Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, December 2010
Jansen
1 december 2010, 22:30
Hebben jullie deze week Louana nog gezien ? :eek::eek:
Bosco
1 december 2010, 22:40
Die werkt niet op zaterdag, dus nee ;)
MichelJ
1 december 2010, 22:42
Vorige week donderdag was ze er ook niet.
Pistol Pete
2 december 2010, 08:42
Gisteren op de woensdag een topdag in PHG, een schitterende line up, prima eten en twee killersessies op de kamer. Eerst met Eliana de beste sessie van het jaar gehad, samen met de ook heel goede sessies die ik eerder met haar heb gehad in vv en lr komt ze wel heel hoog in de top 2010 te staan. Numero uno???
later op de avond weer een knuffel Gfe gehad met Roberta. Er liepen nog 10 pistolladies rond. Ik kan maar 1 ding zeggen PHG is back on THE track, en voor mij op dit moment PHG rules. En dat na exact 2 jaar toen ik supertijden beleefde in PHG met de Poolse Vicky...Wordt vervolgd.
Jansen
2 december 2010, 11:49
Als je dat moet vragen, dan kan je Dalton niet. :biggrin:
Heb gebeld ze is de hele week al ziek.
george101
4 december 2010, 10:49
Je kent het misschien wel; eigenlijk voel je jezelf te moe na een hele week werken, dacht je vrijdagochtend vroeg al aan een avondje rustig thuis op de bank met het rotsvaste voornemen om er eens op tijd in te duiken. En dan belt je maat en vraagt: 'rondje Oedt?'...
Het werd echter, mede dankzij de tomeloze inzet van Niki en Cassandra, uiteindelijk toch weer een fantastische avond.
Niet om het laatst vanwege mijn kennismaking met Jansen. Deze Harry Mulish van het forum kende ik tot gisteren alleen van zijn fraaie schrijfsels, maar gedurende de avond bleek Jansen met zijn potlood tot nog veel meer in staat. Ik zag hem op een bepaald moment met veerkrachtige tred, opgeheven hoofd, rechte rug, energiek en vol van voorpret achter Ola aanhuppelen richting kamertje. "Wacht maar mannetje!" dacht ik nog, met een mengeling van respect en medelijden, "jou zien we straks terug als een gebroken man".
Want een ieder die ooit al eens het genoegen heeft mogen hebben met Ola weet dat een sessie met deze genadeloze sexmachine diepe sporen nalaat, zowel fysiek als mentaal.
Doorgaans is het slachtoffer na een kamergang met Ola de eerste uren nauwelijks meer tot een samenhangend gesprek in staat; naar adem happend zie je zo iemand dan, met trillende handen een glaasje sprudelwasser drinkend, wezenloos voor zich uitstarend aan de bar zitten, waarbij ze de indruk wekken zojuist door een Leopardtank overreden te zijn zijn, en verlaten zij uiteindelijk strompelend en volkomen gedesorienteerd het clubhuis, om pas na een dag of drie weer enigszins hersteld te zijn. Er schijnen zelfs beren te zijn die na een diepte-interview met Ola nooit meer geheel en al de oude zijn geworden...
Zo niet Jansen!! Later trof ik hem weer aan de bar, fier en ongebroken pratend over zijn Spanje -avontuur, ondertussen onvermoeibaar om zich heen kijkend op zoek naar nog meer avontuur. Chapeau voor deze veteraan!!!
Jansen
4 december 2010, 16:56
De avond was gezellig en de club was gevuld met vele nieuwe dames.
Jannine deed de moeite om onze vriendschap weer wat te binden dit i.v.m. de verjaardag op 17 dec.
Willi69 had groote moeite om alle dames te onthouden en Alabama was met een vriend en hoopte dat deze vriend de kamer op zou gaan dan kon hij het ook gaan doen.
Maar deze vriend was niet verteld dat het een hoerenclub was :eek: en vond het wel gezellig met al deze half blote dames aan de bar.
Ik heb toen Alabama geholpen door deze vriend aan te spreken en te vertellen dat ik het wel zou kunnen met deze dames :biggrin:
Hij trapte er nog niet in maar ik ging door en toen er uit eindelijk al 7 dames me verwelkomt hadden met een kus en een hand in de jas voelde hij onraad.:gruebel:
Ik vertelde dat er bij waren die heel goed konden pijpen en ik zag zijn maagdelijke berenvel bollen.
Toen ben ik maar weg gelopen omdat ik niet wist of hij mij of een dame zou gaan bespringen.
Later op de avond bleek hij een Bulgaarse gehad te hebben en blij dat hij was onder de douche schrobte hij zijn lul zo hard dat hij de eerste weken niet terug komt.
Ook Boy69 was druk doende wat mij opvalt is dat hij op zo,n avond verdomd veel afloopt dus zullen zijn badslippers wel verslijten op deze avond.
Louana was al 2 weken afwezig en hadden de dames nu kans om Jansen te pakken.
Ola zoende me en ik stelde voor eerst te gaan eten en daarna zien we wel had ik al 6x verteld aan de dames.
Het eten was super een gebraden beenham en kip in blad spinazie met diverse andere groenten en aardappeltjes.
Tijdens het eten zit ik met een andere Hollander te praten over het eten en de club waar hij ook al 6 jaar kwam.
Ik vroeg hem of hij het ijsberenforum kende maar nee wel zijn vriend,dus die werd gevraagd of hij ook beren kende ? nee niet direct van gezicht alleen sommige van naam op het forum.
Ik geef hem een hand en zeg aangenaam Jansen :eek: Ben jij Jansen :angst::angst: zegt George101
ja mij kende hij al van de verhalen en story's uit Spanje en Duitsland.
We hebben gezellig kennis gemaakt en ik vertelde dat ik met Ola naar de kamer wou ik zag hem smile:smile2: :smile2: die dacht die wordt kapot gemaakt door die vrouw en ik dacht die Ola gaat langs de muren omhoog ( geen plinten op kamer 3)
Naderhand hebben we van de disco genoten die ingehuurd was en met George101 gekletst over de kamergang.
Ja gezellige vent ook zijn vriend en hoop hun ook terug te zien op 17 dec.
Na de Pizza een massage genomen waar Ola ook nog binnen kwam wippen en rechtgezet moet worden.
Tussen door nog even een Russin gepakt die nieuw was.
en rond 23.30 u de tent verlaten ik heb wel een nieuwe in mijn top5 zie verhaal over Ola.
Dolfie
4 december 2010, 18:33
Gisteren rond 17.00 aangekomen in PHG.Ik kon me zonder probleem parkeren op hun klein parkeerplaatsje.
Bij het binnenkomen werd ik ontvangen door een vriendelijke dame:)en ik zei dat het hier mijn eerste keer was.Ze begeleide me tot de kleedkamers waar ze mijn locker toonde en de douches.
Eenmaal me tot ijsbeer aangekleed kwam ik de bar binnen voor een ijskoud alvoholvrij biertje.
Ik was letterlijk en figuurlijk omringd door allerlei vrouwelijk geweld:gruebel:.
Het viel me op dat er echt weinig ijsberen waren...daartegenover heel veel dames ( ik schat dat er gisteren meer dan 50 dames aanwezig waren ).
Wat me ook opviel dat de dames me niet direkt aanvielen met de klassiekers ; schlussel,zimmer,spass enz...:biggrin:
Daarentegen wat staan babbelen met vele dames,heel gemoedelijk...een beetje dollen..ik was op een bepaald moment in het Duits,Engels en mijn beste:confused:Spaans in gesprek met verschillende dames.
Eentje viel me erg op,Chris uit Hongarije ( zie recensie ) die lekker sensueel danste met haar vriendin.
Na mijn kamersessie met deze fantastische deerne een lekker stukje gegeten beneden in het nachtcafe.Toen waren er ineens veel ijsberen wat later nog ging toenemen.
Na het avondeten in gesprek geraakt met hoe raden jullie het,een groepje heel toffe Nederlanders die ook lekker aan het feesten waren:freu:
Later op de avond Lorena akka ballennijpster:( ( zie recensie ) op het lijf gelopen.
Daarna was het dikke ambiance in de bar met dames die aan de paal een lekkere show gaven.
Het was er echt een leuke sfeer,beetje disco achtig maar dan nog beter:biggrin:
Voor de pizza nog even de kamer op met een toppertje Cindy genaamd ( zie recensie ).
Daarna had ik nog net keuze tussen 2 koude:cool:pizza's.
Daarna nog even lekker liggen feesten met mijn Nederlandse vrienden en een heleboel dames.Chris pakte me op een bepaald moment vast terwijl ze rond de paal danste..en trok me mee naar de paal:lostit:...tja dolle pret.
Toen was het tijd om rond middernacht terug naar huis te fahren.
PHG is een toplocatie door de ongelooflijke ambiance,vriendelijk personeel,dit was voor mij de eerste keer hier maar zeker niet de laatste;)
Grtz,Dolfie
Alabama
4 december 2010, 19:45
Gisteren weer in PHG beland. Had helaas weinig tijd. Rond een uur of 3 aangekomen en om 7 uur was het weer tijd om te gaan. Het avondeten net gemist, dus in Krefeld maar wat gaan eten.
´s Middags was het redelijk rustig. Zag wat bekende dames, maar ook heel wat nieuwe dames. Er waren meer dames dan ijsberen, dus succes verzekerd. Ik was wel met een spion op pad gestuurd, dus ik moest het even rustig aan doen. Helaas. Heb genoeg dames gezien met wie ik op de kamer wel de diepte in zou willen gaan. Het to-do lijstje is in elk geval flink uitgebreid.
Uiteindelijk met Ola op de kamer beland. Aangezien ik weinig tijd had, moest het de eerste keer meteen goed raak zijn en dan heb je aan Ola een hele goede. Heerlijke pijpbeurt en haar daarna lekker geneukt. Haar 2e positie in mijn top 5 heeft ze weer wat verstevigd.
Kwam ook mijn buurman Jansen nog tegen en hij zou later op de avond ook met Ola gaan kameren, nadat Ola hem in de douche al flink had voorverwarmd.
Al met al ´n gezellige avond, maar volgende keer ga ik wel weer op ´n dag dat ik wat langer kan blijven. Zuur om weg te moeten als het net gezellig wordt en er heel wat dames rondlopen die je graag zou willen pakken.
Ascari
4 december 2010, 21:06
Wat me ook opviel dat de dames me niet direkt aanvielen met de klassiekers ; schlussel,zimmer,spass enz...:biggrin:
De laatste keer dat ik in PHG was viel mij dit ook op, er wordt niet veel gejaagd en over het algemeen zijn de dames erg vriendelijk.
Jansen
4 december 2010, 21:13
Gisteren weer in PHG beland.
Kwam ook mijn buurman Jansen nog tegen en hij zou later op de avond ook met Ola gaan kameren, nadat Ola hem in de douche al flink had voorverwarmd.
Ja Ola kwam na het afdrogen even proefen of hij op kamer temperatuur was
daarbij zoende ze me terwijl ze me ook aftrok.:eek:
Echt een vieze tent aan het worden daar PHG.:huch:
Boy69
5 december 2010, 01:38
Ook Boy69 was druk doende wat mij opvalt is dat hij op zo,n avond verdomd veel afloopt dus zullen zijn badslippers wel verslijten op deze avond.
Je moet in conditie blijven !!
Daarnaast ben ik vrij kieskeurig en zoek geduldig mijn "speledingetjes"
Willi69
5 december 2010, 15:49
Leider muss ich den Besuch am 17.12. im PHG canceln, stattdessen beginnt jetzt - wie jedes Jahr - die Winterpause, die bis (mindestens) Mitte Januar andauert. :slaap:
Alles Eisbären wünsche ich ein schönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr. http://www.kneller-gifs.de/animationen/w/a_weihnachtsmann10.gif
http://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_2_61v.gif
Costana
5 december 2010, 18:19
Het was wederom leuk, dit nu al voor de 4de maal op rij !! Net zoals een kind dat een nieuw speelgoedje ontdekt heeft hehe.
Het minder leuke was het eerste uur er naarheen, kutsneeuw ! Het andere mindere leuke was de eerste 2h terug naar huis, wederom kutsneeuw ! Gelukkig was er tussenin ook kut te vinden zonder sneeuw erop :)
Paar nieuwe ijsberen leren kennen, die ik wel al eens gezien had maar waarvan ik niet wist dat het forumpeepz waren. Leuke tijd gehad met wat bekende dames, enkele nieuwe uitgeprobeerd en dan werd ikzelf geboekt door iemand (een dame) waardoor het rustig uitbollen werd na de kamersessie's :)
Ik ga volgende week toch maar eens vragen aan mijn dorpspastoor of hij niet meegaat, hij zou daar veel werk kunnen verrichten, alles was in gereedheid gebracht voor een massahuwelijk maar de pastoor ontbrak....
Het eten was goed doch niet formidabel zoals de vorige keren wegens teveel schweinefleiss maarja zal wel aan mijn persoonlijk liggen, aangezien ik het niet lust.
Bosco
5 december 2010, 18:32
Kaajaa en ik vertrokken om 13:00 naar phg. We hadden elkaar al de dag daarvoor elkaar beloofd dat niets maar dan ook niets ons zal kunnen tegenhouden om weg te blijven van onze schatjes. Er was die ochtend maar liefs 20cm sneeuw bijgevallen. Nadat wij de auto hadden gevonden en uitgegraven vertrokken wij op weg. Tot Utrecht was het een hel, we konden niet harder dan 60 a 70 km p/u. 1,5 uur hadden wij erover gedaan, het leek meer op glijden dan rollen ondanks de winterbanden. Na Utrecht waren de wegen beter en langzaam konden we steeds dieper het gaspedaal intrappen. uiteindelijk parkeerden wij de auto op onze priveplek bij happy voor de deur om 16:00.
Na Weer een Hartelijk ontvangst van Elena die al klaar stond met 2 sleuteltjes van bovenlockers, trokken we snel onze warme badjas aan. We begonnen eerst met een warm bakkie cappuccino in de bar voordat we aan de gebruikelijke bacootjes begonnen. Kaajaa had alweer snel gezelschap van zijn meisie Lucy en Niki was rap in het Bosco-hangen. De gekke Belg Costana was alweer 1,5 uur in the house, en dan nog durft hij te beweren dat hij niet is hooked aan happy. :biggrin:
Niki stelde voor, een dag exclusief voor elkaar er te zijn. Aangezien ik haar niets mag weigeren nam ik het voorstel aan. Waarschijnlijk weer dom en gevaarlijk voor mij, maar daar heb ik mij allang bij neergelegd dat ik dat ben. ;)
1 voor 1 druppelde ook andere beruchte beertjes binnen, waaronder Tiga, babbel, Nikxxx en foots. Het werd weer een superdag in happy, gezellige beren en dames, geweldige freet ( 6 soorten vlees) en een amazing Niki.:liebe2:
Na Kaajaa is Costana de 2de verliefde dweil, en als er een pastoor in da club aanwezig was geweest had hij een hoop werk gehad. :biggrin:
Terugweg weer 3 uur over gedaan, maar dat maakt niks uit want het is het dubbel en dwars waard geweest.
egon, Dr. Rammler
5 december 2010, 20:14
Leider muss ich den Besuch am 17.12. im PHG canceln, stattdessen beginnt jetzt - wie jedes Jahr - die Winterpause, die bis (mindestens) Mitte Januar andauert. :slaap:
Alles Eisbären wünsche ich ein schönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr. http://www.kneller-gifs.de/animationen/w/a_weihnachtsmann10.gif
http://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_2_61v.gif
das Gleiche gilt auch für meinereiner :biggrin: da ich bis dahin Besseres zu tun habe :hop::znaika[1]::uglysex::slaap::bye::chhers2:
dauerlutscher
6 december 2010, 19:20
Ich hatte zuletzt den Eindruck, man hätte die "Türpolitik" wieder verbessert, aber ich war auch nur noch selten da. Offenbar ein Irrtum, denn gestern abend:
Grauenhaftes Publikum im PHG!:wand::motz::nee::kotz:
Nein, danke!!
Ansonsten einigermaßen ok: Mal wieder ein paar attraktive Neuerscheinungen und der Metzger hat auch wieder prima gekocht.:freu::applaus:
Totalflop: Bianca (RO)
Costana
6 december 2010, 19:43
Ich hatte zuletzt den Eindruck, man hätte die "Türpolitik" wieder verbessert, aber ich war auch nur noch selten da. Offenbar ein Irrtum, denn gestern abend:
Nein, danke!!
Ansonsten einigermaßen ok: Mal wieder ein paar attraktive Neuerscheinungen und der Metzger hat auch wieder prima gekocht.:freu::applaus:
Ik versta er bijna niets van, maar het laatste wel.
Probeerde 1w terug ook een kamergang te versieren, maar als je vroeg wat ze op de kamer doet antwoord ze: dit zul je wel zien op de kamer, daar moeten ze echt niet mee afkomen willen ze iets versieren.
Boy69
7 december 2010, 10:00
Dit kan ik alleen maar bevestigen.
Er waren enkele erg luidruchtige individuen aanwezig, die weinig respect hadden voor de dames :mad:
Knabbel
7 december 2010, 10:03
Blond lang krullend haar, bleke huid, wulpse vormen en begin 20. Geheel ziet er verleidelijk uit, echter een maat van mij had ook een mindere ervaring met haar: hij gaf vooraf duidelijk aan wat hij op prijs stelde op de kamer, en dan hebben we het over de normale zaken, en dat was allemaal ok. Tot ze op de kamer waren. Toen hij bij haar daar zijn beklag over deed meldde ze doodleuk dat hij "Krank im Kopf" was... :hammer: Overigens was bij mijn laatste 2 bezoeken de stemming opperbest en het publiek wel ok.
egon, Dr. Rammler
7 december 2010, 10:08
Nein, danke!!
mann, mann geht das schon wieder los ? war doch so gut die letzte Zeit !!!
wie gut, dass ich erst nächstes Jahr mal wieder reinschau. Vielleicht ändert es sich ja mit neuem Betreiber ?
:smoke: Egon
Willi69
7 december 2010, 10:17
Nein, danke!!
Stimmt, ist meiner Meinung nach auch wieder schlechter geworden. :redface:
Ansonsten einigermaßen ok: Mal wieder ein paar attraktive Neuerscheinungen
Ja, sogar aus Holland und Belgien! :eek:
Das habe ich auch von einem anderen deutschen Stammgast gehört, der eigentlich noch einen paspoort erstellen wollte. :wink2:
Boy69
7 december 2010, 10:52
mann, mann geht das schon wieder los ? war doch so gut die letzte Zeit !!!
Is beslist een incident geweest.
Mijn ervaring is dat het publiek er doorgaans ok is.
De betreffende heren zongen later een strijdlied van een Amsterdamse Voetbalclub waarmee het momenteel niet zo goed gaat.
Waren vast en zeker gefrustreerd !!!
egon, Dr. Rammler
7 december 2010, 10:59
Is beslist een incident geweest.
Mijn ervaring is dat het publiek er doorgaans ok is.
De betreffende heren zongen later een strijdlied van een Amsterdamse Voetbalclub waarmee het momenteel niet zo goed gaat.
Waren vast en zeker gefrustreerd !!!
:gruebel: wir wollen alle das Beste hoffen :baby2:
Gruss Egon :smoke:
Franzis
7 december 2010, 12:17
Das habe ich auch von einem anderen deutschen Stammgast gehört, der eigentlich noch einen paspoort erstellen wollte. :wink2:
Habe ich gerade nachgeholt, hatte bis heute frei und daheim keinen Computer.
Anscheinend war ich aber nicht der Einzige, der auf Bianca "reingefallen" ist ;)
egon, Dr. Rammler
7 december 2010, 12:20
Habe ich gerade nachgeholt, hatte bis heute frei und daheim keinen Computer.
Anscheinend war ich aber nicht der Einzige, der auf Bianca "reingefallen" ist ;)
das kommt davon wenn man vorher beim Hausmstr. keine Auskünfte einholt :wink:
Franzis
7 december 2010, 12:21
das kommt davon wenn man vorher beim Hausmstr. keine Auskünfte einholt :wink:
Unser Hausmeister kannte sie aber auch nicht, ich hatte ihm danach erst berichtet ;)
egon, Dr. Rammler
7 december 2010, 12:27
Unser Hausmeister kannte sie aber auch nicht, ich hatte ihm danach erst berichtet ;)
:biggrin: ja der hält sich von Rumäninnen meistens (mit Ausnahmen) fern
Kaajaa
7 december 2010, 19:27
"Kajaa had al weer snel gezelschap van zijn meissie Lucy" Als dat de Roemeense Lucy is, heeft ze meer vriendjes. :biggrin: Ze weet het goed te verbergen, en loopt met een woedend hoofd rond als je haar 'verrast' met een PHG-bezoekje onverwachts. :angst: Dan lijkt ze op de hoofdpersoon in een oud-Hollandse John Lanting-klucht. :huch: Ik zal haar binnenkort ook weer eens opzoeken, na alle fijne avonden met haar. :hu[1]:
Ja ik weet waarvoor ze in Happy werkt en als ik er niet ben moet ze ook wat te doen hebben
Costana
7 december 2010, 19:38
Ja ik weet waarvoor ze in Happy werkt en als ik er niet ben moet ze ook wat te doen hebben
als kuisvrouw ? :D
NikXXX
7 december 2010, 21:14
Zaterdag 4 December. Ondanks de slechte weersvoorspellingen toch afgereisd naar Oedt. Na een ritje van 20 minuten mijn bolide geparkeerd op de parkeerplaats. Rond half vijf beroerde mijn wijsvinger de deurbel. Snel omgekleed en gedoucht. Bosco & Costana waren al in het huis. Evenals Kayaaaaa waarmee ik nog geen handjes mee geschud heb. Tiga was ook ineens in het huis. Zijn oog viel direct op Andra, waarmee ik al een date had besproken. 10 minuten later. Andra is profi maar wel correct. Naar het schijnt heeft ze voorheen escort werk gedaan in A'dam. De vreet kwam en het was goed te doen. Alleen de groenten waren te gaar. Gaar voor de soep! Gezellig met Tiga, Babbel (die was ook aangekomen) op een bankje de vreet verorberd. Tiga werd ingepalmd door Andrea, want binnen no time had deze 10 Euro uit Tiga's handje gegrist om te vergokken. Tiga deed dit puur uit eigen belang want hij was van zins dat zijn gulle gift tijdens een kamersessie met Andrea positief zou uitpakken. Was dat wel zo? Foots kwam ook ineens binnenvallen. Gelukkig was er nog wat vreet over voor hem. Het toetje was ook goed te doen! PHG zorgt goed voor zijn beertjes. Later op de avond tijdens de ronde tafel sessie werd mijn interesse gewekt door Livia. Een Hongaarse deerne. Jaja, Tiga & Babbel lachten zich rot dat ik gesnaaid was door haar. Het bleek een ruw diamantje te zijn op de kamer die ik nog even moest polijsten. Vanaf nu is ze dus behoorlijk verpest door mij. Jammer heren beren! Er werd nog afgedronken en we keerden allemaal veilig thuis. Het was een toffe avond in Oedt. PHG on the rise!
Ps. Tiga ik verwacht wel een recensie van jou over die sessie met je verlegen chickie...
Knabbel
8 december 2010, 11:22
Later op de avond tijdens de ronde tafel sessie werd mijn interesse gewekt door Livia. Een Hongaarse deerne.
Is dat die ietwat timide jongedame met halflang blond stijl haar?
Willi69
8 december 2010, 12:03
Is dat die ietwat timide jongedame met halflang blond stijl haar?
Livia hat schwarze Haare. ;)
ijsbeer11
8 december 2010, 14:35
Tiga werd ingepalmd door Andrea, want binnen no time had deze 10 Euro uit Tiga's handje gegrist om te vergokken
Dit is normaal toch niks voor Andrea of wel Bosco?
Om zomaar een tientje uit iemands badjas te halen..
Dat doet ze misschien alleen de eerste keer...
De volgende keren haalt ze er minimaal 20 of 50 uit:freu:
Bosco
8 december 2010, 16:22
Dit is normaal toch niks voor Andrea of wel Bosco?
Om zomaar een tientje uit iemands badjas te halen..
Dat doet ze misschien alleen de eerste keer...
De volgende keren haalt ze er minimaal 20 of 50 uit:freu:
Jaaaaa, allert blijven.....voordat je het in de gaten heb, zijn alle drie je zakken leeg. :gruebel: :biggrin:
Maar het is zo'n schatje ;)
Costana
9 december 2010, 03:03
Was een bewogen dagje, een aantal nieuwe impressie's uit het wereld meegemaakt.
- Andrea die van de gokkast gesleurd wordt door de buitensmijter, kon enkel het woordje arbeiten verstaan.
- Een dame die met haar schoenenverkoper aan het webcammen was, meneer zijn hoofd was wel volledig zwachtels omwonden, navraag leerde dat haar "boyfriend" slaag gekregen had.
- Geweigerd worden voor een kamergang dit alleen omdat ik al teveel met een vriendin van haar was geweest.
- Duitsers zijn raar, zeker indien het sneeuwt, trainingspakken onder de badjas ed.
- Zelf de parking van een saunaclub gebruikeren de Nederlanders als campingplaats.
- DVP's die plots het licht zien en tot de constatatie komen dat geld niet alles is en het na 2 maand bekeken houden.
- Na een zeker uur krijg je meer de vraag voor €2 (photoplay) dan voor een kamergang.
- Voor het eerst in 8 maand eens een saunaclub zonder aziaten (niet dat ik er iets tegen heb, maar het was vreemd om te zien)
Knabbel
9 december 2010, 09:30
Duitsers zijn raar, zeker indien het sneeuwt, trainingspakken onder de badjas ed.
Betreft de ondertussen veel besproken Nederlandse tobvoetballer "Schumi", steevast in voetbaloutfit en behorende tot het net zo stijve en versleten meubilair in Oedt, en derhalve vaste waarde bij de Headlines:
Ajax ziet potentieel in clubicoon Schumi van 1. Fc Oedt en stelt partnerruil met Suarez voor
Naturalisatieproces Schumi in versnelling na bezoek Joachim Löw aan 1. Fc Oedt - 1. Fc Kneuss
Alabama
9 december 2010, 09:35
Livia hat schwarze Haare. ;)
Heeft die toevallig in Babylon gewerkt?
masseurke
9 december 2010, 11:47
Betreft de ondertussen veel besproken Nederlandse tobvoetballer "Schumi", steevast in voetbaloutfit en behorende tot het net zo stijve en versleten meubilair in Oedt, en derhalve vaste waarde bij de Headlines:
Ik ziet er wat van Don Leo in ook...
ijsbeer11
9 december 2010, 12:28
Was een bewogen dagje, een aantal nieuwe impressie's uit het wereld meegemaakt.
- Andrea die van de gokkast gesleurd wordt door de buitensmijter, kon enkel het woordje arbeiten verstaan.
- Een dame die met haar schoenenverkoper aan het webcammen was, meneer zijn hoofd was wel volledig zwachtels omwonden, navraag leerde dat haar "boyfriend" slaag gekregen had.
- Geweigerd worden voor een kamergang dit alleen omdat ik al teveel met een vriendin van haar was geweest.
- Duitsers zijn raar, zeker indien het sneeuwt, trainingspakken onder de badjas ed.
- Zelf de parking van een saunaclub gebruikeren de Nederlanders als campingplaats.
- DVP's die plots het licht zien en tot de constatatie komen dat geld niet alles is en het na 2 maand bekeken houden.
- Na een zeker uur krijg je meer de vraag voor €2 (photoplay) dan voor een kamergang.
- Voor het eerst in 8 maand eens een saunaclub zonder aziaten (niet dat ik er iets tegen heb, maar het was vreemd om te zien)
Hahahahahahah, SCHITTEREND DIT
Enkele reacties...
Andrea zit inderdaad vaker achter de gokkast dan dat ze werkt
Die camper op de parkeerplaats is van een Nederlander, zijn meestal met zijn tweeen, die komen daar regelmatig en blijven daar regelmatig in slapen
Zeer verstandig, om niet te rijden als je gedronken hebt!
Schumi zit inderdaad steevast in zijn trainingspak, soms nog met banaan in zijn hand op de bankjes
Costana
9 december 2010, 14:58
ahhh okay
Mod: gelieve dan aan te passen van Nederlanders doen raar bij sneeuw :biggrin:
Willi69
9 december 2010, 15:44
Heeft die toevallig in Babylon gewerkt?
Sorry, I don't know. :redface:
Big30
9 december 2010, 18:01
Heren,
Wat van het Schumi geleuter weggehaald. Schumi = Schumi, hij trapt wel eens tegen een balletje aan en zoals Knabbel al opmerkt behoort ie al jaren tot het meubilair in PHG. Meer details en info zijn hier niet relevant m.b.t. Schumi.
Big30
popey01
10 december 2010, 10:07
Populaire Horny Gebeurtenissen was enorm populair net als Geile Tijden totdat............... ( daar praten we maar niet meer over)
Het is echter zo dat dit forum heel anders werkt. Je bent op zich helemaal niet verplicht om je bericht uitsluitend over één dame te doen. Je mag gewoon je hele dag beschrijven. Het is de bedoeling dat je weer plezier krijgt. Het is uiteraard wel zo dat het wel aardig is als je informatief bent en je mede-ijsberen helpt met je berichten.
Maar hier is dus weer Populaire Horny Gebeurtenissen !!!
Veel plezier....
Willem2
PS Ik zal tzt wat oude berichten opvissen.....
de mods kunnen zoals gewoonlijk tegen zelf-kritiek
Jansen
11 december 2010, 17:15
Gisterenmiddag weer naar PHG gegaan om Louana en Ola te sponseren op de kamers.
Ook Sonny en P.P. waren op de avond aanwezig en het eten was ook weer super.
Tijdens de Pizza werd een man onwel op de ballestrade die ik nog net kon opvangen zodat hij niet verder zou vallen.
Na snel optreden van onze donkere uitsmijter en na wat reanimatie en lucht aanvoeren hebben we samen deze man het licht weer laten zien.
De aanwezige beren stonden dan ook in groot aantal op afstand te kijken hoe we met 2 man deze man weer fit kregen.
Dit optreden van ons heeft zeker wel een uur geduurd maar hij kon met zijn vriend weer vertrekken naar huis of even naar een ziekenhuis.
Bij deze wil ik dan ook aangeven dat PHG wel iemand in dienst heeft die op kan treden bij mensen die onwel of erger de mist in gaan.
p.s. Beatrice was weer niet te genieten wat een sjagerijnige meid sinds ze weet dat er een Top 5 is van dames maar ook super jaloers op de andere meiden.
popey01
11 december 2010, 17:33
De mods kunnen alleen maar wijzigen. en kunnen zeker NIET NIET tegen zelf-kritiek,maar ja zo zijn ze nu eenmaal
Jansen
11 december 2010, 17:37
De mods kunnen alleen maar wijzigen. en kunnen zeker NIET NIET tegen zelf-kritiek,maar ja zo zijn ze nu eenmaal
Daarom wordt je Mod :eek: tevreden nu :gruebel:
Alabama
12 december 2010, 02:16
Vandaag op miraculeuze wijze ontsnapt uit Alcatraz en me kunnen begeven richting deze "Tuin van Verderf". Flink door moeten planken om op tijd te zijn voor het eten.
Binnen was het 'n gezellige boel. Veel ijsberen aanwezig en ik zag ook al direct Ola rondhuppelen. Costana, Foots, Nickxxx, Bosco en nog wat andere ijsberen ontmoet en gezellig mee gebabbeld. Ook nog even gebabbeld met een ijsbeer uit Hasselt die door zijn neef mee was genomen en niet wist dat het een hoerenkast is. Zoiets had ik vorige week ook aan de hand. Hij "vergat" ook 'n keer te betalen en toen werd zijn de dame erg fel. Het was maar goed dat ik m'n hond niet had meegenomen. Er was 'n jongere versie van tante Sidonia met de lichaamsbouw van een lantaarnpaal. Mijn hond had er ongetwijfeld tegen aan gezeken om territorium af te bakenen.
Eerst maar even gegeten. Er stonden diverse soorten vlees, gebakken aardappels en rijst klaar. De aardappels waren helaas snel op. Vlees was prima, de rijst was maar dor. Maar goed, voor gebakken aardappels gaan we wel naar v/d Valk, hier komen we voor andere zaken.
Eerste sessie met Ola. Dat ging weer als vanouds en ze ging flink tekeer. Het pijpen was meer dan uitstekend en na haar in vier verschillende standjes gepakt te hebben, heb ik mijn poncho volgespoten. Hier moest ik even van bekomen en na de sex met Ola wordt er standaard een sigaretje gerookt en wat gebabbeld. Ola gaf aan ook op zaterdag te werken. Alleen zondag geeft ze forfait.
Daarna weer even gezellig bijgepraat met de ijsberen en rondgekeken of ik Louana zag. Ik zag d'r wel, maar constant of met een sleutel in de hand of net terug. De bar zat flink vol en er waren ook veel gasten die hun zuipavondje vandaag in PHG hielden en zonder te neuken de grootste lol hadden.
Louana nog even gezocht, maar die was weer constant bezet. Vrijdag had ze 16 (!) bezoekjes aan de kamer gedaan en vandaag zal ze ook wel weer dichtbij dat getal gekomen zijn. Enige keren dat ik d'r zag was als ze de sleutel ging halen of de sleutel weer terug ging brengen.
Daarna wat rondgelopen en toen liep ik op tegen Beatrice. Had d'r al een paar keer gezien en ik vind haar altijd maar chagrijnig overkomen. Naast Roemeens en Engels spreekt ze overigens ook Frans en Spaans. Er stond me nog een post bij van Jansen over schuurpapier. Op de kamer bleek dat niets overdreven te zijn. Flink wat schaafwonden overgehouden aan het avontuurtje met Beatrice. De sessies was op zich niet slecht, maar wel wat gehaast. Vooraf vertelde ze ook trots dat ze twee Marokkanen binnen resp. 8 en 12 minuten buiten had gewerkt.
Daarna nog even wat staan praten in de bar en voldaan naar huis gegaan. Een gezellige avond en het belooft wat voor aanstaande vrijdag. :)
Costana
12 december 2010, 04:17
Aangezien de makkers al naar huis zijn, hebben we nog effe tijd om ook een reportje te schrijven.
Costana, had na woensdag, een klein voorgevoel dat vandaag ook anders dan de andere zou zijn. Toch werd er met "volle goesting" naar mijn bungalow in NRW gereden, daar toegekomen rond 16h en het leek redelijk rustig. In de kleedkamer kwamen we een niet-actieve schrijfbeer tegen die er wel terug zin in leek te hebben, hij ging niet lang blijven... (zoiets had ik vorige week ook gehoord) gelukkig dat ik hem op tijd naar huis kon sturen :D
Eenmaal omgekleed werden we hartelijk begroet door Madlena en Alexandra, eens toegekomen in de bar waren er toch al wat beren maar niet zoveel vrouwen. Rap een gin-tonic besteld en rustig observeren met de niet-actieve schrijfbeer. Roberta noch Anita gaven mij een blik, die eerste kan ik begrijpen, die tweede had ik thans niets misdaan... Het zou zo blijven de rest van de avond. Ondertussen was de niet-actieve schrijfbeer plotseling verdwenen richting kamer, bleef ik daar helemaal alleen achter. Het gebruikelijke uurtje observatie was over en toen kwamen El Bosco en Kaajaa binnen, oef gezelschap...
Na hun transformatie belandden we aan de bar waar het terug gezellig babbelen was, nu dacht ik effe van een kamertje delen met Alexandra maar dit pakte ietsie pietsie anders uit. Degene die haar kennen weten dat ze nogal onnozel kan doen, dus Costana deed lustig mee, iets té lustig. Tijdens de paringsdans gaf ik haar wel een kopstoot zeker, ik kreeg daar een roemeense scheldtirade naar mijn hoofd waarvan little costana terug kroop waar hij niet hoort... in zijn zak. Nummer 3 (na Roberta, Anita) die boos was. Kamergang uitgesteld !
Nu ondertussen was Bosco terug met zijn verloofde aan het dolen maar deze had het ook niet op mij begrepen vandaag en Costana zijn oren werden bijna verdubbeld, nr. 4 het kon niet op. Gelukkig kreeg ik wat support van Bosco die zijn verloofde intoomde en ondertussen mij ook wat support gaf om de meid die mij woensdag weigerde (omwille van vriendschappelijke redenen) toch te overtuigen om met mij te kameren (de saunawereld op zijn kop) het mocht echter (nog) niet baten...
Gelukkig was Louana ook aanwezig dus richten we onze pijlen daar maar op, wederom geen geluk ze was aan het wachten op een klant... Bepaalde beertjes zagen dat ik nerveus werd want na 3h nog geen kamer versierd... Uit pure wanhoop dan maar de eerste de beste die mij enigszins beviel genomen, het werd de Bulgaarse Simona, korte maar prima sessie !! Eenmaal terug in de bar waren de forumijsberen (Foots, Nikxx,Bosco,Kaajaa) verzameld, tijdens het voorstellen aan Foots zei ik mijn naam en plotseling werden we aangesproken door een boom van een kerel, hij stelde zich voor als Alabama, nou dat was een verassing, nice meeting !!
Nu hadden we wat schade in te halen en om 20h had ik de keuze Eten Of Louana, vliegensvlug naar Louana natuurlijk, echter 5min geduld want het sigaretje moest eerst op. No problem voor deze gentleman :) Eenmaal op de kamer: WAUW wat een wijf !! Op schoonheidsvlak toch wel 1 vd knappere op de noordpool ! Met haar ogen kon ze zomaar de hele noordpool laten smelten. Al vrees ik dat dit zich een beetje tegen haar kan keren > 15 sessie's per dag kan niet gezond zijn, gelukkig zit die niet in de GT....
Voldaan kon ik nog rap wat kip, wat fleiss en wat groenten meepikken, het was lekker. Kaajaa was ook bezig met een romantisch diner me zijn verloofde, what a dream :D Bosco kwam ook plots uit de lucht vallen en Alabama ook plotseling, allen ware benieuwd naar hoe Louana was gnah gnah... Na de koffie terug de bar in en daar werd ik opgesloten in het web van Beatriz, na de goede commentaar van Bosco, het er toch maar opgewaagd, vorige week bekeek die mij nog smerig, inclusief giftige commentaar.
Achteraf heb ik het mij zeker niet beklaagd !! En haar dan ook maar aangeraden bij een ijsbeer waarvan de naam mij ontsnap, deze was achteraf ook lovend. Deze meid doet zeker wel moeite op de kamer !! In de bar gezellig nog wat praten met de aanwezig beertjes en af en toe een dodelijke blik van de boze roemeentjes ontwijken en toen kwam hét moment van de avond... De meid die mij eerst de hele dag weigerde deed teken dat ik eens moest komen, ze wilde de dag afsluiten met mij............. op een kamer !!! Costana gelukkig als een kleuter die voor het eerst zijn liefje mag kussen !! Na wat wachten tot ze terug was van de kamer en het opfrissen gingen we gezellig met zijn tweetjes naar buiten en daar hebben we de dag toch afgesloten met één van de vrolijkste roemeentjes die avond en alle andere avonden voorheen als ik er was.
conclusie: gezellig met de beertjes, vele boze roemeentjes, iets meer vrouwen zouden welkom geweest zijn, sommigen beseffen niet dat je voor goed te drinken best naar een bar gaat, maar het kado op het einde maakte alles goed !!
Op naar vrijdag !
Jansen
12 december 2010, 17:40
Aangezien de makkers al naar huis zijn, hebben we nog effe tijd om ook een reportje te schrijven.
Nu hadden we wat schade in te halen en om 20h had ik de keuze Eten Of Louana, vliegensvlug naar Louana natuurlijk, echter 5min geduld want het sigaretje moest eerst op. No problem voor deze gentleman :) Eenmaal op de kamer: WAUW wat een wijf !! Op schoonheidsvlak toch wel 1 vd knappere op de noordpool ! Met haar ogen kon ze zomaar de hele noordpool laten smelten. Al vrees ik dat dit zich een beetje tegen haar kan keren > 15 sessie's per dag kan niet gezond zijn, gelukkig zit die niet in de GT....
Op naar vrijdag !
Ja vrijdag zal ze wel wat olie en vitaminen kunnen gebruiken anders wordt het een slijtage slag.
Zeker na 17.00 u omdat ze dan al flinke sessies erop heeft zitten.:biggrin:
Louana Nr 1 2010
Costana
12 december 2010, 17:46
Ja vrijdag zal ze wel wat olie en vitaminen kunnen gebruiken anders wordt het een slijtage slag.
Louana Nr 1
Als we nou afspreken dat iedereen zo'n multi-vitamine bruistablet meeneemt op de kamer :biggrin:
Jansen
12 december 2010, 17:52
Als we nou afspreken dat iedereen zo'n multi-vitamine bruistablet meeneemt op de kamer :biggrin:
Ja ik breng wel wat mee voor haar heb nog lustpillen liggen en Ace 2 heeft altijd speciale lust bonbons voor de dames.
Louana Nr1 2010
Alabama
12 december 2010, 18:08
Louana Nr 1 2010
Een voordeel heeft ze: kwantitatief gezien kan het niet veel zwaarder zijn dan afgelopen vrijdag.
Costana
12 december 2010, 18:11
Een voordeel heeft ze: kwantitatief gezien kan het niet veel zwaarder zijn dan afgelopen vrijdag.
Beslissen we samen een record te vestigen ? :teuflisch:
Hoeft ze maar 1x de sleutel te halen, kan ze blijven liggen is weeral wat moeite uitgespaard
Alabama
12 december 2010, 18:13
Beslissen we samen een record te vestigen ? :teuflisch:
Hoeft ze maar 1x de sleutel te halen, kan ze blijven liggen is weeral wat moeite uitgespaard
Ze moet zich wel ff opfrissen, anders is het TZ niet zo fris voor nummer 20 van die dag. :biggrin:
Costana
12 december 2010, 18:15
Ze moet zich wel ff opfrissen, anders is het TZ niet zo fris voor nummer 20 van die dag. :biggrin:
De eerste neemt een grote fles mondwater mee :tongue:
Alabama
12 december 2010, 18:19
De eerste neemt een grote fles mondwater mee :tongue:
:)
En we kunnen afspreken dat iedereen haar eventjes wast nadat hij klaar is. :biggrin:
Costana
12 december 2010, 18:28
:)
En we kunnen afspreken dat iedereen haar eventjes wast nadat hij klaar is. :biggrin:
De tweede moet dan maar een bakje met water meenemen en een stapel doekjes leggen :) en pakje sigaretten lust ze ook wel.
Alabama
12 december 2010, 18:33
De tweede moet dan maar een bakje met water meenemen en een stapel doekjes leggen :) en pakje sigaretten lust ze ook wel.
:biggrin:
Elke 5e klant moet dus een pakje sigaretten meebrengen. Zeep i.p.v. glijmiddel kan ook. Hoeft er daarna alleen nog maar uitgespoeld te worden.
Costana
12 december 2010, 18:40
:biggrin:
Elke 5e klant moet dus een pakje sigaretten meebrengen. Zeep i.p.v. glijmiddel kan ook. Hoeft er daarna alleen nog maar uitgespoeld te worden.
Iemand zo'n grote spuit op overschot ? Kunnen we gebruiken voor het uitspoelen
Alabama
12 december 2010, 18:42
Iemand zo'n grote spuit op overschot ? Kunnen we gebruiken voor het uitspoelen
Ik wil met mijn spuit haar wel telkens uitspoelen. :)
Costana
12 december 2010, 18:51
Ik wil met mijn spuit haar wel telkens uitspoelen. :)
Begin je eerst over netheid voor de volgende, en nu dit... best de karcher meenemen vrijdag.
Alabama
12 december 2010, 18:52
Begin je eerst over netheid voor de volgende, en nu dit... best de karcher meenemen vrijdag.
Kan sowieso geen kwaad, want 20 keer spoelen op een dag lukt me bij lange niet.
Jack42
12 december 2010, 19:00
Ben benieuwd of Louana vrijdag nog naar PHG durft te komen na alles wat er over haar geschreven is. ;)
Al eens eerder meegemaakt met een Jansen meisje, ik dacht ene Anna in VV.
Die durfde niet te komen na wat ze gelezen (gehoord) had wat er op het feestje met haar allemaal zou gaan gebeuren.
Die dacht een grote gangbang met haar. ;)
Alabama
12 december 2010, 19:10
Ben benieuwd of Louana vrijdag nog naar PHG durft te komen na alles wat er over haar geschreven is. ;)
Die durfde niet te komen na wat ze gelezen (gehoord) had wat er op het feestje met haar allemaal zou gaan gebeuren.
Als ze het leest, dan weet ze dat het vrijdag KASSA gaat worden. :biggrin:
Costana
12 december 2010, 19:17
haha, itt anderen beperken mijn rariteiten zich tot het forum, éénmaal op de kamer ben ik gewoon 'good' crazy :hah:
Knabbel
13 december 2010, 09:47
Er was 'n jongere versie van tante Sidonia met de lichaamsbouw van een lantaarnpaal.
Vesy ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21919
)
Bosco
13 december 2010, 10:23
)
;)
Alabama
13 december 2010, 18:22
)
Durf ik zo niet te zeggen... :)
Dalton
13 december 2010, 19:24
??????:hammer::teuflisch::wand::wink2:
Jansen
13 december 2010, 22:13
Ja ja Jack 42 heeft een super geheugen het was inderdaad Anna VV wat een lekkere meid en na mijn kamerbezoek met haar en vervolgens het verhaal van haar en jansen op de kamer, bleek ze op de vrijdag toen massaal de ijsberen zouden komen zelf afwezig te zijn.:eek:
Daarna is ze theke dame geworden :biggrin:
Ik hoop dat Jack geen gelijk krijgt met Louana a.s. vrijdag.:bibber_2:
Nami
13 december 2010, 23:36
Kan me niet herinneren dat Anna (VV) 16x per dag kamerde, die moest je echt leuk vinden dus geen vergelijk lijkt me. Wat een heerlijke meid was dat toch, puur en veel te lief voor deze business. Heb zelf ook een paar keer van haar mogen genieten, maar al snel blijvend achter de bar, na nog een korte comeback :heul:
ijsbeer11
14 december 2010, 08:17
Kan me niet herinneren dat Anna (VV) 16x per dag kamerde, die moest je echt leuk vinden dus geen vergelijk lijkt me. Wat een heerlijke meid was dat toch, puur en veel te lief voor deze business. Heb zelf ook een paar keer van haar mogen genieten, maar al snel blijvend achter de bar, na nog een korte comeback :heul:
Is dat dat kleine, beetje schuchtere meisje die in VV in het rustige (niet rokers) gedeelte achter de bar staat normaal?
Nami
14 december 2010, 11:01
Nee, dat is Sandra (Roe) ook van voor en achter de bar. Anna heb ik `al in tijden niet meer gezien :frown:
Twinangel
17 december 2010, 11:14
Woensdag sinds lange tijd weer eens naar PHG geweest. PHG was voor mij de eerste ervaring op FKK saunaclub gebied. Er ging toen een wereld voor me open, zodat ik er onmiddelijk een nieuwe hobby bij kreeg. Er is sindsdien niet veel verandert, zoals ik me het herinnerde. Nadelen van deze club zijn dat er geen whirlpool is, de kleedkamers als doorgang dienen naar het nachtcafe en veel allochtone bezoekers. In de middag was het echt heel rustig, dit veranderde rond 18.00 uur. Het is jammer dat je niet lekker kunt ijsberen zoals in GT, PSR of LR. Je moet steeds dezelfde route terugkeren. Het eten was er goed. Over de meiden kan ik kort zijn, voor elk is er wel wat wils. Veel Roemeense dames waarvan ik er twee heb uitgenodigd nader kennis te maken. Eveline en Andra deden hun best maar de ultieme klik was er niet. Dat kan gebeuren. Ik weet nou weer waarom ik deze club al die jaren niet meer bezocht heb. Ik zal er wel weer een keer teuggaan, maar ik voel me meer thuis in LR en PSR. Ik wens alle ijsberen vanvond veel plezier op de verjaardag van Jansen.
george101
18 december 2010, 11:06
Hallo Jansen,
nog van harte!!
Kon er gisteren helaas niet bijzijn, maar het zal zonder enige twijfel een natte bedoening geworden zijn.
Dat u nog vele jaren de plinten moge laten kraken....
Bosco
18 december 2010, 11:36
17-12 ik word om 7h wakker met een blij gevoel want we gingen een feesie vieren waar ik naar had uitgekeken. Ik kijk naar buiten mijn tuin in en zie het sneeuwen, er lag op dat moment zo'n 10 cm maar de grote vlokken bleven naar beneden dwarrelen. Ik belde 'n uurtje later Kaajaa op die voor een werk-meeting in Houten moest zijn, hij vertelde dat het alleen sneeuwde tot Zoetermeer, daar voorbij waren de wegen schoon. "Uiterlijk 1h zal ik bij jou zijn", zei hij nog. 10h smsde ik Rex of hij nog mee wilde rijden, en hij belde meteen terug en zei, "1h ben ik bij jou, want een beetje sneeuw wat in het westen valt houd mij niet weg van een feesie". Er lag inmiddels 20 cm.
11:30 belde Kaajaa op en zei dat hij alweer vertrok uit Houten richting mij, en dat het nu ook daar sneeuwde. 1 uurtje belde hij weer en vertelde paniekerig "Ik kom Den Haag niet in, 11 km file en de weg is Hel". Ik keek in mijn tuin, en er lag 30 cm. We spraken af dat Rex en ik naar Nootdorp zouden rijden en dan daar zouden overspringen bij hem in de auto. Maar de afslag was toen door de politie afgezet aan zijn kant dus werd het rendez-vous in Voorburg.
13:30 zaten we bij elkaar in 1 auto en vertrokken we naar Oedt. Rex vroeg zich nog af hoe mongool we zijn om te gaan. Kaajaa vertelde dat het tot Utrecht de weg ff kut zal zijn maar dat we daarna kunnen doorknallen. En de weg was een hel, nog niet eens door de sneeuw of gladheid, maar door de bizarre drukte op de weg. Na 2 uur passeerden wij Utrecht pas, Er werd nog even voorgesteld om om te keren door Rex, maar Kaajaa en ik boorde dat ideetje gelijk de grond in. We hadden de keus om over 2 uur thuis te zijn of in happy te zijn. De keus was simpel, we gingen door tot het gaatje.
Na 4 uur waren we voorbij Eindhoven met z'n spitsdrukte, en konden wij voor het eerst harder dan 100 rijden. Uiteindelijk Parkeerden we op onze prive plek bij happy om 18:30 na een reistijd van 5 uur. :mad:
Snel alle 3 omgekleed tot ijsbeer, en Jansen gefeliciteerd met z'n verjaardag. Ook waren er toch nog wel, gauw geschat.....zo'n 20 beruchte ijsbeertjes aanwezig. ( Die ik niet allemaal gaat opnoemen.) Gelijk begonnen we maar wat te eten want dat was ook al bijna op. :eek: Nog nooit eerder meegemaakt dat het eten zo vroeg was geserveerd. Daarna had ik snel een biertje nodig en ging de barruimte in. Mijn kleefteef sprong gelijk om m'n nek en was blij dat ik de reis had overleeft. Snel was ik ook toen die ellende vergeten. ;) Ik wilde ook gauw 'n kamer induiken met haar want de druk op de ketel was hoog. Maar Jansen zei dat ik ff moest wachten omdat de taart zo gebracht zou worden. Dus ik stelde de behoefte van mij om lekker verwend te worden even uit. De taarten zagen er prachtig uit en er werd evenzo prachtig gezongen voor Jansen, door de ijsberen. :rolleyes:
Ik had heel graag ook een stuk taart willen eten, maar er stonden ineens 20 ijsberen in de rij. Maar mijn drang om me terug te trekken met mijn kleefteef was veel groter. :luvlove: 2 uur later was ik weer terug in de bar waar het super gezellig was met de beren en de dames. Ik had nog sjans van Louana tot de evil eye van m'n meisie. :biggrin: Weet ook niet waarom ik dat gedrag alleen van haar kan hebben. ;) Jansen nam alweer afscheid en ik bedankte hem voor de taart en de gezelligheid. 11:30 ging ik weer de kamer in met m'n schatje, en toen ik eraf kwam om 1h was iedereen al vertrokken op Kaajaa en Rex na. :confused:
We vertrokken uit de blije tuin en deden over de terug reis 3uur, omdat we de laatste 60km op een grote ijsplaat reden. Of 8 uur autorijden het waard is om 6,5 uur aanwezig te zijn in happy gisteren?
Ik vind van wel. :biggrin::freu:
Costana
18 december 2010, 13:10
17-12
Costana komt de eerste maal wakker om 00h08, stress ? Nee kan toch niet ? Hij is er toch al vaak geweest ? Rustig verder slapen maar.
In de voormiddag nog effe wat gewerkt, wel mij al zot geergerd aan die chauffeurs die op sneeuwvrije wegen denken aan 60 te moeten rijden !! Peanuts blijkbaar als ik hoor wat sommige beertjes hebben moeten verdragen... Dat zijn nou pas ijsberen door weer en wind naar de grot om een bday te vieren, nogmaals proficiat Jansen de taart was zéér lekker en de aanwezige vrouwen waren nog lekkerder ! Zéér mooi aanbod van vrouwen gisteren waarbij Louana overtroffen werd in schoonheid, Alice (Duits-Bosnisch) iemand ervaring met deze meid waar de helft van de ijsberenkolonie zat op te geilen ??
Na het werk richting Noorden waar ik had afgesproken met Alabama, die zit teveel bij roemeentjes want hij heeft moeite met kloklezen :) (grapje) bedankt voor de lift !! Gelukkige hadden we een uiterst relaxte rit, toegekomen werden we al onmiddellijk ontvangen door de jarige, die was al vroeg aanwezig zoals het ook hoort ! Na de transformatie tot beertje richting ontbijt waar we nog net de laatste pannekoeken konden meegraaien, had 's morgens vergeten te ontbijten.
Daarna richting bar, waar er tot onze verbazing al veel vrouwen aanwezig waren, het nieuws van de bday deed zijn werk, rustig wat gedronken en gekeuveld en redelijk rap naar de kamer met Niki, wat kan die lekker pijpen en ook goed gelachen ermee :D Dit maal bleef ik bespaard van fysieke agressie, thank god ! Achteraf terug de bar binnen en rustig biertjes drinken met de tot dan toe weinig aanwezige ijsberen. Wat was er gebeurd ? Madlena had blijkbaar nogal koud dus gaf ik mij haar warme body om op te warmen, het mijne werd nog warmer :D, terug alles tip top in orde !!!
Ik was blijkbaar net op tijd voor het eten, dit maal zou ik het niet missen, het was lekker maar wat minder in vergelijking met wat we gewend zijn in PHG, in de bar begon de ambiance erin te komen en vlogen de sleutels de deur uit, in het nachtcafé zat een kolonie ijsberen, nice meeting van sommigen die ik nog niet gezien had. Jansen kreeg een uiterst toepasselijke trofee uitgereikt, die mag al een verhaal beginnen verzinnen voor zijn vrouw haha.
Ik raakte verstrikt in de netten van Delia, maar jansen verwittigde dat de taart zou aangereikt worden, mijn tweede dessert moest effe wachten...
Bij het aanbrengen van de kaart werd er net zoals een hoopje kleine kinderen (ik inclus.) het kunnen voor hem gezongen en tevreden was hij :D Zéér lekker we kregen ook een glaasje sekt. Daarna was het tijd voor het tweede dessert en ging ik Delia halen, goed maar iets minder dan de eerste 2 voorheen. Er moet nog een beetje bijgeschaafd worden, wel zeer leuk in omgang.
Eenmaal terug in de bar zag ik het mooiste meisje dat ik al in saunaclubland gezien had, Alice (zie mijn vraag hierboven). Het was een harde keuze, Louana of iets nieuws uitproberen, beiden waren beschikbaar, We houden wel van iets nieuws en iets nader kennis gemaakt, sympathiek & eerlijk, dit laatste was de reden waarom ik er toch niet mee kamerde, de aanwezigen ijsberen weten wel waar ik op doel :) Dus op naar Louana, die voor mijn neus werd weggeschaakt door een andere forumbeer, het was je gegund ! Gelukkig komt er van uitstel geen afstel in saunaclubland, dus belandden we toch nog in de catacombes van de tuin van verderf, hierbij hoeft geen commentaar, uitstekend en ondanks de weinige taalvaardigheid van haar is ze toch op de een of andere manier leuk.
Nog rap iets drinken en verfrissen en hopla naar huis, ik werd ongeveer halverwege uit de slee gesmeten door Alabama en moest het maar zien te redden.... Ondanks de koude kon ik gelukkig nog op mijn vingers fluiten en daar kwam mijn ros in volle galop !! Op het zadel en richting huiswaarts, ging vlot tot ik een beetje over de kennedytunnel kwam, 2 cm sneeuw, gewoon afstand tussenlaten, 5cm toch maar iets tragger, 10cm gewoon overleven !! Heb wel 15 lichte aanrijding gezien, twas een slagveld, ijsruimen iemand ??? Mijn felicitaties van 2w terug aan de Belgische strooidiensten, neem ik terug !! Geen enkele heb ik er gezien !!!! Gelukkig zonder ongelukken thuisgeraakt en mijn ros in zijn warme stal geplaatst waar hij vandaag niet zal uitkomen !
Conclusie: koning winter kan vervelend doen, eenmaal in saunaclubland is al die ellende vergeten, mooie en ruime line-up, een vrouw kan toch mooi zijn (alice), kamer 3 is blijkbaar mijn kamertje daar want bij elk bezoek beland ik er minimum 1x vaak meer. Tot einde januari !! Het gaat je (en de vrouwen) allen goed :D
Badslippers
18 december 2010, 19:18
Met de pleuritis en de kinkhoest onder de leden en zo verkouden als een hond richting "Oedt" gekropen om de verjaardagsparty van Jansen bij te wonen. Je kunt zeggen van die man wat je wilt maar hij weet zich immer te omringen met de lekkerste wijven. Want als ik binnenkom zit hij zich al warm te rijden tegen Louana en Ola. Het verbaast me elke keer weer hoe zoiets simpels als een romp met een kop er op en vier ledematen tot zoveel verschillende exemplaren kan leiden. "Kijk nou toch eens naar deze poppetjes Badslippers, heb ik teveel gezegd?", kraait Jansen als een kind zo blij. Nee, zeker niet. Mijn brilleglazen beslaan ervan want deze wijven zien er oogverblindend uit. Louana is de knapste maar Ola maakt toch meer indruk op me. Ze komt op het eerste gezicht wat speelser over, heeft een vrolijke bek, en een ondeugend lachje waardoor je smelt als een ijsberg in de middellandse zee. In het nachtcafé gaat ze een paar keer met een geile vinger langs mijn lijf en lacht me verleidelijk toe. Maar dit oogappeltje wil ik niet verpesten met mijn snotverkouden neus. Of beter gezegd, dit heet wijf wil ik een keer naaien als ik in goede doen ben.
Het enige nadeel van Jansen is dan weer dat hij louter Nederlands spreekt en niet eens het Duitse woord voor "Taart" weet. Het duurt daarom zo'n drie uur voordat hij heeft uitgezocht wat taart in het duits is. In vrouwen versieren is hij duidelijk rapper. De taart wordt eindelijk aangesneden en we kunnen aanvallen en het gebak wegspoelen met "Sekt". Het hele gezelschap zingt als een stel bezopen zeelieden die te lang op zee hebben rondgedobberd het "Lang zal ze leven". Zoooo vals, dat de kroonluchters bijna van het plafond vallen. Jansen krijgt zo links en rechts nog wat rommel in de handen geduwd die hij waarschijnlijk weer direct gaat verhandelen vanuit zijn kofferbak op de "Luikse" Zwarte Markt.
Het kleinood in de vorm van een paar plinten vatte het allemaal samen. Ik denk dat hij thuis het beste kan vertellen dat het een paar ski's zijn! Het zeeliedenkoor bestond voor zover ik de namen ken uit de volgende personen: Big30, Flipper, Jansen, Pistol Pete, Rex, Bosco, Sonny, "de souza", Alabama, Nikxxx, Costana, Boy69, Cupido, Sphinx, Salitos. Dat Bosco en Rex er in slaagden om überhaupt in "Oedt" te geraken mag een prestatie van formaat genoemd worden. In een nieuw record van 5 uur wisten deze ijsberen het land te doorkruisen. Dat een en ander een zware wissel op vooral Bosco had getrokken moge duidelijk zijn. Hij begon spontaan van kleur te verschieten waardoor hij transformeerde van "Plopper" (http://www.encyclo.nl/begrip/plopper) naar eskimo. Rest mij te zeggen dat ik ondanks mijn slechte gesteldheid nog een Dominicaanse heb warm gereden. Paspoort volgt nog.
Jansen
18 december 2010, 20:07
Als de Jarige job wil ik aller eerst alle aanwezige beren bedanken voor hun komst in dit barre weer.
Vooral Bosco,Kaajaa en Rex die 5 uur gereden hebben om mij te kunnen feliciteren :freu: Chapoo :freu:Chapoo en bedankt nogmaal voor de kist met goede wijnen.
Ook wil ik bedanken Alabama en Costana voor hun komst dat hun ook bijna 4 uur gekost heeft om PHG te halen in dit klote weer.
Cupido die vanuit GT naar PHG is gekomen waar voor hem niet de ideale omstandigheden zijn om zich daar te verplaatsen.
Jansen
18 december 2010, 20:32
Als de Jarige job wil ik allereerst alle aanwezige beren bedanken voor hun komst in dit barre weer 23 beren waren aanwezig.
Het neuken was niet afgelast terwijl er wel een weeralarm is gegeven
Vooral Bosco,Kaajaa en Rex die 5 uur gereden hebben om mij te kunnen feliciteren :freu: Chapoo :freu:Chapoo en bedankt nogmaal voor de kist met goede wijnen.
Ook wil ik bedanken Alabama en Costana voor hun komst dat hun ook bijna 4 uur gekost heeft om PHG te halen in dit klote weer.
Cupido die vanuit GT naar PHG is gekomen waar voor hem niet de ideale omstandigheden zijn om zich daar te verplaatsen.
En natuurlijk De Souza die zich weg heeft laten brengen en eerst ook door half Nederland heeft moeten reizen en daarna nog naar PHG toe ( Warsteiner uit Tap maakt het bij hem snel goed)
Ook Salitos bedankt voor de trofee met de plinten van 2010 en je speech daarbij kwam prachtig over de foto zal snel geplaatst worden, geweldig bedankt.
Verdere aanwezigen ook bedankt waaronder;
Big30,Sonny,Nikxxx,Spinkx,Badslippers,Pitol Pete,Boy69,Einsteen,
Flipper,Appie,Bonzo en die ik vergeten ben
Ook niet te vergeten PHG zelf Jannine en de directie hebben het zeer goed geregeld.
Ze hadden vanwege de taart en de sekt rond 20.00 u het eten al om 17.40 u laten komen.
Om 20.00 u kwamen 3 mooie sexy dames met bladen met de taart erop zingend naar het nachtcafe en de aanwezige beren zongen allemaal uit volle borst mee ( man dat doet je goed ) super.
Daarbij ook nog een prachtig persoonlijk kado gehad van de directie.
Ook hadden ze nog voorgesteld om rond 00.00 u naar de club ernaast te gaan en daar wat extra flessen gratis te schenken aan alle ijsberen die gekomen waren.
Helaas moest ikzelf rond 23.00 u vertrekken ook vanwege het slechte weer dus heb ik dat afgeblazen.
Verder ook de beren bedankt die zich per SMS,I.M. afgemeld hebben vanwege het slechte weer of andere omstandigheden en de beren die me gefeliciteerd hebben maar niet aanwezig konden zijn. ( ook de postzegelbeurs van Ace2 is afgelast vanwege het weer )
Ook Picasso1bedankt vanuit het vliegtuig naar de Spaanse /Roemeense hoeren.
Mensen allemaal zeer bedankt
De verhalen die Bosco,Constana en Badslippers al schreven hoef ik niet te herhalen het was groots.
Ook een aantal dames die me feliciteerde en de sfeer was geweldig daar.
Natuurlijk heb ik de trio met Louana en Ola ook uitgevoerd en geniet er nu nog van hier op de bank.
Ja Louana Nr 1 is voor mij de topper uit 2010 geweldig zoals ze me gisteren de hele avond ook behandelde samen met Ola geweldig.
Heerlijk toch met de mooiste dames van de club aan je zijde de hele avond.
Ik kreeg wel een paar vragen van beren op de avond over de tombola of de kleine verrassing van het Forum ? Helaas heb ik dat ook vergeten te vragen aan Big30.
De Trofee en de ijsbeer van het vorige feest staan op mijn buro, ik heb alleen nog niet mijn verhaal klaar waar de trofee vandaan komt en hoe ik hem verdient heb :eek:
Mannen allemaal bedankt voor de gezellige avond
egon, Dr. Rammler
18 december 2010, 21:49
:tongue: schade, bedauerlich, dass ich nicht dabei sein konnte :heul:
Gruss Egon
CLUBSPORT
19 december 2010, 14:43
Jammer dat ik er niet bij kon zijn , had me al de halve dag verheugd op deze middag en avond maar kon pas na 4 uur weg dus ik zou toch veel te laat zijn aangekomen .
volgend jaar nieuwe poging zullen we maar zeggen , dan ben ik er zeker bij
Sphinx
19 december 2010, 22:25
"He'll wanna read you palm and keep you calm. Gotta Voodoo head on a lucky charm. With a snake tatoo, going down his arm, the mysterious mzster Jones. Well he's the living proof of eternal youth. Got an ice-cold diamond in his tooth. And the walls will tremble when he hits the roof. The mysterious mister Jones.
Oh what's good for him, is bad for me. Oh it's hard to break a mystery. A double dealing hero, t'will bring you down to zero. His origins unknown and he ain't got no home, the mysterious mister Jones!"
Het heeft wel even geduurd voor deze racebeer eindelijk eens zijn debuut in PHG maakte, maar de aanleiding van Jansens verjaardag (http://www.youtube.com/watch?v=BjCYMGaDbDw&feature=related) was er goed genoeg voor. Doodjammer dat ik vrijdag niet thuis kon werken, dan had ik gewoon om 15.00 de winkel dichtgegooid en was ik nog voor vieren in Oedt geweest. Maar een of andere malloot had op vrijdagmiddag een vergadering ingepland in Utrecht verdomme :mad: Het weer kwam me gelukkig een beetje te hulp en bedolf de Randstad onder een pak sneeuw waar alleen waanzinnigen en Hagenezen nog doorheen durven. Ik hoefde dus de trip verder naar het noorden niet meer te wagen en kon rond 17.30 van mijn werk weg. De Sud heeft nog steeds geen winterbanden maar met het motormanagement op "Safety First" was de rit nog enigzins te doen, al duurde het door de vrijdagmiddagspits nog 1.5 uur. Om 19.00u kwam ik aan, zei enigzins buiten adem goedendag tegen Pete en Badslippers en moest toen even aan Big30 vragen waar in 's hemelsnaam hier de lockers waren. Big speelde bereidwillig voor gids en legde later nog kort uit wat nou waar lag. De jarige Jansen kon ik ook al snel een hand geven, en toen was het even wachten op taart. Toen die dan eindelijk kwam zong de verzameling Drunken Sailors (http://www.youtube.com/watch?v=qGyPuey-1Jw) Jansen even toe, maar deze racebeer denkt eigenlijk dat ie zoiets (http://www.youtube.com/watch?v=k4SLSlSmW74) ook wel had geapprecieerd.
Daar waar sommigen daarna al meteen om twee of meer stukken taart riepen, hield deze racebeer het wat rustig. De lunch was nogal zwaar geweest doordat een dankbare klant een abnormale hoeveelheid chocoladebollen had besteld bij de plaatselijke bakker :eek: Een stukje layercake en een glas 'sekt' was dus ruim voldoende. Nadat ik nog wat met Big had zitten kletsen ging deze racebeer toch maar eens in de bar kijken en kwam al gelijk tot de conclusie dat je niet te lang moet blijven zitten om een nicotinevergiftiging voor te blijven. Ik landde op een kruk naast een grote vent met een hand in het verband die me vaag bekend voorkwam. Toen hij net zo verbaasd terugkeek wist ik het ineens weer, die vent had ik begin deze maand nog in de Hof getroffen. "Gut das du auch mal wieder hier bist". Hij was redelijk verbluft toen ik hem vertelde dat dit pas mijn eerste avond hier was. We werden echter onderbroken toen een knappe negerin zich zogenaamd per ongeluk aan mij vastgreep om niet te struikelen. Ja tuurlijk, dat geloven we meteen :baeh: Maar aangezien ze een mooie lach had en bij nadere beschouwing niet knap maar verdomd knap bleek te zijn, speelde ik het spelletje mee. Debbie noemde ze zich, afkomstig uit Ghana. Al snel liet ze merken dat ze me graag op een nadere privé-kennismaking wilde trakteren, dus ging ze me naar beneden voor. Mijn eerste kennismaking met PHG werd een korte, edoch zeer heftige kennismaking. Debbie zoende heel lekker, was meer dan voldoende in bloasmeziek en had me in cowgirl al bijna over de rand. Deze racebeer perstte er nog een flying lap in missio uit en toen was het al over. Beng!! We kwekten nog wat na en liepen toen weer terug. En achteraf was dat dom, ik had er gewoon een uurtje van moeten maken :wand: Doen we de volgende keer ook.
Weer terug in de bar was het schijnbaar niet aan me te zien dat ik zo juist op de kamer geweest was, want een zeer slanke blonde dame met een geel bovenstukje klaagde dat ik haar op moest warmen (zou Vesy kunnen zijn). Een Duitser die ze hetzelfde vroeg duwde haar vrolijk in mijn armen terug, maar ten eerste was ik zelf even op en ten tweede reageer ik nooit erg goed op dit soort sollicitaties: "You don't really wanna stay, but you really wanna go!" meenden Sam, Digger en Bastian (http://www.youtube.com/watch?v=RnEzD-X-8Ak). Dus ging ik maar in het nachtcafé hangen waar ik Pete, Big, Jansen en Flipper ook tegenkwam. Rex en Hara1d voegden zich er ook nog bij, evenals een flink aantal dames. De reden daarvoor kwam later door de deur gewandeld, een Duitser met twee flinke dozen: Pizza! Ondanks dat Big geen pizzafan bleek te zijn, sloot hij toch ook maar aan in de rij. Nadat de cholestorol weer wat hoger stond nam deze racebeer allerlei gekke taferelen waar. Sonny stond nu eens niet zelf te stuiteren, maar zat gewoon op bank met een Roemeense die op hém zat te stuiteren en Rex was rechts van mij in een non-verbale discussie met een dame gewikkeld die links van me lag. "Moet ik even weg?" vroeg ik nog, maar schijnbaar had Rex een buffer nodig. Jansen kondigde aan dat hij zodirect de wijk zou nemen en Big ventileerde nog even zijn frustratie over een kersthit-die-niet-genoemd-mag-worden. En dan te bedenken dat Wham! dat lied eerst "Last Easter" had genoemd, omdat het een paashitje had moeten worden :cool:
Terug in het rookhol dat de bar wordt genoemd kwam deze racebeer weer bij die Duitser terecht, waarop ik na een introductie meteen als "Rumtreiber" weggezet werd door zijn kameraden (de een was al aardig dronken, de ander bedelde om geld aangezien hij nog een keer de kamer op wilde). Schijnbaar hadden ze nogal veel over me te horen gekregen. De dronkaard wilde weten of dit nu niet veel beter was dan zoiets altmodisches als Bernds. Waarom ik maar weer eens een autometafoor erbij haalde: "Das ist wenn man ein Ferrari (PHG) mit ein Lancia Thema 8.32 (Hof) (http://www.youtube.com/watch?v=n5xBr2sB_Zg&feature=related) vergleicht. "Der Lancia ist auf dem ersten blick unauffällig und stinknormal, aber da ist immer noch ein Ferrari-motor drin." Ik denk niet dat hij het helemaal begreep, maar het stemde hem tevreden. Ik kreeg ook gelijk een geschenkje in mijn armen geduwd, een jongedame die even kwam vragen wie er zin had in iets leuks. Ik twijfelde behoorlijk, maar haar antwoorden op mijn leistungsfragen en haar guitige lachje trokken me toch over de streep.
Ze noemde zich Janin en is volgens mij Duits (of in ieder geval Duits opgegroeid, want ze sprak het vloeiend). Ietsje steviger postuur, b-cup en halflang bijna witblond haar. Op de kamer liet ze mij het initiatief en reageerde wel opvallend toen ik haar zoende. Eerst gebruikte ze alleen het puntje van haar tong, maar na wat handtastelijkheden over en weer werd ze al een stukkie gulziger. Beffen liet ze toe en ze ging aardig ver mee, maar op het moment dat ik te ver dreigde te gaan, hield ze toch even tegen. Om meteen naar een condoom te grijpen en me in cowgirl aan te vallen, eerst nog langzaam, maar algauw in een pittig tempo. Zo leek ze het in de daaropvolgende standjes ook het liefst te hebben: pittig. Het uurtje werd uiteindelijk met een handjob afgesloten. Toch een minpuntje; Janin heeft eigenlijk nauwelijks bloasmeziek gespeeld, terwijl ze nog aangaf daar heel goed in te zijn. Maar aangezien de rest al ruim voldoende was, kon deze racebeer daar wel mee leven. We kletsen nog wat na, rekenden af en ik ging nog even een koffie halen.
Ik wenstte de Duitsers een goedenavond, stond nog even te klungelen bij de ingang, maar werd uiteindelijk toch buitengelaten. En daarmee was voor deze racebeer wandeljaar 2010 ten einde. Nadat ik de Sud had losgehakt uit het ijs en van de parking glibberde, drukte ik maar lukraak op een knop van de radio, hopende dat er nog iets opkwam dat mij nog drie kwartier wakker kon houden. Radio Rheinblick stelde me niet teleur met Muse en een geweldige cover van het allereerste trance-nummer ooit: Popcorn! (http://www.youtube.com/watch?v=DCEJEM95mvs)
Beron
20 december 2010, 10:10
Ich hab mir mal die sogenannte Weihnachtsfeier angetan am Samstag. OHNE WORTE. :wand: Wenn schon GARNIX weihnachtliches gemacht wird und nichtmal ein Weihnachtsbaum aufgestellt wird, kann man sich die Werbung für eine angebliche Party dann auch sparen.
Ich bin aber auch nicht sonderlich verwundert darüber. Immerhin waren an diesem Abend mal wieder 80 Prozent Gäste anwesend, die Weihnachten garnicht feiern.
Und dann wurds richtig bunt: So ab 19 Uhr war ich nicht mehr sicher, in welchem Laden ich eigentlich bin. Den meisten Personen die dort waren, möchte ich jedenfalls Nachts nicht im Dunkeln begegenen. Zweimal wurde ich auch noch auf unmöglichste Weise angepöbelt von einem unflätigen Mutanten.
Um die Sache abzurunden, wurde ich beim rausgehen nichtmal mehr gefragt, wies war. Im Gegenteil: Der Summer wurde von der Bar aus gedrückt. Man wollte sich wohl ersparen, meine Wutrede zu hören.
Ich bin echt gespannt, wie sich die Lage nächstes Jahr entwickelt. Wenn man weiter verfährt unter dem Motto "wir lassen wirklich jeden rein und ihr könnt Euch benehmen wir ihr wollt" , dann Gute Nacht.
Vielleicht und darauf hoffe ich, versucht man dann aber auch mal wieder, mehr Niveau reinzubringen und das PHG zudem zu machen, was es mal vor vielen Jahren war. Tolle Frauen, tolles Essen, tolles Ambiente, tolle Gäste.
Im Moment isses eher ein Tollhaus. Der Samstag war die Krönung. Dabei war in den letzen Wochen vereinzelt echt Besserung zu beobachten. Da waren ein paar schöne Samstage bei. Diese Wiehnachtsfeier war aber das schlimmste, was ich je in dem Laden erlebt hab. In jeder Hinsicht.
Und das könnt Ihr bitte hier so stehen lassen! Das muss nämlich mal gesagt werden.
Dalton
20 december 2010, 11:17
Mooie reklame voor HAPPY hieruit blijkt dat het de weekende nog steeds een rommeltje is voor de ijsberen die daar komen om een mannelijke partner te zoeken.
Waarom wordt er altijd naar de mannen populatie gekeken door bepaalde personen en niet naar de dames?
We komen nog steeds naar HAPPY om te neuken en daar lopen altijd zeer veel aardige dames rond.
Iedere keer wanneer ik er ben dan zijn daar prachtige nieuwe dames aanwezig en ook nog enkele van de oude garden.
Het blijkt toch dat er personen zijn die het met de mensenrechten niet zo nauw nemen en nog steeds niet willen begrijpen dat een mens een mens is en geen dier.
Deze mensen kunnen dan beter naar een dierentuin gaan en daar hun lusten gaan botvieren of misschien worden ze dan wel gevierendeeld.
Of zou het kunnen dat wij nuchteren NEDERLANDERS zijn en alles maar met een korreltje zout nemen?
Scoobert
20 december 2010, 11:24
Mooie reklame voor HAPPY hieruit blijkt dat het de weekende nog steeds een rommeltje is voor de ijsberen die daar komen om een mannelijke partner te zoeken.
Waarom wordt er altijd naar de mannen populatie gekeken door bepaalde personen en niet naar de dames?
We komen nog steeds naar HAPPY om te neuken en daar lopen altijd zeer veel aardige dames rond.
Iedere keer wanneer ik er ben dan zijn daar prachtige nieuwe dames aanwezig en ook nog enkele van de oude garden.
Het blijkt toch dat er personen zijn die het met de mensenrechten niet zo nauw nemen en nog steeds niet willen begrijpen dat een mens een mens is en geen dier.
Deze mensen kunnen dan beter naar een dierentuin gaan en daar hun lusten gaan botvieren of misschien worden ze dan wel gevierendeeld.
Of zou het kunnen dat wij nuchteren NEDERLANDERS zijn en alles maar met een korreltje zout nemen?
Zoals vaker slaat je reaktie weer nergens op......je ogen open doen helpt wel eens kan ik je vertellen. Ik moet bekennen dat Happy, dacht ik, op de betere weg was, maar ook ik merkte bij mijn laatste bezoeken wederom het terugkerend beeld van Istanbul in Duitsland.
Ben al eens Geert Wilders genoemd hier, be my guest zou ik zeggen, maar die personen kunnen schijnbaar geen normaal gedrag handhaven en als de geruchten waar zijn, dan snap ik wel waarom men in HG zo zich gedraagt.....
Nu is het gewoon weer wachten op een reactie van beren, die daar ´wonen´ en weer allerlei argumenten gaan aanhalen die kant noch wal raken.
Het enige wat daar goed was, goed is en goed zal blijven, dat is de masseur Alexander, ook al eens aangehaald door de plinteneuker van dienst hier op het forum.
Dalton
20 december 2010, 11:57
Zoals vaker slaat je reaktie weer nergens op......je ogen open doen helpt wel eens kan ik je vertellen. Ik moet bekennen dat Happy, dacht ik, op de betere weg was, maar ook ik merkte bij mijn laatste bezoeken wederom het terugkerend beeld van Istanbul in Duitsland.
Ben al eens Geert Wilders genoemd hier, be my guest zou ik zeggen, maar die personen kunnen schijnbaar geen normaal gedrag handhaven en als de geruchten waar zijn, dan snap ik wel waarom men in HG zo zich gedraagt.....
Nu is het gewoon weer wachten op een reactie van beren, die daar ´wonen´ en weer allerlei argumenten gaan aanhalen die kant noch wal raken.
Het enige wat daar goed was, goed is en goed zal blijven, dat is de masseur Alexander, ook al eens aangehaald door de plinteneuker van dienst hier op het forum.
Je vergeet het eten dat is ook goed en de dames daar is niks mis mee:freu:
Boy69
20 december 2010, 12:48
Afgelopen weekend heb ik mezelf getrakteerd op een weekendje PHG.
Vrijdag 17 dec (verjaardag Janssen)
Terugkijkend kan ik zeggen dat vrijdag de beste dag van het PHG-weekend was !
Veel ijsberen aanwezig, veel leuke dames aanwezig en gewoon gezellig.
Op de kamer gespeeld met de Roemeense Lilly en de eveneens Roemeense Mara.
Zaterdag 18 december (kerstfeest)
Het kerstfeest mag eigenlijk geen naam hebben.
Behalve enkele dames die waren gehuld in kerstkledij was er helemaal niets wat me aan kerst deed denken.
Zelf heb om een "kerstboom" opgezet met de Roemeense Madlene en de Hongaarse zusjes Onita en Lola.
Ik wist overigens niet dat zoveel "moslims" Kerstmis vieren !!
Zondag 19 december
De zondag was erg rustig, zo rustig dat minimaal 50% van de dames geen kamertjes hebben gehad.
De sfeer was mede hierdoor enigszins bedrukt.
De kamer gedeeld met de Hongaarse ...... (zusje van Onita en Lola) en de Roemeense Mara.
Omstreeks 22:00 uur huiswaarts gekeerd nadat Mara me, onbedoeld, op de kamer een rugblessure heeft bezorgd.
Jansen
22 december 2010, 22:06
Gisterenavond weer gezellig met een aantal beren wat gezopen,gegeten en de kamers bezocht.
Ook was er weer een disco en dames waren er voldoende op deze dinsdag avond ergens rond de 40.
Vandaag gaan er enkele naar huis maar er blijven rond de kerst toch nog 15 Roemeense over.
Sonny,Pistol Pete,Boy69 en Manu waren aanwezig dus de dames hadden weer werk voldoende.
Ikzelf natuurlijk weer een goede massage gehad van Alexander en gekamert met :
Louana nr 1
The Joker
24 december 2010, 16:04
Op 23 decce nog ff langs PHG gewipt in de hoop dat er nog wat leuke dames rondliepen.
Over de hele dag zo'n 30 stuks aanwezig, dus dat viel niet tegen.
Helaas liep er vanaf de ochtend al een groep van 12 non stop bezopen Franstalige sportschool beren rond die de stemming goed naar hun hand wisten te zetten.
Toen ze op een begeven moment met hun pik aan het slingeren waren in het nachtcafé dacht ik dat de theke er wat van ging zeggen, maar nee ze kwam met een dienblad longdrinks voor de heren aanzetten :)
Toch nog 1 keer gekamerd kort voor de pizza en daarna nog 2 uur sneeuw omgeploegd voor ik thuis was.
Eten en dames blijven goed in PHG, maar ik kom pas weer terug als er een normaal deurbeleid wordt gehanteerd.
Hopelijk weet het nieuwe management de boel nog te redden, zo erg als gister heb ik het in mijn 5,5 jaar als ijsbeer nog niet gezien.
Als getuige kan ik een collega beer oproepen die zelfs buiten voor het binnengaan het gescheeuw van deze feestvarkens al opviel...
Picasso 1
24 december 2010, 16:24
Toen ze op een begeven moment met hun pik aan het slingeren waren in het nachtcafé dacht ik dat de theke er wat van ging zeggen, maar nee ze kwam met een dienblad longdrinks voor de heren aanzetten :)
En jij hebt geen traantje weggepinkt?
Alabama
24 december 2010, 17:06
Het kan ook een incident zijn natuurlijk. Groot aantal clubs krijgen weleens een groepje losgeslagen figuren binnen.
The Joker
24 december 2010, 20:48
En jij hebt geen traantje weggepinkt?
Ik heb niet eens een 'handje geholpen'...
Het kan ook een incident zijn natuurlijk. Groot aantal clubs krijgen weleens een groepje losgeslagen figuren binnen.
Als je de laatste recensies en verhalen in het PHG topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23996&page=4) leest is het kennelijk geen incident meer, maar dagelijkse praktijk.
Mocht het een incident zijn zou de club moeten ingrijpen en niet moeten gedogen.
popey01
24 december 2010, 20:56
ik kan Sir Wankalot goed begrijpen want het is meer dat dit dagelijks voorkomt dan af en toe eens.
De normale mens blijft hierdoor weg,maar dat intresseerd de clubleiding geen bal zo blijkt maar weer.
maar er zijn gelukkig genoeg alternatieven of beter nog zelfs.
uurtje
24 december 2010, 21:12
tuurlijk, incidenten. Zo begon het in Nederland ook. Tegenwoordig staat Opsporing Verzocht vol met incidenten.......
Scoobert
24 december 2010, 21:27
Als je de laatste recensies en verhalen in het PHG topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23996&page=4) leest is het kennelijk geen incident meer, maar dagelijkse praktijk.
Mocht het een incident zijn zou de club moeten ingrijpen en niet moeten gedogen.
Je hebt dr ook bij die hebben geen PHG bril maar PHG lenzen dragen :)
Had de hoop dat het 2 maanden geleden de betere kant op zou gaan, maar helaas is dat dus niet gebleken :heul:
Alexander, wanneer verander je van club en ga je elders masseren ......dan is mijn huidig laatste reden om naar PHG te gaan ook verleden tijd :P ?
Alabama
25 december 2010, 01:35
17.12 vond ik het wel meevallen en die zaterdag daarvoor ook. De vrijdag daarvoor viel het ook wel mee. Akkoord, zaterdag waren er veel mensen die alleen kwamen om te drinken en niet om te neuken, maar behalve dat ze de banken bezet hielden, veroorzaakten ze weinig tot geen overlast.
Wel zou men als mensen het echt te bont maken deze mensen buiten moeten schoppen. Dan komen deze mensen niet meer terug, maar mensen die wel komen om te neuken wel. Aan die laatste groep hebben de dames (en dus de club) uiteindelijk het meest.
Pistol Pete
25 december 2010, 10:12
Sir Wankalot had mij nog gewaarschuwd:mad_6::mad_6:, er lopen hier 14 fransozen rond die de hele sfeer verzieken, zo smste hij mij nog:mad:. Maar ja, ik was het die hem naar dat poel des verderfs had gelokt. Hoewel, Sir W kennende, anders was hij in een nabijgelegen etablissement uitgekomen:gruebel:...Ik moest dus wel naar PHG, niet dat ik anders zou willen. Op dit moment lopen 3 van mijn top 5 actieve dames daar rond....:liebe2:
Bij de deur aangebeld tegen zessen duurde het een half minuutje voordat de deur openging. Het leek wel of een hele colonne hooligans van de bar naar het nachtcafe rende. Wat een kabaal konden die gasten maken:mad:. Toen ging de deur open, mijn nr. 1 Eliana :blume:deed hoogst persoonlijk open zich afvragend of dat wel mocht...Na haar verwelkomd te hebben was de theke aan de beurt. Voor haar geen knuffels maar een 50 eurobiljet:wink:. Eliana en ik zouden elkaar het grootste deel van de avond jammerlijk mislopen:wand:. Dat kwam omdat ik al direct bij binnenkomst in de bar werd opgeeist door Roberta die qua prestaties niet of nauwelijks onderdoet voor Eliana alleen een iets minder pistolgehalte heeft qua body dan Eliana. Kort later sloot ook Andrea zich aan mijn zijde. De rest van de avond:smoke: had ik constant een van beide dames of beiden naast mij zitten:luvlove:. Eliana kwam af en toe poolshoogte nemen maar enkele Roemeense blikken, zo van he is mine:ranting2:...werden op haar afgevuurd. If looks could kill...
Toen ik tegen elven beide dames had gekamerd was ik weer een vrij man:lostit:. Eliana leek verdwenen evenals de kudde fransen. Het een vond ik erg:mad:, het ander niet:angryfire:. Teleurgesteld zocht ik Andrea op die ook alleen in het nachtcafe zat. Nu de lallende en bezatte horde weg was was het plots akelig stil. Behalve een voetballende autocoureur, ondergetekende en enkele lokale stamgasten was het uitgestorven. Er waren nog een 15 tal dames die de tijd probeerden door te komen. Ik kroop tussen de boezem van Andrea, wat wel lastig was:smile:, het waren slechts bcupjes maar o zo lekker. Andrea probeerde mij over te halen ook naar by night te gaan. Zij moest daar helaas heen. Tegen twaalven vertrokken de meiden die inmiddels rond mij hingen (Vanessa, Lili, Roberta, Alma en Andrea) plots naar de bar...kennelijk was het roemeens uurtje aangebroken want er werden enkele roemeense toppers ten gehore gebracht. Florin Salam en Andrei Daniel zorgden direct voor een goede sfeer:freu:. Zo kwamen we het laatste uurtje door tot sluitingstijd. PHG by night is zeker mooi maar met 6 a 7 dames is het onmogelijk een leuke sfeer te creeren. De 5 sportschool-sudlanders die er verder nog waren hielpen daar (uiteraard) ook niet aan mee:angryfire:. Zo vertrokken we tegen half vier in de ochtend huiswaarts. De auto was inmiddels volkomen ingesneeuwd maar de winterbanden zorgden er voor dat er geen problemen ontstonden. Op de snelweg aangekomen kon ik zelfs nog 80 a 90 km per uur rijden en duurde de terugreis niet eens zo heel erg lang.
PHG blijft ondanks alle kritiek van anderen mijn favo club van het moment. Vreten is er prima en voor mij lopen er de lekkerste meiden rond. Wat wil een verwende ijsbeer nog meer?
:annieengel::freu::annieengel::freu::lostit::losti t::lostit:
Jansen
25 december 2010, 10:12
17.12 vond ik het wel meevallen en die zaterdag daarvoor ook. De vrijdag daarvoor viel het ook wel mee. Akkoord, zaterdag waren er veel mensen die alleen kwamen om te drinken en niet om te neuken, maar behalve dat ze de banken bezet hielden, veroorzaakten ze weinig tot geen overlast.
Wel zou men als mensen het echt te bont maken deze mensen buiten moeten schoppen. Dan komen deze mensen niet meer terug, maar mensen die wel komen om te neuken wel. Aan die laatste groep hebben de dames (en dus de club) uiteindelijk het meest.
Natuuurlijk zijn het incidenten wij zijn met meerdere beren al weken in PHg soms de woensdag dan de donderdag en ook vaak de vrijdag en geen problemen geweest met losgeslagen beren.
Afgelopen dinsdag was het ook goed toeven met meerdere ijsberen.
Dus ik houd het op een incident.
Hoe vaak hebben wij als ijsberen daar en in andere clubs de boel een beetje op zijn kop gezet ?
Of bommetjes in het zwembad in de zomer ? :freu:
Dansen aan de paal ?
Ook dan werd er niet ingegrepen dus lat die Franstalige dan ook een keer met hun swans spelen in het nachtcafe.
Bij Sir wankelot is het al gauw een probleem of het is een homotent als er teveel beren zijn of de pizza is niet goed omdat met een schaaltje heete saus vergeten is. :angryfire:
Beste vriend het is ook geen computer ruimte waar je heen gaat maar een neuktent.
Vroeger werd er nog wel eens door een moderator gereageerd of de boel weggeveegd als men teveel negatief schreef helaas is dat nu ook niet meer het geval.
Natuurlijk kan dit nog steeds het is soms moeilijk om alles na te lezen wat er geschreven wordt maar kraak PHG niet zo af hebben ze niet verdient dus ga dan ergens anders neuken of computeren.
Of is dit alleen bij gesponserde clubs waar men veegt.:biggrin:
Laat de andere dan ook een keer lol hebben Franstalige Belgen,Duitsers en Marrokaanse voetballers enz.
In ieder geval blijven de meeste van ons toch komen voor de dames het eten de sauna de massage van Alexander en de gezelligheid onder elkaar. ;)
Er mag wel iets gezegd worden tegen deze Franstalige door de leiding zodat het niet de overhand gaat krijgen en ze steeds rumoerig gaat worden.
maar een keertje vind ik geen probleem.
Fritzzz
26 december 2010, 15:00
Hoelaat begint het neuken eigenlijk??:teuflisch::blume::teuflisch:
Jansen
26 december 2010, 16:54
Hoelaat begint het neuken eigenlijk??:teuflisch::blume::teuflisch:
Neuken is afgelast bij een stand van 1-0
Willi69
27 december 2010, 16:10
Eigentlich bin ich ja schon im Winterschlaf :slaap:, aber ich wurde von einem anderen Eisbären gezwungen, ihn am 23.12. ins PHG zu begleiten. :green_smile: Das Angebot an Mädels war noch überraschend gut (viele neue), das Publikum weniger. Die zu Recht von Sir Wankalot bemängelten Franzosen störten, man muss aber sagen, dass sie "ganz normal" aussahen und auch in jeden anderen Club eingelassen worden wären. Erst der reichliche Alkoholkonsum ließ sie unangenehm werden. :redface: Einige wurden im Laufe des Abends von Ernest vorzeitig zum Verlassen des Clubs "überredet". :rolleyes: Auch ein Teil der Mädels trat noch am gleichen Abend seinen Heimaturlaub an, diese Woche dürfte es also sehr ruhig sein.
Letzte Anwesenheitsliste für 2010 - anwesende Mädels am Donnerstag, dem 23.12.2010 (circa 26):
Beatrice (Moldawien/Rumänien), Betty (Ungarn), Carina (:a_t_nu06: Frankreich/Rumänien), Cassandra (Deutschland/Polen?) und Freundin :a_t_nu06:, Clara (Moldawien), Cynthia (Rumänien), Daria (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Emmy (Thailand), Louana (Rumänien), Milena (Tschechien), Morena (Rumänien), Nicky (Deutschland), Sheila (:a_t_nu06: Irak), Sherin (:a_t_nu06: Armenien) und Viktoria (Ungarn) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
egon, Dr. Rammler
28 december 2010, 04:05
was soll ich gross erzählen und lamentieren, aufgrund des heutigen Tages im Ijsberenforum :tongue: und den Erzählungen von Willi69 über neue Frauen im Garden:freu: insbesondere über Sherin und Sheila:tongue: war meine Geilheit so gegen 17 h nicht mehr zu überbieten.
ich war so geil, ich hätte mich selbst in den A.... ficken können.
Was tun, da war guter Rat teuer (oder soll ich sagen könnte teuer werden ?)
Ich beauftragte also den Hausmeister telef. im Garden nachzufragen ob diese 2 neuen DVP anwesend wären. Siehe da, nach wenigen Minuten rief Willi69 mich zurück und bejate dies. Dies hatte nun zur Folge, das der arme Hausmeister wieder mal gezwungen wurde das Happy Garden aufzusuchen :heul:
Ist ja wirklich traurig, er geht ja so ungern dorthin :biggrin:
Die Folge war, ich schmiss mich in meinen voll ausgerüsteten Hobel, raste volles Rohr Richtung Pinguinhausen, fuhr ihn zur Bank, wo er noch Geld pinnen musste und dann gings zügig ab in die Oed(t) nis, wo wir dann gegen 19.30 h einliefen :freu:
Schwuppdiwupp Schlüssel geordert, Klamotten in die Nr. 35 geworfen, in die Dusche gerannt, dann zack ins Nachtcafe zwecks Abendessen, wo wir erstaunt sahen, dass aufgrund des mässigen Besuchs noch ausreichend Äsung vorhanden war.
Die DVP und die Beren hoben sich im Verhältnis auf. Es sollten so ca 29 Frauen anwesend sein. Liste kommt durch Willi69
Nichtsahnend suchten wir dann den Barraum auf, wo sich dann schliesslich herausstellte, dass die Ursache meiner Geilheit schon vorzeitig das Weite gesucht hatte. Schock.........:ranting2::mad_6::wand:
Ich nuckelte also erstmal ne Ampulle Bier zur Beruhigung, unser allseits bekannter Hausmeister knallte sich natürlich wieder einen grossen Pott Whisky rein. :smile2:
Jetzt kam der Hammer:
wer kam denn da plötzlich reingestöckelt :eek:
yeah, es war Beatrice:hammer::k014[1]:
das war der Schock des Abends, keine Warnung durch Willi69 (wusste es wohl auch nicht) und :eek: sie wurde meiner sofort ansichtig, kam sofort zu mir, schaute mich an, bombardierte mich mit Fragen, leckte mich ab mit traurigem Blick...............
ohjeh, hatte ich mich doch zeitlebens für einen harten (wie Kruppstahl) coolen Typ gehalten, das war nun innerhalb von wenigen Minuten dahin.
Sie hatte mich wieder voll im Griff :love::liebe2:
Ich schaute auf den Hausmeister, der schaute mich an und erging sich schon in hämischen Bemerkungen........scheisse !!! :aqsshole::amorpfeil::hammer_2:
ich war praktisch hirntot und nicht mehr zurechnungsfähig........
es waren noch viele Frauen dort, die mich unbedingt interessiert hätten aber: voll einkassiert, no Chance.........
es kam, wie es kommen musste, ich schmiss noch ne Runde Whisky, verabschiedete mich vom Hausmeister und den anderen Jongens(selbst Ernest, der gerade vorbeikam, machte noch eine Bemerkung) und ward dann nicht mehr gesehen bis 00.10 h wie ich mit Knien wie Butter Zimmer 11 verliess. :smile2:
:huch: ich beging sogar noch den Fehler ihr zu erzählen dass der Hausmeister am 29.1.11 seinen Geburtstag zu feiern gedenkt, obwohl sie vorher sagte sie wäre bis Ende Januar in Rumänien in Urlaub, nein, ich Idiot erzähl ihr dies noch :plapper::nee: woraufhin sie natürlich sofort ihre Pläne umschmeisst und so ganz nebenbei bemerkt, das sie dann schon nachmittags um 16 h zurück wäre und wir uns dann ja schon um 18 h wiedersehen würden :wand:
:gruebel::hu[1]: da nun aber langsam die grauen Zellen zurückkehrten schaffte ich es gerade noch so sie an einen eijsber abzudrücken, der seit 2 h auf sie gewartet hatte und sie ging wahrhaftig dann noch mit ihm um ca 00.30 h auf Zimmer.
Schnell verzogen der Hausmeister und ich uns in die Umkleide, verabschiedeten uns noch von Janine, stolperten über den verschneiten Parkplatz und traten sofort die Flucht nach Pinguinhausen an, wo Willi69 ausstieg und ich dann über die A 61 den Heimweg nach Köln antrat.
oh Gott, oh Gott, ich fühlte mich total ausgelutscht und war es natürlich auch aufgrund des aufopfernden Services von Beatrice. Zu hause angekommen, stellte ich mal sofort mein Handy aus und brachte den PC auf touren. Das traurige Ergebnis liest man jetzt hier :heul::cool:
Was soll das noch werden ? Am Besten grase ich noch ein bischen die kommende Zeit bei Kaufmich.com
rum und teste ausgiebig dort die leckeren DVP `s, damit ich Beatrice aus dem Kopf bekomme. Ich dachte schon ich hätte es schon geschafft.........:nee:
bis bald, Egon :wink2:
egon, Dr. Rammler
28 december 2010, 09:40
So ganz nebenbei ;) ich bemerkte auch die Anwesenheit von der hier so hochgelobten Ola.
Was soll ich sagen ? Ich persönlich konnte sie nicht besonders sexuell anziehend finden :confused:
Auch möchte ich noch bemerken. das man den DVP nicht soviel Alkohol ausschenken sollte dass sie nach 00.00 h sich nur noch taumelnd und schwankend fortbewegen können, so wie 3 Marokkanerinnen die von mir und dem Hausmeister gesichtet wurden und die anschliessend sogar noch in Happy bei Night gingen bzw. taumelten :nee:
Willi69
28 december 2010, 15:09
Wie schon von Dr. Warmduscher, Frauenversteher geschrieben, musste ich den warmen Platz zuhause gegen eine Mitfahrgelegenheit in seinem klapprigen vrachtwagen tauschen. Für einen Montag zwischen Weihnachten und Neujahr war es gar nicht einmal so leer im PHG - sogar ein unrasierter Ex-TA wurde gesichtet. Auch an diesem Tag wurden gegen 22 Uhr die üblichen Gambas mit Weißwein serviert. :tongue:
Allerletzte Anwesenheitsliste für 2010 - anwesende Mädels am Montag, dem 27.12.2010 (circa 27):
Alexandra (Rumänien), Alison/Alicia (Polen), Alma (Rumänien), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Carina (Frankreich/Rumänien), Celine (Marokko), Daria (Rumänien), Jessica (:a_t_nu06: Spanien/Rumänien), Kati (Deutschland), Laura (Kolumbien), Liliana (Marokko), Marissa (Polen), Megy (Polen), Milena (Tschechien), Morena (Rumänien), Ola (Rumänien), Sam (Frankreich/Spanien), Sheila (Irak, nur bis circa 19 Uhr) und Vivien (:a_t_nu06: Ungarn) sowie circa 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Jansen
29 december 2010, 12:43
war die Mara auch da?
Und heute Louana nr 1 wieder da ??
Bosco
29 december 2010, 15:08
war die Mara auch da?
Gisteren wel. :biggrin:
Gisteren niet. ;)
egon, Dr. Rammler
29 december 2010, 15:21
Gisteren wel. :biggrin:
Gisteren niet. ;)
Mara am 27.12. niet
Luana ook niet
;)
Willi69
29 december 2010, 16:20
war die Mara auch da?
=> http://www.planet-happygarden.de/if_kontakt.htm ;)
Jansen
29 december 2010, 20:12
=> http://www.planet-happygarden.de/if_kontakt.htm ;)
Haha dit is sluik reclame van willy69:biggrin::biggrin:
telefon : hallo Janine ist Louana NR 1 wieder da nein:eek: danke schuss
Willi69
29 december 2010, 21:06
Wo ist das Problem? :confused: Die Telefondamen im PHG geben meiner Erfahrung nach ehrlich Auskunft, wenn nach einem bestimmten Mädel gefragt wird - auch wenn die Gesamtzahl schon mal etwas gepimped ist. ;)