PDA

Volledige versie bekijken : Overnachten op de PHG parkeerplaats.

Big30
18 juli 2011, 00:24
Costana heeft lekker liggen knorren op de parking van PHG tot 7h deze morgen, dus je kon nog lang op je sms wachten :)

Respect voor de kuisploeg in phg !!!!!
Die hebben je auto gekuisd :tongue:?

Overigens krijg je geen commentaar als je op de parking overnacht? Tis geen openbare weg, geen idee of dat eigenlijk op de openbare weg wel mag. Duitsers hebben dat vast wel wettelijk geregeld, op een parkplatz langs de snelweg zal het wel mogen lijkt me.

gignnl
18 juli 2011, 01:09
Verstandiger dat ie daar overnacht of moet ie gaan rijden met een borrel op?

MichelJ
18 juli 2011, 14:02
Verstandiger dat ie daar overnacht of moet ie gaan rijden met een borrel op?

Wet of geen wet, het was een erg verstandig besluit van Costana om te overnachten op de parking en niet de weg op te gaan.

Nog verstandiger is het om een paar glaasjes minder te drinken, maar ach.... hij had plezier en was niet irritant, zoals sommige Hollanders dat wel zijn als ze een paar biertjes op hebben.

Big30
18 juli 2011, 14:12
Wet of geen wet, het was een erg verstandig besluit van Costana om te overnachten op de parking en niet de weg op te gaan.

Een vrolijke drinker die een verstandig besluit nam!
Mijn vraag was meer algemeen bedoeld, ook omdat ik weet dat er wel meer beren zijn die in de zomer als ze een Club estafette maken ook wel eens overnachten. Wel zo handig als je de volgende dag om 11u weer in de Club bent en van ver komt. Van een andere beer begreep ik dat ie bv. bij PSR eerst wel even om toestemming vroeg om op de Parkplatz te overnachten. Vandaar mijn vraag.

MichelJ
18 juli 2011, 14:25
Heb eigenlijk ook geen idee of het wettelijk gezien mag. Misschien kan de politie je pakken voor iets als 'openbare dronkenschap' of 'dronkenschap achter het stuur'. Echter, een agent met meer dan 1 hersencel zal ook inzien dat het beter is om je roes uit te slapen dan de weg op te gaan. Overigens is het wel netjes op even toestemming aan de club te vragen om op hun parking te overnachten.

btw. als je flink gezopen hebt kan het alcohol-promillage de volgende ochtend ook nog te hoog zijn om auto te rijden.

Big30
18 juli 2011, 16:14
Heb eigenlijk ook geen idee of het wettelijk gezien mag.
Mag dus:
Overnachten langs de weg

U mag overnachten in uw auto, caravan of kampeerauto langs de openbare weg, mits dit slechts 1 nacht betreft op dezelfde plaats.
Kamperen langs de openbare weg is verboden.
Plaatselijk kan overnachten langs de weg verboden zijn door verordeningen.

http://www.anwb.nl/bestemmingen/landeninformatie/vakantie/bestemmingIndex.html?btiId=BTI_3&themaId=BEST_P_60

Bij een Club parkeerplaats dus geen openbare weg zou ik denk ik wel ff om toestemming vragen, je zult maar in je slaap gewekt worden. Nog handiger een Club uitkiezen waar je kunt overnachten ;).

Bosco
18 juli 2011, 16:50
Nog handiger een Club uitkiezen waar je kunt overnachten ;).

Alleen kan je dan niet al om 23:00 knock-out gaan, zoals Cos dat op de parkeerplaats deed. ;)
Zal je toch moeten wachten tot na sluitingstijd, neem ik aan.

Costana
18 juli 2011, 19:36
Veel succes aan diegene die mij diende wakker te maken :)

Overnachten op de parking van PHG is toegelaten.
Twee nederlanders die ik van in phg ken, doen het ook dikwijls maar dan met de camper, wat meer beenruimte geeft.....
En gewoon effe ruiken en ze zouden mij wel gelijk geven dat ik wijselijk bleef ligggen

MJ: jah weet ik, maar absoluut bekeken had ik niet overdreven veel op, kan er gewoon niet meer tegen :(
Als ik zeg dat ik anders amper drink geloven jullie mij niet zeker ?

btw: 's morgens om 8h hangen er nog altijd meiden en als schooljongentjes uitziende boyfriends rond.

Big nee die hebben bliksemsnel mijn flesje opgekuist, die ik PER ONGELUK (echt waar) liet vallen.

Clinic
18 juli 2011, 21:50
Dan is er wel het een en ander veranderd. In mijn tijd (ouwe lul als ik ben) wachte ik vrij regelmatig Na sluitingstijd op een bijrijder. Vrij regelmatig werd ik dan ook aangesproken door een uitsmijter dat ik na sluitingstijd niet op de parkeerplaats mocht staan. Toch fijn dat ze je nu met laten.

molaar
18 juli 2011, 22:15
ig nee die hebben bliksemsnel mijn flesje opgekuist, die ik PER ONGELUK (echt waar) liet vallen.

Ja ja het zijn weer die Südlander , tenminste vanuit Nederland gezien: :biggrin:

Costana
18 juli 2011, 23:13
Bijkomend heb je hier het feit dat er by night is.
Dus sowieso lang volk in de buurt.

haha molaar, kank ni ontkennen :)