit de running was geweest en momenteel weer actief is in PHG. Ik ken haar nog wel van haar vorige periode toen ze zeker een aantal kilo’s minder woog en volgens mij ook zeer selectief was met het aanvaarden van een uitnodiging naar de kamer. Elly, volgens mij eerder Emmy geheten, loopt opvallende en kleurrijk gekleed door PHG. Veelal draagt ze opzichtige D&G bril en meestal bijpassende stropdas. Elly classificeer ik als Gril Next Door type, zeker Sonny’s cup of tea. Met Elly kan je veel lachen, ze heeft wel humor. Op de kamer lekkere knuffel sex met haar gehad, maar wanneer ze goed op dreef is, kan ze werkelijk intensief tekeer gaan. Tja, het meisje is op alle fronten wel goed te noemen. Ik heb er in ieder geval een goede klik mee, ik weet niet of zo ook zo uitbundig is wanneer die klik er niet is, of zelfs dat ze ijsberen afwijst.
Elly, voor mij een dame waar ik zeker vaker van wil genieten, zeg maar een meisje in de categorie “succes verzekerd”
P.S. Ik heb nog naar haar werkelijke naam gevraagd, gezien de twijfel tussen Emmy en Elly. Ze heeft me gespeld dat ze nu ELLY heet.
Sonny:wink:
Knabbel
27 oktober 2007, 12:07
Daar waar Sonny en Knabbel met elkanders welbevinden en dezelfde vijver vissen, even vooraf de plannen afgestemd. Sonny donderdag met Elly en vrijdag met Conny, en Knabbel simpelweg vrijdag met Conny en met Elly. Klaar ! Een trio of zelfs een quattro zit er voorlopig niet in.
Als laatste gisteravond wederom met Elly geweest. Ik had nog een beetje troost nodig. Een vurig begin, een relaxmoment en een spetterend einde en even later waren we alweer 1.5 u verder en was het bijna 1 uur. Snel de kamer af douchen en naar huis. Tsjonge ik ben zelden zo bekaf geweest op de terugreis, maar het was heerlijk. Heb haar overigens vrijdag niet met bril zien lopen, wel met stropdas. Vind ik eigenlijk ook veel leuker.
Flipper
16 november 2007, 14:52
De dame heet emmy.. en voor Willy69, doet FT, kust the works, alles meer dan uitstekend! Bij genegenheid is het meer dan goed te noemen! Dat rustige waarover geschreven wordt heb ik nog niet kunnen ontdekken. Op dit moment zeker een van de toppertjes in HG!!
groet.
Flipper die het dolfijn vond!!
:D
Jansen
29 november 2007, 16:37
Nadat ik gisteren eerst nog even het idee had om met een paar voor mij toppers naar de kamer te gaan of met het meisje van vorige week,Had ik toch weer het oog laten vallen op de lachende Emmy.
Na een klein gesprekje over onze kamerbezoeken van vorig jaar ( wat zij niet meer kon herinneren) heb ik haar de sleutel laten halen.
Hut 26 stond gewoon bol tijdens onze tot een koming.
Ze begon als een (sammy) al bij de deur om me heerlijk te PZC afgewisselt met diep kussen.
Eenmaal op bed hevig wat PZC en ik natuurlijk haar heerlijk gebeft.
Daarna diverse standjes met flink diep penetreren waar ze zelf zin in had.
Daarna een Ft waardoor ze door de druk in het kussen werd gedrukt ( geintje)
Ik vroeg of ze me nu wel kon herinneren :rolleyes: maar nee ,en ze had ook niet verwacht van me dat ik van harde sex hield ;) nou pas maar op moet ze maar eens rond gaan vragen.
Daarna hebben we de hut weer verlaten en de planken weer terug geplaatst die los waren gekomen.:green_smi
Ze weet nu zeker vertelde ze (na een douche te hebben genomen) dat ze mij nu niet meer vergeet.
Mijn vast favorieten keken wat minder vrolijk bij het verlaten van het pand.
Ik heb ook nog even wat na willen drinken met 11cc,Flipper en Big30 maar die waren volgens mij ook op onderzoek in diverse kamers.
Herhalingsgevaar Ja mischien nu wel weer binnen een jaar.;)
Knabbel
2 maart 2008, 12:40
Volgens haar is het in VV 1000% beter dan in andere clubs maar ik ken haar referentiekader dan ook niet zo goed. In ieder geval is ze zeer tevreden en zal ze hier blijven. Toen ik na binnenkomst gelijk door haar begroet werd, stond al vast dat ik met haar de lakens weer eens moest delen.
Had haar al geruime tijd niet gezien en als zodanig werd ik ook weer onder handen genomen. Daarna massageolie erbij, de spiegel juist geinstalleerd en even gas gegeven. Begon al vrij snel in mijn tenen te tintelen en koos ervoor dit maal een handmatig over haar rug heen te spritzen om de druk iets beter te reguleren. Ik had al het gevoel dat de lading deze keer wel eens meer dan gemiddeld kon zijn, hetgeen ook zo was. Ik had nog net de tegenwoordigheid van geest mijn vrije hand strategisch te plaatsen, zodat een wasbeurt voor haar haren gelukkig net bespaard bleef.
Normalerwijze val ik op slank maar Emmy met haar paar pondjes meer weet toch altijd het onderste altijd uit de kan te krijgen bij mij.
Overigens werd door haar het tarief van 50+25 per ieder beginnend uur bevestigd.
Toch maar even een stukje dan over deze dame. Mijn geheime minnares in de villa.
Wat een honderdtal dames hiervoor niet is gelukt, heeft zij wel voor elkaar gekregen. Ze heeft mijn hart gestolen, en die wil ik nu terug.:huch:
Ik heb legio dames gehad waar het gevoel zo enorm super was dat herhalingsgevaar zeer groot was, dat was dan ook wel, maar deze keer is er geen gevaar, geen barrières, maar een gigantisch probleem. De band die er in korte tijd is opgebouwd kan ik zeer hecht noemen, m’n hoofd loopt over, ze maakt me echt gek. Kan nu niet zeggen dat ze zo knap is en dat de sex zo enorm fantastisch is, want die heb ik veel en veel beter gehad, maar dat beetje extra geeft je wel dat gevoel. Dus praat ik nu maar even met jullie sociaal werkers om het even van me af te zetten.:o Alhoewel ik alweer aan het denken ben wanneer ik toch zo snel mogelijk maar weer kan gaan probeer ik me in allerlei bochten te wringen om mezelf op andere gedachten te brengen.
Een collega ijsbeer vertelde me dat ze een fiks autootje ging kopen…en dat van mijn geld, de doerak. Reden om aan te nemen dat ze het toch voor het geld doet, ze geeft toch om me, maar dan toch met Jan en alleman naar bed toe. Ze bedriegt me gewoon waar ik bijsta.
Dan toch maar even niet meer gaan, een andere club opzoeken, maar het is daar toch zo gezellig ?
Misschien verstandig om het even te laten, hard aan het werk vandeweek en geen tijd vrijmaken voor deze (in mijn ogen) fantastische kanjer.
Of dan toch maar even in de avonduren al zwevend richting villa rijden.
Wordt vervolgd …of niet…wordt er zelf niet wijzer van.
Gegroet en misschien tot ziens in de villa, degene die klef aan haar zijde staat ben ik..waarschijnlijk.:hah:
Flipper
17 maart 2008, 19:45
Emmy haar grote gave... is dat iedereen haar blindelings vertouwen schenkt...
heeft iets met dat koppie van dr te maken...
Gues what: zolang het nie voor nix is... wor je genaaid waar je bijstaat. (en dat is toch de bedoeling of niet???)
Jansen
6 april 2008, 17:02
Emmy haar grote gave... is dat iedereen haar blindelings vertouwen schenkt...
heeft iets met dat koppie van dr te maken...
Gues what: zolang het nie voor nix is... wor je genaaid waar je bijstaat. (en dat is toch de bedoeling of niet???)
Nee Nee Flipper :mad: Het is de bedoeling dat wij haar naaien :green_smi
Afgelopen vrijdag zat ze er wel verloren bij ik denk dat ze hoopte dat jij vandaag ook met de ijsberen kudde zou mee komen maar helaas geen Flip.
Ze had een van haar brilletjes uitgeleend aan Kalina een Pools mini meisje dat wegwijs werd gemaakt door haar.
De knie kousen heeft ze niet uitgeleend omdat dit meisje ze dan als nijlons had kunnen gebruiken.
Snoepveter
6 april 2008, 22:25
Gegroet en misschien tot ziens in de villa, degene die klef aan haar zijde staat ben ik..waarschijnlijk.:hah:
Niet makkelijk zeg...als je verliefd bent geworden...Hoe gaat het nu?:o
Flipper
7 april 2008, 18:02
Afgelopen vrijdag zat ze er wel verloren bij ik denk dat ze hoopte dat jij vandaag ook met de ijsberen kudde zou mee komen maar helaas geen Flip.
Ha,ha,ha, ja dat zal het zijn geweest jansen. :D Ik denk dat ze niet eens meer weet wie ik ben. ha,ha
thesickboy
15 mei 2008, 13:02
In extremis én na advies van Willem, gisterenavond met deze dame op de kamer aanbeland... en daar heb ik géééééén spijt van gekregen (een terechte reden om voortijdig weg te lopen van de mod-meeting, sorry jongens!;)).
Ze kijkt een beetje nukkig maar éénmaal aan de praat is het een hele lieve meid die haar zaakjes goed op orde heeft. Na wat gepraat over clubs, vakanties, auto's en appartementen (tja waar praat je zoal over...) uiteindelijk op mijn initiatief naar de kamer (een echte kletsmajoor) waar zich een hele leuke sessie voltrok. 'Full-option', TZ, PZC, NMC, beffen, vingertje... het ging allemaal even lekker. FT weet ik niet want het :fuck: ging véél te lekker.
Een héle mooie sessie met de perfecte illusie van spontaniteit en overgave. Ik zeg illusie want volgens mij is deze dame geraffineerd genoeg om je probleemloos het gevoel van een echte GFE te geven, terwijl ze het echt wel goed in de hand houdt.
Bij mij kwam ze uiterààrd wél echt klaar.:rolleyes: én voor wie er nog mocht aan twijfelen: Emmy vond me een héle aardige kerel :smile2::smile2::smile2:
Naar mijn gevoel: Top-act!
Paspoortje ook nog licht aangepast, leeftijd aangepast (25j) heeft ondertussen een navelpiercing en de 'maten' zijn iets gewijzigd.
Ja vertel mij wat, ze vind iedereen heel erg aardig todat ze er geen zin meer in heeft en je keihard laat vallen:D
Zo hebben al enkele figuren meegemaakt volgens mij;)
Toch blijft ze een topact, want een act is het zeker. Maar zoals altijd zal ik op zoek blijven naar zulke topacts:teuflisch
Geniet ervan zolang het duurt want ze laat je gewoon enorm genieten, top GFE, maar voor mij voortaan met een bittere bijsmaak.
Je gaat er de 29e toch niet mee de kamer op om mij de ogen uit te steken he:thefinger
thesickboy
15 mei 2008, 17:44
Je gaat er de 29e toch niet mee de kamer op om mij de ogen uit te steken he:thefinger
Ik zou er toch maar rekening mee houden...;)
Ja vertel mij wat, ze vind iedereen heel erg aardig todat ze er geen zin meer in heeft en je keihard laat vallen:D
Zo hebben al enkele figuren meegemaakt volgens mij;)
Geniet ervan zolang het duurt want ze laat je gewoon enorm genieten, top GFE, maar voor mij voortaan met een bittere bijsmaak.
He wat is dit nu voor een reactie :eek: je weet toch wat ze gezegt heeft
Game over :mad: zij bepaald de spelregels en tevens heeft iemand anders vals gespeeld.
Snap je het nu weer een beetje :green_smi wat hier boven staat !!
Ook ik heb haar gisteren weer gezien en gegroet.
Je hebt helemaal gelijk, enne...ik ga niet voor niets weer die kant in, en dat is echt niet om haar te zien.
Het verhaal kwam me alleen heel erg bekend voor;) vandaar mijn reactie.
Ik zeg verder toch niets naars, of zie ik dat nu verkeerd:confused:
Zie mijn handtekening onder.......
Je hebt helemaal gelijk, enne...ik ga niet voor niets weer die kant in, en dat is echt niet om haar te zien.
Het verhaal kwam me alleen heel erg bekend voor;) vandaar mijn reactie.
Ik zeg verder toch niets naars, of zie ik dat nu verkeerd:confused:
Zie mijn handtekening onder.......
Nee je reageerde alleen op een manier die alleen past wanneer je jaloers bent :mad:
Neu, was denk ik meer het laatste stukje frustratie wat eruit kwam, was niet eens de opzet.
Bij deze de belofte, als ik het na deze post nog ooit hier over haar heb, reageer of haar naam noem, dan krijg je van mij de eerstvolgende keer de entree van VV gratis:green_smi
:wink:
thesickboy
16 mei 2008, 08:34
Bij deze de belofte, als ik het na deze post nog ooit hier over haar heb, reageer of haar naam noem, dan krijg je van mij de eerstvolgende keer de entree van VV gratis
Zo, da's genoteerd!
En vanaf nu weer vriendelijk voor elkaar jongens...
TSB
Jansen en ik zijn vriendelijk voor elkaar hoor, hij wil me alleen beschermen en dat heeft hij tot nu toe al heel erg goed gedaan. Dus ik ben Jansen en niet te vergeten Sonny heel erg dankbaar.;)
thesickboy, misschien tot de 29e :wink:
Knabbel
16 mei 2008, 19:19
Ondanks het feit dat ze weinig beweegt en vaak zittende op een bankje stoiceins voor zich uit kan kijken, en daarmee een haast onbenaderbare indruk maakt, blijkt het bij nadere kennismaking een alleraardigste dame te zijn.
Daarnaast is het, indien het klikt, alleraardigst vertoeven met haar. Ik druk het nog voorzichtig uit, maar een uitmuntende GFE zit er zeker in. Ook kan ze hierbij onstuimig wild tekeer gaan. Tsja die pondjes meer... niet gelijk mijn ding, maar haar knijters komen hierdoor zeer mooi uit. Gewoonweg een aanrader. Niet voor niets talloze malen met haar geweest.
Neu, was denk ik meer het laatste stukje frustratie wat eruit kwam, was niet eens de opzet.
Bij deze de belofte, als ik het na deze post nog ooit hier over haar heb, reageer of haar naam noem, dan krijg je van mij de eerstvolgende keer de entree van VV gratis:green_smi
Ik zit nu de hele dag te wachten met het ijsberenforum voor me wanneer jij gaat schrijven over haar.
want voor een vrijkaart is Jansen altijd te vinden.:o
Succes je weet wel ;)
Knabbel
4 oktober 2008, 15:33
Emmy is sinds 2 weken naar eigen zeggen alleen nog achter de bar te vinden in VV als Thekefrau :wink:
thesickboy
15 oktober 2008, 14:56
Betekent dit dat we nu in de prijzen vallen?
:D:D:D
:thefinger:thefinger:thefinger
thesickboy
15 oktober 2008, 17:30
Dat klopt, alleen was die voor Jansen.
Bij deze kom ik mijn belofte na, ik roggel het wiel met Jansen
Het was het proberen waard...;)
willemdewandelaar
22 oktober 2008, 22:16
Vandaag voor het eerst in VV geweest en leuke blonde poolse dame ontmoet
weleke volledig aan boven vermelde omschrijvingen voldoet
spreekt inderdaad net zo goed engels als duits en behalve perfecte borsten, ben ik ook nog eens zeer te spreken over de heerlijke bil partij die prima van pas kwam op de cowgirl actie.
wat mij wel opviel is dat een half uur maar goed 20 min. duurt, of ben ik te snel ?? .
al met al prima ervaring en de terug reis van 3 uur was het overdenken waard :rofl:
p.s zeker goede act mijn opvolger had exact de zelfde goede eigenschappen als ik, en dat kan bijna niet
naughtyboy
23 oktober 2008, 06:15
weet je zeker dat het dezelfde Emmy is? ik had namelijk begrepen dat zij niet langer meer in VV werkte en weer terug naar Polen was:plapper:
Jorah Mormont
23 oktober 2008, 09:38
weet je zeker dat het dezelfde Emmy is? ik had namelijk begrepen dat zij niet langer meer in VV werkte en weer terug naar Polen was:plapper:
Het is dezelfde, afgelopen dinsdag liep ze gewoon weer voor de Theke alszijnde beschikbaar voor spannende spelletjes;)
Sonny:wink:
thesickboy
23 oktober 2008, 09:47
Nog een reden om weer eens af te zakken naar de villa...:smile2:
thesickboy
6 mei 2009, 14:55
Is deze dame nog steeds aanwezig in der Villa?
The Joker
6 mei 2009, 15:09
Heb haar de laatste tig maanden niet meer gezien.
Ook haar vriendje die achter de bar stond is al een tijd verdwenen.
Flipper
6 mei 2009, 19:10
Heb haar de laatste tig maanden niet meer gezien.
Ook haar vriendje die achter de bar stond is al een tijd verdwenen.
je verklapt geheimen SW. Wist iedereen toch al.. nee die zijn volgens laatste berichten uit mekaar en verdwenen van het toneel sinds 'the breakup'.
thesickboy
7 mei 2009, 07:36
OK, bedankt voor de update!
mr rocky
14 september 2009, 12:02
ze is weer opgedoken (zondag) in eerste instantie herkende ik haar niet direkt, want ze heeft weer een andere friseur (lange blonde krullen).....dus voor de liefhebbers.......ik heb ooit in phg een sessie met haar gehad, maar dat was one-time-only.....:bloemtje::plapper:
Knabbel
15 juni 2010, 10:19
Deze naam mag ook wel weer eens afgestoft worden uit het meubilair van de Villa. Tussendoor heeft ze een "normale" baan gehad en ook door mijn eigen afwezigheid had ik haar al geruime tijd niet meer gezien. Ze zit nog immer rustig teruggetrokken in een hoekje de boel gade te slaan. Ook nog steeds blond en een paar kilootjes teveel, maar duidelijk voorzien van veel minder make-up.
Het lijkt of haar afwezigheid de zaken heeft veranderd of zeg maar geprofessionaliseerd. In het verleden had ik altijd verhitte langdurige pornosessies met haar, waar ze ook uit eigen beweging op aanstuurde. Nu ging ik naar de kamer en stond na 28 minuten gewassen, geknipt en geschoren weer buiten. Het was zeker niet slecht, maar de GFE factor was plots verdwenen. Echter de pornofactor is nog steeds aanwezig, zij het op een zakelijk manier. Daar is niets mis mee, maar het heeft niet direct mijn voorkeur.
Knabbel
8 augustus 2011, 01:10
Nu Thekedame VV.
Big30
18 oktober 2013, 23:41
Emmy was gisteren samen met Kinga in Happy Garden te bewonderen.
Jansen
21 oktober 2013, 22:48
Of Emmy blijft is nog niet zeker omdat ze samen met Kinga ook weer in YY wil gaan kijken.
The Joker
23 oktober 2013, 23:13
Vandaag (woensdag) samen met Kinga nog aanwezig.
Gaven wel aan slechts enkele dagen per wek te werken en in het weekend meestal te stappen.
rmjhexe
5 januari 2014, 21:04
Sinds 3 dagen in h7,
Breezahlover
10 januari 2014, 09:02
Fijne dame, ergens in de 30 nu. Prima lijf, niet te dik, niet te dun met stevig stel knoppen. Heeft nu blond paardestaartje in.
Ze is vriendelijk en loopt niet te miepen. Mijn beste ervaring gisteren in H7!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Ricardo Banana
13 januari 2014, 18:21
Was afgelopen zaterdag in de happy
Theodor Adorno
13 januari 2014, 19:30
Was afgelopen zaterdag in de happy
Was Kinga in haar gezelschap misschien?
Ricardo Banana
14 januari 2014, 09:18
Kinga heb ik niet gezien
Flipper
28 maart 2014, 14:04
weet iemand waar deze dame nu zit?
rmjhexe
28 maart 2014, 15:21
Werkt vanuit Düsseldorf escortbureau
Pietjepik
2 april 2014, 12:56
Vriendin van Kinga was Emmy die dus ook in H7 was of was dat een andere dame?
ja waren gisteren beide daar.
Ricardo Banana
6 april 2014, 12:29
Gister gespot in Sixsens
christiano
24 april 2014, 20:57
Is dit Emmy die er eerder heeft gewerkt ? blond haar, tattoo en lang/slank? Ik hoop het.....:biggrin:
rmjhexe
24 april 2014, 21:23
Nee tatoo vrij , niet slank wel prettig in de omgang
Pietjepik
24 april 2014, 21:26
lekkere chubby! :luvlove:
Sit on my face any day lady!
Big30
24 april 2014, 21:28
Deze Emmy maar das inderdaad een andere:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33406-Emmy-(Duitse)&highlight=emmy
Knabbel
9 juni 2014, 22:20
>> YY
bettman
19 juli 2014, 08:15
:uglysex:
>> YY
Gestern wieder im Sixsens mit Kinga gesehen.
Jansen
19 juli 2014, 15:39
Ja als Kinga terug is dan is zei bij haar,in YY heeft ze de laatste weken slecht verdient wat ook komt door haar lingerie wat haar totaal niet staat maar meer is voor vrouwen van boven de 60 jaar.
Ik heb haar dit gemeld maar ze doet daar niets mee.
Flipper
24 juli 2014, 01:51
Jansen ouwe charmeur.. hahahha..
christiano
30 juli 2014, 17:44
Dit is niet Emmy? Iemand nog Emmy gezien Please Please:biggrin:
Dit is niet Emmy? Iemand nog Emmy gezien Please Please:biggrin:
Je bedoelt waarschijnlijk deze Emmy:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33406-Emmy-(Duitse)&highlight=emmy
De Emmy van dit topic is zoals vermeld recent nog in Sixsens gespot.
christiano
30 juli 2014, 17:59
Klopt ! Maar ik weet niet waar ze nu zou werken. Volgens mij heeft ze nog in Rotterdam en
GT gewerkt. Wie weet het?....:biggrin: Super-girl !
Knabbel
20 augustus 2014, 23:05
>> YY, samen met Kinga.
bettman
23 augustus 2014, 01:47
>> YY, samen met Kinga.
Freitag, 22.08. wieder im Sixsens mit Kinga gesehen!
christiano
4 september 2014, 20:18
Super ! Echt Waar? Emmy Blond met tattoo? Onder welke naam? Elly?:biggrin:
bettman
11 oktober 2014, 07:18
Super ! Echt Waar? Emmy Blond met tattoo? Onder welke naam? Elly?:biggrin:
Emmy = Freundin von Kinga hat kein Tattoo! Gestern habe ich im Sixsens das Gerücht gehört, daß diese MILF aufgehört haben soll. :frown:
Big30
9 november 2014, 22:41
Procrastinare humanum est of zoiets... vandaar dit laattijdig verslag van mijn laatste 3 bezoeken aan YY. Zo is mijn gedetailleerde boekhouding toch nog ergens goed voor.
Begin september was ik geïntrigeerd door een gebrild secretaressetype met zwaar gelipstickte lippen toen we allebei in het restaurant zaten. Er zat toen al een andere ijsbeer bij haar zodat ik geen gelegenheid had om haar aan te spreken.Toen ik haar enkele uren later op de bank zag zitten, ging ik meteen even kennismaken. Zij bleek de Poolse Emiliana (Emily) te zijn, en zou eerder ook als theke in een andere club gewerkt hebben (ik ben jaren geleden maar een keer of 2 in die club geweest, en kan dus niet bevestigen of wat ze zei, klopte).
Moet welhaast deze dame zijn ;).
swazontneuf
10 november 2014, 06:43
In de wandelgangen vernomen dat deze dame vanwege een aankomende gebeurtenis (al dan niet tijdelijk) is gestopt!