PDA

Volledige versie bekijken : Lana (Duitsland)



Willem2
23 oktober 2009, 13:35
Naam : Lana

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : 23-26jr

Haarkleur/lengte : Halflang blond

Lengte : 1.67m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage/Piercing : navelpiercing

Service : PZC, NMC, beffen, massage

Extra :

Willi69
24 oktober 2009, 12:29
Name: Lana
Haarfarbe/-länge: blond, halblang
Größe: ca. 167 cm
Figur: normal (+)
Herkunft/Sprache: Deutschland
Alter: circa 25 Jahre (?)
Tattoos/Piercings: ?, glaube nicht
Service: soll sehr gut sein
Sonstiges: ---
Lebenslauf: hat früher als Thekenfrau im PHG gearbeitet

The Joker
24 oktober 2009, 15:22
Wie Früh is früher?

gignnl
24 oktober 2009, 15:27
enige weken geleden dit was haar 8ste dag voor de bar.ze is 23 en heeft een navelpiercing.pre en aftersales en service zijn meer als prima.

Willi69
24 oktober 2009, 15:51
Wie Früh is früher?
1 - 2 Jahre...

The Joker
7 januari 2010, 00:05
Leeftijd: 23, lengte: 160cm, postuur: beetje mollig, haar: kort bruin.

Zag een leuke naturel meid in de bar zitten en had vooraf helemaal niet door dat dit Lana was.
Tijdens het intakegesprek vertelde ze zelf dat ze hiervoor als theke had gewerkt en nu de andere kant van de bar 'bediende'.
Ik had haar in elk geval niet herkend als ex-theke.
Uitstekende sessie mee gehad, ze vertelde verder normaal enkel avonden op VR+ZA te werken, maar wegens vakantie was ze deze week ook op andere dagen aanwezig in de avond.

zeppos58
31 maart 2010, 11:57
Naam: Lana
Haarkleur/-lengte : donker blond (bruin) / kort
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : normaal/ A
Nationaliteit/Taal : Duits /Duits
Leeftijd : 23 ?
Tatoeages/Piercings : navel tatoo op binnenkan arm (naam)
Service: TZ PZC NMC FT likken ganse kamasutra
Voordelen: GFE+++ HME (Honeymoon experience). onbeschrijfelijk
Nadelen: Moet dit ? neen dus
Tijdsduur : 1 dik uur
Prijs : 100€
:freu:van een andere planeet (denk ik):freu:

zeppos58
31 maart 2010, 12:10
Lana is zeker niet de knapste, of de vrouw waarvan je denkt “wouw”, neen ze is heel gewoon, en ondanks dagt gewoon gewoon zijn heeft ze toch iets wat anderen niet hebben. Een moedervlek bv onder haar rechter schouder, of de naam van haar “vriendje” op de binnenkant van haar arm. Ze liep trouwens niet in badpak maar in een sexy kleedje. En Eenmaal op de kamer weet je waarom, haar buikje zit vol met zwangerschap streamen, waarschijnlijk verdwijnen die nog wel, maar je weet nu dat ze er zijn, en ik weet ook dat sommige mannen hierop afknappen.
Ze is gewoon gewoon, maar één keer je er kennis mee hebt gemaakt, TZ ze je van de wereld, en zoals ik al zo vaak mocht vertellen, lekker TZ vrouwen pijpen ook zalig (meestal toch), dat is hier niet anders. Kerels die echter van een hevige wilde, snelle pijpbeurt houden zullen het maar niets vinden, maar ze pijpt zacht met veel gevoel, slaat geen plekje over, lijkt te tongzoen met je piemel, likt, streelde zuigt putjes in haar wangen, likt je balletjes maar rukt niet. Dat vind ik zalig.
Laat zich gewillig likken, wordt echt nat (proef je) laat zich vingeren en kronkelt met haar kontje als een krolse kat. Is onhandig met het aanbrengen van het condoom, en vroeg dan maar of ik het zelf kon, geen probleem, en neukt de mogelijke kamasutra standjes bijeen.
Ligt een paar niveaus hoger dan het gemiddelde is dus gewoon top.
Alleen al voor haar zou ik in mijn wagen springen en naar PSR rijden.
Ze vertelde me trouwens dat ze op 10 minuten van Living Room woont, maar die club niet aangenaam vind en dus liever 90km rijd om in PSR te zijn. Dat ze dat maar lang blijft doen.
Score gewoon 10/10 met felicitaties van de jury:freu::freu::freu:

Willi69
31 maart 2010, 14:00
Seems to be the same as Lana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19397). ;)

seksenfun
31 maart 2010, 20:44
Dat klopt.

Mauriceyep
10 april 2010, 13:19
Tegen het eind van de dag nog een tijdje zitten praten met deze Duitse dame. Echt iemand zonder humor (of moet ik zeggen Duitse humor ;)), waarmee wij dus om die reden de grootste pret hadden. Ze wilde alleen maar met "normale" mannen naar de kamer, tja ... dan vallen wij af :)
Als slot van de avond ging ik met MiniMe naar de whirlpool en dat is wel goed in PSR .. verschillende meiden gaan met je mee. Lana en haar vriendin deden hetzelfde. Ik had geen enkele interesse in haar, gewoon een doorsnee Duitse vrouw van begin 20 (vermoedelijk iets boven het gemiddelde, dat wel). Echter tja, in de whirlpool, raak je elkaar links en rechts eens aan en plotseling was ik heerlijk aan het tongzoenen en alles wat daar gebeurde, klopte! Dus .. naar de kamer, nog steeds zonder al te veel illusie, maar ook daar klopte alles.
Ik begrijp de verhalen van mijn voorgangers. Om het maar kort samen te vatten: het is een absolute GFE-sessie geworden ..... groot herhalingsgevaar. Ik ben zeker al een jaar niet meer met een duitse vrouw naar de kamer geweest, maar Lana is een Oost-duitse, dat verklaart alles .... ;)

schmusistuka
11 april 2010, 13:55
Lana ist top!!! Ich kenne Sie schon seit 2007 als Thekenfrau vom PHG. Sie geht auch gerne mit ins Whirlpool ist, also sehr flexibel. Lana lacht gerne, Ihr Humor ist super! Gestern hat sie sogar im PSR Tischtennis gespielt. Viel Spaß mit ihr.

Mauriceyep
11 april 2010, 15:02
Ihr Humor ist super!

Moet een Duitser zijn die dit schrijft ;), want ze heeft totaal GEEN humor :)

Schmusistuka, sie ist super das stimmt!!

zeppos58
11 april 2010, 19:38
In ieder geval super GFE++ meisje, als Beffer-69 haar tegen komt gaat hij zeker 6 keer met haar kameren op 1 dag in plaats van 3 (zie Mirjam LR);)

Mauriceyep
11 april 2010, 20:13
Service: TZ PZC NMC FT likken ganse kamasutra

Zeppos weet je zeker dat ze FT deed?
Ze vertelde mij namelijk dat ze dit absoluut niet deed, dat vond ze maar niks :angst: Dames veranderen natuurlijk nogal eens van mening :)

zeppos58
11 april 2010, 22:46
Zeppos weet je zeker dat ze FT deed?
Ze vertelde mij namelijk dat ze dit absoluut niet deed, dat vond ze maar niks :angst: Dames veranderen natuurlijk nogal eens van mening :)
dacht van wel, ze was in ieder geval niet vies van wat voorvocht;)

schmusistuka
12 april 2010, 09:07
:) Angst vor Feuchtigkeit Hut Lana Nicht Sicher. Es gehen ja Auch viele Nicht mit ins Mädel Whirlpool. Lana schön :freu: ;)

Mauriceyep
18 april 2010, 10:01
Gisteren met haar op herhaling. Ze had haar haar volledig blond geverfd en een jurkje aangetrokken met meer kleur: een absolute verbetering :)
Deze dame doet veel aan pre- en aftersales dat heb ik gisteren gemerkt en daarmee houdt ze de GFE-illusie in stand bij vele mannen. Ze lijkt onvermoeibaar en kan geen 10 minuten stilzitten.
Mijn sessie gisteren was weergaloos, als het gaat om ballenlikken dan komt ze bij mij op de absolute eerste plek. Ze weet perfect wat ze aan het doen is en weet bijzonder sterke reacties bij mij te weeg te brengen. De sessie was lieflijk en dierlijk, precies zoals ik het graag wil :) Dat haar lijf verre van perfect is, moet je maar vergeten :)
Cijfer: 9,8 ; herhalingsgevaar.

MiniME
22 april 2010, 08:13
Een Duitse dame...........met een verre van perfect lijf............en MY geeft een 9,8! :eek: Zou MY ziek zijn? Moeten we ons zorgen maken? Of is dit een tijdelijke inzinking? :hammer:

zeppos58
22 april 2010, 11:57
Een Duitse dame...........met een verre van perfect lijf............en MY geeft een 9,8! :eek: Zou MY ziek zijn? Moeten we ons zorgen maken? Of is dit een tijdelijke inzinking? :hammer:
NEEN denk ik, ze is die punten zeker waard, met felicitaties van de jury heet dat aan de univ:freu::freu::liebe2::betrunken::betrunken::ann ieengel:

Mauriceyep
1 mei 2010, 22:47
Zeppos weet je zeker dat ze FT deed?
Ze vertelde mij namelijk dat ze dit absoluut niet deed, dat vond ze maar niks :angst: Dames veranderen natuurlijk nogal eens van mening :)

Inmiddels zelf maar even uitgetest .. ze doet FT :)!

gignnl
2 mei 2010, 03:33
toen ik haar teste bij de phg en das al ff geleden deed ze al ft heren........

Mauriceyep
1 augustus 2010, 18:41
Graag even een signaal als Lana weer door iemand gesignaleerd wordt.
2 weken geleden gaf ze mij aan dat ze er definitief en voor altijd mee zou stoppen na deze werkdag :biggrin:
Dat zou natuurlijk zo maar kunnen .... ;)

Twinangel
1 augustus 2010, 22:24
Op 28 juli was Lana aanwezig!

MiniME
1 augustus 2010, 23:18
Vandaag niet (er waren sowieso geen vrouwen in PSR).

Mauriceyep
2 augustus 2010, 18:40
Op 28 juli was Lana aanwezig!

Dank je ... "voor altijd" is een mooi streven, de realiteit brengt vaak andere dingen met zich mee :confused:


Vandaag niet (er waren sowieso geen vrouwen in PSR).

Ik denk dat Raul dadelijk wel weer zal reageren op jouw post ... wat zijt gij toch negatief, God der lage landen!!

Knabbel
29 augustus 2010, 13:03
Graag even een signaal als Lana weer door iemand gesignaleerd wordt.
2 weken geleden gaf ze mij aan dat ze er definitief en voor altijd mee zou stoppen na deze werkdag :biggrin:
Dat zou natuurlijk zo maar kunnen .... ;)

Gisteren was ze na een maand afwezigheid weer aanwezig, en hoe... Ben blij dat ik een vrije dag heb om weer bij te komen. Deze dame heeft veel van mij gevergd gisteren. Nympho en daarom ook weer terug. Heb niet de indruk dat ze wil stoppen, integendeel, maar ze moet dit natuurlijk wel kunnen managen en matchen met haar priveleven.

MiniME
29 augustus 2010, 13:15
Gisteren was ze na een maand afwezigheid weer aanwezig, en hoe... Ben blij dat ik een vrije dag heb om weer bij te komen. Deze dame heeft veel van mij gevergd gisteren. Nympho en daarom ook weer terug. Heb niet de indruk dat ze wil stoppen, integendeel, maar ze moet dit natuurlijk wel kunnen managen en matchen met haar priveleven.

Dat je haar nog te pakken hebt gekregen..............was MY je niet voor? :biggrin:

Knabbel
29 augustus 2010, 13:34
Dat je haar nog te pakken hebt gekregen..............was MY je niet voor? :biggrin:

Misschien was hij er wel, maar heb hem niet gezien. Ze was deze dag na eerdere uitspattingen zeg het maar overgevoelig, en na onze toch wel zeer leuke diverse contacten over de hele dag wilde ze niet meer met mij naar de kamer, bang om de leuke omgang te verstoren. Waarschijnlijk speelde ook wel mee dat haar vriendin (die ik uit een vorige club nog goed ken) met mij naar de kamer wilde, maar ik dit weer afhield. Ondertussen had ze me zo geil gemaakt dat we elkaar in de gang uiteindelijk volledig legitiem aangerand hebben met wederzijds goedvinden en alsnog pijlsnel een kamer op hebben gezocht. Hier in rap tempo de gehele kamasutra afgewerkt, waarna er na een uur op de deur werd geklopt en er zo'n blond duits bimbo wijf (Giselle of zoiets) wijdbeens binnenkwam en verongelijkt mededeelde dat we al een uur lang het gangbangzimmer bezet hielden en er buiten 5 personen zaten te wachten :freu:

Dit deed de feestvreugde afnemen met verslappig mijnerzijds. Deze Kurva dan ook eenmaal buiten flink de waarheid gezegd, waarna een niet begrijpende blik mee deelgenoot werd. Sommige wijven zijn echt zo dom... Gelukkig is er dan nog Lana en herhaalde zich het hele spel verplaatst naar een hoekje in de huiskamer, echter nu verscholen onder mijn badjas. Volledig losgeslagen en nympho zoals eerder gezegd. Terwijl we flink bezig waren elkaar af te lebberen werden we weer gestoord door een duitse bimbo (nu donkerharig) met de vraag of wij geen plaats wilden maken, want dat was haar lievelingsbank. Uiteraard was een nee mijn antwoord en wederom een onbegrijpende blik. Haar medegedeeld dat ook dit mijn lievelingsbank was :hammer: en vrolijk het droogneuken voortgezet.

Uiteindelijk vele uren met Lana doorgebracht. Pre- en aftersales staan bij haar in het allerhoogste vaandel, maar wel wanneer zij daar zelf zin in heeft. Gelukkig was ik gisteren het slachtoffer :thefinger: Ik hoefde maar een drankje te halen of naar het toilet te gaan of er moest alweer een kandidaat afgewimpeld worden door haar. Goed bekeken heb ik haar dus geld gekost daardoor, maar ze wilde op dat moment niet anders. Gisteren was ik de gelukkige, waarschijnlijk MY weer de volgende keer :biggrin:

Knabbel
2 oktober 2010, 19:14
Gisteren was ik de gelukkige, waarschijnlijk MY weer de volgende keer :biggrin:

MY was er niet, dus gelijk de kans gegrepen. M.a.w. na een zeer kort tussenstapje in Acapulco is ze er dus nog steeds.

Willi69
25 april 2011, 22:06
Back to the roots:

=> Jetzt wieder als Thekenfrau im PHG tätig. :wink:

Sphinx
18 juli 2011, 21:49
Naam : Lana

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : midden 20 (geschat)

Haarkleur/-lengte : kort geblondeerd met een paar zwarte lokken

Lengte dame : ongeveer 1m60

Postuur/Cupmaat : normaal postuur/ B-cup

Service: TZ, PZC, beffen, NMC

Voordelen: uitgebreid servicepakket, goede voor en aftersales en Duits, dus geen concurrentie van MiniMe :tongue:

Nadelen: weinig aanwezig, vaak bezet door een paar stamgasten

"Every second is a lifetime, And every minute more brings you closer to God
And you see nothing but the red lights, you let your body burn like never before.

Does it feel better than love?
Yeah it feels better than love."

Geknipt uit mn bericht

Een schnitzel met wedges later dacht deze racebeer aan hele andere dingen, want ik kreeg Lana en Conny in het vizier. De vorige keer was Lana de hele avond aan stamgast Jackrum vastgekleefd, en zaterdag had haar aanwezigheid met een andere stamgast te maken, dus ik zal me maar voornemen niks kwetsends over needy ijsberen te zeggen, want af en toe profiteer ik er net zo hard van mee (hooguit een keer waarschuwen als de bril te roze dreigt te worden). De klik die er de vorige keer was keerde nu heel snel terug en ik werd vrij snel in een fiks tongduel verstrikt. Normaal zou dat geen opzien moeten baren, maar nu veroorzaakte Lana's enthousiasme "toch wel een ongemeen kabaal dat zelden vertoond was" (noot: lees eens wat minder van Patrick O'Brian, racebeer; je neemt zijn deftige taalbgebruik over!). Twee ijsberen op het bankje tegenover ons begonnen luid commentaar te geven; een van de gluurberen bleek ook een Lana-fan te zijn, dus dat verklaarde wel het een en ander. Op weg naar beneden kwamen we in een file terecht, want de hormonen speelden blijkbaar op en iedereen wilde naar de kamer zo leek het wel. Dus stonden we een tijdje op de gang te tongen (aan enkele voorbijlopende "overige nationaliteiten" te zien was niet iedereen er blij mee :cool:) De gluurberen keken eerst verbaasd en daarna vrolijk toen we weer naar boven. "Jetz schon auf zimmer gewesen?" "Nö. Im Stau gestanden." Conny, die ook al een klant aan de haak had, was dus slim en wachtte tot wij weer naar beneden gingen. Lana kreeg nummer 11 te pakken, wat meer dan voldoende was in tijden van plotselinge schaarste. De goede vooruitzichten zetten zich in een wat meer afgeschermde omgeving helemaal door; deze racebeer werd niet zozeer overrompeld, maar was wel vertrokken voor een heel ontspannen sessie.

Theo Hutchcraft van Hurts (http://www.youtube.com/watch?v=AKovcYNVTHs) probeert me een beetje bij de les te houden, maar werkt dankzij het upbeat-tempo eerder opzwepend dan ontnuchterend "Another second in the sunshine, a decade in the dark taking part in a dream. Have you forgotten what she looks like? Or do you only see what you want to believe?" Inmiddels heeft Lana haar bloasmeziek ter hand genomen en wisselt teasing af met doelgerichte lange halen. Hetzelfde doet ze later in doggy ook; afwisseling van langzaam en diep en snel en nog dieper, omdat ze haar benen dan bij elkaar houdt. Dit is eigenlijk net een bergetappe; lange aanloop, uitputtende klim, razende vaart in de afdaling. En nog een laatste sprint naar de finish :betrunken: BAM! De witte trui is binnen. We kletsen het laatste kwartiertje vol en dan is er een uur om. Of dit herhaald gaat worden hangt er vanaf hoe vaak onze paden zich kruisen (ze is hooguit nog 3 a 4 keer per maand in PSR).

Knabbel
19 juli 2011, 08:03
Kennelijk dus weer (deels) actief:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21141-Lana-(D)-nu-Theke-PHG

Knabbel
19 juli 2011, 16:21
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26467-Lana-(Duitsland)