PDA

Volledige versie bekijken : Vrouw verkracht man



Willem2
19 juli 2006, 15:56
Heel opmerkelijk nieuws uit Noorwegen : Bron : Fok.nl / Liefde.com


In het Noorse plaatsje Bergen is een 24-jarige vrouw veroordeeld tot acht maanden cel wegens verkrachting van een man. In eerste instantie kreeg de vrouw negen maanden cel, maar de vrouw kon er één maand afhalen door in hoger beroep te gaan.

In januari 2004 pijpte de vrouw een man die in slaap was gevallen in een appartement dat ze deelde met haar vriend. Volgens de man maakte dat hem wakker en daar baalde hij ontzettend van. De vrouw ontkende eerst dat er seksueel contact was geweest, maar later zei ze dat de man toestemming had gegeven om het te doen.

De rechtbank gaf de man gelijk en volgens de Noorse wetgeving viel dit onder de verkrachtingswet. De vrouw moet naast de celstraf de man ook nog eens vijfduizend euro schadevergoeding betalen. 1.100 euro daarvan zijn bestemd om de rekeningen van de dokter en de psychiater te betalen

dharma
19 juli 2006, 18:02
...om de Psychiater te betalen..
Dharma twijfelt: de psychiater waar die man naar toe is geweest toch zeker?:hammer:

Stiffmaster
21 juli 2006, 12:46
Als ik dit lees denk ik waarom die ander en waarom niet ik, en gepijpt worden en €5000,- eurie`s, kon ik er nog iets meer van genieten, met het geld van een dame nog wel :eek: :thefinger :teuflisch

De Cock
23 juli 2006, 12:55
Broodje aap is er niks bij :baeh:

we worden steeds gekker.


De Cock.